Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 14:59:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
667
668
669
670
671
672
673
[
674
]
675
676
677
678
679
680
681
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681478 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33650 Dátum:
2014.08.25 hétfő, 23:14:30 »
Idézetet írta: Enteo - 2014.08.25 hétfő, 21:14:17
Esetleg még annyi kérdés, h a fl-es modelleknek mi a motor kódja? Mert sok helyen olvastam, hogy a fl utáni CI-sekkel kevesebb a probléma, és csak kíváncsiságból, ha valaki tudja. (115 lovasnak)
Üdv!
Az enyém HJBB. f1-es.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: MAF szenzor?
«
Új hozzászólás #33651 Dátum:
2014.08.26 kedd, 07:35:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.25 hétfő, 20:20:31
néha.
Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa
Vak tyúk is talál szemészt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismoncsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33652 Dátum:
2014.08.26 kedd, 10:35:29 »
Sziasztok! Tegnap rossz fórumba írtam le a problémámat, így bemásolom:
Segítséget szeretnék kérni tőletek! 8 hónapja vásároltunk egy 2003 év végi Ford Mondeo-t. Nagyon meg vagyunk elégedve vele, nem volt baja EDDIG. Tegnap menet közben kigyulladt az általános hiba jelző (sárga spirál) lámpa. Leállítottam, nem aludt el, viszont traktor hangja lett, a lámpa villog, nem gyorsul az autó és a kipufogó füst sötétszürke és nagy mennyiségű.... 2.0 cm3, eddig ment mint a rakéta, most lomha. Holnap viszem kiolvastatni, de addig tudnátok tippeket adni, mi baja lehet és kb mennyibe fog kerülni? Turbó vezérlésre gondolok én, lehetséges?
előzmény még annyi jut eszembe, h 3 napja indítás után, alacsony fordulatnál elkezdett villogni az olaj nyomás jelző lámpa, mely gázadásra megszűnt! Megnéztük, jó volt az olajszint, és 3-5 perc után megszűnt, utána menet közben nem villogott!
Köszönöm a segítségetek előre is!
Ma elvittem kiolvastatni: hibaként a #3 henger kopogása küszöb érték feletti (ha jól emlékszem P238as hibakód) hibát írt ki. a szerelő szerint porlasztócsúcs lesz a baj. Szerintetek? hol érdemes alkatrészt beszerezni vagy megcsináltatni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33653 Dátum:
2014.08.26 kedd, 10:40:12 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 10:35:29
Sziasztok! Tegnap rossz fórumba írtam le a problémámat, így bemásolom:
Segítséget szeretnék kérni tőletek! 8 hónapja vásároltunk egy 2003 év végi Ford Mondeo-t. Nagyon meg vagyunk elégedve vele, nem volt baja EDDIG. Tegnap menet közben kigyulladt az általános hiba jelző (sárga spirál) lámpa. Leállítottam, nem aludt el, viszont traktor hangja lett, a lámpa villog, nem gyorsul az autó és a kipufogó füst sötétszürke és nagy mennyiségű.... 2.0 cm3, eddig ment mint a rakéta, most lomha. Holnap viszem kiolvastatni, de addig tudnátok tippeket adni, mi baja lehet és kb mennyibe fog kerülni? Turbó vezérlésre gondolok én, lehetséges?
előzmény még annyi jut eszembe, h 3 napja indítás után, alacsony fordulatnál elkezdett villogni az olaj nyomás jelző lámpa, mely gázadásra megszűnt! Megnéztük, jó volt az olajszint, és 3-5 perc után megszűnt, utána menet közben nem villogott!
Köszönöm a segítségetek előre is!
Ma elvittem kiolvastatni: hibaként a #3 henger kopogása küszöb érték feletti (ha jól emlékszem P238as hibakód) hibát írt ki. a szerelő szerint porlasztócsúcs lesz a baj. Szerintetek? hol érdemes alkatrészt beszerezni vagy megcsináltatni?
Ilyenkor mindig kódolvasás az első, jól tetted. PCS felújítható, kb. 40-45 ezer Ft-ért "mint az új", olcsóbban részleges felújítás is kapható.
Ha megmondod, merre laksz, valaki majd mond céget, ahol megcsinálják.
Azt azért tudni kell, hogy nem biztos, hogy egy PCS csere vagy felújítással megúszod, lehet, hogy más is van még. Pont ezért kell olyan helyre vinni, ahol tényleg értenek hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismoncsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33654 Dátum:
2014.08.26 kedd, 10:45:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.26 kedd, 10:40:12
Ilyenkor mindig kódolvasás az első, jól tetted. PCS felújítható, kb. 40-45 ezer Ft-ért "mint az új", olcsóbban részleges felújítás is kapható.
Ha megmondod, merre laksz, valaki majd mond céget, ahol megcsinálják.
Azt azért tudni kell, hogy nem biztos, hogy egy PCS csere vagy felújítással megúszod, lehet, hogy más is van még. Pont ezért kell olyan helyre vinni, ahol tényleg értenek hozzá.
AndyA
Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33655 Dátum:
2014.08.26 kedd, 10:46:57 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 10:45:26
Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...
nenagyon.kilukadhat a dugattyú,mint Dominak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33656 Dátum:
2014.08.26 kedd, 10:54:11 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 10:45:26
Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...
Ha pont úgy kopott el, hogy nem zár rendesen, "pisil" az injektor, a leállítás utáni állásban a maradék rail nyomástól megtelhet a hengertér gázolajjal, és akkor a következő indítási próbálkozás egyben az utolsó is lesz. Kilyukadhat a henger, de minimum elgörbül a hajtókar, és ezek nem olcsó műtétek helyrehozni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33657 Dátum:
2014.08.26 kedd, 11:12:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.25 hétfő, 23:03:30
Nyisd fel a motorháztetőt és hallgasd meg úgy aztán akaszd le a generátor szíjat is és úgy is milyen hangja van.Talán hamarabb nyersz megoldást.
Szia!
A búgó hangot felnyitott motorháztetőnél hallottuk, és azonosítottuk be a helyét, ettől függetlenül hétvégén leakasztom a generátor szíjat, biztos kisebb lesz a környezeti zaj.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
kismoncsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33658 Dátum:
2014.08.26 kedd, 11:19:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.26 kedd, 10:54:11
Ha pont úgy kopott el, hogy nem zár rendesen, "pisil" az injektor, a leállítás utáni állásban a maradék rail nyomástól megtelhet a hengertér gázolajjal, és akkor a következő indítási próbálkozás egyben az utolsó is lesz. Kilyukadhat a henger, de minimum elgörbül a hajtókar, és ezek nem olcsó műtétek helyrehozni.
AndyA
hmm....
kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33659 Dátum:
2014.08.26 kedd, 11:22:29 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 11:19:43
hmm....
kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
Nem ismerem őket, de ők foglalkoznak porlasztókkal is a honlapjuk szerint és szegediek.
http://www.husztidiesel.hu/
Naplózva
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33660 Dátum:
2014.08.26 kedd, 16:00:06 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 11:19:43
hmm....
kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
[/quot
Szia! Szegeden a Huszti diesel ők egy kicsit drágák már voltam náluk de nem őket választottam, Kiskunmajsán Mohácsi autószervíz ott olcsobban meguszod.
Én a filip dieselnél javítattam fel a porlasztókat szerencsére a szivatyút nem kellett. Én elégedett voltam velük.
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33661 Dátum:
2014.08.26 kedd, 16:02:25 »
Idézetet írta: kismoncsi - 2014.08.26 kedd, 11:19:43
hmm....
kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
Szia! Szegeden a Huszti diesel ők egy kicsit drágák már voltam náluk de nem őket választottam, Kiskunmajsán Mohácsi autószervíz ott olcsobban meguszod.
Én a filip dieselnél javítattam fel a porlasztókat szerencsére a szivatyút nem kellett. Én elégedett voltam velük.
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
rosejblee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33662 Dátum:
2014.08.26 kedd, 18:17:27 »
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33663 Dátum:
2014.08.26 kedd, 18:49:48 »
Idézetet írta: rosejblee - 2014.08.26 kedd, 18:17:27
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
diaggal kellene a csúcsok offset-jét leellenőrizni.valszeg,nem csak a 2es rossz...
diagban tudok segíteni a 3kerben,illetve délpesten.
rosejbli?Krumpli?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33664 Dátum:
2014.08.26 kedd, 19:03:11 »
Idézetet írta: rosejblee - 2014.08.26 kedd, 18:17:27
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
Akkor neked a filepdiesel közel van. (Bp. X. Harmat u. 218) Ők profin megcsinálják neked. Nem túl olcsók, de jól dolgoznak.
www.filepdiesel.hu
Naplózva
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33665 Dátum:
2014.08.26 kedd, 20:00:06 »
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33666 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:13:53 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.26 kedd, 20:00:06
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
mindent jól mondott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rosejblee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33667 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:29:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.26 kedd, 18:49:48
diaggal kellene a csúcsok offset-jét leellenőrizni.valszeg,nem csak a 2es rossz...
diagban tudok segíteni a 3kerben,illetve délpesten.
rosejbli?Krumpli?
Külföldiül,igen :nyes:Tudsz adni telefon számot,hogy megkereshesselek?Köszönöm.
Naplózva
rosejblee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33668 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:31:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.26 kedd, 19:03:11
Akkor neked a filepdiesel közel van. (Bp. X. Harmat u. 218) Ők profin megcsinálják neked. Nem túl olcsók, de jól dolgoznak.
www.filepdiesel.hu
Egyenlőre ezt is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33669 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:59:57 »
Idézetet írta: rosejblee - 2014.08.26 kedd, 21:29:16
Külföldiül,igen :nyes:Tudsz adni telefon számot,hogy megkereshesselek?Köszönöm.
pü.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33670 Dátum:
2014.08.26 kedd, 23:18:37 »
Sziasztok,
Szerintetek a Shell Helix Ultra Extra 5W-30 motorolaj jó a kocsimhoz? Vagy melyiket ajánljátok inkább?
Köszi a segítséget
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33671 Dátum:
2014.08.26 kedd, 23:19:53 »
Idézetet írta: rosejblee - 2014.08.26 kedd, 21:31:01
Egyenlőre ezt is köszönöm.
Mivel egyenlőre?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33672 Dátum:
2014.08.26 kedd, 23:21:54 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.08.26 kedd, 23:18:37
Sziasztok,
Szerintetek a Shell Helix Ultra Extra 5W-30 motorolaj jó a kocsimhoz? Vagy melyiket ajánljátok inkább?
Köszi a segítséget
Ford Formula F 5w30. Semmivel jobb nem kell neki, nem nyersz vele semmit, csak drágább lesz. Ez pontosan megfelel.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792
(nem itt a legolcsóbb!)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33673 Dátum:
2014.08.26 kedd, 23:24:44 »
Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.26 kedd, 23:21:54
Ford Formula F 5w30. Semmivel jobb nem kell neki, nem nyersz vele semmit, csak drágább lesz. Ez pontosan megfelel.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792
(nem itt a legolcsóbb!)
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33674 Dátum:
2014.08.27 szerda, 00:42:22 »
Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33675 Dátum:
2014.08.27 szerda, 07:20:34 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.27 szerda, 00:42:22
Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell.
Hibakód nincs sehol? Tempomat van benne? Ha igen, azzal mit csinál azonos fokozatban és fordulaton? Gázpedál állásától függhet, hogy mikor csinálja?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33676 Dátum:
2014.08.27 szerda, 07:33:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.27 szerda, 07:20:34
Hibakód nincs sehol? Tempomat van benne? Ha igen, azzal mit csinál azonos fokozatban és fordulaton? Gázpedál állásától függhet, hogy mikor csinálja?
AndyA
Tempomat van. Azzal nem csinalja a hibat. Hibat nem latok a muszerfalon, de nwm olvastattam. Minimalis gazpedal lenyomasnal eszlelem inkabb a muveletet, de max 100km-t tettunk meg eddig egyutt...
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33677 Dátum:
2014.08.27 szerda, 07:49:02 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.27 szerda, 07:33:24
Tempomat van. Azzal nem csinalja a hibat. Hibat nem latok a muszerfalon, de nwm olvastattam. Minimalis gazpedal lenyomasnal eszlelem inkabb a muveletet, de max 100km-t tettunk meg eddig egyutt...
Próbálj azonos gázpedálállással más fokozatban is közlekedni, reprodukálni a hibát. Lehet, a TPS valamelyik potmétere gatya. Ezt amúgy ELM-mel is ki lehet mérni, van ilyen funkciója, ami mutatja a potik állását. A tempomat "meghamisítja" a gázpedál állását, olyankor azért nem jelentkezik a hiba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33678 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:11:03 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.08.26 kedd, 23:24:44
Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?
Az a lényeg, hogy megfeleljen a gyár által előírt specifikációknak. A kezelésiben benne van, hogy miknek kell megfelelnie.
Naplózva
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33679 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:26:02 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.08.26 kedd, 23:24:44
Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?
Szia!
Ezt is forgalmazzátok?
http://www.olajwebshop.hu/termek-Shell%20Helix%20Ultra%20AS%200W-30/2729/
Milyen áron megy? Nekem a VW 506.01 specifikáció a lényeg
A Mondim-ba meg mindig ez megy:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/
Üdv
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33680 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:36:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 13:26:02
Szia!
Ezt is forgalmazzátok?
http://www.olajwebshop.hu/termek-Shell%20Helix%20Ultra%20AS%200W-30/2729/
Milyen áron megy? Nekem a VW 506.01 specifikáció a lényeg
A Mondim-ba meg mindig ez megy:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/
Üdv
Nekem is ez megy mindig, és nem is tervezem hogy váltok. Nekem teljesen megfelel a gyári olaj. Amúgy a csóka múltkor mondta a cromaxban, hogy castrol van benne.
Naplózva
rosejblee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33681 Dátum:
2014.08.27 szerda, 19:58:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.26 kedd, 23:19:53
Mivel egyenlőre?
AndyA
Mivel elsőnek Alf válaszát olvastam,beszélek vele neki mi a véleménye.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33682 Dátum:
2014.08.27 szerda, 21:43:59 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.27 szerda, 00:42:22
Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell.
EGR hiba és/vagy koszolódás (+szívósor) tünete szokott ez lenni .
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33683 Dátum:
2014.08.27 szerda, 21:47:53 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.26 kedd, 20:00:06
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
Ez sok minden lehet, mert a p0251 a nem megfelelő üzemanyag nyomás miatt van.
Én először levegősödési, szivárgási nyomokat keresnék, és tényleg lehet gazplajszűrő gond, de lehet koszos tank/üzemanyagcső is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33684 Dátum:
2014.08.27 szerda, 21:50:35 »
Idézetet írta: rosejblee - 2014.08.26 kedd, 18:17:27
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
Porlasztós lesz várhatóan. De az is lehet, hogy kompresszió gond. A szürke füst elégetlen égést jelenthet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33685 Dátum:
2014.08.27 szerda, 22:45:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.27 szerda, 07:49:02
Próbálj azonos gázpedálállással más fokozatban is közlekedni, reprodukálni a hibát. Lehet, a TPS valamelyik potmétere gatya. Ezt amúgy ELM-mel is ki lehet mérni, van ilyen funkciója, ami mutatja a potik állását. A tempomat "meghamisítja" a gázpedál állását, olyankor azért nem jelentkezik a hiba.
AndyA
Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33686 Dátum:
2014.08.27 szerda, 23:12:01 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.27 szerda, 22:45:58
Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?
AzELM,egy hibakód olvasó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33687 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 07:22:26 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.27 szerda, 22:45:58
Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?
Van annyi közös bennük, hogy kb. azonos a gázpedál állása?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33688 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:16:23 »
Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33689 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:41:10 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:16:23
Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
sztem ha rossz akkor semennyiert. Megcsinaltatni mindenki meg tudja a sajatjat is ugyanannyiert. Es az biztos hogy bele való
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33690 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:47:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 11:41:10
sztem ha rossz akkor semennyiert. Megcsinaltatni mindenki meg tudja a sajatjat is ugyanannyiert. Es az biztos hogy bele való
Lehet, hogy alkatrésznek jó valakinek.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33691 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:55:48 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:47:17
Lehet, hogy alkatrésznek jó valakinek.
a rossz alkatrész minek? Bár lehet hogy találsz rá madarat.mindig találni mazohistákar
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33692 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:59:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 11:55:48
a rossz alkatrész minek? Bár lehet hogy találsz rá madarat.mindig találni mazohistákar
Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33693 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:05:31 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:59:34
Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.
És 1db van ebből a rossz porlasztóból?Ha 4db akkor ugyanabból az autóból?Honnan tudod,hogy rossz?Lehet,hogy jó?
Ára?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33694 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:06:05 »
A múltkor pl Zoza-nak felújításra várók is jók lettek volna.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33695 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:10:33 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.08.28 csütörtök, 12:05:31
Ára?
Pont ezt kérdezem én is, mennyit érnek a rosszak, felújítandók.
1db, de most nincs nálam, ezért konkrétumot nem tudok.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33696 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:12:13 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:59:34
Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.
ami jó benne az masnak is jó. A porlasztoban a kapcsolòszelep és a csuca megy tönkre. Mindig. Neked is meg masnak is. A többi meg nem kepvisel értéket.ettől még lehet probalkozni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33697 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:14:20 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 12:10:33
Pont ezt kérdezem én is, mennyit érnek a rosszak, felújítandók.
1db, de most nincs nálam, ezért konkrétumot nem tudok.
ezért írtam. Semmit. Ha nem teszik a válasz akkor találj rá ki valamit.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33698 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:33:58 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:16:23
Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
5 fabatka.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33699 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:18:11 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:16:23
Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Ha megmondod mennyit ér az elkopott 205/55R16-os Good Year nyárigumi garnitúrám, akkor én is megmondom a rossz pcs ára.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
667
668
669
670
671
672
673
[
674
]
675
676
677
678
679
680
681
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ