Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:25:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626274 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33800 Dátum: 2014.09.03 szerda, 16:29:54 »

,de van itt más fórumtárs aki velőssebben fogalmazott volna.
de ő csak privatban van jelen hehe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33801 Dátum: 2014.09.03 szerda, 16:33:45 »

de ő csak privatban van jelen hehe

Biztos megírta neki magánban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33802 Dátum: 2014.09.03 szerda, 16:37:11 »

Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.

mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33803 Dátum: 2014.09.03 szerda, 16:56:01 »

mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!

igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést wave wave

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33804 Dátum: 2014.09.03 szerda, 16:56:51 »

mindenkinek aki eddig segített, köszönöm! jó lett. az idióta szerelőm egy borsodi sörös dobozból vágott az egr szelepre dugót - értitek??? a barom állattya!!!!, persze, hogy az egr szelep meg tele volt trutyival! 10 perc takarítás, az autó úgy megy, hogy majdnem elszálltam vele hazafelé jövet, füst nélkül, majdnem lett füst. Eger környékiek! Czicza József Műhelye, Kistályai út, Vili nevű szerelőhöz vigyétek, ért hozzá, van esze, érzéke, tapasztalata, egyből oda nyúlt, nem hitte el, hogy le van dugózva, igaza volt. Az autót ma eladom, már meggyűlöltem, nem karom megvárni a következő évet, mi lesz még...... Most mint az új! de nekem már nem kell, éljen a benzines!

Nem tudod, mit beszélsz te a billentyűzeteddel. Nem tudod, mi hogyan működik, és éppen fordított következtetésekre jutsz, mint ahogyan az valóban van. A sörösdoboz, attól függetlenül, hogy valami tartósabb holmi jobb lett volna, pont alkalmas. Volt, aki befőttes üveg tetejéből vágta ki, hibátlanul működik az is. Trutyival meg azért van tele az EGR, mert nem volt ledugózva, és visszajött a kipufogógázzal együtt minden a szívóoldalra. A dugózás során valóban tisztítani is kellett volna az EGR-t, és utána többé nem koszolódik el. A dugót viszont, ha kivetted, pótold valami alkalmasabb anyagból készülttel. Itt a fórumon is van tagtárs, aki pár száz Ft-ért lézervágott 2 mm-es rozsdamentes acél dugót árult, hátha van még neki. Ja, és ha az EGR koszos volt, nem árt a szívósort is kipucolni, mert sanszos, hogy az sem, khmm, gyári állapotú.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33805 Dátum: 2014.09.03 szerda, 19:52:42 »

igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést wave wave

             












Jól átbastak.Miért nem vettél angol keveset futott motort?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.03 szerda, 19:54:41 írta Jenci82 » Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33806 Dátum: 2014.09.03 szerda, 19:58:25 »

Jól átbastak.Miért nem vettél angol keveset futott motort?
mert olyan szintén nincs  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33807 Dátum: 2014.09.03 szerda, 20:00:14 »

igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést wave wave



az a baj ,hogy a várható költségbe a tankolás is beletartozik, és így már nincs rosszabb autó, mint egy öreg benzines
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33808 Dátum: 2014.09.03 szerda, 20:20:41 »

mert olyan szintén nincs  eplus2
csak szerinted  vigyor3
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
bageros
Vendég
« Új hozzászólás #33809 Dátum: 2014.09.03 szerda, 22:43:47 »

Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet? help(2004es MK3 2000 Tdci)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33810 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 00:28:49 »

igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredetem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést wave wave


A Nyomaték legyen veled!  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33811 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 00:33:10 »

Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet? help(2004es MK3 2000 Tdci)
Ez kb. bármitől.
Befecskendezési gond
Töltőlevegő rendszer gond (pl. Egr)
Mechanikai gond (lendkerék, motortartó bak, stb)

Egyéb tünet?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33812 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 08:22:27 »

Szaisztok!olyan problémám van,hogy hideg indítás után alapjáraton rángat a motor,érződik az egész autón.pici gáz adással elmúlik.ez mitől lehet? help(2004es MK3 2000 Tdci)

Melegedéssel elmúlik? Ha igen, akkor valami üzemanyagrendszeri-PCS gond. Nekem az egyik injektorom ragadt le, és alapjáraton, hidegen nem nagyon akart szállítani. Azután kapott tisztítót kétszer, és elmúlt neki.

EGR ledugózva (előtte kipucolva, esetleg a szívósorral együtt, ha az is koszos volt)?

Kuplung nélküli leállításnál csörren a lendkerék vagy az még rendben van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33813 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 08:46:17 »

Én azt nem értem hogy valakinek besz@rik a mondeója és fikázza(ami nem ok nélküli eplus2), plussz segitséget is kapott, akkor miért kell legalább 9 még embernek plussz meggyőznie hogy márpedig jó,többi márka is sz@r,stb.....biztatni kell hogy vegyen akkor mást ami tetszik neki és GO tovább.... eljen
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #33814 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 09:03:27 »

igen, igazatok van, kicsit elgurult a gyógyszer, tavaly január óta (92ekm-től) mostanáig 1 100 000 Ft-ot költöttem rá, most viszik el 1 000 000 Ft-ért. (hajtókarok, fötengely, minden ezzel járó cserélendő tömítés, csapágyak, kettős tömegű, inj és szivattyú feljítások, aztán utóbbik újra most, tök fölöslegesen, csak ami gyorsan eszembe jut) Agyrém, ezért én kb 8 hónapig dolgozok, 2 gyerekkel, persze, hogy elegem van belőle és belekeseredtem. aki írt nekem, többnyire jótanácsokat adott és mint egy jó közösség, segíteni akart, ingyen. Köszönöm. Mindazonáltal velem ezután max az MK3 bnzines fórumon találkoztok, tdci fanokat nem fogok többet sértegetni. Változatlanul az a tanácsom azoknak, akik 10 éves környéki autót vesznek, mert arra telik, mint nekem is, hogy olyan modellt válasszanak, aminek várható javítása és karbantartása ennek megfelelő árszinten van, magyarul szívó benzines, megbízható forrásból (már ha van ilyen). Ezt a dízel fanatikusok is elismerhetik, minden féle elfogultság nélkül. Mindenkinek további jó kerregést wave wave
1,1M a kocsira 1 év alatt? Szivattyú felújítás 2x? Te nagyon rossz szerelőt fogtál ki, téged nagyon átbaxtak  szomoru1
Ha ismert előéletű autót akarsz, akkor szalonból kell venni 0km-eset. Különben szinte minden más lutri. Egy korábban hibátlan autón is előjöhet egy hónap múlva akármi pénztárcanyitogató hiba.
De legyen több szerencséd egy benzinessel. (És mindig legyen nálad a bankkártya, mert sűrűbben kell majd tankolni  vigyor3 )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
bageros
Vendég
« Új hozzászólás #33815 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 12:20:37 »

Egr volt pucolva,szerintem szívósor nem,ledugózva nincsen.a kettős tömegűnek még nem hallom a hangját.azt mondta az előző tulaj,h az injektorok voltak cserélve.óra szerint 170000 van benne(én 160000al vettem),létezik az hogy már cserélni kell olyan hamar,vagy időutazáson esett át az auto?

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33816 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 12:54:18 »

Egr volt pucolva,szerintem szívósor nem,ledugózva nincsen.a kettős tömegűnek még nem hallom a hangját.azt mondta az előző tulaj,h az injektorok voltak cserélve.óra szerint 170000 van benne(én 160000al vettem),létezik az hogy már cserélni kell olyan hamar,vagy időutazáson esett át az auto?

Amit az EGR-ben  találtál, kb. ugyanaz lehet a szívósorban is. Dugót meg tegyél bele, ártani nem használ.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33817 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:07:08 »

papi az enyém 20 éves 269996km-van benne sima 1.8TD és jó
eljen
Csatlakozom. Én 227-tel vettem (6évesen), Olaszo.-ból behozott, valós km. Szervízkönyves, ami alapján csak szűrőket, olajokat és féktárcsát, betétet cseréltek. Most 260-nál járok, eddig csak go szűrőt cseréltem, meg a generátor oldali szíjhajtást. Nem eszik sokat, jól megy. És nem utolsó sorban itthon egy hasonló állapotban lévő autó kb másfélszer ennyibe került volna, természetesen 110e km-re beállított órával.
Én előtte felnéztem ide, olvasgattam, hogy mik a potenciális hibák. Még ha felújíttatom a teljes üzemanyagrendzsert és lendkereket, kuplungot cserélek, akkor is ott vagyok anyagilag, mintha vettem volna egy itthoni, bizonytalan állapotú autót, azzal a különbséggel, hogy így tuti jó, felújított autóm van.
És hidd el, itt tényleg segítőkész, lelkes emberek vannak, nekem is sokat segítettek.

Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.

Sajnálom, hogy így jártál az autóval, de nem szabadna ingerült állapotban döntéseket hoznod Smiley
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33818 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:31:13 »

eljen
Csatlakozom. Én 227-tel vettem (6évesen), Olaszo.-ból behozott, valós km. Szervízkönyves, ami alapján csak szűrőket, olajokat és féktárcsát, betétet cseréltek. Most 260-nál járok, eddig csak go szűrőt cseréltem, meg a generátor oldali szíjhajtást. Nem eszik sokat, jól megy. És nem utolsó sorban itthon egy hasonló állapotban lévő autó kb másfélszer ennyibe került volna, természetesen 110e km-re beállított órával.
Én előtte felnéztem ide, olvasgattam, hogy mik a potenciális hibák. Még ha felújíttatom a teljes üzemanyagrendzsert és lendkereket, kuplungot cserélek, akkor is ott vagyok anyagilag, mintha vettem volna egy itthoni, bizonytalan állapotú autót, azzal a különbséggel, hogy így tuti jó, felújított autóm van.
És hidd el, itt tényleg segítőkész, lelkes emberek vannak, nekem is sokat segítettek.

Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.

Sajnálom, hogy így jártál az autóval, de nem szabadna ingerült állapotban döntéseket hoznod Smiley

Biztos Pornószkúlnak akartad írni?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #33819 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:39:45 »

Biztos Pornószkúlnak akartad írni?  Cheesy
Nem neki szólt, csak csatlakoztam a gondolatához. Azzal a különbséggel, hogy az enyém TDCi:) Bocs, ha félreérthető voltam
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33820 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 14:14:04 »

1,1M a kocsira 1 év alatt? Szivattyú felújítás 2x? Te nagyon rossz szerelőt fogtál ki, téged nagyon átbaxtak  szomoru1
Ha ismert előéletű autót akarsz, akkor szalonból kell venni 0km-eset. Különben szinte minden más lutri. Egy korábban hibátlan autón is előjöhet egy hónap múlva akármi pénztárcanyitogató hiba.
De legyen több szerencséd egy benzinessel. (És mindig legyen nálad a bankkártya, mert sűrűbben kell majd tankolni  vigyor3 )

a tankolás nem érdekel, 8-10ekm az éves futáson, annak nagy része 1,5km-es oda vissza, erre nagyon nem a dízel való. sokszor átbasztak, ez tény, de a környéken nem volt egy értelmes ember, aki ért hozzá, kezdve a bosch szervíztől a ford szervízig meg a maszekokig.....
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33821 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 14:20:32 »

Amit az EGR-ben  találtál, kb. ugyanaz lehet a szívósorban is. Dugót meg tegyél bele, ártani nem használ.

AndyA

ezt mondtam az új tulajnak, már Ő úton van olaszba, le is rajzoltam, mit tegyen oda.

egy kérdés, de ez már nem motor. kattogás tekerés közben a kormánykapcsoló környékéről, minden jól működik, csak hang, szalagkábel vagy a légzsákcsatik műanyag tartójai??
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33822 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 14:24:32 »

A Mancival... nyes
a benzines nekem 7-7,5-öt fogyaszt vegyesben, a dízel 6-ot meg a javítgatás (mégha át is *asztak párszor). 11 év alatt 105ekm. az új Mondeo, ami a páromnak van, 1,6Ecoboost, 6,5l
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #33823 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 14:34:03 »

a tankolás nem érdekel, 8-10ekm az éves futáson, annak nagy része 1,5km-es oda vissza, erre nagyon nem a dízel való. sokszor átbasztak, ez tény, de a környéken nem volt egy értelmes ember, aki ért hozzá, kezdve a bosch szervíztől a ford szervízig meg a maszekokig.....

Sajnálom, hogy a dízellel ilyen rossz tapasztalataid lettek. Legyen a benzinesben több örömöd!  eljen

De az tény, hogy a dízel nem a nap 2x1,5km-re való.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33824 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:39:34 »


Ezeknek az autóknak azért van rossz híre, mert a magyar emberek spórolnak, a szerelők is ezekhez az igényekhez alkalmazkodtak, és a normális, alapos felmérés és minőségi javítás helyett a legtöbb csak kókányol valamit olcsón. Tisztelet a kivételnek.
Ja, és én vásárlás előtt elvittem márkaszervízbe átvizsgálásra, ami kb 10e Ft volt.

Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33825 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:45:49 »

ezt mondtam az új tulajnak, már Ő úton van olaszba, le is rajzoltam, mit tegyen oda.

egy kérdés, de ez már nem motor. kattogás tekerés közben a kormánykapcsoló környékéről, minden jól működik, csak hang, szalagkábel vagy a légzsákcsatik műanyag tartójai??

Az a halk kattogás az a pici kis izé (van benne pár darab), ami visszatolja alapállásba az irányjelző kart.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33826 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:56:35 »

Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.

azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0 benzin Ghia:-)
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #33827 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:59:03 »

azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0 benzin Ghia:-)
profil-fórum profil információ
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33828 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 17:00:15 »

azt hol tudom beállítani, hogy milyen autóm van, vagy az fórum szint függő (kezdő-haladós stb), sehol nem találok ilyet. Mondeo Kombi 2003- 2,0 benzin Ghia:-)
a hsz-ek száma szerint lépsz szintet a kezdőből .
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #33829 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 17:00:46 »

Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.

bizony sajnos apum erőszeretettel a diszkont kutakat látogatta (spóroil stb), meg is lett az eredménye, én fizettem ki a spórolásást. mikor még megvolt - tegnapig, a shelles gázolajjal még a hangja is más volt hidegen mint a molossal (Gyöngyös Shell kontra Füzesabony körforgalom Mol), persze imádta az OMV VIP Prémium Extraszuper Über 470Ft-osat is.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33830 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 17:03:40 »

bizony sajnos apum erőszeretettel a diszkont kutakat látogatta (spóroil stb), meg is lett az eredménye, én fizettem ki a spórolásást. mikor még megvolt - tegnapig, a shelles gázolajjal még a hangja is más volt hidegen mint a molossal (Gyöngyös Shell kontra Füzesabony körforgalom Mol), persze imádta az OMV VIP Prémium Extraszuper Über 470Ft-osat is.....
olyankor amikor imádta,az hogyan nyilvánult meg? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33831 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 18:31:41 »

olyankor amikor imádta,az hogyan nyilvánult meg? nyes

Gondolom evett belőle jó sokat, mert olyan fincsi volt neki.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33832 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:15:15 »

Meg ugye itthon akinek diesel autója van az szeret olcsóbb gázolajat tankolni kannából. Nos a régi faék egyszerű dieselek ezt biztos megették, de én akkor se tankolnék a TDCi-be kannából ha pisztollyal kényszerítenének.
ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő Wink
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
bageros
Vendég
« Új hozzászólás #33833 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:18:15 »

Melegedéssel elmúlik? Ha igen, akkor valami üzemanyagrendszeri-PCS gond. Nekem az egyik injektorom ragadt le, és alapjáraton, hidegen nem nagyon akart szállítani. Azután kapott tisztítót kétszer, és elmúlt neki.

EGR ledugózva (előtte kipucolva, esetleg a szívósorral együtt, ha az is koszos volt)?

Kuplung nélküli leállításnál csörren a lendkerék vagy az még rendben van?

AndyA
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33834 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:26:10 »

ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő Wink
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot

Hát igen. Ha jól tudom annak valami 40-60e a gyári csereciklusa. Még mindig olcsóbb cserélni a szűrőt 15e km-ként, mint beletankolni a koránt sem biztos, hogy jobb, tisztább, de legalább 30-40 ft-al drágább prémium gázolajat. A céges autóba (Transit 2.0 TDCi) évek óta egy kis TSZ kútnál tankolunk. Van az autóban 170e km (70e-nél vették meg) és még semmi rendellenes hangot nem hallani a motor felől.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33835 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:32:52 »

ez is megeszi ugyanúgy. van egy olyan eszköz a rendszerben, hogy üzemanyag szűrő Wink
HA ez jó féle, addig a motorba tiszta üzemanyag jut, bárhonnan van.
persze szeretik ezzel riogatni a népet, sűrűn szűrőcsere, azt jó napot

persze, ha rendszeresen cserélve van, de én igyekszem minimalizálni az esélyét az üzemanyagrendszeri problémáknak. 2 hete cseréltem go szűrőt, de nem tudtam szétszedni, hogy megnézzem a belsejét, de ami kijött belőle go az tiszta volt, nem volt benne semmi fém. nem tudom ez jelent-e valamit.   Undecided
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33836 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:36:54 »

persze, ha rendszeresen cserélve van, de én igyekszem minimalizálni az esélyét az üzemanyagrendszeri problémáknak. 2 hete cseréltem go szűrőt, de nem tudtam szétszedni, hogy megnézzem a belsejét, de ami kijött belőle go az tiszta volt, nem volt benne semmi fém. nem tudom ez jelent-e valamit.   Undecided

A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33837 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:41:46 »

A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.

képzeld el, először a fekete műanyag csapot akartam kitekerni az alján, de beletört. szinte szétmállot ahogy elkezdtem tekerni, alig értem hozzá.
Naplózva
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #33838 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:44:01 »

A legegyszerűbb teszt, hogy a benne levő gézolajat az alján kiengeded egy fehér műanyag pohárba (pl vajas vagy tejfölös doboz), az aljához teszel egy mágnest. Ha nem gyűlik össze semmi, akkor nincs nagyon miért aggódnod.

Hali!

Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33839 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:46:51 »

Hali!

Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.

Van. Vagy GYÁRI (ez is BOSCH), vagy BOSCH vagy MANN. A gyári a nagyauto-nál pl kb egy 10-es.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33840 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:46:57 »

Hali!

Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.

Hosszútávon akár egy (pár) százezres üzemanyagrendszer felújítás.  Smiley  
Csak gyári, Bosch, Mann....olcsó gagyikkal nem érdemes kísérletezni.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33841 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:56:12 »

Hali!

Gázolaj szűrő esetében van tapasztalat, hogy mi a különbség az olcsóbb és a drágább között? A Bárdi kínálatában van 3250,- (bárdiautó) és 14.812,- (mann-filter) között kb 10 féle.

Nincs tapasztalat, de addig jó.

A megfelelő szűrést a gyári (ami Bosch) és a Mann tudja megbízhatóan. A többi vagy igen, vagy nem. Ha van rá pár száz ezresed, hogy kikísérletezd, majd írd meg az eredményt. Smiley

Bosch a Bárdinál kedvezménnyel 6800 Ft körül van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33842 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:11:01 »

1: Mi alapján állitjátok hogy csak a BOSCH és a MANN tudja a gyári szűrést? (És az mi? meg mennyi?)
2: És Mi alapján állitjátok hogy a többi nem tudja azt amit az első pontban megindoloktok?

Miért nem DELPHI szűrőt használtok akkor már a DELPHI rendszerhez, ők csak tudják mi kell hozzá nem?  plussz olcsóbb mint a BOSCH, nem beszélve a gyári dobozosról.

Komolyan érdekel.... eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.05 péntek, 19:36:11 írta Bunyek » Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33843 Dátum: 2014.09.05 péntek, 19:30:52 »

Az enyém már mindenféle kannából evett már  nyes  És szereti.A porlasztókba meg van 310 000 km.Persze én is bosch szűrőt rakok.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33844 Dátum: 2014.09.06 szombat, 07:00:55 »

1: Mi alapján állitjátok hogy csak a BOSCH és a MANN tudja a gyári szűrést? (És az mi? meg mennyi?)
2: És Mi alapján állitjátok hogy a többi nem tudja azt amit az első pontban megindoloktok?

Miért nem DELPHI szűrőt használtok akkor már a DELPHI rendszerhez, ők csak tudják mi kell hozzá nem?  plussz olcsóbb mint a BOSCH, nem beszélve a gyári dobozosról.

Komolyan érdekel.... eljen

a gyártói előírás a 2mikronos szűrő.szerintem az összes u.gy tudja ezt....az előírások alapján készülnek,nem hasraütésszerűen.
A márkaszervíz híreszteli el,hogy csak az ő általuk előírtat kell használni.ez aztán szájhagyomány útján terjed,és rendszerint jól el is ferdül a valóságtól.és arra hivatkozva,hogy ha nem akarod az autódat szétbaxni,vedd meg a tuti drágábbat.persze sokan féltik egyetlen kincsüket,és mindent megadnak neki annak érdekében,hogy legalább a lelkiviláguk nyugodt legyen-nincs is ezzel baj.

én soha nem vettem gyári szűrőt,csak u.gy-t.a mondim 7év alatt 1xsem akart tönkremenni véletlenül sem.és az Smaxi sem reklamál.ergo nekem van összehasonlítási alapom. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33845 Dátum: 2014.09.06 szombat, 08:32:31 »

a gyártói előírás a 2mikronos szűrő.szerintem az összes u.gy tudja ezt....az előírások alapján készülnek,nem hasraütésszerűen.
A márkaszervíz híreszteli el,hogy csak az ő általuk előírtat kell használni.ez aztán szájhagyomány útján terjed,és rendszerint jól el is ferdül a valóságtól.és arra hivatkozva,hogy ha nem akarod az autódat szétbaxni,vedd meg a tuti drágábbat.persze sokan féltik egyetlen kincsüket,és mindent megadnak neki annak érdekében,hogy legalább a lelkiviláguk nyugodt legyen-nincs is ezzel baj.

én soha nem vettem gyári szűrőt,csak u.gy-t.a mondim 7év alatt 1xsem akart tönkremenni véletlenül sem.és az Smaxi sem reklamál.ergo nekem van összehasonlítási alapom. vigyor3

Én igy tudom...idézek:

"A modern adagolórendszerekben az 5 µm
alatti méretű szemcsék okoznak kárt, így
jobbára a 3–5 µm-es tartományban (ma
már alsó határként szóba jön a 2 µm-es
érték is) kell jó hatásfokú szűrést elérni. "

Nekem is van összehasonlitási alapom....sőt aszem tettem is fel képeket szétvágott szűrőkről...rengeteg fajtát szétvágtam....Bosch-ból fel is tettem 3-at szétvágva...mindhárom tök más volt belülről....tehát nálam ugyanaz a szűrési pontosság megis bukott innentől.
Totál egyetértek veled....nekem is talán egyszer volt gyári, és bosch sem lessz soha...rengeteg márkát kipróbáltam már. eplus2
Vannak sokkal jobbak ár/arány értékben vagy ugyanannyiért.

Naplózva
manci
Vendég
« Új hozzászólás #33846 Dátum: 2014.09.06 szombat, 08:45:14 »

Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne, hogy autópályán 110 fölött melegedik a víz az autómban  Sad   A vizet meg az olajat nem zabálja, a hűtök ki lettek takarítva, mármint a bogaraktól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33847 Dátum: 2014.09.06 szombat, 08:56:39 »

Én igy tudom...idézek:

"A modern adagolórendszerekben az 5 µm
alatti méretű szemcsék okoznak kárt, így
jobbára a 3–5 µm-es tartományban (ma
már alsó határként szóba jön a 2 µm-es
érték is) kell jó hatásfokú szűrést elérni. "

Nekem is van összehasonlitási alapom....sőt aszem tettem is fel képeket szétvágott szűrőkről...rengeteg fajtát szétvágtam....Bosch-ból fel is tettem 3-at szétvágva...mindhárom tök más volt belülről....tehát nálam ugyanaz a szűrési pontosság megis bukott innentől.
Totál egyetértek veled....nekem is talán egyszer volt gyári, és bosch sem lessz soha...rengeteg márkát kipróbáltam már. eplus2
Vannak sokkal jobbak ár/arány értékben vagy ugyanannyiért.



Forrás TIS:

"A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.A legnagyobb szemcse méret 2mikron.

A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.

50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.

Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.

Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést."





Talán a szelep megléte és jól működése a második fontos szempont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33848 Dátum: 2014.09.06 szombat, 10:20:20 »

Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne, hogy autópályán 110 fölött melegedik a víz az autómban  Sad   A vizet meg az olajat nem zabálja, a hűtök ki lettek takarítva, mármint a bogaraktól.

Főköri termosztát, vagy vízpumpa. 
Szedd ki a főköri termót és próbáld ki úgy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33849 Dátum: 2014.09.06 szombat, 14:45:47 »

Forrás TIS:

"A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.A legnagyobb szemcse méret 2mikron.

A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.

50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.

Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.

Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést."





Talán a szelep megléte és jól működése a második fontos szempont.

Értem...

1: TIS nem ir gyári márkát, csak azt hogy gyári szűrő.(ami változik, mikor kivel tudnak megegyezni a piacon gondolom)
2: TIS irja hogy legnagyobb szemcseméret 2 mikron, a gyári szűrő meg 2 mikoronos, azaz a kisebbet nem szűri meg....valami nem jó.... eplus2
3: a visszakeringtetésről nincs mit beszélni.. eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 670 671 672 673 674 675 676 [677] 678 679 680 681 682 683 684 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.