Ervin
|
|
« Új hozzászólás #34550 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:29:01 » |
|
De kösd ki a turbót és akkor elszáll a nyomaték a dízelből is vagy hasonlítsuk össze egy 2 literes turbós benzinessel! széria 2.0 TDI 240 LE 500 Nm lenyomja bármelyik benzines 2.0 T-t közben fele annyit eszik...
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34551 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:45:12 » |
|
széria 2.0 TDI 240 LE 500 Nm lenyomja bármelyik benzines 2.0 T-t közben fele annyit eszik... 240 Le 2.0 tdi? az hogyan? nem sok az?
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #34552 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 15:50:58 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34553 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 16:14:06 » |
|
az megint nem ér, mert 2 turbo van rajta
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #34554 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 20:05:38 » |
|
az megint nem ér, mert 2 turbo van rajta A csúcsteljesítményhez elég lenne 1 is (lásd a 2.2 es pözsó motor a fordban 1 turbóval 200le a psa modellekben 2 turbóval 175le de ha beülsz és vezeted azt mondanád hogy fordítva van.), azért van rajt 2 hogy 1200-tól toljon mint a mozdony.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.19 vasárnap, 20:48:32 írta Ervin »
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34555 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 20:25:05 » |
|
A csúcs teljesítményhez elég lenne 1 is (lásd a 2.2 es pözsó motor a fordban 1 turbóval 200le a psa modellekben 2 turbóval 175le de ha beülsz és vezeted azt mondanád hogy fordítva van.), azért van rajt 2 hogy 1200-tól toljon mint a mozdony.
király
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #34556 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 21:19:51 » |
|
király
Igen az ... http://www.youtube.com/watch?v=zn9D8Crnw-0ezek a balfaxok még időt mérni sem tudnak, mikor lelépett a fékről a 240 esnél simán meg volt 6 alatt a száz..
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34557 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:04:05 » |
|
Szerinted ez vicc? Egy bengás szájából minden az.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34558 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:06:36 » |
|
Ha másképp nem megy,Word-be beírod,kinyomtatod és lefotózod,örülsz A kinyomtatasnal elakadtam. Meg digitalis uton amugy is lehet vedeni a fakat. (Minek nyomtatni kornyezetszennyezeshez, amikor azt egy gazfroccsel sokkal kenyelmesebben is megtehetek)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 13:13:19 írta mendoza »
|
Naplózva
|
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #34559 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 18:40:52 » |
|
A kinyomtatasnal elakadtam. Meg digitalis uton amugy is lehet vedeni a fakat. (Minek nyomtatni kornyezetszennyezeshez, amikor azt egy gazfroccsel sokkal kenyelmesebben is megtehetek) Ha nagyon hiányzik,tudod kinél van kinnt,és megnézed. Ja és nagyon környezetbarát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 18:45:46 írta vagyokabajnok »
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Új hozzászólás #34560 Dátum: 2014.10.21 kedd, 20:59:29 » |
|
Sziasztok,
Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?
Köszi előre is.
üdv Szergej
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #34561 Dátum: 2014.10.21 kedd, 22:23:35 » |
|
Sziasztok,
Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?
Köszi előre is.
üdv Szergej
Mindenképp nézzd meg mert az kiinduló pont.Ha gyorsítasz hirtelen akkor előfog illetve előjöhet.Ha ltilt illetve ha leáll mert ez is előfordulhat akkor indítsd ujra és menj vele tovább.Igaz miharabb járj a végére nehogy komolyabb baj legyen a rossz csúőcsok miatt.nem lesz kevés pénz.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
etekefiloz
|
|
« Új hozzászólás #34562 Dátum: 2014.10.22 szerda, 12:35:00 » |
|
Sziasztok,
Véleményetek kérném, tegnap miután leállítottam az autót utána újraindítottam és nem akart indulni csak harmadikra sikerült, a két indítás között meg malacfarkot dobott. Ma olvastam hibakódot P1664 és P2288 volt letárolva, de érdekes, hogy múltkor autópályán tiltás nélkül dobott malacfarkot és az akkor beíródott P0251 hibakód most már nem volt benne (mondjuk voltam lendkerék cserén Viknél lehet, hogy törölték?). Holnap indulnék vidéki körútra de parázok hogy előjön és letilt menet közben. Szerintetek kezdhetem a poharazás stb tortúrát...?
Köszi előre is.
üdv Szergej
4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #34563 Dátum: 2014.10.22 szerda, 20:43:00 » |
|
4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
nem tudom ki csinálta ennyiért de örülhetsz,mert ez egy 300e ft-os tétel.csúcs 45e/db a szivattyú meg 100e ft körül van.Mit javítottak rajta??
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Új hozzászólás #34564 Dátum: 2014.10.22 szerda, 21:52:05 » |
|
Még reménykedek, most jöttem 300 km-t hiba nélkül. Mondjuk tankoltam előtte és utána jött a nem indulós sztori. Lehet valami üzemanyag gebasz?! Majd kiderül az biztos. Köszönöm a válaszokat. 4 csúcs + nagynyomású ki. Keres egy jó dízelest és ha szerencséd van összeszögeli egy 100 ból! Én most vagyok ezen túl. 125 volt. A szerelést haverral csináltuk.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34565 Dátum: 2014.10.22 szerda, 21:59:22 » |
|
A gyengébb és az erősebb 2.0 tdci közt milyen különbözőségek vannak? Persze a teljesítményen kívül?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
|
|
« Új hozzászólás #34566 Dátum: 2014.10.22 szerda, 22:10:33 » |
|
Motorjavítás/felújítás előtt állok (kihagy egy henger időközönként és olyankor rángat a kocsi, a hengerben 80%-os értéket mutat a veszteségmérés). Keresek egy jó motorszervizt, a neten nem nagyon találtam, illetve csak egyet, a http://fordszerviz.eu/ -t. Van valakinek tapasztalata velük? Ajánljátok, vagy tudtok más megbízható céget? MK3 facelift, 2003 dec., 2.0 tdci. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feketegyöngy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34567 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 07:58:00 » |
|
Sziasztok vezérműláncot szeretnék cserélni tud valaki elérhető áron szerezni szettet?miket kell cserélni ilyenkor?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34568 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 08:20:10 » |
|
A gyengébb és az erősebb 2.0 tdci közt milyen különbözőségek vannak? Persze a teljesítményen kívül?
A vezetési élmény is erősen más. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34569 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 08:20:53 » |
|
Motorjavítás/felújítás előtt állok (kihagy egy henger időközönként és olyankor rángat a kocsi, a hengerben 80%-os értéket mutat a veszteségmérés). Keresek egy jó motorszervizt, a neten nem nagyon találtam, illetve csak egyet, a http://fordszerviz.eu/ -t. Van valakinek tapasztalata velük? Ajánljátok, vagy tudtok más megbízható céget? MK3 facelift, 2003 dec., 2.0 tdci. Köszi! Vidd el Vikhez. Lurdyval szemben a Ford kereskedésben, Németh Viktor néven keresd. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
etekefiloz
|
|
« Új hozzászólás #34570 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 09:03:34 » |
|
nem tudom ki csinálta ennyiért de örülhetsz,mert ez egy 300e ft-os tétel.csúcs 45e/db a szivattyú meg 100e ft körül van.Mit javítottak rajta??
1 csúcs komplett, a többit kimérték / tisztítás/ + új kód. A nagynyomásún is cseréltek valamit. A tanktisztítást mi csináltuk. Tudom nem új a rendszer, de a nagynyomású csapja szét a rendszert. Ismerős volt a dízeles így nem akart "lehúzni". Ezzel elmegyek agy jó ideig.
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
|
|
|
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
|
|
« Új hozzászólás #34571 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 09:27:27 » |
|
Vidd el Vikhez. Lurdyval szemben a Ford kereskedésben, Németh Viktor néven keresd.
AndyA
Köszi, tavaly voltam nála, ő azonosította be a hibát, nagyon korrektek voltak, azt mondta, hogy szerinte a hajtókar ferdült el, amikor tönkrement az injektor. 3 henger jó, egyik hengerben a veszteségmérés 80% körüli értéket mutatott. Mondta, hogy csak a Ford szervizben tudja megjavíttatni és ha szétszedik, akkor meg kell javíttatni az autót, mert különben nem lehet újra összerakni a motort. De ezt láttam máshol is, hogy ha beviszem az autót és szétszedik, akkor vagy megcsináltatom, vagy ládában kapom vissza a motort az alkatrészekkel. Ezért keresek egy olyan helyet, ami megbízható, mert ugyebár ha már szétszedték, akkor kiszolgáltatott vagyok... Egy márkaszervizben egy tízéves autó motorját már rizikós szétszedetni, mert hivatalos alkatrészáron és munkadíjjal lehet többe lenne, mintha eladnám így a Mondeo-t alkatrésznek és a különbözetből vennék egy másik használtat. Csak mivel egy "új" használt pont olyan rizikós, mint egy öreg, de már ismert autó, így inkább megjavíttatnám, mert ennél legalább már tudom, hogy mi van rendben és mit kell még rajta csinálni. Nem szeretném elölről kezdeni a kettős tömegű lendkerékkel, meg az egyéb szarakodással, mint tettem ezzel, amikor megvettem kb. 100e km-rel. Most 250e van benne. Tehát már megszolgálta az árát, megbízható volt tavaly karácsonyig, amikoris ez az ominózus befecskendező rendszer tönkremenetel történt. Akkor rángatott induláskor és néha menet közben is az autó (mintha egy henger időközönként késésben lenne), a hiba nyáron szinte alig volt észrevehető, de most, hogy itt a hideg, újra ugyanaz a rángatás és hengerkihagyás jelentkezik, mint miután a befecskendezőket megcsinálták. Ráadásul nem is egyszerű az életem, még Viktor sem tudta megmondani az autó motorszámát, mert azt mondta, hogy nem igazán olvasható, a forgalmiba meg olyan került annó, ami biztos nem az autóé, mivel ez MK3 facelift-es és a D6BA motorkód nem lehet, mert az TDDI-motorkód, ebben meg nagynyomású szivattyú van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Petike86
|
|
« Új hozzászólás #34572 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:30:54 » |
|
Egy teljesen általános kérdés!
Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)
Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!
És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.
Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34573 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:37:36 » |
|
Egy teljesen általános kérdés!
Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)
Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!
És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.
Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?
Nem kéne erőltetni, hogy ő mutassa meg, hol a hiba inkább ki kellene vizsgáltatni egy hozzáértővel. A szíj felől erőlködés lehet egy dögleni készülő szabadonfutó is a generátoron, félhalott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa, beállni készülő feszítőcsapágy, meg úgy kb. bármi, ami a szíjkörön van és éppen a végét járja. Ez magában elég lehet, hogy az akár hibátlan generátor ne tudjon elég villanyt adni alapjáraton. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #34574 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:42:34 » |
|
Egy teljesen általános kérdés!
Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk)
Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz!
És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől.
Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?
Neked nincs adagolód. Ha van a generátoron szabadonfutó, akkor annak a hibája okozhat ilyen tünetet.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34575 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:45:49 » |
|
A vezetési élmény is erősen más. AndyA Ennél építőbb válaszaid szoktak lenni Vagy Alf használja a gépedet?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 csütörtök, 14:48:55 írta vzoli »
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34576 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 15:10:13 » |
|
Egy teljesen általános kérdés! Az alapjárat ingadozást ( hideg motornál) okozhatja a generátor hibája? ( csapágyas, nem tekeri rendesen a szíjat mondjuk) Hideg indításnál ingadozik ( 700 és 1200 közt) és rövid idő után az akkumulátor töltést jelző lámpa kivillan...majd 2-3 ismételt indítás után jó lesz! És fura hangja van alapjáraton, olyan erölködős a szíj felől. Vagy mindenképp injektor hiba az irány? vagy adagoló?
Ahogy mondják a többiek. Én csak annyit tennék hozzá, hogy ne várd meg míg nem lesz töltésed, mert akkor majd egyszer csak leáll alattad az autó, és nem tudsz majd tovább menni. (Nem kellenek a sorközök, anélkül is el tudjuk olvasni és értelmezni amit írsz!)
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34577 Dátum: 2014.10.25 szombat, 09:11:10 » |
|
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám a autómmal ( kicsi vagy nagy) ,hogy nem húz úgy ahogy azt megszoktam töle. A probléma az hogy amikor gázt adok legyen az simpla gyorsitás vagy padló kb 2000 -es fordulatnál meg szokott ugrani ,de most nem . Lomha és sokat eszik 7.5-7.8l pedig eddig 7 l -nél nem evett többet még tartos nagy sebességnél sem. Ha van aki már találkozott ilyennel irja meg a tapasztalatát . Köszönöm Üdv Mikhail
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34578 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:30:13 » |
|
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám a autómmal ( kicsi vagy nagy) ,hogy nem húz úgy ahogy azt megszoktam töle. A probléma az hogy amikor gázt adok legyen az simpla gyorsitás vagy padló kb 2000 -es fordulatnál meg szokott ugrani ,de most nem . Lomha és sokat eszik 7.5-7.8l pedig eddig 7 l -nél nem evett többet még tartos nagy sebességnél sem. Ha van aki már találkozott ilyennel irja meg a tapasztalatát . Köszönöm Üdv Mikhail
Nem füstöl? Turbó nyomást kellene mérni! Lehet kilyukadt az egyik turbó csöved. Az EGR alatti szokott elköszönni leggyakrabban.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34579 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:55:16 » |
|
Nem füstöl? Turbó nyomást kellene mérni! Lehet kilyukadt az egyik turbó csöved. Az EGR alatti szokott elköszönni leggyakrabban.
Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-) Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál! Hol és miként lehet megméretni a nyomást?
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34580 Dátum: 2014.10.25 szombat, 11:59:08 » |
|
Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-) Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál! Hol és miként lehet megméretni a nyomást?
Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #34581 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:00:13 » |
|
Füstölni szokott egyébként is ,de most jobban:-) Az egr alatti csövet cseréltem már,de az más volt. Fütyült gázadásnál! Hol és miként lehet megméretni a nyomást?
Ha jobban füstöl és többet is eszik akkor az turbócső lesz.... Nézd végig a turbócsöveket, bilincseket....ahol olajos ott kifúj. Nyomást egy ELM segítségével is tudsz mérni.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34582 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:05:43 » |
|
Ha jobban füstöl és többet is eszik akkor az turbócső lesz.... Nézd végig a turbócsöveket, bilincseket....ahol olajos ott kifúj. Nyomást egy ELM segítségével is tudsz mérni.
Zoleex mi az a ELM?:-)
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34583 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:08:44 » |
|
Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.
Köszi körbe kérdezek. Az Ivanicsál is meg tudják mondani?
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34585 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:12:23 » |
|
Ez olyan hibakód kiolvasó?
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #34586 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:15:09 » |
|
Ez olyan hibakód kiolvasó?
Igen...és a megfelelő programmal diagnosztikát is lehet csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34587 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:15:54 » |
|
Biztos akad a közeledben fórum társ akinek van diaghoz kütyüje (ELM327) és tud segíteni. Székesfehérvár, Dunaújváros.
Fehérváron tudok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34588 Dátum: 2014.10.25 szombat, 12:59:34 » |
|
Ez olyan hibakód kiolvasó?
vzoli tud segíteni Fehérváron!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34589 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:15:08 » |
|
Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat az egr alatti turbócsö volt a ludas, már megint:-) Mitöl reped ki 5 hónap alatt? Eszembe nem jutott volna ezt megnézni ha nem húzom fel magam és elemlámpával végig nem nézem. Üdv Mikhail
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34590 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:46:36 » |
|
Köszönöm mindenkinek a jó tanácsokat az egr alatti turbócsö volt a ludas, már megint:-) Mitöl reped ki 5 hónap alatt? Eszembe nem jutott volna ezt megnézni ha nem húzom fel magam és elemlámpával végig nem nézem. Üdv Mikhail
Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #34591 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 13:32:31 » |
|
Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt! Vagy bandázsold be.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34592 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 05:38:33 » |
|
Hurrá! Vegyél újat erősített kivitelt! Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig megy igy aztán újra :-) Hol lehet erősitett kivitelüt venni?
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #34593 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 07:16:00 » |
|
Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig megy igy aztán újra :-) Hol lehet erősitett kivitelüt venni?
Pl. eBay vagy http://www.derbyperformancehose.co.uk/. Otthon is van, de drágább. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
|
|
« Új hozzászólás #34594 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:35:42 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW 2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #34595 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 09:40:49 » |
|
Betekertem vászon alapu szalaggal és megerösitettem egy másik fajtával. Tapasztalatból kb 1 hónapig megy igy aztán újra :-) Hol lehet erősitett kivitelüt venni?
A Lőrinci Autósboltnak is szokott lenni. Kérdezd meg őket: http://mondeo.hu/index.php?topic=8553.0
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34596 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 10:46:34 » |
|
Hali . Segítséget szeretnék kérni .. Beindítom a kocsit .. füstöl kéken .. és amikor alapjáraton jár a kocsi akkor rángat de berángatja az egész kocsit .. a válaszokat elére is köszönöm ..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #34597 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 11:03:57 » |
|
Hali . Segítséget szeretnék kérni .. Beindítom a kocsit .. füstöl kéken .. és amikor alapjáraton jár a kocsi akkor rángat de berángatja az egész kocsit .. a válaszokat elére is köszönöm ..
izzígyertyákat ellenőrizd,meg a kiegfűtés gyertyáit-ha van.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lafy17
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #34598 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:13:05 » |
|
izzígyertyákat ellenőrizd,meg a kiegfűtés gyertyáit-ha van.
És hogyan tudom ellenőrizni ? És ez a kieg fűtés micsoda ? A segítségedet köszönöm.. viszont ha megyek a kocsival több száz kilómétert és megálok akkor is csúnyán jár alapjáraton .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #34599 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 12:15:42 » |
|
Üdv Kieg.fütés gyertyákat hol lehet venni és mi az áruk?? Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
|