Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:57:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
688
689
690
691
692
693
694
[
695
]
696
697
698
699
700
701
702
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683704 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34700 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 15:46:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.31 péntek, 16:47:24
Izzító gyertyák jók?
megnéztem jók az izzítók!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Vidike
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34701 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 16:44:32 »
Sziasztok! Olyat csinál a mondeom ,hogy minden sebességben 1200-1300-as fordulaton ha picit nyomom a gázt elkezd csöröpölni meg rángatni,mint ami leakar állni,de soha nem áll meg...okozhatja ezt a hibát,a feszítőgörgők kopása? előre is köszi.
Naplózva
Vidike
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34702 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 18:57:05 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.11.02 vasárnap, 08:26:25
Üdv!
Olyat produkál a dieselem hogy alacsony fordulaton egyenletes gázon becsörög.
1300-as fordulatnál egyenes ùton terhelès nèlkül.Ha hùzatom semmi gondja.
Nincs hibakód nem füstölegy rendesen,nem tilt.
Valakinek ötlet?
Kapott mostanában wins tisztìtóadalèkot.Lehet attól?
és nem olyan mintha megakarna állni a motor?
Naplózva
kaszas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34703 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:00:55 »
Sziasztok!
Tapasztalt mar valaki olyat, hogy hidegen semmi problema, majd akar 2-3 perc jaratas utan kopogo hang jelentkezik ami fordulaton meg erösödik is. Sajnos annyira felerösödik a kopogo zaj, hogy az auto hasznalhatatlan
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34704 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:06:24 »
Idézetet írta: Vidike - 2014.11.02 vasárnap, 18:57:05
és nem olyan mintha megakarna állni a motor?
Nem semmi ilyesmi,megy hùz rendesen,
Csak becsörgősodik.Vároban zavar a hangja amikor egyenletes gázon megyek
40km/h környékén.
Naplózva
Vidike
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34705 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:09:09 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.11.02 vasárnap, 19:06:24
Nem semmi ilyesmi,megy hùz rendesen,
Csak becsörgősodik.Vároban zavar a hangja amikor egyenletes gázon megyek
40km/h környékén.
mert nekem is megy meg húz rendesen,csak minden sebességi fokozatban 1200-1300-as fordulatnál csörömpöl meg mint ami megakar állni....odalépek neki megy rendesen....nem tudom mi lehet...
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34706 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:54:46 »
Sziasztok!
A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.
bejelölve:
Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34707 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 19:59:14 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.02 vasárnap, 19:54:46
Sziasztok!
A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.
bejelölve:
Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?
szagold meg.ha gázolaj akkor vagy ahollandi lazult meg,vagy a résolajcső ereszt.abban egy Ógyűrű szokott tömíteni.mindkettő megszüntethető otthon is.
Ha motor olaj ,akkor a szelepdekli és a csúcs közötti tömítőgyűrű nem zár.1700ft darabja,otthon cserélhető kis affinitással.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34708 Dátum:
2014.11.02 vasárnap, 20:03:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.02 vasárnap, 19:59:14
szagold meg.ha gázolaj akkor vagy ahollandi lazult meg,vagy a résolajcső ereszt.abban egy Ógyűrű szokott tömíteni.mindkettő megszüntethető otthon is.
Ha motor olaj ,akkor a szelepdekli és a csúcs közötti tömítőgyűrű nem zár.1700ft darabja,otthon cserélhető kis affinitással.
Köszönöm a gyors segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34709 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 09:58:32 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.02 vasárnap, 19:54:46
Sziasztok!
A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.
bejelölve:
Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?
Darab rongy, esetleg egy kis Brigéciol?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34710 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 11:54:31 »
Kérdésem...
Azt hiszem mindent megcsináltattam az autómon
Kivéve 1 dolgot....
Pár hete észrevettem, hogy az autóm fogyasztása a hideg be jöttével emelkedett...eddig az átlag 7-8 liter volt, most 10 liter!!
Nem érzem, hogy gyengébben megy. Ugyanúgy húz...ugyanúgy gyorsul! alapjárat indításnál 1000 majd 20-30 mp után visszaesik 700-ra., és nem ingadozik.
Generátor felújítás is megvolt, töltés tökéletes.
Még 1 megjegyzés ami nem tudom mennyire fontos. Tankolásnál valamiért nem tudom a tankoló pisztolyt teljesen behúzni, mert akkor "letilt" a pisztoly...csak félig tudom nyomni a naftát az autómba! Gondolom itt nyomással kapcsolatos dolog lehet) Ez milyen jelenség?? Szűrő? vagy mi ez?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34711 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 12:55:57 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.03 hétfő, 11:54:31
Kérdésem...
Azt hiszem mindent megcsináltattam az autómon
Kivéve 1 dolgot....
Pár hete észrevettem, hogy az autóm fogyasztása a hideg be jöttével emelkedett...eddig az átlag 7-8 liter volt, most 10 liter!!
Nem érzem, hogy gyengébben megy. Ugyanúgy húz...ugyanúgy gyorsul! alapjárat indításnál 1000 majd 20-30 mp után visszaesik 700-ra., és nem ingadozik.
Izzító gyertyáid jók?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34712 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 13:02:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.03 hétfő, 12:55:57
Izzító gyertyáid jók?
Azoknak mi köze hozzá?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34713 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 13:27:34 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.03 hétfő, 13:02:17
Azoknak mi köze hozzá?
A fogyasztás növekedéshez?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34714 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 14:52:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.03 hétfő, 13:27:34
A fogyasztás növekedéshez?
Semmi köze hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34715 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 15:13:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.03 hétfő, 14:52:48
Semmi köze hozzá.
Nyugta. És arra is van ötletetek, hogy miért ugrott meg a fogyija?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34716 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 19:35:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.03 hétfő, 15:13:26
Nyugta. És arra is van ötletetek, hogy miért ugrott meg a fogyija?
nem jó valamelyik termosztátja és folyton hideg a moci.megjöttek a hidegek,elkezdett zabálni.gondolom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34717 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 20:38:06 »
Sziasztok!
A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t.
Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34718 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 20:39:43 »
Idézetet írta: Waterminator - 2014.11.03 hétfő, 20:38:06
Sziasztok!
A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t.
Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Te vagy az egyik kivétel.
Mennyiért pörgetik előre egy fénykép idejére és vissza?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 hétfő, 21:14:07 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34719 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 20:45:48 »
Idézetet írta: Waterminator - 2014.11.03 hétfő, 20:38:06
Sziasztok!
A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t.
Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az szép teljesítmény. Grat
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34720 Dátum:
2014.11.04 kedd, 14:43:13 »
Kedves Fórumozók!
Az autómnál a következő hibajelenség mutatkozik:
Kb 1000 és 2000 között gázadásnál nem reagál az autó rögtön, lassan emelkedik a fordulatszám kicsit, aztán megtorpan, 1-2 másodperc után pedig rendesen emelkedik, így többnyire váltásnál nagyot ránt, és alacsonyabb fordulaton is rángat.A hiba melegebb időben jön elő, hidegben nem, függetlenül az üzemhőmérséklettől. A teljesítménnyel, sem a fogyasztással nincs gond, és nem is füstöl.
Eléggé körbejártam a dolgot, kimérték a gázpedált: az ok, több helyen megvizsgálták géppel a porlasztókat, azt mondták bár nem tökéletes, ilyen hibát nem kellene produkálnia. EGR-t, szívótorkot kitisztítottam. Mindig OMV-n tankolom a jobbik dízelt, mostmár keverek hozzá egy kis Arol 2T-t is, de nincs változás.
Mit javasoltok, mit nézzek még, kissé tanácstalan vagyok?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34721 Dátum:
2014.11.04 kedd, 15:33:53 »
Idézetet írta: gyuszo - 2014.11.04 kedd, 14:43:13
Kedves Fórumozók!
Az autómnál a következő hibajelenség mutatkozik:
Kb 1000 és 2000 között gázadásnál nem reagál az autó rögtön, lassan emelkedik a fordulatszám kicsit, aztán megtorpan, 1-2 másodperc után pedig rendesen emelkedik, így többnyire váltásnál nagyot ránt, és alacsonyabb fordulaton is rángat.A hiba melegebb időben jön elő, hidegben nem, függetlenül az üzemhőmérséklettől. A teljesítménnyel, sem a fogyasztással nincs gond, és nem is füstöl.
Eléggé körbejártam a dolgot, kimérték a gázpedált: az ok, több helyen megvizsgálták géppel a porlasztókat, azt mondták bár nem tökéletes, ilyen hibát nem kellene produkálnia. EGR-t, szívótorkot kitisztítottam. Mindig OMV-n tankolom a jobbik dízelt, mostmár keverek hozzá egy kis Arol 2T-t is, de nincs változás.
Mit javasoltok, mit nézzek még, kissé tanácstalan vagyok?
kuplung nem csúszik?
Turbónyomást mértetek már? A 2.2-esnek felkell tépnie az aszfaltot.EGR -t nem dugóztad le?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34722 Dátum:
2014.11.04 kedd, 16:00:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.04 kedd, 15:33:53
kuplung nem csúszik?
Turbónyomást mértetek már? A 2.2-esnek felkell tépnie az aszfaltot.EGR -t nem dugóztad le?
A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34723 Dátum:
2014.11.04 kedd, 17:40:40 »
Idézetet írta: gyuszo - 2014.11.04 kedd, 16:00:26
A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?
EGR: Kit izgat, ha világít a lámpás a műszerfalon...?
Ha a turbo koszos, akkor akad tőle a geometriaállítás. Ebbe a villanyos turbo állítóelektronikája tud belehalni, vákuumos turbonál meg nem optimális üzemben megy a turbo. Ha az alacsony fordulathoz tartozó állásban ragadt, az nagyobb teljesítménynél lehet probléma, nem pörög fel rendesen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34724 Dátum:
2014.11.04 kedd, 19:10:28 »
Idézetet írta: gyuszo - 2014.11.04 kedd, 16:00:26
A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?
igen,de előtte turbónyomásmérés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34725 Dátum:
2014.11.04 kedd, 21:01:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.04 kedd, 19:10:28
igen,de előtte turbónyomásmérés...
Köszönöm a válaszotokat, rámegyek a mérésre, aztán kiderül...
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Reggio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34726 Dátum:
2014.11.04 kedd, 21:19:33 »
Sziasztok!
Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34727 Dátum:
2014.11.05 szerda, 13:26:29 »
Idézetet írta: Reggio - 2014.11.04 kedd, 21:19:33
Sziasztok!
Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!
Én a GO szűrőt is kicseréltem, de semmi, azért nem árt egy új bele...
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34728 Dátum:
2014.11.05 szerda, 14:02:18 »
Sziasztok!
Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34729 Dátum:
2014.11.05 szerda, 14:03:33 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.05 szerda, 14:02:18
Sziasztok!
Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?
A rail nyomás érzékelője?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34730 Dátum:
2014.11.05 szerda, 14:04:49 »
Idézetet írta: Reggio - 2014.11.04 kedd, 21:19:33
Sziasztok!
Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!
TDCi-ben nincs adagoló, így ez a lehetőség kilőve.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34731 Dátum:
2014.11.05 szerda, 15:41:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.05 szerda, 14:03:33
A rail nyomás érzékelője?
AndyA
Arra gondoltam meg a magasnyomásúra.
Le lehet valahogy szűkíteni a kört? Kimérni vagy valami hasonló?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34732 Dátum:
2014.11.05 szerda, 15:42:26 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.05 szerda, 14:02:18
Sziasztok!
Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?
Valamint 1800-2300 között kopogósabb szokott lenni a hangja.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34733 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 07:01:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.05 szerda, 14:03:33
A rail nyomás érzékelője?
AndyA
És azt hol és mennyiért lehet beszerezni?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.06 csütörtök, 19:02:54 írta Taki
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34734 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 07:09:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.05 szerda, 14:03:33
A rail nyomás érzékelője?
AndyA
Az pont nem, mert az csak méri. A csőnyomás szabályzással "van hiba", emiatt nagymértékben le-fel szabályoz. Lehet nagynyomású pumpa, befecskendező hiba is.
Műszeres diagnosztika. Nem ELM és társai hibakód olvasó!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Evolutions
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34735 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 21:43:00 »
Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34736 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 21:45:07 »
Idézetet írta: Evolutions - 2014.11.06 csütörtök, 21:43:00
Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!
Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34737 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 21:46:01 »
Idézetet írta: Evolutions - 2014.11.06 csütörtök, 21:43:00
Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!
Látatlanban szorul a turbógeometria és emiatt a mozgató elektronika "beesik" vészüzembe.
Ha sokáig húzod, akkor az elektronika tönkre is mehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34738 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 21:46:14 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.06 csütörtök, 21:45:07
Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
Azt szeretem,mikor ilyen finoman szólsz,mondasz véleményt.Én meg majd később jövök.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34739 Dátum:
2014.11.06 csütörtök, 23:02:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.11.06 csütörtök, 21:46:14
Azt szeretem,mikor ilyen finoman szólsz,mondasz véleményt.Én meg majd később jövök.
pcs ?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34740 Dátum:
2014.11.07 péntek, 06:02:14 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.06 csütörtök, 21:45:07
Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
"tanulékony szörnyeteg...."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34741 Dátum:
2014.11.07 péntek, 07:17:42 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.06 csütörtök, 07:09:42
Az pont nem, mert az csak méri. A csőnyomás szabályzással "van hiba", emiatt nagymértékben le-fel szabályoz. Lehet nagynyomású pumpa, befecskendező hiba is.
Műszeres diagnosztika. Nem ELM és társai hibakód olvasó!
De ha rosszul mér akkor nem szabályozhat rosszul is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34742 Dátum:
2014.11.07 péntek, 07:22:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.07 péntek, 07:17:42
De ha rosszul mér akkor nem szabályozhat rosszul is?
De.
Viszont nagyon ritkán rossz. De ugye alapból lehet kontrollálni az alapértékét, még indítani sem kell hozzá.
Ha az rendben, akkor alapjáraton is megmérhető. A két értékből látható, hogy csal-e a szenzor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34743 Dátum:
2014.11.07 péntek, 07:30:16 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.07 péntek, 07:22:24
De.
Viszont nagyon ritkán rossz. De ugye alapból lehet kontrollálni az alapértékét, még indítani sem kell hozzá.
Ha az rendben, akkor alapjáraton is megmérhető. A két értékből látható, hogy csal-e a szenzor.
Én értem hogy egy lineáris jeladó és kilehet mérni,stb...de gondolom ezt nem tették meg?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34744 Dátum:
2014.11.07 péntek, 08:13:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.07 péntek, 06:02:14
"tanulékony szörnyeteg...."
Az is fontos hogy ne vezessük félre.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34745 Dátum:
2014.11.07 péntek, 08:45:41 »
Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34746 Dátum:
2014.11.07 péntek, 08:47:16 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.07 péntek, 08:45:41
Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat!
ja, lehet, ha elfogy
attól, mert kevés van, nem lesz baja, de ne fogyjon ki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34747 Dátum:
2014.11.07 péntek, 09:33:16 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.07 péntek, 08:45:41
Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat!
Olvasd el ezt a cikket, ebben sok infó van!
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34748 Dátum:
2014.11.07 péntek, 14:00:28 »
Azt se tudni mikor fogy ki. Nekem ha kifeküdt a mutató, akkor is csak 50 lityi megy bele.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34749 Dátum:
2014.11.07 péntek, 14:02:50 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.07 péntek, 14:00:28
Azt se tudni mikor fogy ki. Nekem ha kifeküdt a mutató, akkor is csak 50 lityi megy bele.
pedig 60as a tank.néhány alkalommal 62-63litert is sikerült tankolnom.
de ezek szerint a csóróságjelző még nem virított sárgán?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
688
689
690
691
692
693
694
[
695
]
696
697
698
699
700
701
702
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ