Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:57:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 688 689 690 691 692 693 694 [695] 696 697 698 699 700 701 702 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683704 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34700 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 15:46:33 »

Izzító gyertyák jók?
megnéztem jók az izzítók!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #34701 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 16:44:32 »

Sziasztok! Olyat csinál a mondeom ,hogy minden sebességben 1200-1300-as fordulaton ha picit nyomom a gázt elkezd csöröpölni meg rángatni,mint ami leakar állni,de soha nem áll meg...okozhatja ezt a hibát,a feszítőgörgők kopása? előre is köszi.
Naplózva
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #34702 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 18:57:05 »

Üdv!
Olyat produkál a dieselem hogy alacsony fordulaton egyenletes gázon becsörög.
1300-as fordulatnál egyenes ùton terhelès nèlkül.Ha hùzatom semmi gondja.
Nincs hibakód nem füstölegy rendesen,nem tilt.
Valakinek ötlet?

Kapott mostanában wins tisztìtóadalèkot.Lehet attól?

és nem olyan mintha megakarna állni a motor?
Naplózva
kaszas
Vendég
« Új hozzászólás #34703 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:00:55 »

Sziasztok!
Tapasztalt mar valaki olyat, hogy hidegen semmi problema, majd akar 2-3 perc jaratas utan kopogo hang jelentkezik ami fordulaton meg erösödik is. Sajnos annyira felerösödik a kopogo zaj, hogy az auto hasznalhatatlan Sad
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #34704 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:06:24 »

és nem olyan mintha megakarna állni a motor?
Nem semmi ilyesmi,megy hùz rendesen,
Csak becsörgősodik.Vároban zavar a hangja amikor egyenletes gázon megyek
40km/h környékén.
Naplózva
Vidike
Vendég
« Új hozzászólás #34705 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:09:09 »

Nem semmi ilyesmi,megy hùz rendesen,
Csak becsörgősodik.Vároban zavar a hangja amikor egyenletes gázon megyek
40km/h környékén.

mert nekem is megy meg húz rendesen,csak minden sebességi fokozatban 1200-1300-as fordulatnál csörömpöl meg mint ami megakar állni....odalépek neki megy rendesen....nem tudom mi lehet...
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34706 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:54:46 »

Sziasztok!

A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.

bejelölve:


Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34707 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 19:59:14 »

Sziasztok!

A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.

bejelölve:


Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?


szagold meg.ha gázolaj akkor vagy ahollandi lazult meg,vagy a résolajcső ereszt.abban egy Ógyűrű szokott tömíteni.mindkettő megszüntethető otthon is.
Ha motor olaj ,akkor a szelepdekli és a csúcs közötti tömítőgyűrű nem zár.1700ft darabja,otthon cserélhető kis affinitással.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34708 Dátum: 2014.11.02 vasárnap, 20:03:02 »

szagold meg.ha gázolaj akkor vagy ahollandi lazult meg,vagy a résolajcső ereszt.abban egy Ógyűrű szokott tömíteni.mindkettő megszüntethető otthon is.
Ha motor olaj ,akkor a szelepdekli és a csúcs közötti tömítőgyűrű nem zár.1700ft darabja,otthon cserélhető kis affinitással.

Köszönöm a gyors segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34709 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 09:58:32 »

Sziasztok!

A mai nap folyamán bukkantam arra az érdekes észrevételre, hogy a hengerfej kívülről a motor-burkolat alatt jobról a második hengernél olaj/gázolaj foltot találtam, de nem is kicsit.

bejelölve:


Van valami ötletetek, miez, hogy lehet orvosolni?

Darab rongy, esetleg egy kis Brigéciol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34710 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 11:54:31 »

Kérdésem...
Azt hiszem mindent megcsináltattam az autómon Smiley

Kivéve 1 dolgot....

Pár hete észrevettem, hogy az autóm fogyasztása a hideg be jöttével emelkedett...eddig az átlag 7-8 liter volt, most 10 liter!!
Nem érzem, hogy gyengébben megy. Ugyanúgy húz...ugyanúgy gyorsul! alapjárat indításnál 1000 majd 20-30 mp után visszaesik 700-ra., és nem ingadozik.

Generátor felújítás is megvolt, töltés tökéletes.


Még 1 megjegyzés ami nem tudom mennyire fontos. Tankolásnál valamiért nem tudom a tankoló pisztolyt teljesen behúzni, mert akkor "letilt" a pisztoly...csak félig tudom nyomni a naftát az autómba! Gondolom itt nyomással kapcsolatos dolog lehet) Ez milyen jelenség?? Szűrő? vagy mi ez?





Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34711 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 12:55:57 »

Kérdésem...
Azt hiszem mindent megcsináltattam az autómon Smiley

Kivéve 1 dolgot....

Pár hete észrevettem, hogy az autóm fogyasztása a hideg be jöttével emelkedett...eddig az átlag 7-8 liter volt, most 10 liter!!
Nem érzem, hogy gyengébben megy. Ugyanúgy húz...ugyanúgy gyorsul! alapjárat indításnál 1000 majd 20-30 mp után visszaesik 700-ra., és nem ingadozik.

Izzító gyertyáid jók?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34712 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 13:02:17 »

Izzító gyertyáid jók?


Azoknak mi köze hozzá?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34713 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 13:27:34 »


Azoknak mi köze hozzá?
A fogyasztás növekedéshez?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34714 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:52:48 »

A fogyasztás növekedéshez?


Semmi köze hozzá.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34715 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 15:13:26 »



Semmi köze hozzá.
Nyugta. És arra is van ötletetek, hogy miért ugrott meg a fogyija?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34716 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:35:41 »

Nyugta. És arra is van ötletetek, hogy miért ugrott meg a fogyija?
nem jó valamelyik termosztátja és folyton hideg a moci.megjöttek a hidegek,elkezdett zabálni.gondolom...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #34717 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 20:38:06 »

Sziasztok!

A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t. worship Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34718 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 20:39:43 »

Sziasztok!

A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t. worship Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg





 eljen
Te vagy az egyik kivétel.  Wink





Mennyiért pörgetik előre egy fénykép idejére és vissza?   eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.03 hétfő, 21:14:07 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34719 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 20:45:48 »

Sziasztok!

A hétvégén (épp Szlovéniában voltunk bekoptatni a téli gumit) betöltöttük a 400.000 km-t. worship Még minden eredeti az üzemanyagrendszerben.
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/400.000_km_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/141103/Szlov_nia_www.kepfeltoltes.hu_.jpg





Az szép teljesítmény. Grat  worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #34720 Dátum: 2014.11.04 kedd, 14:43:13 »

Kedves Fórumozók!
Az autómnál a következő hibajelenség mutatkozik:
Kb 1000 és 2000 között gázadásnál nem reagál az autó rögtön, lassan emelkedik a fordulatszám kicsit, aztán megtorpan, 1-2 másodperc után pedig rendesen emelkedik, így többnyire váltásnál nagyot ránt, és alacsonyabb fordulaton is rángat.A hiba melegebb időben jön elő, hidegben nem, függetlenül az üzemhőmérséklettől. A teljesítménnyel, sem a fogyasztással nincs gond, és nem is füstöl.
Eléggé körbejártam a dolgot, kimérték a gázpedált: az ok, több helyen megvizsgálták géppel a porlasztókat, azt mondták bár nem tökéletes, ilyen hibát nem kellene produkálnia. EGR-t, szívótorkot kitisztítottam. Mindig OMV-n tankolom a jobbik dízelt, mostmár keverek hozzá egy kis Arol 2T-t is, de nincs változás.
Mit javasoltok, mit nézzek még, kissé tanácstalan vagyok?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34721 Dátum: 2014.11.04 kedd, 15:33:53 »

Kedves Fórumozók!
Az autómnál a következő hibajelenség mutatkozik:
Kb 1000 és 2000 között gázadásnál nem reagál az autó rögtön, lassan emelkedik a fordulatszám kicsit, aztán megtorpan, 1-2 másodperc után pedig rendesen emelkedik, így többnyire váltásnál nagyot ránt, és alacsonyabb fordulaton is rángat.A hiba melegebb időben jön elő, hidegben nem, függetlenül az üzemhőmérséklettől. A teljesítménnyel, sem a fogyasztással nincs gond, és nem is füstöl.
Eléggé körbejártam a dolgot, kimérték a gázpedált: az ok, több helyen megvizsgálták géppel a porlasztókat, azt mondták bár nem tökéletes, ilyen hibát nem kellene produkálnia. EGR-t, szívótorkot kitisztítottam. Mindig OMV-n tankolom a jobbik dízelt, mostmár keverek hozzá egy kis Arol 2T-t is, de nincs változás.
Mit javasoltok, mit nézzek még, kissé tanácstalan vagyok?
kuplung nem csúszik?
Turbónyomást mértetek már? A 2.2-esnek felkell tépnie az aszfaltot.EGR -t nem dugóztad le?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #34722 Dátum: 2014.11.04 kedd, 16:00:26 »

kuplung nem csúszik?
Turbónyomást mértetek már? A 2.2-esnek felkell tépnie az aszfaltot.EGR -t nem dugóztad le?

A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34723 Dátum: 2014.11.04 kedd, 17:40:40 »

A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?

EGR: Kit izgat, ha világít a lámpás a műszerfalon...? Smiley

Ha a turbo koszos, akkor akad tőle a geometriaállítás. Ebbe a villanyos turbo állítóelektronikája tud belehalni, vákuumos turbonál meg nem optimális üzemben megy a turbo. Ha az alacsony fordulathoz tartozó állásban ragadt, az nagyobb teljesítménynél lehet probléma, nem pörög fel rendesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34724 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:10:28 »

A kuplung rendeben van, nem csúszik szerencsére. Az EGR-t nem dugóztam, mert elektronikus, és azt mondták az állandó hibajelzést ad akkor, ezért nem szerencsés. A turbónyomás mérés még nem volt, de valahol megnézetem, köszönöm a javaslatot. A turbó még nem volt tisztítva, az okozhat ilyet?
igen,de előtte turbónyomásmérés...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #34725 Dátum: 2014.11.04 kedd, 21:01:22 »

igen,de előtte turbónyomásmérés...

Köszönöm a válaszotokat, rámegyek a mérésre, aztán kiderül...
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Reggio
Vendég
« Új hozzászólás #34726 Dátum: 2014.11.04 kedd, 21:19:33 »

Sziasztok!

Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #34727 Dátum: 2014.11.05 szerda, 13:26:29 »

Sziasztok!

Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!

Én a GO szűrőt is kicseréltem, de semmi, azért nem árt egy új bele...
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34728 Dátum: 2014.11.05 szerda, 14:02:18 »

Sziasztok!

Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34729 Dátum: 2014.11.05 szerda, 14:03:33 »

Sziasztok!

Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?

A rail nyomás érzékelője?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #34730 Dátum: 2014.11.05 szerda, 14:04:49 »

Sziasztok!

Hasonló probléma merül fel nálam is, mint a kollégánál. Egyenletes tempónál, állandó fordulatszámon aprókat rángat az autó. Ki lett takarítva az EGR, de a hiba megmaradt. 1750-2250-es fordulatszám tartományban csinál csak ilyet. Én a turbóra gyanakodtam, de egy szerelő ismerős szerint nem az lesz a hiba. Üzemanyagszűrő? Remélem nem adagoló. Szerintetek? Válaszokat előre is köszönöm!
TDCi-ben nincs adagoló, így ez a lehetőség kilőve.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34731 Dátum: 2014.11.05 szerda, 15:41:20 »

A rail nyomás érzékelője?

AndyA

Arra gondoltam meg a magasnyomásúra.
Le lehet valahogy szűkíteni a kört? Kimérni vagy valami hasonló?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34732 Dátum: 2014.11.05 szerda, 15:42:26 »

Sziasztok!

Ingadozik az alapjáratom hidegen és melegen is. (melegen már kevésbé)
Hibakód nincs, diagkábellel megnéztük és a rail nyomás nagyon ugrált.
Mi lehet a probléma?


Valamint 1800-2300 között kopogósabb szokott lenni a hangja.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34733 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 07:01:21 »

A rail nyomás érzékelője?

AndyA

És azt hol és mennyiért lehet beszerezni?
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.06 csütörtök, 19:02:54 írta Taki » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34734 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 07:09:42 »

A rail nyomás érzékelője?

AndyA

Az pont nem, mert az csak méri.  A csőnyomás szabályzással "van hiba", emiatt nagymértékben le-fel szabályoz. Lehet nagynyomású pumpa, befecskendező hiba is.
Műszeres diagnosztika. Nem ELM és társai hibakód olvasó!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Evolutions
Vendég
« Új hozzászólás #34735 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:43:00 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd  az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
 Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34736 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:45:07 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd  az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
 Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!
Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34737 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:46:01 »

Sziasztok!
Van egy kis gondom 2006 os mk3 as 2.0 tdci mondeommal.
Kérnék egy kis segítséget hátha többet tudtok nállam.
80-90 km/h ás sebességnél villogni kezd  az izzításjelző. Gondolom vészüzembe kapcsol.
Kevesebb erő lesz de használhato a kocsi.
 Előzésnél elég izgalmas.
80-90 alatt megy normálisan és gyorsul ahogy kell.
Újraindítom minden rendben megint. Ez sebesség vagy fordulatszámfüggő lehet?
Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm!

Látatlanban szorul a turbógeometria és emiatt a mozgató elektronika "beesik" vészüzembe.
Ha sokáig húzod, akkor az elektronika tönkre is mehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34738 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 21:46:14 »

Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
Azt szeretem,mikor ilyen finoman szólsz,mondasz véleményt.Én meg majd később jövök.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34739 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 23:02:53 »

Azt szeretem,mikor ilyen finoman szólsz,mondasz véleményt.Én meg majd később jövök.
pcs ?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34740 Dátum: 2014.11.07 péntek, 06:02:14 »

Hibakódot kell olvasni, mert több mindentől is lehet. Találgatni, meg kár.
"tanulékony szörnyeteg...." vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34741 Dátum: 2014.11.07 péntek, 07:17:42 »

Az pont nem, mert az csak méri.  A csőnyomás szabályzással "van hiba", emiatt nagymértékben le-fel szabályoz. Lehet nagynyomású pumpa, befecskendező hiba is.
Műszeres diagnosztika. Nem ELM és társai hibakód olvasó!

De ha rosszul mér akkor nem szabályozhat rosszul is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34742 Dátum: 2014.11.07 péntek, 07:22:24 »

De ha rosszul mér akkor nem szabályozhat rosszul is?

De.
Viszont nagyon ritkán rossz. De ugye alapból lehet kontrollálni az alapértékét, még indítani sem kell hozzá.
Ha az rendben, akkor alapjáraton is megmérhető. A két értékből látható, hogy csal-e a szenzor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #34743 Dátum: 2014.11.07 péntek, 07:30:16 »

De.
Viszont nagyon ritkán rossz. De ugye alapból lehet kontrollálni az alapértékét, még indítani sem kell hozzá.
Ha az rendben, akkor alapjáraton is megmérhető. A két értékből látható, hogy csal-e a szenzor.

Én értem hogy egy lineáris jeladó és kilehet mérni,stb...de gondolom ezt nem tették meg? eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34744 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:13:30 »

"tanulékony szörnyeteg...." vigyor3
Az is fontos hogy ne vezessük félre. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34745 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:45:41 »

Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat! Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34746 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:47:16 »

Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat! Smiley
ja, lehet, ha elfogy
attól, mert kevés van, nem lesz baja, de ne fogyjon ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34747 Dátum: 2014.11.07 péntek, 09:33:16 »

Egy általános kérdés...
Ha egy dízel autónál az üzemanyag annyira kifogy a tankból, hogy a fedélzeti 2-3 km megtehető utat mutat, akkor előfordulhat, hogy az üzemanyag ellátás hibás lesz? hiba lép fel?
Hogy mondjuk nem kap megfelelő mennyiségű befecskendezést, és izzítás jelző kivillan? Ezt a hibát okozhatja?
Mert olvasgatva sokan írják, hogy a dízelnél nem szabad megvárni, hogy kevés üzemanyag legyen az autóban...miért nem?
Lehet ezért?!
Várom a válaszokat! Smiley
Olvasd el ezt a cikket, ebben sok infó van!  wave http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34748 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:00:28 »

Azt se tudni mikor fogy ki. Nekem ha kifeküdt a mutató, akkor is csak 50 lityi megy bele.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34749 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:02:50 »

Azt se tudni mikor fogy ki. Nekem ha kifeküdt a mutató, akkor is csak 50 lityi megy bele.
pedig 60as a tank.néhány alkalommal 62-63litert is sikerült tankolnom.
de ezek szerint a csóróságjelző még nem virított sárgán?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 688 689 690 691 692 693 694 [695] 696 697 698 699 700 701 702 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.