Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:46:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 689 690 691 692 693 694 695 [696] 697 698 699 700 701 702 703 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642000 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34750 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:07:31 »

pedig 60as a tank.néhány alkalommal 62-63litert is sikerült tankolnom.
de ezek szerint a csóróságjelző még nem virított sárgán?

de, a mutató már a legalsó vonal alatt volt. Nekem ilyenkor megy bele 50-51 liter. A telit azt jól jelzi.
A v6-ot azt hiába tankolom tele, annál lejjebb marad a mutató. Cserébe viszont ha már 0km-t mutat, akkor is csak 48-49 liter megy bele.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34751 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:13:38 »

de, a mutató már a legalsó vonal alatt volt. Nekem ilyenkor megy bele 50-51 liter. A telit azt jól jelzi.
A v6-ot azt hiába tankolom tele, annál lejjebb marad a mutató. Cserébe viszont ha már 0km-t mutat, akkor is csak 48-49 liter megy bele.
Érdekes...Caprinál ugyen ez volt a szitu....a szintjelző vezetéke eloxidált,rossz ellenállás miatt mutat xarul.Legtöbbször az utsó 50cm-t elég volt cserélni.Nyilván nem mindenkinél ez a hiba...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34752 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:16:59 »

Érdekes...Caprinál ugyen ez volt a szitu....a szintjelző vezetéke eloxidált,rossz ellenállás miatt mutat xarul.Legtöbbször az utsó 50cm-t elég volt cserélni.Nyilván nem mindenkinél ez a hiba...

nem hinném, hogy a mondeónál is ez lenne a hiba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34753 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:23:16 »

pedig 60as a tank.néhány alkalommal 62-63litert is sikerült tankolnom.
de ezek szerint a csóróságjelző még nem virított sárgán?

Nyomorjelző. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #34754 Dátum: 2014.11.07 péntek, 14:29:44 »

Azt se tudni mikor fogy ki. Nekem ha kifeküdt a mutató, akkor is csak 50 lityi megy bele.


Érdekes...
Én ma tankoltam....mutató negyed alatt, megtehtőre 140km körül írt....51,6l ment bele 768km-re.  Ha nagyon kiporolom a tankot (megtehető 0km) akkor 58-62l között megy bele.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34755 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:57:05 »

Nyomorjelző. Smiley

AndyA

Hm.....  fejvakaras

Szerintem kevés üzemanyagra figyelmeztető lámpa.
Semmi köze a csórósághoz és a nyomorhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34756 Dátum: 2014.11.07 péntek, 16:22:13 »

Hm.....  fejvakaras

Szerintem kevés üzemanyagra figyelmeztető lámpa.
Semmi köze a csórósághoz és a nyomorhoz.
Na ja, ha heti 2nél kevesebbszer tankolnék....
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34757 Dátum: 2014.11.07 péntek, 16:22:47 »

Hm.....  fejvakaras

Szerintem kevés üzemanyagra figyelmeztető lámpa.
Semmi köze a csórósághoz és a nyomorhoz.
Annyiban azért mégis,a burzsújoknak mindig tele a tank.......legtöbben "1000"-ért tele...felkiáltással hagyják ott a kutast  eplus2

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34758 Dátum: 2014.11.07 péntek, 17:09:44 »

Annyiban azért mégis,a burzsújoknak mindig tele a tank.......legtöbben "1000"-ért tele...felkiáltással hagyják ott a kutast  eplus2


Mindig tele tankolok. Legtöbbször akkor amikor felvillan a menj tankolni jelzés.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34759 Dátum: 2014.11.07 péntek, 17:40:15 »

Annyiban azért mégis,a burzsújoknak mindig tele a tank.......legtöbben "1000"-ért tele...felkiáltással hagyják ott a kutast  eplus2


Hát igen,de aki csak 1000 Ft tankol,hamar visszamegy tankolni,mert ugye 2,5 lityivel sokat nem mozoghat. hehe A szokások,és a pénztárca mindenkinél más. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34760 Dátum: 2014.11.07 péntek, 17:53:27 »

Nyomorjelző. Smiley

AndyA

Örökmécses! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #34761 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:39:31 »

Hát igen,de aki csak 1000 Ft tankol,hamar visszamegy tankolni,mert ugye 2,5 lityivel sokat nem mozoghat. hehe A szokások,és a pénztárca mindenkinél más. eljen
Nemrég spanom mesélte...4-5literes bömössel jár a srác....ezerért tankol,..naponta.
Jót röhögtünk... nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34762 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:46:29 »

Nemrég spanom mesélte...4-5literes bömössel jár a srác....ezerért tankol,..naponta.
Jót röhögtünk... nyes
Szereti a kávét a kúton  hehe
Off befejezve eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.07 péntek, 18:49:03 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34763 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:30:38 »

Nemrég spanom mesélte...4-5literes bömössel jár a srác....ezerért tankol,..naponta.
Jót röhögtünk... nyes

Jó nő lehet a pénztáros a kúton Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34764 Dátum: 2014.11.07 péntek, 20:00:47 »

Jó nő lehet a pénztáros a kúton Cheesy

Vagy kell egy focilabdára a matrica! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34765 Dátum: 2014.11.07 péntek, 21:06:27 »

Olvasd el ezt a cikket, ebben sok infó van!  wave http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
ja , jó sok hülyeség  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34766 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:34:48 »

ja , jó sok hülyeség  eplus2

Sok hülyeség szerinted...de választ nem sikerült adnod arra amit kérdeztem... wave taps gun
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34767 Dátum: 2014.11.08 szombat, 17:31:36 »

Sok hülyeség szerinted...de választ nem sikerült adnod arra amit kérdeztem... wave taps gun
és a cikkben mire kaptál választ?
egyébként válaszoltam, csak oda kéne figyelni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #34768 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:58:26 »

Sziasztok! Egy 2005-ös mondim van 5.és a 6.fokozatban ha lepadlózom kigyullad az izzító gyertya kontrol lámpa és elfogy a teljesítmény. Az injektorokat cseréltük a hozzá kapott kódokat feltelepítették a magasnyomású szivattyút szintén kicseréltük, de a hiba nem szűnt meg, és én úgy érzem hogy a motor erő is nagymértékben csökkent és a fogyasztás is megemelkedett. Aki hasonló hibával találkozott kérem segítsen hogyan lehetne az autót rendbe rakni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34769 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:03:15 »

Sziasztok! Egy 2005-ös mondim van 5.és a 6.fokozatban ha lepadlózom kigyullad az izzító gyertya kontrol lámpa és elfogy a teljesítmény. Az injektorokat cseréltük a hozzá kapott kódokat feltelepítették a magasnyomású szivattyút szintén kicseréltük, de a hiba nem szűnt meg, és én úgy érzem hogy a motor erő is nagymértékben csökkent és a fogyasztás is megemelkedett. Aki hasonló hibával találkozott kérem segítsen hogyan lehetne az autót rendbe rakni
milyen hibát ír ki?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34770 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:34:56 »

Sziasztok! Egy 2005-ös mondim van 5.és a 6.fokozatban ha lepadlózom kigyullad az izzító gyertya kontrol lámpa és elfogy a teljesítmény. Az injektorokat cseréltük a hozzá kapott kódokat feltelepítették a magasnyomású szivattyút szintén kicseréltük, de a hiba nem szűnt meg, és én úgy érzem hogy a motor erő is nagymértékben csökkent és a fogyasztás is megemelkedett. Aki hasonló hibával találkozott kérem segítsen hogyan lehetne az autót rendbe rakni
hibakódolvasásig csak tippelni lehet.a következő tipp a turbóelektronikád....olvastass hibakódot!
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki innen a fórumról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #34771 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:44:06 »

Sziasztok !

Mobil 5W30 olajat mennyi km után volna célszerű cserélnem szerintetek 1 éven belül?

Köszi!



Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34772 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:44:48 »

Sziasztok !

Mobil 5W30 olajat mennyi km után volna célszerű cserélnem szerintetek 1 éven belül?

Köszi!




1 év vagy 20e km.ezen belül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34773 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:16:50 »

1 év vagy 20e km.ezen belül.
Én 10ezrenként lecserélem. (2-3 havonta)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34774 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:23:36 »

Én 10ezrenként lecserélem. (2-3 havonta)

Mindig arra cseréled, amit korábban leengedtél belőle?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34775 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:29:16 »

Mindig arra cseréled, amit korábban leengedtél belőle?  eplus2
Nem, azt féláron elviszik a taxisok Cheesy
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #34776 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 21:15:29 »

sziasztok! segitségeteket szeretném kérni porlasztócsúcs felújítás ügyben. a"2" porlasztóm szarakodik... 2003 tdci  ejdr301 porlasztó..    hol csinálják meg korrekt áron? valaki tapasztalat? budapest környéke... vagy rizikós bontott? ill mi ez az újraprogramozás???   
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.09 vasárnap, 21:56:49 írta peeti » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34777 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 22:14:08 »

sziasztok! segitségeteket szeretném kérni porlasztócsúcs felújítás ügyben. a"2" porlasztóm szarakodik... 2003 tdci  ejdr301 porlasztó..    hol csinálják meg korrekt áron? valaki tapasztalat? budapest környéke... vagy rizikós bontott? ill mi ez az újraprogramozás???   
Filep Diesel-nél érdeklődj.KB 45e/db.Az ujra programozás amikor ujra a csúcshoz tartozó kódot ujra beütik a kocsi vezérlőjébe/ECU/ és ezáltal nyersz egy kis időt a cseréjig./Nepper trükk eladáskor/VAlaki tapasztalt ilyet kérdezed,válasz SOKAN!!!!Ne csak a 2.-at nézesd meg,az összest és a szivattyút.Résolaj veszteséget méress és ez kiindulás lesz a csúcsok állapotáról.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kukori89876
Vendég
« Új hozzászólás #34778 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 14:13:46 »

Sziasztok!

Személyem még új itt a csapatban.
Az idén februárban gazdája lettem egy 2.0 TDCi-nek.Ez eddig nem is volt vele baj szépen duruzsolt.Vizsga előtt kellett bele egy-két dolog de az rendben megvolt (gólyalábak fékek szíjfeszítő stb) Viszont nem rég előjött egy kis probléma:gyorsításnál kivillan az izzítás jelzőm és néha csak teljesítmény csökkenés van de van amikor le is állítja a motort olyankor gyújtás le majd vissza és megy tovább .Ez előzésnél okoz némi gondot.Segítségeteket szeretném kérni hogy mi lehet a probléma.Illetve olyan problémám is van hogy eddig pöcre indult most pedig fel kell húznom mintha vidékre mennék.(2-3 szor indítóznom kell mire hajlandó beindulni)Olaj és szűrök cseréje után vagyok.A gázolaj szűrőt 2szer is cseréltem mert azt hittem az a baj de nem változott semmi. Előre is köszönöm a válaszokat.
Azt elfelejtettem hogy a gépem 2003.10 havi 4 ajtós ambiante.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.10 hétfő, 14:26:53 írta kukori89876 » Naplózva
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #34779 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 14:51:23 »

Sziasztok!

Személyem még új itt a csapatban.
Az idén februárban gazdája lettem egy 2.0 TDCi-nek.Ez eddig nem is volt vele baj szépen duruzsolt.Vizsga előtt kellett bele egy-két dolog de az rendben megvolt (gólyalábak fékek szíjfeszítő stb) Viszont nem rég előjött egy kis probléma:gyorsításnál kivillan az izzítás jelzőm és néha csak teljesítmény csökkenés van de van amikor le is állítja a motort olyankor gyújtás le majd vissza és megy tovább .Ez előzésnél okoz némi gondot.Segítségeteket szeretném kérni hogy mi lehet a probléma.Illetve olyan problémám is van hogy eddig pöcre indult most pedig fel kell húznom mintha vidékre mennék.(2-3 szor indítóznom kell mire hajlandó beindulni)Olaj és szűrök cseréje után vagyok.A gázolaj szűrőt 2szer is cseréltem mert azt hittem az a baj de nem változott semmi. Előre is köszönöm a válaszokat.
Azt elfelejtettem hogy a gépem 2003.10 havi 4 ajtós ambiante.
Halihó! Mikor villog az izzitás jelzö akkor kellene hibakód olvasást végezni és utána  már tovább léphetünk.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34780 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 15:32:19 »

Sziasztok,
Ma delutan leparkoltam, aztan kb. 10 perc mulva mentem is tovabb.
Azonban onnantol kezdve akarhanyszor beinditom a motort, ezt hallom; https://www.youtube.com/watch?v=mmmKLGP-WDU&list=UU1ByidowV1MaktSlC_GzTIg
Egy kis fordulatemeles (max 850-900-ig) utan csendesebb lesz, de alapjaraton tovabbra is hallhato, hogy valami nincs rendben.
Mi lehet ez? Lancfeszito?
Olajcsere kb 1000 km-rel ezelott volt, hetvegen minden gond nelkul levezettem vele 650 km-t, es ahogy fentebb emlitettem, a hiba egyik pillanatrol a masikra jelentkezett.
Koszi,
Tibi
Naplózva
kukori89876
Vendég
« Új hozzászólás #34781 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 15:41:42 »

Sziasztok,
Ma delutan leparkoltam, aztan kb. 10 perc mulva mentem is tovabb.
Azonban onnantol kezdve akarhanyszor beinditom a motort, ezt hallom; https://www.youtube.com/watch?v=mmmKLGP-WDU&list=UU1ByidowV1MaktSlC_GzTIg
Egy kis fordulatemeles (max 850-900-ig) utan csendesebb lesz, de alapjaraton tovabbra is hallhato, hogy valami nincs rendben.
Mi lehet ez? Lancfeszito?
Olajcsere kb 1000 km-rel ezelott volt, hetvegen minden gond nelkul levezettem vele 650 km-t, es ahogy fentebb emlitettem, a hiba egyik pillanatrol a masikra jelentkezett.
Koszi,
Tibi

Szia! A szijfeszítőre gyanakszom de a főtengely ékszíjtárcsa is ad ilyen hangot.Nekem a főtengelyékszíj tárcsa csere segített
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #34782 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 16:06:06 »

Szia! A szijfeszítőre gyanakszom de a főtengely ékszíjtárcsa is ad ilyen hangot.Nekem a főtengelyékszíj tárcsa csere segített
Koszi,
Neked is egyik pillanatrol a masikra lett hangja?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #34783 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 17:36:10 »

sziasztok! segitségeteket szeretném kérni porlasztócsúcs felújítás ügyben. a"2" porlasztóm szarakodik... 2003 tdci  ejdr301 porlasztó..    hol csinálják meg korrekt áron? valaki tapasztalat? budapest környéke... vagy rizikós bontott? ill mi ez az újraprogramozás???   

MPdiesel XVI ker. Ár ugyan az. Jól dolgoznak, modern gépekkel és régi harcosok.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34784 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 22:34:34 »

Ma nem indult elsőre a dizli, és kaptam egy P0340 kódot, ami elvileg CMP áramköri hiba. Még az első (fekete) van benne, szóval csere. Lehet tudni, hogy ebből ki csinálja a gyárit? Illetve amíg megjön, addig érdemes kerülni a kocsi használatát? Mármint hogy okozhat olyan vicces helyzetet, hogy pl. előzés közben egyszercsak úgy dönt, hogy leállítja az üzemanyagrendszert emiatt?
Előre is  worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34785 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 23:46:16 »

Ma nem indult elsőre a dizli, és kaptam egy P0340 kódot, ami elvileg CMP áramköri hiba. Még az első (fekete) van benne, szóval csere. Lehet tudni, hogy ebből ki csinálja a gyárit? Illetve amíg megjön, addig érdemes kerülni a kocsi használatát? Mármint hogy okozhat olyan vicces helyzetet, hogy pl. előzés közben egyszercsak úgy dönt, hogy leállítja az üzemanyagrendszert emiatt?
Előre is  worship
Szürkét vegyél bele és csere és tuti.Amúgy okoz ilyen hibát sőt valahol ha megáll elsem indul többet.Minnél előbb csere.!!! integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34786 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:33:45 »

Segítsetek már légyszi...

Merre induljak??? rinya
Menet közben ( magasabb fordulat esetében) volt, hogy kivillant a izzítás jelző lámpa, félreállok, újraindít, 2-3-4 hónapig semmi hasonló!
Majd megyek, ismét meghúzatom a gépet, nincs izzítás jelző lámpa, de az akkumulátor jel, a motor lámpa kivillan..autóról a gyújtás megszünt...újraindít, és semmi baj megint!!
Hihetetlen...mi a jó fészkes fene lehet ez?

Tudom...tegyem számítógépre, nézessem meg. De 3-4 havonta csinálja, tehát a szerelőnél tuti nem lesz hiba.
Szerintetek mi lehet?? mire készüljek??? anyagilag??
amúhy simán, pöccre indul, húz az autó, megy jól!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34787 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:36:15 »

Segítsetek már légyszi...

Merre induljak??? rinya
Menet közben ( magasabb fordulat esetében) volt, hogy kivillant a izzítás jelző lámpa, félreállok, újraindít, 2-3-4 hónapig semmi hasonló!
Majd megyek, ismét meghúzatom a gépet, nincs izzítás jelző lámpa, de az akkumulátor jel, a motor lámpa kivillan..autóról a gyújtás megszünt...újraindít, és semmi baj megint!!
Hihetetlen...mi a jó fészkes fene lehet ez?

Tudom...tegyem számítógépre, nézessem meg. De 3-4 havonta csinálja, tehát a szerelőnél tuti nem lesz hiba.
Szerintetek mi lehet?? mire készüljek??? anyagilag??
amúhy simán, pöccre indul, húz az autó, megy jól!

Tudod te. Írjuk le mi is?
Merre indulj? Egy normális, hozzáértő szerelő felé.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34788 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:38:20 »

Tudod te. Írjuk le mi is?
Merre indulj? Egy normális, hozzáértő szerelő felé.....
Csak korábbi hsz-omat tudnám idézni.   Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
izsoldistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #34789 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:39:34 »

Sziasztok! Segítségeteket kérném a generátor oldali szíjfeszítő görgök és a szíj csere ügyé en. A motortatró alatti görgő tengeje bele ütközik a kasztniba! Cseréjekor ki kell billenteni a motort valamilyen szögben? Nagyon csúnya hangja van alapjáraton!

TDCi ghia 2.0 6seb 2006 fekete
Naplózva

2006/12  2.0 TDCi Ghia 6 seb
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34790 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:40:53 »

Szürkét vegyél bele és csere és tuti.Amúgy okoz ilyen hibát sőt valahol ha megáll elsem indul többet.Minnél előbb csere.!!! integet2

Bocsi!
Megkérdezhetem mi az a "fekete" meg a "szürke"?

Már csak azért is, mert nekem is van néha ilyen...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34791 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:44:22 »

Bocsi!
Megkérdezhetem mi az a "fekete" meg a "szürke"?
Ha visszaolvasod, hogy mire válaszolt, akkor láthatod, hogy CMP szenzor. wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34792 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:45:50 »

Tudod te. Írjuk le mi is?
Merre indulj? Egy normális, hozzáértő szerelő felé.....

De írtátok, hogy a hiba alatt kellene megnézni géppel. De a hiba 3-4 havonta jön elő...
Amúgy mik a tapasztalatok? Mire utal ez a hiba?? Mi lehet? mi a leggyakoribb ilyenkor?!

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34793 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:46:30 »

Csak korábbi hsz-omat tudnám idézni.   Wink

Nyugodtan idézd.
Szerintem akkor sem olvasta el senki és most sem fogja......  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34794 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:47:44 »

De írtátok, hogy a hiba alatt kellene megnézni géppel. De a hiba 3-4 havonta jön elő...
Amúgy mik a tapasztalatok? Mire utal ez a hiba?? Mi lehet? mi a leggyakoribb ilyenkor?!
Igen. Jól írták. Amikor dobja a hibát nem kell leállítani és újra indítani, hanem akkor kell kiolvasni.
Ha a hibakód olvasás a megoldás, akkor szerinted a monitor mögül mit tudunk segíteni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34795 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:55:35 »

De írtátok, hogy a hiba alatt kellene megnézni géppel. De a hiba 3-4 havonta jön elő...
Amúgy mik a tapasztalatok? Mire utal ez a hiba?? Mi lehet? mi a leggyakoribb ilyenkor?!



Te aztán türelmetlen van.
Az izzítás visszajelző villogás (ha nem turbó geometria szorulás miatt van), akkor tényleg olyankor generál hibaüzenetet amikor fenn áll a  hiba.
A MIL lámpa és a töltés probléma jel menet közben, az bizonyára generált hibaüzenet.

Nem találgatni kell!
Ha még sokszor beírod és sok kérdést teszel fel.....akkor is az marad a következő lépés, hogy megfelelő szakember és diagnosztikai háttér.
Remélem többször nem kell leírni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.12 szerda, 11:06:34 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #34796 Dátum: 2014.11.12 szerda, 10:59:15 »

Te aztán türelmetlen van.
Az izzítás visszajelző villogás (ha nem turbó geometria szorulás miatt van), akkor tényleg olyankor generál hibaüzenetet amikor fenn áll a  hiba.
A MIL lámpa és a töltés probléma jel menet közben, az bizonyára generált hibaüzenet.

Nem találgatni kell!
Ha még sokszor beírod és sok kérdést teszel fel.....akkor is az marad a következő lépés, hogy megfelelő szakember és diagnosztikai háttér.
Remélem többször nem kell leírni.

De csodálkozol, hogy türelmetlen vagyok??
Persze, hogy aggódom... minden *** közbejön...nem tudok nyugodt lenni...eddig legalább tudtam, hogy termosztát, bendix a hiba...
De most??? Fogalmam sincs, hogy 10 ezer forint lesz, vagy 200.000 forint. És marhára le vagyok hangolva  rinya falbav
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34797 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:07:19 »

Ha visszaolvasod, hogy mire válaszolt, akkor láthatod, hogy CMP szenzor. wow1

Oké, bocsi a tudatlanságomért...
Ez a szenzor akkor az akar lrnni, ami ebben a cikkben található:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/camshaft-sensor-replacement-r51
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34798 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:08:00 »

De csodálkozol, hogy türelmetlen vagyok??
Persze, hogy aggódom... minden *** közbejön...nem tudok nyugodt lenni...eddig legalább tudtam, hogy termosztát, bendix a hiba...
De most??? Fogalmam sincs, hogy 10 ezer forint lesz, vagy 200.000 forint. És marhára le vagyok hangolva  rinya falbav


Mi szerinted honnan tudnánk megmondani "mennyi lesz?" ha mi sem, úgy ahogy te..... nem tudjuk a monitor mögül megállapítani a hibát?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34799 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:08:40 »

Oké, bocsi a tudatlanságomért...
Ez a szenzor akkor az akar lrnni, ami ebben a cikkben található:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/camshaft-sensor-replacement-r51

Igen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 689 690 691 692 693 694 695 [696] 697 698 699 700 701 702 703 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.