Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:59:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
690
691
692
693
694
695
696
[
697
]
698
699
700
701
702
703
704
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684182 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34800 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:15:12 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.12 szerda, 11:08:40
Igen
Köszi!
Akkor, a szürke a jó!
Olyant itt találtam:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html
De érdekes módon a "fekete" az drágább:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t876.html
bár utángyártott, meg gyári, de azért...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34801 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:16:12 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:15:12
Köszi!
Akkor, a szürke a jó!
Olyant itt találtam:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html
De érdekes módon a "fekete" az drágább:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t876.html
bár utángyártott, meg gyári, de azért...
Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34802 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:19:06 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.12 szerda, 11:16:12
Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.
A bárdinál viszont van...
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/fotengely-holtpont-jelado/
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34803 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:22:21 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.12 szerda, 11:16:12
Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.
Egyébként, csak örültem, hogy találtam...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34804 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:23:57 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:19:06
A bárdinál viszont van...
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/fotengely-holtpont-jelado/
A Bárditól olcsóbban kapsz a cromaxnál is, jobb minőségűt!
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870247-vezermutengely-ford_szamjelado/110353-vezermutengely-forgaserzekelo-ford-transit-2000-2006
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34805 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:24:59 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:07:19
Oké, bocsi a tudatlanságomért...
Ez a szenzor akkor az akar lrnni, ami ebben a cikkben található:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/camshaft-sensor-replacement-r51
Nem vagy tudatlan. Csak arra céloztam, hogy visszaolvasol, akkor tudod, miről kezdődött a beszélgetés.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34806 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:25:03 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:22:21
Egyébként, csak örültem, hogy találtam...
Nem hiánycikk, simán lehet venni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34807 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:26:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.12 szerda, 11:24:59
Nem vagy tudatlan. Csak arra céloztam, hogy visszaolvasol, akkor tudod, miről kezdődött a beszélgetés.
Olvastam, csak nem vágtam...
Amúgy nekem is ilyen gondom van, már írtam is egyszer ide emmiatt...
De akkor ez nem derültki.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34808 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:28:00 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:26:42
Olvastam, csak nem vágtam...
Amúgy nekem is ilyen gondom van, már írtam is egyszer ide emmiatt...
De akkor ez nem derültki.
Sajnálom, hogy nem derült ki korábban. Remélem, ez lesz a hiba és cserével megoldódik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34809 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:33:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.12 szerda, 11:28:00
Sajnálom, hogy nem derült ki korábban. Remélem, ez lesz a hiba és cserével megoldódik.
Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?
+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.
Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34810 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:37:54 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:33:56
Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?
+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.
Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...
ez 2 külön dolog.
1.lenulláz minden: akku vagy testkábel probléma,illetve töltés
2.leáll menet közben: ez lehet a cmp-től.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34811 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:38:25 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:33:56
Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?
+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.
Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...
Cserélhető otthon, probléma nélkül.
A mindent lenullázás, akksi hiba többnyire, nem CKP. Kevés a feszültség indítás közben a vezérlőnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34812 Dátum:
2014.11.12 szerda, 11:45:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.12 szerda, 11:37:54
ez 2 külön dolog.
1.lenulláz minden: akku vagy testkábel probléma,illetve töltés
2.leáll menet közben: ez lehet a cmp-től.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek, bar most erre megy a válaszom.
4 éves Fordos akksi van benne, voltam akksisoknál, a muki kimért mindent, töltés bivaly minden hogyan, viszont azt mondta, hogy terhelés alatt érdekesen viselkedik (rakott rá egy jónagy terhelő ellenállást...)
De elsőízben még gyanus nekem az önindítőis, mert néha, hangsúlyozom néha úgy indít, mintha nem húzná vissza a bendix-et és olyankor ezt pár másodperces (2-3) kerregő hang kíséri, ezért azt mondta az akksis emberke, hogy ő nem vennne mindjárt akksit (jah, mert ezt egy ilyen "nem" indulást követően tettük meg és az elmondottak alapján a muki, azt javalta, hogy elöbb inkább önindítón kellene gondolkodni...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34813 Dátum:
2014.11.12 szerda, 12:03:27 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.12 szerda, 11:45:12
Köszönöm a válaszokat mindenkinek, bar most erre megy a válaszom.
4 éves Fordos akksi van benne, voltam akksisoknál, a muki kimért mindent, töltés bivaly minden hogyan,
viszont azt mondta, hogy terhelés alatt érdekesen viselkedik (rakott rá egy jónagy terhelő ellenállást...)
De elsőízben még gyanus nekem az önindítőis, mert néha, hangsúlyozom néha úgy indít, mintha nem húzná vissza a bendix-et és olyankor ezt pár másodperces (2-3) kerregő hang kíséri, ezért azt mondta az akksis emberke, hogy ő nem vennne mindjárt akksit (jah, mert ezt egy ilyen "nem" indulást követően tettük meg és az elmondottak alapján a muki, azt javalta, hogy elöbb inkább önindítón kellene gondolkodni...)
ez egy terhelővillás vizsgálat volt,miszerint valószínű,hogy cellazárlat közeli értéket mérhetett.mégis csak aksi gond lesz az....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34814 Dátum:
2014.11.12 szerda, 12:19:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.12 szerda, 12:03:27
ez egy terhelővillás vizsgálat volt,miszerint valószínű,hogy cellazárlat közeli értéket mérhetett.mégis csak aksi gond lesz az....
Oké, köszi!
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34815 Dátum:
2014.11.12 szerda, 21:24:09 »
Sziasztok!
P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34816 Dátum:
2014.11.12 szerda, 21:32:37 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.12 szerda, 21:24:09
Sziasztok!
P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?
hali!
elsőre az meg én a go szűrőt is megnézném van-e benne fémreszelék!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34817 Dátum:
2014.11.12 szerda, 22:21:07 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.12 szerda, 21:24:09
Sziasztok!
P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?
elsőre nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj, vagy nem szív-e falsot valahol az alacsony nyomású részen.
Ne kezd a végéről (porlasztók) felől, mert sokba kerülhet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34818 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 10:32:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.11.12 szerda, 22:21:07
elsőre nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj, vagy nem szív-e falsot valahol az alacsony nyomású részen.
Ne kezd a végéről (porlasztók) felől, mert sokba kerülhet.
Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34819 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 10:53:24 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.13 csütörtök, 10:32:27
Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?
Tízcentinként bekened szappanos vízzel, és ha a kipufogó szappanbuborékot fúj, akkor megvan.
Elsőre az összes illesztést, bilincset, ilyesmit nézd végig, hogy rendesen meg van-e húzva, nem lazult-e le valami.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34820 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 10:55:11 »
Idézetet írta: Viló - 2014.11.13 csütörtök, 10:32:27
Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?
A szűrőre van egy T elággal rácsatlakoztatott cső-ez a résolajvisszavezető cső.ezt kihagyod a szűrőről.A szűrő csonkját lezárod egy tömlővel,amit elszorítasz. a T-t meg egyszerűen kiveszed és a csövet folytonosra szereled,és egy áttetsző csődarabban tudod figyelni,hogy van-e buborék-levegő a gázolajban.ha falsot szívott eddig,tehát buborékos,akkor a hiba megfog szűnni.
akkor már csak megkell keresni melyik kis Ó gyűrű xar a résolaj rendszeben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34821 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 12:39:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 10:55:11
A szűrőre van egy T elággal rácsatlakoztatott cső-ez a résolajvisszavezető cső.ezt kihagyod a szűrőről.A szűrő csonkját lezárod egy tömlővel,amit elszorítasz. a T-t meg egyszerűen kiveszed és a csövet folytonosra szereled,és egy áttetsző csődarabban tudod figyelni,hogy van-e buborék-levegő a gázolajban.ha falsot szívott eddig,tehát buborékos,akkor a hiba megfog szűnni.
akkor már csak megkell keresni melyik kis Ó gyűrű xar a résolaj rendszeben.
Véleményed szerint melyik a legjobb ezekközül?
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8417-porlaszto-tomites-ford-transit-2000-2006
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8413-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo2000-2007
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8415-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo-2001-2002
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34822 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 13:04:46 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.13 csütörtök, 12:39:58
Véleményed szerint melyik a legjobb ezekközül?
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8417-porlaszto-tomites-ford-transit-2000-2006
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8413-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo2000-2007
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8415-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo-2001-2002
az első és az utolsó a porlasztók körül vannak,és a motorolajat tömítik a szelepdekliben.azok biztos nem.a résolajcsatlakozásokban az Ó gyűrű is kb olyan 6-8mm-es átmérőjűek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34823 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:21:42 »
Idézetet írta: izsoldistvan - 2014.11.12 szerda, 10:39:34
Sziasztok! Segítségeteket kérném a generátor oldali szíjfeszítő görgök és a szíj csere ügyé en. A motortatró alatti görgő tengeje bele ütközik a kasztniba! Cseréjekor ki kell billenteni a motort valamilyen szögben? Nagyon csúnya hangja van alapjáraton!
TDCi ghia 2.0 6seb 2006 fekete
hali mindenki
erre a kerdesre meg nem lattam valaszt de engem is erdekelne a dolog , mert nalam elkezdett iszonyatosan nyafogni a csere utan
köszönöm üdv
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34824 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:23:56 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.11.13 csütörtök, 15:21:42
hali mindenki
erre a kerdesre meg nem lattam valaszt de engem is erdekelne a dolog , mert nalam elkezdett iszonyatosan nyafogni a csere utan
köszönöm üdv
kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34825 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:25:34 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.12 szerda, 10:59:15
De csodálkozol, hogy türelmetlen vagyok??
Persze, hogy aggódom... minden *** közbejön...nem tudok nyugodt lenni...eddig legalább tudtam, hogy termosztát, bendix a hiba...
De most??? Fogalmam sincs, hogy 10 ezer forint lesz, vagy 200.000 forint. És marhára le vagyok hangolva
többször ajánlottam,hogy vegyél diagnosztikai eszközt.így nem lehet rajtad segíteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34826 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:26:47 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.11.12 szerda, 10:33:45
Segítsetek már légyszi...
Merre induljak???
Menet közben ( magasabb fordulat esetében) volt, hogy kivillant a izzítás jelző lámpa, félreállok, újraindít, 2-3-4 hónapig semmi hasonló!
Majd megyek, ismét meghúzatom a gépet, nincs izzítás jelző lámpa, de az akkumulátor jel, a motor lámpa kivillan..autóról a gyújtás megszünt...újraindít, és semmi baj megint!!
Hihetetlen...mi a jó fészkes fene lehet ez?
Tudom...tegyem számítógépre, nézessem meg. De 3-4 havonta csinálja, tehát a szerelőnél tuti nem lesz hiba.
Szerintetek mi lehet?? mire készüljek??? anyagilag??
amúhy simán, pöccre indul, húz az autó, megy jól!
vegyél egy diagcuccot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34827 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:27:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 15:23:56
kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar.
aham
csak azon az oldalon ? vagy ?
nem tud megserülni közben semmi?
es közben a motrot mi fogja tartani?
köszi
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34828 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:29:16 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.11.13 csütörtök, 15:27:09
aham
csak azon az oldalon ? vagy ?
nem tud megserülni közben semmi?
es közben a motrot mi fogja tartani?
köszi
aham!semmi.a bak.csak a csavarokat kell kiszedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34829 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 15:31:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 15:29:16
aham!semmi.a bak.csak a csavarokat kell kiszedni.
rendben köszi a segitseget
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34830 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:45:27 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 15:23:56
kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar.
Tisztelt Fórumtárs!
A motortartóbak alatt lévő görgőcseréjéhez, nem kell mást tenni, csak a görgőt rögzítő anyát lecsavarni a központosítólemezt egy egy kis csavarhúzóval kiemelni, és a csapágy szépen levehető a tengelyről. Én sem akartam először elhinni, de működik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tibor40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34831 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:13:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.09 vasárnap, 18:03:15
milyen hibát ír ki?
Naplózva
tibor40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34832 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:17:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.09 vasárnap, 18:34:56
hibakódolvasásig csak tippelni lehet.a következő tipp a turbóelektronikád....olvastass hibakódot!
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki innen a fórumról.
Kiskunfélegyháza a kódok:PO 121 és PO251
Naplózva
tibor40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34833 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:30:08 »
PO121 és PO 251
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34834 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:38:33 »
Idézetet írta: tibor40 - 2014.11.13 csütörtök, 19:30:08
PO121 és PO 251
A kódtábla szerint a 121az tps szenzor, a 251pedig a wikiben van részletezve
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34835 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:51:53 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.13 csütörtök, 19:38:33
A kódtábla szerint a 121az tps szenzor, a 251pedig a wikiben van részletezve
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző
TPS? Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34836 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:53:12 »
Idézetet írta: tibor40 - 2014.11.13 csütörtök, 19:30:08
PO121 és PO 251
Szeretnél is vele valamit vagy csak próbálgatod a billentyűzetet?
Autó adatai...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34837 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:53:56 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 19:51:53
TPS? Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)
P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34838 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:54:48 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 19:53:12
Szeretnél is vele valamit vagy csak próbálgatod a billentyűzetet?
Autó adatai...stb.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg949160#msg949160
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34839 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 19:53:56
P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance
Egyszerre nem lehet Throttle és Pedal!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34840 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:56:36 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 19:55:22
Egyszerre nem lehet Throttle és Pedal!
ezt hol olvasod tipli?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34841 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:57:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 19:56:36
ezt hol olvasod tipli?
Ezt nem olvasni kell, ezt tudni.
A throttle egy fojtószelep.
A Pedal egy pedál.
Szerintem azonos a kettő? Segítek. Nem!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34842 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 19:59:24 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 19:51:53
TPS? Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)
Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34843 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:00:42 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 19:57:59
Ezt nem olvasni kell, ezt tudni.
A throttle egy fojtószelep.
A Pedal egy pedál.
Szerintem azonos a kettő? Segítek. Nem!
te gyogyó!
Elmondom,hogy ez egy általános OBD2 hibakód.ami nem és,hanem VAGY.mindig azt hiszem,hogy ennél mélyebb szellemi színvonalra már ne tudsz süllyedni,és te minden egyes alkalommal be tudod bizonyítani az ellenkezőjét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34844 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:01:08 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.13 csütörtök, 19:59:24
Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.
Ez nincs összefüggésbe azzal, ami tény. Azok pedig makacs dolgok.
Dízelben nincs throttle (fojtószelep). Tehát ha valaki valahol tps-t ír, az hülye. Ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34845 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:02:40 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.13 csütörtök, 19:59:24
Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.
azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34846 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:08:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 20:00:42
te gyogyó!
Elmondom,hogy ez egy általános OBD2 hibakód.ami nem és,hanem VAGY.mindig azt hiszem,hogy ennél mélyebb szellemi színvonalra már ne tudsz süllyedni,és te minden egyes alkalommal be tudod bizonyítani az ellenkezőjét.
Okoska!
Ha nem mondod, akkor azt hittem volna, hogy rendszám és nem obd kód.....
Nem én bizonyítok, hanem TI! .....és nem jó oldalról. Szentírásnak veszitek a generic obd kódokat! Nem baj.... legyetek velük okosak!
Nem (ezért sem) jó ez az általános obd olvasgatás, mert nem típusspecifikus információt ad!
Vagy nem lehet egyébként sem, kedves überokos alfika (becézni akarlak és a kicsinyítő képző meg áll ugye) ..... mivel a TPS egy változó érték, míg a Pedal 2-3-4 sávos (érték) is lehet. Más a hardver!
Elmagyarázzam, hogy mi a különbség 1 vagy 2-3-4 érték között?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 20:12:09 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34847 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:08:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 20:02:40
azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA!
Nagyon kevés az az alkalom, hogy egyetértsek veled, de most igazad van.
A Tibi olyan mint a lefingott egyszeri híresség, aki celebnek áll, hogy valaki hátha benyalja a süketelését
Olan mint a kiszeltünde, vagy kozsó. Mondikozsó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34848 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:11:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.13 csütörtök, 20:02:40
azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA!
A bolond (ezek vagytok ti) is mindig azt hiszi, hogy a másik (én) a hülye....
Mivel kiderül, hogy faxságot írtok és tűzzel-vassal próbálod bebizonyítani az igazad.....de esélytelen!
1. Mert nekem van igazam.
2. Valótlan próbáltok megdumálni, ez ugye eleve lehetetlen.
3. Az 1-es pont érvényes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #34849 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 20:13:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.13 csütörtök, 20:08:38
Okoska!
Ha nem mondod, akkor azt hittem volna, hogy rendszám és nem obd kód.....
Nem én bizonyítok, hanem TI! .....és nem jó oldalról. Szentírásnak veszitek a generic obd kódokat! Nem baj.... legyetek velük okosak!
Nem (ezért sem) jó ez az általános obd olvasgatás, mert nem típusspecifikus információt ad!
Vagy nem lehet egyébként sem, kedves überokos alfika (becézni akarlak és a kicsinyítő képző meg áll ugye) ..... mivel a TPS egy változó érték, míg a Pedal 2-3-4 sávos (érték) is lehet. Más a hardver!
Elmagyarázzam, hogy mi a különbség 1 vagy 2-3-4 érték között?
nem érdekel,xarok rád!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 20:15:30 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
690
691
692
693
694
695
696
[
697
]
698
699
700
701
702
703
704
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ