Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:25:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 710 711 712 713 714 715 716 [717] 718 719 720 721 722 723 724 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657834 alkalommal)
0 Felhasználó és 165 vendég van a témában
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35800 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 19:03:51 »

Jo estet mindenkinek,boldog unnepeket!
Egy oraja ertem haza szerbiabol kazanyba.
Mint eddig is jo ut volt persze jo autoval.
De a De az De.
Europaban minden ok.
Ahogy kozeledtem orosz oldalra erdekes dolgok voltak.
Regebben irtam hogy  a homerseklet valttozasaval valtozik az auto is.
Most is igy volt.
Moskva utan lehult a levego kb -17 ig,ilyenkor csorges,rangatas de ment.
Kb Nizni Novgorod utan amikor mar-20 on felul volt a homerseklet abbahagyta,semmi gond.
Kazany elott van egy katlan ahol szinten kb-15 volt,oriasi csorges,rangatas azt hittem itt a vege.
Beertem Kazanyba ahol most -21 es minden ok. Otlet?
?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35801 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 19:47:55 »

?
szerintem a motor hőmérséklete változhatott ahogy nyomtad neki vagy kevésbé.ezért változhatott a hőmérséklettel az üza rendszer nyomása is,esetleg a hangja.Szerintem ezzel nem kell(vagy tudsz) sokmindent foglalkozni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #35802 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:01:11 »

Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35803 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:03:00 »

Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
ha még sosem csinált ilyet, akkor hihető a történet, és a motort amúgy is le szokták kötni a bakról és kicsit meg is lehet emelni... a motort vagy kiemeli vagy nem, elég sok mindentől nem lehet csak úgy félig kiemelni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35804 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:03:25 »

Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor

jobb lett volna megvárni a csapágyat....
Naplózva
BBalazs
Vendég
« Új hozzászólás #35805 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:35:32 »

Üdvözletem!

Az utóbbi időben gyorsításkor zajosabb a motor (1.4 TDCi). Mikor gázt adok, olyan mint ha valami erőteljesen berezonálna a motortérben. Elég erős hangja van, mint ha hirtelen átültem volna egy traktorba. Amint elérem a kívánt sebességet, elcsendesedik. Erővesztés nincs, nem rángat, alapjárat hibátlan, mínuszokban is pöccre indul. Kuplung 7-8 hónapja lett kompletten cserélve.

Mi lehet a zaj forrása?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35806 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:41:14 »

Üdvözletem!

Az utóbbi időben gyorsításkor zajosabb a motor (1.4 TDCi). Mikor gázt adok, olyan mint ha valami erőteljesen berezonálna a motortérben. Elég erős hangja van, mint ha hirtelen átültem volna egy traktorba. Amint elérem a kívánt sebességet, elcsendesedik. Erővesztés nincs, nem rángat, alapjárat hibátlan, mínuszokban is pöccre indul. Kuplung 7-8 hónapja lett kompletten cserélve.

Mi lehet a zaj forrása?


Üdv a fiesta club-ban!  vigyor3

Eddig is traktorba ültél.  eplus2
Kipufogó flexi cső ellenőrzés. De ez csak tipp, hiszen egy számítógép mögül azért ne várj pontos diagnózist.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BBalazs
Vendég
« Új hozzászólás #35807 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:44:09 »


Üdv a fiesta club-ban!  vigyor3

Eddig is traktorba ültél.  eplus2
Kipufogó flexi cső ellenőrzés. De ez csak tipp, hiszen egy számítógép mögül azért ne várj pontos diagnózist.

Csendes traktorban.  Wink

Itt van élet, a TDCi meg egy Fiestában is TDCi. Csak próbálom magam megnyugtatni míg eljutok egy szerelőhöz, hogy nem az injektorral lesz gond.  Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35808 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 20:55:19 »

Csendes traktorban.  Wink

Itt van élet, a TDCi meg egy Fiestában is TDCi. Csak próbálom magam megnyugtatni míg eljutok egy szerelőhöz, hogy nem az injektorral lesz gond.  Wink

Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)

Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:


De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35809 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:00:04 »

Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)

Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:


De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.

reméljük azért az övén megvan a szelepfedél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35810 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:01:18 »

reméljük azért az övén megvan a szelepfedél


Sejtettem, hogy te megint rátapintasz a lényegre. Sőt az övén még a szívócsonk is rajta kell legyen!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BBalazs
Vendég
« Új hozzászólás #35811 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:06:54 »

Azért nagyon nem ugyanaz.
Az 1.4 tdci (1.4 hdi) az egy PSA dízel motor, míg az mk3 dízel motorjai nem. (bár már akkor is dolgozott együtt a két gyártó)

Vedd le a kis motorburkolatot és alaposan nézd meg a befecskendezők környékét. Ha szerencséd van, semmi rendelleneset nem látsz.
Ha nincs, akkor ilyesmit láthatsz:


De remélhetőleg megúszhatod egy flexi cső hibával is.


Ohh, köszönöm a segítséget. Meglesem, aztán remélem nem lesz meglepetés.  Wink
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #35812 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:09:14 »

jobb lett volna megvárni a csapágyat....
Igen,jobb lett volna,de már nem akartam tovább húzni a szíjcserét,m a végét járta nagyon és a szerelőt is lefoglaltam.
Egyébként nem zörög még a görgő.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35813 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:45:23 »

szerintem a motor hőmérséklete változhatott ahogy nyomtad neki vagy kevésbé.ezért változhatott a hőmérséklettel az üza rendszer nyomása is,esetleg a hangja.Szerintem ezzel nem kell(vagy tudsz) sokmindent foglalkozni...
Koszi a valaszt.Nem igazan ertem hogy mi is tortenik,de ma voltam a faluban es ugy tunik minden ok
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35814 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 21:53:44 »

Felemelo erzes volt jonni  moskvatol kazanyig,sok dizel megalt az eros minuszban,en meg mosolyogtam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35815 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 22:41:42 »

Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni. szervót pedig 1óra alatt.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35816 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 23:42:14 »

a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni. szervót pedig 1óra alatt.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.
A generátor oldalon minden görgőt feszítőt és szíjat 1.5 óra alatt levolt cserélve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35817 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 23:56:02 »

a generátorszíjat 2óra alatt kilehet cserélni. szervót pedig 1óra alatt.Gyakorlatilag egy fél műszak kényelmesen.de a motort nem kell hozzá kiemelni.Igaz én mindig kivettem a bakból a csavart,és előrébb löktem a mocit a kaszniban,úgy 7-8 centit.Akkor már alul is kitud bújni a generátor a légterelő műanyag nélkül-ha van olyanja.

A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35818 Dátum: 2014.12.30 kedd, 00:00:43 »

Sziasztok!
A hétvégén szerelő ismerősöm kezébe adtam a verdám MKIII kombi 2.0TDCI facelift előtti,hogy lecserélje a 2db hosszbordás szíjjat a verdán ugyanis 12éves volt!
A srác 1teljes napig birkózott mire kicserélte és állítólag még a motort is félig ki kellett emelnie!
Úgy érzem a jövőben elkerülöm a srácot,mert itt a wiki-n csak pár órás játék állítólag.
A gondom az,h lecseréltem volna szivem szerint a görgő csapágyát az Alf féle leírtak szerint,de apámra bíztam a csapágy beszerzését és egy hónap alatt nem tudta elintézni,de nemsokára meglesz az is.
Viszont a szerelő sráchoz nem vinném vissza kicsrerélni és arra gondoltam,h Bp.-en IV.-ker környékén ismer-e valaki olyat aki bevállalná a műveletet???
Üdv:Gábor
12 éves sráchoz ne hord az autódat! Szerintem még nincs elég tapasztalata!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35819 Dátum: 2014.12.30 kedd, 00:01:01 »

Felemelo erzes volt jonni  moskvatol kazanyig,sok dizel megalt az eros minuszban,en meg mosolyogtam.
eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #35820 Dátum: 2014.12.30 kedd, 08:21:30 »

A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.


Ügyesek vagytok! taps
A srác még mondeo szerelésben nem jártas más,egyéb verdákkal sűrűbben találkozik.
Azért javára írom,h megcsinálta maradéktalanul elsőre azért az sem semmi.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #35821 Dátum: 2014.12.30 kedd, 08:26:25 »

12 éves sráchoz ne hord az autódat! Szerintem még nincs elég tapasztalata!  Wink
A múltkor azt hittem én kis naív,h olyan egyszerű a gázolajszűrő csere mint az MKII-ben és nekiáltam!
Mindent úgy csináltam ahogy elmondták,csak az egyik csatlakozót nem pattintottam vissza rendesen és levegőre szaladt... falbav
Jött a haver nagy idegesen és szívtunk 4órát mire kidolgoztuk belőle a levegőt.
Megtanultam a leckét és inkább én nem nyúlok bele.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35822 Dátum: 2014.12.30 kedd, 13:09:16 »

Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35823 Dátum: 2014.12.30 kedd, 13:10:34 »

Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.
Filep diesel foglalkozik beméréssel, meg felújítással is. Mintha olyan 15-20e/db lenne az ár.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35824 Dátum: 2014.12.30 kedd, 13:55:07 »

Sziasztok!
Porlasztócsúcsot hova érdemes javításra elküldeni?
2005.03. TDCi Ghia, 2.0 -FMBA.
Delphi rendszer.
Egy hozzávetőleges árat is szeretnék tudni.
Köszi.

MP Diesel. 16 ker. ha teljesen fel kell újítani csúcsonként 40. Érdemes a nagynyomásút is vinni, mert onnan ered a baj. Nem kevés az tény, de ennyi az ára. Kapsz új kódot, diag papírral.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35825 Dátum: 2014.12.30 kedd, 14:37:06 »

Filep diesel foglalkozik beméréssel, meg felújítással is. Mintha olyan 15-20e/db lenne az ár.
Ezt honnan veszed? Inkább 45/db-ról volt eddig szó!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35826 Dátum: 2014.12.30 kedd, 14:40:24 »

A generátor oldalon minden görgőt feszítőt és szíjat 1.5 óra alatt levolt cserélve.
Huh? akkor most a tied nagyobb? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35827 Dátum: 2014.12.30 kedd, 14:44:28 »

No a tecsós shell gázolaj volt a bűnös, rátankoltam 20lityi omvs prémiumot, és ma reggel a -7 fokban indult mint a doxa óra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35828 Dátum: 2014.12.30 kedd, 14:44:49 »

A szervó szíj csere nagyjából 5 perc. Ha feszítő csere is van, akkor 10.


én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy ilyettségre megiszom még egy sört.


Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35829 Dátum: 2014.12.30 kedd, 14:45:36 »

No a tecsós shell gázolaj volt a bűnös, rátankoltam 20lityi omvs prémiumot, és ma reggel a -7 fokban indult mint a doxa óra.
még lehet is.Bár én meg mindig ósanos vackot tankolok és sosem volt még vele ilyen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35830 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:35:01 »

én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy ilyettségre megiszom még egy sört.


Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok. eplus2

Nagy lehet ilyenkor az ijedtség amitől egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül.  eplus2


(AndyA voltam....)

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35831 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:48:33 »

Nagy lehet ilyenkor az ijedtség, amitől egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül.  eplus2


(AndyA voltam....)


Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.

(AndyAngel voltam)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35832 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:20:55 »

Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.

(AndyAngel voltam)
taps az egyik surmóbb mint a másik. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35833 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:40:01 »

Ezt honnan veszed? Inkább 45/db-ról volt eddig szó!
Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35834 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:46:10 »

Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.

(AndyAngel voltam)

Látod, még rám is hatott az ilyettség!   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35835 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:59:28 »

Látod, még rám is hatott az ilyettség!   eplus2
debénavagy. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35836 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:03:44 »

debénavagy. nyes

Megilyettem....már ez is baj?  mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35837 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:00:45 »

én egy munkának ha nekiállok,annak megadom a módját.
1.nyitok 1 sört.
2.Meg is iszom.
3.Szabaddá kell tennem a garázst a szereléshez.
4.Megkeresem a következő sört.
5.A szerszámok is előkerülnek.
6.Nekikezdek a munkának.
7.És ha végeztem,a nagy ilyettségre megiszom még egy sört.


Szóval én egy 5 perces melómak neki sem állok. eplus2
Te az en emberem vagy,sor nelkul sehova!
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35838 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:04:31 »

Te az en emberem vagy,sor nelkul sehova!
Azert egy picit csalodtam,mert itt ugye szinte mindenre jo valasz jon,ami azt jelenti hogy hozzaerto emberek valaszolnak a mi gondjainkra.
Sajnalom hogy nincs tapasztalat az en bajaimra.
Ma reggel -1 fok volt most -33
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35839 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:05:59 »

Azert egy picit csalodtam,mert itt ugye szinte mindenre jo valasz jon,ami azt jelenti hogy hozzaerto emberek valaszolnak a mi gondjainkra.
Sajnalom hogy nincs tapasztalat az en bajaimra.
Ma reggel -1 fok volt most -33

nem sokan tapasztalnak -33fokot,illetve rajtad kívül nem sokan..... Wink

itt még éppen csak -10van most.éjjelre talán holnap lesz -15.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35840 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:07:24 »

Ezt ugy ertem hogy ha a porlaszto rosz -15 fokban akkor mirt jo -20 ban?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35841 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:11:57 »

nem sokan tapasztalnak -33fokot,illetve rajtad kívül nem sokan..... Wink

itt még éppen csak -10van most.éjjelre talán holnap lesz -15.

Talan masik forumba tartozik,de az Aszony elozo autoja nyaron fogyasztott kb 6 litert telen pedig 35 litert,szinten magyar forumon azt mondtak a szakik hogy sok sort iszok,nos eladtam a lacettit es vettem az Azsonynak egypolo szedant es lass csodat telen is 6 litert fogyaszt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35842 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:12:53 »

Ezt ugy ertem hogy ha a porlaszto rosz -15 fokban akkor mirt jo -20 ban?
talán mert nem a porlasztóhoz van köze,hanem a motorvezérlőhöz.Az pedig erősen hőmérsékletfüggően szabályoz.Akár motorhőmérséklet,akár külső hőmérséklet változtathatja a rendszernyomást,ami befolyásolja a motor járását.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #35843 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:14:12 »


Talan masik forumba tartozik,de az Aszony elozo autoja nyaron fogyasztott kb 6 litert telen pedig 35 litert,szinten magyar forumon azt mondtak a szakik hogy sok sort iszok,nos eladtam a lacettit es vettem az Azsonynak egypolo szedant es lass csodat telen is 6 litert fogyaszt


35 liter?Huh?? Egy BENZINESTŐL?Huh?? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35844 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:15:26 »

talán mert nem a porlasztóhoz van köze,hanem a motorvezérlőhöz.Az pedig erősen hőmérsékletfüggően szabályoz.Akár motorhőmérséklet,akár külső hőmérséklet változtathatja a rendszernyomást,ami befolyásolja a motor járását.
Ez mit is jelent,lehet semmi gond az autoval csak nem ide terveztek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35845 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:18:11 »

Ez mit is jelent,lehet semmi gond az autoval csak nem ide terveztek?
lehetséges.de az is lehet,hogy egy jó mester tudná neked optimalizálni azokra a körülményekre az autód sw-jét.
Itthon van aki tud ilyet csinálni.de szerintem odakinn is akad jó szakember aki csiptuninggal foglalkozik.
De az is lehet,hogy egy gyári fordos sw frissítés is segítene a te problémáidon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #35846 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:19:46 »


35 liter?Huh?? Egy BENZINESTŐL?Huh?? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.
Meghogy durva? Ujjan vettuk az autot,nyaron semmi gond nem volt vele.Telen szopas,a magyar forum szakiai szerint a komjuterje az orosz telre van allitva,es barmenyire is hihetetlen siman ette a 35 litert,persze nalunk nem szamit nem draga
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35847 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:21:04 »


35 liter?Huh?? Egy BENZINESTŐL?Huh?? GSR,hallod ezt? Ezt te elhiszed???  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Viccet félretéve,az durva...Nagyon durva.

Kevésbé hihető..... megfullad annyi benzintől, nem működhet vele rendesen. Főleg, hogy kis ccm-es autóról beszélünk.
Mert ha egy 4-5 literes motor bevágna ennyit, az hihető.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35848 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:21:43 »

Kevésbé hihető..... megfullad annyi benzintől, nem működhet vele rendesen. Főleg, hogy kis ccm-es autóról beszélünk.
Mert ha egy 4-5 literes motor bevágna ennyit, az hihető.
azt mondod kamuzik? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35849 Dátum: 2014.12.30 kedd, 22:21:54 »

Hiányzik egy vessző.
Illetve vagy a szóba kerül súlyos hiba, vagy a szóban keletkezik egy súlyos hiba. De az "egy szóban 2 súlyos hiba is belekerül" verzió helytelen.

(AndyAngel voltam)

Nem értem, hogy kerülök én ide. Btw: a te hsz-ed is hemzseg a hibáktól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 710 711 712 713 714 715 716 [717] 718 719 720 721 722 723 724 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.