Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:09:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
712
713
714
715
716
717
718
[
719
]
720
721
722
723
724
725
726
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14659307 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35900 Dátum:
2015.01.02 péntek, 15:13:18 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.01.02 péntek, 13:22:25
Ha ez kérdés ne is kezdj neki.
Természetesen nem tapasztalat nélkül vágok bele, hanem azért kérdeztem, hogy ne fél úton kelljen rájönni olyan dolgokra amik elkerülhetők. Köszönöm Roberto és Zsoltee.
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35901 Dátum:
2015.01.02 péntek, 15:39:55 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.01.02 péntek, 15:13:18
Természetesen nem tapasztalat nélkül vágok bele, hanem azért kérdeztem, hogy ne fél úton kelljen rájönni olyan dolgokra amik elkerülhetők. Köszönöm Roberto és Zsoltee.
Mindenk így csnálja. Van tapasztalata, csak az alapok hiányoznak hozzá
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35902 Dátum:
2015.01.03 szombat, 11:36:04 »
Hali!
Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...
kiscsaszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35903 Dátum:
2015.01.03 szombat, 11:39:41 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2015.01.03 szombat, 11:36:04
Hali!
Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...
kiscsaszi
így.
krovával lazítsd őket és kicsit oda-vissza tekergetve kiszedni.Ha kitekerésnél megszorulna,akkor picit tekerd vissza,és locsold be megint csavarlazítóval a menet körül.és így tovább míg kijön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35904 Dátum:
2015.01.03 szombat, 11:48:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.03 szombat, 11:39:41
így.
krovával lazítsd őket és kicsit oda-vissza tekergetve kiszedni.Ha kitekerésnél megszorulna,akkor picit tekerd vissza,és locsold be megint csavarlazítóval a menet körül.és így tovább míg kijön.
Akkor jól van!
Remélem nincs annyira összegyógyulva
Majd írok hogy sikerült, addig meg öntözöm a kisvadat!
kiscsaszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35905 Dátum:
2015.01.03 szombat, 16:39:22 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2015.01.03 szombat, 11:36:04
Hali!
Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...
kiscsaszi
Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 16:41:42 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35906 Dátum:
2015.01.03 szombat, 16:54:53 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 16:39:22
Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé.
Tisztelettel László!
Én olvastam, csak akkor még nem volt terveimben a csere, de jobbnak látom, hogy kicserélem
A spay-t amit megosztott nem találtam és így rendeltem egy Motip Shock Oil fagyasztó-csavarlazítót. Igaz ez "csak" -30°C fagyasztja le
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35907 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:01:32 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 16:39:22
Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé.
Tisztelettel László!
Én sem írtam rá, pedig olvastam.
Most nagyon utálsz?
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35908 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:05:49 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2015.01.03 szombat, 16:54:53
Én olvastam, csak akkor még nem volt terveimben a csere, de jobbnak látom, hogy kicserélem
A spay-t amit megosztott nem találtam és így rendeltem egy Motip Shock Oil fagyasztó-csavarlazítót. Igaz ez "csak" -30°C fagyasztja le
Én is olvastam, aztán a gyertyák vásárlásakor azt tanácsolták (utólag helyesen), hogy próbáljam meg első körben csavarlazítóval, óvatosan, ahogy fent írta már valaki, kicsit ki, ha megszorul vissza stb. Azt mondták Mondeónál nem jellemző a beleszakadás, belerohadás. Nekem könnyen kijött, óvatosan. Ha nem jött volna ki, nyilván nem erőltettem volna, de így utólag nem bánom hogy nem vettem spéci szert.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35909 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:09:25 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:01:32
Én sem írtam rá, pedig olvastam.
Most nagyon utálsz?
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35910 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:14:52 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 17:09:25
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket.
Tisztelettel László!
Csak viccelek László. Bizisten nem piszkálni akarlak. Inkább beszéljünk a kiegészítő fűtésről, ugye jól emlékszem, hogy többminden mellett azt is csináltál már?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35911 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:16:18 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 17:09:25
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket.
Tisztelettel László!
Én vagy nem olvastam vagy elfelejtettem. Nekem a szerelő cserélte ki tavaly a gyertyákat, simán kijött mind a 4, nem kellett vele küzdenie.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35912 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:31:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:14:52
Csak viccelek László. Bizisten nem piszkálni akarlak. Inkább beszéljünk a kiegészítő fűtésről, ugye jól emlékszem, hogy többminden mellett azt is csináltál már?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa.
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb. Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35913 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:33:30 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 17:31:22
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa.
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb. Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László!
pm be tudnál nekem egy kb árat küldeni? idén télen már nem tervezek ezzel, de jövő télre jó lenne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35914 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:33:39 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 17:31:22
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa.
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb. Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László!
Hát ennek több értelmét látom, mint a kifúrt klímahűtőnek, vagy a sarokban likacsozott féktárcsának...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35915 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:40:00 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.03 szombat, 17:33:39
Hát ennek több értelmét látom, mint a kifúrt klímahűtőnek, vagy a sarokban likacsozott féktárcsának...
Tisztelt Fórumtárs!
A kifúrt klíma hűtő, az csak egyszeri bemutató szimultán előadás volt.
De amint látom emlékezetes.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35916 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:42:09 »
Idézetet írta: László - 2015.01.03 szombat, 17:09:25
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket.
Tisztelettel László!
Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35917 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:44:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.01.03 szombat, 17:42:09
Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.
Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35918 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:45:06 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.03 szombat, 17:44:01
Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
a koromgombóc kialakulásának is van oka. Normális esetben nem kell ott lennie.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35919 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:45:19 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.03 szombat, 17:44:01
Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35920 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:46:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2015.01.03 szombat, 17:45:19
Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.
amikor a Tibi megy mögéd?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35921 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:48:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:46:52
amikor a Tibi megy mögéd?
Nem, hanem "vonatoznak"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35922 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:49:17 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.03 szombat, 17:44:01
Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
A gyertya belóg az égéstérbe, az égéstérben keletkező szennyeződések bejuthatnak a gyertya és a hengerfej közötti hézagba és beszorul...egyébként nem túl gyakori és jobbára a kiégett gyertyákat nehéz kivenni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35923 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:49:37 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:46:52
amikor a Tibi megy mögéd?
Amikor csak szeretne, de nem tud utolérni!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35924 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:50:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2015.01.03 szombat, 17:45:19
Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.
Te milyen hülye vagy , most kapsz a pofádra
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35925 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:53:07 »
Idézetet írta: Styleair - 2015.01.03 szombat, 17:49:37
Amikor csak szeretne, de nem tud utolérni!
annyira senkinek sem hosszú. de biztos örül hogy bármikor magadmögé engeded
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35926 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:56:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:53:07
annyira senkinek sem hosszú. de biztos örül hogy bármikor magadmögé engeded
Mondjuk úgy, hogy hiába szeretne előttem menni, nem tudja megtenni, mert még csak utol se ér.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35927 Dátum:
2015.01.03 szombat, 17:57:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2015.01.03 szombat, 17:56:01
Mondjuk úgy, hogy hiába szeretne előttem menni, nem tudja megtenni, mert még csak utol se ér.
szóval a kapcsolatotokban te vagy a lány.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35928 Dátum:
2015.01.03 szombat, 18:03:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.03 szombat, 17:57:47
szóval a kapcsolatotokban te vagy a lány.
Mondom nem,...egyrészt nem ér utol, más részt nincs kapcsolatunk.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35929 Dátum:
2015.01.03 szombat, 18:24:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.01.03 szombat, 17:42:09
Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.
Kedves Ervin!
Mindenben egyetértünk.
Véleményem szerint ha, az izzítógyertyák rendszeresen 100-150 ezer Km-ként cserélve vannak, akkor az általad említett és valóban létező koksz, és koromlerakódásnak nem szabad előfordulni a gyertyán. Maximálisan szükség van a gyertyacsere esetében a türelemre. A speciális fagyasztó kiszerelő spraiy képes lehatolni a gyertya mélyen benyúló száráig, mivel az egész gyertyatest komolyan lehűl. Egyébként én a gyertyát egy előre megfordított 5-25 Nm nyomatékkulccsal szoktam kiszerelni és így minden kétséget kizáróan elkerülöm a beszakadást, mert legrosszabb esetben a fordított kulcs lecsattan. Ha elsőre nem megy majd megy a későbbi próbálkozás valamelyikénél. Én sem törtem még bele gyertyát. Hála Istennek. Viszont összeszerelésnél nagyon fontosnak tartom a megfelelő berágódásgátló paszta alkalmazását. Én eddig két féle pasztát használtam. A egyik a Loctite 8009. Ez nagyon jó anyag de drága. A másik a Német METAFLUX 71-3035 kerámia alapú korrózió és berágódásgátló paszta ami -30°C-1400°C-ig hőálló, valamint megakadályozza a helyielem kialakulását a különböző fémek között. Ez a paszta 350 gr kiszerelésben mindössze 3300 Ft. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 19:00:14 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35930 Dátum:
2015.01.03 szombat, 19:03:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.02 péntek, 14:09:44
Akku saru leszed, generátor szíj leszed, generátorról légterelő leszed, vezetékek leszed. Jobb kerék leszed, kis műanyag leszed. Kormányösszekötő kiakaszt. Generátor három csavarja kiszed, generátor futómű irányába kiforgat.
Szia. Sikerült a művelet. Most már nem villog és minden fasza.
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35931 Dátum:
2015.01.03 szombat, 20:30:09 »
Idézetet írta: akosm92 - 2015.01.03 szombat, 19:03:27
Szia. Sikerült a művelet. Most már nem villog és minden fasza.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35932 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 14:31:06 »
Sziasztok!
2003-as 2.0 TDCi-ről van szó
Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35933 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 15:22:52 »
Idézetet írta: Taki - 2015.01.05 hétfő, 14:31:06
Sziasztok!
2003-as 2.0 TDCi-ről van szó
Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...
Ott a baj már nem kevés. Nagy útra ne készülj. Üzarendszerben halt be valami. Diag.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35934 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 20:49:57 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.01.05 hétfő, 15:22:52
Ott a baj már nem kevés. Nagy útra ne készülj. Üzarendszerben halt be valami. Diag.
Ok, köszi!
A turbó szinte új volt mikor vettem, a srác állította, hogy magasnyomású is az volt...
Én porlasztócsúcsra gyanakodok...
(Megbízható diagosom akár melyik irányba indulok kb. 20Km... Ezért is érdeklődtem)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35935 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 20:55:45 »
Idézetet írta: Taki - 2015.01.05 hétfő, 14:31:06
Sziasztok!
2003-as 2.0 TDCi-ről van szó
Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...
Elektromos hiba az üzemanyag ellátó rendszer elemei között. Ezért villog azonnal gyújtásnál már.
Ez lehet egy befecskendező elektromos része pl.
Rendes diag műszert neki.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 20:59:00 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35936 Dátum:
2015.01.06 kedd, 08:12:32 »
sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy mentünk ki münchenbe gyorsításkor kidobta a villogó malacfarkat de férreálltam leállítottam utána semmi.Hazafele az osziknál kidobta megint de a motor is leállt és azóta sem indul be ezlehet a cpm jeladó hibája miatt?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35937 Dátum:
2015.01.06 kedd, 08:17:56 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2015.01.06 kedd, 08:12:32
sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy mentünk ki münchenbe gyorsításkor kidobta a villogó malacfarkat de férreálltam leállítottam utána semmi.Hazafele az osziknál kidobta megint de a motor is leállt és azóta sem indul be ezlehet a cpm jeladó hibája miatt?
Sajnos sok minden lehet. A fránya kucufarok sok hibát jelezhet. A szokásos kódolvasás és kezdődhet a játék!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35938 Dátum:
2015.01.06 kedd, 08:34:38 »
ettöl félek ... haver most nézi a magasnyomásút de remélem nem az lesz a gond mert magamhoznyulok
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35939 Dátum:
2015.01.06 kedd, 08:59:13 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2015.01.06 kedd, 08:34:38
ettöl félek ... haver most nézi a magasnyomásút de remélem nem az lesz a gond mert magamhoznyulok
Mivel nézi ha szabad kérdeznem.Milyen tipusu a kocsid mert nincs kint aláírásodban???Kéne tudni ha tanácsot vársz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35940 Dátum:
2015.01.06 kedd, 09:19:38 »
2005ös 131le-s tdci.azt nem tom mivel nézi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35941 Dátum:
2015.01.06 kedd, 09:25:39 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2015.01.06 kedd, 09:19:38
2005ös 131le-s tdci.azt nem tom mivel nézi
Aláírásba tedd ki mint nekem akkor mindig látni fogja mindenki.Hiba kód olvasással meglenne a hiba,még a jel adóra is van hibakód.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35942 Dátum:
2015.01.06 kedd, 13:05:13 »
Sziasztok!
Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.
Köszi.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35943 Dátum:
2015.01.06 kedd, 16:36:34 »
Idézetet írta: Viló - 2015.01.06 kedd, 13:05:13
Sziasztok!
Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.
Köszi.
ha a csúcsoknál nyomja,akkor nyitnak.ergo szerintem nem igaz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35944 Dátum:
2015.01.06 kedd, 21:33:51 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.06 kedd, 16:36:34
ha a csúcsoknál nyomja,akkor nyitnak.ergo szerintem nem igaz.
A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35945 Dátum:
2015.01.06 kedd, 22:39:33 »
Idézetet írta: Viló - 2015.01.06 kedd, 21:33:51
A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
Az azt jelenti ,hogy szivárgás van úgy érted a tetején.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35946 Dátum:
2015.01.06 kedd, 23:05:39 »
A malacfarok mikor szokott villogni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35947 Dátum:
2015.01.06 kedd, 23:08:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.06 kedd, 23:05:39
A malacfarok mikor szokott villogni?
A disznón sose,a kocsin meg ha igen te is tudod drága mulatság szokott lenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35948 Dátum:
2015.01.06 kedd, 23:12:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.01.06 kedd, 23:08:28
A disznón sose,a kocsin meg ha igen te is tudod drága mulatság szokott lenni.
Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35949 Dátum:
2015.01.07 szerda, 06:09:30 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.06 kedd, 23:05:39
A malacfarok mikor szokott villogni?
nekem nem szokott...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
712
713
714
715
716
717
718
[
719
]
720
721
722
723
724
725
726
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ