Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:17:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 725 726 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14659537 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35900 Dátum: 2015.01.02 péntek, 15:13:18 »

Ha ez kérdés ne is kezdj neki.

Természetesen nem tapasztalat nélkül vágok bele, hanem azért kérdeztem, hogy ne fél úton kelljen rájönni olyan dolgokra amik elkerülhetők. Köszönöm Roberto és Zsoltee.
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35901 Dátum: 2015.01.02 péntek, 15:39:55 »

Természetesen nem tapasztalat nélkül vágok bele, hanem azért kérdeztem, hogy ne fél úton kelljen rájönni olyan dolgokra amik elkerülhetők. Köszönöm Roberto és Zsoltee.
Mindenk így csnálja. Van tapasztalata, csak az alapok hiányoznak hozzá nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #35902 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:36:04 »

Hali!  integet2 Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...

kiscsaszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35903 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:39:41 »

Hali!  integet2 Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...

kiscsaszi
így.
krovával lazítsd őket és kicsit oda-vissza tekergetve kiszedni.Ha kitekerésnél megszorulna,akkor picit tekerd vissza,és locsold be megint csavarlazítóval a menet körül.és így tovább míg kijön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #35904 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:48:32 »

így.
krovával lazítsd őket és kicsit oda-vissza tekergetve kiszedni.Ha kitekerésnél megszorulna,akkor picit tekerd vissza,és locsold be megint csavarlazítóval a menet körül.és így tovább míg kijön.

Akkor jól van! Smiley Remélem nincs annyira összegyógyulva Wink Majd írok hogy sikerült, addig meg öntözöm a kisvadat!  nyes

kiscsaszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35905 Dátum: 2015.01.03 szombat, 16:39:22 »

Hali!  integet2 Olyan kérdéssel jövök, hogy cserélni akarom az izzítóim míg meg nem viccelnek az ilyen időkben, DE még nem igen voltak cserélve. 4 éve biztos. Ti hogy harcoltatok meg a kiszereléssel? milyen verzióval sikerült Nektek? Én most azzal trükkel próbálkozok, hogy míg meg nem érkeznek az újak(kb jövőhét szerda) addig mindennap befújkálom csavarlazítóval meg majd ha megérkezik az új izzítók (Bosch) akkor meg egy fagyasztó-rozsdaoldó-csavarlazítóval. Hátha így könnyebb lesz...

kiscsaszi
Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé. rinya rinya rinya
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 16:41:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #35906 Dátum: 2015.01.03 szombat, 16:54:53 »

Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé. rinya rinya rinya
Tisztelettel László! worship  


Én olvastam, csak akkor még nem volt terveimben a csere, de jobbnak látom, hogy kicserélem Smiley A spay-t amit megosztott nem találtam és így rendeltem egy Motip Shock Oil fagyasztó-csavarlazítót. Igaz ez "csak" -30°C fagyasztja le Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35907 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:01:32 »

Tisztelt Forumtárs!
Sok sikert kívánok az izzítógyertya cseréhez. Pár oldallal korábban(713) megosztottam a gyertyacserével kapcsolatos tapasztalataimat és konkrét izzítógyertya kiszerelő sprayt is ajánlottam. Senki, még csak egy betűvel sem reagált rá. Így tegyen az ember fia bármi tapasztalatot közzé. rinya rinya rinya
Tisztelettel László! worship  

Én sem írtam rá, pedig olvastam.
Most nagyon utálsz?  rinya
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #35908 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:05:49 »

Én olvastam, csak akkor még nem volt terveimben a csere, de jobbnak látom, hogy kicserélem Smiley A spay-t amit megosztott nem találtam és így rendeltem egy Motip Shock Oil fagyasztó-csavarlazítót. Igaz ez "csak" -30°C fagyasztja le Smiley

Én is olvastam, aztán a gyertyák vásárlásakor azt tanácsolták (utólag helyesen), hogy próbáljam meg első körben csavarlazítóval, óvatosan, ahogy fent írta már valaki, kicsit ki, ha megszorul vissza stb. Azt mondták Mondeónál nem jellemző a beleszakadás, belerohadás. Nekem könnyen kijött, óvatosan. Ha nem jött volna ki, nyilván nem erőltettem volna, de így utólag nem bánom hogy nem vettem spéci szert.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35909 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:09:25 »

Én sem írtam rá, pedig olvastam.
Most nagyon utálsz?  rinya
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket. smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35910 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:14:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket. smile
Tisztelettel László! worship

Csak viccelek László. Bizisten nem piszkálni akarlak. Inkább beszéljünk a kiegészítő fűtésről, ugye jól emlékszem, hogy többminden mellett azt is csináltál már?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35911 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:16:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket. smile
Tisztelettel László! worship
Én vagy nem olvastam vagy elfelejtettem. Nekem a szerelő cserélte ki tavaly a gyertyákat, simán kijött mind a 4, nem kellett vele küzdenie.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35912 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:31:22 »

Csak viccelek László. Bizisten nem piszkálni akarlak. Inkább beszéljünk a kiegészítő fűtésről, ugye jól emlékszem, hogy többminden mellett azt is csináltál már?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa. smile
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb.  Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35913 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:33:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa. smile
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb.  Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László! worship

pm be tudnál nekem egy kb árat küldeni? idén télen már nem tervezek ezzel, de jövő télre jó lenne.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35914 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:33:39 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem is a vicc az élet sava borsa. smile
Kiegészítő fűtést már csináltam és beszereltem egy párat és a fórumtársak még nem panaszkodtak, hogy nem jó. Sajnos ezzel kapcsolatban mégis van egy probléma. A kiegészítőfűtéshez szükséges alkatrészek ára igen komoly mértékben megemelkedett. Aki kacérkodik a gondolattal, hogy beépíti az készüljön fel rá, hogy nem csak a fűtőtestet kell hozzá megvenni. Ezen kívül még egy sor az autóipari biztonsági tényezőknek megfelelő alkatrészt kell beszerezni, ami nem olcsó mulatság. Gondolok itt a relékre, kábelekre, hőkapcsolóra, hőálló szigetelőcsövekre stb...stb.  Mindezek ellenére én csak ajánlani tudom, két okból is.
1. Sokkal komfortosabb így az autó. Sokkal hamarabb meleg van az utastérben.
2, A motorüzem szempontjából sem lényegtelen a hamarabb elért üzemi hőmérséklet, és az ebből eredő kisebb kopás.
Tisztelettel László! worship

Hát ennek több értelmét látom, mint a kifúrt klímahűtőnek, vagy a sarokban likacsozott féktárcsának... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35915 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:40:00 »

Hát ennek több értelmét látom, mint a kifúrt klímahűtőnek, vagy a sarokban likacsozott féktárcsának... hehe
Tisztelt Fórumtárs!
A kifúrt klíma hűtő, az csak egyszeri bemutató szimultán előadás volt. smile rinya De amint látom emlékezetes.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35916 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:42:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem utálok senkit. Ilyen meg sem fordult a fejemben. Csupán a témával kapcsolatos nagy csend ami meglepett. Gondoltam más is megosztja a tapasztalatát és így tovább bővíthetjük ismereteinket. smile
Tisztelettel László! worship
Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem  az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35917 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:44:01 »

Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem  az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.

Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35918 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:45:06 »

Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?

a koromgombóc kialakulásának is van oka. Normális esetben nem kell ott lennie.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35919 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:45:19 »

Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35920 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:46:52 »

Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.  Wink

amikor a Tibi megy mögéd?  vomit
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35921 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:48:34 »

amikor a Tibi megy mögéd?  vomit

Nem, hanem "vonatoznak"...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35922 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:49:17 »

Nem egy koromgombóc alakúl ott ki, amitől nem akar kijönni?
A gyertya belóg az égéstérbe, az égéstérben keletkező szennyeződések bejuthatnak a gyertya és a hengerfej közötti hézagba és beszorul...egyébként nem túl gyakori és jobbára a kiégett gyertyákat nehéz kivenni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35923 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:49:37 »

amikor a Tibi megy mögéd?  vomit
Amikor csak szeretne, de nem tud utolérni!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #35924 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:50:41 »

Az a Tibi torkán van, mikor mögöttem jön.  Wink
Te milyen hülye vagy , most kapsz a pofádra  eplus2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35925 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:53:07 »

Amikor csak szeretne, de nem tud utolérni!  hehe

annyira senkinek sem hosszú. de biztos örül hogy bármikor magadmögé engeded  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35926 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:56:01 »

annyira senkinek sem hosszú. de biztos örül hogy bármikor magadmögé engeded  eplus2
Mondjuk úgy, hogy hiába szeretne előttem menni, nem tudja megtenni, mert még csak utol se ér. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35927 Dátum: 2015.01.03 szombat, 17:57:47 »

Mondjuk úgy, hogy hiába szeretne előttem menni, nem tudja megtenni, mert még csak utol se ér. Wink

szóval a kapcsolatotokban te vagy a lány.  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35928 Dátum: 2015.01.03 szombat, 18:03:04 »

szóval a kapcsolatotokban te vagy a lány.  eplus2
Mondom nem,...egyrészt nem ér utol, más részt nincs kapcsolatunk.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35929 Dátum: 2015.01.03 szombat, 18:24:05 »

Csak tapasztalat..nem a menetes rész szorul meg amit be tudsz fújni fagyasztóval, hanem  az zzítógyertya fűtő része szorul a hengerfejbe ami kb 8cm-rel a menet alatt van..odáig kell leszivárogni a csavarlazítónak hogy ott aztán kifejtse jótékony hatását...nem tudom a fagyasztás ott működik-e? Még soha nem törtem bele izzító gyertyát...a kulcsa a türelem, ha megszorul nem kell erőltetni.
Kedves Ervin!
Mindenben egyetértünk. eljen eljen eljen Véleményem szerint ha, az izzítógyertyák rendszeresen 100-150 ezer Km-ként cserélve vannak, akkor az általad említett és valóban létező koksz, és koromlerakódásnak nem szabad előfordulni a gyertyán. Maximálisan szükség van a gyertyacsere esetében a türelemre. A speciális fagyasztó kiszerelő spraiy képes lehatolni a gyertya mélyen benyúló száráig, mivel az egész gyertyatest komolyan lehűl. Egyébként én a gyertyát egy előre megfordított 5-25 Nm nyomatékkulccsal szoktam kiszerelni és így minden kétséget kizáróan elkerülöm a beszakadást, mert legrosszabb esetben a fordított kulcs lecsattan. Ha elsőre nem megy majd megy a későbbi próbálkozás valamelyikénél. Én sem törtem még bele gyertyát. Hála Istennek. Viszont összeszerelésnél nagyon fontosnak tartom a megfelelő berágódásgátló paszta alkalmazását. Én eddig két féle pasztát használtam. A egyik a Loctite 8009. Ez nagyon jó anyag de drága. A másik a Német METAFLUX 71-3035 kerámia alapú korrózió és berágódásgátló paszta ami -30°C-1400°C-ig hőálló, valamint megakadályozza a helyielem kialakulását a különböző fémek között. Ez a paszta 350 gr kiszerelésben mindössze 3300 Ft. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.03 szombat, 19:00:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #35930 Dátum: 2015.01.03 szombat, 19:03:27 »

Akku saru leszed, generátor szíj leszed, generátorról légterelő leszed, vezetékek leszed. Jobb kerék leszed, kis műanyag leszed. Kormányösszekötő kiakaszt. Generátor három csavarja kiszed, generátor futómű irányába kiforgat.
Szia. Sikerült a művelet. Most már nem villog és minden fasza.
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #35931 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:30:09 »

Szia. Sikerült a művelet. Most már nem villog és minden fasza.
eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #35932 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 14:31:06 »

Sziasztok!

2003-as 2.0 TDCi-ről van szó

Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35933 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 15:22:52 »

Sziasztok!

2003-as 2.0 TDCi-ről van szó

Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...

Ott a baj már nem kevés. Nagy útra ne készülj. Üzarendszerben halt be valami. Diag.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #35934 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 20:49:57 »

Ott a baj már nem kevés. Nagy útra ne készülj. Üzarendszerben halt be valami. Diag.

Ok, köszi!

A turbó szinte új volt mikor vettem, a srác állította, hogy magasnyomású is az volt...

Én porlasztócsúcsra gyanakodok...

(Megbízható diagosom akár melyik irányba indulok kb. 20Km... Ezért is érdeklődtem)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35935 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 20:55:45 »

Sziasztok!

2003-as 2.0 TDCi-ről van szó

Kérdésem lenne: Kinek van ötlete a már gyújtásnál villog az izzítás jelző, mikor elindítom borzasztó hangja van, erőtlen, elkezdett füstölni és az is kicsit sötét. Diag-on még nem voltunk, mert addig nem akarok vele sehova sem menni, ameddig azt nem tudom, hogy az úttal nem nyírom ki a motort...

Elektromos hiba az üzemanyag ellátó rendszer elemei között. Ezért villog azonnal gyújtásnál már.
Ez lehet egy befecskendező elektromos része pl.

Rendes diag műszert neki.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 20:59:00 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #35936 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:12:32 »

sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy mentünk ki münchenbe gyorsításkor kidobta a villogó malacfarkat de férreálltam leállítottam utána semmi.Hazafele az osziknál kidobta megint de a motor is leállt és azóta sem indul be ezlehet a cpm jeladó hibája miatt?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35937 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:17:56 »

sziasztok!
Olyan gondom lenne hogy mentünk ki münchenbe gyorsításkor kidobta a villogó malacfarkat de férreálltam leállítottam utána semmi.Hazafele az osziknál kidobta megint de a motor is leállt és azóta sem indul be ezlehet a cpm jeladó hibája miatt?


Sajnos sok minden lehet. A fránya kucufarok sok hibát jelezhet. A szokásos kódolvasás és kezdődhet a játék!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #35938 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:34:38 »

ettöl félek ... haver most nézi a magasnyomásút de remélem nem az lesz a gond mert magamhoznyulok Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35939 Dátum: 2015.01.06 kedd, 08:59:13 »

ettöl félek ... haver most nézi a magasnyomásút de remélem nem az lesz a gond mert magamhoznyulok Smiley
Mivel nézi ha szabad kérdeznem.Milyen tipusu a kocsid mert nincs kint aláírásodban???Kéne tudni ha tanácsot vársz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #35940 Dátum: 2015.01.06 kedd, 09:19:38 »

2005ös 131le-s tdci.azt nem tom mivel nézi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35941 Dátum: 2015.01.06 kedd, 09:25:39 »

2005ös 131le-s tdci.azt nem tom mivel nézi
Aláírásba tedd ki mint nekem akkor mindig látni fogja mindenki.Hiba kód olvasással meglenne a hiba,még a jel adóra is van hibakód.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35942 Dátum: 2015.01.06 kedd, 13:05:13 »

Sziasztok!

Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.

Köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35943 Dátum: 2015.01.06 kedd, 16:36:34 »

Sziasztok!

Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.

Köszi.
ha a csúcsoknál nyomja,akkor nyitnak.ergo szerintem nem igaz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35944 Dátum: 2015.01.06 kedd, 21:33:51 »

ha a csúcsoknál nyomja,akkor nyitnak.ergo szerintem nem igaz.

A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35945 Dátum: 2015.01.06 kedd, 22:39:33 »

A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
Az azt jelenti ,hogy szivárgás van úgy érted a tetején.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35946 Dátum: 2015.01.06 kedd, 23:05:39 »

A malacfarok mikor szokott villogni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35947 Dátum: 2015.01.06 kedd, 23:08:28 »

A malacfarok mikor szokott villogni?
A disznón sose,a kocsin meg ha igen te is tudod drága mulatság szokott lenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35948 Dátum: 2015.01.06 kedd, 23:12:24 »

A disznón sose,a kocsin meg ha igen te is tudod drága mulatság szokott lenni.
Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35949 Dátum: 2015.01.07 szerda, 06:09:30 »

A malacfarok mikor szokott villogni?
nekem nem szokott... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 725 726 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.