Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:03:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
724
725
726
727
728
729
730
[
731
]
732
733
734
735
736
737
738
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685232 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36500 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:19:04 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:13:43
Üdv!
Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A
injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele?
Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)
Naplózva
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36501 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:23:47 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.02.17 kedd, 20:19:04
Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)
Ugy hallottam e nélkül járnia még kéne. és ha át teszem a motorvezérlőt?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36502 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:26:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.02.17 kedd, 20:19:04
Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)
Mielőtt szétcseszed az új porlasztókat...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36503 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:33:30 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:13:43
Üdv!
Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A
injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele?
a csucsokat nem motorkod alapján azonosítják.lehet, hogy nem belevaloak.
De a kódokat mindenképp bekene vinni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36504 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:37:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 20:33:30
a csucsokat nem motorkod alapján azonosítják.lehet, hogy nem belevaloak.
De a kódokat mindenképp bekene vinni.
EJDR szám stimmel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36505 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:45:36 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:37:17
EJDR szám stimmel.
IDS -t kellene ráéreszteni.gyári diag.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36506 Dátum:
2015.02.17 kedd, 20:48:03 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 20:45:36
IDS -t kellene ráéreszteni.gyári diag.
Kihívni jól gondolom hogy egy vagyon? vagy azt nem is lehet csak bevitetnem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36507 Dátum:
2015.02.17 kedd, 21:33:33 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:48:03
Kihívni jól gondolom hogy egy vagyon? vagy azt nem is lehet csak bevitetnem?
treler.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36508 Dátum:
2015.02.17 kedd, 21:36:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 21:33:33
treler.
Motorvezérlőt megpróbálhatom még át tenni, vagy felesleges?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36509 Dátum:
2015.02.17 kedd, 23:49:31 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 21:36:31
Motorvezérlőt megpróbálhatom még át tenni, vagy felesleges?
Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.
Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
benobalogh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36510 Dátum:
2015.02.18 szerda, 05:13:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.17 kedd, 23:49:31
Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.
Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.
Köszönöm! este megnézem, és jelentkezem.
2003 májusi, nemtudom faceliftes e
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36511 Dátum:
2015.02.18 szerda, 07:47:19 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.18 szerda, 05:13:52
Köszönöm! este megnézem, és jelentkezem.
2003 májusi, nemtudom faceliftes e
Valószínű, hogy nem. Októbertől van a váltás. Amúgy halál egyszerű. Ha trapéz alakú a ködlámpa, akkor az.
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36512 Dátum:
2015.02.18 szerda, 08:50:13 »
Sziasztok! Izzítógyertya csere elött állok, de sajnos félek hogy nem lehet kiszedni öke simán. Hallottam hogy valahol úgy szedik ki hogy valami kütyüvel kitekerés közben rezegtetik, attol kijön.
Hallotttatok már erröl? Esetleg tud e valaki kontaktot?
KÖszi elöre is!!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36513 Dátum:
2015.02.18 szerda, 09:25:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.17 kedd, 19:15:01
van egy olajköri termó is.az szokott gyaran ereszteni....
Az olajköri cseréhez honnan érdemes leengedni a vizet hogy folyassam szét az egészet, de ne is engedjem le az összes vizet?
A főkörivel nem volt gond...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36514 Dátum:
2015.02.18 szerda, 09:56:45 »
Idézetet írta: Koniman - 2015.02.18 szerda, 09:25:08
Az olajköri cseréhez honnan érdemes leengedni a vizet hogy folyassam szét az egészet, de ne is engedjem le az összes vizet?
A főkörivel nem volt gond...
fél liter fog elfolyni.....
nem érdemes mentegetni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36515 Dátum:
2015.02.18 szerda, 15:07:31 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 08:50:13
Sziasztok! Izzítógyertya csere elött állok, de sajnos félek hogy nem lehet kiszedni öke simán. Hallottam hogy valahol úgy szedik ki hogy valami kütyüvel kitekerés közben rezegtetik, attol kijön.
Hallotttatok már erröl? Esetleg tud e valaki kontaktot?
KÖszi elöre is!!
Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36516 Dátum:
2015.02.18 szerda, 15:08:34 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 15:07:31
Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
8as hosszú krova öszt tsókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36517 Dátum:
2015.02.18 szerda, 15:36:40 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 15:07:31
Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
Asszonynak nincs ilyene?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36518 Dátum:
2015.02.18 szerda, 15:56:30 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.18 szerda, 15:36:40
Asszonynak nincs ilyene?
Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót
Addig odadom neki a nyócas krovát
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36519 Dátum:
2015.02.18 szerda, 16:24:32 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 15:56:30
Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót
Addig odadom neki a nyócas krovát
te vagy a legnagyobb khirály!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36520 Dátum:
2015.02.18 szerda, 16:31:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.18 szerda, 15:08:34
8as hosszú krova öszt tsókolom.
10es.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36521 Dátum:
2015.02.18 szerda, 16:41:53 »
sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném
Naplózva
Ford MK3 2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36522 Dátum:
2015.02.18 szerda, 16:49:18 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 15:56:30
Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót
Addig odadom neki a nyócas krovát
Nem parázod túl,könnyen meg lehet szakítani a menetet.Én is így jártam,a négyből 1 csak két darabban jött ki,nagyon sok szenvedés után 1 pedig ki se jött csak egy helybe forgott,nem jött kijjebb pedig azt hittem már meglazult.Ez benne is maradt,most várom,hogy GSR megoldja ezt a gondomat ha lesz hely a naptárjában.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36523 Dátum:
2015.02.18 szerda, 17:20:44 »
Idézetet írta: loranger - 2015.02.18 szerda, 16:41:53
sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném
itt nézz körül,esetleg eressz meg egy telefont.
http://pumatools.hu/-autoipari-celszerszamok/motorszereles/porlaszto-szereles
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36524 Dátum:
2015.02.18 szerda, 17:21:19 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.18 szerda, 16:31:24
10es.
ha van 8as,akkor ott lesz 10es is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36525 Dátum:
2015.02.18 szerda, 18:20:12 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:37:17
EJDR szám stimmel.
Nem az EJDR-el kezdődő számsor a porlasztó kódja, az csak a típusa. Van rajta egy 16 karakterből álló kód is. Forscan-al itt a leírás, hogy hogy kell kódolni.
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2
Ha azzal nem megy, akkor marad a gyári IDS egy FORD szervizben.
Naplózva
Michael91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36526 Dátum:
2015.02.18 szerda, 18:41:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.09 hétfő, 09:38:03
Akkor sürgős volt.
AndyA
Hát igen, végül 74ben állt meg az alkatrész és egy 10es a munkadíj. Feszítő, 2db görgő, szíjtárcsa, szíj lett benne cserélve, Gates utángyártottra, az állítólag elég jó minőségű.
Üdv,
Miki
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36527 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 13:11:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.02.17 kedd, 23:49:31
Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.
Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.
2004-es, Euro3-as 2.2-es TDCI-ben hol találom az ICU egységet? FL előttiben ez a jobb első kerék előtt van ha jól tudom.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36528 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 13:17:42 »
Idézetet írta: benobalogh - 2015.02.17 kedd, 20:13:43
Üdv!
Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A
injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele?
Mire jutottál az autóddal? Ugyanezek a hibakódok vannak az enyémben is (2004, 2.2TDCI). P0200kivételével. Önindítóval nagyon nehezen indul be, sokszor több percig próbálom akkor sem. Tolás, húzás, gurítás után pedig alig kell egyszer átfordulni a motornak, és már jár is. (önindítózol amíg az olajnyomás felépül, utána 2-esben kupplung rá, és már jár is a motor)
Én arra gondolok, hogy indítózás alatt a nagy feszültségesés miatt (rossz test valahol) nem indul be.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36529 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 13:18:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.02.19 csütörtök, 13:11:48
2004-es, Euro3-as 2.2-es TDCI-ben hol találom az ICU egységet? FL előttiben ez a jobb első kerék előtt van ha jól tudom.
Az ECU-ban....fl-től már egyben van.
Fl előtt meg a bal első keréknél van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36530 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 13:21:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.19 csütörtök, 13:18:21
Az ECU-ban....fl-től már egyben van.
Fl előtt meg a bal első keréknél van.
köszi az infót
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36531 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 15:05:32 »
Idézetet írta: loranger - 2015.02.18 szerda, 16:41:53
sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném
21-es hosszitott crowa fej...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36532 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:10:22 »
Idézetet írta: norberto31 - 2015.02.18 szerda, 15:07:31
Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell mindjárt az űrtechnikával kezdeni
. A jól használható szerszámok közé tartoznak a német "Condor" pneumatikus izzítógyertya kiszerelő kulcsok. 4 fokozatban 10 Nm-ént szabályozható a csavaró erő, max 40 Nm-ig.
De még ez is luxus. Kell egy 10 mm hosszított dugókulcs, egy izzítógyertya kiszerelő spray, megfelelő türelem és biztos kéz. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor nem árt még egy 6-27 Nm között állítható nyomatékkulcs, a ki és beszereléshez egyaránt jól tudod használni. Max meghúzási nyomaték az izzítógyertya esetében a TIS szerint 13 Nm. Az összes közül a megfelelő nyugalom, türelem, és a biztos kéz a legfontosabb.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.19 csütörtök, 16:13:25 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kistomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36533 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 18:19:13 »
Szevasztok szakik
Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban
. Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög
. Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul
. Csak miután Bekőtóni jön segíteni.
. Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36534 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 18:57:34 »
Idézetet írta: kistomi - 2015.02.19 csütörtök, 18:19:13
Szevasztok szakik
Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban
. Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög
. Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul
. Csak miután Bekőtóni jön segíteni.
. Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
hibakódolvasás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36535 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 19:39:42 »
A dizelt be SZABAD tolni? En ugy tudom, hogy nem igazan szereti, mert a vezerles hamarabb el tud kolbaszolni, mint egy benzinesen.
De lehet ez csak amolyan mese...
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36536 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 19:49:47 »
Idézetet írta: kistomi - 2015.02.19 csütörtök, 18:19:13
Szevasztok szakik
Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban
. Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög
. Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul
. Csak miután Bekőtóni jön segíteni.
. Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
Tulajdonképpen egy halmazállapot
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36537 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:00:04 »
Idézetet írta: kistomi - 2015.02.19 csütörtök, 18:19:13
Szevasztok szakik
Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban
. Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög
. Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul
. Csak miután Bekőtóni jön segíteni.
. Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
izzítógyertya. minimum 1 xarr a bandából! nekem hajszálra ugyanez volt a 2.0 TDCi-vel bizonyos C° alatt. fölötte soha semmi gáz.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36538 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:21:31 »
Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?
Motormosó lével gondoltam belülről
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36539 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:23:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.02.19 csütörtök, 20:21:31
Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?
Motormosó lével gondoltam belülről
Szerintem felesleges. Az olaj ha rendesen van cserélve,és jó minőségű, akkor pont eléggé tisztán tartja.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36540 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:34:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.02.19 csütörtök, 20:21:31
Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?
Motormosó lével gondoltam belülről
figyi
szerintem vidd el 1 megbizható szervíbe 1 állapot felmérésre.
oszt ott megmondják mi a helyzet.
ha van valmai akkor megkell csináltatni ha nincs akkor király.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36541 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:53:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.02.19 csütörtök, 20:21:31
Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?
Motormosó lével gondoltam belülről
semmiképp.a turbó nem tolerálja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36542 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:39:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.19 csütörtök, 20:53:20
semmiképp.a turbó nem tolerálja.
mi köze van a turbónak hozzá?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36543 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 21:46:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.19 csütörtök, 21:39:41
mi köze van a turbónak hozzá?
Gondolom a mosólötty az olajban oda is eljut...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36544 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 22:10:33 »
Idézetet írta: BT - 2015.02.19 csütörtök, 21:46:31
Gondolom a mosólötty az olajban oda is eljut...
jól gondolod...és?
Naplózva
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36545 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 22:51:30 »
Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj??
Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36546 Dátum:
2015.02.20 péntek, 06:16:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.19 csütörtök, 22:10:33
jól gondolod...és?
a gyártó az ilyen öblítőolajat kimondottan tiltja a turbó csapágyazásának megóvása érdekében.TIS-ben az is levan írva,hogy garanciavesztéssel jár az ilyen meghibásodás.Biztos csak blöfföltek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36547 Dátum:
2015.02.20 péntek, 06:17:10 »
Idézetet írta: jaxi - 2015.02.19 csütörtök, 22:51:30
Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj??
Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?
hát az nem egészséges az biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36548 Dátum:
2015.02.20 péntek, 07:52:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2015.02.19 csütörtök, 20:21:31
Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?
Motormosó lével gondoltam belülről
Kb. felesleges pénzkidobás, ha rendesen volt cserélve benne a normális minőségű olaj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36549 Dátum:
2015.02.20 péntek, 07:52:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.19 csütörtök, 21:39:41
mi köze van a turbónak hozzá?
Meglepő módon az is a motorolajjal kenődik, és ha a mosólé odajut, azt nem fogja annyira szeretni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
724
725
726
727
728
729
730
[
731
]
732
733
734
735
736
737
738
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ