Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:03:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 724 725 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 737 738 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685232 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36500 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:19:04 »

Üdv!

Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A

injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele? Cheesy


Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)
Naplózva
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36501 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:23:47 »

Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)
Ugy hallottam e nélkül járnia még kéne. és ha át teszem a motorvezérlőt?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36502 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:26:01 »

Nem ártana az új porlasztók kódjait bevinni a központi vezérlőbe. (ICU)


Mielőtt szétcseszed az új porlasztókat... szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36503 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:33:30 »

Üdv!

Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A

injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele? Cheesy

a csucsokat nem motorkod alapján azonosítják.lehet, hogy nem belevaloak.
De a kódokat mindenképp bekene vinni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36504 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:37:17 »

a csucsokat nem motorkod alapján azonosítják.lehet, hogy nem belevaloak.
De a kódokat mindenképp bekene vinni.

EJDR szám stimmel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36505 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:45:36 »

EJDR szám stimmel.
IDS -t kellene ráéreszteni.gyári diag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36506 Dátum: 2015.02.17 kedd, 20:48:03 »

IDS -t kellene ráéreszteni.gyári diag.

Kihívni jól gondolom hogy egy vagyon? vagy azt nem is lehet csak bevitetnem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36507 Dátum: 2015.02.17 kedd, 21:33:33 »

Kihívni jól gondolom hogy egy vagyon? vagy azt nem is lehet csak bevitetnem?
treler.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36508 Dátum: 2015.02.17 kedd, 21:36:31 »

treler.

Motorvezérlőt megpróbálhatom még át tenni, vagy felesleges?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #36509 Dátum: 2015.02.17 kedd, 23:49:31 »

Motorvezérlőt megpróbálhatom még át tenni, vagy felesleges?
Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.

Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36510 Dátum: 2015.02.18 szerda, 05:13:52 »

Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.

Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.

Köszönöm! este megnézem, és jelentkezem.
 2003 májusi, nemtudom faceliftes e Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36511 Dátum: 2015.02.18 szerda, 07:47:19 »

Köszönöm! este megnézem, és jelentkezem.
 2003 májusi, nemtudom faceliftes e Smiley

Valószínű, hogy nem. Októbertől van a váltás. Amúgy halál egyszerű. Ha trapéz alakú a ködlámpa, akkor az.
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #36512 Dátum: 2015.02.18 szerda, 08:50:13 »

Sziasztok! Izzítógyertya csere elött állok, de sajnos félek hogy nem lehet kiszedni öke simán. Hallottam hogy valahol úgy szedik ki hogy valami kütyüvel kitekerés közben rezegtetik, attol kijön.
Hallotttatok már erröl? Esetleg tud e valaki kontaktot?

KÖszi elöre is!!
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #36513 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:25:08 »

van egy olajköri termó is.az szokott gyaran ereszteni....
Az olajköri cseréhez honnan érdemes leengedni a vizet hogy folyassam szét az egészet, de ne is engedjem le az összes vizet?
A főkörivel nem volt gond...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36514 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:56:45 »

Az olajköri cseréhez honnan érdemes leengedni a vizet hogy folyassam szét az egészet, de ne is engedjem le az összes vizet?
A főkörivel nem volt gond...
fél liter fog elfolyni..... Wink  nem érdemes mentegetni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #36515 Dátum: 2015.02.18 szerda, 15:07:31 »

Sziasztok! Izzítógyertya csere elött állok, de sajnos félek hogy nem lehet kiszedni öke simán. Hallottam hogy valahol úgy szedik ki hogy valami kütyüvel kitekerés közben rezegtetik, attol kijön.
Hallotttatok már erröl? Esetleg tud e valaki kontaktot?

KÖszi elöre is!!

Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36516 Dátum: 2015.02.18 szerda, 15:08:34 »

Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
8as hosszú krova öszt tsókolom. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36517 Dátum: 2015.02.18 szerda, 15:36:40 »

Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?

Asszonynak nincs ilyene?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #36518 Dátum: 2015.02.18 szerda, 15:56:30 »

Asszonynak nincs ilyene?  hehe
Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót  eplus2
Addig odadom neki a nyócas krovát  eplus2 eplus2
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36519 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:24:32 »

Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót  eplus2
Addig odadom neki a nyócas krovát  eplus2 eplus2
taps te vagy a legnagyobb khirály! eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36520 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:31:24 »

8as hosszú krova öszt tsókolom. vigyor3


10es.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #36521 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:41:53 »

sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #36522 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:49:18 »

Most tényleg csak én parázom túl a dolgot? Ennyire könnyü lenne,az asszony müpélójával buheráljam meg a zizzítót  eplus2
Addig odadom neki a nyócas krovát  eplus2 eplus2
Nem parázod túl,könnyen meg lehet szakítani a menetet.Én is így jártam,a négyből 1 csak két darabban jött ki,nagyon sok szenvedés után 1 pedig ki se jött csak egy helybe forgott,nem jött kijjebb pedig azt hittem már meglazult.Ez benne is maradt,most várom,hogy GSR megoldja ezt a gondomat ha lesz hely a naptárjában.  
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36523 Dátum: 2015.02.18 szerda, 17:20:44 »

sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném
itt nézz  körül,esetleg eressz meg egy telefont.

http://pumatools.hu/-autoipari-celszerszamok/motorszereles/porlaszto-szereles
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36524 Dátum: 2015.02.18 szerda, 17:21:19 »



10es.  Wink
ha van 8as,akkor ott lesz 10es is.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36525 Dátum: 2015.02.18 szerda, 18:20:12 »

EJDR szám stimmel.

Nem az EJDR-el kezdődő számsor a porlasztó kódja, az csak a típusa. Van rajta egy 16 karakterből álló kód is. Forscan-al itt a leírás, hogy hogy kell kódolni. http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=2 Ha azzal nem megy, akkor marad a gyári IDS egy FORD szervizben.
Naplózva
Michael91
Vendég
« Új hozzászólás #36526 Dátum: 2015.02.18 szerda, 18:41:06 »

Akkor sürgős volt. Smiley

AndyA

Hát igen, végül 74ben állt meg az alkatrész és egy 10es a munkadíj. Feszítő, 2db görgő, szíjtárcsa, szíj lett benne cserélve, Gates utángyártottra, az állítólag elég jó minőségű.

Üdv,

Miki
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36527 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 13:11:48 »

Forscan progival be tudod írni a kódokat. A 2003-on belül melyik ? faceliftes v. előtti? Ez inkább vezérlési gond lesz, lehet, átugrasztottátok a vezérlést a sprézéssel.
Hibakódot kellene olvasni, ha átugrott a vezérlés, cmp/ckp szinkron hibára panaszkodik.

Ha facelift előtti, a külön ICU egység vezetékelése is lehet hibás, erre utal a P0200 kód. Ekkor meg kell nézni az ICU földelési pontját az akkumulátor alatt. Én ez utóbbival kezdeném, mielőtt trélerezem.

2004-es, Euro3-as 2.2-es TDCI-ben hol találom az ICU egységet? FL előttiben ez a jobb első kerék előtt van ha jól tudom.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36528 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 13:17:42 »

Üdv!

Tanácsot kérnék egy érdekes jelenségben.
2003 2.0 tdci mondeo 115le novemberben vásároltam, ismerős tulajtól, lerobbanva.
cmp szenzor csere, és mentem vele 8e km.
2 hónappal ez előtt -12ben pöccre indul, 3mp után leáll, hosszadalmas nyektetésre indul el, utána semmi gond. Gázolajszűrő illetve izzító gyertyák cseréje, hiba maradt, És egyre csak erősödött. 3 hét múlva már melegen is 4-5 tekerésre indul, nagy gáznál torpanás és villogó malacfarok, ha tartottam a pedált akkor meg is állt. Kuplung, gyujtás le, fel, indul, semmi gond, megy tovább. Finom gázzal eljártam vele még 2 hétig, pörgetni lehetett, 150et is mentem vele, csak finoman kellett gyorsulni. Végre sikerült kiolvasni, íme:
P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0200- befecskendező áramkör hibás működése
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés A

injektorokat megnézettem, a csucs elvékonyodva, belül a szelep szétkopva, mind messzi túl vannak a határértékeken.
Találtam egy ugyan ilyen évjáratú, ugyan ilyen teljesítményű és motorkódú autót, ami oldalról volt törött, motor tökéletes pöcre indul, injektorokat kivettük, még csak nem is volt fekete a csúcs.
Át lett téve a 4 injektor, sprével elindul, de csak kb 5-600on kopog 10 másodpercig, gázra nem reagál, majd leáll. Ebből gondoltam nincs gázolaj, nincs nyomás. Ami igaz is, alig van üzemanyag, indítás közben hollandert meglazítva nincs prüszkölés csak nagyon enyhe folyás, a közös nyomócső előtt is.
Át lett téve a közös nyomócső, és át tettem a nagynyomású szivattyút is.
És most se indul, még csak nem is tüszög, se fehér köd, se semmi, gondoltam nem nyit az injektor. Indítás közbe egyik injektor vezetékét levettem, semmi áram nem jön rajta.
Valaki adjon már egy ötletet hogy mit csináljak még vele? Cheesy


Mire jutottál az autóddal? Ugyanezek a hibakódok vannak az enyémben is (2004, 2.2TDCI). P0200kivételével. Önindítóval nagyon nehezen indul be, sokszor több percig próbálom akkor sem. Tolás, húzás, gurítás után pedig alig kell egyszer átfordulni a motornak, és már jár is. (önindítózol amíg az olajnyomás felépül, utána 2-esben kupplung rá, és már jár is a motor)
Én arra gondolok, hogy indítózás alatt a nagy feszültségesés miatt (rossz test valahol) nem indul be.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36529 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 13:18:21 »

2004-es, Euro3-as 2.2-es TDCI-ben hol találom az ICU egységet? FL előttiben ez a jobb első kerék előtt van ha jól tudom.


Az ECU-ban....fl-től már egyben van.
Fl előtt meg a bal első keréknél van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36530 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 13:21:01 »



Az ECU-ban....fl-től már egyben van.
Fl előtt meg a bal első keréknél van.

köszi az infót
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36531 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 15:05:32 »

sziasztok,segítsetek aki ért hozzá,hányas kulcs kell egy mk3 porlasztó kiszereléséhez,meg ha valaki megtámogatna egy olyan linkel amin van ilyen célszerszám azt megköszönném

21-es hosszitott crowa fej...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36532 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:10:22 »

Közben találtam infót: Vibropac a kütyü neve, nem kerül sokba csak 700e ft...
Esetleg nem tudtok valakit akinek van ilyen kütyüje?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell mindjárt az űrtechnikával kezdeni wow1. A jól használható szerszámok közé tartoznak a német "Condor" pneumatikus izzítógyertya kiszerelő kulcsok. 4 fokozatban 10 Nm-ént szabályozható a csavaró erő, max 40 Nm-ig.
De még ez is luxus. Kell egy 10 mm hosszított dugókulcs, egy izzítógyertya kiszerelő spray, megfelelő türelem és biztos kéz. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor nem árt még egy 6-27 Nm között állítható nyomatékkulcs, a ki és beszereléshez egyaránt jól tudod használni. Max meghúzási nyomaték az izzítógyertya esetében a TIS szerint 13 Nm. Az összes közül a megfelelő nyugalom, türelem, és a biztos kéz a legfontosabb. wave
Tisztelettel László! worship    
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.19 csütörtök, 16:13:25 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kistomi
Vendég
« Új hozzászólás #36533 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 18:19:13 »

Szevasztok szakik worship Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban  Sad . Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög Huh? . Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul Angry . Csak miután Bekőtóni jön segíteni.  Angry . Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36534 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 18:57:34 »

Szevasztok szakik worship Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban  Sad . Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög Huh? . Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul Angry . Csak miután Bekőtóni jön segíteni.  Angry . Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.
hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36535 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 19:39:42 »

A dizelt be SZABAD tolni? En ugy tudom, hogy nem igazan szereti, mert a vezerles hamarabb el tud kolbaszolni, mint egy benzinesen.
De lehet ez csak amolyan mese...
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36536 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 19:49:47 »

Szevasztok szakik worship Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban  Sad . Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög Huh? . Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul Angry . Csak miután Bekőtóni jön segíteni.  Angry . Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.

Tulajdonképpen egy halmazállapot  Smiley
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #36537 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:00:04 »

Szevasztok szakik worship Tud valaki segíteni ? Amióta bejött a hideg egyre nehezebben indul... szegény 2.0 TdCi mk3 . Az utóbbi két hétben pedig csak ujraindítás után kapta el a cuccot. Elsőre csak beröffen és leállt. Alapjárat a fasorban  Sad . Nyomd a pedált rendszer... ha azt akarom hogy ne álljon le. De 2 perc után magától pöfög Huh? . Egyszer láttam bevillanni akksi visszajelző pilácsot. Töltés basszus. Most pedig már be sem indul Angry . Csak miután Bekőtóni jön segíteni.  Angry . Önéletrajz kiolvasáson még nem volt. Szerintetek mi a gáz. Tippem az van. Nem is kevés.

izzítógyertya. minimum 1 xarr a bandából! nekem hajszálra ugyanez volt a 2.0 TDCi-vel bizonyos C° alatt. fölötte soha semmi gáz.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #36538 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:21:31 »

Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?  vigyor3

Motormosó lével gondoltam belülről
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36539 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:23:24 »

Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?  vigyor3

Motormosó lével gondoltam belülről
Szerintem felesleges. Az olaj ha rendesen van cserélve,és jó minőségű, akkor pont eléggé tisztán tartja.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #36540 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:34:32 »

Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?  vigyor3

Motormosó lével gondoltam belülről
figyi
szerintem vidd el 1 megbizható szervíbe 1 állapot felmérésre.

oszt ott megmondják mi a helyzet.

ha van valmai akkor megkell csináltatni ha nincs akkor király.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36541 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:53:20 »

Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?  vigyor3

Motormosó lével gondoltam belülről
semmiképp.a turbó nem tolerálja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36542 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:39:41 »

semmiképp.a turbó nem tolerálja.

mi köze van a turbónak hozzá? 
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36543 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:46:31 »

mi köze van a turbónak hozzá? 

Gondolom a mosólötty az olajban oda is eljut...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36544 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:10:33 »

Gondolom a mosólötty az olajban oda is eljut...

jól gondolod...és?
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #36545 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:51:30 »

Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj?? falbav Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?    
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36546 Dátum: 2015.02.20 péntek, 06:16:24 »

jól gondolod...és?
a gyártó az ilyen öblítőolajat kimondottan tiltja a turbó csapágyazásának megóvása érdekében.TIS-ben az is levan írva,hogy garanciavesztéssel jár az ilyen meghibásodás.Biztos csak blöfföltek..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36547 Dátum: 2015.02.20 péntek, 06:17:10 »

Sziasztok. Most olvastam a Tddi ben Bunyek 7.én 22h54 kor írt hsz-ba hogy az új és a régi gyertyán a menet nem ugyanott volt.Amit én kicseréltem,hármat 1 et nem tudtam kivenni, azon se egyforma magasságba van a menet.Ha egymásmellé teszem a régit és az egy újat ami kimaradt,azt látom ,hogy a régin lejjebb van a menet alja,az újon pedig feljebb.Jól sejtem,hogy a kúpos részek ahol tömíteni kellene a hengerfejbe nem is érnek össze,ezért olajpárás ott most mert kifúj?? falbav Ettől lehet alapjárat ingadozás,hidegen?    
hát az nem egészséges az biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #36548 Dátum: 2015.02.20 péntek, 07:52:08 »

Na most tényleg mit gondoltok, mossak én motort 320ezernél olajcsere előtt?  vigyor3

Motormosó lével gondoltam belülről

Kb. felesleges pénzkidobás, ha rendesen volt cserélve benne a normális minőségű olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #36549 Dátum: 2015.02.20 péntek, 07:52:42 »

mi köze van a turbónak hozzá? 

Meglepő módon az is a motorolajjal kenődik, és ha a mosólé odajut, azt nem fogja annyira szeretni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 724 725 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 737 738 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.