Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:52:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5256656 alkalommal)
0 Felhasználó és 247 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2015.08.15 szombat, 13:07:28 »

Sziasztok.
Van egy 2010-es 2.0 tdci-m  és olyan gondom van, h alacsony fordulaton elég könnyen lefullad meg indulás után 1-esben megtorpan. Lehet ez esetleg egr hiba, vagy van valami más tippetek?  Előre is köszönöm a válaszokat.
Most van az autóban 76000 mérföld, az kb 110e km.
Most vetted, volt már előtte turbódízeled vagy most jött elő?
Naplózva
Andras010
Vendég
« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2015.08.15 szombat, 14:05:42 »

Most vetted, volt már előtte turbódízeled vagy most jött elő?
Bo fél éve vettem. Első dieselem. Eddig is csinálta, de szerintem egyre rosszabb. Valami ötlet? Köszi
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 08:26:46 »

Bo fél éve vettem. Első dieselem. Eddig is csinálta, de szerintem egyre rosszabb. Valami ötlet? Köszi
Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Jenka85
Vendég
« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2015.08.19 szerda, 10:04:24 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
DPF és EGR-t szeretném kiiktatni,végleg megválnék tőle.
Valaki jártas már ebben?

A másik a turbónyomásommal van gond.
Lyukas csővel jártam kb:3 hétig.aztán javítottam a hibát és azóta még mindig ez a hiba üzenet.Átnéztem a csöveket,coolert elvittem nyomáspróbára és az is jó.
Lehet,hogy a turbóm dögledezik?
Járó motornál féktisztítóval fújtam a cooler,és felpörgött a motor egy pillanatra.Mert beszívta a féktisztítót.de hol? A nyomáspróbán jó a cooler.

2008 Galaxy Ghia 2.2 Tdci 175 le.
Előre is köszi az infókat.és bocsi ha rossz helyre írtam.
Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2015.08.19 szerda, 14:07:40 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
DPF és EGR-t szeretném kiiktatni,végleg megválnék tőle.
Valaki jártas már ebben?

A másik a turbónyomásommal van gond.
Lyukas csővel jártam kb:3 hétig.aztán javítottam a hibát és azóta még mindig ez a hiba üzenet.Átnéztem a csöveket,coolert elvittem nyomáspróbára és az is jó.
Lehet,hogy a turbóm dögledezik?
Járó motornál féktisztítóval fújtam a cooler,és felpörgött a motor egy pillanatra.Mert beszívta a féktisztítót.de hol? A nyomáspróbán jó a cooler.

2008 Galaxy Ghia 2.2 Tdci 175 le.
Előre is köszi az infókat.és bocsi ha rossz helyre írtam.

Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)
Naplózva

Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2015.08.19 szerda, 14:47:37 »

Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)


Programozás is benne van az árban?

Egyébként mit lehet emberünkről tudni és csináltatott már nála vki kiiktatást?
Naplózva
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2015.08.19 szerda, 19:48:45 »

Üdv Uraim!

Mondeo 2.2 tdci olyan hibakódokat produkál , hogy p0620 illetve p2297 ezek konkrétan mit takarhatnak?

Válaszotokat köszönöm előre is.
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2015.08.19 szerda, 20:44:34 »

Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)


2.2-est biztosan kitudja? Csak mert még nem hallottam, hogy azt kitudnák-e hibamentesen.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2015.08.19 szerda, 21:01:37 »

Üdv Uraim!

Mondeo 2.2 tdci olyan hibakódokat produkál , hogy p0620 illetve p2297 ezek konkrétan mit takarhatnak?

Válaszotokat köszönöm előre is.

p0620: Generátor vezérlőáramkör
p2297: Lambdaszonda a katalizátor előtt 1, a megengedett tartományon kívül lassításkor
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Jenka85
Vendég
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 08:42:09 »

Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)


Mit lehet tudni erről az emberkéről? Ki Ő,hol van,weboldal?
Eddig ketten mondták tutira,hogy ki törlik végleg.
DPF-et nekem kell kivenni,pótolni egy csővel.És úgy menni hozzá.Ő csak programozó! Így lenne 60.000.-


Chippelni kinél érdemes?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 09:46:14 »

Mit lehet tudni erről az emberkéről? Ki Ő,hol van,weboldal?
Eddig ketten mondták tutira,hogy ki törlik végleg.
DPF-et nekem kell kivenni,pótolni egy csővel.És úgy menni hozzá.Ő csak programozó! Így lenne 60.000.-


Chippelni kinél érdemes?

Én ettől olcsóbban tudom úgy hogy a szűrő marad a helyén megbontás nélkül kibelezve.  Ja és 100%-os megoldás nem csak a fél megoldás van meg nekem. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 18:44:53 »

Én ettől olcsóbban tudom úgy hogy a szűrő marad a helyén megbontás nélkül kibelezve.  Ja és 100%-os megoldás nem csak a fél megoldás van meg nekem. Smiley

Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 20:27:29 »

Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.

Igen jól. Smiley

Kíváncsi lennék a többi motorkódra milyen megoldást tudnak. Csak a fél megoldást, vagy a 100%-os verziót.

Nem tudok róla, hogy lenne valaki a fórumon aki faceliftesen kiütötte volna.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 20:29:30 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 20:36:34 »

Igen jól. Smiley

Kíváncsi lennék a többi motorkódra milyen megoldást tudnak. Csak a fél megoldást, vagy a 100%-os verziót.

Nem tudok róla, hogy lenne valaki a fórumon aki faceliftesen kiütötte volna.

Pedig lassan aktuális lenne.  Wink
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2015.08.21 péntek, 09:11:08 »

Pedig lassan aktuális lenne.  Wink
De a facelift-esen minek? Az már messze nem annyira olajhígítós, elvégre a DPF-be direktbe tolja az üzemanyagot.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2015.08.21 péntek, 12:11:40 »

De a facelift-esen minek? Az már messze nem annyira olajhígítós, elvégre a DPF-be direktbe tolja az üzemanyagot.

Igen valamivel jobb, de az is tolja a hengerek közé csak kevesebbet.  Volt már jó pár tag akinek pont a faceliftessel volt dpf problémája. Ugyanúgy kapják a service oilt mint a régi verzió.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Jenka85
Vendég
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 09:36:59 »

Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.

Akkor ez nekem nem jó. Nekem Q4wa...
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 09:50:33 »

Akkor ez nekem nem jó. Nekem Q4wa...

Kérdezz rá valamelyik chiptuningos üzletre ők lehet meg tudják csinálni.

Én viszont csak a qxba-t. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Jenka85
Vendég
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 11:08:22 »

Kérdezz rá valamelyik chiptuningos üzletre ők lehet meg tudják csinálni.

Én viszont csak a qxba-t. Smiley

Már hìvtam egy-kettőt. "Gyűjtőm az infókat"
Amit fent írtam 60-ért. És plussz 30 ért meg is chippeli.de nekem kell kiszedni a részecskét.
Van olyan is aki nem meri garantálni,hogy elsőre sikerülni fog a törlés.
Ezért is írtam ide,mert így tartok tőle egy kicsit.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 12:40:07 »

Már hìvtam egy-kettőt. "Gyűjtőm az infókat"
Amit fent írtam 60-ért. És plussz 30 ért meg is chippeli.de nekem kell kiszedni a részecskét.
Van olyan is aki nem meri garantálni,hogy elsőre sikerülni fog a törlés.
Ezért is írtam ide,mert így tartok tőle egy kicsit.

Oda vidd ahol garantálják, mert ahol nem ott tuti csak fél megoldást tudnak az meg nem jó, először nekem is olyan volt.

Kérdezz rá az autokorbelnél ott vállalnak gart, de cserébe jó drága.. A kiszedése nem olyan bonyolult legalább is a 2.0 tdcinél. Simán kiszedtem megbontás nélkül, nem kellett felvágni meg ilyenek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 12:44:44 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 15:46:22 »

2.2-est biztosan kitudja? Csak mert még nem hallottam, hogy azt kitudnák-e hibamentesen.

Nem tudom pontosan, egy barátom ajánlotta, Ő több autót vitt már hozzá.
Ha kellenek pontos részletek, akkor a telefonszámon érdemes érdeklődni, nem fog elhajtani senkit se (autója válogatja, hogy mit lehet, mit nem, nem csak Fordokat szerel)
Naplózva

mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:02:19 »

Oda vidd ahol garantálják, mert ahol nem ott tuti csak fél megoldást tudnak az meg nem jó, először nekem is olyan volt.

Kérdezz rá az autokorbelnél ott vállalnak gart, de cserébe jó drága.. A kiszedése nem olyan bonyolult legalább is a 2.0 tdcinél. Simán kiszedtem megbontás nélkül, nem kellett felvágni meg ilyenek.

Szia!

Írtad, hogy a 2.0 tdci-nél a DPF kerámia kiszedhető felbontás nélkül? Nekem úgy rémlik, hogy ez egy hegesztett dob...

A kerámia kivétele után nem lett mélyebb, morgósabb a hangja?

Megkérdezhetem, hogy ki, hol és mennyiért csinálta a szoftvermódosítást?

Köszi az infókat!

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2015.08.25 kedd, 12:19:01 »

Szia!

Írtad, hogy a 2.0 tdci-nél a DPF kerámia kiszedhető felbontás nélkül? Nekem úgy rémlik, hogy ez egy hegesztett dob...

A kerámia kivétele után nem lett mélyebb, morgósabb a hangja?

Megkérdezhetem, hogy ki, hol és mennyiért csinálta a szoftvermódosítást?

Köszi az infókat!

Üdv.: Peti

Egy ügyes technikával mi simán kiszedtük megbontás nélkül. Smiley Ez a DPF belseje kiszedés után: https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Mondeo/filter/2014-09-13%2008.44.14.jpg

Nem lett mélyebb, se morgósabb ugyanolyan mint volt, eleinte hittem csak azt hogy hangosabb, de ültem egy másik mondiba ahol nem volt kiszedve és semmi kül füstölni se füstöl, viszont kevesebb a fogyasztás nincs baromkodás a regennel, se olaj hígulás mint egy régi dízel...  

Autokorbel 120e ft-ért, de csak a kikódolást! Viszont ha nem akarsz ennyit kicsengetni, akkor keress privibe. Smiley

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 12:22:02 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:47:18 »

Szerintetek mi adhatja ki ezt a hangot:
https://youtu.be/dkIcv6IkF2M
A vezérműszíj takarója alól jön, zörgő hang, fülhallgatóval hallatszik igazán jól, főleg 15mp-től.
Vezérműszíj ~15ezer km-rel ezelőtt volt cserélve.

Lehet a lánc laza?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:50:41 »

Szerintetek mi adhatja ki ezt a hangot:
https://youtu.be/dkIcv6IkF2M
A vezérműszíj takarója alól jön, zörgő hang, fülhallgatóval hallatszik igazán jól, főleg 15mp-től.
Vezérműszíj ~15ezer km-rel ezelőtt volt cserélve.

Lehet a lánc laza?

A lánc a hengerfejben van, nem a vezérműszíj burkolat alatt. (Én még sosem cseréltem.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:53:55 »

A lánc a hengerfejben van, nem a vezérműszíj burkolat alatt. (Én még sosem cseréltem.)

Azt tudom, de öt centivel a szíj mögött ott van a lánc is a hengerfejben, csak kérdés, hogy az így kihallatszik-e, ha zörög.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2015.08.25 kedd, 21:18:09 »

Azt tudom, de öt centivel a szíj mögött ott van a lánc is a hengerfejben, csak kérdés, hogy az így kihallatszik-e, ha zörög.

Élőben kell ezt meghallgatni, nem telefonnal felvett videón.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenka85
Vendég
« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2015.08.26 szerda, 10:56:12 »

Egy ügyes technikával mi simán kiszedtük megbontás nélkül. Smiley Ez a DPF belseje kiszedés után: https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Mondeo/filter/2014-09-13%2008.44.14.jpg

Nem lett mélyebb, se morgósabb ugyanolyan mint volt, eleinte hittem csak azt hogy hangosabb, de ültem egy másik mondiba ahol nem volt kiszedve és semmi kül füstölni se füstöl, viszont kevesebb a fogyasztás nincs baromkodás a regennel, se olaj hígulás mint egy régi dízel...  

Autokorbel 120e ft-ért, de csak a kikódolást! Viszont ha nem akarsz ennyit kicsengetni, akkor keress privibe. Smiley

Üdv.

Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2015.08.26 szerda, 12:26:14 »

Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?




A kipufogó gázok útjából "elvesszük" a részecskeszűrőt. Tehát még kevesebb fojtás lesz a gázok útjában.
Vajon gondot okoz-e ez a kipufogó gázoknak, hogy a szabadba jussanak.... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mr_Wolf
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2015.08.28 péntek, 12:58:54 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2015.08.28 péntek, 13:04:10 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!

A dízelekben a korom miatt lesz fekete az olaj. Hogy a csere után mennyivel azt nem tudom, de elég hamar tudtommal.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2015.08.28 péntek, 13:06:39 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!

Keresd GSR-t, ő majd kikormolja neked...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mr_Wolf
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2015.08.28 péntek, 13:12:03 »

A dízelekben a korom miatt lesz fekete az olaj. Hogy a csere után mennyivel azt nem tudom, de elég hamar tudtommal.


Köszi,valami ilyesmit halottam én is Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2015.08.28 péntek, 21:25:26 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!

Dízelnél már egy indítás után fekete lesz.
Anno direkt megnéztem, úgy, hogy végig ott álltam az olajcserénél.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mr_Wolf
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:11:12 »

Dízelnél már egy indítás után fekete lesz.
Anno direkt megnéztem, úgy, hogy végig ott álltam az olajcserénél.



Na igen,épp ki kellett mennem telefonálni,és csak az utolsó két literes flakonnál voltam ott.Nagyon furcsáltam a dolgot,de ezek szerint a diesel ebben is más mint a benzines Smiley
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2015.08.29 szombat, 06:25:16 »


Na igen,épp ki kellett mennem telefonálni,és csak az utolsó két literes flakonnál voltam ott.Nagyon furcsáltam a dolgot,de ezek szerint a diesel ebben is más mint a benzines Smiley

Eddig 3 dízelem volt. Egy hagyományos td, és pdtdi és most egy közös nyomócsöves és mindegyiknél azonnal fekete lett az olaj, közvetlenül a csere után. Benzinesnél pedig végigautóztam csere intervallumokat úgy, hogy makulátlan volt az olaj a periódus végére. Ergo, szerintem ez ilyen.
Naplózva
Mr_Wolf
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2015.08.29 szombat, 08:23:28 »

Eddig 3 dízelem volt. Egy hagyományos td, és pdtdi és most egy közös nyomócsöves és mindegyiknél azonnal fekete lett az olaj, közvetlenül a csere után. Benzinesnél pedig végigautóztam csere intervallumokat úgy, hogy makulátlan volt az olaj a periódus végére. Ergo, szerintem ez ilyen.

Köszi a választ,és igen a benzinessel hasonló nekem is a tapasztalatom.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2015.08.29 szombat, 11:34:01 »

Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?



Teljesen mind1, ha nem akarod vissza rakni, akkor egyszerűbb kibelezni, de nem nagy kunszt csinálni se oda csövet.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2015.08.29 szombat, 13:44:54 »

Teljesen mind1, ha nem akarod vissza rakni, akkor egyszerűbb kibelezni, de nem nagy kunszt csinálni se oda csövet.

Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:09:50 »

Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)
érdemesebb csővel pótolni, utána bármikor vissza lehet rakni, eladni ha még jó, vagy az új vevő kezébe nyomni, hogy ilyen is volt benne Grin Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:05:26 »

Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)

Simán lehet szerezni bontottat, ha kell. Én nem szórakoztam cső vágással, de tény hogy célszerűbb eltenni a gyárit. Én mostanába nem akarom eladni úgyse. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2015.09.02 szerda, 17:22:11 »

En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:

Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025

96kw 130 Le-s Mondeo MkIV-be is ugyanez a szelep megy?

Fingorászik, cserélnem kell, csak szeretném máshol is megnézni, mielőtt a szerelő ad egy saját árat.

Egyébként a 130 lovas tdci sokban más mint a vele egy idős 140 lovas és későbbi 163 lovas?

Már lassan egy éve van nálam a kocsi, de eddig még semmi gondom nem volt vele. Igaz 320e km van benne, én meg egy év alatt megyek kb 6000 km-t. A részecskeszűrőt is gép szerint 400-500 km között regenerálja, gyakori városi használatnál.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
zsitvayb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 09:16:59 »

Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet Smiley leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 10:07:59 »

Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet Smiley leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek. Smiley
ezt így nehéz kitalálni....talán valamelyik csapágy szól.mutasd meg egy szerelőnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 10:20:03 »

mutasd meg egy szerelőnek.

Mondjuk Tibinek, ő szereti nézegetni (IS).... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 12:15:06 »

Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet Smiley leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek. Smiley


1500-ról 5-6 -ban nem kell lepadlózni. Ott és úgy nagyon igénybe van véve (nagy a belső nyomaték kényszer) a motor mechanikailag.....
Egyáltalán nem furcsa, hogy csörög-morog...stb. Ez egyáltalán nem tesz jót a motornak.  ( lásd. Totalcar - A nyomaték öl, nem a fordulat vagy valami ilyesmi)
Vissza kell váltani, ennyi.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 16:08:54 »

Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet Smiley leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek. Smiley

Nekem volt hasonló jelenség...éltem vele, majd mikor vezérlés+hosszbordás szíj csere+görgő megtörtént el is múlt.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 19:44:18 »

96kw 130 Le-s Mondeo MkIV-be is ugyanez a szelep megy?

Fingorászik, cserélnem kell, csak szeretném máshol is megnézni, mielőtt a szerelő ad egy saját árat.

Egyébként a 130 lovas tdci sokban más mint a vele egy idős 140 lovas és későbbi 163 lovas?

Már lassan egy éve van nálam a kocsi, de eddig még semmi gondom nem volt vele. Igaz 320e km van benne, én meg egy év alatt megyek kb 6000 km-t. A részecskeszűrőt is gép szerint 400-500 km között regenerálja, gyakori városi használatnál.

Pár nap és végigolvastam a topicot, de az motorok közti különbségre nem találtam leírást, sőt még igazán sok 130 lovas tdci sem igen volt itt, talán Alfnak, ha jól olvastam.

A szelepet már megnéztük, szerelő be is rendelte, ugyanaz, 13500 lesz, nem sokkal több mint az alkatrészek.hu nál, ahol még posta és ha valami gáz van a gari és kérdéses. Most azt nem tudom, hogy leállításkor az első szokott fingorászni, vagy a hátsó? Emiatt a turbót vezérlő helyére menjen az új, azé meg az első helyre?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 19:46:02 írta Plebi » Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 21:11:47 »

Plebi, nálad mi a kW/Le árfolyam?  nyes
(Aláírás)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 21:37:35 »

Plebi, nálad mi a kW/Le árfolyam?  nyes
(Aláírás)

 2funny   taps  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.