Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:29:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5259992 alkalommal)
0 Felhasználó és 308 vendég van a témában
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9150 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:00:49 »
Idézetet írta: ticu - 2016.08.18 csütörtök, 12:37:07
Sziasztok! Volt 250km autópályázásom egyhuzamban kb 130-140 sebességgel végig. Azt vettem észre, hogy eddig ez a művelet kb 6,5-7l/100km fogyival ment. Most viszont ez inkább 8-9l volt végig. (Klíma, 4 fő+cuccaink). Kezdjek aggódni, hogy ez valami DPF eltömődés lesz esetleg EGR gond? Alapjárat is 0,7 mostanában nem 0,5. Lehet valami szart tankoltam volna? (MOL)
Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9151 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:03:28 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 11:00:16
Szétesik a kettőstömegűd...
Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...
Nálam pl. az ilyen utastéri rezonancia probléma elhárításnál bevált az a meglehetősen tudományos módszer, hogy az anyósülés feletti napellenzőre rákúrok egyet - mert valahigy mindig onnan hallom. Utána fél napig kussol (nem anyósom, ő max percekig bírja csöndben)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9152 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:05:22 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 11:00:16
Szétesik a kettőstömegűd...
Egyébként valószínű kissé bogaras vagy... A fordok az mk1 facelift focus óta ilyenek. Ha rásüt a nap azért, ha túl hideg van azért, ha esik akkor mega zért rezegnek, nyikorognak, rezonálnak a kárpitok, motortéri bizbaszok...
Ja,csak a kettöstömegű? Akkor megnyugodtam
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9153 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:06:26 »
Idézetet írta: fektoh - 2016.08.19 péntek, 11:03:28
Nálam pl. az ilyen utastéri rezonancia probléma elhárításnál bevált az a meglehetősen tudományos módszer, hogy az anyósülés feletti napellenzőre rákúrok egyet - mert valahigy mindig onnan hallom. Utána fél napig kussol (nem anyósom, ő max percekig bírja csöndben)
Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9154 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:36:38 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 11:06:26
Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
Igen a világító blokk nyomkodása is csodákra képes a rezonancia megszüntetésénél. Nagyszerű megoldásnak tartom, hogy az egész a puha tetőkárpitba van rögzítve és simán tud fel-le járni centiket.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9155 Dátum:
2016.08.19 péntek, 11:42:03 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 11:06:26
Nekem is onna rezonál(t) valami... Kiszedtem a fejegységet, minden kábelt, modult elhelyeztem, rögzítettem... Beülök, ugyanúgy rezonál... Hát nem az a qva belső világítás az? Egy csavaros doboz belülről a mostani fordok...
És még én vagyok bogaras...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9156 Dátum:
2016.08.19 péntek, 12:23:24 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 11:42:03
És még én vagyok bogaras...
Nekem nem 2 napja rezonál(t)...
És nem jöttem ide hisztizni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9157 Dátum:
2016.08.19 péntek, 12:59:19 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 11:42:03
És még én vagyok bogaras...
Komolyra fordítva a szót simán lehet, hogy a belső takarításnál a jó munkásemberek olyan erővel mentek neki néhány borítóelemnek, ami egy kicsit (elég pár tized mm) elmozdította azokat az addigi helyükről, ahová évek alatt berázódtak és emiatt rezonál jobban. De ha lelkiismeretesen utána akarsz járni, akkor az első lépés, hogy minden tárolórekeszből (oldalzsebek, könyöklő, kesztyűtartó, audioegység alatti lyuk stb.) mindent kiszedsz és ha így is rezonál, akkor meg egyesével elkezded nyomkodni a kárpitot, műanyag borításokat stb amikor hallod a rezgést. Én egyszer majdnem nekiálltam lebontani a jobb hátsó ajtót, de még időben kiderült, hogy az egyik gyereknek egy fél literes palackból és néhány kis kavicsból rögtönzött csörgő - ami akkor már pár éve az ajtózsebben volt - pont úgy ért hozzá a az ajtó műanyagjához, hogy 2000 és 2300-as fordulat között cicergő hangot adott, én meg azt hittem, hogy a beépített roló, vagy az ablakmozgató szoposodott ki.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9158 Dátum:
2016.08.19 péntek, 13:13:38 »
Vasárnap lesz a haza út. Addig csekkolom a kerék légnyomásokat. Nem autópályán egyébként nem veszem észre az fogyi emelkedést. Hangja szép, nem fúj ki sehol. Menni is megy rendesen, szóval passz. Első betéteket 1000km-rel korábban cserélték de semmi büdöset nem éreztem. A pierburg szelep nem okozhat ilyen "hibát"? Egyszer már "fingott" leállítás után, de ez korábban történt.
Idézetet írta: fektoh - 2016.08.19 péntek, 11:00:49
Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9159 Dátum:
2016.08.19 péntek, 13:22:16 »
Idézetet írta: ticu - 2016.08.19 péntek, 13:13:38
Vasárnap lesz a haza út. Addig csekkolom a kerék légnyomásokat. Nem autópályán egyébként nem veszem észre az fogyi emelkedést. Hangja szép, nem fúj ki sehol. Menni is megy rendesen, szóval passz. Első betéteket 1000km-rel korábban cserélték de semmi büdöset nem éreztem. A pierburg szelep nem okozhat ilyen "hibát"? Egyszer már "fingott" leállítás után, de ez korábban történt.
Én már egyszer megcseréltem a két pierburgot, mert a leállítós percekig szórakoztatott az alfarhang koncerttel minden leállítás után. A mostani is purcint egy 3-4 másodperceset minden alkalommal, de még a hosszan eregetőnél sem volt ennek semmilyen hatása a fogyasztásra. Szerintem ha turbónál lévő rendetlenkedik, azt sem a fogyasztáson éreznéd, hanem inkább megtorpanna gázadáskor, lassan reagálna, és/vagy hullámozna a fordulatszám gyorsításkor.
Amúgy nem tudom, hogy hová mentetek, de értelemszerűen a szintemelkedés jelentősen beleszólhat a fogyasztásba. Nekem egy ausztriai sítúránál általában 0.5 l/100km-rel nagyobb kifelé az átlagfogyasztás mint hazafelé (úgy, hogy itthon tankolok csak, tehát visszafelé nem a "nyugati üzemanyag jobb" urban legend miatt van ez)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9160 Dátum:
2016.08.19 péntek, 13:42:37 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 12:23:24
Nekem nem 2 napja rezonál(t)...
És nem jöttem ide hisztizni...
Mert biztos jobb a kompromisszumkészséged
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9161 Dátum:
2016.08.19 péntek, 18:05:03 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.08.19 péntek, 13:42:37
Mert biztos jobb a kompromisszumkészséged
dehogy.mindig rájön,hogy nem is a saját autójában ül,és akkor már nem érdekli....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9162 Dátum:
2016.08.19 péntek, 20:55:08 »
Értem. M3 koppig. Annyira az nem emelkedős. Na majd vasárnap este írok, hogy milyen lett a hazaút.
Idézetet írta: fektoh - 2016.08.19 péntek, 13:22:16
Én már egyszer megcseréltem a két pierburgot, mert a leállítós percekig szórakoztatott az alfarhang koncerttel minden leállítás után. A mostani is purcint egy 3-4 másodperceset minden alkalommal, de még a hosszan eregetőnél sem volt ennek semmilyen hatása a fogyasztásra. Szerintem ha turbónál lévő rendetlenkedik, azt sem a fogyasztáson éreznéd, hanem inkább megtorpanna gázadáskor, lassan reagálna, és/vagy hullámozna a fordulatszám gyorsításkor.
Amúgy nem tudom, hogy hová mentetek, de értelemszerűen a szintemelkedés jelentősen beleszólhat a fogyasztásba. Nekem egy ausztriai sítúránál általában 0.5 l/100km-rel nagyobb kifelé az átlagfogyasztás mint hazafelé (úgy, hogy itthon tankolok csak, tehát visszafelé nem a "nyugati üzemanyag jobb" urban legend miatt van ez)
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9163 Dátum:
2016.08.20 szombat, 12:09:20 »
Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9164 Dátum:
2016.08.20 szombat, 13:44:20 »
Idézetet írta: netcore - 2016.08.20 szombat, 12:09:20
Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9165 Dátum:
2016.08.20 szombat, 14:08:44 »
Idézetet írta: titta - 2016.08.20 szombat, 13:44:20
Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.
Még hívom 3ig utánna megyek veszek fókát
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9166 Dátum:
2016.08.20 szombat, 14:10:41 »
Idézetet írta: netcore - 2016.08.20 szombat, 12:09:20
Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9167 Dátum:
2016.08.20 szombat, 14:12:02 »
Idézetet írta: titta - 2016.08.20 szombat, 13:44:20
Nekem ket dolog fura. A felszereltsegrol nem ir semmit, elegge szukszavu a hirdetes. A masik az ar. Ennyiert harmasokat arulnak... Ha nem lenne ilyen messze, meg el is mennek veled.
leggyengébb variáns és itthoni szemeknek relatíve sokat mutat az óra. 4-5 napja hirdeti, ha jól emlékszek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9168 Dátum:
2016.08.20 szombat, 15:18:52 »
Idézetet írta: netcore - 2016.08.20 szombat, 12:09:20
Erről valaki esetleg infókat??
A hétvégén kell vennem valamit sos
1m a limit
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_ambiente-10461660
autot nem erdemes sos venni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
krumpliember
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9169 Dátum:
2016.08.20 szombat, 20:50:09 »
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9170 Dátum:
2016.08.20 szombat, 21:52:06 »
Idézetet írta: krumpliember - 2016.08.20 szombat, 20:50:09
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.
Azert egy kicsit kerlek konkretabban. A lakhelyed legalabb ird meg, mert egy debreceni emberkenek nem biztos hogy egy soproni szerelo a legmegfelelobb....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9171 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:17:56 »
Idézetet írta: krumpliember - 2016.08.20 szombat, 20:50:09
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.
diagnoszika,turbónyomásmérés,és hibakódolvasás.Aztán okozhatja ezt egy nyitva maradt egr szelep is,amit nemes egyszerűséggel lekkell zárni.
írdm meg merre jársz,hátha tud neked segíteni valaki innen a klubból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9172 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 16:26:53 »
Nos, hazaértem. Biztos ami biztos alapon rátankoltam induláskor evodieselt aztán fel a pályára. Kerék légnyomás rendben volt. 15-20km-en keresztül 140nél még mindig alulról nyaldosta a 9-et. Aztán egyszer csak ránézek és 6.4-6.9-re beállt szépen hazáig. Gyanakszom, hogy rossz volt az ü.anyag. Alapjáraton is visszállt a 0.5L. Fogalmam sincs mi lehetett.
Idézetet írta: fektoh - 2016.08.19 péntek, 11:00:49
Klímával a 0.7 l/h alapjárati fogyasztás a normális, 0.5 nekem csak kikapcsolt klíma mellett van. Nálam is 6.5-7l/100 km a fogy. ilyen tempónál, terheléstől szinte függetlenül. Viszont amit megéreztem már, az a szembeszél, eső/nagyon párás levegő, alacsony guminyomás, bár ezek egyenként nem szabadna, hogy ekkora emelkedést okozzanak, még talán akkor sem, ha mind egyszerre jön össze. DPF eltömődés szerintem nem lehet, mert ilyen tempónál ég ki rendesen magától a korom, nem kell neki plusz go-t adagolnia. EGR passz, de nem nagyon látom, hogy annak milyen hibája okozhatna fogyasztás emelkedést. Rossz go sem lehet szerintem annyira rossz, hogy ennyivel önmagában megemelje a fogyasztást, vagy ha igen, azt már a motor hangján is hallanád. A nem teljesen kiengedett kézifék viszont csodákra képes (nem tudom, hogy az S-Max visszajelzője mennyire érzékeny, de anyósom egy off autóban eljátszotta ezt Bp-Debrecen távon úgy, hogy a műszerfalon már nem világított a kézifék ikon, viszont az autó +1 literes fogyasztással és egy hátsó betét cserével hálálta meg a dolgot (mondjuk ott dobfék volt))
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9173 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 18:29:21 »
Idézetet írta: krumpliember - 2016.08.20 szombat, 20:50:09
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon, és lenne egy kis gondom az autómmal.
2009-es évjáratú mondeo 1.8 tdci 125 le.
Az a problémám hogy nehezen megy fel a fordulat, és 2500 ig nem történik semmi. Olyan mint egy 20 lóerős kisautó.
2500 felett meglódul és megy rendesen, de addig nincs benne semmi erő. Pöccre indul, az alapjárat 1000 aztán füst és kínlódás
2500 ig. Klímával és 5 fővel halott.Többször voltam márkaszervízben ahol azt mondták hogy nincs hibakód és nincs baja a kocsinak.
Ha tudtok jótanáccsal szerelővel kérlek segítsetek, mert a márkaszervízben már nem bízok. Nincs annyi pénz a világon amit a semmiért elkérnek.
Előre is köszönöm.
Szia!
Kb. nekem is ilyen gyenge volt, mikor a légtömegmérő jeladóm szarakodott.
Hibakódnak lennie kell, azt nem hiszem h nincs, mivel azért ilyen gyenge a kocsid, mert vmi hibakódot küld, és ezért az autód tartalékba teszi magát. Ilyenkor olyan mintha a turbót nem is használná.
Tényleg írd meg hogy honnan vagy, hátha vki tud ajánlani Neked egy normális szervizt.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9174 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:03:46 »
Sziasztok!
Nem rég lettem tulaja egy 2011-es 2.2 tdcinek. MK3 2.0 tdci után ültem át. Kb 2000 km mentem vel a tapasztalatok: piszok sokat fogyaszt kb 9 liter, és tegnap a P006A hibakód is bejött MAP szenzor.Két kérdésem lenne:1. Ez okozhatja a magas fogyasztást?
2. Van értelme tisztitani, vagy inkább csere?
Köszönet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9175 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:04:27 »
Idézetet írta: roberto76 - 2016.08.22 hétfő, 11:03:46
Sziasztok!
Nem rég lettem tulaja egy 2011-es 2.2 tdcinek. MK3 2.0 tdci után ültem át. Kb 2000 km mentem vel a tapasztalatok: piszok sokat fogyaszt kb 9 liter, és tegnap a P006A hibakód is bejött MAP szenzor.Két kérdésem lenne:1. Ez okozhatja a magas fogyasztást?
Van értelme tisztitani? vagy inkább csere? Köszönet
igen.
csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9176 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:41:41 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.22 hétfő, 11:04:27
igen.
csere.
Köszi
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9177 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 17:56:01 »
Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!
Szerk.: illetve hogyan érdemes hazafele közlekednem? Van valamennyi autópálya is, erre ott 130al jöttem 6-ban, amugy meg városon kívül 90-140 között jöttem, ahogyan a forgalom engedte. Nyomjam neki, vagy inkább finoman menjek?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.22 hétfő, 18:48:53 írta xrobe
»
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9178 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 18:06:50 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.08.22 hétfő, 17:56:01
Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!
Kéne szűrőt cserélni
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9179 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 22:10:02 »
Idézetet írta: xrobe - 2016.08.22 hétfő, 17:56:01
Sziasztok!
Ma menet közben megjelent a conversen az üzemanyag szűrő eltömődött felirat, azóta világít a sárga motorjelzés. Gondoltam, hogy valami DPF baja van. A kocsi február óta van meg, főleg rövidebb utakon használjuk, de azóta 4-5000km alatt nem volt ilyen jelzés, most meg pont jöttünk egy hosszabbat (erdély) és bedobta ezt. Az autó nagyon jól megy, érzésre semmi különbség. Van nálam egy Bt-s elm327, telefonon torque + forscan lite. A forscan nem akart csatlakozni, a torque kiolvasta a p2463-as dpf hibát. Ezzel tudok valamit kezdeni? Holnap indulunk vissza.
Előre is köszi, Csabi!
Szerk.: illetve hogyan érdemes hazafele közlekednem? Van valamennyi autópálya is, erre ott 130al jöttem 6-ban, amugy meg városon kívül 90-140 között jöttem, ahogyan a forgalom engedte. Nyomjam neki, vagy inkább finoman menjek?
pontosan mi jelent meg a conversen? üzemanyagszűrő? dpf az mas.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9180 Dátum:
2016.08.23 kedd, 01:30:43 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.22 hétfő, 22:10:02
pontosan mi jelent meg a conversen? üzemanyagszűrő? dpf az mas.
Az a baj, hogy menet közben egy pár pillanatra jelent meg, és nem volt időm többször átolvasni. Én "üzemanyag szűrő eltömődött"-re emlékszem. De azóta már a forscannal is kiolvastam, és p2463-as hiba van, ami dpf túltelítettséget jelent. Tudom, hogy más a kettő, csak gondolom a magyar fordítás kicsit félrevezető. Este töröltem a hibakódokat, ha hazamegyek elviszem Alfhoz, ha fogad
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9181 Dátum:
2016.08.23 kedd, 09:29:29 »
Idézetet írta: ticu - 2016.08.21 vasárnap, 16:26:53
Nos, hazaértem. Biztos ami biztos alapon rátankoltam induláskor evodieselt aztán fel a pályára. Kerék légnyomás rendben volt. 15-20km-en keresztül 140nél még mindig alulról nyaldosta a 9-et. Aztán egyszer csak ránézek és 6.4-6.9-re beállt szépen hazáig. Gyanakszom, hogy rossz volt az ü.anyag. Alapjáraton is visszállt a 0.5L. Fogalmam sincs mi lehetett.
Örülök, hogy helyrejött. Franc se tudja, hogy mi lehetett az ok, lehet, hogy tényleg a go. Amikor 3 éve az enyémet megvettem az első pár hónapban kb. 1 liter/100km-rel magasabb volt a fogyasztása mint most, aztán beállt (pedig nem kellett rajta semmi komolyat javítani, csak a szokásos fék-vezérlés-szíjak-olajak cserét csináltam meg rajta). Lehet, hogy a számítógép "vacakolt", mármint a régebbi tanult értékeket kellett "elfelejtenie" (persze valójában fogalmam sincs, hogy pontosan hogy tanul ennek az ECU-je, de egyszer itt olvastam, hogy bizonyos értékeknél figyelembe veszi a korábbiakat is).
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9182 Dátum:
2016.08.27 szombat, 10:10:59 »
Sziasztok!
S-max vásárlásán gondolkozok, de még sem a keretet, sem az évjáratot nem fixáltam magamban, mivel hezitálok a motorok között. Az lenne a kérdésem tudtok esetleg olyan leírást, ami a Ford TDCI motorok "evolúcióját" keírja? Meg szabad venni pl, a 131 lovast vagy minimum a 140 Le-től nézegessek, mik a típushibák (porlasztócsúcs, turbó, stb)? Most egy Fókusz 1,8 TDCI-m van, nagyon szeretem, olyan S-maxot szeretnék, ami minimum tudja a Fókuszom dinamikáját. Lehetséges hogy idősebb évjáratot vennék, félretéve az esetleges nagyobb javításokra is a keretet, de be kellene lőnöm, melyik motor a leg probléma mentesebb. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9183 Dátum:
2016.08.27 szombat, 13:44:22 »
Idézetet írta: Filewalker - 2016.08.27 szombat, 10:10:59
Sziasztok!
S-max vásárlásán gondolkozok, de még sem a keretet, sem az évjáratot nem fixáltam magamban, mivel hezitálok a motorok között. Az lenne a kérdésem tudtok esetleg olyan leírást, ami a Ford TDCI motorok "evolúcióját" keírja? Meg szabad venni pl, a 131 lovast vagy minimum a 140 Le-től nézegessek, mik a típushibák (porlasztócsúcs, turbó, stb)? Most egy Fókusz 1,8 TDCI-m van, nagyon szeretem, olyan S-maxot szeretnék, ami minimum tudja a Fókuszom dinamikáját. Lehetséges hogy idősebb évjáratot vennék, félretéve az esetleges nagyobb javításokra is a keretet, de be kellene lőnöm, melyik motor a leg probléma mentesebb. Előre is köszönöm a segítséget.
mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9184 Dátum:
2016.08.27 szombat, 20:55:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.27 szombat, 13:44:22
mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
Nagyon köszönöm a segítséget! A 2.2-es motorja nem eszik sokat? A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9185 Dátum:
2016.08.27 szombat, 21:17:09 »
Idézetet írta: Filewalker - 2016.08.27 szombat, 20:55:34
A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?
Igen és a visszajelzesek alapjan meg is éri csinalni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
sinci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9186 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 07:00:39 »
Sziasztok!
Ha kicsit "sportosabban" váltok (gyorsabb kuplung felengedés) akkor egy kattanást, ("csattanást") hallok, de ha finoman engedem a kuplungot akkor semmi hang. Ez normális jelenség? 2.0 TDCI. Nem akarom nyüstölni az autót, finoman kezelem, csak néha a helyzet adja a gyorsabb váltást.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9187 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 09:54:33 »
Idézetet írta: Filewalker - 2016.08.27 szombat, 20:55:34
Nagyon köszönöm a segítséget! A 2.2-es motorja nem eszik sokat? A felprogramozás azt jelenti, hogy a 140-esből lehet 163-ast csinálni?
a 2.2es is tud 7liter alatt (is) járni,de ha hajtod,inkább 8 felett.ugyan ez érvényes a 2.0-is.
a programozás meg :igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9188 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 12:36:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.27 szombat, 13:44:22
mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
az 1.8 tdci nem pug motor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9189 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 18:13:08 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.27 szombat, 13:44:22
mivel mk4 (PUG) mondeo motor van benne,sokkal tartósabb,mint az mk3asok,kevesebb gond is van velük.
minél nagyobb a motor,annál megbízhatóbb és takarékosabb.minimum 2.0,de ha összejön,keress 2.2est.ha fl-est veszel,arra a kissebb motorra rálehet tenni a nagyobb teljesítményű sw-t.
részint egyetértek. A 1.8-as TDCi-vel sincs semmi gond, mi megelégedéssel használjuk. Tartósságban sokkal inkább a karbantartástól függ mint a ccm-től, mivel a 3.0 V6-ot azéért tudtam olcsón megvenni, mert egy idióta tönkrevágta a motorját 200eKm-nél. Viszont most zsír.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Charlito
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9190 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:48:43 »
1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.
http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9191 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:49:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.28 vasárnap, 12:36:38
az 1.8 tdci nem pug motor
sehol nem írtam.sőt nem is jegyzik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9192 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:49:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.28 vasárnap, 18:13:08
részint egyetértek. A 1.8-as TDCi-vel sincs semmi gond, mi megelégedéssel használjuk. Tartósságban sokkal inkább a karbantartástól függ mint a ccm-től, mivel a 3.0 V6-ot azéért tudtam olcsón megvenni, mert egy idióta tönkrevágta a motorját 200eKm-nél. Viszont most zsír.
kivéve,hogy cseppet sem takarékosabb.ergo értelmetlen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9193 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 19:51:31 »
Idézetet írta: Charlito - 2016.08.28 vasárnap, 19:48:43
1.8 TDCI csöpög a gázolaj, fotót is csináltam. Ott ahol van a fém színű csavar, illetve a rozsdás "csavar" találkozása.
http://kepfeltoltes.hu/view/160828/913718403image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Lelki szemeim előtt 100e.-s kiadásokat látok.
én a feléért kicserélem azt a pár db "száz" forintos tömítést a résolajcsőnél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9194 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 20:21:43 »
Szasztok!
Kicseréltem a MAP szenzorom P006A hiba miatt 2,2 tdci. Ahogy lentebb javasolta a fórumtárs.
Egy két napig jött lefele szépen a fogyasztás de tegnap este újra bejött a hiba a fogyi is emelkedett!
Elképzelhető hogy az új szenzor ennyit bír (PIERBURG tipus)?
Egyszer még a P0113:00-28 hiba is jött vele de ez csak egyszer.
Lassan kikészit a kicsike!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 20:25:23 írta roberto76
»
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9195 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 10:20:52 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.28 vasárnap, 19:49:49
kivéve,hogy cseppet sem takarékosabb.ergo értelmetlen.
pedig takarékosabb. Nekem a 2.0 8l környékén járt el a városba amerre melózom, ugyan ez az 1.8-al 6.5l. Pályán is eddigi mérések szerint kb 1l-el evett kevesebbet.
Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9196 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 12:39:51 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 10:20:52
pedig takarékosabb. Nekem a 2.0 8l környékén járt el a városba amerre melózom, ugyan ez az 1.8-al 6.5l. Pályán is eddigi mérések szerint kb 1l-el evett kevesebbet.
Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9197 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 12:45:07 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 10:20:52
Ajánlani azért a 2.0 vagy inkább a 2.2-t ajánlanám, mert az 1.8 eléggé nyomatékszegény alul és zajosabb is, de nem bántam meg az 1.8 vételét.
+1
én is inkább 2.0, 2.2 felé kacsintgattam, de ismerősök eladták az 1.8-at, jó állapotban volt/van, így ez lett. nem régóta van meg, de eddig nem bántuk meg.
kb 60-ig elég zajos, utána eltűnik a motorhang és kb 1800-as fordulat alatt döglött.
viszont a "regen" mint fogalom ismeretlen
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.23 péntek, 10:12:57 írta G_B
»
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9198 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 12:57:45 »
Idézetet írta: G_B - 2016.08.29 hétfő, 12:45:07
+1
én is inkább 2.0, 2.2 felé kacsintgattam, de ismerősök eladták az 1.8-at, jó állapotban volt/van, így ez lett. nemrég óta van meg, de eddig nem bántuk meg.
kb 60-ig elég zajos, utána eltűnik a motorhang és kb 1800-as fordulat alatt döglött.
viszont a "regen" mint fogalom ismeretlen
van előnye és hátránya is.
Mondjuk a legnagyobb fájdalom a 200eKm-nél a vezérlés csere. Sajna sok műkedvelő csak szíjat cserél olcsón, holott láncot is kell cserélni, akkor tömítéseket is kell...., szóval sok pénzt kérnek érte. Erre mi készültünk amikor megvettük tavasszal, szóval augusztusban megtörtént. Amúgy szeretjük a járgányt
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9199 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 13:20:13 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.08.29 hétfő, 12:57:45
van előnye és hátránya is.
Mondjuk a legnagyobb fájdalom a 200eKm-nél a vezérlés csere. Sajna sok műkedvelő csak szíjat cserél olcsón, holott láncot is kell cserélni, akkor tömítéseket is kell...., szóval sok pénzt kérnek érte. Erre mi készültünk amikor megvettük tavasszal, szóval augusztusban megtörtént. Amúgy szeretjük a járgányt
van előnye/hátránya, (azt hiszem) tisztában voltam a gyengeségeivel.
hát a lánckazetta valóban nem olcsó, lélekben nem voltam rá felkészülve
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ