Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:06:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4719664 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Roberto720607
Vendég
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 13:28:23 »

dugózd le az egr szelepet.

valoszinű az lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 14:03:56 »

valoszinű az lehet a probléma?

igen,gyanús.tisztítás is sokat számít,csak nem végleges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 14:32:54 »

Sziasztok,

gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne,  hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.

Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.


Köszi válaszotokat!

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 14:40:33 »

Sziasztok,

gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne,  hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.

Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.


Köszi válaszotokat!



Szóval nagyon jól egyesítetted a fórumon keringő minden információt, ami természetesen így együtt szerintem ellentmondó.  nyes

Ha házas szűrőd van, és olyan ami elöl van a motortérben, akkor ott a betét és maga a ház is purflux.

Alf szokott talán Mann szűrőt használni, és ez a márka itt az ajánlott kategóriába tartozik. Őszintén szólva: én nem mernék mást venni, mint a gyárit, mert pl bosch szűrőről is derült ki, hogy van olyan ami kínában készül elég gyatra minőségben. Nagyautoótól, vagy mindenamiford.hu-n nézz körül, szerintem nem annyival drágább a gyári szűrő, hogy érdemes szórakozni. Ott szerintem a Ford sem váltogatja gyakran a beszállítót. (Nem úgy, mint fék cuccoknál, ahová manapság én sem vennék gyári cuccot.)

Az előírás a 60e km-enkénti csere, én 40e-ként szoktam (azaz minden negyedik olajcserénél  vigyor3).
Szerintem a 20e kmenkénti luxus, a 60e kmenkénti meg kicsit merész. Bár fater lassan 400e kmert futott mondeójában szerintem csak jobb esetben volt cserélve 60e km-nél, mégis vígan megy.
 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 14:48:14 »

Köszi Tamás,


marad akkor a gyári! Ez a hátul lévő, én úgy emlékszem legalábbis, hogy hátul volt.

Fék cuccnál jelentem 2e km óta minden rendben. Remélem így is marad...
Az első féktárcsára egyébként még a Ford szerelő sem tudta megmondani, ki a beszállító, mert csak az van rajta: FoMoCo. Smiley




Szóval nagyon jól egyesítetted a fórumon keringő minden információt, ami természetesen így együtt szerintem ellentmondó.  nyes

Ha házas szűrőd van, és olyan ami elöl van a motortérben, akkor ott a betét és maga a ház is purflux.

Alf szokott talán Mann szűrőt használni, és ez a márka itt az ajánlott kategóriába tartozik. Őszintén szólva: én nem mernék mást venni, mint a gyárit, mert pl bosch szűrőről is derült ki, hogy van olyan ami kínában készül elég gyatra minőségben. Nagyautoótól, vagy mindenamiford.hu-n nézz körül, szerintem nem annyival drágább a gyári szűrő, hogy érdemes szórakozni. Ott szerintem a Ford sem váltogatja gyakran a beszállítót. (Nem úgy, mint fék cuccoknál, ahová manapság én sem vennék gyári cuccot.)

Az előírás a 60e km-enkénti csere, én 40e-ként szoktam (azaz minden negyedik olajcserénél  vigyor3).
Szerintem a 20e kmenkénti luxus, a 60e kmenkénti meg kicsit merész. Bár fater lassan 400e kmert futott mondeójában szerintem csak jobb esetben volt cserélve 60e km-nél, mégis vígan megy.
 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 17:51:24 »

Megvétel után szinte egyből behalt 3 porlasztó. (1db csúcs viszont csere nélkül futott 379e. km-t!!! Lehet még mindig megy.) Én 30-nál cserélgettem a go szűrőt is mindig. Onnantól kezdve alattam 300e. km-t futott bármi porlasztó probléma nélkül.

Sziasztok,

gázolaj szűrőből csak gyárit és Purfluxot szabad venni vagy van más is? Mintha emlékeimben úgy élne,  hogy e két márka tudja a legszigorúbb mikron szűrést. A polcon van egy Mann, de nem tudom, hogy az jó-e, szűrés szempontjából.

Az az infóm is helytálló, hogy 60e km-erenként kell cserélni? Egyszer utána olvastam, talán itt, hogy korábban nem érdemes, mert adott idő után éri el a szűrő az optimális szűrést, az újonnan betett szűrő adott ideig még nem szűr olyan jól.


Köszi válaszotokat!


Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 21:07:42 »

Köszi Tamás,


marad akkor a gyári! Ez a hátul lévő, én úgy emlékszem legalábbis, hogy hátul volt.

Fék cuccnál jelentem 2e km óta minden rendben. Remélem így is marad...
Az első féktárcsára egyébként még a Ford szerelő sem tudta megmondani, ki a beszállító, mert csak az van rajta: FoMoCo. Smiley





Én a Mann-t használom az első csere óta, nekem is hátul van. Ford is beszállítótól veszi ám.
Nekem is ott a féken, hogy Fomoco, meg a Jurid felirat is. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 09:40:55 »

Sokan kíváncsiak voltatok kiiktatott DPF nélkül átmegy-e az autó a műszakin. Ez nekem ma megtörtént:

Gond nélkül átment DPF nélkül (EGR dugózva) az autó semmibe nem kötöttek bele, pedig még az alját is átnézték. Szándékosan nem is szóltam, hogy ki van iktatva.  nyes
Annyi, hogy a gyári programot vissza tettem, de még azt se kellett volna, épphogy nyomtak egy padló gázt üresbe szóval legközelebb marad a tuning is 1-2 perc volt az egész emissziómérés.
Ilyen hogy részecskék, vagy NOX kibocsátás nincs is papíron megadva érték üresek a mezők, tehát vagy nem tudnak mérni, vagy nem kötelező.

Egyedüli érték ami a papírra került: "dízel motornál korrigált abszorpciós együttható (min-1-ben)" ennek értéke 0.57. Határérték 1.5 szóval bőven benne vagyok.

Egy valami ami nem tiszta, hogy mit is jelent pontosan: "feltöltött füstkorlátozó nélküli" igen.
Ez mit jelent vajon? Neten nem találtam róla magyarázatot.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 09:47:42 »

Sokan kíváncsiak voltatok kiiktatott DPF nélkül átmegy-e az autó a műszakin. Ez nekem ma megtörtént:

Gond nélkül átment DPF nélkül (EGR dugózva) az autó semmibe nem kötöttek bele, pedig még az alját is átnézték. Szándékosan nem is szóltam, hogy ki van iktatva.  nyes
Annyi, hogy a gyári programot vissza tettem, de még azt se kellett volna, épphogy nyomtak egy padló gázt üresbe szóval legközelebb marad a tuning is 1-2 perc volt az egész emissziómérés.
Ilyen hogy részecskék, vagy NOX kibocsátás nincs is papíron megadva érték üresek a mezők, tehát vagy nem tudnak mérni, vagy nem kötelező.

Egyedüli érték ami a papírra került: "dízel motornál korrigált abszorpciós együttható (min-1-ben)" ennek értéke 0.57. Határérték 1.5 szóval bőven benne vagyok.

 eljen

Válasz
Egy valami ami nem tiszta, hogy mit is jelent pontosan: "feltöltött füstkorlátozó nélküli" igen.
Ez mit jelent vajon? Neten nem találtam róla magyarázatot.


Szerintem az az ad blue szerű téma
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 09:54:40 »

eljen

Szerintem az az ad blue szerű téma

Én is arra gondoltam, hogy az lehet a löttyös DPF. Lehetséges, hogyha van, akkor mérnek csak részecskéket meg NOX emissziót.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 10:20:45 »

Én is arra gondoltam, hogy az lehet a löttyös DPF.



Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 10:28:07 »

Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.

Jogos, de kevés az a típus jelenleg ahol használnak AdBluet. Nem halt ki a Peugeot/Citroen a mai napig löttyös DPF-t használ.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 11:00:14 »

Ne keverd össze. A dpf mellett az euro5-ben raknak ad blue-t, azaz a két dolog... Löttyös dpf szerintem már kihalt, a ford is csak az 1.6 tdciben alkalmazta régen.
csak gondolom ezért van a mérésnél ilyen opció, mert valaha gyártottak olyat és itt ezért volt az, hogy nem volt
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 21:22:07 »

  Hali mindenkinek!  Vezermü csere elött all az autom, jelenlegi km älläs 201000 kilometer. melyik gyärto termeke ajänlott es ha valaki tud jo szervizt ahol gyorsan megcsinäljäk azt megköszönnem!! Mi az ami meg ajänlott a jelenlegi km ora ällasnäl??
köszi elöre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 21:25:12 »

  Hali mindenkinek!  Vezermü csere elött all az autom, jelenlegi km älläs 201000 kilometer. melyik gyärto termeke ajänlott es ha valaki tud jo szervizt ahol gyorsan megcsinäljäk azt megköszönnem!! Mi az ami meg ajänlott a jelenlegi km ora ällasnäl??
köszi elöre is.
gates az jo.vizpumpa is cserés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mezso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 21:36:38 »

Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)
Naplózva

Ford Mondeo 2008 2.0 tdci (QXBA) DPF
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 21:40:38 »


  Igen azt tudom vele jär"!  esetleg hosszbordäs vagy anak görgöi? Ha haza viszem szervizbe akor mar legyen komplett minden meg. mit kostäl othon kb a csere??
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2016.09.15 csütörtök, 22:32:57 »

Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)

P0089 - Fuel pressure regulator
P1335 - (EGR) Position Sensor Minimum Stop Performance

Több gond is lesz ott. Nézd meg, hogy nincsen-e a motoron valahol gázolaj, nem folyik-e valahol az üzemanyagcső, mikori az üzemanyagszűrő, plusz az EGR-t tisztítani kéne, de itt még azért lehet más gond is.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
tibi6922
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2016.09.16 péntek, 00:12:44 »

sziasztok menyibe kerül itthon egy motor optimalizálás egy ismerösnek Ausztriába 110 eu csinálták
Naplózva

1.6 tdci titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2016.09.16 péntek, 07:39:57 »

  Igen azt tudom vele jär"!  esetleg hosszbordäs vagy anak görgöi? Ha haza viszem szervizbe akor mar legyen komplett minden meg. mit kostäl othon kb a csere??
a hosszbordás szíjnak is ugyan akkor van a csereperiódusa.
változó az ár. kb 100-150 ből kijössz itthon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2016.09.16 péntek, 07:45:52 »

Sziasztok!
Egy igen hülye kérdésem volna, azonban először a tünetek:
Reggeli hidegindításnál egyenetlen alapjárat kis ideig, leállításnál morgás, 6. sebességben autópályán 120 körül, ha jobban odalépek bebólint az autó, nem gyorsul, csak kis gázra, hibakódok: P0089, P1335, plusz gondolom -az itt olvasottak szerint- a két Pierburg is megfáradt. Időnként regenerálja a DPF-et, pillanatnyi fogyasztáson észreveszem, plusz a diagnosztika is jelzett sikeres regenerációt.
Szóval a fenti hibák mellett, előfordulhat-e, hogy a DPF ellenére füstöl az autó (erőteljesebb gyorsítás, álló helyzetből való elindulás), vagy nagyon valószínű, hogy az egyik előző gazdája már kiherélte, noha regenerál, és a motorolaj sem szaporodik és hibajel sincs rá?
Szeretnélek megkérni benneteket, ne döngöljetek a földbe, hogy elhanyagolom az autót, hétvégére van beütemezve egy EGR tisztítás, plusz részletesebb "diagnosztika". :-)
a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2016.09.16 péntek, 09:36:32 »

a hosszbordás szíjnak is ugyan akkor van a csereperiódusa.
változó az ár. kb 100-150 ből kijössz itthon.
Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.  gun A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2016.09.16 péntek, 09:47:43 »

Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.  gun A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.

szíjcserével mindig cserélünk görgőket is
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2016.09.16 péntek, 09:50:43 »

sziasztok menyibe kerül itthon egy motor optimalizálás egy ismerösnek Ausztriába 110 eu csinálták

tök jó, hogy már ausztriában is lehúzzák az embereket Cheesy Cheesy Cheesy

Mi az, hogy optimalizálás? A motorod gyárilag optimalizálva van arra a teljesítményre, amit írtnak. Ha valami mást szeretne az ember, akkor azt már tuningnak hívják és lóerő, nyomaték növekedéssel fog járni, csökkenő fogyasztás mellett, ha ugyan úgy használod. De ez nem optimalizlás. Nyilván ha jobban nyomja az ember, akkor több naftát is fog enni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:36:03 »

Pár ezr km-rel korábban cseréltem vezérlést és hosszbordás szíjat. (170e.km) Erre elkezdett most ciripelni első indításokkor a hosszbordásnak a feszítője. Ráadásnak már az új szíjból is csipegetett féloldalasan. Ismét csere a szíj is.  gun A gyári feszítő egyébként Gates márka volt, 6990-ért hozta a szerelőm.
jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:48:55 »

tök jó, hogy már ausztriában is lehúzzák az embereket Cheesy Cheesy Cheesy

Mi az, hogy optimalizálás? A motorod gyárilag optimalizálva van arra a teljesítményre, amit írtnak. Ha valami mást szeretne az ember, akkor azt már tuningnak hívják és lóerő, nyomaték növekedéssel fog járni, csökkenő fogyasztás mellett, ha ugyan úgy használod. De ez nem optimalizlás. Nyilván ha jobban nyomja az ember, akkor több naftát is fog enni.

Optimalizálás: tökéletesítés, finomítás

A motor működése, teljesítménye nincs optimalizálva gyárilag. Egy olyan programmal megy, ami biztonsággal működik pl. -30°C-tól +50°C-ig, fiatal és öreg vezető stílusával, sportos és nyugodt tempóval és a világ minden éghajlatán.
Az optimalizálás pedig személyre/felhasználási körülményre való hangolás. Tehát létezik motor optimalizálás és nem tuningnak hívják.
A teljesítmény növelést hívják tuningnak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:51:30 »

a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.
Szoktad nézni ezeket az értékeket?
Alapjáraton nekem 0,7kPa, gázfröccsökre felmegy akár 4-5kPa-ra is. Gondolom ezek jók így, mert baja nincs a kocsinak, csak kíváncsi vagyok.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
mezso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2016.09.16 péntek, 11:56:21 »

a füst az egr szelep miatt van,tisztítás esetleg ledugózás,illetve ha végképp beszart,akkor csere,és utána dugózás.
a dpf meglétét egyszerű ellenőrizni.Diaggal az élőadatok között megkell nézni a szűrő előtt és utáni nyomásértékeket.Ha egyforma,akkor herélt,ha van különbség,akkor benne van a szűrő.
A p0089 lehet,hogy csak a csatlakozó lazulhatott fel a nagynyomású szivattyún,vagy kábelszakadás van a vezetékkötegben.de ellenőrizni kell szivárgást,esetleg a szűrő cseréje is jó ötlet,ha nem vot mostanában.

Az élőadatoknál van különbség a két nyomás között. Azonban furcsálltam, hogy a látszólag létező dpf ellenére füstöt ereget a gép, noha ennek meg kellene fognia a látható koromszemcséket.

Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindkettőtöknek!
Naplózva

Ford Mondeo 2008 2.0 tdci (QXBA) DPF
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2016.09.16 péntek, 13:01:38 »

jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat! vigyor3
nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2016.09.16 péntek, 13:09:20 »

Optimalizálás: tökéletesítés, finomítás

A motor működése, teljesítménye nincs optimalizálva gyárilag. Egy olyan programmal megy, ami biztonsággal működik pl. -30°C-tól +50°C-ig, fiatal és öreg vezető stílusával, sportos és nyugodt tempóval és a világ minden éghajlatán.
Az optimalizálás pedig személyre/felhasználási körülményre való hangolás. Tehát létezik motor optimalizálás és nem tuningnak hívják.
A teljesítmény növelést hívják tuningnak.


ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy miként megy úgy, hogy ne járjon teljesítmény növeléssel. Mondjuk magyarországon -20..+40C-ig biztos működnie kellene, a városban, autópályán, ha apa vezet, ha anya vezet, szóval ezt az optimalizálást nem tudom elképzelni, számomra egy idegen dolog, amit inkább a vásárló oldaláról pénzkidobásnak és átverésnek érzek. Nem tudom, hogy mi az amit lehetne így optimalizálni. Számomra az optimalitzálás ha az autó teljesítményét növelik, tuningolják, ezáltal hatékonyabbá teszik. Ez érződik minden tartományban, mert ha lazán megyek, akkor kevesebbet fogyaszt, ha nyomom, akkor meg megy.

Szóval nem világos még mindig nekem ez az optimalizálás, de elfogadom, hogy van ilyen.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2016.09.16 péntek, 13:44:29 »

Sziasztok!

Van ugye egy 3-as mondeom ami 2.0 benzin! Nekem annyira nem jött be motorikusan!

Most agyalok hogy mk4 2.0 TDCi! Ötlet tipp, mire kell figyelni ha megyek nézelődni!

Köszi!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2016.09.16 péntek, 14:16:39 »

Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.
jól írja a leregelő lentebb, hogy az összes elemet kellett volna cserélni,nem csak a szíjat! vigyor3
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2016.09.16 péntek, 14:27:50 »

Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.

az lehet, de ettől azokat is cserélni kell mert már forogtak egy keveset. A vezérlésnél sem írják elő a vízpumpa cserét, még is meg kell csinálni, különben néhány km után azt lehet cserélni annyira elkezd folyni Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:15:27 »

Az élőadatoknál van különbség a két nyomás között. Azonban furcsálltam, hogy a látszólag létező dpf ellenére füstöt ereget a gép, noha ennek meg kellene fognia a látható koromszemcséket.

Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindkettőtöknek!
az egr miatt van füst.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:16:00 »

Szoktad nézni ezeket az értékeket?
Alapjáraton nekem 0,7kPa, gázfröccsökre felmegy akár 4-5kPa-ra is. Gondolom ezek jók így, mert baja nincs a kocsinak, csak kíváncsi vagyok.  vigyor3
nem szoktam,addig,amíg a regek szépen lefutnak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:18:18 »

Így gondoltam én is, erre az alkatrészesem (akivel eddig tényleg semmi gondom nem volt) azt mondta, hogy a segédszíjnál nincs előírva a kötelező feszítő csere is, csak ha már az van megállapítva, hogy ***. Tanulópénz volt.
megint jól beszél a leregelő ember.ugyan annyit futott minden alkatrész.mindig mindent cserélni kell,ha nem akarod havonta szerelőhöz vinni az utót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:19:26 »

Sziasztok!

Van ugye egy 3-as mondeom ami 2.0 benzin! Nekem annyira nem jött be motorikusan!

Most agyalok hogy mk4 2.0 TDCi! Ötlet tipp, mire kell figyelni ha megyek nézelődni!

Köszi!
egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat. vigyor3
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:23:45 »


ezt nem nagyon tudom elképzelni, hogy miként megy úgy, hogy ne járjon teljesítmény növeléssel. Mondjuk magyarországon -20..+40C-ig biztos működnie kellene, a városban, autópályán, ha apa vezet, ha anya vezet, szóval ezt az optimalizálást nem tudom elképzelni, számomra egy idegen dolog, amit inkább a vásárló oldaláról pénzkidobásnak és átverésnek érzek. Nem tudom, hogy mi az amit lehetne így optimalizálni. Számomra az optimalitzálás ha az autó teljesítményét növelik, tuningolják, ezáltal hatékonyabbá teszik. Ez érződik minden tartományban, mert ha lazán megyek, akkor kevesebbet fogyaszt, ha nyomom, akkor meg megy.

Szóval nem világos még mindig nekem ez az optimalizálás, de elfogadom, hogy van ilyen.
most viszont az beszél jól,aki miatt leregeltél. nyes
A tuning,az a körülményeket semmibevevő teljesítménynövelésről szól.Átvernek érzékelő adatokat ha kell,nem számít a tartósság.
Az optimalizálás sokkal aprólékosabb,több értéken változtatnak,több fordulattartományhoz tudják hangolni a csúcsokat,és optimális működésre hangolják a motort,ami akár képes lesz ebben a formában akár kevesebb üzemanyaggal is eljárni a normál üzemmódban.Amikor tolod,akkor meg többet tud,mint a gyári beállítással.Ez a nagy különbség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2016.09.16 péntek, 18:48:54 »

egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat. vigyor3
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.

Hiába venné is le a kúton az E95-t be dugni már nem tudja a nyílásba.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2016.09.16 péntek, 20:34:12 »

egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat. vigyor3
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.

Nem maga a benzinnel van bajom! Hanem aki ezt kitalálta azzal beszélgetnék! Vagy ennyien nem értenek hozzá vagy nem tudom! 3-4 szerelőnél is volt most csak kiváncsiságból ki mit mond! Teljesen mindegy, hogy diag vagy "bármi más" Mindenki össze vissza beszél már! Így eladom és megpróbálom a TDCI-t Azt majd kiderül Cheesy
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:04:30 »

Nem maga a benzinnel van bajom! Hanem aki ezt kitalálta azzal beszélgetnék! Vagy ennyien nem értenek hozzá vagy nem tudom! 3-4 szerelőnél is volt most csak kiváncsiságból ki mit mond! Teljesen mindegy, hogy diag vagy "bármi más" Mindenki össze vissza beszél már! Így eladom és megpróbálom a TDCI-t Azt majd kiderül Cheesy

Lehet nem banod meg! En az enyembe be ülök be inditom oda visz ahova szeretnem 6,5 literrel kb. Nemtudom mi az a egr szelep meg mikor regeneral, olaj cserenel jelz menjek szervizbe! szoval halas egy auto vagy motor a 2,0 literes TDCI!!!
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:09:53 »

Lehet nem banod meg! En az enyembe be ülök be inditom oda visz ahova szeretnem 6,5 literrel kb. Nemtudom mi az a egr szelep meg mikor regeneral, olaj cserenel jelz menjek szervizbe! szoval halas egy auto vagy motor a 2,0 literes TDCI!!!

A benzinben "szinte új" motor és mindig van vele vmi! Most értem arra a pontra, hogy jól olvasod 2 átbaszott szerelő plusz 1 jó elment 1,5 misi de most már mondjuk még 1 gyertyát sem veszek bele pedig új! Fogalmam nincs menyiért lehetne bedobni egy 4esbe ez sok mindentől függ de az biztos, hogy csak 2011-utánit veszek a 4esből!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:21:21 »

A benzinben "szinte új" motor és mindig van vele vmi! Most értem arra a pontra, hogy jól olvasod 2 átbaszott szerelő plusz 1 jó elment 1,5 misi de most már mondjuk még 1 gyertyát sem veszek bele pedig új! Fogalmam nincs menyiért lehetne bedobni egy 4esbe ez sok mindentől függ de az biztos, hogy csak 2011-utánit veszek a 4esből!
gyere gyakran,és sokat tud neked segíteni a társaság.Visszanyered a bizalmat az autó iránt,hidd el.Keress egy vállalhatóan fiatal,nem lepukkant példányt,és megszereted hamar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:24:13 »

most viszont az beszél jól,aki miatt leregeltél. nyes
A tuning,az a körülményeket semmibevevő teljesítménynövelésről szól.Átvernek érzékelő adatokat ha kell,nem számít a tartósság.
Az optimalizálás sokkal aprólékosabb,több értéken változtatnak,több fordulattartományhoz tudják hangolni a csúcsokat,és optimális működésre hangolják a motort,ami akár képes lesz ebben a formában akár kevesebb üzemanyaggal is eljárni a normál üzemmódban.Amikor tolod,akkor meg többet tud,mint a gyári beállítással.Ez a nagy különbség.

értem, mondjuk én a adatokat átverős tuningot nem hívnám tuningnak, csak gányolásnak. a tuningnak azt hívom, amikor bizony sok időt és aprólékos munkát szánnak arra, hogy az autó teljesítménye megfelelően javuljon, miközben a paraméterek javulnak és a motor tartóssága nem romlik. Azért is kérdeztem vissza, hogy mi is a különbség, mert az én szememben az a fajta tuning nem létezik amit írtál.
Akkor innentől kezdve ezt optimalizálásnak fogom hívni, és majd mondom az anyának, hogy elviszem pécsre az autót 265Le-re optimalizálni Cheesy

na komolyan, szóval tényleg nekem a tuningolás jelentette az, hogy a motor jobban dolgozik, ez teljesítménynöveléssel is jár, de nem agyig van "felhúzva" a járgány.  worship  worship

egy dologra.hogy a D betús pisztolyt vedd le a kúton. Tapasztalat. vigyor3
Amúgy meg sokkal jobban fog tetszeni,mint a fűnyírómotorral szerelt változat.

 nyes  nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:26:04 »

gyere gyakran,és sokat tud neked segíteni a társaság.Visszanyered a bizalmat az autó iránt,hidd el.Keress egy vállalhatóan fiatal,nem lepukkant példányt,és megszereted hamar.

Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:28:20 »

Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!

de nem ám, az Mk4 2.0 PSA motor és egész jó, sőt kategóriájában már talán mondanám, hogy az egyik legjobb
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2016.09.16 péntek, 21:47:20 »

Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!

Benzin 2.0 tudomásom szerint ugyanaz a mazda motor van az mk4-ben is. 
A dízel viszont már PSA,  nem az mk3 féle betegágy motor.   nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2016.09.16 péntek, 22:00:06 »

Ilyesmiben agyalok igen! 2011-2012 ami még beleférne a büdzsébe! Hitel nélkül még van egy kis gyűjtőgetés de rajta vagyok! Magával a kényelemmel, formával nincs bajom, de hogy benzin mondi nem lesz az majdnem fix! Bár ugye jön a kérdés milyen lehet a 2.0 az mk4 ben! De gondolom szinte ugyan az mint az enyémbe! Ezért is félek Tőle!

 Nemtom menyid van rä itt kint kb 9-10,000 töl mär talälsz jot!
  http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231608799&fuels=DIESEL&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&ambitCountry=DE&isSearchRequest=true&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&maxMileage=100000&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&pageNumber=1
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2016.09.16 péntek, 22:26:16 »


Ez amit linkeltél ilyen fapad modellt még nem is láttam. Manuális klíma? Se konzerv, se xenon, se sony, semmi.  Én ilyet meg nem vennék inkább legyen benne több km, de ne egy fapad autóba üljek.   Roll Eyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ve-ga45
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121



E-mail
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2016.09.16 péntek, 22:39:03 »

Ez amit linkeltél ilyen fapad modellt még nem is láttam. Manuális klíma? Se konzerv, se xenon, se sony, semmi.  Én ilyet meg nem vennék inkább legyen benne több km, de ne egy fapad autóba üljek.   Roll Eyes

 Ez csak egy pelda akart leni, ugyanenyiert van Titanium 80.00 km -el. En az enyemet 116 ezerrel vettem 11 felert powerschift valtoval, nem tudo othon hol tartanak az arak!
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.16 péntek, 22:46:48 írta Zsolteey » Naplózva
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.