Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263746 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9700 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 18:21:10 »

Sziasztok !

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy 2011 ford galaxy 2.0 163le TXWA motorkódú autóm (tudom mondeos fórum ne haragudjatok de mást nem találtam ) és tönkre mentek benne a dugattyúk és ehhez a motorkódhoz nem találok dugót , ugy tudom van egy 140le változat is ami ugyan ez a motor annak bele lehetne rakni a dugóit  vagy valakinek van valami tippje hol  próbálkozzak ? Próbáltam már DW10S re is rá keresni de ezt a motorkódot sehol nem írja.

Lehet jobban jársz ha veszel egy komplett motort, általában ezek a mókolások nem szoktak hosszú életűek lenni. Vagy legalább egy blokk tömböt dugókkal együtt.
Amúgy miért mentek tönkre a dugók nem volt olaj cserélve?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mondeomsv
Vendég
« Új hozzászólás #9701 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 18:25:21 »

Sajnos a csövek nincsenek megsérülve:(



Sziasztok!

DPF hibával kapcsolatban kérném a segítségeteket. FORD MONDEO MK4 2012évj. 1.6TDCI, óra szerint 145000km:  Már a 2. alkalommal jön elő a P2453 hibakód:PARTICULATE MATTER TRAP DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE

Az első alkalommal magától megszűnt, a 2. hiba kb 200km megtétele után jött elő. Azt már én töröltem ki a hibatárból.

Végeztem a "nyomásmérő" szenzor kimenetén feszültség méréseket.

- leállított motornál, ráadott gyújtásnál: 0.37V
- alapjáraton 800 fordulaton : 0.4V
- 4000-4500 fordulaton 0.8V

Próbáltam az egyik, vastagabb levegő csatlakozóját tüdőből fújni, akkor kb. 1 V-ot tudtam mérni.

Lehetséges, hogy a szenzor a hibás? Várom a véleményeteket

Köszi! Gyula


[/quote]
Naplózva
mondeomsv
Vendég
« Új hozzászólás #9702 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 18:29:01 »

lehetséges.de a gumicsovek is lehetnek lukasak amik ramennek.


Kösz a tippet! Sajnos a csövek nem lyukasak, most ellenőriztem őket.
Naplózva
Krisztián85
Vendég
« Új hozzászólás #9703 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 23:22:12 »

Sziasztok Fórumtársak,

egy kis segítségért fordulnék hozzátok, miszerint a hűtőfolyadék a korábbiaktól eltérően nehezen melegszik fel üzemi hőmérsékletre. A főköri termosztátot már cseréltem, ami javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljes mértékben a problémát.
A kérdésem az lenne, hogy az olajkörit hol találom, mert valószínűleg az sem működik megfelelően.
(autó: 2007.09. mk4 1.8 tdci 92kW, motorkód: qyba)

Előre is köszönöm a segítségetek.

Krisztián (egy lelkes amatőr)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9704 Dátum: 2016.11.04 péntek, 20:11:46 »

Sziasztok Fórumtársak,

egy kis segítségért fordulnék hozzátok, miszerint a hűtőfolyadék a korábbiaktól eltérően nehezen melegszik fel üzemi hőmérsékletre. A főköri termosztátot már cseréltem, ami javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljes mértékben a problémát.
A kérdésem az lenne, hogy az olajkörit hol találom, mert valószínűleg az sem működik megfelelően.
(autó: 2007.09. mk4 1.8 tdci 92kW, motorkód: qyba)

Előre is köszönöm a segítségetek.

Krisztián (egy lelkes amatőr)
mk4 ben 1 van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeomsv
Vendég
« Új hozzászólás #9705 Dátum: 2016.11.05 szombat, 19:36:36 »

forscannnel diaggal.

Hali! Meg tudnád mondani, hogy a reg-ek sikeres-sikertelen számát hol tudom megnézni a Forscan programban. Ja, és milyen sűrűen csinálja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9706 Dátum: 2016.11.05 szombat, 19:46:39 »

Hali! Meg tudnád mondani, hogy a reg-ek sikeres-sikertelen számát hol tudom megnézni a Forscan programban. Ja, és milyen sűrűen csinálja?
persze,de a fészliftes autód nem hajlandó sajnos ennyire közlékeny lenni.Csak a fészlift előtti ad infót erről.

A pcm modulban kell a megfelelő pideket kiválasztani.

A regenerációt a használat során indítja a megfelelő jelek alapján.Differenciál nyomásérzékelő adatai alapján,és a kipufogó hőmérséklete alapján főként.
Gyakrabban indul reg. ha egr hiba van,vagy turbócsőrendszer hiba van-ha több korom és füst keletkezik a normálnál.Ekkor a hiba forrását kell megszűntetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeomsv
Vendég
« Új hozzászólás #9707 Dátum: 2016.11.05 szombat, 20:25:04 »

persze,de a fészliftes autód nem hajlandó sajnos ennyire közlékeny lenni.Csak a fészlift előtti ad infót erről.

A pcm modulban kell a megfelelő pideket kiválasztani.

A regenerációt a használat során indítja a megfelelő jelek alapján.Differenciál nyomásérzékelő adatai alapján,és a kipufogó hőmérséklete alapján főként.
Gyakrabban indul reg. ha egr hiba van,vagy turbócsőrendszer hiba van-ha több korom és füst keletkezik a normálnál.Ekkor a hiba forrását kell megszűntetni.

Ma végeztem az autón Forscan-el indított reg-et. kb.40 perc alatt megvolt. Reg előtt a következő adatok voltak :

DPF_LOAD: 4%
DPF_SOOT_LD: 68% (folyamatosan emelkedett)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa . Nagyob gyorsításnál felment 10-12 Kpa-ra.

REG után:

DPF_LOAD:0%
DPF_SOOT_LD:7%   (kb.120km megtétele után jelenleg 20%, folyamatosan emelkedik)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa (nem változott)

Nem tudom, hogy ezek az értékek  normálisak e. Egyébént 2-3 hónapja cseréltettem injectorokat, mert az 1-2 már betanulási értéken kivül esett. Nem hinném, hogy kormólna az autóm. Egyébként az egész érdeklődésem onnan kezdődött a részecskeszűrő iránt, hogy kétszer beíródott a P2453 hiba.





Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9708 Dátum: 2016.11.05 szombat, 21:35:28 »

Ma végeztem az autón Forscan-el indított reg-et. kb.40 perc alatt megvolt. Reg előtt a következő adatok voltak :

DPF_LOAD: 4%
DPF_SOOT_LD: 68% (folyamatosan emelkedett)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa . Nagyob gyorsításnál felment 10-12 Kpa-ra.

REG után:

DPF_LOAD:0%
DPF_SOOT_LD:7%   (kb.120km megtétele után jelenleg 20%, folyamatosan emelkedik)
DP_DPF: 90km/h tempónál 2KPa (nem változott)

Nem tudom, hogy ezek az értékek  normálisak e. Egyébént 2-3 hónapja cseréltettem injectorokat, mert az 1-2 már betanulási értéken kivül esett. Nem hinném, hogy kormólna az autóm. Egyébként az egész érdeklődésem onnan kezdődött a részecskeszűrő iránt, hogy kétszer beíródott a P2453 hiba.






az értékek jók.a hiba lehetett kontakt miatt is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9709 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 12:41:43 »

Minek a csatlakozója ez itt a kép közepén, a zöld matrica alatt? A hétvégén vettem észre, hogy nem volt a helyére dugva, de hibajelzésem nem volt.

Van itt egy másik kép is kicsit távolabbról. 2.2TDCi-175LE A motor elején, középen, egyből a hátő mögött van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9710 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 17:13:03 »

Minek a csatlakozója ez itt a kép közepén, a zöld matrica alatt? A hétvégén vettem észre, hogy nem volt a helyére dugva, de hibajelzésem nem volt.

Van itt egy másik kép is kicsit távolabbról. 2.2TDCi-175LE A motor elején, középen, egyből a hátő mögött van.
Olajminőség?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9711 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 18:12:17 »

Olajminőség?

Olajhőfok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #9712 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 20:30:23 »

Olajminőség?
Olyan nincs a Mondeoban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #9713 Dátum: 2016.11.12 szombat, 19:55:03 »

Sziasztok!
Van valami összefoglaló táblázat a szűrőkről, folyadékokról, szíjakról, kopó alkatrészekről, mikor kell cserélni őket? A kiskönyvben nem mindent találtam meg. 2 literes, 140 lóerős motor, motorkód QXBA.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9714 Dátum: 2016.11.12 szombat, 23:04:51 »

Sziasztok! Néztem egy 1.8 tdci-t! Kérdés van vkinek ilyen motorú kocsija? Olvasni erről a konstrukcióról jót és rosszat is! Köszönöm
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9715 Dátum: 2016.11.12 szombat, 23:14:16 »

Sziasztok! Néztem egy 1.8 tdci-t! Kérdés van vkinek ilyen motorú kocsija? Olvasni erről a konstrukcióról jót és rosszat is! Köszönöm

Van 199eKm van éppen benne és nincs semmi gondja. Amit tudni kell róla:
1. alul nem húz, de a turbónyomással meg jön az erő
2. kicsit hangosabb mint a 2.0, de nem zavaró, viszont kevesebbet eszik
3. 200eKm-nél a vezérlés csere nem olcsó, de megint elmegy 200ekm-t.

Nekem nagyon bejön, bár második autó, a nejem jár vele, előtte volt 2.0-s MK4. Én eddig két embertől halottam rosszat, de tényeket eddig még soha. Ami tényt halottam az olyan volt, hogy nem cserélt vezérlést a tulaj és érdekes módon elszakadt a lánc. Talán, ha az emberek karbantartanák, akkor nem lenne ilyen gond.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9716 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 09:14:40 »

Sziasztok!

Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok> https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9717 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 09:30:11 »

Sziasztok!

Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok> https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg
méress turbónyomást,keress olajos foltot a gumicsöveken.ez már nem a normális kategória.ha a tengely lógása miatt fütyül,akkor lassan véget ér a turbó pályafutása.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #9718 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 09:39:56 »

Értem! Köszönöm szépen! Hát igen ez a vezérlés dolog drága!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9719 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 09:46:36 »

méress turbónyomást,keress olajos foltot a gumicsöveken.ez már nem a normális kategória.ha a tengely lógása miatt fütyül,akkor lassan véget ér a turbó pályafutása.

4 éve megvan autó, azóta igy sipol. Nem lehet más, turbócső repedés,kilazult bilincs vagy intercooler. Olvastam angol fórumokon, hogy sűrűn ez szokott a probléma oka lenni. Esetleg ellenőrizzem azokat előtte? Turbóhoz honnan férek hozzá?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9720 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 10:09:33 »

4 éve megvan autó, azóta igy sipol. Nem lehet más, turbócső repedés,kilazult bilincs vagy intercooler. Olvastam angol fórumokon, hogy sűrűn ez szokott a probléma oka lenni. Esetleg ellenőrizzem azokat előtte? Turbóhoz honnan férek hozzá?
nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető. Wink nekem a tűzfal felől van a motor mögött...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9721 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 10:18:42 »

nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető. Wink nekem a tűzfal felől van a motor mögött...

Ok Wink Kösz.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9722 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 11:34:16 »

nem állítottam semmit.minden leellenőrizhető. Wink nekem a tűzfal felől van a motor mögött...

Minden mk4 tulajnak ott van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9723 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 13:26:53 »

Másnak meg ilyen problémája nem volt?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9724 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 14:15:38 »

Másnak meg ilyen problémája nem volt?

A videón lévőnek elég durva hangja van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9725 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 14:21:18 »

A videón lévőnek elég durva hangja van...
az a baj, hogy lukas turbócső nem fütyül így.nekem a tengely törés előtt fügyült ennyire,mert lógott a tengely és beleért a lapát a házba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9726 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 14:42:32 »

az a baj, hogy lukas turbócső nem fütyül így.nekem a tengely törés előtt fügyült ennyire,mert lógott a tengely és beleért a lapát a házba.

Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek?  Ilyen az autóm hangja: https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9727 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 15:51:19 »

Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek?  Ilyen az autóm hangja: https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be
ideges típus vagy? azt írtad 4éve ilyen..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9728 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 15:57:13 »

 nyes
ideges típus vagy? azt írtad 4éve ilyen..... Roll Eyes
nyes igaz, csak eddig azt hittem ez ok, valaki egyszer fórumon azt írta ez így normális.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9729 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 16:06:10 »

nyes nyes igaz, csak eddig azt hittem ez ok, valaki egyszer fórumon azt írta ez így normális.
bizonyos szintig van hangja minden turbónak.a videó alapján,amit az vissza ad,már nem normális.szerintem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9730 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 16:26:41 »

bizonyos szintig van hangja minden turbónak.a videó alapján,amit az vissza ad,már nem normális.szerintem....
Rendben,  köszönöm.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9731 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 16:42:20 »

A képen lévő elálló kis pipa alakú csőképződménynek, vezetékekkel mi a hivatalosa neve?
Sejtésem szerint ez adagolja begyújtva az üzemanyagot a dpf felé regeneráláskor.
Ezen lévő vezetékre csatlakozva megoldható-e vajon a regeneráció folyamatban lététnek visszajelzése az utastérbe?
Melyik biztosító táblában, melyik relé lehet a vezérlése?


 worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9732 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 17:12:21 »

A képen lévő elálló kis pipa alakú csőképződménynek, vezetékekkel mi a hivatalosa neve?
Sejtésem szerint ez adagolja begyújtva az üzemanyagot a dpf felé regeneráláskor.
Ezen lévő vezetékre csatlakozva megoldható-e vajon a regeneráció folyamatban lététnek visszajelzése az utastérbe?
Melyik biztosító táblában, melyik relé lehet a vezérlése?


 worship
 beka3
az üzemanyag mágnes szelepéről vedd a jelet-könnyebb megtalálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9733 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 17:25:40 »

az üzemanyag mágnes szelepéről vedd a jelet-könnyebb megtalálni.
Ezt már megtaláltam (pipát), igaz csak elölről benézve lámpával. De aknából viszonylag jól kezelhető helyen van. Csak aknám nincs.  falbav
De érzésem volt, hogy az regen üzemanyag adagolás szelepe nem ezen van. Az egyik vezeték a pipán izzítás, akkor mi a másik?
Na de ez még csak szakmai előkészület.
 beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.13 vasárnap, 17:27:20 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9734 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 18:35:53 »

Jövő héten megyek egy hosszabb utra, idegeskedjek?  Ilyen az autóm hangja: https://www.youtube.com/watch?v=xrfcnfotQpw&feature=youtu.be

Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #9735 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 18:51:59 »

Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.

Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat? 
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9736 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 19:32:12 »

Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat? 

Nekem még sosem kellett felújítani, de amikor a jeep-ben vacakolt a turbó, akkor őket hívtam fel: https://www.turbo.hu/

Mondjuk tény, hoy még csak 16 éve tolok turbós autókat Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9737 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 20:01:28 »

Ez nagyon nem normális. Alapvetően nem lehet észrevenni bent a turbó működését, csak ha leengedett ablakkal megy az ember olyan helyen, ahol visszaverődik a hang. Szerintem neked a lapátok beleérnek a házba és azt hallod. Ha normális helyen javíttatod, akkor kb 60eHuf a teljes felújítás.
annyiból kínai alkatrészből javítanak, nem garrett cuccokból
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9738 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 20:01:43 »

Köszönöm. Héten megnézetem. 60eHuf nem is olyan sok. Tudsz valakit ajánlani Pesten, normálisat? 
flow turbot keresd meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9739 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 20:10:46 »

annyiból kínai alkatrészből javítanak, nem garrett cuccokból

a garett cuccok is ugyan onnan jönnek Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9740 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 20:16:54 »

a garett cuccok is ugyan onnan jönnek Cheesy Cheesy Cheesy

persze, onnan hát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9741 Dátum: 2016.11.13 vasárnap, 21:14:35 »

Sziasztok!

Turbóm sipoló hangot ad, már rég óta. Megszoktam, de azert megkérdezem, ez normális? Levegőcső miatt nem lehet? Valakinek volt már ilyen gondja?
Erre gondolok> https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg

Ez tényleg csúnyán szól, nekem is hallani főleg hidegen, de ez nagyon hangos mielőbb nézesd meg, esetleg diaggal a turbo nyomást is, hogy egyáltalán megvan-e amennyi kell.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #9742 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 10:17:01 »

Sziasztok!
Van valami összefoglaló táblázat a szűrőkről, folyadékokról, szíjakról, kopó alkatrészekről, mikor kell cserélni őket? A kiskönyvben nem mindent találtam meg. 2 literes, 140 lóerős motor, motorkód QXBA.

Bonca

Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.

Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:


Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.14 hétfő, 10:33:04 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9743 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 10:38:30 »

Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.

Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:


Bonca

Mindent érdemes egy kicsit előbb cserélni... Amit leírtál az a gyári előírás.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #9744 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 10:45:09 »

Ha valakinek van infója, legyen szíves, egészítse ki.

Vezérműszíj, görgők, vízpumpa: 200.000 km vagy 10 év
Vezérműlánc:
Motorolaj: 20.000 km vagy 1 év
Levegőszűrő: 20.000 km
Gázolajszűrő: 60.000 km
Fékolaj:
Váltóolaj:
Kormányszervóolaj:
Pollenszűrő:
Hűtőfolyadék:


Bonca
ugyanennél a motorkódnál én az olajat 10k cserélem.
fékfolyadék emlékem szerint 2,víz 4 év.
pollenszűrő évente 2szer. tél elején és tavasszal cserélem.
levegőszűrőt is.
váltó/szervó olajra szerintem nincs ssere előírva manulis váltónál, de mindkettőt cseréltem vezérlés cserekor.
saját hülyeségem, hogy a map és hőmérő szenzort kipucolom szintén tavaszal és tél elött. elég sok rittyó áll rajt.
Naplózva
nagybala
Vendég
« Új hozzászólás #9745 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 10:51:06 »

Sziasztok!
Nem tudom valakinek van e tippje az alábbi problémámra.
Van egy 2012.10. havi 2.0 TDCI mondeom 163Le változat, 6 sebességes manuális. Két furcsa de nem összefüggő jelensége van az autómnak.
Ha motorfékezek vele, függetlenül attól hogy hanyadikban van akkor ha eléri az 1500-as fordulatot elkezd enyhén rángatni.
A másik jelenség nem állandó ezért is érdekes. Hangja nincs a jelenségnek! Álló helyzetből 1-esben indulva olyan mintha valami elfordulna és ezért nem megy át az erő és eztán hirtelen elindul. mintha egy "tojáson" fordulna el. Hangja nincs de valami mechanikus gondnak tűnik. A kuplungnak semmi hangja de erre tippelek. Viszont furcsa, hogy nem állandó a jelenség. Ja és fontos, hogy nincs hibakód! Köszönöm ha valaki segíteni tud!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9746 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 11:21:30 »

Sziasztok!
Nem tudom valakinek van e tippje az alábbi problémámra.
Van egy 2012.10. havi 2.0 TDCI mondeom 163Le változat, 6 sebességes manuális. Két furcsa de nem összefüggő jelensége van az autómnak.
Ha motorfékezek vele, függetlenül attól hogy hanyadikban van akkor ha eléri az 1500-as fordulatot elkezd enyhén rángatni.
A másik jelenség nem állandó ezért is érdekes. Hangja nincs a jelenségnek! Álló helyzetből 1-esben indulva olyan mintha valami elfordulna és ezért nem megy át az erő és eztán hirtelen elindul. mintha egy "tojáson" fordulna el. Hangja nincs de valami mechanikus gondnak tűnik. A kuplungnak semmi hangja de erre tippelek. Viszont furcsa, hogy nem állandó a jelenség. Ja és fontos, hogy nincs hibakód! Köszönöm ha valaki segíteni tud!
Van olyan topik, hogy új mondeosok... ( police-nek: miért nem kötelező minden neousernek ezt elolvasni? Amíg ezt a "tananyagot" nem tudják le, csak readonly módban engedném őket... Persze én nem vagyok  police!)
Aztán van olyan funkció is a fórumon, hogy keresés...
Ha egyik sem ismerős, akkor csak 1xüen visszaolvas...
Ha egyik sem tetszik, akkor a második problémára esetleg a pierburg szelep csere a megoldás.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #9747 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 14:33:56 »

A két vezérműtengelyt összekötő láncot egyáltalán nem kell cserélni?

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9748 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 18:17:55 »

A két vezérműtengelyt összekötő láncot egyáltalán nem kell cserélni?

Bonca

Nem,  amennyiben a megfelelő karbantartást megkapta a motor.  (olajcsere)
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9749 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 20:19:24 »

ugyanennél a motorkódnál én az olajat 10k cserélem.
fékfolyadék emlékem szerint 2,víz 4 év.
pollenszűrő évente 2szer. tél elején és tavasszal cserélem.
levegőszűrőt is.
váltó/szervó olajra szerintem nincs ssere előírva manulis váltónál, de mindkettőt cseréltem vezérlés cserekor.
saját hülyeségem, hogy a map és hőmérő szenzort kipucolom szintén tavaszal és tél elött. elég sok rittyó áll rajt.

Jaja én mondjuk 15k-t megyek két csere között, fékolajat 3 évente, a hűtőfolyadékot szintén, de jövőre kicserélem vízmentesre és akkor soha többet nem kell cserélnem. Levegőszűrőt minden olajcserekor (ami tavasszal van) és ősszel csak kifújom.

Felesleges a pollenszűrőt ennyiszer cserélni. Télen szinte semmit nem kap a szűrő, az a csere felesleges.

Váltóban is kell olajat cserélni, teljesen mindegy mit ír elő a gyár.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oldalak: 1 ... 188 189 190 191 192 193 194 [195] 196 197 198 199 200 201 202 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.