Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:18:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717247 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Zoli87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 17:36:07 »

Mi csináltuk.Szervízben lehet csak törölni ugye?
Naplózva
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 17:56:08 »

Mi csináltuk.Szervízben lehet csak törölni ugye?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Olajcsere_figyelmeztetés_törlése_Mk4
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 19:10:29 »

Ha az enyém ennyit mutatna, jó lenne...  nyes
atiéd 200le-s busz.mit szeretnél?5 litert? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 21:08:46 »

atiéd 200le-s busz.mit szeretnél?5 litert? nyes
egyébként ha 80-al megyek 5,2 Smiley
de más esetben nem tolja bele az üzemanyagot, hanem szívja  eplus2
 pias

 beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.11.21 hétfő, 21:10:38 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 21:49:47 »

atiéd 200le-s busz.mit szeretnél?5 litert? nyes
Azzal én is kiegyeznék Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2016.11.21 hétfő, 22:14:27 »

A főtengelyen levő fogaskeréknél retesz/ék kötés van? A vezérműszíjat szeretném kicserélni és a gyári útmutató az önindító oldalról rögzíti a főtengelyt. El lehet kerülni az önindító leszerelését? 2.0 TDCi, QXBA motor.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2016.11.22 kedd, 17:07:06 »

Hali

A kérdésem a köv. Lenne. Autópályán haladva 140km/h 6. Fokozatban a pill. Fogyasztásom 7-7,5 környéki adatokat mutat. Az nem sok?
De igen. Tegnap megnéztem, 140 km/h, 2500 fodulat, tempomat: 6,3l pillanatnyi fogyi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2016.11.22 kedd, 18:33:28 »

De igen. Tegnap megnéztem, 140 km/h, 2500 fodulat, tempomat: 6,3l pillanatnyi fogyi.

Esőben, éjjel, nappal, szembeszél, hátszél, csomagokkal, utasokkal, teletankkal, stb. Huh?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2016.11.22 kedd, 18:37:07 »

Esőben, éjjel, nappal, szembeszél, hátszél, csomagokkal, utasokkal, teletankkal, stb. Huh?
Nem mind1, ezt itt nem a fogyitopik! Inkább 1  pias
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.22 kedd, 18:42:15 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2016.11.22 kedd, 19:35:51 »

Nem mind1, ezt itt nem a fogyitopik! Inkább 1  pias

Cheesy látom nagyon eleged van:D
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2016.11.22 kedd, 20:11:50 »

Esőben, éjjel, nappal, szembeszél, hátszél, csomagokkal, utasokkal, teletankkal, stb. Huh?
Nincsenek tisztázatlan pontok. nyes
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2016.11.22 kedd, 20:54:48 »

Ilyen időben, vagy melegebben (9fok) (környezeti hőmérsékletű, hideg motor)
kell várni indítózás előtt gyújtásra tétel után, vagy első kulcs kattanás után azonnal indítózhatok?

Kell elméletben várni, hogy eltűnjenek a teszt jelzések? Convers bejelentkezik teljesen? Vagy nem?
Gyakorlatban tudok azonnal indítózni, de úgy vettem észre mintha jobban kedvelné a motor, ha megvárom a műszerpark éledést is.

Hidegben , amikor az előmelegítő izzítás (piros pontok) megjelenik majd a conversen, engedi az önindítót futni azok eltűnése előtt, vagy letilt addig?
Nem volt még ilyenbe részünk, azért is kérdezem ezt is. Mert erről is "bőségesen" ír a "speciális" kiváló kézikönyv.  taps

Harmadik verzió:
Gyújtáson vagyok már, mondjuk 20-30 másodperce, vagy kicsit hosszabb ideje. Indítás előtt levegyem a gyújtást és "felépítsem" újra a rendszert? Vagy indítózhatok e nélkül?
(üzemanyagnyomás, rejtett előmelegítés (izzító), ha van ilyen, ... nem tudom még mi lehetne ami leáll esetleg így rövidebb időn belül.)
Csak azt ne mondjátok próbáljam ki. Az egészséges működési  elméletre volnék kíváncsi.

Azért merült fel bennem a kérdés, mert nagyon ritkán az történik, hogy első indítózásra nem indul a kihűlt, vagy langyos motor. De az is lehet, hogy már túl röviden indítózom reflexből.
 worship
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2016.11.22 kedd, 21:30:14 »

Ilyen időben, vagy melegebben (9fok) (környezeti hőmérsékletű, hideg motor)
kell várni indítózás előtt gyújtásra tétel után, vagy első kulcs kattanás után azonnal indítózhatok?

Kell elméletben várni, hogy eltűnjenek a teszt jelzések? Convers bejelentkezik teljesen? Vagy nem?
Gyakorlatban tudok azonnal indítózni, de úgy vettem észre mintha jobban kedvelné a motor, ha megvárom a műszerpark éledést is.

Hidegben , amikor az előmelegítő izzítás (piros pontok) megjelenik majd a conversen, engedi az önindítót futni azok eltűnése előtt, vagy letilt addig?
Nem volt még ilyenbe részünk, azért is kérdezem ezt is. Mert erről is "bőségesen" ír a "speciális" kiváló kézikönyv.  taps

Harmadik verzió:
Gyújtáson vagyok már, mondjuk 20-30 másodperce, vagy kicsit hosszabb ideje. Indítás előtt levegyem a gyújtást és "felépítsem" újra a rendszert? Vagy indítózhatok e nélkül?
(üzemanyagnyomás, rejtett előmelegítés (izzító), ha van ilyen, ... nem tudom még mi lehetne ami leáll esetleg így rövidebb időn belül.)
Csak azt ne mondjátok próbáljam ki. Az egészséges működési  elméletre volnék kíváncsi.

Azért merült fel bennem a kérdés, mert nagyon ritkán az történik, hogy első indítózásra nem indul a kihűlt, vagy langyos motor. De az is lehet, hogy már túl röviden indítózom reflexből.
 worship
 beka3


télen és nyáron is várj 5-6 másodpercet, hogy a nyomás a rendszerben szépen fel tudjon épülni. Aztán indítózz. Az autóval addig finoman menj (lehetőleg minél kevesebb turbónyomás épüljön fel), amig a motor nem melegedett némileg be (60 fok felett legyen a vízhőmérséklet). Utána valamivel bátrabban lehet menni, de teljes erőt kihasználni csak üzem meleg motornál szabad.

Nekem a mondi néha azért nem indul elsőre, mert megszoktam, hogy a csirkén csak elfordítom a kulcsot és ő indítózik. Én a másodperc tört részéig fordítom csak a kulcsot (mint a gombos indítású mondi), no ezért van úgy, hogy az előtt elengedem a mondin, hogy elkapta volna a fonalat Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2016.11.22 kedd, 21:44:29 »

télen és nyáron is várj 5-6 másodpercet, hogy a nyomás a rendszerben szépen fel tudjon épülni. Aztán indítózz. Az autóval addig finoman menj (lehetőleg minél kevesebb turbónyomás épüljön fel), amig a motor nem melegedett némileg be (60 fok felett legyen a vízhőmérséklet). Utána valamivel bátrabban lehet menni, de teljes erőt kihasználni csak üzem meleg motornál szabad.

Nekem a mondi néha azért nem indul elsőre, mert megszoktam, hogy a csirkén csak elfordítom a kulcsot és ő indítózik. Én a másodperc tört részéig fordítom csak a kulcsot (mint a gombos indítású mondi), no ezért van úgy, hogy az előtt elengedem a mondin, hogy elkapta volna a fonalat Cheesy

Ok. Én is így gondolom. A melegedésre már nagyon ügyelünk.  Wink
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2016.11.22 kedd, 21:44:44 »

Ilyen időben, vagy melegebben (9fok) (környezeti hőmérsékletű, hideg motor)
kell várni indítózás előtt gyújtásra tétel után, vagy első kulcs kattanás után azonnal indítózhatok?

Kell elméletben várni, hogy eltűnjenek a teszt jelzések? Convers bejelentkezik teljesen? Vagy nem?
Gyakorlatban tudok azonnal indítózni, de úgy vettem észre mintha jobban kedvelné a motor, ha megvárom a műszerpark éledést is.

Hidegben , amikor az előmelegítő izzítás (piros pontok) megjelenik majd a conversen, engedi az önindítót futni azok eltűnése előtt, vagy letilt addig?
Nem volt még ilyenbe részünk, azért is kérdezem ezt is. Mert erről is "bőségesen" ír a "speciális" kiváló kézikönyv.  taps

Harmadik verzió:
Gyújtáson vagyok már, mondjuk 20-30 másodperce, vagy kicsit hosszabb ideje. Indítás előtt levegyem a gyújtást és "felépítsem" újra a rendszert? Vagy indítózhatok e nélkül?
(üzemanyagnyomás, rejtett előmelegítés (izzító), ha van ilyen, ... nem tudom még mi lehetne ami leáll esetleg így rövidebb időn belül.)
Csak azt ne mondjátok próbáljam ki. Az egészséges működési  elméletre volnék kíváncsi.

Azért merült fel bennem a kérdés, mert nagyon ritkán az történik, hogy első indítózásra nem indul a kihűlt, vagy langyos motor. De az is lehet, hogy már túl röviden indítózom reflexből.
 worship
 beka3

Érdemes megvárni, míg az önteszt jelzések lefutnak, de csak azért, hogy több ideje legyen az izzításra. Egyesek szerint már akkor is izzít, ha kinyitod az ajtót, de ezt nem tudom. Az biztos, hogy nem csak akkor izzít, ha látod a jelzést a műszeregységen.
A félmelegen nem indulás nem normális, vélhetően levegősödés miatt van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lipi650
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2016.11.23 szerda, 00:05:40 »

A főtengelyen levő fogaskeréknél retesz/ék kötés van? A vezérműszíjat szeretném kicserélni és a gyári útmutató az önindító oldalról rögzíti a főtengelyt. El lehet kerülni az önindító leszerelését? 2.0 TDCi, QXBA motor.

Bonca

Szia!
Ha jól gondolom akkor megvetted azt a manualt amit nemrég linkeltél? Ha igen akkor milyennek találod? Ha jóféle akkor ramennék én is  smile
Naplózva

2008 MKIV 2.0TDCi  Titanium Kombi
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2016.11.23 szerda, 06:21:20 »

Szia!
Ha jól gondolom akkor megvetted azt a manualt amit nemrég linkeltél? Ha igen akkor milyennek találod? Ha jóféle akkor ramennék én is  smile


Visszakértem a pénzt, mert apró, értelmezhetetlen ábrák voltak benne, rengeteg helyen nincs is semmi, csak egy áthúzott fényképezőgép, az igazán izgalmas részeknél (pl. vezetékezési rajzok) pedig a Ford adatbázisához szeretne csatlakozni felhasználónévvel és jelszóval. Miután jeleztem a forgalmazónak, kért pár képernyőmentést, és továbbította a problémát a "második szintű" hisztikezelőnek. Szóval nekem nem jött be és inkább megveszem a Haynes-t. Ott nincs meglepi.

Videókat láttam már, de jobb lenne, ha itt kapnék megerősítést azzal kapcsolatban, hogy a főtengelyen a fogaskerék valóban retesz/ékkötéssel van-e rögzítve. Bár talán azért nem tudja senki a választ, mert 200.000 km-enként kell csak cserélni Smiley

Egyenlőre csak egy ilyen képem van a főtengelyről (egy videóból), de a héten megejtem a vezérlés cseréjét, aztán beszámolok róla. Gondolom, sokaknak jól jöhet az infó.



Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.23 szerda, 09:04:44 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2016.11.23 szerda, 08:56:13 »

Az autóval addig finoman menj (lehetőleg minél kevesebb turbónyomás épüljön fel),

Ez kb. milyen fordulatszámot jelent? Nax 2.000? VAgy már alatta is lehet váltani? HA viszont túl alacsony fordulaton váltok, beremeg a motor, ami szintén nem előnyös.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2016.11.23 szerda, 09:23:29 »

Ilyen időben, vagy melegebben (9fok) (környezeti hőmérsékletű, hideg motor)
kell várni indítózás előtt gyújtásra tétel után, vagy első kulcs kattanás után azonnal indítózhatok?

Kell elméletben várni, hogy eltűnjenek a teszt jelzések? Convers bejelentkezik teljesen? Vagy nem?
Gyakorlatban tudok azonnal indítózni, de úgy vettem észre mintha jobban kedvelné a motor, ha megvárom a műszerpark éledést is.

Hidegben , amikor az előmelegítő izzítás (piros pontok) megjelenik majd a conversen, engedi az önindítót futni azok eltűnése előtt, vagy letilt addig?
Nem volt még ilyenbe részünk, azért is kérdezem ezt is. Mert erről is "bőségesen" ír a "speciális" kiváló kézikönyv.  taps

Harmadik verzió:
Gyújtáson vagyok már, mondjuk 20-30 másodperce, vagy kicsit hosszabb ideje. Indítás előtt levegyem a gyújtást és "felépítsem" újra a rendszert? Vagy indítózhatok e nélkül?
(üzemanyagnyomás, rejtett előmelegítés (izzító), ha van ilyen, ... nem tudom még mi lehetne ami leáll esetleg így rövidebb időn belül.)
Csak azt ne mondjátok próbáljam ki. Az egészséges működési  elméletre volnék kíváncsi.

Azért merült fel bennem a kérdés, mert nagyon ritkán az történik, hogy első indítózásra nem indul a kihűlt, vagy langyos motor. De az is lehet, hogy már túl röviden indítózom reflexből.
 worship
 beka3



Szóval szerintem értem, amit írni akarsz:

1. Hideg motort mindig úgy indítok, hogy megvárom míg minden karácsonyfaizzó elalszik a kijelzőn, ez nekem azért is kell, mert minden gyújtáskor szintezi a xenont, és ha közben indítok, elveszi onnan az áramot, és dob egy hibaüzenetet a lámpára, persze utána újra szintez és eltűnik az üzenet.

2. Nekem most tavasszal cserélve lettek az izzítók, akksim elvileg rendben van, és azt figyeltem meg, hogy nagyon hidegben és nyári időben pöcc-röff indul. Ilyen átmeneti hőmérsékeletekben, amikor kint hideg van kicsit, de mondjuk 8-9 fokos mélygarázsban indítom, akkor kicsit többet kell tekerni (persze nem 10 másodperceket).

Szerintem ez nekem így működött mk4-en is, és most smaxin. Ez ilyen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2016.11.23 szerda, 20:29:25 »


Szóval szerintem értem, amit írni akarsz:

1. Hideg motort mindig úgy indítok, hogy megvárom míg minden karácsonyfaizzó elalszik a kijelzőn, ez nekem azért is kell, mert minden gyújtáskor szintezi a xenont, és ha közben indítok, elveszi onnan az áramot, és dob egy hibaüzenetet a lámpára, persze utána újra szintez és eltűnik az üzenet.

2. Nekem most tavasszal cserélve lettek az izzítók, akksim elvileg rendben van, és azt figyeltem meg, hogy nagyon hidegben és nyári időben pöcc-röff indul. Ilyen átmeneti hőmérsékeletekben, amikor kint hideg van kicsit, de mondjuk 8-9 fokos mélygarázsban indítom, akkor kicsit többet kell tekerni (persze nem 10 másodperceket).

Szerintem ez nekem így működött mk4-en is, és most smaxin. Ez ilyen.

1. .... evvel a hibaüzenettel nem találkoztam eddig. Azt hittem okos dolog ez az automata lámpa funkció de nem is értem miért nincs késleltetve, hogy automatán ne kapcsoljon azonnal a gyújtásra,  ha meg megy a motor már, mehet a lámpa is. Ezért én le is szoktam az automatázásról. Lekapcsolom inkább. Nem hiszem, hogy egészséges a Xenonnak. de a középső modulnak, rádiónak sem.

2. szerencsére azért pöcre indul az autó. Nagyon ritkán fordult elő a fent írt eset, de biztos vagyok benne, hogy ha még igen kicsit tovább indítóztam volna, indul. Persze ezt nem fogom megtudni  nyes   1-1.5, de max 2 másodperc ha volt a legtöbb eddig, míg indítózni kellet.
 beka3


Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2016.11.23 szerda, 21:09:12 »

1. .... evvel a hibaüzenettel nem találkoztam eddig. Azt hittem okos dolog ez az automata lámpa funkció de nem is értem miért nincs késleltetve, hogy automatán ne kapcsoljon azonnal a gyújtásra,  ha meg megy a motor már, mehet a lámpa is. Ezért én le is szoktam az automatázásról. Lekapcsolom inkább. Nem hiszem, hogy egészséges a Xenonnak. de a középső modulnak, rádiónak sem.

2. szerencsére azért pöcre indul az autó. Nagyon ritkán fordult elő a fent írt eset, de biztos vagyok benne, hogy ha még igen kicsit tovább indítóztam volna, indul. Persze ezt nem fogom megtudni  nyes   1-1.5, de max 2 másodperc ha volt a legtöbb eddig, míg indítózni kellet.
 beka3




Szerintem túlparázzátok ezeket a dolgokat. Én beülök, benyomom a gombot, aztán hajrá. Persze az autó az izzítócserét meghálálta.
Ha kéne valamire figyelni, akkor le lenne írva a kezelési útmutatóban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2016.11.23 szerda, 21:14:26 »

....
Ha kéne valamire figyelni, akkor le lenne írva a kezelési útmutatóban.
Ja!!  nyes

Ja??  Wink
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2016.11.23 szerda, 21:36:57 »

Szerintem túlparázzátok ezeket a dolgokat. Én beülök, benyomom a gombot, aztán hajrá. Persze az autó az izzítócserét meghálálta.
Ha kéne valamire figyelni, akkor le lenne írva a kezelési útmutatóban.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2016.11.23 szerda, 22:04:19 »

Uraim!
A járgányban korábban kicseréltem a Pierburg szelepet, ami leállításkor morgott. Megszűnt a zaj, öröm-bódottá. A kocsiban csak egy ilyen szelepet láttam, azonban van egy fekete színű vákuumszelep is a motornak azon az oldalán, ahol a barna színű található. Ennek a gyári száma 7.04006.00. Kérdésem az lenne, hogy ez milyen célt szolgál, melyik alkatrészhez van köze?
Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2016.11.23 szerda, 23:17:23 »

eljen
Nem muszáj beszélni róla!
Asszon beül és nyomkodja, én meg parázok.  nyes
Szerencsére Ő az okosabb típus azért. eplus2
Az izzítók állapotáról meg nem tudok semmit. eljen
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 10:13:25 »

Én sem használom/szeretem. Szinte mindig világosban használom a kocsit, de van egy aluljáró meg egy árnyékosabb, sötétebb rész ahol át kell járnom. Ott mindig fel kapcsolt aztán le. Nappali fény megy nálam 97%-ban.

1. .... evvel a hibaüzenettel nem találkoztam eddig. Azt hittem okos dolog ez az automata lámpa funkció de nem is értem miért nincs késleltetve, hogy automatán ne kapcsoljon azonnal a gyújtásra,  ha meg megy a motor már, mehet a lámpa is. Ezért én le is szoktam az automatázásról. Lekapcsolom inkább. Nem hiszem, hogy egészséges a Xenonnak. de a középső modulnak, rádiónak sem.




Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 11:53:32 »

télen és nyáron is várj 5-6 másodpercet, hogy a nyomás a rendszerben szépen fel tudjon épülni. Aztán indítózz. Az autóval addig finoman menj (lehetőleg minél kevesebb turbónyomás épüljön fel), amig a motor nem melegedett némileg be (60 fok felett legyen a vízhőmérséklet). Utána valamivel bátrabban lehet menni, de teljes erőt kihasználni csak üzem meleg motornál szabad.

Nekem a mondi néha azért nem indul elsőre, mert megszoktam, hogy a csirkén csak elfordítom a kulcsot és ő indítózik. Én a másodperc tört részéig fordítom csak a kulcsot (mint a gombos indítású mondi), no ezért van úgy, hogy az előtt elengedem a mondin, hogy elkapta volna a fonalat Cheesy

Én a másodperc tört részéig fordítom csak a kulcsot (mint a gombos indítású mondi)
 A gombos mondit is addig kell nyomni amíg be nem indul. ??
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 14:19:12 »

Én a másodperc tört részéig fordítom csak a kulcsot (mint a gombos indítású mondi)
 A gombos mondit is addig kell nyomni amíg be nem indul. ??
Ez nem kolaautomata! Benyomod és ő akkor indít, mikor már eleget izzított.
PS: amúgy a keyless megane is ilyen volt már vagy 10 éve.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 14:38:32 »

2010-es 2.0 136 LE TDCI. Delphi rendszerű, Bosch, vagy esetleg más?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 14:50:12 »

2010-es 2.0 136 LE TDCI. Delphi rendszerű, Bosch, vagy esetleg más?
http://mondeo.hu/index.php?action=search2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 15:42:22 »


 eljen
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 19:18:36 »

nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Gabika00
Vendég
« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 22:41:24 »

Szép napot  köszönöm a befogadás  worship szeretnék segítséget kérni van egy Ford mondeo mk4 2007 évjáratú 1.8 tdci125 ló mostanában az a hiba jelenség hogy el megy az erő a kocsiból ha nincs lendület akkor vissza kel váltani 2 be valakinek volt már hasonló problémálya?Huh? help
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2016.11.24 csütörtök, 22:46:25 »

Szép napot  köszönöm a befogadás  worship szeretnék segítséget kérni van egy Ford mondeo mk4 2007 évjáratú 1.8 tdci125 ló mostanában az a hiba jelenség hogy el megy az erő a kocsiból ha nincs lendület akkor vissza kel váltani 2 be valakinek volt már hasonló problémálya?Huh? help

Turbódat hallod? Ha igen, akkor azzal lehet a gond. Ha nem, akkor még mindig lehet a turbó állító elektronikája. Nekünk is 1.8 van és nem volt még ilyen gond.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2016.11.25 péntek, 06:22:56 »

Ez nem kolaautomata! Benyomod és ő akkor indít, mikor már eleget izzított.
PS: amúgy a keyless megane is ilyen volt már vagy 10 éve.
Neked nyomógombos van, vagy csak hallottad, hogy így kell működnie? Mert nekem nyomógombos van és csak addig indítózik amíg nyomom a gombot /mint a kulcsosnál/.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Gabika00
Vendég
« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2016.11.25 péntek, 10:11:26 »

Szép napot  köszönöm a befogadás  worship szeretnék segítséget kérni van egy Ford mondeo mk4 2007 évjáratú 1.8 tdci125 ló mostanában az a hiba jelenség hogy el megy az erő a kocsiból ha nincs lendület akkor vissza kel váltani 2 be valakinek volt már hasonló problémálya?Huh? help
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2016.11.25 péntek, 10:27:37 »

Szép napot  köszönöm a befogadás  worship szeretnék segítséget kérni van egy Ford mondeo mk4 2007 évjáratú 1.8 tdci125 ló mostanában az a hiba jelenség hogy el megy az erő a kocsiból ha nincs lendület akkor vissza kel váltani 2 be valakinek volt már hasonló problémálya?Huh? help

egynyócban sokan kűzdenek azzal, hogy elfogy az erő...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Gabika00
Vendég
« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2016.11.25 péntek, 10:31:06 »

De 125 lonál és vissza kell válta esetleg a egr nem lehet piszkos vagy annak nincs köze hozá?Huh?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2016.11.25 péntek, 15:03:18 »

Neked nyomógombos van, vagy csak hallottad, hogy így kell működnie? Mert nekem nyomógombos van és csak addig indítózik amíg nyomom a gombot /mint a kulcsosnál/.
Csak halottam.  Cheesy Persze, hogy nyomógombos. És tegnap nem is  pias . Amúgy már megtanulhattátok volna, mikor írok komolyan.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2016.11.25 péntek, 22:25:12 »

1. .... evvel a hibaüzenettel nem találkoztam eddig. Azt hittem okos dolog ez az automata lámpa funkció de nem is értem miért nincs késleltetve, hogy automatán ne kapcsoljon azonnal a gyújtásra,  ha meg megy a motor már, mehet a lámpa is. Ezért én le is szoktam az automatázásról. Lekapcsolom inkább. Nem hiszem, hogy egészséges a Xenonnak. de a középső modulnak, rádiónak sem.
Nekem keyless a kocsi, direkt figyeltem ma: beülök, megnyomom a gombot (röviden csak, féket nyomva), és ez történik: felkapcsolja a lámpákat (DLR és xenon), pici várakozás (gondolom izzítás) után indítózik, ami alatt a xenon fénye lehervad, majd visszaerősödik ahogy beindult a motor, és EZUTÁN szintszabályoz a xenon. Nem akad el tehát a szintszabályozás folyamata, nincs hibaüzenet.
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2016.11.29 kedd, 14:25:31 »

Az alábbi probléma lépett fel pár napja 1000-1500-as fordulaton hangos kerepelő hang jön a motortérből injektorok alól diagnosztizáljuk a hangot, de csak ezen a fordulat tartományban.  Még motorfék esetén is ahogy leesik a fordulat 1500 alá egyből elkezdi a hangot.  Eléggé csúnya a hangja szerintetek? Azonnal cseréljem a vezérlést hátha az okozza? Még gyári 185e km. Az autó jól megy semmi más hibát nem produkál, de ez hang nagyon idegesítő egyértelműen nem normális jelenség. Csak hogy a fenébe derítsük ki mi a baja... Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
istevean
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2016.11.29 kedd, 18:46:13 »

Szép estét mindenkinek!
Van egy aprócska hibám a 2.0 TDCI motorommal hibakód: P244D. Tud valaki jó tanáccsal szolgálni?
Elég ha megyek egy egészséges 25-50 Km-t pályán?
Vagy szerviz lesz a vége?
Előre is köszönöm!
Istevean
Naplózva

2012.06 TDCI 2.0 140le  6,3l/100km
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2016.11.29 kedd, 18:56:20 »

Szép estét mindenkinek!
Van egy aprócska hibám a 2.0 TDCI motorommal hibakód: P244D. Tud valaki jó tanáccsal szolgálni?
Elég ha megyek egy egészséges 25-50 Km-t pályán?
Vagy szerviz lesz a vége?
Előre is köszönöm!
Istevean

Gondolom ezt a műszeregységből olvastad, első körben olvasd ki OBD-n keresztül is, valszeg többet megtudsz, már egy ilyen hibakodolvasója kb mindenkinek van, 10.kerben en is tudok segiteni.

A P244D-re azt irja a google amugy hogy a kipufgáz túl forró reszecskeszűrőnél hogy regent inditson
Naplózva

sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2016.11.29 kedd, 19:46:19 »

Sziasztok!

Az autóm 2009-es 2.0 tdci, mostanában amikor leállítom sokszor hallok valami zümmögő zajt a motorház alól. Olyan mintha egy villanymotor zümmögne, valamikor egy-két mp de van, hogy majdnem félpercig is hallható.
Mi ez a zaj, hiba vagy normális?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2016.11.29 kedd, 20:12:54 »

Sziasztok!

Az autóm 2009-es 2.0 tdci, mostanában amikor leállítom sokszor hallok valami zümmögő zajt a motorház alól. Olyan mintha egy villanymotor zümmögne, valamikor egy-két mp de van, hogy majdnem félpercig is hallható.
Mi ez a zaj, hiba vagy normális?

Szia valószínű hogy Pierburg szelep ha többet akarsz megtudni róla visszaolvasva megtalálod párszor volt már téma.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
istevean
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2016.11.29 kedd, 21:35:13 »

Gondolom ezt a műszeregységből olvastad, első körben olvasd ki OBD-n keresztül is, valszeg többet megtudsz, már egy ilyen hibakodolvasója kb mindenkinek van, 10.kerben en is tudok segiteni.

A P244D-re azt irja a google amugy hogy a kipufgáz túl forró reszecskeszűrőnél hogy regent inditson

Köszönöm az infot ReFi.

Időközben elértem PowerFord kollégát, aki a közelemben rendelkezik a szükséges eszközzel és tudással. Első kérésre este 8-kor jött és beindította a regenerációs folyamatot, miután kiolvasta a hibát. 25 percnyi heves motorpörgés után a regeneráció lezajlott és az autó ismét hibátlanul teszi a dolgát.

Hálás köszönet PowerFord kollégának!
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 22:03:44 írta istevean » Naplózva

2012.06 TDCI 2.0 140le  6,3l/100km
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2016.11.30 szerda, 08:02:56 »

Bejöttek a hidegek és vele megint a gondok.
A jelenség ugyan az mint tavaly. Hideg motornál van hogy ad-hoc jelleggel fehér füsttel indul. Tegnap is melóból indulva fehér füsttel indult. Aztán elindultam egyből szép óvatosan, és ahogy váltottam volna kettesbe, a kuplung kinyomásával és gáz felengedésével egyben le is állt a motor. Gurulás közben egyből indítóztam és gond nélkül indult is. Ma reggel -4°C-ban gond és füst nélkül indult.
Már van BT-os és madzagos ELM-em is, viszont tudásom az nem nagyon hozzá vigyor3 Tudnátok segíteni tanácsokkal mi lehet a baj, mit érdemes és hogy nézni diaggal? Az izzítók kimérésével még tartozok magamnak… De lehet olyan hogy egyszer van izzítás egyszer meg nincs? Lehet a relé haldoklik amikor vacakol meg füstöl?
Vettem most Kleen Flo-t is bele, jövő heti tankolásnál kapja először, kíváncsi leszek...

Előre is  worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2016.11.30 szerda, 14:26:08 »

Sziasztok.
Szerintem rossz üzemanyagot tankoltam. A tankolás után pár km-el rövid ideig rángatott a motor /pár másodperc/. Egyébként még soha nem csinált ilyet. Azután minden ugyanúgy működött mint előtte. De most úgy érzem mintha alapjáraton enyhén remegne. Álló helyben ha lassan felemelem 1500-ra a fordulatot, akkor nem kisimul hanem gyorsabban remeg, mint a régi dízeleknél ha az egyik henger nem megfelelően jár. Ez a fordulat felett nem érzek semmi szokatlant a motor járásában és a teljesítményében, bár ezt a dízelt szinte soha nem vezettem dinamikusan, inkább kényelmesen, menet közben semmit nem veszek észre. Tanácsotokra lenne szükségem, mit csináljak. Cseréljem ki ,vagy használjam  ki az anyagot és hátha jobb lesz másik gázolajjal, vagy már lőttek valaminek a befecskendezésben?  szomoru1 help
Fejlemények/kicsit késve/: az autó a rátankolás után folyamatosan javult, a második tank elhasználása után kifogástalan lett.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 09:36:13 »

Szia valószínű hogy Pierburg szelep ha többet akarsz megtudni róla visszaolvasva megtalálod párszor volt már téma.

Most még "csak" morog leálláskor, megtorpanás nincs. Menyire "ráérős" a szelepcsere, ha nem idegesít annyira a morgás?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 12:09:16 »

Most még "csak" morog leálláskor, megtorpanás nincs. Menyire "ráérős" a szelepcsere, ha nem idegesít annyira a morgás?
Ráérős, én legalább fél év után cseréltem, mert nem voltam benne biztos, hogy az a rossz. De az volt.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.