Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:26:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254405 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 18:36:36 »

Nem figyeltél.
Rövid távok, nem melegszik fel...leállítják közben....
a leállított reg-en semmi nem segít az biztos.a rövid távokon is megcsinálja,akár alapjáraton is,ha végig tudja csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 20:20:19 »

Nem erről van szó.
Arról és azért raktam ide a linket, hogy aki városban használja a DPF-es autóját....az ne csodálkozzon, ha előbb-utóbb problémája lesz és ugye ilyenkor kezdődik a szidás és az kiiktatás gondolata. Pedig csak rossz autót választott a használati körülményeihez.

ui:
Van egy kis bibi a dologban, mert 12:30-nál mutatja a DPF eltömődési ikon-t, amit néhány autónál van is. Viszont a második képen is mutat egy ilyen ikon-t, ami egy BMW és nem a DPF-t jelzi, hanem a microfiltert vagyis a pollenszűrőt! Ott is van a kis ventilátor jel felette!  nyes  taps
Odafigyelés kérdése az egész. Én két éve használom napi 2x6 km városra + hétvégén hosszúra. Egyelőre nincs gond a DPF-fel. A facelift előtti mk4-nél a motor hangján is hallatszik a regenerációs folyamat, így mikor hallom, hogy ezen ügyködik a gép, nem állítom le, megvárom még befejezi. Átlag 600km-ként regenerál. (ma is így jártam: mentem vagy 80km-t, a végére elérte a 600km-t, hazafelé az utolsó kereszteződésben jött rá, hogy regenerál. Ültem még 10 percet, mire befejezte...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:06:26 »

Cserélném a Pierburg szelepeket. Állítólag 2 van. 1-et megtaláltam a motoron. Hol a rákban van a másik?

2012.08 havi 140 pacis PowerShift.

Üdv: DDL
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:11:11 »

a leállított reg-en semmi nem segít az biztos.a rövid távokon is megcsinálja,akár alapjáraton is,ha végig tudja csinálni.

Ha nem melegszik be, akkor neki sem áll, vagyis nem csinálja végig alapjáraton sem.
Miért csinálsz úgy, mint aki nem érti?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:12:29 »

Odafigyelés kérdése az egész. Én két éve használom napi 2x6 km városra + hétvégén hosszúra. Egyelőre nincs gond a DPF-fel. A facelift előtti mk4-nél a motor hangján is hallatszik a regenerációs folyamat, így mikor hallom, hogy ezen ügyködik a gép, nem állítom le, megvárom még befejezi. Átlag 600km-ként regenerál. (ma is így jártam: mentem vagy 80km-t, a végére elérte a 600km-t, hazafelé az utolsó kereszteződésben jött rá, hogy regenerál. Ültem még 10 percet, mire befejezte...)

Elég sűrű az a 600 km. Nyilván a város és a rövid távok miatt. De legalább adsz neki esélyt!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:17:50 »

Ha nem melegszik be, akkor neki sem áll, vagyis nem csinálja végig alapjáraton sem.
Miért csinálsz úgy, mint aki nem érti?  Roll Eyes

Viszont ha regenerálni szeretne mindent megtesz azért, hogy bemelegedjen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:18:44 »

Ha nem melegszik be, akkor neki sem áll, vagyis nem csinálja végig alapjáraton sem.
Miért csinálsz úgy, mint aki nem érti?  Roll Eyes
1.azért mert te nem akarod megérteni.
2.azért,mert a folyamat azzal kezdődik,hogy felmelegíti a kipuffrendszert.Ha kell akkor alapjáraton.Ezért is van jelentősége az izzítógyergyáknak a hengerfejben a fl előttieknél.Többször(az utóbbi időben 2x) indult a reg úgy,hogy éppen indulás után kb 3km,araszoltam a reggeli sorban,és a piros lámpánál állva indította a folyamatot.Mire átjutottam az m0-ás dunahíd alatt,szépen be is fejezte.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:19:23 »

Viszont ha regenerálni szeretne mindent megtesz azért, hogy bemelegedjen.
nemtudhatja,ezt  gugli még nem írja. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:22:14 »

Elég sűrű az a 600 km. Nyilván a város és a rövid távok miatt. De legalább adsz neki esélyt!  eljen
sűrű?ezt mire alapozod?a 300km-enként történt reg is normális.tökre használatfüggő.Amíg jól működik a rendszer,és kiég rendesen a dpf,addig nincs gond.
Annyira széles skálán mozog a megtett út 2 reg között,hogy szerintem nem is határozható meg normál intervallum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:26:11 »

1.azért mert te nem akarod megérteni.
2.azért,mert a folyamat azzal kezdődik,hogy felmelegíti a kipuffrendszert.Ha kell akkor alapjáraton.Ezért is van jelentősége az izzítógyergyáknak a hengerfejben a fl előttieknél.Többször(az utóbbi időben 2x) indult a reg úgy,hogy éppen indulás után kb 3km,araszoltam a reggeli sorban,és a piros lámpánál állva indította a folyamatot.Mire átjutottam az m0-ás dunahíd alatt,szépen be is fejezte.

Ne kezdjük megint, mert ez így hülyeség.....
Még, hogy én nem akarom érteni?  falbav
Ha már pontozunk.

1. Soha a büdös életbe nem melegíti fel a kipufogó rendszert alapjáraton. (A kényszer regenerációnál is emelt fordulatszám van.)
2. Nincs jelentősége az izzítógyertyáknak a regenerációnál, mert a hengerbe belógó kis gyertya bizbaszok soha nem fogják felmelegíteni a turbó utáni kipufogó rendszert a regenerációhoz szükséges hőmérsékletre!  nyes  taps  falbav
Te csak az izzítógyertyák működését láthattad, legfeljebb. Ami lehetett a járáskiegyenlítés miatt is.
Kizárt, hogy egy dízel motor 3 km alatt (persze előtte mennyit járattad 3000-en  eplus2) bemelegedjen annyira, hogy regenerációt indítson! A motorolaj sem melegszik fel, és még vannak más feltételek is. Ezt valaki másnak toljad....  wave

« Utoljára szerkesztve: 2017.04.09 vasárnap, 21:30:33 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:30:07 »

sűrű?ezt mire alapozod?a 300km-enként történt reg is normális.tökre használatfüggő.Amíg jól működik a rendszer,és kiég rendesen a dpf,addig nincs gond.
Annyira széles skálán mozog a megtett út 2 reg között,hogy szerintem nem is határozható meg normál intervallum.

A regeneráció egy szükség kényszer folyamat. Azért is nevezik kényszer regenerációnak.
Tehát eleve nem lehet egészséges! Akkor van rá szükség, ha normál használat közben nem tud kiégni (passzív módon). Néz már meg a korábbi linket még párszor, Gajdán jól mondja!
Nincs normál intervallum, nem is ezt mondtam! A normál az, ha nem kell kényszer regenerálni. De a sok városi dpf-es dízel kínlódik és agyba-főbe regenerál, ha tud.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:36:26 »

Ne kezdjük megint, mert ez így hülyeség.....
Még, hogy én nem akarom érteni?  falbav
Ha már pontozunk.

1. Soha a büdös életbe nem melegíti fel a kipufogó rendszert alapjáraton. (A kényszer regenerációnál emelt fordulatszám van.)
2. Nincs jelentősége az izzítógyertyáknak a regenerációnál, mert a hengerbe belógó kis gyertya bizbaszok soha nem fogják felmelegíteni a turbó utáni kipufogó rendszert a regenerációhoz szükséges hőmérsékletre!  nyes  taps  falbav
Te csak az izzítógyertyák működését láthattad, legfeljebb. Ami lehetett a járáskiegyenlítés miatt is.
Kizárt, hogy egy dízel motor 3 km alatt (persze előtte mennyit járattad 3000-en  eplus2) bemelegedjen annyira, hogy regenerációt indítson! A motorolaj sem melegszik fel, és még vannak más feltételek is. Ezt valaki másnak toljad....  wave


1.soha ne mond,hogy soha,mert mindig. Wink
2.ezt hiszed.nem az izzítógyertya melegíti be-értelem szerű az értelmeseknek.Hanem az az energia,ami abból keletkezik,hogy a kipufogóütemben befecskendezett többlet gázolaj folyamatosan tud égni miközben öblíted a hengerből a kipuff rendszerbe,és nem marad "cseppekben" az üzemanyag.ez a hőenergia emeli is a kipuffhőmérsékletet is és ez kell ahhoz,hogy a folyamat lefusson.Ha rosszak a gyertyák,sokkal több sikertelen regenerációs folyamat tárolódik a pcm-ben.És ilyenkor hígul is a motorolaj,mert a henger falán ekkor csapódik ki a gázolaj,ami szépen leszivárog az olajba.Persze normál esetben is jut azért,de pont a sikertelen regek számától függően küldi az olajcsereszervíz üzit a kijelzőn is.Akármennyi van az olajban.
3.a  gyertyák indulás előtt izzítanak,majd indulás után még 3-5percet.Ezután már csak akkor amikor regenerál a rendszer.Meleg motornál már indulás után sem izzít.


Mondom én,hogy még nem írta a kugli. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:37:17 »

Kiszálltam, higgyen mindenki azt amit akar.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:38:41 »

A regeneráció egy szükség kényszer folyamat. Azért is nevezik kényszer regenerációnak.
Tehát eleve nem lehet egészséges! Akkor van rá szükség, ha normál használat közben nem tud kiégni (passzív módon). Néz már meg a korábbi linket még párszor, Gajdán jól mondja!
Nincs normál intervallum, nem is ezt mondtam! A normál az, ha nem kell kényszer regenerálni. De a sok városi dpf-es dízel kínlódik és agyba-főbe regenerál, ha tud.
persze sokan kínlódnak,mert mindenkit megvezetnek a hókuszpókusszal,meg üssük ki,ahelyett,hogy rendbetennék az autót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:39:33 »

Kiszálltam, higgyen mindenki azt amit akar.....
ez nem hit.tapaszatlat saját bőrön.Bele sem kellett volna menned.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:40:24 »



Ma is le fog regelni valaki... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:41:19 »


Ma is le fog regelni valaki... hehe
Tibi?Soha.
Nem tud olyan magasra nézni....meg ugye ott van a szúnyogháló is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:42:46 »

ez nem hit.tapaszatlat saját bőrön.Bele sem kellett volna menned.

Ismered az egy fecskét, ugye?
Azt is, hogy ha egy láda almában egy rohadt, akkor nem az egész láda alma rohadt?

Felőlem higgy, amit akarsz. Csak ne etess ezzel itt minden idetévedő semmit sem tudó embert.... pls.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:43:15 »


Ma is le fog regelni valaki... hehe

Komoly, miért akarsz ilyet tenni?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:46:54 »

Ismered az egy fecskét, ugye?
Azt is, hogy ha egy láda almában egy rohadt, akkor nem az egész láda alma rohadt?

Felőlem higgy, amit akarsz. Csak ne etess ezzel itt minden idetévedő semmit sem tudó embert.... pls.
az én autóm (is)pont ugyan azt csinálja mint az összes másik.Nincs itt egy fecske.Itt sok ezer fecske van.
tegnap éppen egy 2,2 galaxy járt úgy,hogy még a kényszer regeneráció sem futott le,mert rosszak az izzítógyertyái.
Ateista vagyok.A tényekben hiszek! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:49:49 »

az én autóm (is)pont ugyan azt csinálja mint az összes másik.Nincs itt egy fecske.Itt sok ezer fecske van.
tegnap éppen egy 2,2 galaxy járt úgy,hogy még a kényszer regeneráció sem futott le,mert rosszak az izzítógyertyái.
Ateista vagyok.A tényekben hiszek! Wink

Autista, elírtad....  eplus2
Egyelőre CSAK TE hiszed, hogy azért nem futott le, mert az izzítógyertyák rosszak. Javaslom újra, hogy nézd meg a Gajdán videót, mert azt tudom....nekem nem hiszel. De nem és érdekel.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 21:52:07 »

Autista, elírtad....  eplus2
Egyelőre CSAK TE hiszed, hogy azért nem futott le, mert az izzítógyertyák rosszak. Javaslom újra, hogy nézd meg a Gajdán videót, mert azt tudom....nekem nem hiszel. De nem és érdekel.....
Cheesy igen,elírtam.
Az cseppet sem baj,ha te a gugliból tanulsz és hiszel valami bhuzinak,aki amúgy szimpla firkász.
Én az életből merítek. nyes
Na jóccakát Tibi! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2017.04.09 vasárnap, 22:01:18 »

Cheesy igen,elírtam.
Az cseppet sem baj,ha te a gugliból tanulsz és hiszel valami bhuzinak,aki amúgy szimpla firkász.
Én az életből merítek. nyes
Na jóccakát Tibi! wave

Nem unod még ezt a gúgliból tanulást?
Folyamatosan ezt kiabálod, biztos a te házad ég!  taps

Nem hiszek olyasmiknek, amikről beszélsz. Csak tudod, én valamivel (sokkal sokkal többel) több hibás/rossz autóval találkozom, mint TE és nem csak Ford-okkal!
Szóval, hogy ki merít az élet fazekából...hát az inkább én vagyok. Te csak törölgeted a kifröccsent cseppeket.  wave
Továbbra javaslom a videót, mert nem beszél hülyeségeket! Neked az lehet, mert a cseppek más ízűek, mint maga az, ami a fazékban van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 00:46:41 »

sűrű?ezt mire alapozod?a 300km-enként történt reg is normális.tökre használatfüggő.Amíg jól működik a rendszer,és kiég rendesen a dpf,addig nincs gond.
Annyira széles skálán mozog a megtett út 2 reg között,hogy szerintem nem is határozható meg normál intervallum.
Van egy PID, ami az átlagos regenerációk közötti futásteljesítményt mutatja. Nálam ez 600Km, és neki is kezd ~600Km után. Nem tudom, hogy ez gyári beállítás v. tanult érték. Nem örülnék neki, ha nagyon lecsökkenne, mert az a DPF eltömődésére utalna szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 04:58:04 »

1.soha ne mond,hogy soha,mert mindig. Wink
2.ezt hiszed.nem az izzítógyertya melegíti be-értelem szerű az értelmeseknek.Hanem az az energia,ami abból keletkezik,hogy a kipufogóütemben befecskendezett többlet gázolaj folyamatosan tud égni miközben öblíted a hengerből a kipuff rendszerbe,és nem marad "cseppekben" az üzemanyag.ez a hőenergia emeli is a kipuffhőmérsékletet is és ez kell ahhoz,hogy a folyamat lefusson.Ha rosszak a gyertyák,sokkal több sikertelen regenerációs folyamat tárolódik a pcm-ben.És ilyenkor hígul is a motorolaj,mert a henger falán ekkor csapódik ki a gázolaj,ami szépen leszivárog az olajba.Persze normál esetben is jut azért,de pont a sikertelen regek számától függően küldi az olajcsereszervíz üzit a kijelzőn is.Akármennyi van az olajban.
3.a  gyertyák indulás előtt izzítanak,majd indulás után még 3-5percet.Ezután már csak akkor amikor regenerál a rendszer.Meleg motornál már indulás után sem izzít.


Mondom én,hogy még nem írta a kugli. nyes

Hát én nem tudom mit gondoljak. befaragtam az izzítás jelző ledet. annyira erős fénye van, hogy nem létezik nem észrevennem.
elindítás elött izzított.majd a motor beindulásakor ismét. mentem vele 280km et. és nem vettem észre,hogy menet közben láttam volna a ledet működni. hazaérve rádugtam a műszert. 270km -el azelött volt regeneráció. azaz idulás után 10-20km sacc.
szóval fl elöttinél a led lehet nem működik Cheesy vagy tényeleg nem vettem észre. bár inkább az útra fihyeltem.

amúgy elég sűrű városi használat van nálam. 80%. és az átlag 7-800km.
szóval arra jutottam,hogy a nyomáskülönség mérő csövének cseréje után is rendben működik minden.
annyi,hogy ha hallom a ventillátort az elején, nézek egy pillanatnyi fogyit. ha több,é s van időm,akkor gurulok vele pár kilómétert. asszem' így mindent megtettem Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 06:13:53 »

Van egy PID, ami az átlagos regenerációk közötti futásteljesítményt mutatja. Nálam ez 600Km, és neki is kezd ~600Km után. Nem tudom, hogy ez gyári beállítás v. tanult érték. Nem örülnék neki, ha nagyon lecsökkenne, mert az a DPF eltömődésére utalna szerintem.
nálam nincs ilyen pid.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 06:15:19 »

Nem unod még ezt a gúgliból tanulást?
Folyamatosan ezt kiabálod, biztos a te házad ég!  taps

Nem hiszek olyasmiknek, amikről beszélsz. Csak tudod, én valamivel (sokkal sokkal többel) több hibás/rossz autóval találkozom, mint TE és nem csak Ford-okkal!
Szóval, hogy ki merít az élet fazekából...hát az inkább én vagyok. Te csak törölgeted a kifröccsent cseppeket.  wave
Továbbra javaslom a videót, mert nem beszél hülyeségeket! Neked az lehet, mert a cseppek más ízűek, mint maga az, ami a fazékban van.  Wink
a bizonyitvanyodat magyarázod. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 06:16:56 »

Hát én nem tudom mit gondoljak. befaragtam az izzítás jelző ledet. annyira erős fénye van, hogy nem létezik nem észrevennem.
elindítás elött izzított.majd a motor beindulásakor ismét. mentem vele 280km et. és nem vettem észre,hogy menet közben láttam volna a ledet működni. hazaérve rádugtam a műszert. 270km -el azelött volt regeneráció. azaz idulás után 10-20km sacc.
szóval fl elöttinél a led lehet nem működik Cheesy vagy tényeleg nem vettem észre. bár inkább az útra fihyeltem.

amúgy elég sűrű városi használat van nálam. 80%. és az átlag 7-800km.
szóval arra jutottam,hogy a nyomáskülönség mérő csövének cseréje után is rendben működik minden.
annyi,hogy ha hallom a ventillátort az elején, nézek egy pillanatnyi fogyit. ha több,é s van időm,akkor gurulok vele pár kilómétert. asszem' így mindent megtettem Cheesy
figyeld rendesen. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 07:02:14 »

a bizonyitvanyodat magyarázod. nyes

Amikor már elfogytak az érvek, akkor jönnek ezek a dumák......bizonyítvány, gúúúgli...stb.
Ahogy láttam másnak is feltűnt, hogy néha romlott "életből" merítesz de te mégis azt mondod finom....neked.  Wink


Na tényleg befejeztem. Az autó benzinnel megy és ott nem kell látszólagosan/átmenetileg trükközni sem!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.10 hétfő, 07:03:59 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 08:00:13 »


Amikor már elfogytak az érvek, akkor jönnek ezek a dumák......bizonyítvány, gúúúgli...stb.
Ahogy láttam másnak is feltűnt, hogy néha romlott "életből" merítesz de te mégis azt mondod finom....neked.  Wink


Na tényleg befejeztem. Az autó benzinnel megy és ott nem kell látszólagosan/átmenetileg trükközni sem!  eplus2

nincs itt olyan nagy probléma.Azért mert 30évvel ezelőtt tanultál valamit a ladák korszakában,semmivel sincs magasabb ismereted a mai autókról,mint bárkinek itt.Sőt,bizonyos dolgokról annyi sem,mert nincs "ilyen" autód,nincs ezirányú tapasztalatod,és kevered más tipusokkal,illetve csak párhuzamot vonsz.
A szakmai általános ismereteid nyilván magasabbak.Bár hozzáadódik a "bénaságod" így ez kicsit visszahúz mégis. nyes
Amúgy lásd Vik-et,ő is itt tanult egy csomó mindent, hiába képezték a Ford szakemberei.

El sem kellett volna kezdened,mert magadra vettsz rossz fényt. vigyor3
Remélem vagy 20 privát üzenetben kitárgyaltátok már a "mással" a témát. hehe hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 08:41:42 »

nincs itt olyan nagy probléma.Azért mert 30évvel ezelőtt tanultál valamit a ladák korszakában,semmivel sincs magasabb ismereted a mai autókról,mint bárkinek itt.Sőt,bizonyos dolgokról annyi sem,mert nincs "ilyen" autód,nincs ezirányú tapasztalatod,és kevered más tipusokkal,illetve csak párhuzamot vonsz.
A szakmai általános ismereteid nyilván magasabbak.Bár hozzáadódik a "bénaságod" így ez kicsit visszahúz mégis. nyes
Amúgy lásd Vik-et,ő is itt tanult egy csomó mindent, hiába képezték a Ford szakemberei.

El sem kellett volna kezdened,mert magadra vettsz rossz fényt. vigyor3
Remélem vagy 20 privát üzenetben kitárgyaltátok már a "mással" a témát. hehe hehe hehe hehe hehe

Nem értem miért nem hagyod abba, nem unod még?.... A te szavaiddal élve, szerintem te magyarázkodsz. wave

Nem hiszem ezt itt és egyáltalán kell nekem ilyenről veled beszélnem!  Cool

Nagy tévedésben élsz, ha úgy gondolod én a lada korszakban élek!  nyes
Ez igen csak nagy butaságra vall részedről, ha azt gondolod mert nincs ilyen autóm saját tulajdonomban (amúgy ez pont nem jelent semmit nyes), akkor az akinek nincs valamilyen autója nem érthet hozzá!  Maaaargiiit! Hallod/olvasod te magad?  szomoru1
Szintén nagy tévedés, ha azt hiszed én nem képeztem magam, nem jártam sok tanfolyamra, "fejtágításra" és magamtól sem jártam utána dolgoknak, de legfőképp a tapasztalatok alapján nem fejlődtem!  szomoru1
Az, hogy te mit kiabálsz rám, meg mit gondolsz.... egyáltalán nem igazol semmit, sőt némi féltékenységre utalás olvasható ki belőle. Mert már fájóan unalmas, tehát még csak nem is vicces....

VIK-et nem értem miért hozod fel, mikor nincs szerepe itt. Bár ha már szóba került, lehet ő csinálja jól....hogy nem jár ide a sok fotelfizikus közé! Ahogyan azt az elmúlt 1 évben én is tettem....

Nem tárgyaltam ki semmit, senkivel, semennyi privát üzenetben. Ezek megint csak a te téveszméid, mint sok más velem és mással, más dolgokkal kapcsolatban.  szomoru1

Tudom, hogy te akarsz itt a kakas lenni a dombon és csak az és úgy lehet az igaz és tuti, amit és ahogy te írsz....te vagy a megmondó ember!
Egyéb esetben meg mindenki kibic, ugye.  szomoru1
De neked kellene végre elfogadnod, hogy nem mindig minden úgy van, ahogy te tudod/írod. Amivel te itt találkozol, az az autók pár százaléka....nem mérvadó semmivel kapcsolatban. Csak te gondolod és te vagy leszűkülve egy márkára, de annál sokkal több van, ahol szintén azonos rendszerek működnek. Én azokkal is találkozom, ellenben veled.

Újfent megemlítem én is VIK-et, neki van igaza!  Kiskakas....


Nem vagyok megsértődve, ahhoz itt kevés bárki is és nem is haragszom, de ezért tényleg nincs értelme ide járnom.  szomoru1
El tudom én tölteni az időmet jobban is....  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.10 hétfő, 08:57:17 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 08:59:48 »

Nem értem miért nem hagyod abba, nem unod még?.... A te szavaiddal élve, szerintem te magyarázkodsz. wave

Nem hiszem ezt itt és egyáltalán kell nekem ilyenről veled beszélnem!  Cool

Nagy tévedésben élsz, ha úgy gondolod én a lada korszakban élek!  nyes
Ez igen csak nagy butaságra vall részedről, ha azt gondolod mert nincs ilyen autóm saját tulajdonomban (amúgy ez pont nem jelent semmit nyes), akkor az akinek nincs valamilyen autója nem érthet hozzá!  Maaaargiiit! Hallod/olvasod te magad?  szomoru1
Szintén nagy tévedés, ha azt hiszed én nem képeztem magam, nem jártam sok tanfolyamra, "fejtágításra" és magamtól sem jártam utána dolgoknak, de legfőképp a tapasztalatok alapján nem fejlődtem!  szomoru1
Az, hogy te mit kiabálsz rám, meg mit gondolsz.... egyáltalán nem igazol semmit, sőt némi féltékenységre utalás olvasható ki belőle. Mert már fájóan unalmas, tehát még csak nem is vicces....

VIK-et nem értem miért hozod fel, mikor nincs szerepe itt. Bár ha már szóba került, lehet ő csinálja jól....hogy nem jár ide a sok fotelfizikus közé! Ahogyan azt az elmúlt 1 évben én is tettem....

Nem tárgyaltam ki semmit, senkivel, semennyi privát üzenetben. Ezek megint csak a te téveszméid, mint sok más velem és mással, más dolgokkal kapcsolatban.  szomoru1

Tudom, hogy te akarsz itt a kakas lenni a dombon és csak az és úgy lehet az igaz és tuti, amit és ahogy te írsz....te vagy a megmondó ember!
Egyéb esetben meg mindenki kibic, ugye.  szomoru1
De neked kellene végre elfogadnod, hogy nem mindig minden úgy van, ahogy te tudod/írod. Amivel te itt találkozol, az az autók pár százaléka....nem mérvadó semmivel kapcsolatban. Csak te gondolod és te vagy leszűkülve egy márkára, de annál sokkal több van, ahol szintén azonos rendszerek működnek. Én azokkal is találkozom, ellenben veled.

Újfent megemlítem én is VIK-et, neki van igaza!  Kiskakas....
én büszke vagyok rád, hogy ilyen talpraesett vagy. nyes
Kényszerképzeteid vannak, mint sokaknak.Ez  egy nyílt fórum. Itt bárki írhat tetszésének megfelelően.Lásd önmagad,vagy akár engem is.
A kiskakas szindróma is csak a te fejedben létezik.Nem valós.Mint más sem amiben hiszel. Wink wave
A baj, hogy a segítőkészség leghalványabb szikrája sincs benned,meg a " mások" kollégában sem.Csak a belekötés a másikba.Állok elébe.Ismersz. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 09:00:20 »


Ma is le fog regelni valaki... hehe
Csaba is járt már erre? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 09:41:33 »

Faceliftes 2.0 TDCi-n lehet a Converse-re varázsolni regenerálás jelzőt? Mintha a Forscan-es PID-ek kötött nem láttam volna ilyet.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 14:05:27 »

Van egy PID, ami az átlagos regenerációk közötti futásteljesítményt mutatja. Nálam ez 600Km, és neki is kezd ~600Km után. Nem tudom, hogy ez gyári beállítás v. tanult érték. Nem örülnék neki, ha nagyon lecsökkenne, mert az a DPF eltömődésére utalna szerintem.
Nálam az 807 km, de ettől függetlenül észrevételeim szerint kb. 600 km-enként csinálja.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 18:26:57 »

Ne kezdjük megint, mert ez így hülyeség.....
Még, hogy én nem akarom érteni?  falbav
Ha már pontozunk.

1. Soha a büdös életbe nem melegíti fel a kipufogó rendszert alapjáraton. (A kényszer regenerációnál is emelt fordulatszám van.)
2. Nincs jelentősége az izzítógyertyáknak a regenerációnál, mert a hengerbe belógó kis gyertya bizbaszok soha nem fogják felmelegíteni a turbó utáni kipufogó rendszert a regenerációhoz szükséges hőmérsékletre!  nyes  taps  falbav
Te csak az izzítógyertyák működését láthattad, legfeljebb. Ami lehetett a járáskiegyenlítés miatt is.
Kizárt, hogy egy dízel motor 3 km alatt (persze előtte mennyit járattad 3000-en  eplus2) bemelegedjen annyira, hogy regenerációt indítson! A motorolaj sem melegszik fel, és még vannak más feltételek is. Ezt valaki másnak toljad....  wave


Csak a saját tapasztalataimat osztanám meg.

0. A 600km szerintem nem sűrű. Nekem 450km-enként regenerál. Jellmezően városi használatban.
1. Számtalanszor volt már, hogy alapjáraton vártam meg míg a regeneráció befejeződik.
2. Szerintem is kissé el van túlozva az izzítók szerepe a regenerációban. Én legalábbis nem vettem észre semmilyen változást a regenben gyertyacsere után (3 rossz volt). Bezzeg az indításnál igencsak.
Ha megszakad a regenaráció, akkor következő indításnál szinte azonnal indul a ciklus. Többször előfordult, hogy hideg reggelen, szinte csak legurulva a hegyről, 2km után láttam (ott van egy lámpa, ahol meg kell állni először), hogy beindult a regeneráció. Ilyenkor döbbenetesen hamar üzemmeleg lesz a motor.
+1. Én nem hiszek a passzív regenerációban. Többször megfigyeltem, hogy hosszabb autópályás menet közben is regenerál. Próbáltam egyszer direkt passzív regent végrehajtani (3000+ fordulat 10km keresztül), és másnap a szokott km után kezdődött az aktív, tehát a passzív kísérlet semmit nem ért.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 18:50:18 »

Csak a saját tapasztalataimat osztanám meg.

0. A 600km szerintem nem sűrű. Nekem 450km-enként regenerál. Jellmezően városi használatban.
1. Számtalanszor volt már, hogy alapjáraton vártam meg míg a regeneráció befejeződik.
2. Szerintem is kissé el van túlozva az izzítók szerepe a regenerációban. Én legalábbis nem vettem észre semmilyen változást a regenben gyertyacsere után (3 rossz volt). Bezzeg az indításnál igencsak.
Ha megszakad a regenaráció, akkor következő indításnál szinte azonnal indul a ciklus. Többször előfordult, hogy hideg reggelen, szinte csak legurulva a hegyről, 2km után láttam (ott van egy lámpa, ahol meg kell állni először), hogy beindult a regeneráció. Ilyenkor döbbenetesen hamar üzemmeleg lesz a motor.
+1. Én nem hiszek a passzív regenerációban. Többször megfigyeltem, hogy hosszabb autópályás menet közben is regenerál. Próbáltam egyszer direkt passzív regent végrehajtani (3000+ fordulat 10km keresztül), és másnap a szokott km után kezdődött az aktív, tehát a passzív kísérlet semmit nem ért.

az alapjáraton lefutó reg tökre normális.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 18:52:19 »

az alapjáraton lefutó reg tökre normális.

És hány éves a kapitány? Vagy ez most hogy jön ide?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dexter01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 19:42:46 »

Sziasztok! Miből lehet észrevenni ha regenerál? Facelift előtti 2007es 130 Lovas. Most vettem, 1000+ km-t mentem már vele de nem tűnt még fel hogy regenerálna
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 20:19:59 »

Cserélném a Pierburg szelepeket. Állítólag 2 van. 1-et megtaláltam a motoron. Hol a rákban van a másik?

2012.08 havi 140 pacis PowerShift.

Üdv: DDL
Szerintem Neked csak egy van.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 20:23:31 »

Szerintem Neked csak egy van.
Persze, olyan, mint az Anya!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2017.04.10 hétfő, 22:34:58 »

Persze, olyan, mint az Anya!  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Lacika! Hozzál kettő sört a hűtőből!
Anya, csak egy van.
  nyes
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2017.04.11 kedd, 13:45:57 »

Az az erdekes, hogy inditas elott izzít,majd inditas utan is legalabb egyvpercig.foleg utobbi tunt erdekesnek.



Hi,

A múlt héten én is beműtöttem a regen visszajelzőt. ALF cikkéből kaptam az ihletet, (köszönöm!!  worship ) ellenben nem az alapján csináltam meg, hanem külföldi irodalomból merítve.

Nálam csak akkor jelez a led ha folyik az aktív regen az autón, vagyis se indításkor, se indítás után.

Különbség a cikk és a "saját" vezetékelésem között: nálam az izzitórelé 5 -ös lába (széles láb) a táp ill. test az autó vázáról megy (az akku negatív saruja mellett van egy 8-as menet amibe egy csavarral rögzítettem a sarus, zsugorozott vezetéket) Ezen felül én tettem bele egy biztit is (5amp) -szeretek mindent túlbiztosítani!  smile

Eddig is szinte mindig tudtam mikor folyik aktív regen, de így legalább nem "kell" mindig a pillanatnyi fogyit néznem  integet2


Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2017.04.11 kedd, 14:55:20 »


Hi,

A múlt héten én is beműtöttem a regen visszajelzőt. ALF cikkéből kaptam az ihletet, (köszönöm!!  worship ) ellenben nem az alapján csináltam meg, hanem külföldi irodalomból merítve.

Nálam csak akkor jelez a led ha folyik az aktív regen az autón, vagyis se indításkor, se indítás után.

Különbség a cikk és a "saját" vezetékelésem között: nálam az izzitórelé 5 -ös lába (széles láb) a táp ill. test az autó vázáról megy (az akku negatív saruja mellett van egy 8-as menet amibe egy csavarral rögzítettem a sarus, zsugorozott vezetéket) Ezen felül én tettem bele egy biztit is (5amp) -szeretek mindent túlbiztosítani!  smile

Eddig is szinte mindig tudtam mikor folyik aktív regen, de így legalább nem "kell" mindig a pillanatnyi fogyit néznem  integet2




Szia! Erről a bekötésről esetleg tudsz csinálni képes leirást? Érdekesebb igy, hogy csak a regenes izzitáskor jelez, bár kiváncsi vagyok, hogy ez melyik motornál köthető igy be? Motorkódod?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2017.04.11 kedd, 16:54:07 »

Szia! Erről a bekötésről esetleg tudsz csinálni képes leirást? Érdekesebb igy, hogy csak a regenes izzitáskor jelez, bár kiváncsi vagyok, hogy ez melyik motornál köthető igy be? Motorkódod?  wave
az övé annyibban más,hogy fészlifes.ő is ugyan arra a relére kötötte.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2017.04.11 kedd, 17:19:56 »

az övé annyibban más,hogy fészlifes.ő is ugyan arra a relére kötötte.

Értem. Szóval az Fl elötti is müködik ilyen módon? A relén az 5ös láb gondolom jelölve van? ( ha nem, akkor melyik az )  smile
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.11 kedd, 17:24:14 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2017.04.11 kedd, 17:26:30 »

Értem. Szóval az Fl elötti is müködik ilyen módon? A relén az 5ös láb gondolom jelölve van? Csak mert ha jól láttam a képeket 4 láb van összesen?  smile
Persze.erről szól a cikk!
a második képen jól látszik.
1-2 a relé tekercse
3-5 az érintkező 2 kivezetése.

ha az 1-2 re kötöd,akkor a relé tekercsével kötöd párhuzamosan.én így kötöttem.
ha az 5ösre ,az már a kapcsolt "teljesítmény",de annak kell egy test is valahol-váz.És nyilván a bizti is kell neki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2017.04.11 kedd, 18:05:08 »

Mire gondolsz pontosan?
Próbáltam keresni itt a témában, hátha van olyan aki így használja, de nem találtam semmit.

Nekem ki van szedve a végleges megoldással már lassan 40 ezer km óta és nincs gond vele, nincs regen indítás pedig szarok a szenzorjaim is fals adatokat mérnek. Smiley
Viszont pont ma halottam, hogy sokaknak a régi megoldás van és ugyanúgy kapják az olajcsere üzit.

Szóval nem mind1 hova viszed vagy épp ki csinálja a programozást, mert a lényeg a megfelelő programozás és nem a fél megoldás alkalmazása.

A fenti iromány a facelift előtti modellre érvényes(SID206-os ECU-val), faceliftes estén nem tudom milyen megoldás létezik, ha egyáltalán létezik...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:04:35 »

Persze.erről szól a cikk!
a második képen jól látszik.
1-2 a relé tekercse
3-5 az érintkező 2 kivezetése.

ha az 1-2 re kötöd,akkor a relé tekercsével kötöd párhuzamosan.én így kötöttem.
ha az 5ösre ,az már a kapcsolt "teljesítmény",de annak kell egy test is valahol-váz.És nyilván a bizti is kell neki.

Értem. Köszönöm az infót. Hs eljutok a bekötésig, akkor ezt a megoldást választom szerintem.
Viszont annyit még kérdeznék, hogy ha igy kötöm be akkor hogyhogy csak a regennél jelez? Ez az 5ös láb máshonnan kap feszt, illetve csak regen esetén?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:12:38 »

Értem. Köszönöm az infót. Hs eljutok a bekötésig, akkor ezt a megoldást választom szerintem.
Viszont annyit még kérdeznék, hogy ha igy kötöm be akkor hogyhogy csak a regennél jelez? Ez az 5ös láb máshonnan kap feszt, illetve csak regen esetén?
Az 5ös lábra már kapcsol,és a biztosítéktól kap +12V-ot,és onnan már az izzítókra megy a fesz.Éppen ezért kötöttem a relé működtetésére.ott nincs teljesítmény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.