Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.06.22 péntek, 20:43:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 1944782 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13000 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:36:32 »

2012 évi 2.2 200Le. 9D350A és a baloldali végén van a csőnek. http://defender.org.ua/?cat=7&path=303ACX2
jah,így már megvan a fordéknál is.  https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.42049/31/1567/15699/68642/#9D350

és még kapható is egy húszasé... http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/cikkszam-kereso/?query=1697508&filter=1

Nekem is van ilyen,belevan fröccsöntve a csőbe az érzékelő.Nem lehet külön cserézni.

Kéne a jeladón ellenállást mérni,nem e csak a kábele szakadt vagy kontakthibás.
Ha lesz időm a 7végén megnézem az élő adatok közt, hogy van-e konkrét értéke,ami olvasható is.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13001 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:06:40 »

jah,így már megvan a fordéknál is.  https://ford.7zap.com/hu/car/39/6.42049/31/1567/15699/68642/#9D350

és még kapható is egy húszasé... http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/cikkszam-kereso/?query=1697508&filter=1

Nekem is van ilyen,belevan fröccsöntve a csőbe az érzékelő.Nem lehet külön cserézni.

Kéne a jeladón ellenállást mérni,nem e csak a kábele szakadt vagy kontakthibás.
Ha lesz időm a 7végén megnézem az élő adatok közt, hogy van-e konkrét értéke,ami olvasható is.
Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 21:11:03 írta Bigzotya » Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13002 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:12:59 »

Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van Smiley
ezen nem csodálkozom. Az függőleges turbócsövet is csak szettben adják 1 cikkszáma van.külön nem kapható,pedig 3 db a szett.Jah és kedves 47e ft.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
beikes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #13003 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:18:45 »

ezen nem csodálkozom. Az függőleges turbócsövet is csak szettben adják 1 cikkszáma van.külön nem kapható,pedig 3 db a szett.Jah és kedves 47e ft.

Ebay-en van 35 Euroért postával.

https://www.ebay.de/itm/Genuine-Land-Rover-Fuel-Filter-to-Fuel-Pump-LR023064/302761650660?epid=1213799011&hash=item467e0029e4:g:gNcAAOSwBXhbF66d
Naplózva

Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13004 Dátum: 2018.06.06 szerda, 21:22:29 »

és az miből derül ki, hogy ez a fordhoz is jó?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
beikes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #13005 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 05:11:46 »

és az miből derül ki, hogy ez a fordhoz is jó?

Innen másoltam ki a linkjét, pár hozzászólással feljebbről.
Naplózva

Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13006 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 06:59:25 »

Innen másoltam ki a linkjét, pár hozzászólással feljebbről.
igen,én is néztem.az is lehet, hogy ugyan az,de mi van ha mégsem.nem érdemes egy húszast kockáztatni.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24719


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13007 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 07:00:50 »

igen,én is néztem.az is lehet, hogy ugyan az,de mi van ha mégsem.nem érdemes egy húszast kockáztatni.

35*320=?

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13008 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 07:01:51 »

35*320=?

 eplus2
vedd meg.Te biztos vagy benne, hogy fordhoz is jó? Wink
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6283



E-mail
« Új hozzászólás #13009 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 09:02:36 »

Rendben köszönöm .....Az Ivanicsnál Fehérváron van egy készleten ott kedvezménnyel 18 ha jól tudom. De láttad ott a kezemben és nem beöntve és mégsem külön van Smiley

Kérdezd meg Nagyautot, hátha tud rá jobb árat mondani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24719


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13010 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 09:12:37 »

Kérdezd meg Nagyautot, hátha tud rá jobb árat mondani.

A Petrányi alkatrész shopnál sokkal xarabb árai vannak. És az még nem is a vége a dolgoknak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24719


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13011 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 10:09:13 »

vedd meg.Te biztos vagy benne, hogy fordhoz is jó? Wink

Nem, egyáltalán nem vagyok biztos benne. De abban igen, hogy 35*320 az nem 20000. hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13012 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 10:20:52 »

Nem, egyáltalán nem vagyok biztos benne. De abban igen, hogy 35*320 az nem 20000. hehe
ha nem jó akkor lehet egy ezres is,akkor sem jó b+... nyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21096


« Új hozzászólás #13013 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 10:26:03 »

Márkán belül kell keresni hasonlót, nem márkán kívül!
Feltehetően ott az alkatrészek tulajdonságai azonosak.

Például 2.0 EB alacsony nyomású üa nyomásmérő szenzor Mondeo esetében csak a csővel együtt kapható 65-ért. 2.0 EB Smax-nál ugyanez kapható külön a szenzor is 15-ért.


Egy NTC vagy PTC hőmérséklet jeladónál azért könnyű ellenőrizni, hogy plauzibilis hőfokot küld illetve a hőmérsékletnek megfelelő értéket.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 10:28:30 írta Meg Győző » Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13014 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 13:25:55 »

Márkán belül kell keresni hasonlót, nem márkán kívül!
Feltehetően ott az alkatrészek tulajdonságai azonosak.

Például 2.0 EB alacsony nyomású üa nyomásmérő szenzor Mondeo esetében csak a csővel együtt kapható 65-ért. 2.0 EB Smax-nál ugyanez kapható külön a szenzor is 15-ért.


Egy NTC vagy PTC hőmérséklet jeladónál azért könnyű ellenőrizni, hogy plauzibilis hőfokot küld illetve a hőmérsékletnek megfelelő értéket.

Ez a motor is peugeot az alkatrészei meg pl a hőmérséklet érzékelője a land rover freelander 2 ben van u. az.
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21096


« Új hozzászólás #13015 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 14:33:41 »

Ez a motor is peugeot az alkatrészei meg pl a hőmérséklet érzékelője a land rover freelander 2 ben van u. az.

Hasonló, maradjunk ennyiben.

Ráadásul ha valamilyen alkatrész teljesen ugyanúgy néz ki, a tulajdonságai és/vagy jellemzői még lehetnek eltérőek.
Más vezérlő és/vagy szoftver van pl. Ford-ban, Volvo-ban, Peugeot-ban, Mazdában, Citroen-ben.....még ha a motor látszólag hasonló is, de még mechanikai paraméterek is lehetnek eltérőek, de kívülről ugyanúgy néz ki pl. a motorblokk. Ezáltal már lehet akár már lehet az érzékelő tartományai, értékei ...stb.
Persze elképzelhető, hogy valami teljesen egyforma. De ha már ott van a kicsi lehetőség, hogy mégsem....akkor az pont elég!

Szerintem!


ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:17:01 írta Meg Győző » Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13016 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 17:20:17 »

Idézetet írta:
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!  wave

[/quote
Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek.  ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!! Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla. Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!  hehe

Naplózva

beikes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #13017 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 18:08:37 »

[quote author=
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!  wave


Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek.  ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!! Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla. Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!  hehe




Mekkora volt a kijelzett üzemanyaghőmérséklet? Nekem ilyen 45-50 fokot jelez. Mondjuk az enyémben nincs hibakód.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:14:37 írta beikes » Naplózva

Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21096


« Új hozzászólás #13018 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 18:10:12 »

[quote author=
ui: Mondjuk ha ennyire biztos van a dolgodban, akkor nem értem miért kérsz tanácsot. Vedd meg azt, ami szerinted jó és ennyi!  wave


Ez az hogy nem biztos mi lehet a gond és mivel az alábbi szólások hasonló gondok ezért próbáljuk kideríteni mi az .
Mert a erőt elveszi az tuti és nálam a Delphi az az üzemanyag hőmérséklet jeladót írta ki P0168 kóddal.
A többi sorstárs nem tudom mennyire nyúlt bele de én ott keresgélek.  ....Pl. lehúztam ma a stekkert és semmi változás egészen addig míg újra nem indítottam ...na akkor dobta be az enginet. És azóta felhúzza magát indításkor mint aki afrikába készűl....vagyis nehezzen indúl. Gondolom mert bent van a hiba!!! Nos ez szerintem arra utal hogy az a kis érzékelő melegen rossz üzit ad meg és ezért ugyan azt produkálja mint mikor le volt húzva róla. Tehát !! jöhet a csővel egyben lévő érzékelő és majd meglátjuk mi sül ki.
Ui: A tanács kérés az nem mire vonatkozott hanem hogy hol lehet és lehet e külön venni jeladót!!  hehe



Ennek olvastad az utolsó mondatát? Roll Eyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1146081#msg1146081

Ezt kellene első körben ellenőrizni. Ha nincs egyértelműen kimutatható hiba (bár remélhetőleg észrevehető rendellenesség), akkor:
- Törölni kell minden hibakódot.
- Használat közben (mondjuk ez laptoppal macerásabb, mint egy OBD kütyüvel, ami logolni is tud) néhány a jelenséggel kapcsolatos értéket logolni kell. Amikor jelentkezik a hiba, utána elemezni a felvett értékeket.
- Látható lesz a vészüzembe kerülés és akkor a kiválasztott pillanathoz hozzátartozó jeladók értékei. Itt megfigyelhető, hogy pl. az üzemanyag hőmérséklet hová jutott az indulás óta és az normális-e. De ugye látni lehet más értékeket is, amiket együtt felvesz.
- Szoftvere válogatja, hogy meghatározza-e a vészüzembe kerülés kiváltó okát.


A kiemelt rész.

Ez nem így van. Lehúzott (ergo szakadt) érzékelő esetén vagy alacsony hőmérsékletre ugrik vagy egy beállított hőmérsékletre, amit erre az esetre beprogramoztak.
Melegen pedig a melegedéssel arányosan a "meleg" irányba változik az értéke a szenzornak.
Ha hibás a szenzor és egy bizonyos hőmérsékletnél szakadást mutat (V.A.G. ECT-k szeretnek ilyet csinálni), akkor abban a pillanatban akár kerülhet is limp home üzemmódba az autó és amint tovább melegszik a hőmérséklet, elképzelhető, hogy már valós értéket mutat.
Ezt bizony oszcilloszkóppal lehet kimutatni, mert ha pár ms ideig történik ez a "baki", azt egyik diag szoftver sem fogja kimutatni, mert több a mintavételezési ideje.


Adj egy alvázszámot, keresgélek...hátha.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 18:22:44 írta Meg Győző » Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13019 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 18:30:14 »

Ennek olvastad az utolsó mondatát? Roll Eyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1146081#msg1146081

Adj egy alvázszámot, keresgélek...hátha.
WF0EXXGBBECB52567
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21096


« Új hozzászólás #13020 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:52:19 »

WF0EXXGBBECB52567

Nem jártam sikerrel.
Érdemes végigmenni azokon, amiket írtam.
Ha a vizsgálatok eredményei is a hőmérséklet szenzor hibájára utalnak, na akkor kell venni szenzort. Ebben az esetben én nem sajnálnám azt a ~22e forintot, ennyi.
Ha ez megnyugtat, akkor más típusokban ahol szintén csővel együtt kapható ott jóval drágább ez az alkatrész!  vigyor3

Valamint ez nem tétel úgy, hogy ugye a dízel miatt rengeteget spórolsz. Szóval csak ki kell venni egy keveset a malacperselyből!  Wink
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13021 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 06:56:45 »

Nem jártam sikerrel.
:

Valamint ez nem tétel úgy, hogy ugye a dízel miatt rengeteget spórolsz. Szóval csak ki kell venni egy keveset a malacperselyből!  Wink

Én igen mert úgy nézem működik az új NTC termisztorral ami csak 300ft lett volna ha nem találok a házban  taps Majd délután megyek hosszabban is de már ezen a 30km en is ki szokott jönni a hiba.
Köszi a segítséget és tanácsokat.
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21096


« Új hozzászólás #13022 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 17:35:14 »

Én igen mert úgy nézem működik az új NTC termisztorral ami csak 300ft lett volna ha nem találok a házban  taps Majd délután megyek hosszabban is de már ezen a 30km en is ki szokott jönni a hiba.
Köszi a segítséget és tanácsokat.

Ezek szerint továbbra sem figyelted a gázolaj hőmérsékletét illetve az értéket, amit küld a szenzor....
Naplózva
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393



« Új hozzászólás #13023 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 20:39:32 »

Akinek van már tapasztalata DPF szürő szoftveres alaphelyzetbe állításról, regen után, csere után, tisztíttatás után, kérdezném tisztelettel!
Vagy a szakértőket!  worship  pias
Korábban az FORSCAN kiolvasott érték
DPF_SOOT_LD-DPF ~(20-24)%-100% futott, regenkor persze lefelé.
Amikor Forscan-nal alaphelyzetbe állítottam egy tökéletesen lefutott regen után  0%,0%
a rendszer így állt be, ~34%-100%
Most ki lett takaríttatva a hamu a DPF-ben, a műhely alaphelyzetbe állította a szűrő elektronikát SOOT:9%, LOAD:20% tudtam én már kiolvasni rövid használat után
majd a rendszer ismét így állt be, ~34%-100%
Ti mit tapasztaltatok?

Rövidíti-e a ciklus kilométert, hogy a skálázás 20-100% helyett 34-100% közt futkorászik? Persze elvi azonos használatot feltételezve.
Vagy ez az érték is csak egy viszonylagos jelzés értékű adat?  Huh? miaz
Vajon van-e valami elvárt rutin művelet alaphelyzetbe állítást követően, amivel pozitívabb megítélés alá kerül a tiszta szűrő a rendszernek. Pl. önadaptációig lehetőleg hosszú utas, közepes tempós használat, v. ....

 worship  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 19:01:50 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 599



« Új hozzászólás #13024 Dátum: 2018.06.13 szerda, 21:56:51 »

Akinek van már tapasztalata DPF szürő szoftveres alaphelyzetbe állításról, regen után, csere után, tisztíttatás után, kérdezném tisztelettel!
Vagy a szakértőket!  worship  pias
Korábban az FORSCAN kiolvasott érték
DPF_SOOT_LD-DPF ~(20-24)%-100% futott, regenkor persze lefelé.
Amikor Forscan-nal alaphelyzetbe állítottam egy tökéletesen lefutott regen után  0%,0%
a rendszer így állt be, ~34%-100%
Most ki lett takaríttatva a hamu a DPF-ben, a műhely alaphelyzetbe állította a szűrő elektronikát SOOT:9%, LOAD:20% tudtam én már kiolvasni rövid használat után
majd a rendszer ismét így állt be, ~34%-100%
Ti mit tapasztaltatok?

Rövidíti-e a ciklus kilométert, hogy a skálázás 20-100% helyett 34-100% közt futkorászik? Persze elvi azonos használatot feltételezve.
Vagy ez az érték is csak egy viszonylagos jelzés értékű adat?  Huh? miaz
Vajon van-e valami elvárt rutin művelet alaphelyzetbe állítást követően, amivel pozitívabb megítélés alá kerül a tiszta szűrő a rendszernek. Pl. önadaptációig lehetőleg hosszú utas, közepes tempós használat, v. ....

 worship  beka3

amugy van barmi panaszod a kocsival?  wow1
Naplózva

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393



« Új hozzászólás #13025 Dátum: 2018.06.13 szerda, 22:35:31 »

Hibakódmentes.  9,5 - 10,7 l/100km a fogyasztás, 130-150km-enként regenek, 3200km re olajcserét írt. Ami meg is volt természetesen. Most igaz nem kifejezetten hosszúkat megyünk. De tisztított szűrő mellett sincs komolyabb változás, a fogyasztás meg inkább 10 feletti lett.  Érezhetően jobban megy most azért. De ezek szerint eddig sem volt 170000-el nagyon eltömődve a szűrő, dP értékek sem nagyon változtak, nem rosszak. De akkor miért a nagyobb fogyasztás, miért sűrű a regen? Sajnos hosszú úttal nem tudtam még kipróbálni a takarított szűrőt. Az EGR-t nem tudom ideiglenesen kiiktatni lemezzel, így azt nem tudom vizsgálni. Valami olyan gondot sejtek, ami még nem generál hibát. Ha például nem zár rendesen az EGR, nem tudom milyen mérvű esetben dob már hibát. Üzemanyag nyomás rendben 380-~1600bar, követi a megkívánt értéket, dpf szerviz szerint a befecskendezők rendben, turbó nyomás rendben 1-2.55, esetleges kifújást hátul nem tudok nézni, vákuumba viszont nem megy, mérnem kell még egyszer hosszabb motorféküzemet, a lambda értékeknek nem tudom milyennek kell lennie. Indításnál jó darabig 1, majd felmegy 2 re és szinte csak ennyit mutat, marad. Olajat láthatóan nem fogyaszt, nem füstöl egyáltalán, viszont hígul. pöcre indul hidegen, melegen, fagyosan. beka3 (Most ennyi jut eszembe.)  Pillanatnyi fogyasztás néha érdekes, van hogy 4,5-5,6, de van amikor 7, 8,5 litert mutat hasonló körülmények közt. Nem tudtam összefüggést találni még.

amugy van barmi panaszod a kocsival?  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 23:09:06 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 599



« Új hozzászólás #13026 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 00:55:29 »

Hibakódmentes.  9,5 - 10,7 l/100km a fogyasztás, 130-150km-enként regenek, 3200km re olajcserét írt. Ami meg is volt természetesen. Most igaz nem kifejezetten hosszúkat megyünk. De tisztított szűrő mellett sincs komolyabb változás, a fogyasztás meg inkább 10 feletti lett.  Érezhetően jobban megy most azért. De ezek szerint eddig sem volt 170000-el nagyon eltömődve a szűrő, dP értékek sem nagyon változtak, nem rosszak. De akkor miért a nagyobb fogyasztás, miért sűrű a regen? Sajnos hosszú úttal nem tudtam még kipróbálni a takarított szűrőt. Az EGR-t nem tudom ideiglenesen kiiktatni lemezzel, így azt nem tudom vizsgálni. Valami olyan gondot sejtek, ami még nem generál hibát. Ha például nem zár rendesen az EGR, nem tudom milyen mérvű esetben dob már hibát. Üzemanyag nyomás rendben 380-~1600bar, követi a megkívánt értéket, dpf szerviz szerint a befecskendezők rendben, turbó nyomás rendben 1-2.55, esetleges kifújást hátul nem tudok nézni, vákuumba viszont nem megy, mérnem kell még egyszer hosszabb motorféküzemet, a lambda értékeknek nem tudom milyennek kell lennie. Indításnál jó darabig 1, majd felmegy 2 re és szinte csak ennyit mutat, marad. Olajat láthatóan nem fogyaszt, nem füstöl egyáltalán, viszont hígul. pöcre indul hidegen, melegen, fagyosan. beka3 (Most ennyi jut eszembe.)  Pillanatnyi fogyasztás néha érdekes, van hogy 4,5-5,6, de van amikor 7, 8,5 litert mutat hasonló körülmények közt. Nem tudtam összefüggést találni még.


egy 7 személyes , 2.2L-es 200LE-s kocsinal teljesen realis ez a fogyasztas a korulmenyeket tekintve. azt irod rovid tavokon hasznalod, ennek fenyeben a regen periodus meg es az olajcsere jelzes sem meglepo. Euro hanyas?
nincs itt gond, regenek is lemennek, sztem engedd el a dolgot.
Naplózva

fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393



« Új hozzászólás #13027 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 06:25:40 »

EURO 5. És nem is a fogyasztás zavar. Bár köze nincs ügye ahhoz amit rá hazudnak. Néha elengedem. De azért ez vicc, hogy a környezetvédelmi megoldások miatt, amit meggyőződésből támogatok, egyet értek vele, az autók tulajdonképpen teljesen haza vannak vágva. Ráadásul azokat sem teljesítik így sem. Köszönöm meglátásod!  beka3
egy 7 személyes , 2.2L-es 200LE-s kocsinal teljesen realis ez a fogyasztas a korulmenyeket tekintve. azt irod rovid tavokon hasznalod, ennek fenyeben a regen periodus meg es az olajcsere jelzes sem meglepo. Euro hanyas?
nincs itt gond, regenek is lemennek, sztem engedd el a dolgot.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3287



« Új hozzászólás #13028 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 06:49:11 »

EURO 5. És nem is a fogyasztás zavar. Bár köze nincs ügye ahhoz amit rá hazudnak. Néha elengedem. De azért ez vicc, hogy a környezetvédelmi megoldások miatt, amit meggyőződésből támogatok, egyet értek vele, az autók tulajdonképpen teljesen haza vannak vágva. Ráadásul azokat sem teljesítik így sem. Köszönöm meglátásod!  beka3

Egy valamit nem ertek. Az adatok alapjan ez mar a faceliftes motor, vagyis a dpf-be befecskendezve regeneral. Amikor a magasabb pillanatnyi fogyasztas adatokat latod es nem indokolja gyorsitas, emelkedo miatti terhes, akkor lehet epp a regen fut. Viszont ezeknel a motoroknal nem higulhatna az olaj. Nekem az elmult 118ezer km alatt meg sose volt hamarabb olajcsere mert kerte volna, igaz a harmadik szerviz ota 10000-kent megy olajcserere. De sose emelkedett az olajszint. Az nem lehet hogy olajcsere utan nem lett nullazva es emiatt jelzett ilyen hamar?
Amugy a rovid tavu hasznalatot nem nagyon szeretik a dizelek, ilyen esetben indokolt a magasabb fogyasztas. Az enyem csak egy kombi mondi, 163 pacival es nincs tojas a gazpedal alatt, de atlagban 6.7 literrel jarok. Meg kellene nezned egy hosszabb uton, szerintem 8-9 korul kellene lennie az atlagodnak, persze nem autopalya 160nal teljes terhelessel...
A sok regent is a rovid tavos hasznalat valthatja ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393



« Új hozzászólás #13029 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 07:30:55 »

(9,7 lett tankolással a döcögős városi.)

Volt korábban,  hogy nem lett 0 va az olajcserekor,  most eloző cserekor megtettem,  meg a mostani cserénél is.  Majd meglatjuk.  Korábban  8,3 volt az autópálya,  országút vegyes. Legnagyobb regenközti távolság 400km volt. Most erre nincs adatom.  A Dpf regent látom. Az utóbefecskendezėsest esetleg telefonon hőmérséklet alapján,  vagy álló  helyzetben műszerfalon pillananyi fogyasztás. Ez is híggít sajnos sok regen esetén. Motor megállítása,  majd hamar újra indítása után szerintem többet eszik, mintha nem lett volna leállítva. Melegedési szakaszt csinál,  pedig nem nagyon hül ki a motor. Ilyenkor a lamba szabályzás is újra indul.  Nem lenne jó autómata star-stop motor.  eplus2
Egy valamit nem ertek. Az adatok alapjan ez mar a faceliftes motor, vagyis a dpf-be befecskendezve regeneral. Amikor a magasabb pillanatnyi fogyasztas adatokat latod es nem indokolja gyorsitas, emelkedo miatti terhes, akkor lehet epp a regen fut. Viszont ezeknel a motoroknal nem higulhatna az olaj. Nekem az elmult 118ezer km alatt meg sose volt hamarabb olajcsere mert kerte volna, igaz a harmadik szerviz ota 10000-kent megy olajcserere. De sose emelkedett az olajszint. Az nem lehet hogy olajcsere utan nem lett nullazva es emiatt jelzett ilyen hamar?
Amugy a rovid tavu hasznalatot nem nagyon szeretik a dizelek, ilyen esetben indokolt a magasabb fogyasztas. Az enyem csak egy kombi mondi, 163 pacival es nincs tojas a gazpedal alatt, de atlagban 6.7 literrel jarok. Meg kellene nezned egy hosszabb uton, szerintem 8-9 korul kellene lennie az atlagodnak, persze nem autopalya 160nal teljes terhelessel...
A sok regent is a rovid tavos hasznalat valthatja ki.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.19 kedd, 10:35:40 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13030 Dátum: 2018.06.19 kedd, 12:08:09 »

Sziasztok!

Lecserélném nemsokára az Mk3 Mondeomat Mk4-re.
Mennyire kell félni a 140LE-s QXBA motorkódos dízelektől? Ez ugye nem Delphi hanem siemens rendszerű (Piezos?). Mennyire kényes?
Futásteljesítményben mennyi a sok?(Tudom állapotot kell nézni)

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13031 Dátum: 2018.06.19 kedd, 15:12:59 »

Sziasztok!

Lecserélném nemsokára az Mk3 Mondeomat Mk4-re.
Mennyire kell félni a 140LE-s QXBA motorkódos dízelektől? Ez ugye nem Delphi hanem siemens rendszerű (Piezos?). Mennyire kényes?
Futásteljesítményben mennyi a sok?(Tudom állapotot kell nézni)

Köszönöm!
300 felett már sok...de teljesen megbízható,fényévekkel,mint az mk3.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13032 Dátum: 2018.06.19 kedd, 16:02:26 »

300 felett már sok...de teljesen megbízható,fényévekkel,mint az mk3.

Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?

Mikre kell figyelni vásárlásnál?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6283



E-mail
« Új hozzászólás #13033 Dátum: 2018.06.19 kedd, 16:15:29 »

Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?

Mikre kell figyelni vásárlásnál?

2010 vége környékén. 2011-től keresve nem nagyon futsz bele már FL előttibe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13034 Dátum: 2018.06.19 kedd, 16:45:33 »

Mikor volt a facelift váltás? A műszerfal összefügg vele vagy az felszereltség függő?
Kívülről amelyik krómosabb rácsot kapott az az újabb?
A porlasztók állapotát kell nézni, vagy lehet nézni?

Mikre kell figyelni vásárlásnál?
2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz  az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24719


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13035 Dátum: 2018.06.19 kedd, 17:03:55 »

2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz  az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.

nem
A motorokat előbb váltották mínt ahogy a facelift bejött.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13036 Dátum: 2018.06.19 kedd, 17:24:57 »

2010.04től nagyjából-asszem
A tit-s nek más a belső design biztosan.A converz  az felszereltség függő,és a rács is.
A diagot rákell dugni.Nem minden autó közöl adatokat a csúcsokról.
Ez mit jelent? Vagy miért?
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13037 Dátum: 2018.06.19 kedd, 17:44:41 »

nem
A motorokat előbb váltották mínt ahogy a facelift bejött.

de.
már volt motor 2009 év végén ami az újabb befecskendezéssel regenerált,ettől a hivatalos fl akkor is azzal a dátummal jött ki.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13038 Dátum: 2018.06.19 kedd, 17:47:15 »

Ez mit jelent? Vagy miért?
Köszönöm!
diagoltam fl előtti és utáni autókat,de nem tudom mi lehet az összefüggés,talán az is felszereltség függő,de nem minden verzió közöl a diagprogrammal korrelciós értékeket.Az is lehet, hogy az autó sw verziójától függ.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13039 Dátum: 2018.06.19 kedd, 19:40:20 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy az autó P0087 es hibakódot dob ki. És ez azt produkálja hogy melegen nem indul be az autó. Indítózik de nem indul be. Ha lehűl a motor kb 1-2 óra alatt akkor nagy nehezen beindul és utánna teljesen jól megy is minden. Az üzemanyag nyomás szelepet cseréltük már. Mi lehet a baj? Hibakód P0087. Régota fennálló már a hiba. Hozzáértők hozzászólását várom. Vagy olyan ötleteket ami ezt segít megoldani. Köszönöm!! Smiley
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13040 Dátum: 2018.06.19 kedd, 20:27:54 »

de.
már volt motor 2009 év végén ami az újabb befecskendezéssel regenerált,ettől a hivatalos fl akkor is azzal a dátummal jött ki.

Motorilag mi változott? QXBA csak az újaknál volt? Vagy mivel lett másabb a befecskendezés?

Köszönöm az összes választ!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13041 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:17:20 »

Motorilag mi változott? QXBA csak az újaknál volt? Vagy mivel lett másabb a befecskendezés?

Köszönöm az összes választ!
a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13042 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:22:36 »

a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13043 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:23:14 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy az autó P0087 es hibakódot dob ki. És ez azt produkálja hogy melegen nem indul be az autó. Indítózik de nem indul be. Ha lehűl a motor kb 1-2 óra alatt akkor nagy nehezen beindul és utánna teljesen jól megy is minden. Az üzemanyag nyomás szelepet cseréltük már. Mi lehet a baj? Hibakód P0087. Régota fennálló már a hiba. Hozzáértők hozzászólását várom. Vagy olyan ötleteket ami ezt segít megoldani. Köszönöm!! Smiley
Van néhány dolog ami okozhatja.Az egyszerűtől a drágáig.Akár egy eldugult üza szűrő,egy eresztő Ó gyűrű a szívóoldalon.
De lehet a beszorult nyomásszabályzó is,a nagynyomású kopása, és vagy nyitott állapotban ragadt pcsúcs.Megkell keresni a hibát.Ezt nem nagyon szeretik a mai "cseréljük" szerelők.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42329



« Új hozzászólás #13044 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:25:16 »

Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
évjáratból is kiderül,és az alvázszámból.Etis megmondja.
Igen az a fészlift topik.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23424


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13045 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:49:21 »

Motorkódból derül ki? Az újabb a jobb gondolom?
Amire van egy külön topic hogy a 140LE-ből 163LE csinálható az a QXBA motorkódra vonatkozik, vagy még azon belül mást is kell nézni?
qxba még a régi, abból nem lehet gyári 163ast csinálni
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23424


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13046 Dátum: 2018.06.19 kedd, 21:49:48 »

a legszembetűnőbb a regenerálás módjának a megváltoztatása,de biztosan van más is.
izzítás vezérlő ha van a jobb első toronynál, akkor "fl" motoros
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13047 Dátum: 2018.06.20 szerda, 05:15:18 »

qxba még a régi, abból nem lehet gyári 163ast csinálni
Melyik az új motorkódú?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13048 Dátum: 2018.06.20 szerda, 05:28:23 »

Melyik az új motorkódú?
Ja már látom, na ilyet nem találtam abban az árkategóriában amit keresek.
Az új motorok már Delphi rendszerűek és Euro5-ösek.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 813


E-mail
« Új hozzászólás #13049 Dátum: 2018.06.20 szerda, 08:31:21 »

Ez mennyire igaz? (Diesel Gödöllő honlapja)

Siemens
Katasztrófa. Főleg a Peugeot és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor meghibásodik akkor tönkre vágja elektromosan a többit, és Az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószínűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert.
Javítástechnológia nincs, borsos alkatrész árak vannak. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása, kissé akadozó alkatrész ellátás mellett megoldottnak mondható.

Elképesztően gagyi, mintha a kínai piacon akarnánk minőséget venni. Maradtak volna inkább az orvosi műszerek gyártásánál.

Én nem találtam eddig egy rossz leírást se ezen kívül
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130LE N7BA 2006 Eur4
Oldalak: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.