Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 15:41:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4662642 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13050 Dátum: 2018.06.20 szerda, 21:07:50 »

Hát igen. Nekem is ez a bajom. Sok mindent kicseréltünk már benne. De még nem találtuk meg a hibát. De ha Szigetszentmiklós környékén valaki tud megbízható szerelőt aki érti is a Fordokat akkor azt megköszönném.
Ha Üllőig (Vecsés) elgurulnál az M0-n, érdekelne segítség?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13051 Dátum: 2018.06.20 szerda, 22:33:15 »

Ha Üllőig (Vecsés) elgurulnál az M0-n, érdekelne segítség?

Akár igen bár az nekem majdnem 40 perc. És ha ott kell hagynom akkor nem tudok hazajutni. Mennyi idő lenne? Mikor tudnám vinni? :/
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13052 Dátum: 2018.06.20 szerda, 22:50:43 »

Akár igen bár az nekem majdnem 40 perc. És ha ott kell hagynom akkor nem tudok hazajutni. Mennyi idő lenne? Mikor tudnám vinni? :/
Van egy volt ford kereskedő/szerelő SzSzmiklóson, ahol blekit vettem. Ott voltál már?
Persze, tudom én, nem 1xü hazajutni Üllő-Szszmiklós viszonylatban, de megoldható. Kb. 2 óra. Még mindig 1xübb, mint árnyékolástechnikus szerelőt találni júniusban...  7 hete jelentettem náluk a hibát...
 
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13053 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 07:23:32 »

Van egy volt ford kereskedő/szerelő SzSzmiklóson, ahol blekit vettem. Ott voltál már?
Persze, tudom én, nem 1xü hazajutni Üllő-Szszmiklós viszonylatban, de megoldható. Kb. 2 óra. Még mindig 1xübb, mint árnyékolástechnikus szerelőt találni júniusban...  7 hete jelentettem náluk a hibát...
 
 

Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13054 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 07:35:41 »

Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
miklóson a gyári úton a tüzéppel majdnem szemben van egy "volt" Forsz szervíz.Őket tudom javasolni.Most független szervízként működik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #13055 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 11:25:57 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Vasárnap elugrottunk a családdal Bp.-ről Körmendre welnessezni. Az út vég előtt 20 km-el kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpa, majd 5 km után jött a motor hibaüzenet+vészüzem. Kiolvastam a hibakódot:

P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P244B - Dízel részecskeszűrő nyomáskülönbség túl magas.

természetesen a statikus regen nem futott le, így elindultam tegnap 2 gyerekkel meg az asszonnyal vészüzemben a 260 km-es útra. egyszer megálltam az M1-esen pihenni és induláskor vettem észre, hogy a vészüzem törlődött, és bár a motorhiba ikon megmaradt, az autó tökéletesen működik.

Szóval úgy gondoltam, elviszem azért a részecskeszűrőt kitisztíttatni, ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Az autó egy 2007-es S-max 2.0 Tdci 130 le változat. Van tisztítással kapcsolatban tapasztalata valakinek? Esetleg után gyártott szűrőt rakott be valaki? Én ide viszem az autót pénteken, ők nem savazzák, hanem valamilyen más eljárással tisztítják:

http://reszecskeszuro-tisztitas.info/

Szóval tapasztalat, vélemény?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Trilok
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #13056 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 12:04:26 »

miklóson a gyári úton a tüzéppel majdnem szemben van egy "volt" Forsz szervíz.Őket tudom javasolni.Most független szervízként működik.
Köszönöm, benézek hozzájuk. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13057 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 12:21:34 »

Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Vasárnap elugrottunk a családdal Bp.-ről Körmendre welnessezni. Az út vég előtt 20 km-el kigyulladt a motorfigyelmeztető lámpa, majd 5 km után jött a motor hibaüzenet+vészüzem. Kiolvastam a hibakódot:

P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P244B - Dízel részecskeszűrő nyomáskülönbség túl magas.

természetesen a statikus regen nem futott le, így elindultam tegnap 2 gyerekkel meg az asszonnyal vészüzemben a 260 km-es útra. egyszer megálltam az M1-esen pihenni és induláskor vettem észre, hogy a vészüzem törlődött, és bár a motorhiba ikon megmaradt, az autó tökéletesen működik.

Szóval úgy gondoltam, elviszem azért a részecskeszűrőt kitisztíttatni, ezzel kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Az autó egy 2007-es S-max 2.0 Tdci 130 le változat. Van tisztítással kapcsolatban tapasztalata valakinek? Esetleg után gyártott szűrőt rakott be valaki? Én ide viszem az autót pénteken, ők nem savazzák, hanem valamilyen más eljárással tisztítják:

http://reszecskeszuro-tisztitas.info/

Szóval tapasztalat, vélemény?

Most 2006-os vagy 2007-es?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #13058 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 12:55:11 »

Most 2006-os vagy 2007-es?  vigyor3

Gyártási év 2006, első forgalomba helyezés 2007. Néha keverem, de szerintem ennek most nincs nagy jelentősége. Vagy mégis?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13059 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 15:22:24 »

Sziasztok!

2.0 TDCi turbójáról mit lehet tudni? Mikor kapcsol be, milyen fordulatnál, mekkora fordulatig, milyen nyomással? Gondolom azért nem ilyen eccerűen működik, de nagyjából... Van erről vmi görbe mint a nyomatékról?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13060 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 15:56:39 »

Nem voltam még, kontaktot tudsz adni? Pont az idővel van bajom. Sajnos nem nagyon tudnék rá kiszorítani 2órát arra hogy csak utazzak. :/
Sajnos nem.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13061 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 16:42:05 »

Sziasztok!

2.0 TDCi turbójáról mit lehet tudni? Mikor kapcsol be, milyen fordulatnál, mekkora fordulatig, milyen nyomással? Gondolom azért nem ilyen eccerűen működik, de nagyjából... Van erről vmi görbe mint a nyomatékról?

ne kapcsol be.Az folyamatosan forog,hajtja a kipufogógáz.A fordulatszáma változik a lapátok állásátl és a kipufogógáz mennyiségétől függően.

pl:  https://superchipsltd.files.wordpress.com/2011/10/superchips-ford-2-0-tdci-163ps-copy.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.21 csütörtök, 16:44:00 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13062 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 19:32:59 »

ne kapcsol be.Az folyamatosan forog,hajtja a kipufogógáz.A fordulatszáma változik a lapátok állásátl és a kipufogógáz mennyiségétől függően.

pl:  https://superchipsltd.files.wordpress.com/2011/10/superchips-ford-2-0-tdci-163ps-copy.jpg
eljen köszi! De akkor mitől függ hogy mekkora a nyomás? Illetve írtatok olyat is hogy ha állandó a sebesség, akkor visszaveszi a töltőnyomast 0.1-re vagy vmi hasonló kis értékre?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13063 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 20:12:40 »

eljen köszi! De akkor mitől függ hogy mekkora a nyomás? Illetve írtatok olyat is hogy ha állandó a sebesség, akkor visszaveszi a töltőnyomast 0.1-re vagy vmi hasonló kis értékre?
a nyomás akkora,amekkora szükséges.A PCM modul határozza meg a megkívánt értékeket.A turbó ezt  a kipufogó oldali változó geometriájú lapátokkal tudja beállítani,ezért is hívják VGT-nek a turbót.  https://www.youtube.com/watch?v=69B5K3OX6Pw

És ha beáll egy állandó sebesség és nem kell az a plusz energia a fentartásához,mint amenyi az elérésehez, természetesen leszabályoz a töltőnyomás kisebbre, vagy akár nulla közelire.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13064 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 20:44:15 »

a nyomás akkora,amekkora szükséges.A PCM modul határozza meg a megkívánt értékeket.A turbó ezt  a kipufogó oldali változó geometriájú lapátokkal tudja beállítani,ezért is hívják VGT-nek a turbót.  https://www.youtube.com/watch?v=69B5K3OX6Pw

És ha beáll egy állandó sebesség és nem kell az a plusz energia a fentartásához,mint amenyi az elérésehez, természetesen leszabályoz a töltőnyomás kisebbre, vagy akár nulla közelire.
aham, tehat akkor a lapatok allasaval van szabalyozva a nyomas.
 worship köszönöm!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13065 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:02:05 »

A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.

OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:



P003A:00-2F

A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.

A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.

Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?

Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #13066 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 14:29:29 »

A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.

OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:

img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.jpeg[/img]

P003A:00-2F

A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.

A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.

Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?

Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).

Pierburg szelep nem volt piszkalva?
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.24 vasárnap, 14:46:57 írta Zsolteey » Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13067 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 14:56:14 »

A feleségem MK4 Faceliftes mondeója motorhibát jelez.

OBD-n keresztül ezt a hibaüzenetet kaptam:

[img width=337 height=600]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180622v00oqukn6.jpeg

P003A:00-2F

A neten ezt találtam róla: The last part of the dtc 2F indicates an erratic signal was received which could be caused by a faulty connector or wire damage.

A hibaüzenet törlése után a következő indításnál újra megjelent a hibaüzenet.

Volt valakinek már ilyen hibája, mivel lehet orvosolni a hibát? Mit nézzek meg?

Nem tudom, hogy az is okozhatja a hibát, hogy a motortéri biztosítékdobozt többször nyitogattuk, akksi sarut többször le és feltettük, valamelyik kábelt csatlakozás kilazulhatott. (BT-os akkumulátor lemerítés után nyomoztunk).

https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobiltelefonok__2836171-hogy-lehet-a-samsung-galaxy-ace-en-kepernyofelvetelt-csinalni
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #13068 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 20:07:40 »

Sziasztok, többeknél olvastam, hogy a dízelében van némi tuning. Egy 2007-es 130 lovas automata váltós 2.0 TDCI-n mennyit egészséges emelni?
 
Nem vagyok a tuning híve, de most érett meg, hogy részecskeszűrővel kezdeni kell valamit és mellé lehet ebbe is érdemes lenne belenyúlni. Nekem elég a jelenlegi ereje is, csak az érdekelne, hogy szerintetek mennyi az az emelés ami még hosszú távon is egészséges. Nem akarok elszállni vele, nem akarom magam hülyeségre sem rábeszélni. Siemens porlasztók vannak benne, gondolom siemens a vezérlő is. Óra állás 343000 km, a gyári részecskeszűrő most került ki belőle, városi használatra nem ajánlották, hogy vegyek bele újat, tisztíttattam is már, de érezhetően megfogta a kocsit, nagyon gyakran regenerált. Most érezhetően jobban megy.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13069 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 08:45:01 »

Sziasztok, többeknél olvastam, hogy a dízelében van némi tuning. Egy 2007-es 130 lovas automata váltós 2.0 TDCI-n mennyit egészséges emelni?
 
Nem vagyok a tuning híve, de most érett meg, hogy részecskeszűrővel kezdeni kell valamit és mellé lehet ebbe is érdemes lenne belenyúlni. Nekem elég a jelenlegi ereje is, csak az érdekelne, hogy szerintetek mennyi az az emelés ami még hosszú távon is egészséges. Nem akarok elszállni vele, nem akarom magam hülyeségre sem rábeszélni. Siemens porlasztók vannak benne, gondolom siemens a vezérlő is. Óra állás 343000 km, a gyári részecskeszűrő most került ki belőle, városi használatra nem ajánlották, hogy vegyek bele újat, tisztíttattam is már, de érezhetően megfogta a kocsit, nagyon gyakran regenerált. Most érezhetően jobban megy.

Gondold ki, mennyit ér meg neked!

A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!

 wave wave

(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13070 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 08:55:42 »

Gondold ki, mennyit ér meg neked!

A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!

 wave wave

(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
160le-ig ésszerű állapotba lehet húzni.Az a kb25% simán belefér jövőbeli gondok nélkül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13071 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 09:03:52 »

Gondold ki, mennyit ér meg neked!

A teljesítmény és nyomaték növelésével exponenciálisan nő a meghibásodás kockázata! 190ps-is biztosan lehet húzni... Az AT-k nem véleltlenül 130lovasak!

 wave wave

(Én tuti nem nyúlnék hozzá...)
nem csak at AT-k 130lovasak, elején mind az volt, aztán lett AT és MT is 140lovas
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13072 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 10:33:26 »

160le-ig ésszerű állapotba lehet húzni.Az a kb25% simán belefér jövőbeli gondok nélkül.

Évekkel ezelőtt foglalkoztam ezzel iparszerűen. Tapasztalataink szerint történtek dugattyú megolvadások és befecskendező gondok a pug motoroknál. Hogy pontosan mennyi volt az annyi, nem derült ki, mert padon nem mérette meg senki anno. Mostanság a remapolt 2.0tdci ~185ps-t tud padon ~390nm mellett, de nem tenném le a nagyesküt, hogy tartós lesz, márcsak a működésből adódó többletterhelések miatt sem. Egy 240ps körülre húzott 2.2-es már 200k km alatt kifingatta a kuplung + kinyomó + KT csapatot. Tudom, használatfüggő, de meggyőződésem, hogy nem használ a tartósságnak. Én nem is fogom soha megiratni az enyémet.

Különben meg mindenki azt csinál, amit akar!  wave wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13073 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 10:41:44 »

Évekkel ezelőtt foglalkoztam ezzel iparszerűen. Tapasztalataink szerint történtek dugattyú megolvadások és befecskendező gondok a pug motoroknál. Hogy pontosan mennyi volt az annyi, nem derült ki, mert padon nem mérette meg senki anno. Mostanság a remapolt 2.0tdci ~185ps-t tud padon ~390nm mellett, de nem tenném le a nagyesküt, hogy tartós lesz, márcsak a működésből adódó többletterhelések miatt sem. Egy 240ps körülre húzott 2.2-es már 200k km alatt kifingatta a kuplung + kinyomó + KT csapatot. Tudom, használatfüggő, de meggyőződésem, hogy nem használ a tartósságnak. Én nem is fogom soha megiratni az enyémet.

Különben meg mindenki azt csinál, amit akar!  wave wave wave

Még az elején gondolkodtam rajta, hogy pár pacit még ki kéne hozni belőle. De félek, hogy az automata nem bírná hosszabb távon  szomoru1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13074 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 11:09:24 »

Pierburg szelep nem volt piszkalva?

Most nem piszkáltuk, de 1 évvel ezelőtt a Pierburg szelepet szétszedtem és a szivacsot kitisztítottam.

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tulajdonunkban lévő két mondi teljesen ugyanaz, motorkód és évjárat azonos, csak 3 hónap van közöttük, és így a könnyen kiszerelhető alkatrészeket tudom cserélni egymás között.

Ha a Pierburg szelep cserét követően nem kell újraprogramozni, akkor kicserélem őket, egy próbát megér. A "motorhiba" jelzés indításkor azonnal megjelenik.

Tegnap mentem a mondival egyet, de nem érzek semmi gyengeséget benne, szépen húz.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #13075 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 11:17:04 »

Nem akarok eszetlen határokat döngetni. 160 lóerő a maximális cél.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13076 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 13:02:41 »

Nem akarok eszetlen határokat döngetni. 160 lóerő a maximális cél.

Ezzel csak annyi a bibi, hogy xy tuning kft./bt.k előre megírt vezérlőket töltenek fel. Aki speciálisan egyénre szabott progit ír, az nem az 50k Ft-os kategória. Utcáról betérve egy akármilyen műhely kész anyaggal dolgozik, abból pedig vagy van olyan, amit szeretnél vagy nincs. 2 olyan programozót (tehát ők nem veszik, hanem írják a vezérlő szoftvereket) ismerek, akikre rábíznám az autómat, de ők sem ajánlják.

Sok szerencsét neked hozzá!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13077 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 13:05:35 »

Még az elején gondolkodtam rajta, hogy pár pacit még ki kéne hozni belőle. De félek, hogy az automata nem bírná hosszabb távon  szomoru1

Kilehet, sokat is. Kérdés, hogy érdemes-e. A tied ráadásul automata is...  Wink Wink

Kérdezték is annon tőlem, mit ajánlok? 3.0d - t.  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13078 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 13:34:24 »

Kilehet, sokat is. Kérdés, hogy érdemes-e. A tied ráadásul automata is...  Wink Wink

Kérdezték is annon tőlem, mit ajánlok? 3.0d - t.  wave

Igen, automata és az AWF-et olyan 440 Nm-ig tervezték tudomásom szerint. 420-ról 440-re "tuningolni" nincs értelme. Ha hozzányúlnék, akkor min 500, de akkor már a váltót is meg kéne piszkálni. Na ennyit nem ér már a dolog, illetve fontosabb az üzembiztonság.
Majd egyszer veszek valami V8-at Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Csaba8164
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13079 Dátum: 2018.06.26 kedd, 10:02:51 »

Sziasztok!

Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.

Köszönöm válaszotokat előre is!
Naplózva
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #13080 Dátum: 2018.06.26 kedd, 10:19:15 »

Sziasztok!

Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.

Köszönöm válaszotokat előre is!
nem a klíma fogja meg?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13081 Dátum: 2018.06.26 kedd, 10:41:34 »

Sziasztok!

Néha azt tapasztalom, hogy egyszerűen nem akar gyorsulni az autó. Hibaüzenet nincsen, és pár másodperc után meg mintha mi sem történne megy minden rendben tovább. MI lehet az oka? Turbo probléma, EGR?
1.6 TDCi-m van MKIV-es Mondeoba.

Köszönöm válaszotokat előre is!


A motorral van a gond. hiányzik belőle minimum 400 ccm. Csoda, hogy elindul.  beka3 eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13082 Dátum: 2018.06.26 kedd, 15:00:41 »

Most nem piszkáltuk, de 1 évvel ezelőtt a Pierburg szelepet szétszedtem és a szivacsot kitisztítottam.

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a tulajdonunkban lévő két mondi teljesen ugyanaz, motorkód és évjárat azonos, csak 3 hónap van közöttük, és így a könnyen kiszerelhető alkatrészeket tudom cserélni egymás között.

Ha a Pierburg szelep cserét követően nem kell újraprogramozni, akkor kicserélem őket, egy próbát megér. A "motorhiba" jelzés indításkor azonnal megjelenik.

Tegnap mentem a mondival egyet, de nem érzek semmi gyengeséget benne, szépen húz.
A Pierburgokat nyugodtan cserélgetheted, nem kell semmit programozni utána.
Nekem amúgy az elülső Pierburg egyik vezetéke volt kitörve alattomosan, közvetlen a stekker tövében, még megmozgatva sem lehetett látni, csak amikor levettem a csatlakozót a helyéről. De annak nem ez volt a hibakódja, hanem p02e2 (asszem)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13083 Dátum: 2018.06.27 szerda, 09:27:44 »

A Pierburgokat nyugodtan cserélgetheted, nem kell semmit programozni utána.
Nekem amúgy az elülső Pierburg egyik vezetéke volt kitörve alattomosan, közvetlen a stekker tövében, még megmozgatva sem lehetett látni, csak amikor levettem a csatlakozót a helyéről. De annak nem ez volt a hibakódja, hanem p02e2 (asszem)

Köszi az infót!.
Nekünk facelifteseink vannak, amiben csak egy Pierburg szelep van, most nyaralni megyünk, majd ha visszajöttünk csinálok egy cserét.  
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13084 Dátum: 2018.06.27 szerda, 10:07:41 »

Köszi az infót!.
Nekünk facelifteseink vannak, amiben csak egy Pierburg szelep van, most nyaralni megyünk, majd ha visszajöttünk csinálok egy cserét.  

Egy Pierburg tizenpárezer forint, és kb 3-4 évet bír. Már nekem is cserélve lett. Szerintem ne a két autó között cseréld, inkább újat vegyél, nem egy tehén ára...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #13085 Dátum: 2018.06.27 szerda, 10:11:28 »

Egy Pierburg tizenpárezer forint, és kb 3-4 évet bír. Már nekem is cserélve lett. Szerintem ne a két autó között cseréld, inkább újat vegyél, nem egy tehén ára...
Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13086 Dátum: 2018.06.27 szerda, 10:26:23 »

Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.

A Faceliftesben mint Tibor is írta már csak egy szelep van. Hallani és érezni is ha rossz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #13087 Dátum: 2018.06.27 szerda, 10:56:29 »

A Faceliftesben mint Tibor is írta már csak egy szelep van. Hallani és érezni is ha rossz.

Sziasztok,

Találtam két érdekes videót a pierburg szelep élettartam növeléssel és javításával kapcsolatban.
Kicsit barkács megoldás, de nem rossz az elgondolás. Vállalkozó kedvűeknek jó szórakozást jelenthet:

https://www.youtube.com/watch?v=tvxi6-TWcSM

https://www.youtube.com/watch?v=OWtTENCXI4M

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13088 Dátum: 2018.06.27 szerda, 14:05:50 »

Sziasztok,

Találtam két érdekes videót a pierburg szelep élettartam növeléssel és javításával kapcsolatban.
Kicsit barkács megoldás, de nem rossz az elgondolás. Vállalkozó kedvűeknek jó szórakozást jelenthet:

https://www.youtube.com/watch?v=tvxi6-TWcSM

https://www.youtube.com/watch?v=OWtTENCXI4M

Üdv BL.

Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...  nyes nyes nyes

(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren... Sad )

Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:

- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13089 Dátum: 2018.06.27 szerda, 14:42:17 »

Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...  nyes nyes nyes

(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren... Sad )

Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:

- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej

Mert csak felbakolva pörgeted a garázsban, azé' Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13090 Dátum: 2018.06.27 szerda, 15:03:13 »

Mert csak felbakolva pörgeted a garázsban, azé' Cheesy
Mé' szokta pörgetni is?   eplus2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13091 Dátum: 2018.06.27 szerda, 15:15:55 »

Mivel nem biztos, hogy rossz, ezért szerintem érdemes a két autóét megcserélni, mert így gyorsan kiderül, hogy tényleg bekrepált-e.
Én anno vettem plusz egyet feleslegesen, pedig csak a kábel volt törött.

Én is így gondolkodom, ha mégsem a cserélt alkatrész okozza a hibát, az elég ciki lenne.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13092 Dátum: 2018.06.27 szerda, 17:29:21 »

Merényletek ellenem ezek a videók! Én alig várom már, hogy letérdeljen valami a kocsin, amit kicserélhetek újra...  nyes nyes nyes

(nem vagyok valami sikeres eddig ezen a téren... Sad )

Lássuk a hibatengert 208k km-ig.:

- 135k - nál első fékek komplett csé
- 140k - nál hátső fékek komplett csé
- 160k - nél 1 Pierburg szelep csé
- 206k - nál kormányösszekötő gömbfej

Tudod, van egy igaz mondás, hogy ami késik, nem múlik. nyes Szóval minket szépen apránként kóstolgat az élet, de te egyszer nagyon rá fogsz baxni és akkor egy ilyen pierburg szelep cserén se fogsz viccelődni Humor Herold...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13093 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 13:04:15 »

Tudod, van egy igaz mondás, hogy ami késik, nem múlik. nyes Szóval minket szépen apránként kóstolgat az élet, de te egyszer nagyon rá fogsz baxni és akkor egy ilyen pierburg szelep cserén se fogsz viccelődni Humor Herold...  eplus2

Spirizem Kálmi, spirizem!  eplus2 eplus2

Felkhúrja az agyam, megint eladom és lehet kergetni megint a szellemeket, mint legutóbb!

Van egy kiszemeltem, de eléggé iggénytelenke:

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13094 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 13:16:41 »

Spirizem Kálmi, spirizem!  eplus2 eplus2

Felkhúrja az agyam, megint eladom és lehet kergetni megint a szellemeket, mint legutóbb!

Van egy kiszemeltem, de eléggé iggénytelenke:

[img]https://preview.ibb.co/hrq2cJ/20180526_162433.jpg

Szélvédőragasztó, azt csókolom Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.02 hétfő, 16:40:52 írta alf® » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13095 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 13:47:47 »

Szélvédőragasztó, azt csókolom Cheesy

Ennyi pénzért ragasztgassa már a gyártó!  wow1 wow1 wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
entoni89
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #13096 Dátum: 2018.07.03 kedd, 19:37:54 »

Sziasztok.

2008-as Mondeo (MK4) 2.0 TDCi, motortartó bakok cseréje hozhat némi javulást a rezonanciában? Tudom, hogy dizel az ilyen meg stb, de amikor megállok vele igen erősen rezonál (nem a kettőstömegű végett).
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13097 Dátum: 2018.07.03 kedd, 20:06:08 »

Sziasztok.

2008-as Mondeo (MK4) 2.0 TDCi, motortartó bakok cseréje hozhat némi javulást a rezonanciában? Tudom, hogy dizel az ilyen meg stb, de amikor megállok vele igen erősen rezonál (nem a kettőstömegű végett).
Y.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13098 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 21:10:50 »

Mekkora volt a kijelzett üzemanyaghőmérséklet? Nekem ilyen 45-50 fokot jelez. Mondjuk az enyémben nincs hibakód.

Baj van Sad 95 fokot mutatott ma ....Mi lehet az ok? üzemanyag hűtő koszos? vagy mi?
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #13099 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 21:26:49 »

Baj van Sad 95 fokot mutatott ma ....Mi lehet az ok? üzemanyag hűtő koszos? vagy mi?
A hűtő nem lehet koszos.Akkor nem menne az autód egyáltalán ha az eldugulna.


Én inkább szűrőcserével folytatnám-ha még nem volt mostanában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.