Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 07:27:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4693484 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 15:00:46 »

Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.


ez annyit jelent, hogy elindul a regeneráció.Ha mindig így van,minden indulásnál,az azt jelenti, hogy vagy nem fejezte be előzőleg, vagy valami mindig telített jelet ad.
Merre laksz? indítani kellene forscannel egy kényszer regenerációt,és élő adatokat olvasni előtte,utána.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 15:13:45 »

Hibakód nincs, ez a legérdekesebb. Az új fáklya működik. izzít és a gázolajat is meggyújtja. Nyomáskülönbség alapjáraton 0 milibar terhelve 0-15 között.
A hiba továbbra is fentáll. Beindítás és 50 - 100 méter megtétele után elindul a regenerációs folyamat. Beindul a hűtő ventilátor, megváltozik a motor hang és a fáklya begyullad. Minden esetben ezt így csinálja.


fogadjunk volt csesztetve kínai delphi/autocom programmal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 15:27:53 »

fogadjunk volt csesztetve kínai delphi/autocom programmal
nocsak tudnak csodát művelni a klónok?
ha újrahúzzák ilyenkor az egészet, új motorvezérlő, minden újra adaptálva, akkor azért ez menthető?
pusztán csak érdekel
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 16:13:59 »

nocsak tudnak csodát művelni a klónok?
ha újrahúzzák ilyenkor az egészet, új motorvezérlő, minden újra adaptálva, akkor azért ez menthető?
pusztán csak érdekel
menthető, volt már rá nálam példa. nagyjából ugyan ez volt a jelenség, ott kényszerregent indítottak vele, és beragadt valami, amíg nem lett újrahúzva a pcm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ludmannakos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 16:34:46 »

ez annyit jelent, hogy elindul a regeneráció.Ha mindig így van,minden indulásnál,az azt jelenti, hogy vagy nem fejezte be előzőleg, vagy valami mindig telített jelet ad.
Merre laksz? indítani kellene forscannel egy kényszer regenerációt,és élő adatokat olvasni előtte,utána.

Debrecen.... elvileg szerdán megy egy márkaszervízbe hátha ott meg tudják oldani a problémát.
Naplózva
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 17:15:22 »

Sziasztok.!
Nekem olyan kérdésem volna, hogy milyen műszerrel lehet Qyba motorkódú 1.8 tdci mondeonak a porlasztóit feltanitani az ecura. Van egy delphi ds150e diagom, és ennél a motorkódnál nem hozza a tanítás lehetőséget, sőt egyik 1.8 tdci motornál sem. Viszont a 2.o tdci motornál van ilyen opció. Igazából nincs baja a porlasztoknak, csak érdekelne, hogy miért lehet ez.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 19:24:03 »

Debrecen.... elvileg szerdán megy egy márkaszervízbe hátha ott meg tudják oldani a problémát.
keresd fel hajdúszoboszlón HZsolt92-t,hátha tudna segíteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 19:26:27 »

Sziasztok.!
Nekem olyan kérdésem volna, hogy milyen műszerrel lehet Qyba motorkódú 1.8 tdci mondeonak a porlasztóit feltanitani az ecura. Van egy delphi ds150e diagom, és ennél a motorkódnál nem hozza a tanítás lehetőséget, sőt egyik 1.8 tdci motornál sem. Viszont a 2.o tdci motornál van ilyen opció. Igazából nincs baja a porlasztoknak, csak érdekelne, hogy miért lehet ez.
kikéne próbálni elm327+forscan+laptoppal
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 20:14:32 »

keresd fel hajdúszoboszlón HZsolt92-t,hátha tudna segíteni.
kb 2 hétre nincs szabad időpontom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 20:33:40 »

kb 2 hétre nincs szabad időpontom
dehátcsakegydiaglennefőnők   eplus2 eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 21:25:33 »

kb 2 hétre nincs szabad időpontom
van amit érdemes kivárni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2021.10.25 hétfő, 06:37:49 »

kikéne próbálni elm327+forscan+laptoppal
Kínai elm 327 készülékem van. Wifis csatlakozási lehetőséggel. Telefonnal működik, hibakód olvasás, élő adatra teljesen jó. A kérdés hogy laptophoz is jó lehet-e? Tudnál segíteni honnan tudnám a forscan programot letölteni?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2021.10.25 hétfő, 06:44:09 »

Kínai elm 327 készülékem van. Wifis csatlakozási lehetőséggel. Telefonnal működik, hibakód olvasás, élő adatra teljesen jó. A kérdés hogy laptophoz is jó lehet-e? Tudnál segíteni honnan tudnám a forscan programot letölteni?

https://www.forscan.org/download.html
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jostu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2021.10.25 hétfő, 07:24:16 »

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2021.10.25 hétfő, 13:43:12 »

dehátcsakegydiaglennefőnők   eplus2 eplus2

de csak öt perc a diag.  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Gaborm911
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2021.11.06 szombat, 06:18:22 »

Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle.  Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2021.11.06 szombat, 08:11:33 »

Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle.  Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.

Nekünk a cégesnél izzitó gyertyát cseréltek benne, szerintem nálad is lehet az a baj,mert nem gyujtja be a befecskendezet gázolajat és ezért füstől annyira ,meg nem végzi el a regent
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2021.11.06 szombat, 09:03:17 »

Sziasztok. Kivételesen nem mondeóról szeretnék kérdezni. tisztában vagyok vele, hogy ez mondeo forum, de hátha.
Adott egy Ford Transit 2013 2.2 tdci 91kw . Futárautóként van használva, pályán heti 1 szer megy nagyjából 180km-t. 2 hete hajtom, eddig átlag napi 2 szer regenerált, de vagy 1 órán keresztül, mindig figyeltem rá, hogy soha ne állítsam le ilyenkor, és próbáltam például nem feltenni 4-ikbe , hogy 2000 fölött tartsam. tegnap úgy döntött végleg megadja magát, szó szerint egész nap ment kb a regeneráció, felmentem vele pályára is, de kidobta a check enginet, rá fél órára piros i betű és motorprobléma üzenet, vészüzembe is rakta magát. A dpf szűrő 1 éves kb benne, de eddig az autó javarészt országúton-pályán volt használva, csak pár hónapja lett befogva városban, napi kb 70km, de ez mellé heti 1-2 alkalommal megy pályán 180 km-t. Gondolok itt például arra, hogy turbó hordaná az olajat és azt miatt? netán érdemes lenne egy EGR tisztítás? regenerálás közben elképesztően büdös, kék-fehéres füst jön ki, de beteríti az utat eléggé. Talán mondanám olajos szagúnak, és mintha temérdek mennyiségű gázolaj jönne előle.  Gondolom a check lámpát csak géppel lehet kiüttetni, gondolom ezeknél az új autóknál már akkumulátor levételével nem felejti el. Sajnos gépre nem volt lehetőség dugni egyenlőre. Előre is köszönöm a választ! Ha nagyon nagy baj, hogy ezt ide írtam ki, nyugodtan töröltessétek.
Diaggal kellene kezdeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2021.11.15 hétfő, 09:39:52 »

ESS motor szerint nem jók az ugy. szűrők, nincs velük jó tapasztalat, végül az ő javaslatukra én a gyárit tettem bele.
Ennek fényében akár a szűrő alapból is lehet rossz.
Diag értékek mit mutatnak? Regen előtt, után. Nyomáskülönbség? A regen alatt mit mutatnak a hőmérők? első, középső, hátsó? A hátsó eléri a 600 fokot?, mert akkor működik a "fáklya"


Szia hol vettél gyári dpf et?
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2021.11.15 hétfő, 17:00:41 »

Szia hol vettél gyári dpf et?

Hovány Sztendre
Ők rakták össze az egészet. Dpf, nyomáskülömbség szenzor, hőmérők, egr. cca 1M volt a vége.A "fáklya" jó volt, azt nem kellett cserélni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2021.11.23 kedd, 10:36:30 »

Sziasztok!
Nem rég hoztam el Mondeo MKIV-es kombimat a szervizből. Fék problémákkal kerestem fel őket (tárcsák, betétek), plusz egy olyan problémával, hogy lassításkor néha lefullad az autó, pár 100 km-enként felgyullad a 'Service Oil' (olaj csere mindig van időben), ill. pont szerviz előtt 'Engine Malfunction' felirat is jött.

Kicserélték a kopó alkatrészeket, ill. izzítógyertyákat is cseréltek, azt mondták a hibakódok eltűntek, a lefulladás nem jött elő stb.
Tegnap az autópályán hazafele egyszer csak elment az erő. padlón nyomva alig ment az autó, ill. üresben padlón 2800-as fordulatszámnál nem ment feljebb.
Ami MINDIG megoldotta: benzinkúton/pihenőhelyen megálltam 0-ra. Le sem kellett állítani motrot, egyből visszajött az erő egy 10-15 percre, aztán megint.
Nem tudom, hogy itt ez lenne-e a vészüzem, MKIII-as Mondeo-mnál hasonló jelenséget produkált a vízhőfokjeladó gondja.
Hibakódot még nem tudtam olvastatni, a műszerfalon probléma nem jött, de így tünetek alapján jelezhet valami tipikus tünetet?

Előre is köszönöm.  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2021.11.23 kedd, 12:59:00 »

Sziasztok!
Nem rég hoztam el Mondeo MKIV-es kombimat a szervizből. Fék problémákkal kerestem fel őket (tárcsák, betétek), plusz egy olyan problémával, hogy lassításkor néha lefullad az autó, pár 100 km-enként felgyullad a 'Service Oil' (olaj csere mindig van időben), ill. pont szerviz előtt 'Engine Malfunction' felirat is jött.

Kicserélték a kopó alkatrészeket, ill. izzítógyertyákat is cseréltek, azt mondták a hibakódok eltűntek, a lefulladás nem jött elő stb.
Tegnap az autópályán hazafele egyszer csak elment az erő. padlón nyomva alig ment az autó, ill. üresben padlón 2800-as fordulatszámnál nem ment feljebb.
Ami MINDIG megoldotta: benzinkúton/pihenőhelyen megálltam 0-ra. Le sem kellett állítani motrot, egyből visszajött az erő egy 10-15 percre, aztán megint.
Nem tudom, hogy itt ez lenne-e a vészüzem, MKIII-as Mondeo-mnál hasonló jelenséget produkált a vízhőfokjeladó gondja.
Hibakódot még nem tudtam olvastatni, a műszerfalon probléma nem jött, de így tünetek alapján jelezhet valami tipikus tünetet?

Előre is köszönöm.  worship
Kilukadhatott akár egy turbó cső is. Nyilván megkell nézni diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2021.11.23 kedd, 13:01:42 »

Kilukadhatott akár egy turbó cső is. Nyilván megkell nézni diaggal.

Köszi. Persze, az lesz, amint hazaérek.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2021.12.09 csütörtök, 13:00:17 »

Üdv mindenkinek.Kérdésem az,2007-es 2.0 tdci autóm motorhőmérséklete
a kijelző szerint mindig max 71-73 celsius fok között mozog ,akár városban,
akár pályán tartós 130-nál,ez normális hőfok,vagy cserélni kell termosztátot.Köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2021.12.09 csütörtök, 13:14:01 »

Üdv mindenkinek.Kérdésem az,2007-es 2.0 tdci autóm motorhőmérséklete
a kijelző szerint mindig max 71-73 celsius fok között mozog ,akár városban,
akár pályán tartós 130-nál,ez normális hőfok,vagy cserélni kell termosztátot.Köszi
83-85 a normális, termosztát cserés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2021.12.09 csütörtök, 13:24:14 »

83-85 a normális, termosztát cserés
Köszi.
Naplózva
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2021.12.12 vasárnap, 19:12:38 »

Szép estét mindenkinek! Valahol egyszer láttam egy videót Mk4 2.0 tdci izzítógyertya
cseréjéről,de most nem találom sehol.
Tudna valaki egy linket küldeni róla? Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2021.12.12 vasárnap, 20:20:34 »

Szép estét mindenkinek! Valahol egyszer láttam egy videót Mk4 2.0 tdci izzítógyertya
cseréjéről,de most nem találom sehol.
Tudna valaki egy linket küldeni róla? Köszi
https://www.youtube.com/watch?v=5mSNlOj2n5Q&ab_channel=AlanHowatt
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2021.12.12 vasárnap, 20:44:12 »

Köszönöm szépen. worship
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2021.12.12 vasárnap, 21:40:05 »

Köszönöm szépen. worship
... de azért ne szedd ki az egész motort az izzitócserék miatt.. integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Sanya52
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2021.12.13 hétfő, 12:34:29 »

... de azért ne szedd ki az egész motort az izzitócserék miatt.. integet2
Pedig úgy milyen egyszerű ! vigyor3 Persze nem fogom,csak félek ha most
nekikezdek,ebben a gyönyörű,meleg időben,a nagy izzadság rácsöpög valami csatlakozóra,
és zárlatot okoz. nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2021.12.13 hétfő, 13:19:32 »

Pedig úgy milyen egyszerű ! vigyor3 Persze nem fogom,csak félek ha most
nekikezdek,ebben a gyönyörű,meleg időben,a nagy izzadság rácsöpög valami csatlakozóra,
és zárlatot okoz. nyes
Meg kell előzni a bajt... boríts egy vödör vizet a motortérbe a munka megkezdése előtt.  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2021.12.25 szombat, 21:16:39 »

Helló! Érdeklődnék hibával kapcsolatban hátha valaki tapasztalt már ilyet. Vízhőfok mutató 90fok alatt van egy kicsivel, ha lassítok mondjuk városban lejjebb megy ha újra felveszek egy tempót feljebb megy. Termosztát csere után is ugyan ez a helyzet ráadásul alapjáraton 10 perc és teljesen vissza hűl a motor 50 fokig. Ha elindulok megint bemelegszik és így tovább. Mi lehet ez? Előre is köszi.
Ford Mondeo 2011 2.0 dízel 140 ló
Naplózva
moland8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2022.01.03 hétfő, 19:44:21 »

Üdvözlök minden csoport tagot! Köszönöm a befogadást.
Tudom nem illik rögtön kérdéssel indítani, de remélem kapok hasznos tanácsot.

2.0 diesel 140le 2011évj UFBA
Nemrégiben megbolondult az üzemanyag szintjelzőm. Ritkább esetben jól mutatja az értéket, legtöbbször mutat valami random hülyeséget és néha gondol egyet és teljesen nullát mutat. A gond csak az ha leesik nullára előfordul hogy meg is áll az autó (nem mindig). Teljesen tele tanknál is csinálja.
A kérdésem az lenne, hogy ezt az üzemanyag szintjelző meghibásodása okozhatja vagy állhat más is a háttérben? Illetve ilyenkor letilt az autó és azért áll le?

Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2022.01.03 hétfő, 20:00:05 »

Üdvözlök minden csoport tagot! Köszönöm a befogadást.
Tudom nem illik rögtön kérdéssel indítani, de remélem kapok hasznos tanácsot.

2.0 diesel 140le 2011évj UFBA
Nemrégiben megbolondult az üzemanyag szintjelzőm. Ritkább esetben jól mutatja az értéket, legtöbbször mutat valami random hülyeséget és néha gondol egyet és teljesen nullát mutat. A gond csak az ha leesik nullára előfordul hogy meg is áll az autó (nem mindig). Teljesen tele tanknál is csinálja.
A kérdésem az lenne, hogy ezt az üzemanyag szintjelző meghibásodása okozhatja vagy állhat más is a háttérben? Illetve ilyenkor letilt az autó és azért áll le?

Előre is köszönöm!
Igen,az üres tanknál a szivattyú védelmének érdekében letiltja az üza rendszert az ecu.
Lehet kábelszakadás, vagy oxidáció a csatlakozásoknál,esetleg a jeladó hibája.Amit megtalálsz a hátsó ülés alatti nyílást megbontva.

Ha mégis tönkrement a jeladó: https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/szivattyu_szintjelado/uzemanyagszint_jelado/uzemanyagszint_jelado_ford_mondeo_2000-2007_diesel_22621
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
moland8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2022.01.03 hétfő, 21:19:17 »

Igen,az üres tanknál a szivattyú védelmének érdekében letiltja az üza rendszert az ecu.
Lehet kábelszakadás, vagy oxidáció a csatlakozásoknál,esetleg a jeladó hibája.Amit megtalálsz a hátsó ülés alatti nyílást megbontva.

Ha mégis tönkrement a jeladó: https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/szivattyu_szintjelado/uzemanyagszint_jelado/uzemanyagszint_jelado_ford_mondeo_2000-2007_diesel_22621


Nagyon szépen köszönöm, sokat segítettél!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2022.01.03 hétfő, 21:39:26 »


Nagyon szépen köszönöm, sokat segítettél!!!
Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.

https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/
« Utoljára szerkesztve: 2022.01.03 hétfő, 21:46:56 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
moland8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2022.01.03 hétfő, 22:29:25 »

Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.

https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/

Rendben, köszi.
Naplózva
moland8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2022.01.06 csütörtök, 15:35:28 »

Bocs,neked nem az ülés alatt lehet hozzáférni.
Mk4-es mondinál a tankot le kell venni-engedni.A tömítést a megbontás után cserélni kell.

https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2007.5_02.2007/mechanical_repairs/3_powertrain/310_fuel_system/310-01_fuel_tank_and_lines/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/fuel_tank/

Szia!
Esetleg tudnál nekem ajánlani üza szint jeladót? Belinkeltél egyet de az hármas mondihoz van.
Unix egyet hoz 92ezerért, de az sincs készleten és egy kicsit sokallom. (MK4 2.0 diesel 2011)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2022.01.06 csütörtök, 16:10:08 »

Szia!
Esetleg tudnál nekem ajánlani üza szint jeladót? Belinkeltél egyet de az hármas mondihoz van.
Unix egyet hoz 92ezerért, de az sincs készleten és egy kicsit sokallom. (MK4 2.0 diesel 2011)
a FORD-nál szerintem 20% kedvességgel megrendelhető sok helyen:
Keresett cikkszám
Cikkszám:   1500998
Megnevezés:   JELADO - TUeZELOANYAGTARTALY
Bruttó listaár:   78.716 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   70.844 Ft
Üllői út:   1 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab


Után gyártott:
https://alkatreszek.hu/tipus/ford/mondeo/mondeo_iv_lepcsos_hatu_ba7_2007_03_2015_01/22523/uzemanyag_ellatas/uzemanyagszint_erzekelo/osszes_termek

Használtan:
https://racingbazar.hu/?cikkszam=6g919275ae&gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn4h6cIAc5O8j_FTi9yAEN-BCQFGTplLawHFtdHqQTrxk8Io7UgbbCYaApPcEALw_wcB

https://www.ebay.com/itm/133639427898?epid=1209813920&hash=item1f1d87d73a:g:pSAAAOSw4iBgAuLc

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
moland8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2022.01.06 csütörtök, 20:11:46 »

a FORD-nál szerintem 20% kedvességgel megrendelhető sok helyen:
Keresett cikkszám
Cikkszám:   1500998
Megnevezés:   JELADO - TUeZELOANYAGTARTALY
Bruttó listaár:   78.716 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   70.844 Ft
Üllői út:   1 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab


Után gyártott:
https://alkatreszek.hu/tipus/ford/mondeo/mondeo_iv_lepcsos_hatu_ba7_2007_03_2015_01/22523/uzemanyag_ellatas/uzemanyagszint_erzekelo/osszes_termek

Használtan:
https://racingbazar.hu/?cikkszam=6g919275ae&gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn4h6cIAc5O8j_FTi9yAEN-BCQFGTplLawHFtdHqQTrxk8Io7UgbbCYaApPcEALw_wcB

https://www.ebay.com/itm/133639427898?epid=1209813920&hash=item1f1d87d73a:g:pSAAAOSw4iBgAuLc



Köszönöm!!!
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2022.01.15 szombat, 22:31:26 »

Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
 C-maxban nem ugyanez a motor van?
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2022.01.16 vasárnap, 21:00:29 »

Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
 C-maxban nem ugyanez a motor van?

Nekem a 2011 utániak jobban tetszenek.
Talán kiforrottabb is.
A dpf tisztítási metódusa jobb, nem hígítja el (annyira) a motor olajat mint a korábbi szériák.
Amúgy meg sokkal jobb mint az mk3 tdci-k voltak.
Tartósabb, csendesebb is.
Típusbetegségeket nem tudok, annyira nem ismerem.
A szokásos közösnyomócsöves mókák itt is előfordulnak.
Csúcs, nagynyomású, kettőstömegű, turbó, dpf stb.
Az fl utániak is már 8-11 évesek…
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2022.01.17 hétfő, 19:26:21 »

Sziasztok!
Elcsépelt kérdés... Mk4 2.0 tdci...
Mik a hibái?
Érdemes vásárolni 2008-2010közötti tipust?
Mik a Tipusbetegségei?
 C-maxban nem ugyanez a motor van?

Én nagyon elégedett voltam a 2008-as 2.2TDCi-mmel. Teljesen más világ, mint az MK3. De mégis csak 12-14 éves autókról beszélünk...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2022.01.23 vasárnap, 09:00:27 »

Üdv.Tegnap kapott új lendkereket a verda. 2,0 QXBA tdci,2010. De nem lehetett egyszerre összestiftelni a lendkereket,és a vezérműkereket. Mert kapott új ftg szíjtárcsát is. Létezik,hogy megy az autó elrakott vezérléssel?
Nem vettem észre rajta semmi szokatlant,se erőben,se fogyasztásban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2022.01.23 vasárnap, 13:19:11 »

Üdv.Tegnap kapott új lendkereket a verda. 2,0 QXBA tdci,2010. De nem lehetett egyszerre összestiftelni a lendkereket,és a vezérműkereket. Mert kapott új ftg szíjtárcsát is. Létezik,hogy megy az autó elrakott vezérléssel?
Nem vettem észre rajta semmi szokatlant,se erőben,se fogyasztásban.
főtengelyszíjtárcsának semmi köze a stifteléshez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2022.02.03 csütörtök, 11:08:41 »

elméletileg kellene saját hibakódja lennie,ez egy általános hibakód.
Lehet egy sima szűrő dugulás, és vagy levegősödés is.Ezeket kilehetne zárni-szűrőt cserélni, ha nem volt mostanában.Ha igen,akkor a csatlakozásokban a tömítő gyűrűk cseréje.

Hali!
A P0087 hibakód kapcsán jutottam el ehhez a régebbi hozzászóláshoz. Ma autópályán egy emelkedőn rántott egyet a kocsi, felvillant a check engine (majd szinte rögtön ki is aludt), az autó ment tovább rendesen. Utána kiolvasva
P0087:00-28- "Tüzelőanyag elosztó / rendszernyomás - túl alacsony" illetve
P02E1:72-68- "Dízel A” beszívottlevegőáramlás-vezérlő teljesítménye További hibakódok:  - A beavatkozó nyitva megszorult"
hibakódokat kaptam Forscannel.
Jól megijedtem, mert a Cromaxban 2 hete, amikor a GO szűrőt cserélték abban némi spént találtak, és felkészítettek, hogy várhatóan egyszer csak majd nagyobb terhelésen visszavesz az autó és alacsony rail nyomásra utaló hibakódot kapok, ami azt jelzi, hogy a nagynyomású darálja magát és a spén kezdi tönkretenni a porlasztókat.
Ezek a hibakódok utalhatnak már erre a problémára, vagy - ahogy az idézett hsz-ben volt, inkább levegősödés lehet a háttérben?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2022.02.03 csütörtök, 12:33:26 »

Hali!
A P0087 hibakód kapcsán jutottam el ehhez a régebbi hozzászóláshoz. Ma autópályán egy emelkedőn rántott egyet a kocsi, felvillant a check engine (majd szinte rögtön ki is aludt), az autó ment tovább rendesen. Utána kiolvasva
P0087:00-28- "Tüzelőanyag elosztó / rendszernyomás - túl alacsony" illetve
P02E1:72-68- "Dízel A” beszívottlevegőáramlás-vezérlő teljesítménye További hibakódok:  - A beavatkozó nyitva megszorult"
hibakódokat kaptam Forscannel.
Jól megijedtem, mert a Cromaxban 2 hete, amikor a GO szűrőt cserélték abban némi spént találtak, és felkészítettek, hogy várhatóan egyszer csak majd nagyobb terhelésen visszavesz az autó és alacsony rail nyomásra utaló hibakódot kapok, ami azt jelzi, hogy a nagynyomású darálja magát és a spén kezdi tönkretenni a porlasztókat.
Ezek a hibakódok utalhatnak már erre a problémára, vagy - ahogy az idézett hsz-ben volt, inkább levegősödés lehet a háttérben?
ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
 érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2022.02.03 csütörtök, 12:44:57 »

ez egy kontakt hiba is lehetett a rail öntvényen lévő nyomás
 érzékelőn,esetleg kábel szakadás.
A haldoklást a p0251 és társai üzenik... általában...

Az nálunk qxba motorkódnál P0088 és P0191 kódot dobott, és le is állt.  Hullámzó volt a teljesítmény azonos gázállásnál, de a csatlakozó le lett húzva, meg lett piszkálva, majd vissza, és azóta is jó.

Érdemes esetleg megnézni a fojtószelep lapátot, hogy az nem szorul-e meg. Bár az nekem anno indításnál okozott gondot.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2022.02.03 csütörtök, 15:52:28 »

Az nálunk qxba motorkódnál P0088 és P0191 kódot dobott, és le is állt.  Hullámzó volt a teljesítmény azonos gázállásnál, de a csatlakozó le lett húzva, meg lett piszkálva, majd vissza, és azóta is jó.

Érdemes esetleg megnézni a fojtószelep lapátot, hogy az nem szorul-e meg. Bár az nekem anno indításnál okozott gondot.



Köszi!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.