Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:30:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254508 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:02:09 »

az 1500-tól menés neked jó, mert akkor már 2000-nél váltanak, alacsony fordulatra esik vissza, kormolódik és lesz mit takarítani eplus2
Nincs korom. Tisztaság van. Egy új dízel nem kormos mint egy benzines hogy kormos olaj sáros legyen a kipufogója.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:03:58 »

Vezettem berelt kocsiban. Normál használatra elég 90 ló persze úgy ahogy 47 eFt-hol is meg lehet élni ... "bizonyára..."
taps

elég lehet, csak nem dinamikus közlekedésre nyes a könnyebb mk3 sem volt vele dinamikus. mk3-ba is kell legalább a 130le a dinamikus vezetéshez. mk4-ből  a 140le-s alá nem mennék. de inkább a 163le-s
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:04:20 »

Nincs korom. Tisztaság van. Egy új dízel nem kormos mint egy benzines hogy kormos olaj sáros legyen a kipufogója.
a dpf előtt ugyan úgy van korom nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:09:29 »

taps

elég lehet, csak nem dinamikus közlekedésre nyes a könnyebb mk3 sem volt vele dinamikus. mk3-ba is kell legalább a 130le a dinamikus vezetéshez. mk4-ből  a 140le-s alá nem mennék. de inkább a 163le-s
Kinek mire van igénye. Közlekedni lehetne 90 lóval, nyilván 140 lóval kényelmesebb 163-al meg kényelmesebb . Persze az én magan véleményem az , hogy a 163 is kevés. De ha rá lennék kényszerítve el tudnék járni 90 lóval is. Ha van egy kicsit több az mar plusz komfort.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:46:10 »

Kinek mire van igénye. Közlekedni lehetne 90 lóval, nyilván 140 lóval kényelmesebb 163-al meg kényelmesebb . Persze az én magan véleményem az , hogy a 163 is kevés. De ha rá lennék kényszerítve el tudnék járni 90 lóval is. Ha van egy kicsit több az mar plusz komfort.
Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.  pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:50:48 »

az 1500-tól menés neked jó, mert akkor már 2000-nél váltanak, alacsony fordulatra esik vissza, kormolódik és lesz mit takarítani eplus2
Segítek! A korom miatt még egy sem állt be... eplus2
És igenis működjön normálisan 1500-3000 tartományban, hogy ne kelljen állandóan a váltóhoz nyúlni...mondjuk elég rühes dolog városban így is kapcsolgatni, hát még ha csak egész szűk tartományban kellene gépészkedni....vagy üveghangon egy dízellel... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:59:33 »

a dpf előtt ugyan úgy van korom nyes

Jóval kevesebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:37:05 »

Mennyi a normális üzemi hőfok?

Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.

Ez normális vagy rossz a termosztátom?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:48:08 »

Mennyi a normális üzemi hőfok?

Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.

Ez normális vagy rossz a termosztátom?

Szia!

Ezeket az értékeket honnan vetted? Elm327?
Kerek 80 foknak kell lennie. Én néztem már hosszabb távon is, 79-81 közt ingadozott max.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:50:57 »

Szia!

Ezeket az értékeket honnan vetted? Elm327?
Kerek 80 foknak kell lennie. Én néztem már hosszabb távon is, 79-81 közt ingadozott max.

Üdv.: Peti

A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:34:48 »

A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...

Szia!

Nekem csak gyujtáson engedi ezt a teszt funkciót.... hm..bizonyára más sw verzio. (ha beindítom az autót visszalép alapállásba.)

Nekem elm327 kütyüm van, androidos telón szoktam élő adatokat nézni menetközben.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:09:42 »

A MKIV faceliftel már megoldották az olajhígulás problémáját. Külön egységet képez a kipufogó rendszerben a dpf. Nincs többé olajhígulás. Engem csak az zavar hogy elég sokáig tartott míg erre rájöttek.

Ezt elmagyaráznád nekem!!!???

Milyen változtatásokat eszközöltek???

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:16:23 »

Ezt elmagyaráznád nekem!!!???

Milyen változtatásokat eszközöltek???


azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:20:50 »

Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.  pias
közel olyan jó de ezt nem lehet eldönteni mert függ a motortól a váltási érzet igan nekem csak VW 1,6D 7 sebességes DSG és 163LE powershift összehasonlitásom van és talán a VW finomaban vált egy kicsit de nincs is olyan nyomaték de érzésre mintha jobban pörögne
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:23:27 »

azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.

Gondolom már közvetlen a DPF előtt lehet a befecskendezés!?
Ha így van okos!
A régi elvet ismerem, nekem is hígította már fel az olajat.

Köszi!

Üdv.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:48:08 »

azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.
Na akkor ezeknél már ott is kell majd porlasztót cserélni...fhasza.. hehe egyébként ez még mindig jobb mint a gázolajjal mosom az olajteknőt megoldás..vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:51:43 »

közel olyan jó de ezt nem lehet eldönteni mert függ a motortól a váltási érzet igan nekem csak VW 1,6D 7 sebességes DSG és 163LE powershift összehasonlitásom van és talán a VW finomaban vált egy kicsit de nincs is olyan nyomaték de érzésre mintha jobban pörögne
VW-ben már próbáltam mindegyiket 7-est és 6-os DSG-t is de powershiftet még nem, kíváncsi lennék milyen..tesztekben kicsit lehúzták a dsg-hez képest, de azért arra nem mindig kell adni...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:57:55 »

azt hiszem,hogy a dpf-nek saját porlasztó fecskendezi be a gázolajat.míg korábban a motorba fecskendezett többlet üzemanyagot a rendszer,és a hengerfalon lecsorgó plussz okozott motorolaj felhígulást.

Ez így van, saját befecskendezője van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 20:52:20 »

Ez így van, saját befecskendezője van.

Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 20:58:47 »

Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Igen, láttam ennek az alkatrésznek a rajzát. Pözsóéknál nem csak ad blue van, általában ott is üa befecskendezéses.
Szerintem személyautóknál abba is hagyták a kék folyadékot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:10:38 »

Igen, láttam ennek az alkatrésznek a rajzát. Pözsóéknál nem csak ad blue van, általában ott is üa befecskendezéses.
Szerintem személyautóknál abba is hagyták a kék folyadékot.

jesszus...
(Tomi: akkor bocsi...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:15:42 »

VW-ben már próbáltam mindegyiket 7-est és 6-os DSG-t is de powershiftet még nem, kíváncsi lennék milyen..tesztekben kicsit lehúzták a dsg-hez képest, de azért arra nem mindig kell adni...
A lényeget tekintve semmivel sem rosszabb a powershift egy nagyon kicsit többet gondolkozik ha megbolondítod, ez azt jelenti ha egymás után nyomsz nagy gázt és elveszed majd megint nagy gázt ,ha sportban csinálod ugyan ezt megsem lehet bolonditani  a lényeg hogy szerintem szuper jó csak ne emelné meg ennyire a fogyasztást mert én csak lesek ezeken 5-7 literes fogyasztásokon nekem 5,8 80km/h országút 7,5 autópálya és 12 város
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:19:40 »

Komfort...hm nem hiszem, minél több az erő annál többet kell gépészkedni, hamar leforog az ideális tartományból stb...inkább nevezném komfortnak mondjuk a dsg-t, vagy powershift-et bár utóbbival még nem mentem, de ha fele olyan jó mint a dsg még akkor is szuper.  pias
Nálam autpályázásnál pl az automatának sok szerepe nincs, de a nyomatéknak erőnek annál több.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:44:24 »

Ezt elmagyaráznád nekem!!!???

Milyen változtatásokat eszközöltek???


Nem dúsítják mint a hüle a hengerben a gázolajat ahhoz hogy még jusson némi gázolaj elégetni a lerakodott kormot a dpf-be (csak ezzel közben leoldhatja  a motorolajat a hengerfalról és szépen fel is hígíthatja. Ennél nagyobb kárt csak akkor lehetne csinálni ha direkt homokot szórna be valaki a szívósorba.) Helyette direkt küldik a gázolajat a dpf-be. Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 21:58:55 »

Nem dúsítják mint a hüle a hengerben a gázolajat ahhoz hogy még jusson némi gázolaj elégetni a lerakodott kormot a dpf-be (csak ezzel közben leoldhatja  a motorolajat a hengerfalról és szépen fel is hígíthatja. Ennél nagyobb kárt csak akkor lehetne csinálni ha direkt homokot szórna be valaki a szívósorba.) Helyette direkt küldik a gázolajat a dpf-be. Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.
után égető,mint a mig29nél.forszázs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:02:20 »

Az egyszerű megoldások mindig szépek. Ezt kellett volna csinálni az elején is.

Hát igen..... falbav

Köszi

 
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:04:55 »

Ez biztos ? ? ? ?
(én nem érezném biztonságban magam egy olyan kocsiban, ahol egy akármilyen elektronika fecskendezget gázolajat, az 500 fokos dpf-be; pözsóéknál, meg kamionéknál is csak adblue van...)
Hatalmas kockázat, hogy befecskendeződik a  gázolaj egy eleve égéstérnek kialakított térbe ahol azt csinálja amire szánták, elég. Ezzel az erővel miért nem aggódsz a miatt hogy folyamtosan befecskendezik a gázolajat a  hengerbe ahol az ciklikusan felrobban? Ha a dpf elektronika lerohadna akkor ezt max folyamatosan csinálná addig a rövid ideig amíg nem jönne az Engine malfunction MIL és vele a visszavett teljesítmény esetleg füstölés hogy mindenképpen eltakarodjon a tulaj a kocsival a szervízbe. De az a kocsi saját lábán fog elmenni a szervízbe. Míg nálatok a korábbi döntsük be a hengerbe a gázolajat hogy ami marad az majd talán kiégeti a dpf kormot megoldásnál. Ha folyamatosan hígította kenőolajat akkor egyszer csak a blokk emiatt beáll, akkor biztos hogy oda nem saját lábán fogod elvinne. Én inkább vállalom egy külső dpf befecskendezés alkatrészének a számláját mint keríteni egy új blokkot. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:13:51 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:12:47 »

után égető,mint a mig29nél.forszázs.
Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.  nyes Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony Undecided (Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:22:25 »

Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.  nyes Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony Undecided (Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Az összes faceliftesnél így van már megcsinálva, vagy csak a 2.2-nél? Úgy értve, hogy már nem az olajhigítós módszerrel dolgoznak..?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:24:46 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:25:34 »

Az összes faceliftesnél így van már megcsinálva, vagy csak a 2.2-nél? Úgy értve, hogy már nem az olajhigítós módszerrel dolgoznak..
Nem tudom. Más faceliftes nincs a közelemben. De szerintem logikus lenne hogy mindegyik már így lenne megoldva.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:26:08 »

Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.  nyes Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony Undecided (Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?

A regenerálás kijelzés tényleg segítség a hozzáértőnek, de kínos pillanatokat okozhat a laikusoknak...   help

Mivel több a városi autókázásom, rengeteg tapasztalatot szereztem a regenről.

Ciklikusan csinálja úgy 550-600 km-t, DPF delta P miatt még nem indított regenerálást, ezt szervizben kiolvastattam, trendeltettem.

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:30:24 »

Nem tudom. Más faceliftes nincs a közelemben. De szerintem logikus lenne hogy mindegyik már így lenne megoldva.
és ennél honnan tudtad, hogy már ilyen ?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:38:05 »

és ennél honnan tudtad, hogy már ilyen ?
Oda szoktam állni én is szervizben a kötelezőknél  és kérdezgettem hogy ez meg mi mert ilyet még nem láttam.

« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:46:25 írta stealt » Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:48:54 »

Mennyi a normális üzemi hőfok?

Nekem 70 és 75 fok között váltakozik.

Ez normális vagy rossz a termosztátom?
Sajna a 70-75 az kevéske.
Csere lesz ebbol. Tulhutott motorral nem jo jarni arra csak az
Mk3 kepes hogy 45 fokos vizzel kozlekedik mar lassan 100 km ota.
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 02:10:04 »

Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.  nyes Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony Undecided (Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?
Regenáráláskor kb 2L nő a pillanatnyi fogyasztás tehát lehet látni
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 08:58:31 »

Vicces de eddig vagy kétszer csinált ilyet amikor beletalpaltam pont egy regenerációba.  nyes Akkorát füstölt mint egy gőzmozdony Undecided (Itt nincs semmi ami utalna rá nincs megváltozott a kipufogó hang, vagy égbe ugró pillanatnyi fogyasztás) pedig nyilván nem kínozná az ember ha tudná hogy mikor megy a regen ciklus. Nem tudott meddig tartott volna egy kijelezés ilyenkor, hogy hé paraszt most ne taposd mert regenerálok?

Pedig a pillanatnyi fogyid megnő, csak ugye mivel más a metódus, az autó ezt nem mutatja.
Kíváncsi vagyok, hoyg az újaknál, amikor a hátralévő km az már csak mondjuk 10 alatti, akkor is csinál-e regent.
A facelift előttiek simán eljátsszák, s gáz az amikor szépen csorogsz oda a kútig, s a megtehető pl 30km-.ed leesik 0-ra...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 09:44:21 »

A műszercsoportból, a műszerteszt alatt...
Convers+ kijelzon is van ilyen opcio? Ott hogyan lehet megnezni egyeb adatokat mint pl a vizhofok stb?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 11:42:13 »

Regenáráláskor kb 2L nő a pillanatnyi fogyasztás tehát lehet látni
Nem tudom neked mi van de nálam mondjuk pl 7,6-ról felugrik 8,2-8,5-re ez inkább csak fél max 1 liter. Ha van egy erősebb ellenszél az simám megemeli ennyivel a pillnatnyi fogyasztást. Nem veszed ezt olyan könnyen észre.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 12:00:30 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 11:44:31 »

Pedig a pillanatnyi fogyid megnő, csak ugye mivel más a metódus, az autó ezt nem mutatja.
Kíváncsi vagyok, hoyg az újaknál, amikor a hátralévő km az már csak mondjuk 10 alatti, akkor is csinál-e regent.
A facelift előttiek simán eljátsszák, s gáz az amikor szépen csorogsz oda a kútig, s a megtehető pl 30km-.ed leesik 0-ra...

Nem most, de amikor nem kell már az elakadt autóstársak faxsága miatt várakozni a hóban ki fogom szárítani próbaképpen a tankot. Az MKIII-asnál egyszer kétszer előfordult hogy a 0km után még mentem vagy 20-at  vigyor3
Naplózva
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:03:06 »

Sziasztok,

Ma motorolajat cseréltünk (2.0 tdci, 130 Le, aut.váltó) és a motorblokk tűzfal felöli oldalán olajfolyás nyomai vannak. Idő hiányában csak egy gyors vizuális átnézésre volt idő +a bilincseket megnéztük, de azok rendben vannak. Van esetleg tapasztalatotok, hogy mit érdemes ellenőrizni?

 worship
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
papione
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:13:24 »

Sziasztok,

Ma motorolajat cseréltünk (2.0 tdci, 130 Le, aut.váltó) és a motorblokk tűzfal felöli oldalán olajfolyás nyomai vannak. Idő hiányában csak egy gyors vizuális átnézésre volt idő +a bilincseket megnéztük, de azok rendben vannak. Van esetleg tapasztalatotok, hogy mit érdemes ellenőrizni?

 worship

igen, ha erre gondoltál:

ha szemben állok az autóval, bal oldalon a töltőlevegő-hűtőhöz csatlakozó cső mellett volt már szivárgásom,

véletlen jöttem rá, mikor víz-hűtőt takarítottam ki

Naplózva
fecso71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:22:23 »

igen, ha erre gondoltál:

ha szemben állok az autóval, bal oldalon a töltőlevegő-hűtőhöz csatlakozó cső mellett volt már szivárgásom,

véletlen jöttem rá, mikor víz-hűtőt takarítottam ki



Köszi, ezt is megnézem majd, de a foltból itélve középen vagy inkább szemben állva a jobb oldalon lehet valami gond. Megpróbálok robbantott ábrát szerezni és az alapján átnézni normálisan. Mivel nem volt jelentős olajfogyás, remélem csak kicsi (de lehet annál drágább) a probléma. 
Naplózva

2019 Mondeo Hybrid Vignale
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:23:33 »

Nem tudom neked mi van de nálam mondjuk pl 7,6-ról felugrik 8,2-8,5-re ez inkább csak fél max 1 liter. Ha van egy erősebb ellenszél az simám megemeli ennyivel a pillnatnyi fogyasztást. Nem veszed ezt olyan könnyen észre.
Csak ez 30km-en keresztül tart és utána vissza áll a rend ebből következtetek a gyakorlat ezt igazolja
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:13:29 »

Csak ez 30km-en keresztül tart és utána vissza áll a rend ebből következtetek a gyakorlat ezt igazolja
Nem nő két literrel. Milyen motorral használod?
Naplózva
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:55:42 »

Helo!

Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2013.01.16 szerda, 12:39:21 »

Helo!

Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.

1. Amíg minden rendben, addig miért is nyúlnánk hozzá?

2. Még egy műtőben sincsenek steril körülmények...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2013.01.16 szerda, 14:12:39 »

1. Amíg minden rendben, addig miért is nyúlnánk hozzá?

2. Még egy műtőben sincsenek steril körülmények...

Gyakran olvasom, hogy használtam megveszi és biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret egy nagy szervizre. És ezzel megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt. A sterilt nyilván arra értettem, hogy valószínű nagyobb a tisztaság mint a sarki sufniban. Nem értek hozzá, de elképzelem, hogy egy nagyobb porszemcse is rombolni tud, ha belekerül a rendszerbe....
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2013.01.16 szerda, 15:17:04 »

Gyakran olvasom, hogy használtam megveszi és biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret egy nagy szervizre. És ezzel megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt. A sterilt nyilván arra értettem, hogy valószínű nagyobb a tisztaság mint a sarki sufniban. Nem értek hozzá, de elképzelem, hogy egy nagyobb porszemcse is rombolni tud, ha belekerül a rendszerbe....
Kíváncsi lennék hol olvastál ilyeneket. Nők lapja olvasói rovat?  Wink
Számora életszerűtlen elemek:
- biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret
- megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt
- egy nagyobb porszemcse is rombolni tud
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:25:50 »

Kíváncsi lennék hol olvastál ilyeneket. Nők lapja olvasói rovat?  Wink
Számora életszerűtlen elemek:
- biztos ami biztos alapon rászán 200 ezret
- megbontják a gyári összeszerelést, és lehet, pont ezzel okoznak bajt
- egy nagyobb porszemcse is rombolni tud

http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_11EA_II.pdf
Azért ha ezt elolvasod figyelmesen, akkor rájössz, hogy abban a porszemcse dologban akár lehet is valami.

Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:35:59 »

Helo!

Egy fórumon egy bennfentes érdekeset írt. Persze a benzines vs. dízel kérdésben, ami azt taglalta, hogy miért romlanak el gyakran a dízelek? Azt írta, hogy elterjed ez a rémség és mindenki rohan folyton mindent cserélgetni sufniban, idő előtt, megelőző szándékkal, kis szervizben, de akár nagyban is. Csakhogy a gyárban steril körülmények között rakják össze a 2000 baros rendszert, ezért amint azt megbontják ki tudja, milyen környezetben, csavarhúzóval, fogóval....onnantól kezdve lehet is folyton javítgatni. Szerinte a tartósságot az garantálja, ha nem nyúlunk a tdci-hez, amíg minden rendben.
a.) Cseréltél-e már pl. gázolaj szűrőt?
b.) Jártál-e korábban motorgyárban?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.