Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:13:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217117 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2009.10.20 kedd, 15:09:38 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.10.20 kedd, 08:49:13
aztarohadt... állat vagy hallod
Akkor éreztem először, hogy jó döntés volt a V6. Teszi a dolgát, bárhol, bármilyen körülmények között. Ha kinyomod a szemét és kitéped a szívét akkor is megy és csak akkor döglik meg, ha már eljuttatott az úticélhoz.
Az eddigi autóimnál ez nem mindig volt így.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2009.10.20 kedd, 18:57:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.19 hétfő, 22:12:52
Tehát ha jól értem a változtatások: nagykatalizátor kiütve, középdob helyett gázgyorsító, sport betétszűrő? Kíváncsi lennék milyen hangja lett a gyári hátsódobok meghagyásával így. Nem lett kicsit érces magas fordulaton? Gyere majd, ha lesz V6 tali.
Hol csináltattad?
Én most azon rágódom kapjon-e leömlőkkel együtt ful sportrendszert a gép, vagy inkább fényezzem át feketére. Ugynais végre vége az autó rendberakásának és még maradt keret valami nagyobb műveletre. (Kopp-kopp) Elmegyek majd dinamit dobhoz, ill janóhoz, aztán aszonták alámegyünk és megbeszéljük lehetőségeket. Aztán emellé még párosítanék valami módosítást (csipsz?), hogy igazán érezhető legyen.
bb lett
Van az a Nautilus Performance amcsi cég, ahol kapható spagettileömlő ehhez a mocihoz. A 2 leömlőt 50valahány ezerért árulják kinnt. Mi lenne a menete és a költségei, ha iderendelnék belőle maganak?
Magas fordulaton inkább mélyebb lett, Sopronban készült.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2009.10.20 kedd, 20:14:03 »
Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2009.10.20 kedd, 20:23:58 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.20 kedd, 20:14:03
Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?
A sportgyertya egy kamu hülyeség. Esetleg egy full átépítet motornál, már használnak más gyertyát, de biztos, hogy nem egy tuningboltos "sportgyertyát"...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2009.10.21 szerda, 11:37:43 »
Esetleg egy ilyet valakinek?
http://galeria.totalcar.hu/kozelet/2009/10/20/beaulieu/?currpic=1164319
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2009.10.21 szerda, 18:20:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.20 kedd, 20:23:58
A sportgyertya egy kamu hülyeség. Esetleg egy full átépítet motornál, már használnak más gyertyát, de biztos, hogy nem egy tuningboltos "sportgyertyát"...
Tuningboltos sportgyertya, olcsó direktszűrő kivezetés nélkül, univerzális sportkipufogó ..... mind egy kategória: virtuális tuning, ami sok esetben csökkenti a teljesítményt, ahelyett, hogy növelné
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2009.10.21 szerda, 18:21:52 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.20 kedd, 20:23:58
Rocco. Valami barom elvitte a kocsim bal hátulját és a lökös 2 helyen eltört. Meg tudnád csinázni? Mennyi idő és pénz kell hozzá? PÜ jöhet.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2009.10.21 szerda, 19:56:46 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.20 kedd, 20:14:03
Azt hallottam, hogy ez a motor csak a gyári Motorcraft gyetyán kívül semmi mást nem szeret.
Erről vmi info tudtok? Miben minősül meg a nem szeretés, egyáltalán miben másabb egy "sportgyertya" a gyárinál?
A barátomnak a V6-ba a sportgyertya hazavágta a trafóját, pontosan nem tudom az árát, de 50 000Ft körül volt,
utána ő is kiszórta őket, neki is azt mondták csak a gyári gyertyákat használja mert a trafó megy szét és nem a motor, ezért nem raktam bele én sem.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 10:08:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.21 szerda, 11:37:43
Esetleg egy ilyet valakinek?
http://galeria.totalcar.hu/kozelet/2009/10/20/beaulieu/?currpic=1164319
A biztosítás kevesebb lenne, de a teljesítményadó???
Persze valószinűleg kárpótolna a kis ezeröcsi, bár lehet, hogy kis fordulaton nem olyan nyomatékos, mint az én V6-om.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 18:44:47 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.21 szerda, 18:20:07
Tuningboltos sportgyertya, olcsó direktszűrő kivezetés nélkül, univerzális sportkipufogó ..... mind egy kategória: virtuális tuning, ami sok esetben csökkenti a teljesítményt, ahelyett, hogy növelné
Az univerzális kipufogódobbal nincs semmi gáz, egy átömlős dobnál tökmindegy milyen, nem árthat, hiszen csak egy cső, körülötte hangcsillapítóval.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 18:47:44 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.21 szerda, 18:21:52
Rocco. Valami barom elvitte a kocsim bal hátulját és a lökös 2 helyen eltört. Meg tudnád csinázni? Mennyi idő és pénz kell hozzá? PÜ jöhet.
Az alap (nem ST) gyári lökhárítót nem érdemes javítani, mert bontóban kb ugyanannyiért, vagy nagyobb sérülésre vonatkozó javítási költségnél olcsóbban lehet szereni egyet. Bár, ha nem túl súlyos, lehet max 5ezrből megoldanám, de mostanában nem tudok bevállani semmit a fősuli miatt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 18:54:36 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.22 csütörtök, 10:08:37
A biztosítás kevesebb lenne, de a teljesítményadó???
Persze valószinűleg kárpótolna a kis ezeröcsi, bár lehet, hogy kis fordulaton nem olyan nyomatékos, mint az én V6-om.
de az ezer ló megcibálna....
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:39:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.22 csütörtök, 18:54:36
de az ezer ló megcibálna....
Az biztos!!!
Durva, hogy már akkor képesek voltak ilyen motorokat építeni. Mi lenne, ha ma nem kötnék őket korlátok?! Szerintem a legnagyobb gond az lenne, hogy az erőből jusson el valamennyi az aszfaltra is. A gumigyártók így is alig bírnak lépést tartani.
Én a Group B-t sajnálom a legjobban! Ford RS200... Na abbahagyom az OFFolást.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:40:31 »
A "korlátok"-nál a szabályokra gondoltam.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:47:17 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.22 csütörtök, 18:44:47
Az univerzális kipufogódobbal nincs semmi gáz, egy átömlős dobnál tökmindegy milyen, nem árthat, hiszen csak egy cső, körülötte hangcsillapítóval.
Igaz. Én arra a tuningra gondoltam, amikor minden fojtást levesznek a motorról és csak egy tuningdob marad. Na az nem jó....
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:49:45 »
Mai egyenleg:
Szeervóolaj csere (hűtőnél van gyorscsati) 4 perc
Lökhárító leszerelés és hegesztés 1 óra
Lökhárító visszaszerelés közben kéz csúnya elvágása, ügyelet, tetanusz, sebkötözés 3 óra.
De legalább ingyen volt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:56:24 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.22 csütörtök, 19:49:45
Mai egyenleg:
Szeervóolaj csere (hűtőnél van gyorscsati) 4 perc
Lökhárító leszerelés és hegesztés 1 óra
Lökhárító visszaszerelés közben kéz csúnya elvágása, ügyelet, tetanusz, sebkötözés 3 óra.
De legalább ingyen volt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 19:57:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.22 csütörtök, 18:47:44
Az alap (nem ST) gyári lökhárítót nem érdemes javítani, mert bontóban kb ugyanannyiért, vagy nagyobb sérülésre vonatkozó javítási költségnél olcsóbban lehet szereni egyet. Bár, ha nem túl súlyos, lehet max 5ezrből megoldanám, de mostanában nem tudok bevállani semmit a fősuli miatt.
Cromaxnál 10000 a sima és 164000 a V6 és az ST. (gondolom elírták a V6-ét)
Közben megoldottam a dolgot. Egy új ismerősöm műanyagos és megcsinázta ingyen festéssel együtt.
Azért köszi a gyors választ.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 20:04:56 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.22 csütörtök, 19:57:07
Cromaxnál 10000 a sima és 164000 a V6 és az ST. (gondolom elírták a V6-ét)
Közben megoldottam a dolgot. Egy új ismerősöm műanyagos és megcsinázta ingyen festéssel együtt.
Azért köszi a gyors választ.
Repedést, vonalban eltörést egybként heggeszteni érdmes, gyantát, üvegszálat hiányos töréshez érdemes elővenni, de csak kicsinél éri meg (alap lökösnél). Egyébként, ha már fordalkatrészforgalmazót nézünk, éna Cromaxot figyelném be utoljára. Pl nekem lengéscsillapítóra 22.000-et mondtak ott, Petrányinál meg 13.000-et, és azt vágom, hogy szoktak pl a Petrányitól vásárolni...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 20:35:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.22 csütörtök, 20:04:56
Repedést, vonalban eltörést egybként heggeszteni érdmes, gyantát, üvegszálat hiányos töréshez érdemes elővenni, de csak kicsinél éri meg (alap lökösnél). Egyébként, ha már fordalkatrészforgalmazót nézünk, éna Cromaxot figyelném be utoljára. Pl nekem lengéscsillapítóra 22.000-et mondtak ott, Petrányinál meg 13.000-et, és azt vágom, hogy szoktak pl a Petrányitól vásárolni...
Vettem azért hozzá üvegszálat és műgyantát is, hátha kell az is. Szerencsére nem kellett. Elég volt a hegesztés is.
Cromax tényleg drága, viszont van minden és max 30 percet kell várni a cuccokra. En ezért szeretem.
De ha találok olcsóbban, akkor ott veszem meg.
Most ütöttem le Ebay-en egy ST hátsó szárnyat. Bonyolult felszerelni? Ragasztani kell vagy csavarozni?
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 21:44:08 »
Üdv!
Látom, Te vagy a lökösguru
Egy kérdésem lenne. Az RS lökös, legalább is az első a gyári alapra van felépítve, De mivel nem műanyag, mivel lehet javítani? Még tavaly elkaptam egy nyulat és lezúzta a bal oldalát a ködlámpával együtt. Ez utóbbit készletről tudtam cserélni, de a lökös csak zsugorodik hőre....ezért hegesztés kilőve...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 22:51:52 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.22 csütörtök, 21:44:08
Üdv!
Látom, Te vagy a lökösguru
Egy kérdésem lenne. Az RS lökös, legalább is az első a gyári alapra van felépítve, De mivel nem műanyag, mivel lehet javítani? Még tavaly elkaptam egy nyulat és lezúzta a bal oldalát a ködlámpával együtt. Ez utóbbit készletről tudtam cserélni, de a lökös csak zsugorodik hőre....ezért hegesztés kilőve...
Üdv!
Nem igazán értem (de lehet csak fárdat vagyok már nagyon). Tehát a gyári lökhárítódra van ráépítve egy üvegszálas műanyag RS alsórész? Bár így se stimmel, mert ez is műanyag, és nem zsugorodik hőre
Ha netán mégis üvegszálas, akkor azt üvegszállal és gyantával lehet javítani. De az tuti, hogy ha zúzva van, akkor szintén csak azzal lehet javítani.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 23:27:51 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.22 csütörtök, 22:51:52
Üdv!
Nem igazán értem (de lehet csak fárdat vagyok már nagyon). Tehát a gyári lökhárítódra van ráépítve egy üvegszálas műanyag RS alsórész? Bár így se stimmel, mert ez is műanyag, és nem zsugorodik hőre
Ha netán mégis üvegszálas, akkor azt üvegszállal és gyantával lehet javítani. De az tuti, hogy ha zúzva van, akkor szintén csak azzal lehet javítani.
Nem, nem üvegszálas. Inkább merev guminak mondanám. De benne van a gyári Ford RS embléma.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 23:34:08 »
így néz ki:
http://shinyautos.com/shop/images/modeomor.JPG
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2009.10.22 csütörtök, 23:51:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.22 csütörtök, 23:27:51
Nem, nem üvegszálas. Inkább merev guminak mondanám. De benne van a gyári Ford RS embléma.
Akkor, ha ez nem gyári, hol csinálták?
A lényeg, ha hegesztés kilőve, vagy zúzva van, akkor csak üvegszál+műgyanta a megoldás.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2009.10.23 péntek, 10:36:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.22 csütörtök, 23:51:16
Akkor, ha ez nem gyári, hol csinálták?
Ez gyári RS 1 szett. Nekem is ilyen volt. Ez is műanyag csak fekete és van benne egy kis poliészter. És tényleg a gyári lökősre van ráhelyezve az alsó rész, de egyben van, nem lehet szétszedni.
Nyugodtan vidd el műanyagoshoz, meg tudja hegeszteni.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2009.10.23 péntek, 12:09:07 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.23 péntek, 10:36:59
Ez gyári RS 1 szett. Nekem is ilyen volt. Ez is műanyag csak fekete és van benne egy kis poliészter. És tényleg a gyári lökősre van ráhelyezve az alsó rész, de egyben van, nem lehet szétszedni.
Nyugodtan vidd el műanyagoshoz, meg tudja hegeszteni.
Részben igazat adok.
Az autót anno ezekkel a spoilerekkel vettem. Az eleje sajnos már sokszor kapott, többek között télen néhányszor a hó rángatta le, mert nagyon alacsony. Ebből kifolyólag volt már többször javítva. Régeben, mikor még hordtam szervízbeilyen dolgok miatt, műanyagos nem tudta hegeszteni, csak ragasztották, de nem volt igazán tartós a dolog.
Hegeszteni próbáltam én is, de sajna nem úgy reagál a hőre, ahogy kellene. Szinte elszenesedik és nem olvad össze. Én már többször cseréltem alatta lököst, mert a műanyagot nem volt érdemes hegesztenem. Az RS feltétet az első lökös cserénél kinyomtam púrhabbal, úgy összefogattam a múanyag lökhárítóval, így pontosan felül. A púrhabba tettem tappancsokat a lökös felől így bármikor le lehet csavarozni, vagy másikra feltenni.
Naplózva
mercury
Vendég
Kérdés
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2009.10.24 szombat, 01:19:32 »
Sziasztok!
I mondeo 2.5 v6 automata. az lenne a problémám hogy megyek az autóval adok egy padlógázt kb 1500 fordulatszámon de akár följebb is és nem csinál semmit az auto csak nagyon lassan szenvedve "gyorsul". Szerintem az automata váltó nem kapcsolja vissza a sebességeket. Elég rossz érzés h imádkoznom kell az előzésnél h sikerüljön befejezni
valakinek esetleg valami ötlete? amúgy a hátsó kipufogó kifúj ezért a lambdaszonda szarakszik. világít a chek engine lámpám. egr kikötve.
előre is köszi a válaszokat
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Kérdés
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2009.10.24 szombat, 18:08:56 »
Idézetet írta: mercury - 2009.10.24 szombat, 01:19:32
Sziasztok!
I mondeo 2.5 v6 automata. az lenne a problémám hogy megyek az autóval adok egy padlógázt kb 1500 fordulatszámon de akár följebb is és nem csinál semmit az auto csak nagyon lassan szenvedve "gyorsul". Szerintem az automata váltó nem kapcsolja vissza a sebességeket. Elég rossz érzés h imádkoznom kell az előzésnél h sikerüljön befejezni
valakinek esetleg valami ötlete? amúgy a hátsó kipufogó kifúj ezért a lambdaszonda szfhakszik. világít a chek engine lámpám. egr kikötve.
előre is köszi a válaszokat
Lehet ez gyújtás, vagy benzinellátás probléma is. Bár ezesetben akadozást, fulladozást kéne érezni asszem. De ha nem kapcsol vissza azt elvileg egyértelműen érezned kell.
Ha hátul kifúj a kipuff, ahhoz nincs köze a lambdaszondának.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2009.10.24 szombat, 18:27:43 »
Hogy jártam tegnap... Félre kellett állnom a Bajcsi-Zsilinszky úton, mert gőz csapott fel a mocitető alól. Előttem már félre volt állva egy 3-as Mondeo, mint kiderült, ő is lerobbant (AC pumpa miatt)
Szerencsémre csak lejött a vízcső a hűtőről az akksi előtt. Már régóta hátra lehetett csúszva a bilincs, csak most ugrott le a cső. Nagy sz0pás volt visszatenni, mert egy gagyi fogószerűséggel próbálkoztam, és 1 órába tellt rászenvedni a bilincset a helyére. 10es kulcsom se volt, így az egyik akksisarut nem tudtam leszedni, viszont fel tudtam borítani, aminek következtében végül nem indult egyből az autó... Közben meg nemmessze gyülekeztek a tüntetők, és a kommandósok meg sorakoztak fel előttünk idegesen, mondták is hogy igengyorsan elkéne húzni... Hát élmény volt..
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.24 szombat, 18:30:16 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2009.10.24 szombat, 19:13:59 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.24 szombat, 18:27:43
Hogy jártam tegnap... Félre kellett állnom a Bajcsi-Zsilinszky úton, mert gőz csapott fel a mocitető alól. Előttem már félre volt állva egy 3-as Mondeo, mint kiderült, ő is lerobbant (AC pumpa miatt)
Szerencsémre csak lejött a vízcső a hűtőről az akksi előtt. Már régóta hátra lehetett csúszva a bilincs, csak most ugrott le a cső. Nagy sz0pás volt visszatenni, mert egy gagyi fogószerűséggel próbálkoztam, és 1 órába tellt rászenvedni a bilincset a helyére. 10es kulcsom se volt, így az egyik akksisarut nem tudtam leszedni, viszont fel tudtam borítani, aminek következtében végül nem indult egyből az autó... Közben meg nemmessze gyülekeztek a tüntetők, és a kommandósok meg sorakoztak fel előttünk idegesen, mondták is hogy igengyorsan elkéne húzni... Hát élmény volt..
Úgy szép az élet, ha zajlik. Nálam mindig van minden szerszám és kenőanyag, folyadék ilyen és ehhez hasonló esetekre. Ha lenne szabadidőm elmehetnék sárga angyalnak is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2009.10.24 szombat, 19:46:09 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.24 szombat, 19:13:59
Úgy szép az élet, ha zajlik. Nálam mindig van minden szerszám és kenőanyag, folyadék ilyen és ehhez hasonló esetekre. Ha lenne szabadidőm elmehetnék sárga angyalnak is.
És te hogyan rendezed el a szerszámokat, flakonokat? Ha nem lenne mélyládám, amivel beszoríthatnám pl a hűtővizet, meg a gagyi szerszámostáskát, akkor nemtom hogy oldanám meg. Lehet építenék, ill fogok is egy külön ládát kárpitozva, amibe mehet minden.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2009.10.24 szombat, 20:25:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.24 szombat, 19:46:09
És te hogyan rendezed el a szerszámokat, flakonokat? Ha nem lenne mélyládám, amivel beszoríthatnám pl a hűtővizet, meg a gagyi szerszámostáskát, akkor nemtom hogy oldanám meg. Lehet építenék, ill fogok is egy külön ládát kárpitozva, amibe mehet minden.
Ugyan így. Mélyláda, szerszámos láda, flakonok, és egyéb, balról-jobbra.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 19:53:48 »
Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 19:58:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 19:53:48
Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?
Motortartó bakok milyen állapotba vannak?
Nekem mikor a hűtő felöli megadta magát az csinált olyat, h adtam neki gázt és majd szétesett a kocsi eleje.
Mondjuk nemtudom h mennyire rázkódik neked.
Nálam nagyobb gázadáskor csinált ilyet.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:03:59 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.26 hétfő, 19:58:49
Motortartó bakok milyen állapotba vannak?
Nekem mikor a hűtő felöli megadta magát az csinált olyat, h adtam neki gázt és majd szétesett a kocsi eleje.
Mondjuk nemtudom h mennyire rázkódik neked.
Nálam nagyobb gázadáskor csinált ilyet.
Van rá esély...
Mivel nem rég van nálam és volt vele eddig is elég gondom, alig jutok el a végére, mert minden napra jut valami új felfedezés...
Nem nagyon örülök neki, de ennyi pénzért, tudtam hogy nem egy szalon állapotú autót veszek. Persze eddig megtudtam csinálni mindent rajta a mélyen tisztelt fórumos kollégák segítségével
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:44:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 20:03:59
Van rá esély...
Mivel nem rég van nálam és volt vele eddig is elég gondom, alig jutok el a végére, mert minden napra jut valami új felfedezés...
Nem nagyon örülök neki, de ennyi pénzért, tudtam hogy nem egy szalon állapotú autót veszek. Persze eddig megtudtam csinálni mindent rajta a mélyen tisztelt fórumos kollégák segítségével
Ha rossz a bakod, nehogy vegyél gyárit 30.000 Ft körül.
5000-ért felújítják úgy, hogy sose megy tönkre.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Gyurka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:50:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 19:53:48
Kérdés:
Gázadásnál sebességtől és fokozattól függetlenül el kezd a kocsi eleje rázkódni. A féltengelyek nem zörögnek. Próbáltam mindkét irényba kitekerve a kormánnyal lendületesen indulni, de semmi zaj. Ha csak tartom a sebességet simán gurul a vas, üresben szintén hiába adok gázfröccsöt nem rázkódik. De bizony, ha odalépek neki bármelyik sebességben elég rendesen rázkódik az eleje...
Ötlet? tapasztalat?
TipikusKerékösszetartási prorobléma. Futóművesnél kezzd!
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:54:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.26 hétfő, 20:44:22
Ha rossz a bakod, nehogy vegyél gyárit 30.000 Ft körül.
5000-ért felújítják úgy, hogy sose megy tönkre.
Nagyon primitívet kérdezek...
Szemrevételezés alapján, hogy tudom megállapítani laikusan, hogy rossz? Egyébként eszembe sem jutott gyárit venni
Felújítás hol?
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:57:32 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.26 hétfő, 20:50:30
TipikusKerékösszetartási prorobléma. Futóművesnél kezzd!
Na ezzel most megleptél, ezek szerint csak terhelés alatt jön elő rajta a kerékösszetartási probléma? ha gurulok nem, kanyarban nem csikorog, a gumi nincs félre kopva...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:59:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 20:57:32
Na ezzel most megleptél, ezek szerint csak terhelés alatt jön elő rajta a kerékösszetartási probléma? ha gurulok nem, kanyarban nem csikorog, a gumi nincs félre kopva...
Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:07:14 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.26 hétfő, 20:59:44
Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.
Ezek szerint a gumi belső pereme kopottabb kell legyen...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:09:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 21:07:14
Ezek szerint a gumi belső pereme kopottabb kell legyen...
Egy idő után, igen.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:12:52 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.26 hétfő, 21:09:22
Egy idő után, igen.
megnézetemmm
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 22:56:49 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.26 hétfő, 20:59:44
Terhelésre szétterpeszt, Ha bak problémád volna az inkább rángatna.
Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 23:03:22 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 20:54:29
Nagyon primitívet kérdezek...
Szemrevételezés alapján, hogy tudom megállapítani laikusan, hogy rossz? Egyébként eszembe sem jutott gyárit venni
Felújítás hol?
A fémbe préselt gumi töredezett, rocsolódott.
Pl ők:
http://silentblock.hu/
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 23:04:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.26 hétfő, 22:56:49
Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.
ez stimmel, de a régebben tulajdonomban lévő mondiban
igaz, az csak 2000-es, ezért nem offolok itten...
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 23:05:46 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.26 hétfő, 23:03:22
A fémbe préselt gumi töredezett, rocsolódott.
Pl ők:
http://silentblock.hu/
Akkor lehet, hogy tényleg kerék összetartás probléma?
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 23:06:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.10.26 hétfő, 22:56:49
Egyébként gázadáskor és gázelvételkor (többnyire váltáskor) adhat ki kattanó hangot a rossz bakom? Továbbá padlógázas gyorsításoknál, váltások utáni padlózásnál mindig egy magas nyikkanó hangot hallok a motortérből. Azis lehet a bak? Mer azt vágom, hogy az egyik bakom KO. Bár rángatni csak kis fordulaton csúsztatásnál szokott.
Hello!
OFF autókon, ha valamelyik motortartó (váltótartó) bak szakadt volt, azt mindig lehetett érezni a váltókaron. - Terhelésváltásnál (gyorsítás-gázelvétel-gyorsítás-gázelvétel) markold meg a váltókart, és ha a kelleténél nagyobbat mozdul, akkor egyértelműen valamelyik szakadt bak okozza a hibát.
Előző OFF kocsimon a kuplungtárcsában lévő csillapító rugók voltak kilágyulva, ezért kis fordulaton, illetve terhelésváltásnál rángatott. - Mire rájöttem, már a fél motorteret kicseréltem: bakokat, gyertyakábeleket, gyertyákat, gyújtáselosztót, rotort, mindent. A kuplung utoljára jutott eszembe, mert az egyébként hibátlan volt, nem csúszott, nem volt semmi baja, csak éppen terhelésváltásnál, és alacsony motorfordulaton rángatott.
Üdv!
trombonist
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.26 hétfő, 23:12:36 írta trombonist
»
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 23:13:55 »
akkor holnap megnézem ezt is, azt is...
Azt ma diagnosztizáltam, hogy valszeg nekem sem műxik a második szívó sor. Ezeddig nem járkáltam a vassal, mert nagyon le volt lakva és eddig tartott nagyjából használhatóvá tenni. Láttam Fekusz kolléga problémájára adott válaszaitokat, ezért ezeket is el kezdem leellenőrizni...
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ