Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217018 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5950 Dátum:
2013.02.19 kedd, 20:55:57 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.19 kedd, 20:02:36
338000 Km után lehet még benne eredeti gyári szonda? Meglepődnék. Minden esetre napok kérdése, és kiderül!
Miért ne lehetne? Ha xar, akkor akár 500e is lehet benne....
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5951 Dátum:
2013.02.19 kedd, 21:28:30 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.19 kedd, 20:55:57
Miért ne lehetne? Ha xar, akkor akár 500e is lehet benne....
Na, ez látod igaz. De a fogyasztás hirtelen megnövekedése arra enged következtetni, hogy eddig valami jól (?) működött, most meg szhar. Egy biztos, most mindkét szonda fail. Lehet, most ment, mentek tönkre? Azért egy szonda élettartama nem igen éri el a 300 000 km-t. Vagy mégis?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5952 Dátum:
2013.02.19 kedd, 23:22:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.19 kedd, 02:04:16
na akkor összefoglalva.
röviden ennyi.
nem csináltok még valamit a ház körül?
http://www.woodworkersjournal.com/Ezine/Articles/Tomboy_Tools_Building_Confidence_with_Better_Tools_9526.aspx
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5953 Dátum:
2013.02.19 kedd, 23:44:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.19 kedd, 23:22:15
nem csináltok még valamit a ház körül?
http://www.woodworkersjournal.com/Ezine/Articles/Tomboy_Tools_Building_Confidence_with_Better_Tools_9526.aspx
arra azért kíváncsi lennék, hogyan találtál erre az oldalra
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5954 Dátum:
2013.02.19 kedd, 23:49:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.19 kedd, 23:44:57
arra azért kíváncsi lennék, hogyan találtál erre az oldalra
biztos kíváncsi vagy rá?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5955 Dátum:
2013.02.19 kedd, 23:50:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.02.19 kedd, 23:49:01
biztos kíváncsi vagy rá?
nyem
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5956 Dátum:
2013.02.20 szerda, 05:38:11 »
Na, egy ilyet csináltam:
http://s18.postimage.org/mz091qb7t/P1090292.jpg
Egy 22-es crova fej, meg egy gyertya kiszedő fej
Kifúrva, összeillesztve, összehegesztve, felsliccelve:
http://s3.postimage.org/w7ezpt0df/P1090296.jpg
http://s11.postimage.org/ezeo056ar/P1090308.jpg
A végeredmény:
http://s4.postimage.org/np6jzclvx/P1090321.jpg
http://s3.postimage.org/w3prnak9v/P1090322.jpg
Használati kiértékelés hamarosan!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5957 Dátum:
2013.02.20 szerda, 06:27:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.20 szerda, 05:38:11
Na, egy ilyet csináltam:
Használati kiértékelés hamarosan!
ez az ... mert szépnek szép ...
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5958 Dátum:
2013.02.20 szerda, 18:51:19 »
nekem tetszik
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5959 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:01:18 »
Ma délután felavattam az eszközt, és kicseréltem a szondákat. Nem volt egyszerű kaland, de rosszabb is megfordult a fejemben.
Szóval nem voltak belesülve, egy erőteljes kattanással mindkettő kijött. A színek a régiben azonosak voltak az új színeivel, egyszerű toldás, aztán rezes-zsír, és mehettek vissza. A csatlakozók visszadugása nehezebb volt.
A vezérlő újratanítása majd reggel, hideg állapotban. Akkor ugrik a majom a vízbe, a fogyasztás változik-e?
Remélem, nem hiába kínlódtam!
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5960 Dátum:
2013.02.20 szerda, 23:37:08 »
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy a kezdődő hengerfej problémának mik a jelei, miből lehet észrevenni?Kb. 2 hét múlva kiszedjük a motort mert a olajteknő tömítéstől a főtengely szimeringeken, szelepszár szimeringen a szívósortömítésig (minden VICTOR REINZ) minden cserélve lesz, a motort gépműhelyben síkolják és felpolírozzák a főtengelyt.Kap egy teljesen új lendkereket + kuplungszett, a váltó szimeringjeit is cseréljük, aztán kap egy rozsdamentes kipufogórendszert( a gyári már olyan mint az ementáli),az összes csövet a hűtővel egyetemben cseréljük, a szervót felújítják, magyarul a motor bejáratós lesz
.Aztán ha eljön az őszi retek idő, motor megint ki és szétkapjuk a karosszériát a csupasz vázig, teljes javítás(minden egyes csavart, anyát szinterezünk) aztán újrafényezés(BOULARD GREEN, gyári).Jövő tavasszal pedig kap egy teljesen új futóművet + toronymerevítők elöl-hátul + 16"-os gyári alufelnik.Szeretnék büszke gazdája lenni egy teljesen és igényesen felújított Mondinak(1994.9.), és ezért szeretném tudni hogy kezdődő hengerfejes-e a motor.
Előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 23:39:22 írta Tamas0711
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5961 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 07:46:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.20 szerda, 22:01:18
Ma délután felavattam az eszközt, és kicseréltem a szondákat. Nem volt egyszerű kaland, de rosszabb is megfordult a fejemben.
Szóval nem voltak belesülve, egy erőteljes kattanással mindkettő kijött. A színek a régiben azonosak voltak az új színeivel, egyszerű toldás,
aztán rezes-zsír,
és mehettek vissza.
Ajjajjjajjaaajjajajajajj!
Első számú not to do a how to install an O2 sensor gájdban! A rézpaszta nem jó a szondamenetre, tönkremegy tőle, ha rákerül a "belső" felületére.
Emiatt másfajta zsírt használnak (szürke) és gyárilag rajta szokott lenni a szonda menetén.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5962 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 07:51:09 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.20 szerda, 23:37:08
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni hogy a kezdődő hengerfej problémának mik a jelei, miből lehet észrevenni?Kb. 2 hét múlva kiszedjük a motort mert a olajteknő tömítéstől a főtengely szimeringeken, szelepszár szimeringen a szívósortömítésig (minden VICTOR REINZ) minden cserélve lesz, a motort gépműhelyben síkolják és felpolírozzák a főtengelyt.Kap egy teljesen új lendkereket + kuplungszett, a váltó szimeringjeit is cseréljük, aztán kap egy rozsdamentes kipufogórendszert( a gyári már olyan mint az ementáli),az összes csövet a hűtővel egyetemben cseréljük, a szervót felújítják, magyarul a motor bejáratós lesz
.Aztán ha eljön az őszi retek idő, motor megint ki és szétkapjuk a karosszériát a csupasz vázig, teljes javítás(minden egyes csavart, anyát szinterezünk) aztán újrafényezés(BOULARD GREEN, gyári).Jövő tavasszal pedig kap egy teljesen új futóművet + toronymerevítők elöl-hátul + 16"-os gyári alufelnik.Szeretnék büszke gazdája lenni egy teljesen és igényesen felújított Mondinak(1994.9.), és ezért szeretném tudni hogy kezdődő hengerfejes-e a motor.
Előre is köszönöm!
Teljesen mindegy, hogy mik az előjelek! Ha szétbontjátok a motort és síkolás is lesz, akkor úgyis le kell venni a hengerfejet és a tömítését. Olyankor pedig minden esetben új tömítést és új csavarokat kell visszarakni a hengerfej összeszereléskor. Ez pedig (a síkolással együtt) maga a hengerfejezés.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5963 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:00:52 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.21 csütörtök, 07:51:09
Teljesen mindegy, hogy mik az előjelek! Ha szétbontjátok a motort és síkolás is lesz, akkor úgyis le kell venni a hengerfejet és a tömítését. Olyankor pedig minden esetben új tömítést és új csavarokat kell visszarakni a hengerfej összeszereléskor. Ez pedig (a síkolással együtt) maga a hengerfejezés.
Aha!Köszönöm a választ, gondoltam inkább itt égetem magam mintsem hülyeségeket beszéljek majd a műhelyben, mert ha észreveszik hogy valamivel nincs tisztábban az ember akkor általában kifosztják.
A másik amiben szeretném kérni a segítségeteket, voltam egy Ford bolt-műhelyben a IV.kerületben mert folyik a szervószivattyú tengelyénél az olaj és csapágyas a generátor. Cseredarabbal 103e ft-ot akarnak legombolni (50 a szervó, 53 a generátor) a felújított alkatrészekért.Tudnátok ajánlani egy szakit aki felújítaná a szervószivattyút, a generátor annyira nem fontos mert ahhoz van ismerősöm.Cserébe tudok adni egy felújított motorvezérlő köteget ami nem MKI hanem nektek való MKII, ha valakinek szüksége van rá 15e dobjon egy privátot és küldök képeket.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5964 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:41:00 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.21 csütörtök, 14:00:52
Aha!Köszönöm a választ, gondoltam inkább itt égetem magam mintsem hülyeségeket beszéljek majd a műhelyben, mert ha észreveszik hogy valamivel nincs tisztábban az ember akkor általában kifosztják.
A másik amiben szeretném kérni a segítségeteket, voltam egy Ford bolt-műhelyben a IV.kerületben mert folyik a szervószivattyú tengelyénél az olaj és csapágyas a generátor. Cseredarabbal 103e ft-ot akarnak legombolni (50 a szervó, 53 a generátor) a felújított alkatrészekért.Tudnátok ajánlani egy szakit aki felújítaná a szervószivattyút, a generátor annyira nem fontos mert ahhoz van ismerősöm.Cserébe tudok adni egy felújított motorvezérlő köteget ami nem MKI hanem nektek való MKII, ha valakinek szüksége van rá 15e dobjon egy privátot és küldök képeket.
Van szervószivattyúm is tarcsiban, ha kell pici pénzért viheted a leömlők mellé.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5965 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:48:27 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.21 csütörtök, 15:41:00
Van szervószivattyúm is tarcsiban, ha kell pici pénzért viheted a leömlők mellé.
Király vagy nagyon!!!!!
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5966 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 18:38:52 »
szia a felujitás mellet dontottünk tudnátok ajánlani gépműhelyt a hengerfej sikoláshoz?
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5967 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:29:16 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.21 csütörtök, 15:48:27
Király vagy nagyon!!!!!
jaaaaj..nemá
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5968 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:38:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.21 csütörtök, 20:29:16
jaaaaj..nemá
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá
Nyihahaaaaaa!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5969 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 20:41:01 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.21 csütörtök, 20:38:05
Nyihahaaaaaa!
pffff...monom én
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5970 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 22:07:59 »
Automata V6-ból kiszedett 2 féltengely melyik mkII-kbe szerelhető még be?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5971 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 23:21:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.21 csütörtök, 22:07:59
Automata V6-ból kiszedett 2 féltengely melyik mkII-kbe szerelhető még be?
elvileg mindegyik ótomattába
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5972 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:17:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.21 csütörtök, 20:29:16
jaaaaj..nemá
ne ajnározzad itt nyilvánosan...így is el van szállva magától..te meg itt adod a lovat alá
most miért fáj az neked?
a +1 lóerő miatt?
hidd el,kell az neki, hogy jól menjen a verda
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5973 Dátum:
2013.02.22 péntek, 10:53:11 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2013.02.22 péntek, 09:17:49
most miért fáj az neked?
a +1 lóerő miatt?
hidd el,kell az neki, hogy jól menjen a verda
Minden ló számít, senkit sem hagyunk az út szélén.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5974 Dátum:
2013.02.22 péntek, 15:57:28 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.22 péntek, 10:53:11
Minden ló számít, senkit sem hagyunk az út szélén.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5975 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:00:36 »
Hol lehet szerezni az injektor végére való műanyag gyűrűt, amivel felfekszik az öntvényen? Törékeny ***, és most emiatt kell megint napokra leállnom, hogy ilyet kerítsek.. Az injektorra való gumigyűrűkből pedig ugye megfelel a 200fokig hőálló?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5976 Dátum:
2013.02.23 szombat, 02:42:24 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2013.02.21 csütörtök, 18:38:52
szia a felujitás mellet dontottünk tudnátok ajánlani gépműhelyt a hengerfej sikoláshoz?
Szia!Nekem 3-4 hét múlva megy gépműhelybe, aki csinálta a kábelezést az a srác intézi nekem a dolgot.A gépműhelyben versenyautók készülnek ami nem az árban(nyilván nem sz@rért hu&yért) hanem a minőségben látszik és garanciát vállalnak amennyiben az általuk megadott alkatrészeket viszed(márka).Én a jövőhéten tudom meg hogy mennyiért csinálják, ha gondolod megkérdezem hogy csak hengerfejezést mennyiért vállalnak és ha aktuális még neked akkor szólok.
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5977 Dátum:
2013.02.23 szombat, 20:09:02 »
szia igen még aktuális
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5978 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 17:27:23 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.22 péntek, 16:00:36
Hol lehet szerezni az injektor végére való műanyag gyűrűt, amivel felfekszik az öntvényen? Törékeny ***, és most emiatt kell megint napokra leállnom, hogy ilyet kerítsek.. Az injektorra való gumigyűrűkből pedig ugye megfelel a 200fokig hőálló?
ebayen találsz komplett szettet,nálunk a műanyag gyűrűt 1200-1800 ft közötti összegért csinálnak (/db...)
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5979 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 19:21:02 »
Ma sikerült lezúznom az első lökhárító jobb oldalát, 4-5 tenyérnyi darab kiszakadt belőle. Csinálják a csatornázást a városban, és az út szélén egy kupac beton darab volt, kb egy méterre belógott az út szélétől, és vagy 30-35 centi magas volt. Mikor leálltam, talán még láttam is, de este, sötétben indultam el, és nem emlékeztem, nem vettem észre. Ráhajtottam, neki mentem, lezúztam a lökhárítót. Mondani sem kell, mennyire örülök. Most kereshetek egy lőköst. Kinek van? Persze, majd beírom a keres-kínál rovatba.
Naplózva
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5980 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:02:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2013.02.24 vasárnap, 19:21:02
Ma sikerült lezúznom az első lökhárító jobb oldalát, 4-5 tenyérnyi darab kiszakadt belőle. Csinálják a csatornázást a városban, és az út szélén egy kupac beton darab volt, kb egy méterre belógott az út szélétől, és vagy 30-35 centi magas volt. Mikor leálltam, talán még láttam is, de este, sötétben indultam el, és nem emlékeztem, nem vettem észre. Ráhajtottam, neki mentem, lezúztam a lökhárítót. Mondani sem kell, mennyire örülök. Most kereshetek egy lőköst. Kinek van? Persze, majd beírom a keres-kínál rovatba.
Még jó hogy nem ST lökösöd van/volt.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5981 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:28:35 »
Idézetet írta: Viló - 2013.02.24 vasárnap, 21:02:43
Még jó hogy nem ST lökösöd van/volt.
Ja, az még jobban fájna! Bár ez is eléggé fáj! Rá se merek nézni, még le sem fotóztam.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5982 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 17:33:48 »
ECU kiszerelés: a motortér felől hogyan hozzáférhető a csavar ami fogja, van-e valami trükk?
Nincs senkinél bontott injektor? (amiről megvehetném a műanyag gyűrűket)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5983 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 18:22:22 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.25 hétfő, 17:33:48
ECU kiszerelés: a motortér felől hogyan hozzáférhető a csavar ami fogja, van-e valami trükk?
Nincs senkinél bontott injektor? (amiről megvehetném a műanyag gyűrűket)
trükk nincs. szervó tartáj kivesz és egy hosszított dugóval a legegyszerűbb..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5984 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:43:56 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.25 hétfő, 18:22:22
trükk nincs. szervó tartáj kivesz és egy hosszított dugóval a legegyszerűbb..
Közben sikerült egy sima T-kulccsal, még a tartályt sem kell kiszedni. Mostmár csak az injektorgyűrűk kellenének, és kipróbálhatom a módosítások eredményét
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5985 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:47:58 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.25 hétfő, 19:43:56
Közben sikerült egy sima T-kulccsal, még a tartályt sem kell kiszedni. Mostmár csak az injektorgyűrűk kellenének, és kipróbálhatom a módosítások eredményét
Bontott injektorok nekem is vannak,de a gyűrűk állapota,hát az siralmas....
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5986 Dátum:
2013.02.26 kedd, 12:05:41 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy a generátort a kerékjárat burkolata mögül, vagy alulról könnyebb-e kivenni?Van valami boszorkányos trükk, vagy régi kicsavar levesz, új fel, visszacsavar és kész?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5987 Dátum:
2013.02.26 kedd, 12:53:45 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.26 kedd, 12:05:41
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy a generátort a kerékjárat burkolata mögül, vagy alulról könnyebb-e kivenni?Van valami boszorkányos trükk, vagy régi kicsavar levesz, új fel, visszacsavar és kész?
Szia!
Én a kormányösszekötő gömbfejet szoktam kivenni, hogy az összekötörudat félrehajtva könnyen kiférjen a generátor.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5988 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:00:22 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.02.26 kedd, 12:53:45
Szia!
Én a kormányösszekötő gömbfejet szoktam kivenni, hogy az összekötörudat félrehajtva könnyen kiférjen a generátor.
Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat és csütörtökön meg is csinálom.
Naplózva
Tamas0711
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5989 Dátum:
2013.02.26 kedd, 14:18:21 »
Jah, majd elfelejtettem. A műszerfal mellett a kis grafikáknál világít egy narancssárga kocka amiben egy villáskulcs van
!Ugyebár 14 hónapig állt az autó és szét lett kapva minden, az a kérdésem hogy ez mi lehet?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5990 Dátum:
2013.02.26 kedd, 18:15:29 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.26 kedd, 14:18:21
Jah, majd elfelejtettem. A műszerfal mellett a kis grafikáknál világít egy narancssárga kocka amiben egy villáskulcs van
!Ugyebár 14 hónapig állt az autó és szét lett kapva minden, az a kérdésem hogy ez mi lehet?
szervízintervallum visszajelző. A kesztyűtartót szedd ki, ott van a kapcsolója mögötte.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5991 Dátum:
2013.02.26 kedd, 19:31:04 »
Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal, ECU, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.
Holnap rádugom diag programra, de nem várok tőle túl sokat, hiszen egyenlőre full üres az ecu. Aztán jöhet a többi művelet, de előbb hátha rájövünk hol kéne lecsekkolnom valamit.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5992 Dátum:
2013.02.26 kedd, 19:33:23 »
Idézetet írta: Tamas0711 - 2013.02.26 kedd, 14:00:22
Köszönöm szépen, megfogadom a tanácsodat és csütörtökön meg is csinálom.
Nagyon szívesen, jó munkát. Szombaton én is cserélem újfent, köszönhetően az új utángyártott fesszabályzónak, ami 1200 km-t bírt ki.
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5993 Dátum:
2013.02.26 kedd, 19:39:55 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 19:31:04
Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal, ECU, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.
Holnap rádugom diag programra, de nem várok tőle túl sokat, hiszen egyenlőre full üres az ecu. Aztán jöhet a többi művelet, de előbb hátha rájövünk hol kéne lecsekkolnom valamit.
Szia! Ha már az elektromos AC-ra gyanakszol, akkor kezdhetnéd üzemanyag nyomás méréssel is.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5994 Dátum:
2013.02.26 kedd, 19:40:02 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 19:31:04
Na most jöhet a találgatás. Összeraktam az autót, de nyilván túl szép lett volna, ha be is indul. Amit cseréltem (ST-re): injektorok, szívó oldal,
ECU
, motorvezérlő kábelköteg.
A probléma: gyújtást ráadom, nem búg a benzinpumpa, vagy csak maximum éppen egy pillanatra makkan egyet. Az indítómotor szépen forgat, de a motor egy deka jelét nem adja annak, hogy akár 1 hengerben is történne valami.
Ahhoz még kellett volna venned valamit.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5995 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:09:54 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.26 kedd, 19:40:02
Ahhoz még kellett volna venned valamit.
Mire gondolsz?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5996 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:11:30 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 20:09:54
Mire gondolsz?
Most éppen két biszex csajra. De ennek mi köze a problémádhoz?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5997 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:15:26 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 20:09:54
Mire gondolsz?
Az ECU csak a hozzá programozott transzponderrel együtt működik. Vagy az ST ECU-höz tartozó ST kulcs kell, vagy hozzá kell tanítani a régi kulcsot az új ECU-höz. De ha ez a hiba, akkor az önindítót is tiltja emlékeim szerint.
Így a másik probléma is lehetséges, nevezetesen a kábelköteg csatlakozás. A 3 nagy csati közül (a hátsó blokknál a szervótartály mellett) az egyiknek trükkös az összedugása, az első kattanás után tovább kell tolni a második kattanásig.
Anélkül nincs AC, de van önindító.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5998 Dátum:
2013.02.26 kedd, 20:27:18 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.26 kedd, 20:15:26
Az ECU csak a hozzá programozott transzponderrel együtt működik. Vagy az ST ECU-höz tartozó ST kulcs kell, vagy hozzá kell tanítani a régi kulcsot az új ECU-höz. De ha ez a hiba, akkor az önindítót is tiltja emlékeim szerint.
Így a másik probléma is lehetséges, nevezetesen a kábelköteg csatlakozás. A 3 nagy csati közül (a hátsó blokknál a szervótartály mellett) az egyiknek trükkös az összedugása, az első kattanás után tovább kell tolni a második kattanásig.
Anélkül nincs AC, de van önindító.
A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.
Viszont a másik amit mondasz az forró, mint a biszex sunák, én is gyanakszom rá, mert az egyik nagy dugalj nem akart összecuppanni rendesen. Amennyire hozzáfértem összenyomtam, de szerintem nincs összekattanva masszívan.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #5999 Dátum:
2013.02.26 kedd, 22:04:19 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.26 kedd, 20:27:18
A kulcs lazán vezérelte a kp zárat is, nem kellett tanítani. Gyújtás és indítózás is megy hibátlanul.
Viszont a másik amit mondasz az forró, mint a biszex sunák, én is gyanakszom rá, mert az egyik nagy dugalj nem akart összecuppanni rendesen. Amennyire hozzáfértem összenyomtam, de szerintem nincs összekattanva masszívan.
a központizár attól még működik...az külön modul.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ