Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:17:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306689 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2015.08.25 kedd, 06:07:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.24 hétfő, 22:16:41
Elég nagy a szórás. Gyári 70-90e/db Ford-ból, utángyártott "spanyol" 15e/db. De ez nem Denso, NGK.
Cromax-nál nincs más.
Annó, mikor megvettem az enyémet, nekem is több volt a fogyasztásom. Műszer rá, a hibaüzenet ugyan az volt, mint amit Dávid írt. NTK utángyártott, ha jól emlékszem 30 volt a 3 db. Azóta semmi bajom velük. Ez már lassan 4 éve. A cseréje az érdekes, körülményes hozzáférni a belső leömlőnél levőhöz. Csináltam hozzá speckó kulcsot, azzal ment gyorsan.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 06:12:52 írta fügelaci
»
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2015.08.25 kedd, 06:35:30 »
Ha cserélni akarod, néhány kép segítségül:
Először célszerszámot csináltam, egy 22-es krova fej meg egy gyertyakulcs felhasználásával. Össze lettek hegesztve, leesztergálva, kivágva oldalt, hogy a vezeték kiférjen, egy zárógyűrű rátéve, ami nem engedi kinyílni a felhasításnál.
http://s8.postimg.org/q6x4vb6lh/P1090291.jpg
http://s18.postimg.org/skljsxayh/P1090302.jpg
http://s17.postimg.org/wkwgr4fb3/P1090309.jpg
Ezen a képen látszik minden: a szerszám, a lambda szonda típusa, doboza, a csatlakozók rányomva. A régi szondákat kivettem, a gyári csatlakozókat levágtam, toldásként a piros összedugható csatlakozókat nyomtam rá.
http://s16.postimg.org/eddi0kt85/P1090320.jpg
És jöhet a csere: néhány jó hely
http://s16.postimg.org/q40m9g0s5/P1090256.jpg
http://s11.postimg.org/gbainppz7/P1090262.jpg
http://s16.postimg.org/gd7vx7rp1/P1090268.jpg
http://s11.postimg.org/u6dejx9s3/P1090274.jpg
http://s8.postimg.org/dhbqkk945/P1090280.jpg
Jó szórakozást!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2015.08.25 kedd, 06:43:22 »
Idézetet írta: Dávid - 2015.08.25 kedd, 01:41:49
Erre is van amúgy hibaüzenet. Ha nem kapcsol megfelelő gyakorisággal, akkor eltárolja az "Oxygen Sensor Circuit Slow Response in Lean/Rich Control Range" hibát.
Ha ez már gondot okoz, akkor a túl dús és/vagy túl szegény keverék hibakód is ott lesz.
Ezen kívül élőadat figyeléssel is lehet csekkolni a szondafeszültség alakulását.
Komolyan?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2015.08.25 kedd, 07:07:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.25 kedd, 06:35:30
Ha cserélni akarod, néhány kép segítségül:
Először célszerszámot csináltam, egy 22-es krova fej meg egy gyertyakulcs felhasználásával. Össze lettek hegesztve, leesztergálva, kivágva oldalt, hogy a vezeték kiférjen, egy zárógyűrű rátéve, ami nem engedi kinyílni a felhasításnál.
http://s8.postimg.org/q6x4vb6lh/P1090291.jpg
http://s18.postimg.org/skljsxayh/P1090302.jpg
http://s17.postimg.org/wkwgr4fb3/P1090309.jpg
Ezen a képen látszik minden: a szerszám, a lambda szonda típusa, doboza, a csatlakozók rányomva. A régi szondákat kivettem, a gyári csatlakozókat levágtam, toldásként a piros összedugható csatlakozókat nyomtam rá.
http://s16.postimg.org/eddi0kt85/P1090320.jpg
És jöhet a csere: néhány jó hely
http://s16.postimg.org/q40m9g0s5/P1090256.jpg
http://s11.postimg.org/gbainppz7/P1090262.jpg
http://s16.postimg.org/gd7vx7rp1/P1090268.jpg
http://s11.postimg.org/u6dejx9s3/P1090274.jpg
http://s8.postimg.org/dhbqkk945/P1090280.jpg
Jó szórakozást!
http://www.lincos.eu/hu/motor-szerszamok/lambda-szonda-es-porlasztocsucs-szerelo-keszlet-7db-mg50323
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2015.08.25 kedd, 08:02:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.25 kedd, 07:07:56
http://www.lincos.eu/hu/motor-szerszamok/lambda-szonda-es-porlasztocsucs-szerelo-keszlet-7db-mg50323
Na de a háztáji az "ingyé' vót"
Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2015.08.25 kedd, 08:59:42 »
Idézetet írta: D - 2015.08.25 kedd, 08:02:29
Na de a háztáji az "ingyé' vót"
Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek
Nem én járom körül....és csak oszlatom a füstöt.
A háztáji meg ugye "elhasznált" egy gyertyakulcsot, krovafejet és időt..... aztán olyan sokszor nem kell. Viszont egy 22-es krovafejjel, gyertyakulccsal kevesebb van. Valamint jobban elfér az oldalt hajtható alacsony fej.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2015.08.25 kedd, 09:30:27 »
Idézetet írta: D - 2015.08.25 kedd, 08:02:29
Na de a háztáji az "ingyé' vót"
Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek
látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2015.08.25 kedd, 09:49:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 09:30:27
látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2015.08.25 kedd, 09:57:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 09:30:27
látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16.
Nem vitázni akarok, de de ez nem egészen igaz. Én igen is nyomom neki, városban is, kint is pályán is. Most voltam vasárnap Pesten a reptéren, 400 km végig 150 felett, 8,9 fogyival. Nekem tetszik. Átlagba sem lehet 12-13 fölé nyomni városban sem. Pedig mint írtam, nem öregurasan vezetek. De nyilván Neked más a véleményed.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2015.08.25 kedd, 10:00:42 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.25 kedd, 09:57:00
Nem vitázni akarok, de de ez nem egészen igaz. Én igen is nyomom neki, városban is, kint is pályán is. Most voltam vasárnap Pesten a reptéren, 400 km végig 150 felett, 8,9 fogyival. Nekem tetszik. Átlagba sem lehet 12-13 fölé nyomni városban sem. Pedig mint írtam, nem öregurasan vezetek. De nyilván Neked más a véleményed.
én hiszékeny ember vagyok,de akkor bizony Mátyásnak rossz az autója....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2015.08.25 kedd, 10:01:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.25 kedd, 07:07:56
http://www.lincos.eu/hu/motor-szerszamok/lambda-szonda-es-porlasztocsucs-szerelo-keszlet-7db-mg50323
Neked, mint szerelőnek nyilván jó, megéri. Én csak egyszer használom, mondjuk 5 évente. Krova fej van vagy 100 db mindenféle, meg a piacon 50-100 ft. Hegesztő, esztergályos, köszörűs munka nem gond, ingyé van. Ha majd nagyüzemileg szükségem lesz rá, nyilván veszek én is. Ami a munkámhoz kell, az megvan minden. Ez sem lenne probléma, de minek?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2015.08.25 kedd, 10:03:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 10:00:42
én hiszékeny ember vagyok,de akkor bizony Mátyásnak rossz az autója....
Én egy szóval sem mondtam, hogy jó. Nyilván meg kell nézetnie szakival.De ha szonda baj, 30-40-ből megoldódik. Reméljük, csak annyi baja van. Vagy még annyi sem. Majd kiderül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2015.08.25 kedd, 10:06:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.25 kedd, 10:03:35
Én egy szóval sem mondtam, hogy jó. Nyilván meg kell nézetnie szakival.De ha szonda baj, 30-40-ből megoldódik. Reméljük, csak annyi baja van. Vagy még annyi sem. Majd kiderül.
nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2015.08.25 kedd, 10:49:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 10:06:16
nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2015.08.25 kedd, 18:48:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 10:06:16
nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.
Annak sem nagyon kellene csillagászati magasságokban lennie. Meg nem is arra panaszkodik hogy pályán sokat fogyaszt, hanem arra, hogy randalírozik a városban és eszik neki 16-ot. Ami szerintem nem meglepő, bármi megeszik 16-ot ha városban kinyomják a szemét.
Idézetet írta: alf - 2015.08.25 kedd, 09:30:27
látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16.
Nekem pontosan ez tetszik és részben ezért sem hajtok ész nélkül. Tudom, hogy ott van az autóban az erő és tudom, hogy bármikor ott is lesz ha oda lépek.
Ahogyan egy angol mondás is tartja, "a bulldog minden reggel azzal a tudattal ébred, hogy bármikor szét tudja tépni a vadászgörényt, de vannak napok, amikor inkább úgy dönt, hogy nem teszi".
Nyilván mikor adódik a lehetőség és olyan a kedvem, odalépek neki. Nyilván olyankor nem is 5 litert eszik, de nem hajtok így minden nap.
Amúgy azt tapasztalom, hogy pont ennek a tudatnak a hiánya miatt mennek a kisautókkal úgy mint a meszes. A tulaj tudja, hogy gyenge az autója, de pont ezért meg akarja mutatni a világnak...
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 18:53:03 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2015.08.25 kedd, 21:23:32 »
Végre pörög a topik! Azt hittem már csak magammal fogok tudni beszélgetni.
Uraim, a fogyasztással semmi probléma.
Ma ismét tankoltam. 120km-re tankoltam 12 litert, amiből 70km zsúfolt város volt (a maradék 50km 150 felett
), de nem olyan álló dugó, mint amikor a 14L mértem. 16L-ről szó sem volt. Jövő héten már 18L lesz?
Az autó hibakód mentes.
Így kár keresni bármiféle hibát. Még a rángatást sem jelzi semmi 1500 környékén, tehát ott sem lehet nagyobb baj. Így, hogy a 2000 környéki minimumot tartom, nem is érzékelhető.
Azért a 110km-re 11L, meg a 120km-re 12L nem tűnik lambda szonda hibának. Álló dugóban pöfögtetni, meg lutri, túl kell "élni", és el kell fogadni hogy a fogyasztásba belerondít. Szerintem itt csak ennyiről van szó. 135e km van az autóban, a lambdáknak simán lehet még boldog 70e kilométerük.
Ma beszéltem egy kutassal, elég sok kúton melózott már, magán kutakon is. Azt javasolta, magán kúton ne tankoljak 1x se. OMV párti vagyok (MaxxMotion 95,100), most is OMV-re álltam, és OMV kútkezelőként azt mondta a kutas, hogy a Shell adja a legjobb üzemanyagot, mondta, hogy próbáljam ki, megéri. Azt mondta, az adalékolt nafta kintről jön, de az alap 95-ös (sosem tankolok) szinte az összes kúton magyar...
Más. Ma voltam javíttatni a szélvédőt. Kellemes csalódás volt, meg lehetett várni, és készségesen informált a mester (25 éve szálvédőzik) mit miért, és hogy csinál. Valami speciális ragasztóval dolgozik, ami jóval drágább mint amivel más műhelyekben dolgoznak, de azt mondta, neki megéri, hogy a megrendelő meg tudja várni. Míg baráti alapon 15k lett volna máshol, 1 napra ott hagyós, ez cakk-pakk 2,5 óra volt, és mivel 30 perces száradást tud a speckó cucc ebben már a 30 perces pihi is benne volt, és a végén 10700.- forintot fizettem, és garanciát is kaptam a beázásra. Amikor kiszedte, jelezte, hogy csoda, hogy csak az anyós oldalon ázott be, mert rosszul készítették elő a felületeket ragasztás előtt, és az üvegre nem ragadt oda a ragasztó, csak 1-2 helyen.
Ha van igény, berakom a telefonszámát, nevét címét. Gondolom, ha sokan megyünk, lesz kedvezmény is, ha mindenki jelzi, hogy a Mondeo fórumról jött.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2015.08.26 szerda, 08:21:36 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.25 kedd, 21:23:32
Végre pörög a topik! Azt hittem már csak magammal fogok tudni beszélgetni.
Uraim, a fogyasztással semmi probléma.
Ma ismét tankoltam. 120km-re tankoltam 12 litert, amiből 70km zsúfolt város volt (a maradék 50km 150 felett
), de nem olyan álló dugó, mint amikor a 14L mértem. 16L-ről szó sem volt. Jövő héten már 18L lesz?
Az autó hibakód mentes.
Így kár keresni bármiféle hibát. Még a rángatást sem jelzi semmi 1500 környékén, tehát ott sem lehet nagyobb baj. Így, hogy a 2000 környéki minimumot tartom, nem is érzékelhető.
Azért a 110km-re 11L, meg a 120km-re 12L nem tűnik lambda szonda hibának. Álló dugóban pöfögtetni, meg lutri, túl kell "élni", és el kell fogadni hogy a fogyasztásba belerondít. Szerintem itt csak ennyiről van szó. 135e km van az autóban, a lambdáknak simán lehet még boldog 70e kilométerük.
Ma beszéltem egy kutassal, elég sok kúton melózott már, magán kutakon is. Azt javasolta, magán kúton ne tankoljak 1x se. OMV párti vagyok (MaxxMotion 95,100), most is OMV-re álltam, és OMV kútkezelőként azt mondta a kutas, hogy a Shell adja a legjobb üzemanyagot, mondta, hogy próbáljam ki, megéri. Azt mondta, az adalékolt nafta kintről jön, de az alap 95-ös (sosem tankolok) szinte az összes kúton magyar...
Más. Ma voltam javíttatni a szélvédőt. Kellemes csalódás volt, meg lehetett várni, és készségesen informált a mester (25 éve szálvédőzik) mit miért, és hogy csinál. Valami speciális ragasztóval dolgozik, ami jóval drágább mint amivel más műhelyekben dolgoznak, de azt mondta, neki megéri, hogy a megrendelő meg tudja várni. Míg baráti alapon 15k lett volna máshol, 1 napra ott hagyós, ez cakk-pakk 2,5 óra volt, és mivel 30 perces száradást tud a speckó cucc ebben már a 30 perces pihi is benne volt, és a végén 10700.- forintot fizettem, és garanciát is kaptam a beázásra. Amikor kiszedte, jelezte, hogy csoda, hogy csak az anyós oldalon ázott be, mert rosszul készítették elő a felületeket ragasztás előtt, és az üvegre nem ragadt oda a ragasztó, csak 1-2 helyen.
Ha van igény, berakom a telefonszámát, nevét címét. Gondolom, ha sokan megyünk, lesz kedvezmény is, ha mindenki jelzi, hogy a Mondeo fórumról jött.
Csak írd be, hogy "
sokkal jobb a benzines, mint a dízel
l" és egyből beindul a fórum
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2015.08.26 szerda, 09:22:15 »
Idézetet írta: D - 2015.08.26 szerda, 08:21:36
Csak írd be, hogy "
sokkal jobb a benzines, mint a dízel
l" és egyből beindul a fórum
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2015.08.26 szerda, 10:14:45 »
Idézetet írta: D - 2015.08.26 szerda, 08:21:36
Csak írd be, hogy "
sokkal jobb a benzines, mint a dízel
l" és egyből beindul a fórum
senki nem állította az ellenkezőjét.....a fűtésben.minden másban a dízel jobb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2015.08.26 szerda, 12:31:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.26 szerda, 10:14:45
senki nem állította az ellenkezőjét.....a fűtésben.minden másban
a dízel jobb
.
Hát ez az.....a
jobb
, mert a benzines
bal
ról előz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2015.08.26 szerda, 17:18:04 »
Idézetet írta: D - 2015.08.26 szerda, 08:21:36
Csak írd be, hogy "
sokkal jobb a benzines, mint a dízel
l" és egyből beindul a fórum
Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének.
Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak.
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 18:06:29 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2015.08.26 szerda, 21:12:46 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.26 szerda, 17:18:04
Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének.
Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak.
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e.
elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben.
te azt a költséget egy fél év alatt betankolod!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 21:17:13 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2015.08.26 szerda, 21:30:12 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.26 szerda, 17:18:04
Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének.
Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak.
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e.
Meg oda nem járnak a benzinesek sz@rozni. Nem mint ha nem lehetne! Azért ezen lehet gondolkodni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2015.08.26 szerda, 21:58:56 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.26 szerda, 21:12:46
elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben.
te azt a költséget egy fél év alatt betankolod!
Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából.
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot.
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2015.08.26 szerda, 22:23:03 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.26 szerda, 21:58:56
Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából.
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot.
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges.
ez jó ez tetszik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 05:20:49 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.26 szerda, 21:58:56
Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából.
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot.
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 19:39:55 »
Központi zár téma... Azt tudjátok mitől lehet, ha zárom távirányítóról, és röviden nyomom, nem villannak fel az indexek, de ha 2x rövden nyomom meg akkor igen?
Jó lenne valami központi zár gyorstalpaló.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 19:42:35 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.27 csütörtök, 19:39:55
Központi zár téma... Azt tudjátok mitől lehet, ha zárom távirányítóról, és röviden nyomom, nem villannak fel az indexek, de ha 2x rövden nyomom meg akkor igen?
Jó lenne valami központi zár gyorstalpaló.
1x gombnyomás = normál zárás (nincs vilcsi)
2x gombnyomás = retesz zárás (van vilcsi és ilyenkor nyitáskor is)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 19:53:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.27 csütörtök, 19:42:35
1x gombnyomás = normál zárás (nincs vilcsi)
2x gombnyomás = retesz zárás (van vilcsi és ilyenkor nyitáskor is)
A retesz zárás mit takar? Mennyiben más mint a normál zárás? Csak a villogásban?
Nyitáskor 2x gombnyomásnál viszont nem villog.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 19:55:58 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.27 csütörtök, 19:53:38
A retesz zárás mit takar? Mennyiben más mint a normál zárás? Csak a villogásban?
Nyitáskor 2x gombnyomásnál viszont nem villog.
Retesznél a belső kilinccsel sem nyithatóak az ajtók.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 20:39:13 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.27 csütörtök, 19:55:58
Retesznél a belső kilinccsel sem nyithatóak az ajtók.
Köszi.
Az egyik csavar hiányzik a csomagtartóban (kalaptartónál jobb oldalon) amiből 1-1 van mindkét oldalon. Na már most ez tartamaz egy csavart és egy menetes betétet. Nekem hiányzott a csavar, ami volt itthon, nem pont gyári volt, de addig szenvedtem vele, hogy a menetes betét beesett valahova, és sehol sem találom. Próbáltam belülről anyával megoldani, benyúlni még be tudok, de olyan szűk a menetnél a rés, hogy képtelen vagyok a luk fölött stabilizálni.
Hol keressem ezt a menetes betétet és csavart a Cromax-nál?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2015.08.28 péntek, 15:36:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.26 szerda, 21:12:46
elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben.
te azt a költséget egy fél év alatt betankolod!
Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2015.08.28 péntek, 15:58:41 »
Idézetet írta: D - 2015.08.28 péntek, 15:36:18
Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról
hát...van is mit titkolnia....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2015.08.28 péntek, 20:56:51 »
Idézetet írta: D - 2015.08.28 péntek, 15:36:18
Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról
Használtam 2.0 TDCi-t városban. 7.6-8L, pedig pörgetni sem kellett, 1300-as fordulaton váltott át elektromotorról kormolósra.
A többi rizsa.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2015.08.28 péntek, 22:50:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.28 péntek, 15:58:41
hát...van is mit titkolnia....
Gyanítom szándékosan értetted félre amit írtam, de azért a tisztánlátás kedvéért leírom
Úgyértettem, Mátyás a dízeles topicban olvas felületesen, pontosabban szelektíven. Nem olvassa azokat a handa-bandákat, amiket egyesek beírkálnak, hogy a szemét kitapossák a verdájuknak városban, ami így is 5 litert fogyaszt. Na meg azokat is kihagyja, amik arról szólnak hogy ilyen felhasználás mellett, a kocsijukban még minden gyári és kuplung, váltó, lendkerék és henger problémákkal még csak interneten találkoztak
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2015.08.29 szombat, 15:09:35 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.28 péntek, 20:56:51
Használtam 2.0 TDCi-t városban. 7.6-8L, pedig pörgetni sem kellett, 1300-as fordulaton váltott át elektromotorról kormolósra.
A többi rizsa.
az pont a fele a v6-nak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2015.08.29 szombat, 18:38:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 15:09:35
az pont a fele a v6-nak.
Ne a 14-16-os fogyasztásból indulj ki. A valósághoz hasonlítsd. Egyébként nem unod még a v6 ócsárolását? Nem tudom, itt hányan kíváncsiak rá. Tulajdonképpen befejezhetnéd. Tudomásul vesszük, Neked nem tetszik, szerinted elavult, ósdi konstrukció. Leírtad, elolvastuk. Ennyi. De tényleg, nem unod még? Most mint fórumos a fórumoshoz, ne dizlis a V6-oshoz, vagy fordítva. Nagyon szépen köszönjük, ha konstruktív, építő hozzászólással élsz, de ez a lebecsmérlő modor ide nem kéne már.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2015.08.29 szombat, 19:42:58 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.29 szombat, 18:38:15
Ne a 14-16-os fogyasztásból indulj ki. A valósághoz hasonlítsd. Egyébként nem unod még a v6 ócsárolását? Nem tudom, itt hányan kíváncsiak rá. Tulajdonképpen befejezhetnéd. Tudomásul vesszük, Neked nem tetszik, szerinted elavult, ósdi konstrukció. Leírtad, elolvastuk. Ennyi. De tényleg, nem unod még? Most mint fórumos a fórumoshoz, ne dizlis a V6-oshoz, vagy fordítva. Nagyon szépen köszönjük, ha konstruktív, építő hozzászólással élsz, de ez a lebecsmérlő modor ide nem kéne már.
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.
Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2015.08.29 szombat, 21:07:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 19:42:58
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.
Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam.
Én még nem mértem meg pontosan, hogy mennyit fogyaszt az enyém, de olyan 10l körül pályán. Ahogy írja a komp. Ha lesz kedvem megmérem hazafelé majd októberben. Ja, és kb 8000-10000km-t rakok az autóba évente. Kinek mire kell az autó. WC-re menős, melós autónak nem igazán jó választás a V6 benya.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2015.08.29 szombat, 22:34:28 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 19:42:58
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.
Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam.
Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?
Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2015.08.29 szombat, 22:44:45 »
Idézetet írta: D - 2015.08.29 szombat, 22:34:28
Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?
Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
Haggyad már, mosd le inkább a kocsijának a tetejét, mert már kezd rajta kihajtani a parlagfű
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2015.08.29 szombat, 22:54:59 »
Idézetet írta: Gegsite - 2015.08.29 szombat, 22:52:38
Most hogy így mondod.... 1,4 Misiért én eladom az enyémet ha kell.
(nekem ~12 Literes fogyasztásnál több még nem jött össze, pályán okosan 7,7 körül eszik)
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2015.08.29 szombat, 23:24:00 »
Idézetet írta: D - 2015.08.29 szombat, 22:34:28
Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?
Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
Erősen gondolkodom.
Bár visszatart, hogy különadót akarnak kiróni a dízelesekre, mert komoly mértékben szennyezik a levegőt. Teljesen jogos, mert egy csepp "zöld" érzés nincs a kormolósokban.
Ha lenne, V6 benzinnel közlekednének, és alf nem tetszelegne a "hittérítő" szerepkörben.
Egyébként én sem tervezek éves szinten 20e-nél többet menni. Ha melóra kellene, az más lenne, de városban, rövid távokra csak benzines. Autópályás 140-150-et még nem tudtam tesztelni 100km-en, de gyanítom, hogy nekem is bőven 10L alatt lesz. A jelenlegi adatok azért sem mérvadóak, mert a klíma rápakol nem keveset. Tényleg. Mennyi az annyi? +1-1,5L/100km?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 06:47:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 19:42:58
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.
Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam.
Hidd el, nekem sem lételemem a vitatkozás. Legfeljebb mások magukban mérgelődnek, de nem akarnak hangot (betűt) adni véleményüknek. Én is tudok számolni, ha évi 10 000 km-nél többet megy az ember, ráadásul jó részét városi forgalomban, nyilván a dizel a gazdaságosabb. Nincs ezzel semmi baj. Nekem csak a hangnem, ahogy írsz a benzinesről, az nem tetszik. De már lassan megszokom az írásmódod, meg a hangnemed. Persze, hogy én nem döntök el semmilyen vitát, nem is akarok. De miért nincs egy benzinest ócsárló topik, ahol mindenki, aki akarja, szidhatja a v6-ost. Persze, a dízelt is. És azt olvassa aki akarja, írjon hozzá aki akar. Van itt annyi mindenféle topik, miért ne lehetne ilyen is? Akkor ez megmaradna a V6-nak. A kérdéseknek-válaszoknak. Ezt nem azért írtam, mert vitázni akarok, egyáltalán nem!
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 08:31:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.29 szombat, 19:42:58
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.
Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam.
Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi
formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.
De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 09:14:45 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.30 vasárnap, 08:31:49
Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi
formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.
De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
A v6 is inkább hosszú távon jó. Én évekig azzal melóztam, arányaiban városban alig jártam.
Több 10.000 kmre 9 alatti átlagom volt. Ugyanerre a tdci 7 körüli átlagot hozott később.
Nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Szerintem van eset, hogy mindenkinek igaza van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 09:38:18 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.30 vasárnap, 06:47:54
Hidd el, nekem sem lételemem a vitatkozás. Legfeljebb mások magukban mérgelődnek, de nem akarnak hangot (betűt) adni véleményüknek. Én is tudok számolni, ha évi 10 000 km-nél többet megy az ember, ráadásul jó részét városi forgalomban, nyilván a dizel a gazdaságosabb. Nincs ezzel semmi baj. Nekem csak a hangnem, ahogy írsz a benzinesről, az nem tetszik. De már lassan megszokom az írásmódod, meg a hangnemed. Persze, hogy én nem döntök el semmilyen vitát, nem is akarok. De miért nincs egy benzinest ócsárló topik, ahol mindenki, aki akarja, szidhatja a v6-ost. Persze, a dízelt is. És azt olvassa aki akarja, írjon hozzá aki akar. Van itt annyi mindenféle topik, miért ne lehetne ilyen is? Akkor ez megmaradna a V6-nak. A kérdéseknek-válaszoknak. Ezt nem azért írtam, mert vitázni akarok, egyáltalán nem!
ez rendben is van.
a hangnemről annyit,hogy itt olyan nincs.kinek mi jönki belőle.nem biztos,hogy én azt mondtam,amit te kihallottál a betűkből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 09:49:46 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.30 vasárnap, 08:31:49
Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi
formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.
De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
sose volt nekem gond hogy más mennyit költ akár benzinre.valaki sajnos ezt alulról közelíti meg(mármint a történetedet).összekuporgatja azt a pár kilót,hogy meglegyen a fíling,aztán az autó elviszi a családi kasszát.és tökmind1,hogy tdci vagy v6,pláne tizenévesen.Talán a különbség,hogy a dízelnél ha van tudomásod az előéletéről a karbantartásáról a hitelességéről,jó eséllyel megspórolja az árát,míg a v6-ba folyamatosan betankolod az árát évente,még ha rendben is van minden vele.Amikor viszont jön a xarság,akkor mind1 hogy tdci vagy benzines.
Sarokba szorították amúgy mindet.Dízelre várható a magasabb adó,a v6 sokba van.Sajnos a porszívómotos kisturbósbenyásakat nyomják nagyon.mentsen meg tőlük minket az ég....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 10:01:08 »
Idézetet írta: D - 2015.08.29 szombat, 22:34:28
Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?
Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra.
"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
"
Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be.
Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 10:05:10 »
Idézetet írta: Gegsite - 2015.08.29 szombat, 22:52:38
Most hogy így mondod.... 1,4 Misiért én eladom az enyémet ha kell.
(nekem ~12 Literes fogyasztásnál több még nem jött össze, pályán okosan 7,7 körül eszik)
nekem mennyit fogyasztana a te autód?én tudom,a véleményedre vagyok kíváncsi.
én nem szeretek a pályán "okosan" menni.150 tempomat,és ha jönnek a nagyok mögöttem,akkor nem fékezek a 90es kamionok közé,hanem kigyorsítok és kiállok a szélsőbe,ha elkell engedni a gyorsabbat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ