Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:17:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306689 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2015.08.25 kedd, 06:07:41 »

Elég nagy a szórás. Gyári 70-90e/db Ford-ból, utángyártott "spanyol" 15e/db. De ez nem Denso, NGK. Grin Cromax-nál nincs más.


Annó, mikor megvettem az enyémet, nekem is több volt a fogyasztásom. Műszer rá, a hibaüzenet ugyan az volt, mint amit Dávid írt. NTK utángyártott, ha jól emlékszem 30 volt a 3 db. Azóta semmi bajom velük. Ez már lassan 4 éve. A cseréje az érdekes, körülményes hozzáférni a belső leömlőnél levőhöz. Csináltam hozzá speckó kulcsot, azzal ment gyorsan.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 06:12:52 írta fügelaci » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2015.08.25 kedd, 06:35:30 »

Ha cserélni akarod, néhány kép segítségül:

Először célszerszámot csináltam, egy 22-es krova fej meg egy gyertyakulcs felhasználásával. Össze lettek hegesztve, leesztergálva, kivágva oldalt, hogy a vezeték kiférjen, egy zárógyűrű rátéve, ami nem engedi kinyílni a felhasításnál.
http://s8.postimg.org/q6x4vb6lh/P1090291.jpg
http://s18.postimg.org/skljsxayh/P1090302.jpg
http://s17.postimg.org/wkwgr4fb3/P1090309.jpg

Ezen a képen látszik minden: a szerszám, a lambda szonda típusa, doboza, a csatlakozók rányomva. A régi szondákat kivettem, a gyári csatlakozókat levágtam, toldásként a piros összedugható csatlakozókat nyomtam rá.

http://s16.postimg.org/eddi0kt85/P1090320.jpg

És jöhet a csere: néhány jó hely Smiley
http://s16.postimg.org/q40m9g0s5/P1090256.jpg
http://s11.postimg.org/gbainppz7/P1090262.jpg
http://s16.postimg.org/gd7vx7rp1/P1090268.jpg
http://s11.postimg.org/u6dejx9s3/P1090274.jpg
http://s8.postimg.org/dhbqkk945/P1090280.jpg
Jó szórakozást!  Wink vigyor3  integet2

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2015.08.25 kedd, 06:43:22 »

Erre is van amúgy hibaüzenet. Ha nem kapcsol megfelelő gyakorisággal, akkor eltárolja az "Oxygen Sensor Circuit Slow Response in Lean/Rich Control Range" hibát.
Ha ez már gondot okoz, akkor a túl dús és/vagy túl szegény keverék hibakód is ott lesz.
Ezen kívül élőadat figyeléssel is lehet csekkolni a szondafeszültség alakulását.

Komolyan?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2015.08.25 kedd, 07:07:56 »

Ha cserélni akarod, néhány kép segítségül:

Először célszerszámot csináltam, egy 22-es krova fej meg egy gyertyakulcs felhasználásával. Össze lettek hegesztve, leesztergálva, kivágva oldalt, hogy a vezeték kiférjen, egy zárógyűrű rátéve, ami nem engedi kinyílni a felhasításnál.
http://s8.postimg.org/q6x4vb6lh/P1090291.jpg
http://s18.postimg.org/skljsxayh/P1090302.jpg
http://s17.postimg.org/wkwgr4fb3/P1090309.jpg

Ezen a képen látszik minden: a szerszám, a lambda szonda típusa, doboza, a csatlakozók rányomva. A régi szondákat kivettem, a gyári csatlakozókat levágtam, toldásként a piros összedugható csatlakozókat nyomtam rá.

http://s16.postimg.org/eddi0kt85/P1090320.jpg

És jöhet a csere: néhány jó hely Smiley
http://s16.postimg.org/q40m9g0s5/P1090256.jpg
http://s11.postimg.org/gbainppz7/P1090262.jpg
http://s16.postimg.org/gd7vx7rp1/P1090268.jpg
http://s11.postimg.org/u6dejx9s3/P1090274.jpg
http://s8.postimg.org/dhbqkk945/P1090280.jpg
Jó szórakozást!  Wink vigyor3  integet2



http://www.lincos.eu/hu/motor-szerszamok/lambda-szonda-es-porlasztocsucs-szerelo-keszlet-7db-mg50323   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:02:29 »


Na de a háztáji az "ingyé' vót" vigyor3

Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2015.08.25 kedd, 08:59:42 »

Na de a háztáji az "ingyé' vót" vigyor3

Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek hehe

Nem én járom körül....és csak oszlatom a füstöt.
A háztáji meg ugye "elhasznált" egy gyertyakulcsot, krovafejet és időt..... aztán olyan sokszor nem kell. Viszont egy 22-es krovafejjel, gyertyakulccsal kevesebb van. Valamint jobban elfér az oldalt hajtható alacsony fej.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:30:27 »

Na de a háztáji az "ingyé' vót" vigyor3

Amúgy vicces, hogy ennyire körüljárjátok a lambdaszonda témát, miközben semmi jel nem utal arra, hogy baj lenne vele. Simán csak nehéz a lába a fiatalembernek hehe
látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16. Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:49:12 »

látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16. Smiley
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2015.08.25 kedd, 09:57:00 »

látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16. Smiley
Nem vitázni akarok, de de ez nem egészen igaz. Én igen is nyomom neki, városban is, kint is pályán is. Most voltam vasárnap Pesten a reptéren, 400 km végig 150 felett, 8,9 fogyival. Nekem tetszik. Átlagba sem lehet 12-13 fölé nyomni városban sem. Pedig mint írtam, nem öregurasan vezetek. De nyilván Neked más a véleményed.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:00:42 »

Nem vitázni akarok, de de ez nem egészen igaz. Én igen is nyomom neki, városban is, kint is pályán is. Most voltam vasárnap Pesten a reptéren, 400 km végig 150 felett, 8,9 fogyival. Nekem tetszik. Átlagba sem lehet 12-13 fölé nyomni városban sem. Pedig mint írtam, nem öregurasan vezetek. De nyilván Neked más a véleményed.
én hiszékeny ember vagyok,de akkor bizony Mátyásnak rossz az autója.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:01:36 »

Neked, mint szerelőnek nyilván jó, megéri. Én csak egyszer használom, mondjuk 5 évente. Krova fej van vagy 100 db mindenféle, meg a piacon 50-100 ft. Hegesztő, esztergályos, köszörűs munka nem gond, ingyé van. Ha majd nagyüzemileg szükségem lesz rá, nyilván veszek én is. Ami a munkámhoz kell, az megvan minden. Ez sem lenne probléma, de minek?  integet2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:03:35 »

én hiszékeny ember vagyok,de akkor bizony Mátyásnak rossz az autója.... Cheesy
Én egy szóval sem mondtam, hogy jó. Nyilván meg kell nézetnie szakival.De ha szonda baj, 30-40-ből megoldódik. Reméljük, csak annyi baja van. Vagy még annyi sem. Majd kiderül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:06:16 »

Én egy szóval sem mondtam, hogy jó. Nyilván meg kell nézetnie szakival.De ha szonda baj, 30-40-ből megoldódik. Reméljük, csak annyi baja van. Vagy még annyi sem. Majd kiderül.
nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2015.08.25 kedd, 10:49:32 »

 eljen Wink

nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2015.08.25 kedd, 18:48:59 »

nem biztos,hogy ezt ő is így gondolja.szerintem szimplán csak most gyűjti a tapasztalatokat.Kíváncsi leszek,ha majd ő beírja a 150 feletti fogyiját.

Annak sem nagyon kellene csillagászati magasságokban lennie. Meg nem is arra panaszkodik hogy pályán sokat fogyaszt, hanem arra, hogy randalírozik a városban és eszik neki 16-ot. Ami szerintem nem meglepő, bármi megeszik 16-ot ha városban kinyomják a szemét. nyes

látod ezért zsákutca.ha jó,és nyomod neki-élvezed az autót,akkor 14-16liter.
Ha rossz az autó mégtöbb,és egy rakat zsé a javítás.
Ha jó az autó,és nem nyomod,akkor annyit fogyaszt mint egy 2.0 négyhengeres,de akkor hol a fíling?Akkor csak a tudat van,hogy bírna az többet,de nem használod ki a kéccálovat.
Ha kiviszed a pályára és élvezed a tempót,meg fingatod a fiatalságot,akkor megen inkább 16. Smiley

Nekem pontosan ez tetszik és részben ezért sem hajtok ész nélkül. Tudom, hogy ott van az autóban az erő és tudom, hogy bármikor ott is lesz ha oda lépek.

Ahogyan egy angol mondás is tartja, "a bulldog minden reggel azzal a tudattal ébred, hogy bármikor szét tudja tépni a vadászgörényt, de  vannak napok, amikor inkább úgy dönt, hogy nem teszi".

Nyilván mikor adódik a lehetőség és olyan a kedvem, odalépek neki. Nyilván olyankor nem is 5 litert eszik, de nem hajtok így minden nap.
Amúgy azt tapasztalom, hogy pont ennek a tudatnak a hiánya miatt mennek a kisautókkal úgy mint a meszes. A tulaj tudja, hogy gyenge az autója, de pont ezért meg akarja mutatni a világnak...
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 18:53:03 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2015.08.25 kedd, 21:23:32 »

Végre pörög a topik! Azt hittem már csak magammal fogok tudni beszélgetni. eplus2

Uraim, a fogyasztással semmi probléma. smile Ma ismét tankoltam. 120km-re tankoltam 12 litert, amiből 70km zsúfolt város volt (a maradék 50km 150 felett eplus2), de nem olyan álló dugó, mint amikor a 14L mértem. 16L-ről szó sem volt. Jövő héten már 18L lesz? Grin
Az autó hibakód mentes. Így kár keresni bármiféle hibát. Még a rángatást sem jelzi semmi 1500 környékén, tehát ott sem lehet nagyobb baj. Így, hogy a 2000 környéki minimumot tartom, nem is érzékelhető.
Azért a 110km-re 11L, meg a 120km-re 12L nem tűnik lambda szonda hibának. Álló dugóban pöfögtetni, meg lutri, túl kell "élni", és el kell fogadni hogy a fogyasztásba belerondít. Szerintem itt csak ennyiről van szó. 135e km van az autóban, a lambdáknak simán lehet még boldog 70e kilométerük. Grin
Ma beszéltem egy kutassal, elég sok kúton melózott már, magán kutakon is. Azt javasolta, magán kúton ne tankoljak 1x se. OMV párti vagyok (MaxxMotion 95,100), most is OMV-re álltam, és OMV kútkezelőként azt mondta a kutas, hogy a Shell adja a legjobb üzemanyagot, mondta, hogy próbáljam ki, megéri. Azt mondta, az adalékolt nafta kintről jön, de az alap 95-ös (sosem tankolok) szinte az összes kúton magyar...

Más. Ma voltam javíttatni a szélvédőt. Kellemes csalódás volt, meg lehetett várni, és készségesen informált a mester (25 éve szálvédőzik) mit miért, és hogy csinál. Valami speciális ragasztóval dolgozik, ami jóval drágább mint amivel más műhelyekben dolgoznak, de azt mondta, neki megéri, hogy a megrendelő meg tudja várni. Míg baráti alapon 15k lett volna máshol, 1 napra ott hagyós, ez cakk-pakk 2,5 óra volt, és mivel 30 perces száradást tud a speckó cucc ebben már a 30 perces pihi is benne volt, és a végén 10700.- forintot fizettem, és garanciát is kaptam a beázásra. Amikor kiszedte, jelezte, hogy csoda, hogy csak az anyós oldalon ázott be, mert rosszul készítették elő a felületeket ragasztás előtt, és az üvegre nem ragadt oda a ragasztó, csak 1-2 helyen.
Ha van igény, berakom a telefonszámát, nevét címét. Gondolom, ha sokan megyünk, lesz kedvezmény is, ha mindenki jelzi, hogy a Mondeo fórumról jött. smile
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2015.08.26 szerda, 08:21:36 »

Végre pörög a topik! Azt hittem már csak magammal fogok tudni beszélgetni. eplus2

Uraim, a fogyasztással semmi probléma. smile Ma ismét tankoltam. 120km-re tankoltam 12 litert, amiből 70km zsúfolt város volt (a maradék 50km 150 felett eplus2), de nem olyan álló dugó, mint amikor a 14L mértem. 16L-ről szó sem volt. Jövő héten már 18L lesz? Grin
Az autó hibakód mentes. Így kár keresni bármiféle hibát. Még a rángatást sem jelzi semmi 1500 környékén, tehát ott sem lehet nagyobb baj. Így, hogy a 2000 környéki minimumot tartom, nem is érzékelhető.
Azért a 110km-re 11L, meg a 120km-re 12L nem tűnik lambda szonda hibának. Álló dugóban pöfögtetni, meg lutri, túl kell "élni", és el kell fogadni hogy a fogyasztásba belerondít. Szerintem itt csak ennyiről van szó. 135e km van az autóban, a lambdáknak simán lehet még boldog 70e kilométerük. Grin
Ma beszéltem egy kutassal, elég sok kúton melózott már, magán kutakon is. Azt javasolta, magán kúton ne tankoljak 1x se. OMV párti vagyok (MaxxMotion 95,100), most is OMV-re álltam, és OMV kútkezelőként azt mondta a kutas, hogy a Shell adja a legjobb üzemanyagot, mondta, hogy próbáljam ki, megéri. Azt mondta, az adalékolt nafta kintről jön, de az alap 95-ös (sosem tankolok) szinte az összes kúton magyar...

Más. Ma voltam javíttatni a szélvédőt. Kellemes csalódás volt, meg lehetett várni, és készségesen informált a mester (25 éve szálvédőzik) mit miért, és hogy csinál. Valami speciális ragasztóval dolgozik, ami jóval drágább mint amivel más műhelyekben dolgoznak, de azt mondta, neki megéri, hogy a megrendelő meg tudja várni. Míg baráti alapon 15k lett volna máshol, 1 napra ott hagyós, ez cakk-pakk 2,5 óra volt, és mivel 30 perces száradást tud a speckó cucc ebben már a 30 perces pihi is benne volt, és a végén 10700.- forintot fizettem, és garanciát is kaptam a beázásra. Amikor kiszedte, jelezte, hogy csoda, hogy csak az anyós oldalon ázott be, mert rosszul készítették elő a felületeket ragasztás előtt, és az üvegre nem ragadt oda a ragasztó, csak 1-2 helyen.
Ha van igény, berakom a telefonszámát, nevét címét. Gondolom, ha sokan megyünk, lesz kedvezmény is, ha mindenki jelzi, hogy a Mondeo fórumról jött. smile


Csak írd be, hogy "sokkal jobb a benzines, mint a dízell" és egyből beindul a fórum nyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2015.08.26 szerda, 09:22:15 »

Csak írd be, hogy "sokkal jobb a benzines, mint a dízell" és egyből beindul a fórum nyes

 eljen taps 2funny
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2015.08.26 szerda, 10:14:45 »

Csak írd be, hogy "sokkal jobb a benzines, mint a dízell" és egyből beindul a fórum nyes
senki nem állította az ellenkezőjét.....a fűtésben.minden másban a dízel jobb. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2015.08.26 szerda, 12:31:16 »

senki nem állította az ellenkezőjét.....a fűtésben.minden másban a dízel jobb. nyes


Hát ez az.....a jobb, mert a benzines balról előz!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2015.08.26 szerda, 17:18:04 »

Csak írd be, hogy "sokkal jobb a benzines, mint a dízell" és egyből beindul a fórum nyes

Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének. eplus2 Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak. Grin
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e. wow1 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 18:06:29 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2015.08.26 szerda, 21:12:46 »

Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének. eplus2 Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak. Grin
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e. wow1 eplus2
elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben. Cheesy te azt a költséget egy fél év alatt betankolod! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.26 szerda, 21:17:13 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2015.08.26 szerda, 21:30:12 »

Ez nem is kérdés. Persze, hogy jobb, mert ellenkező esetben csak dízeles topikok lennének. eplus2 Persze az is lényeges, hogy itt felhőtlen elégedettségben úszkáló tulajok vannak. Grin
Elkezdtem olvasgatni más topikokat is...A dízelest hamar végig pörgettem. Minden második hsz...Azt egyben kell cserélni, és 300e. wow1 eplus2
Meg oda nem járnak a benzinesek sz@rozni. Nem mint ha nem lehetne! Azért ezen lehet gondolkodni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2015.08.26 szerda, 21:58:56 »

elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben. Cheesy te azt a költséget egy fél év alatt betankolod! eplus2

Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából. Grin
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot. eplus2
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges. Grin
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2015.08.26 szerda, 22:23:03 »

Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából. Grin
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot. eplus2
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges. Grin
eljen ez jó ez tetszik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 05:20:49 »

Átalakíttatom olyanra, mint amilyen a HEMI V8. Kapcsoljon le 2 hengert, és fordulatnál indítsa megint.
Szerintem simán megoldják 2 tankolásom árából. Grin
Így még mindig látni fogom a felkelő és lemenő sunshine-t, míg dízelnél nem látnék mást csak kormot. eplus2
Azért jó a dízel, mert ha eltévedsz, visszatalálsz a kormos betonon, így sosem tévedsz el, és GPS sem kell. Felesleges. Grin
taps eljen
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 19:39:55 »

Központi zár téma... Azt tudjátok mitől lehet, ha zárom távirányítóról, és röviden nyomom, nem villannak fel az indexek, de ha 2x rövden nyomom meg akkor igen?
Jó lenne valami központi zár gyorstalpaló. vigyor3
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 19:42:35 »

Központi zár téma... Azt tudjátok mitől lehet, ha zárom távirányítóról, és röviden nyomom, nem villannak fel az indexek, de ha 2x rövden nyomom meg akkor igen?
Jó lenne valami központi zár gyorstalpaló. vigyor3

1x gombnyomás = normál zárás (nincs vilcsi)
2x gombnyomás = retesz zárás (van vilcsi és ilyenkor nyitáskor is)

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 19:53:38 »

1x gombnyomás = normál zárás (nincs vilcsi)
2x gombnyomás = retesz zárás (van vilcsi és ilyenkor nyitáskor is)



A retesz zárás mit takar? Mennyiben más mint a normál zárás? Csak a villogásban?
Nyitáskor 2x gombnyomásnál viszont nem villog.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 19:55:58 »

A retesz zárás mit takar? Mennyiben más mint a normál zárás? Csak a villogásban?
Nyitáskor 2x gombnyomásnál viszont nem villog.

Retesznél a belső kilinccsel sem nyithatóak az ajtók.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 20:39:13 »

Retesznél a belső kilinccsel sem nyithatóak az ajtók.

Köszi. worship

Az egyik csavar hiányzik a csomagtartóban (kalaptartónál jobb oldalon) amiből 1-1 van mindkét oldalon. Na már most ez tartamaz egy csavart és egy menetes betétet. Nekem hiányzott a csavar, ami volt itthon, nem pont gyári volt, de addig szenvedtem vele, hogy a menetes betét beesett valahova, és sehol sem találom. Próbáltam belülről anyával megoldani, benyúlni még be tudok, de olyan szűk a menetnél a rés, hogy képtelen vagyok a luk fölött stabilizálni. szomoru1  Hol keressem ezt a menetes betétet és csavart a Cromax-nál?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2015.08.28 péntek, 15:36:18 »

elég felületesen olvasol.vagy csak eltévedtél,mint Ábel a rengetegben. Cheesy te azt a költséget egy fél év alatt betankolod! eplus2

Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról   hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2015.08.28 péntek, 15:58:41 »

Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról   hehe
hát...van is mit titkolnia.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2015.08.28 péntek, 20:56:51 »

Nem felületesen olvas, csak kihagyja a handa-bandát a fogyasztásokról   hehe

Használtam 2.0 TDCi-t városban. 7.6-8L, pedig pörgetni sem kellett, 1300-as fordulaton váltott át elektromotorról kormolósra. hehe A többi rizsa. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:50:49 »

hát...van is mit titkolnia.... eplus2

Gyanítom szándékosan értetted félre amit írtam, de azért a tisztánlátás kedvéért leírom   nezzeheureka

Úgyértettem, Mátyás a dízeles topicban olvas felületesen, pontosabban szelektíven. Nem olvassa azokat a handa-bandákat, amiket egyesek beírkálnak, hogy a szemét kitapossák a verdájuknak városban, ami így is 5 litert fogyaszt. Na meg azokat is kihagyja, amik arról szólnak hogy ilyen felhasználás mellett, a kocsijukban még minden gyári és kuplung, váltó, lendkerék és henger problémákkal még csak interneten találkoztak hehe taps 
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:09:35 »

Használtam 2.0 TDCi-t városban. 7.6-8L, pedig pörgetni sem kellett, 1300-as fordulaton váltott át elektromotorról kormolósra. hehe A többi rizsa. eplus2
az pont a fele a v6-nak. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2015.08.29 szombat, 18:38:15 »

az pont a fele a v6-nak. vigyor3
Ne a 14-16-os fogyasztásból indulj ki. A valósághoz hasonlítsd. Egyébként nem unod még a v6 ócsárolását? Nem tudom, itt hányan kíváncsiak rá. Tulajdonképpen befejezhetnéd. Tudomásul vesszük, Neked nem tetszik, szerinted elavult, ósdi konstrukció. Leírtad, elolvastuk. Ennyi. De tényleg, nem unod még? Most mint fórumos a fórumoshoz, ne dizlis a V6-oshoz, vagy fordítva. Nagyon szépen köszönjük, ha konstruktív, építő hozzászólással élsz, de ez a lebecsmérlő modor ide nem kéne már.  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2015.08.29 szombat, 19:42:58 »

Ne a 14-16-os fogyasztásból indulj ki. A valósághoz hasonlítsd. Egyébként nem unod még a v6 ócsárolását? Nem tudom, itt hányan kíváncsiak rá. Tulajdonképpen befejezhetnéd. Tudomásul vesszük, Neked nem tetszik, szerinted elavult, ósdi konstrukció. Leírtad, elolvastuk. Ennyi. De tényleg, nem unod még? Most mint fórumos a fórumoshoz, ne dizlis a V6-oshoz, vagy fordítva. Nagyon szépen köszönjük, ha konstruktív, építő hozzászólással élsz, de ez a lebecsmérlő modor ide nem kéne már.  Wink
Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.

Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:07:55 »

Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.

Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam. Wink

Én még nem mértem meg pontosan, hogy mennyit fogyaszt az enyém, de olyan 10l körül pályán. Ahogy írja a komp. Ha lesz kedvem megmérem hazafelé majd októberben. Ja, és kb 8000-10000km-t rakok az autóba évente. Kinek mire kell az autó. WC-re menős, melós autónak nem igazán jó választás a V6 benya.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:34:28 »

Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.

Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam. Wink

Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?  eplus2

Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:44:45 »

Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?  eplus2

Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe
Haggyad már, mosd le inkább a kocsijának a tetejét, mert már kezd rajta kihajtani a parlagfű  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2015.08.29 szombat, 22:54:59 »

Most hogy így mondod.... 1,4 Misiért én eladom az enyémet ha kell.

(nekem ~12 Literes fogyasztásnál  több még nem jött össze, pályán okosan 7,7 körül eszik)
eljen
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:24:00 »

Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?  eplus2

Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe

 eplus2
Erősen gondolkodom. nyes Bár visszatart, hogy különadót akarnak kiróni a dízelesekre, mert komoly mértékben szennyezik a levegőt. Teljesen jogos, mert egy csepp "zöld" érzés nincs a kormolósokban.  hehe
Ha lenne, V6 benzinnel közlekednének, és alf nem tetszelegne a "hittérítő" szerepkörben. eplus2  
Egyébként én sem tervezek éves szinten 20e-nél többet menni. Ha melóra kellene, az más lenne, de városban, rövid távokra csak benzines. Autópályás 140-150-et még nem tudtam tesztelni 100km-en, de gyanítom, hogy nekem is bőven 10L alatt lesz. A jelenlegi adatok azért sem mérvadóak, mert a klíma rápakol nem keveset. Tényleg. Mennyi az annyi? +1-1,5L/100km?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 06:47:54 »

Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.

Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam. Wink
Hidd el, nekem sem lételemem a vitatkozás. Legfeljebb mások magukban mérgelődnek, de nem akarnak hangot (betűt) adni véleményüknek.  Én is tudok számolni, ha évi 10 000 km-nél többet megy az ember, ráadásul jó részét városi forgalomban, nyilván a dizel a gazdaságosabb. Nincs ezzel semmi baj. Nekem csak a hangnem, ahogy írsz a benzinesről, az nem tetszik. De már lassan megszokom az írásmódod, meg a hangnemed. Persze, hogy én nem döntök el semmilyen vitát, nem is akarok. De miért nincs egy benzinest ócsárló topik, ahol mindenki, aki akarja, szidhatja a v6-ost. Persze, a dízelt is. És azt olvassa aki akarja, írjon hozzá aki akar. Van itt annyi mindenféle topik, miért ne lehetne ilyen is? Akkor ez megmaradna a V6-nak. A kérdéseknek-válaszoknak. Ezt nem azért írtam, mert vitázni akarok, egyáltalán nem!
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 08:31:49 »

Mátyás, D, és mindenki mással lehet normális hamgnemben beszélgetni,akár sértődés nélkül is.Sehol nem ócsároltam senkinek az autóját.Akinek nem inge ne vegye magára.Az,hogy mi hova nemkéne vagy kéne,szerencsére nemte döntöd el.Én sem,csak én élek a lehetőséggel.Akit zavar ne olvassa.Akit meg érdekel,az kiválogatja ami érdekli.Pl hogy egészen pontosan a duplájára számíthat egy v6 fogyasztásával.És ez nem vaker.Minden más az.
Az sem érdekel,ha van akit az nem zavar,ha leeszi a gatyáját,mert az autó értékét tankolja bele évente.Hidd el,hogy ez nekem nem fáj.Én azoknak a megtévedt embereknek nyitom fel a szemét,aki elhiszi,hogy 8litert fogyaszt a v6-os mondeo.Nézzük Mátyás első megrökönyödését,hogy miről is számolt be legelőször...
Nem csak az a segítség,hogy hogyan kell kicserélni egy lambdaszondát,hanem az összes árnyoldal nyilvánosságrahozása is.Kérdezzük meg VZolit pl, hogy miért használ tdci-t a munkájához,és miért nem a v6-ost!Ő csak 1,de még másik 3 fórumtárs szabadult meg az utóbbi évben(években) sírva a v6-tól,és váltoott bármi másra-leginkább dizelre.

Szeresd,imádd,bánja a kánya.Egyszer sem a te autódról írtam. Wink

Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi  nyes formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.

De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 09:14:45 »

Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi  nyes formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.

De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
A v6 is inkább hosszú távon jó. Én évekig azzal melóztam, arányaiban városban alig jártam.
Több 10.000 kmre 9 alatti átlagom volt. Ugyanerre a tdci 7 körüli átlagot hozott később.
Nem vonnék le messzemenő következtetéseket.  Szerintem van eset, hogy mindenkinek igaza van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 09:38:18 »

Hidd el, nekem sem lételemem a vitatkozás. Legfeljebb mások magukban mérgelődnek, de nem akarnak hangot (betűt) adni véleményüknek.  Én is tudok számolni, ha évi 10 000 km-nél többet megy az ember, ráadásul jó részét városi forgalomban, nyilván a dizel a gazdaságosabb. Nincs ezzel semmi baj. Nekem csak a hangnem, ahogy írsz a benzinesről, az nem tetszik. De már lassan megszokom az írásmódod, meg a hangnemed. Persze, hogy én nem döntök el semmilyen vitát, nem is akarok. De miért nincs egy benzinest ócsárló topik, ahol mindenki, aki akarja, szidhatja a v6-ost. Persze, a dízelt is. És azt olvassa aki akarja, írjon hozzá aki akar. Van itt annyi mindenféle topik, miért ne lehetne ilyen is? Akkor ez megmaradna a V6-nak. A kérdéseknek-válaszoknak. Ezt nem azért írtam, mert vitázni akarok, egyáltalán nem!
ez rendben is van. eljen  a hangnemről annyit,hogy itt olyan nincs.kinek mi jönki belőle.nem biztos,hogy én azt mondtam,amit te kihallottál a betűkből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 09:49:46 »

Én amikor váltottam dieselről benzinesre /2.5V6/ Audi A8-at akartam volna 4.2-es motorral természetesen benzinest, na de a páromnak nem tetszett az audi  nyes formája. Ezt követően utánanéztem hogy smint fogyaszt a 2.5-es. Mert ugye ha veszünk egy autót akkor tájékozódunk róla. Tökéletesen megelégedtem a fogyival, tudod már írtam felőlem a 20 litert is megeheti, mert én a V6-ért vettem meg. És nincs könnyes arcom a benzinkúton, mert vállaltam.

De most is leírom, hosszú távra sok kilométerre én dieselt ajánlanék.
sose volt nekem gond hogy más mennyit költ akár benzinre.valaki sajnos ezt alulról közelíti meg(mármint a történetedet).összekuporgatja azt a pár kilót,hogy meglegyen a fíling,aztán az autó elviszi a családi kasszát.és tökmind1,hogy tdci vagy v6,pláne tizenévesen.Talán a különbség,hogy a dízelnél ha van tudomásod az előéletéről a karbantartásáról a hitelességéről,jó eséllyel megspórolja az árát,míg a v6-ba folyamatosan betankolod az árát évente,még ha rendben is van minden vele.Amikor viszont jön a xarság,akkor mind1 hogy tdci vagy benzines.

Sarokba szorították amúgy mindet.Dízelre várható a magasabb adó,a v6 sokba van.Sajnos a porszívómotos kisturbósbenyásakat nyomják nagyon.mentsen meg tőlük minket az ég....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:01:08 »

Az egyik benzinből fogyaszt "sokat" a másik meg lendkerékből, nem mindegy?  eplus2

Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe
nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra. nyes

"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe "

Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be. Wink

Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:05:10 »

Most hogy így mondod.... 1,4 Misiért én eladom az enyémet ha kell.

(nekem ~12 Literes fogyasztásnál  több még nem jött össze, pályán okosan 7,7 körül eszik)
nekem mennyit fogyasztana a te autód?én tudom,a véleményedre vagyok kíváncsi.
én nem szeretek a pályán "okosan" menni.150 tempomat,és ha jönnek a nagyok mögöttem,akkor nem fékezek a 90es kamionok közé,hanem kigyorsítok és kiállok a szélsőbe,ha elkell engedni a gyorsabbat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.