Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.09.22 szombat, 11:18:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 571100 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2018.03.06 kedd, 13:07:01 »

Nekem volt, hogy random leállt....

Sok szívás, de egy autóvillamossági rájött, hogy a biztosítéktábla forrasztásai eltörtek, így mindre ráforrasztott még egyszer.


Megvan a hiba! A vezérműtengely jeladótól menő vezeték sérült és áthúz a motorra. Ezért a dadogás.

Hogy hogyan szúrtam ki? Sötét hely és már látszott is a kékes szikra a nem megfelelő helyen  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.06 kedd, 14:16:24 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42770



« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2018.03.06 kedd, 17:06:32 »

Megvan a hiba! A vezérműtengely jeladótól menő vezeték sérült és áthúz a motorra. Ezért a dadogás.

Hogy hogyan szúrtam ki? Sötét hely és már látszott is a kékes szikra a nem megfelelő helyen  wave
eljen
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2018.04.06 péntek, 09:04:56 »

Olyan kérdésem lenne, hogy a képen látható 1-es dob a középső dob, akkor a 2-es jelölésűnek milyen szerepe van? Kiiktatható-e egy másik kipufogó dob véggel /esztétikai kinézet, kettős kipufogó vég/ vagy nem?

Tehát gondolok arra, hogyha kivennénk befolyásolná-e a kipufogó gázok áramlását? Megszűnne-e az a bizonyos fojtás ami kell a motornak?



A válaszokat előre is köszönöm  wave

Naplózva

mondejó 2.5 V6
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2018.04.06 péntek, 11:02:43 »

Olyan kérdésem lenne, hogy a képen látható 1-es dob a középső dob, akkor a 2-es jelölésűnek milyen szerepe van? Kiiktatható-e egy másik kipufogó dob véggel /esztétikai kinézet, kettős kipufogó vég/ vagy nem?

Tehát gondolok arra, hogyha kivennénk befolyásolná-e a kipufogó gázok áramlását? Megszűnne-e az a bizonyos fojtás ami kell a motornak?

A válaszokat előre is köszönöm  wave



Hátul azért van 2 dob, mert így adja ki a megfelelő "térfogatot"
Persze, ki lehet venni, akár mindhármat is, csak megfelelően tervezett legyen a rendszer ami utána alá kerül.
Ja és igen, természetesen befolyásolja a gázok áramlását. Az, hogy rosszabb vagy jobb lesz, úgysem fog kiderülni.
Tudod, komplex rendszerként kell kezelni a belsőégésű motort. Ha a kupufhoz hozzányúlsz, a légszűrő oldalán és a motorvezérlésnél is utána kell menni, különben semmit sem ér az egész.
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 11:05:04 írta VZoli » Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Szekike4
Vendég
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2018.04.08 vasárnap, 13:19:17 »

Sziasztok! 3.0 V6 Vásárlása előtte állok. Az alábbi linken megtaláljátok a kocsit. Fogyasztás nem nagyon izgat inkább tapasztalatok mire kellene figyelnem hasonlók. https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201802254060955?sort=sponsored&price-to=2500&onesearchad=New&price-from=1000&make=FORD&radius=70&advertising-location=at_cars&postcode=pe293dn&fuel-type=Petrol&model=MONDEO&page=5
Naplózva
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 19:43:44 »

Noh, mai napon eladtam a szeretett V6-omat.
Remélem jól fogják továbbra is tartani.

Az utód 2,5T meg valahogy nem nyerte el a szívem annyira....
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:57:59 »

Noh, mai napon eladtam a szeretett V6-omat.
Remélem jól fogják továbbra is tartani.

Az utód 2,5T meg valahogy nem nyerte el a szívem annyira....

 rinya baleset mentest a másikhoz wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54



E-mail
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 18:57:04 »

Hali.
MK3 V6 autónál a harmadik katalizátort ki lehet venni úgy, hogy az utána lévő lambda szonda ne jelezzen hibát ?
Naplózva

MK3 2005/06, 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2002/02, 2.5V6 Ghia 170Le, 4a, Manualis 5.
MK3 2003/12, 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:05:50 »

Hali.
MK3 V6 autónál a harmadik katalizátort ki lehet venni úgy, hogy az utána lévő lambda szonda ne jelezzen hibát ?


Csak ha vissza is teszed miután kivetted  eplus2
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42770



« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:08:33 »

Csak ha vissza is teszed miután kivetted  eplus2
vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54



E-mail
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:46:33 »

vigyor3

Jobb ötletet szeretnék. Smiley
Naplózva

MK3 2005/06, 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2002/02, 2.5V6 Ghia 170Le, 4a, Manualis 5.
MK3 2003/12, 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:47:47 »

Jobb ötletet szeretnék. Smiley

Ez a legjobb és meg is van hozzá mindened.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.28 hétfő, 21:58:03 írta Meg Győző » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42770



« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:56:41 »

Jobb ötletet szeretnék. Smiley
keress valahol lambda szonda emulátort. Cheesy
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Balázs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2018.06.06 szerda, 16:50:00 »

Helló! Hátha tudtok segíteni. Az autón kivillan a motorellenőrző lámpa és kb 100km megtétele után a sebesség visszaesik nullára, gáz adásra nem nagyon reagál. Leállítom és újraindítom utána egy pár km után megint ugyan ez a helyzet. Többnyire autópályán használom. Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2018.06.06 szerda, 18:28:54 »

Helló! Hátha tudtok segíteni. Az autón kivillan a motorellenőrző lámpa és kb 100km megtétele után a sebesség visszaesik nullára, gáz adásra nem nagyon reagál. Leállítom és újraindítom utána egy pár km után megint ugyan ez a helyzet. Többnyire autópályán használom. Köszönöm előre is a válaszokat.

hibakód olvasás.
Írd be a profilodba merre laksz, lesz aki egy pacsiért cserébe kiolvas neked egy hibatárolót.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2018.06.20 szerda, 10:22:16 »

sziasztok!
mk3 2.5 v6 ba milyen gyertya illene? sima motorcraft?  Huh? Huh? vagy valami specibb? vigyor3
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2018.06.20 szerda, 11:38:49 »

sziasztok!
mk3 2.5 v6 ba milyen gyertya illene? sima motorcraft?  Huh? Huh? vagy valami specibb? vigyor3
A gyárinál nem kell bele jobb. R3gen platina eletrodás volt a gyári, mostmár nem.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2018.06.20 szerda, 11:56:28 »

tehát akkor motorcraft? Cheesy
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2018.06.20 szerda, 12:12:08 »

tehát akkor motorcraft? Cheesy
Annál jobb nem kell Smiley
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2018.06.20 szerda, 13:05:58 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42770



« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2018.06.20 szerda, 14:05:44 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
nagyjából így mindent.Megkíméled magad a 2naponta bütyköléstől,és így érdemes.Mint a lendkerék cserénél a kpulung,kinyomó.Minden alkatrész pont ugyan annyit futott(rendszerint).
Nem utolsó sorban egy rossz gyertya is tönkre tudja tenni akár az új trafót is,de a kábel is.Szóval inkább mindent,és hosszútávra levan a gond.
De ez csak javaslat.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2018.06.20 szerda, 14:32:08 »

ujabb tanácsra lenne szükségem Cheesy
sose fogyok ki a kerdezesből! koszonom hogy vagytok!
lehetne esetleg sorba menni a gyujtas téren.... mit erdemes elsőnek kicserelni? gyertya. kabel. trafo? vagy proba cseresznye?
Ki kell szedni és megnézni a gyertyákat. Ha a diagban suegény keverék/égéskimaradás volt hibakódnak, akkor könnyebb, mert az legalább megmondja, hogy melyik hengersornál van a ludas.
Gyertyán keress repedést, elszineződést a porcelántesten. Azokat 6osával cseréld, a kábeleket hengersoronként is elég. Mindkettőböl a gyári pont jó.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2018.06.20 szerda, 16:14:45 »

gyujtaskimaradast irt az elo diag... de arra nem szurtunk ra h melyik hengerben.....
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2018.06.20 szerda, 19:23:49 »

sziasztok ujfent Cheesy

nos mellekeltem pár képet a nemrégiben emlitett bajomrol.... hatha igy talan jobban latjatok mi s merre hany meter.... hatha megallapithato...
Ez egy egyszeeűbb karter tömites probléma vagy sajna a bonyoluktabb lendkerek mogotti szimering lehet?





http://kepkuldes.com/images/7867432c30d1712c3df1f14476581fc2.jpg

http://kepkuldes.com/images/851fedfc46bf31c06116b2d739a397bf.jpg

http://kepkuldes.com/images/d97f28d2244bc8dc8b50a61b1d516d40.jpg

http://kepkuldes.com/images/34ac3543e93e5983a9e228f1c5b2aeb9.jpg
Naplózva
bozzayt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2018.06.22 péntek, 13:33:18 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Megjelent a check lámpa a műszerfalon. Kiolvastam és PO1633-as hibát hoz.
Töröltem a hibát, de a következő indításkor 15-20 mp után újra előjön.
Néztem a hibához leírást, de nem igazán értem hol lehet a hiba.
Találkozott esetleg már valaki ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MKIII, 2.5V6
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2018.06.22 péntek, 13:40:52 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Megjelent a check lámpa a műszerfalon. Kiolvastam és PO1633-as hibát hoz.
Töröltem a hibát, de a következő indításkor 15-20 mp után újra előjön.
Néztem a hibához leírást, de nem igazán értem hol lehet a hiba.
Találkozott esetleg már valaki ilyennel?
Válaszokat előre is köszönöm!

Mérd meg az akku feszültséget, indítózás közben is. Lehet régi már az aksid és készük elköszönni a földi léttől.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:22:42 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:36:51 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley


A sima, nem ST 3.0 elég ritka, ST-ből van több, de ott fel lehet húzni a szopóállarcot, mert elég sok alkatrész, ha esetleg csak cikkszámban is, de különbözik a v6-tól.
A 2.5ről én csak jókat tudok mondani, de ez nem általános, de legalább viszonylag több van belőle. Sajnos a legtöbb 200ezer körül futott az tekert órás 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42770



« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2018.06.22 péntek, 15:59:04 »

... 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.
és a temérdek szhopással.Mondjuk ez nem motorfüggő.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:01:35 »

A sima, nem ST 3.0 elég ritka, ST-ből van több, de ott fel lehet húzni a szopóállarcot, mert elég sok alkatrész, ha esetleg csak cikkszámban is, de különbözik a v6-tól.
A 2.5ről én csak jókat tudok mondani, de ez nem általános, de legalább viszonylag több van belőle. Sajnos a legtöbb 200ezer körül futott az tekert órás 3-400ezer kmrel és a hozzá tartozó gondokkal.

A 170 és 226 LE nem tud élményben annyival többet, hogy megérje kockáztatni?
Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:12:04 »

2.5 V6 vagy 3.0 V6 melyik a jobb, szerviz igényesebb? erősen gondolkozom, hogy lecserélem a 2.0 vagy egy 2.5 vagy egy 3.0-ra húz a szivem a 3 literes felé, de nem akarnék rászaladni a F@szra Smiley

A faszra bármelyikkel rá lehet szaladni, pláne ha sikerül valami szart kifogni. Általánosságban egy ST220 (3.0) nyilván többet nyújt teljesítményben, élményben és nem hinném, hogy sokkal többet fogyaszt, vagy kategóriákkal drágább lenne a fenntartása, mint egy sima 2.5-nek.
Ami viszont nem mindegy, hogy maga a vételár kb. a kétszerese, illetve jó eséllyel az előző tulaj(ok) egy ST220-at nem kimondottan bevásárló autónak használtak, ha érted mire gondolok. Persze biztos ki lehet fogni jó állapotút is...
Kinek mi mennyit ér, maga dönti el.
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2018.06.22 péntek, 16:50:47 »

A 170 és 226 LE nem tud élményben annyival többet, hogy megérje kockáztatni?
a 170Le V6 az egy kitartó mozdony, de nem lesz olyan érés mint egy crx. Az st az más, azért az egy kicsit "állatabbra" van hangolva, nem autópályás haladásra mint a v6.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:03:10 »

a 170Le V6 az egy kitartó mozdony, de nem lesz olyan érés mint egy crx. Az st az más, azért az egy kicsit "állatabbra" van hangolva, nem autópályás haladásra mint a v6.

tetszik a Hondás példa 5gen-em volt a Mondeo előtt és hiányzik is a zabolátlan állatság mikor oda lépek...
érdekes, hogy az ST-ről úgy beszélsz mintha az nem V6 lenne...
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:38:02 »

tetszik a Hondás példa 5gen-em volt a Mondeo előtt és hiányzik is a zabolátlan állatság mikor oda lépek...
érdekes, hogy az ST-ről úgy beszélsz mintha az nem V6 lenne...

Ezt így szokás emlegetni, van a v6 a 3.0 meg az st Smiley
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2018.06.22 péntek, 17:59:18 »

Ezt így szokás emlegetni, van a v6 a 3.0 meg az st Smiley
Ezek szerint van a v6 2.5 a v6 3.0 és van a v6 3.0 st ??
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11061



E-mail
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2018.06.22 péntek, 18:12:54 »

Ezek szerint van a v6 2.5 a v6 3.0 és van a v6 3.0 st ??

aha
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2018.06.22 péntek, 18:53:22 »

aha

hoppá köszönöm ma is tanultam valamit Smiley
170,204,226,
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.22 péntek, 18:55:24 írta MadPjotr » Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2018.06.22 péntek, 19:17:40 »

sziasztok!
2.5 v6 ban főtengely szimering cseret valaki hajtott már végre?  esetleg szerelővel csinaltatta milyen áron volt?
durván 4000km alatt eltunk fel liter olaj.... a motorblokk es valto talalkozasanal olajos vegig a valtotarto bakig... lathato a vegigfolyas.... feljebb semmi olaj nincs.... szeleofedel tomites a napokba cserelve lett.... most lemosva a kocsi alja s ujbol a ketto talalkozasanal olaj latszodik.... vaaaaaaaaaa ez huzos lesz ugy erzem Cheesy
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2018.06.23 szombat, 09:17:18 »

Sziasztok

erősen fontolgataom, hogy vegyek egy ST220 kombit most egy 2.0 benzin mk3 5d van, viszont 90% városban használnam mi a véleményetek ki fogom nyirni vele, vagy a fogyasztásán kivül semmi gond nem lehet?
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 21:54:06 »

nos... a hetekben valo problema ma megoldodott! gyujtas problema volt ezt fixen tudtuk.... rángatott terhelesre.... illetve a gep is gyujtaskimaradast irt.... mivel van egy jó "hentesem" akinek van mindene.... és vagyunk olyanba... adott mindenből másikat.... a diagnózis az hogy a gyujtotrafo megadta magat.... masik trafoval teljesen mashohy reagal az auto... bimmmm meglett a megoldas! Cheesy koszi mindenki segitseget!
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2018.06.25 hétfő, 07:36:33 »

sziasztok!
2.5 v6 ban főtengely szimering cseret valaki hajtott már végre?  esetleg szerelővel csinaltatta milyen áron volt?
durván 4000km alatt eltunk fel liter olaj.... a motorblokk es valto talalkozasanal olajos vegig a valtotarto bakig... lathato a vegigfolyas.... feljebb semmi olaj nincs.... szeleofedel tomites a napokba cserelve lett.... most lemosva a kocsi alja s ujbol a ketto talalkozasanal olaj latszodik.... vaaaaaaaaaa ez huzos lesz ugy erzem Cheesy

Hát igen, a hátsó főtengely szimmering kivan menve, csere érett. Ha már szét húzzátok a sebváltót a motortól nézzétek át a kuplungot is, mert szívás, hogy ha újra szerelni kell.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2018.07.12 csütörtök, 20:15:39 »

sziasztok!

ujbol itt... 2.5 v6 a minap azon gondolkoztam h nem ártana egy kicsivel több hang.... valakinek tapasztalat? gyári rendszeren lehet valamit alakítattni? nem akarok üvöltést... csak egy kicsivel tobbet... ötletek?  gun
Naplózva
MadPjotr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2018.07.24 kedd, 19:35:38 »

Sziasztok

erősen fontolgataom, hogy vegyek egy ST220 kombit most egy 2.0 benzin mk3 5d van, viszont 90% városban használnam mi a véleményetek ki fogom nyirni vele, vagy a fogyasztásán kivül semmi gond nem lehet?

upgrade Smiley végre meg van a kiszemeltem és tényleg érdekelne, hogy fogok-e ártani a motornak, ha sűrűn használom városban?
Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2018.07.24 kedd, 22:21:32 »

upgrade Smiley végre meg van a kiszemeltem és tényleg érdekelne, hogy fogok-e ártani a motornak, ha sűrűn használom városban?
Pont annyit ártasz, mint bármelyik másik motornak.
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 11:28:31 »

sziasztok!

ujbol itt... 2.5 v6 a minap azon gondolkoztam h nem ártana egy kicsivel több hang.... valakinek tapasztalat? gyári rendszeren lehet valamit alakítattni? nem akarok üvöltést... csak egy kicsivel tobbet... ötletek?  gun

Írtam az e-mailedre  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 08:08:17 »

Érdeklődnék,hogy a jobb féltengelyen lévő támasztó csapágyat nehéz-e kicserélni,mert morog mint az állat falbav
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 [73]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.