Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:10:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306393 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:32:05 »
Idézetet írta: Bounty - 2013.02.22 péntek, 20:27:52
mire nincs luxusadó?
mire van?mert semmire sincs.Teljesítmény szerinti illeték van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:37:26 »
Idézetet írta: Bounty - 2013.02.22 péntek, 20:31:19
kérdés ?
mennyit bír a vízpumpa,milyen időközönként kell cserélni?
Addig bírja amíg el nem romlik és pont azután kell cserélni mikor elromlott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:45:47 »
Idézetet írta: Bounty - 2013.02.22 péntek, 20:27:52
mire nincs luxusadó?
Mire nincs? Konkrétan semmire sincs. 2010-ben volt 6 hónapig, aztán megszűnt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:49:49 »
Idézetet írta: Bounty - 2013.02.22 péntek, 20:31:19
kérdés ?
mennyit bír a vízpumpa,milyen időközönként kell cserélni?
Nem az a kérdés, hogy mennyit bír, vagy hogy milyen gyakran kell cserélni. Az a kérdés, hogy a motor melyik oldalán van. És mivel ez a motornak azon az oldalán van, ahol nincs vezérlés, így a cseréjéhez nem kell megbontani a vezérlést és nem horror a munkadíja. Konkrétan a motor vezető felőli oldalán van egymagában és egy szíj hajtja. A cseréjéhez egy kis crova kell és egy 8-as dugó. Ki kell tekerni 10 csavart, levenni, feltenni az újat és kész is. Szerelő sem kell hozzá.
Egyik nagy előnye ennek a motornak, hogy a vízpumpája független a többi perifériától ami miatt játszi könnyedséggel cserélhető.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 18:48:07 »
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy cserés lesz a bal hátsó kerékagycsapágy a kocsin...
Kérdésem az lenne, hogy jól látom, csak egyben lehet cserélni az aggyal?!??
Nincs valami módja, hogy csak a csapágy cserélődjön benne és ne kelljen 30e-től kezdődően komplett cserélni??
Hol lehet a legolcsóbban beszerezni és milyet érdemes venni?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 19:18:40 »
Idézetet írta: Mondolo - 2013.02.28 csütörtök, 18:48:07
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy cserés lesz a bal hátsó kerékagycsapágy a kocsin...
Kérdésem az lenne, hogy jól látom, csak egyben lehet cserélni az aggyal?!??
Nincs valami módja, hogy csak a csapágy cserélődjön benne és ne kelljen 30e-től kezdődően komplett cserélni??
Hol lehet a legolcsóbban beszerezni és milyet érdemes venni?
Csak komplett lehet.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 19:26:29 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 19:50:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.28 csütörtök, 19:18:40
Csak komplett lehet.
Upsssz...
Köszi
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:40:18 »
Idézetet írta: Mondolo - 2013.02.28 csütörtök, 19:50:31
Upsssz...
Köszi
keresd mk2 klubtársat.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 23:14:07 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.28 csütörtök, 22:40:18
keresd mk2 klubtársat.
Ő miben tudna segíteni?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 23:17:44 »
Idézetet írta: Mondolo - 2013.02.28 csütörtök, 23:14:07
Ő miben tudna segíteni?
tud jó állapotú komplett cuccott jóárasítva...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 23:47:20 »
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2013.03.26 kedd, 12:15:54 »
sziasztok!nektek mi a véleményetek arrol hogy indulás elött szoktátok melegiteni a kocsit?szervizkönyv szerint nem kell de én szoktam.idekint németbe senki nem szokta max engem hülyének néznek.mégis ugy érzem kell a v6-nak.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2013.03.26 kedd, 12:18:44 »
Idézetet írta: don80 - 2013.03.26 kedd, 12:15:54
sziasztok!nektek mi a véleményetek arrol hogy indulás elött szoktátok melegiteni a kocsit?szervizkönyv szerint nem kell de én szoktam.idekint németbe senki nem szokta max engem hülyének néznek.mégis ugy érzem kell a v6-nak.
erről eltérőek a vélemények. a v6 egyébként kifejezetten jó hőháztartású, így hamar melegszik(viszont lassan is hül...nem megfelelő leállítás miatt szokott hf-es lenni)
személy szerint én is szoktam, ha nincs rá idő, akkor 2000 fölé nem pörgetem a motort, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2013.03.26 kedd, 12:32:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.26 kedd, 12:18:44
erről eltérőek a vélemények. a v6 egyébként kifejezetten jó hőháztartású, így hamar melegszik(viszont lassan is hül...nem megfelelő leállítás miatt szokott hf-es lenni)
személy szerint én is szoktam, ha nincs rá idő, akkor 2000 fölé nem pörgetem a motort, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet.
nem megfelelö leállitás alatt mit értesz?egy veretösebb út után pl leállsz parkoloba ott meddig járatod?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2013.03.26 kedd, 12:38:01 »
Idézetet írta: don80 - 2013.03.26 kedd, 12:32:53
nem megfelelö leállitás alatt mit értesz?egy veretösebb út után pl leállsz parkoloba ott meddig járatod?
leállás, mint a turbós vasaknál. nem tesz jót neki, ha csapatás után rögtön le van állítva.
ha előrelátható, hogy mikor állsz meg. előtte nem árt már erre készülve kímélő üzemmódban használni.
ha nem megy és mód van rá, kapcsold be a klímát, mert akkor jobb a hűtés hatásfoka.
soha ne állítsd le úgy a motort, hogy megy a ventilátor. várd meg, míg magától leáll, mert az azt jelenti, hogy a hűtővíz a normális hőmérséklet tartományban van.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2013.03.27 szerda, 00:22:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.26 kedd, 12:38:01
leállás, mint a turbós vasaknál. nem tesz jót neki, ha csapatás után rögtön le van állítva.
ha előrelátható, hogy mikor állsz meg. előtte nem árt már erre készülve kímélő üzemmódban használni.
ha nem megy és mód van rá, kapcsold be a klímát, mert akkor jobb a hűtés hatásfoka.
soha ne állítsd le úgy a motort, hogy megy a ventilátor. várd meg, míg magától leáll, mert az azt jelenti, hogy a hűtővíz a normális hőmérséklet tartományban van.
oksa valahogy én is igy gondoltam.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2013.04.02 kedd, 19:09:30 »
Valaki felismeri ezt az alkatrészt?
Vagyis nem ez a megfelelő, ezt operáltam ki ma...
Hát ez ugyan semmire sem volt jó ott ahová való lenne egy rendes darab.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2013.04.02 kedd, 20:00:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.02 kedd, 19:09:30
Valaki felismeri ezt az alkatrészt?
Vagyis nem ez a megfelelő, ezt operáltam ki ma...
Hát ez ugyan semmire sem volt jó ott ahová való lenne egy rendes darab.
az egy slag?Mert akkor egy locsolótömlő.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2013.04.02 kedd, 22:41:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.02 kedd, 19:09:30
Valaki felismeri ezt az alkatrészt?
Kartergáz visszavezetés a forgattyúházból (benne a PCV szeleppel + 1 rendkívül igényes megoldás, pont így kell a csöveket vezetni
)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2013.04.02 kedd, 22:51:07 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.04.02 kedd, 22:41:12
Kartergáz visszavezetés a forgattyúházból (benne a PCV szeleppel + 1 rendkívül igényes megoldás, pont így kell a csöveket vezetni
)
Így van.
De a szelep nincs benne. Az a szelepfedélben van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2013.04.02 kedd, 23:18:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.02 kedd, 22:51:07
Így van.
De a szelep nincs benne. Az a szelepfedélben van.
Áhhá. MKII-nél azon a műanyag elágazáson van rajta, de itt tényleg nem látni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2013.04.05 péntek, 16:35:37 »
sziasztok!ma kocsimosás után minden elözmény nélkül láttam hogy a motor hőfokmérö kifekszik.még pont haza értem vele.egy cimborám ugyan igy járt és a vizpumpaszij volt a hibás ahogy itt is.pedig az vadi új volt nem ugy mint az alatta levö görgö.volt a csomagtartoba másik szij de azt is beforgatta sztem a görgö miatt.azt a hülye fejemmel nem cseréltem.ez otthon mennyibe kerül?mert itt németbe sztem a kétszerese lesz bár nem biztos.maszek szerelöhöz viszem már sajna trailer kell hozzá.járt már igy valaki?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2013.04.06 szombat, 21:47:57 »
Sziasztok!Régebbi tag vagyok ,ma lettem harmadik szériás V6 tulaj ,azt kérdezném kezdésnek ,hogy az ,elektromos részen találkoztam olyan hibával,hogy a teljes elektromos ellátásnál pillanatnyi kieséket tapasztaltam ez jelentkezett kis teljesítmény leadásnál is nem csak terhelés nélkül,szóval van erről vmi tapasztalat ,mert nekem a szerelőim generátor hibát mondanak.
Esetleg tud vaki amit erről?
Köszi a választ :Balázs
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:00:02 »
Jól mondta.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2013.04.06 szombat, 22:57:51 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.06 szombat, 21:47:57
Sziasztok!Régebbi tag vagyok ,ma lettem harmadik szériás V6 tulaj ,azt kérdezném kezdésnek ,hogy az ,elektromos részen találkoztam olyan hibával,hogy a teljes elektromos ellátásnál pillanatnyi kieséket tapasztaltam ez jelentkezett kis teljesítmény leadásnál is nem csak terhelés nélkül,szóval van erről vmi tapasztalat ,mert nekem a szerelőim generátor hibát mondanak.
Esetleg tud vaki amit erről?
Köszi a választ :Balázs
Az akku sarukat és a hozzájuk rögzített kábeleket ellenőrizd, hogy elég szorosan és tisztán érintkeznek-e.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:00:50 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.04.06 szombat, 22:57:51
Az akku sarukat és a hozzájuk rögzített kábeleket ellenőrizd, hogy elég szorosan és tisztán érintkeznek-e.
Megnéztem ,fix minden és az aksi sem régi .Csak egy gondolat :néztem az ékszíjfeszítő patront működés közben picit mozog ,lehet ,hogy a miatt lazulna az ékszíj és ezt a vibrálást látnám az elektromos berendezéseken?Délután jön egy villanyos és rámér a generátorra.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:02:27 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 12:00:50
Megnéztem ,fix minden és az aksi sem régi .Csak egy gondolat :néztem az ékszíjfeszítő patront működés közben picit mozog ,lehet ,hogy a miatt lazulna az ékszíj és ezt a vibrálást látnám az elektromos berendezéseken?Délután jön egy villanyos és rámér a generátorra.
Hát az ékszíj ugrálás nem villogtathat.
Inkább a szabadonfutó, ha van a generátoron.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:10:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 12:02:27
Hát az ékszíj ugrálás nem villogtathat.
Inkább a szabadonfutó, ha van a generátoron.
Értem ,akkor okosabb leszek délután miután rámérünk.Azt kérdezném még ,hogy a beindulás pillanatában a vízpumpa felől csörgő hangot hallok ,nyöszörög a vízpumpa is működés közben ,de ezt a csörgést hallom néha alacsony fordulatnál is indulás után ,de nem egyfolytában és kiszámíthatatlanul jelentkezik.Van vmi ötlet erre ,vki találkozott már ezzel?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:16:00 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 12:10:42
Értem ,akkor okosabb leszek délután miután rámérünk.Azt kérdezném még ,hogy a beindulás pillanatában a vízpumpa felől csörgő hangot hallok ,nyöszörög a vízpumpa is működés közben ,de ezt a csörgést hallom néha alacsony fordulatnál is indulás után ,de nem egyfolytában és kiszámíthatatlanul jelentkezik.Van vmi ötlet erre ,vki találkozott már ezzel?
Nézzétek meg, hogy van-e szabadonfutó a generátoron. Annak és/vagy a feszítőnek a hibája is hullámoztathatja a szíjat.
A beindulás utáni csörgő hang....így látatlanban/hallatlanban.... a lánc hangja lehet, amíg fel nem épül az olajnyomás és meg nem feszíti a feszítő.
Nálunk is van egy ilyen kocsi pont, nem jó előjel ez. Sőt ennél már kis fordulaton világított az olajnyomás lámpa is....a kerepelő hanggal együtt.
Nálad az olajnyomás rendben?
Mikor volt olajcsere?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:22:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 12:16:00
Nézzétek meg, hogy van-e szabadonfutó a generátoron. Annak és/vagy a feszítőnek a hibája is hullámoztathatja a szíjat.
A beindulás utáni csörgő hang....így látatlanban/hallatlanban.... a lánc hangja lehet, amíg fel nem épül az olajnyomás és meg nem feszíti a feszítő.
Nálunk is van egy ilyen kocsi pont, nem jó előjel ez. Sőt ennél már kis fordulaton világított az olajnyomás lámpa is....a kerepelő hanggal együtt.
Nálad az olajnyomás rendben?
Mikor volt olajcsere?
Tegnap vettem az autót kereskedésből, 220560 km van benne ,szerintem már túllépte a 10e km-s intervallumot ,szóval most lesz olajcsere az biztos ,az olajnyomás valószínű rendben lehet ,mert nem világít semmi ,hogy rossz lenne.
Létezhet ,hogy az olajnyomás alacsonyabb fordulaton kisebb lenne ?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:23:35 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 12:22:50
Tegnap vettem az autót kereskedésből, 220560 km van benne ,szerintem már túllépte a 10e km-s intervallumot ,szóval most lesz olajcsere az biztos ,az olajnyomás valószínű rendben lehet ,mert nem világít semmi ,hogy rossz lenne.
Létezhet ,hogy az olajnyomás alacsonyabb fordulaton kisebb lenne ?
Persze
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:29:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 12:23:35
Persze
És ez normális?okozhatja az öreg olaj ezt a hibajelenséget?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:38:47 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 12:29:02
És ez normális?okozhatja az öreg olaj ezt a hibajelenséget?
Ha felhígul, akkor igen. Visszafolyhat a láncfeszítőből is..... (bár egy jó olajszivattyúval nincs probléma a híg olajjal sem)
Reménykedni lehet, hogy csak az olaj és egy csere javít a helyzeten.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:45:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 12:38:47
Ha felhígul, akkor igen. Visszafolyhat a láncfeszítőből is..... (bár egy jó olajszivattyúval nincs probléma a híg olajjal sem)
Reménykedni lehet, hogy csak az olaj és egy csere javít a helyzeten.
Értem ,ilyen esteben akkor az olajszivattyú lehet még gond (ha jól értelmeztem amit írtál) az javítható vagy csere?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:52:16 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 12:45:40
Értem ,ilyen esteben akkor az olajszivattyú lehet még gond (ha jól értelmeztem amit írtál) az javítható vagy csere?
Ezen még ne agyaljunk....
(Cserélhető, nem kicsi munka és nem kicsi pénz.....és akkor már ekkora megbontásnál érdemes sok más dolgot is felújítani, kicserélni....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:19:39 »
sziasztok!vizpumpa szijfeszitö cserénél kell valamire figyelni vagy csak az az 1csavar ki és mehet a helyére a másik?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 15:17:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.07 vasárnap, 12:52:16
Ezen még ne agyaljunk....
(Cserélhető, nem kicsi munka és nem kicsi pénz.....és akkor már ekkora megbontásnál érdemes sok más dolgot is felújítani, kicserélni....)
Na! Voltam a villanyosnál,rámért a generátorra hibátlanul és egyenletesen tölti a 14.0-14.8 ampert,mondta ,hogy a hosszabb állás tehetett be neki ,használjam és majd kiderül ,hogy valóban van e baja.
És valószínű ,hogy a többi hibajelenség is ennek az okára vezethető vissza(mármint az állásra),mert most ,hogy használgatjuk teljesen rendben működik minden ,a csörgés is megszűnt teljesen ,semmikor sem hallható,a vízpumpa is elcsendesedett ,most úgy néz ki ,hogy csak olaj és a szűrők cseréje marad + egy első fék (tárcsa+betét).
Volt már ilyen autónk ami kereskedésből jött és sokat állt ,idővel minden szépen összeállt magától a használat közben és semmihez sem kellett hozzányúlni,úgy néz ki itt is ez van.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 19:17:12 »
Idézetet írta: korpincs - 2013.04.07 vasárnap, 15:17:29
Na! Voltam a villanyosnál,rámért a generátorra hibátlanul és egyenletesen tölti a 14.0-14.8
ampert
,mondta ,hogy a hosszabb állás tehetett be neki ,használjam és majd kiderül ,hogy valóban van e baja.
És valószínű ,hogy a többi hibajelenség is ennek az okára vezethető vissza(mármint az állásra),mert most ,hogy használgatjuk teljesen rendben működik minden ,a csörgés is megszűnt teljesen ,semmikor sem hallható,a vízpumpa is elcsendesedett ,most úgy néz ki ,hogy csak olaj és a szűrők cseréje marad + egy első fék (tárcsa+betét).
Volt már ilyen autónk ami kereskedésből jött és sokat állt ,idővel minden szépen összeállt magától a használat közben és semmihez sem kellett hozzányúlni,úgy néz ki itt is ez van.
.....voltot....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 20:29:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.07 vasárnap, 19:17:12
.....voltot....
izé.....szóval voltot......
Köszi a igazítást.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2013.04.17 szerda, 21:32:09 »
Előfordult már olyan valakinél, hogy alacsony olajnyomás miatt kerregett a lánc miatt a motor és esetleg át is ugrott a lánc?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2013.04.17 szerda, 22:28:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.17 szerda, 21:32:09
Előfordult már olyan valakinél, hogy alacsony olajnyomás miatt kerregett a lánc miatt a motor és esetleg át is ugrott a lánc?
a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2013.04.17 szerda, 22:45:43 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.17 szerda, 22:28:11
a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.
Én is így gondolom, hogy átugrani nem tud/szabadna neki.
A kerregés meg a láncfeszítő hibája, hogy elengedi az olajat.....
Kötélen bekerült ma egy és ....állítólag kerregett majd megállt, aztán kerregett és elindult majd szépen ment...majd nem indult -ki tudja miket csináltak vele- és most bekerült.
Hibakód nincs.
Gyertyák borzalmasak voltak és benzinesek. Kapott újakat, szellőztetés....semmi.
Szikra van, benzinnyomás rendben.
Szóval érdekes..... holnap megnézem szkóppal a vezérlés szinkront, mert ennek mennie kellene.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2013.04.17 szerda, 23:02:07 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.17 szerda, 22:45:43
Én is így gondolom, hogy átugrani nem tud/szabadna neki.
A kerregés meg a láncfeszítő hibája, hogy elengedi az olajat.....
Kötélen bekerült ma egy és ....állítólag kerregett majd megállt, aztán kerregett és elindult majd szépen ment...majd nem indult -ki tudja miket csináltak vele- és most bekerült.
Hibakód nincs.
Gyertyák borzalmasak voltak és benzinesek. Kapott újakat, szellőztetés....semmi.
Szikra van, benzinnyomás rendben.
Szóval érdekes..... holnap megnézem szkóppal a vezérlés szinkront, mert ennek mennie kellene.
nemrég bontottam szét egy blokkot. ha csak az egyik feszítő van kivéve sem jön le a lánc. mindkét feszítőt le kell venni, hogy a láncot le lehessen venni.
a felső holtpontokat le lehet ellenőrizni átforgatással, de szerintem kizárt, hogy át tudjon ugorni. persze én csak egy műkedvelő cukrász vagyok....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 07:39:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.17 szerda, 23:02:07
nemrég bontottam szét egy blokkot. ha csak az egyik feszítő van kivéve sem jön le a lánc. mindkét feszítőt le kell venni, hogy a láncot le lehessen venni.
a felső holtpontokat le lehet ellenőrizni átforgatással, de szerintem kizárt, hogy át tudjon ugorni. persze én csak egy műkedvelő cukrász vagyok....
Egyenlőre mindent feltételezek, mert az elmondások is furcsák és ugye ki tudja mit és mennyire nyektették....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 19:22:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.04.17 szerda, 22:28:11
a kerregés előfordulhat, de az átugrásra nem nagy esélyt látok.
Anno még egy BMW-m volt ,annál előfordult ,hogy a megnyúlt lánc átugrott,de az a megnyúlás miatt volt.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 19:27:38 »
Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.
A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 19:30:40 »
Nos kedves Uraim!
A héten átestünk az első szervizen ,eredménye képen nem csörög zörög az autó.
A hibák amik voltak ,indulásnál a vízpumpa szíjfeszítője csörgött ,mert csapágyas volt,menet közben pedig a váltóból hallottam hangot ,az egy váltó olaj cserével orvosolva lett ,igaz nem a gyárit kapta ,mert az hígabbnak tűnt mint ami benne volt,hanem mivel nagyon hangos volt a váltó,így munkagép váltóolajat kapott ,eredménye képen a váltó abszolút csendes lett és a váltások is sokkal egyenletesebbek.
Már csak egy kipuff felújításom van egy generátorral karöltve és kész is a vas,nagyjából,mert mint kiderült a hátsó kerékcsapágyak is cserések.
Szóval lassan újra talpra lesz állítva a verda,eredeti pompájában.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 19:34:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.18 csütörtök, 19:27:38
Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.
A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.
Akkor nálad sem egyszerű a helyzet.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2013.04.18 csütörtök, 23:54:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.18 csütörtök, 19:27:38
Ez tuti lánc, nem ugrál......
Az első hengersorban (menetirány szerint) 0 kompresszió. Megbontás következett.
A szívószelep hibái mind kiestek és darabokban szanaszét.
az úgy azért csodás...
feltételezem, hogy nem az előírt minőségű és főképp nem elegendő mennyiségű olaj volt bent...
a hidrotőkék megnyekkenése is eszembe jutott még tegnap, de ezek után ez egy zsebbe nyúlós projekt lesz...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2013.05.04 szombat, 11:32:30 »
Van valakinek vagy tud valaki olyat, akinek van mk3 V6-os komplett motorja eladó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ