Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:51:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303717 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2015.04.02 csütörtök, 22:29:37 »



Hali,

Az árból (1,29 m) minimálisat, csak a repedt szélvédőt tudtam, így lett a vége 1,25m.
Viszont kaptam "ajándékba" éves országos autópálya használatot, és az eredetvizsgát átvállalta.

Pár kép róla:

http://imgur.com/a/szmoF#6

Üdv.
Geri
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:54:35 írta Zsolteey » Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2015.04.03 péntek, 06:27:58 »

Hát az enyém 3as is v6 is, ha tényleg le akarod cserélni, de nem automata, csak sima 6 gangos. Ha komolyan gondolod, beszélhetünk róla, mert csak az érzelmi kötődés van, az észérvek azt diktálják, hogy adjam el.
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:36:29 »

vigyor3
Ne vigyorogj. Az asszony azóta nem szól hozzám. Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2015.04.03 péntek, 09:38:46 »

Ne vigyorogj. Az asszony azóta nem szól hozzám. Sad
akkor csináld bal kézzel!az olyan,mintha más csinálná..... taps hehe hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2015.04.03 péntek, 13:02:08 »

akkor csináld bal kézzel!az olyan,mintha más csinálná..... taps hehe hehe hehe hehe
Marha Cheesy
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2015.04.03 péntek, 16:51:41 »

Hali,

Az árból (1,29 m) minimálisat, csak a repedt szélvédőt tudtam, így lett a vége 1,25m.
Viszont kaptam "ajándékba" éves országos autópálya használatot, és az eredetvizsgát átvállalta.

Pár kép róla:

http://imgur.com/a/szmoF#6

Üdv.
Geri

Szép a paci  eljen
Használd egészséggel!!!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2015.04.03 péntek, 17:11:56 »

Hali,

Az árból (1,29 m) minimálisat, csak a repedt szélvédőt tudtam, így lett a vége 1,25m.
Viszont kaptam "ajándékba" éves országos autópálya használatot, és az eredetvizsgát átvállalta.

Pár kép róla:

http://imgur.com/a/szmoF#6

Üdv.
Geri

Szép autó. Én is elfogadnám.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 10:35:11 »

Hát az enyém 3as is v6 is, ha tényleg le akarod cserélni, de nem automata, csak sima 6 gangos. Ha komolyan gondolod, beszélhetünk róla, mert csak az érzelmi kötődés van, az észérvek azt diktálják, hogy adjam el.

Túl sok "észérv" nem szólt a vétel mellett sem, akkor miért kellene figyelembe venni őket az eladásnál? Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:51:45 »

Túl sok "észérv" nem szólt a vétel mellett sem, akkor miért kellene figyelembe venni őket az eladásnál? Cheesy

ha csak az a kocsi lenne nem is gondolkoznék, de most kaptam céges autót, és van még mellette egy tdci kombi is. ja, és egyenlőre csak nekem van jogsim, tehát 3 autót használok egyedül. jelenleg a kombi a praktikusabb, és leginkább azt használjuk, mert városban gazdaságosabb, van tetőtartó rajta, meg vonóhorog is. Tehát az ész érvek az mellett szólnak. A V6 mellett pedig az, hogy fullos, hibátlan(pár fényezési hibát leszámítva) és tökéletesen leinformálható a múltja. 320ekm van benne de az ilyeneket szokták 180-nal hirdetni.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:40:57 »

ha csak az a kocsi lenne nem is gondolkoznék, de most kaptam céges autót, és van még mellette egy tdci kombi is. ja, és egyenlőre csak nekem van jogsim, tehát 3 autót használok egyedül. jelenleg a kombi a praktikusabb, és leginkább azt használjuk, mert városban gazdaságosabb, van tetőtartó rajta, meg vonóhorog is. Tehát az ész érvek az mellett szólnak. A V6 mellett pedig az, hogy fullos, hibátlan(pár fényezési hibát leszámítva) és tökéletesen leinformálható a múltja. 320ekm van benne de az ilyeneket szokták 180-nal hirdetni.


A helyedben megtartanám örömködős autónak, a tdci-t karácsonykor szétbontanám és a fórum tagjainak adnám ajándékba az alkatrészeit... és nyúznám a cégesautót a hétköznapokon vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:08:39 »

A helyedben megtartanám örömködős autónak, a tdci-t karácsonykor szétbontanám és a fórum tagjainak adnám ajándékba az alkatrészeit... és nyúznám a cégesautót a hétköznapokon vigyor3

a feleségemnek is pont ez a véleménye, leszámítva a tdci bontást  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:17:12 »

a feleségemnek is pont ez a véleménye, leszámítva a tdci bontást  eplus2


Ő a V6-ot bontaná?  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:44:56 »



Ő a V6-ot bontaná?  hehe

a házasságunkat, ha eladom a v6ot  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:54:49 »


a házasságunkat, ha eladom a v6ot  eplus2

A feleséged bölcs asszony Cheesy és azalapján, hogy a v6 tartaná meg, még az ízlése is jó Tongue
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 15:03:00 »

A feleséged bölcs asszony Cheesy és azalapján, hogy a v6 tartaná meg, még az ízlése is jó Tongue
taps eljen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 15:19:19 »


a házasságunkat, ha eladom a v6ot  eplus2


Erre lehetne mondani, hogy két legyet egy csapásra......de nem mondok ilyet.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:48:36 »

Üdv! Olyan problémám van, (st220, 2002) hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul. Minél nagyobb fokozatban van annál jobban rángat.......
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk .
Valaki ötlet?
Mik okozhatják a problémát mit nézzek végig?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:50:42 »



Erre lehetne mondani, hogy két legyet egy csapásra......de nem mondok ilyet.  eplus2

ne is Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:51:09 »

Üdv! Olyan problémám van, (st220, 2002) hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul. Minél nagyobb fokozatban van annál jobban rángat.......
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk .
Valaki ötlet?
Mik okozhatják a problémát mit nézzek végig?

gyertyakábel?
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:53:07 »

gyertyakábel?

Sérülést nem láttam rajta de még gyári.......Viszont ha az a gáz akkor nem csak 1000 és 2000 között kellene rángatnia, hanem mindenhol v nem?  Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:57:28 »

Sérülést nem láttam rajta de még gyári.......Viszont ha az a gáz akkor nem csak 1000 és 2000 között kellene rángatnia, hanem mindenhol v nem?  Huh?

változó, sokmindentől függ, hogy mikor , hol húz át a szikra. elég sötét van már, menj, indítsd be és kukucskálj, nem e látsz cikázó szikrákat.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:04:44 »

változó, sokmindentől függ, hogy mikor , hol húz át a szikra. elég sötét van már, menj, indítsd be és kukucskálj, nem e látsz cikázó szikrákat.
Ez a hiba nálam is megvan, de csak menet közben, nyomaték alatt csinálja. Számtalanszor néztem már korom sötétben a garázsban, hátha látom, hol húz át. De álló helyzetben semmilyen fordulaton nincs megtorpanás a forgásban, nem hallatszik semmilyen nyögés, vagy olyasmi. Szépen megy a fordulat fel ha nyomom a gázkart. Csak sebességben, menet közben érződik, valamint csak 30 és 40 km/óra között. Ha magasabb a fordulat, mint 2000 semmi baj nincs, vagy ha 40 km/h felett vagyok. Érdekes és kissé dühítő probléma. Minden sarkon, bekanyarodáskor kigyorsításkor szórakozik.  vigyor3
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:11:51 »

változó, sokmindentől függ, hogy mikor , hol húz át a szikra. elég sötét van már, menj, indítsd be és kukucskálj, nem e látsz cikázó szikrákat.

Megnéztem amennyire lehetett , nem szikrázott kicsit meg is tapogattam az elosztónál és a vezetékeket is de nem ba..ott agyon  beka3

Jó lenne kizárni a lehetőségeket....
Vákumcsövek, vagy légtömegmérő okozhatja?
V lamdaszonda?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:15:52 »

Akkor nincs más hátra, rá kell olvasni menet közben
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:17:41 »

Megnéztem amennyire lehetett , nem szikrázott kicsit meg is tapogattam az elosztónál és a vezetékeket is de nem ba..ott agyon  beka3

Jó lenne kizárni a lehetőségeket....
Vákumcsövek, vagy légtömegmérő okozhatja?
V lamdaszonda?

Detto ugyan ez a problémám!!
Nekem nemrég jött elő elösször 1 hón csak 1-1 rángatás apja 3500 km ezelőtt volt, és mostmár folyamatos ahogy leírtad, de kiderítem mi a gond az tuti.......
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:19:49 »

Akkor nincs más hátra, rá kell olvasni menet közben

Ez megoldás lehet? Mert ha igen akkor ha tudnál segíteni megköszönném..
 worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:26:08 »

Ez megoldás lehet? Mert ha igen akkor ha tudnál segíteni megköszönném..
 worship
Messze lakom pesttől. Amúgy a gyertyacsere előtt is volt ez a hiba? Esetleg utána erősebb lett?
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:29:24 »

Messze lakom pesttől. Amúgy a gyertyacsere előtt is volt ez a hiba? Esetleg utána erősebb lett?

Igen előtte is volt ilyen gond, én gyertyára tippeltem, de nem.......
Am rendelek hozzá gyújtókábelt már ki is néztem, ( http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_996970/Ford-27-gyujtokabel-keszlet ) csak nem tudom + trafót érdemes-e cserélni.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:33:01 »

Messze lakom pesttől. Amúgy a gyertyacsere előtt is volt ez a hiba? Esetleg utána erősebb lett?

Talán kicsit erősebb is lett.........
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:41:28 »

Talán kicsit erősebb is lett.........
A c.e. lámpa nem világít?
A kivett gyetyákon nem volt átégés? Én továbbra is gyertyakábelt gyanítanék. Ha majd tovább súlyosbodik, lehet a ce lámpa is világít majd.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:51:50 »

Igen előtte is volt ilyen gond, én gyertyára tippeltem, de nem.......
Am rendelek hozzá gyújtókábelt már ki is néztem, ( http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_996970/Ford-27-gyujtokabel-keszlet ) csak nem tudom + trafót érdemes-e cserélni.
Mielőtt megrendelnéd tőle, hívd fel fonon, ha pesti vagy, akkor a meglévő kábeledet le tudja tesztelni, átütési szilárdságra. Menten kiderül van-e vmi kehe a kábeleknek. Helyileg Szentendrén tudod őt elérni, meg fonon.
Üdv, Ferqó

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:54:18 »

A c.e. lámpa nem világít?
A kivett gyetyákon nem volt átégés? Én továbbra is gyertyakábelt gyanítanék. Ha majd tovább súlyosbodik, lehet a ce lámpa is világít majd.

a kivett gyerzyak szep barnak voltak semmi korom stb...
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:57:31 »

A c.e. lámpa nem világít?
A kivett gyetyákon nem volt átégés? Én továbbra is gyertyakábelt gyanítanék. Ha majd tovább súlyosbodik, lehet a ce lámpa is világít majd.

ce lámpa nem világít, viszont ami a dolgok mögött lehet 1 hónapja lemostam a blokkot nagy nyomással akkor volt hiba 5 ös henger kihagyott gondolom nem kapott szikrát, nulláztuk a hibát és többé nem jött elő.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:58:24 »

a kivett gyerzyak szep barnak voltak semmi korom stb...

A porcelánra gondoltam, nem az elektródára. Azon a részen ahol a gyertyapipa megy rá, nem volt egy vékonyka csík, amit mintha cerkával rajzoltak volna rá?
Bár mostmár mindegy, de ha kiszedéskor megnézed, akkor kiderül, hogy melyik hengersori kábelt kellene most cserélned. A gyári 2 szettben kapható.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 21:59:08 »

Mielőtt megrendelnéd tőle, hívd fel fonon, ha pesti vagy, akkor a meglévő kábeledet le tudja tesztelni, átütési szilárdságra. Menten kiderül van-e vmi kehe a kábeleknek. Helyileg Szentendrén tudod őt elérni, meg fonon.
Üdv, Ferqó



Ismered? rendeltél már tőle? Csak jót hallottam felőle azt mondják lepipálja a gyári minőséget.......  Shocked
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:00:48 »

A porcelánra gondoltam, nem az elektródára. Azon a részen ahol a gyertyapipa megy rá, nem volt egy vékonyka csík, amit mintha cerkával rajzoltak volna rá?
Bár mostmár mindegy, de ha kiszedéskor megnézed, akkor kiderül, hogy melyik hengersori kábelt kellene most cserélned. A gyári 2 szettben kapható.

N
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:01:36 »

A porcelánra gondoltam, nem az elektródára. Azon a részen ahol a gyertyapipa megy rá, nem volt egy vékonyka csík, amit mintha cerkával rajzoltak volna rá?
Bár mostmár mindegy, de ha kiszedéskor megnézed, akkor kiderül, hogy melyik hengersori kábelt kellene most cserélned. A gyári 2 szettben kapható.

Nem volt rajtuk hiba de holnap megnézem mert elraktam őket.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:10:13 »

Gyújtótrafó?
Nekem erre a hibára kapásból ezt mondták.
Tipikus, alacsony fordulatszámon való rángatás.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.05 vasárnap, 22:12:11 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:11:54 »

Gyújtótrafó?
Nekem erre a hibára kapásból ezt mondták.
Ja, a szervizbenekem is, hibakód alapján, meg lambda szonda.cserét. végül 6 gyertya, meg hátsó sor kábel cserével megúsztam.
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:13:22 »

Ja, a szervizbenekem is, hibakód alapján, meg lambda szonda.cserét. végül 6 gyertya, meg hátsó sor kábel cserével megúsztam.
Ja, hogy már megoldódott a rángatás. Ok.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:29:43 »

Ja, hogy már megoldódott a rángatás. Ok.
Nekem már 3 éve, a többiek még keresik a hibát. Wink
Naplózva
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:54:25 »

Ma elvittem a (nekem) friss járgányt Szfvár - Bp - Szfvár körútra.
Autópálya 110-120 km/h, s az össz út ~155 km.
S igen, a fogyasztásmérőt lenulláztam, a km-számlálót nem szóval az 40-el többet mutat.



7,7 lett a vége odafele 7,5 volt a legkevesebb....



u.i.
Amúgy valami referencia van, vagy ember aki fehérváron vagy környékén megtudja mondani, hogy ez a motor hogy gyorsul vagy lomha.
Csak mert az 1,6-os mk1 focusom volt majdnem ilyen fürge...
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.06 hétfő, 08:47:15 írta Gegsite » Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 22:59:00 »

Ismered? rendeltél már tőle? Csak jót hallottam felőle azt mondják lepipálja a gyári minőséget.......  Shocked
Igen. Jártam nála az előzővel, (MkIIbenzin-gáz).
Kábelt mérettem vele, de csináltattam vele gázos kábelt, de pl az hamar feladta.
De segítőkész volt, akkoriban próba gyanánt adott egy használt trafót, kipróbálni, hátha az a baj.
Jobb is volt az autó, de vhogy sikerült szétütni a 2/4 -es henger szekunder oldalát. De nem engedte kifizetni, igaz vettem tőle vmi ugy.-t.
Értelmes, segítőkész, sztem egy próbát megér.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 23:02:08 »

Ma elvittem a (nekem) friss járgányt Szfvár - Bp - Szvár körútra.
Autópálya 110-120 km/h, s az össz út ~155 km.
S igen, a fogyasztásmérőt lenulláztam, a km-számlálót nem szóval az 40-el többet mutat.

[img]http://i.imgur.com/Ui7gUIOl.jpg

7,7 lett a vége odafele 7,5 volt a legkevesebb....



u.i.
Amúgy valami referencia van, vagy ember aki fehérváron vagy környékén megtudja mondani, hogy ez a motor hogy gyorsul vagy lomha.
Csak mert az 1,6-os mk1 focusom volt majdnem ilyen fürge...
Lomha. De összefuthatunk. Számomat tudod, a címemet meg a bátyád tudja Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 13:28:05 »

Lomha. De összefuthatunk. Számomat tudod, a címemet meg a bátyád tudja Smiley
lomha mint a xar.szinte fhos.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 14:37:29 »

lomha mint a xar.szinte fhos.... eplus2
Gimli, nem Frodót kéne kísérgetned mordor felé? mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 16:29:32 »

Gimli, nem Frodót kéne kísérgetned mordor felé? mf1
most voltál a tv-ben.A Hobbyt..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:21:52 »

most voltál a tv-ben.A Hobbyt..... eplus2
Eredeti nem jutott az eszedbe? hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 20:20:47 »

Eredeti nem jutott az eszedbe? hehe
igazad van.te Ork vagy.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 20:28:23 »

igazad van.te Ork vagy.... eplus2
Alakul, de még nem az igazi. hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.