Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:05:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST TDCi  (Megtekintve 107508 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:57:23 »

Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 23:12:15 »

Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...
ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 23:39:43 »

ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon.

Azért nem. Smiley

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2014.03.18 kedd, 07:31:17 »

Azért nem. Smiley

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA
Az asszony amikor fel akarja cseszni az agyamat szombat reggelente amikor az övével megyünk a picivel uszni, akkor az átlagfogyasztásával idegesít. Ő szinte csak országuton használja meg vidéki város. Most, hogy nincsenek hidegek 4,9 az átlagfogyasztása.  falbav Nekem meg 7,8- 8 körül van, pedig többnyire csak egy egyes a különbség az Ő vagy az én sebességem között.  Objektív összhasonlításban ahogy én használtam az Övét akkor nekem átlag 6,8-6.9 volt Most meg ez egy literrel több. Kapja be az EuroV   Undecided Viszont jóval erősebb 160 felett. Ez jó, de azért eltudnám képzeléni a III-as fogyasztásával is.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2014.03.18 kedd, 07:36:36 »

Azért nem. Smiley

spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben.

AndyA

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2014.03.18 kedd, 08:01:32 »

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel
hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2014.03.18 kedd, 08:03:50 »

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel

Országúton 90-100 közötti tempóban, türelmesen, nem nagyon előzgetve könnyen 5 alá lehet menni vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:51:20 »

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel
nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2014.03.18 kedd, 17:35:35 »

nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás  vigyor3
adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2014.03.18 kedd, 18:14:42 »

Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...

Én Német o.-ból hoztam be a vasat. 4000 euro volt + a reg. adó és egyéb nyalángságok. 2 hónap alatt egymásra találtunk   nyes   Könnyen találsz mobile.de weboldalon
Szerintem ugyan ott állnál meg anyagilag mintha Angolországból hoznád be és alakítanád át
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2014.03.18 kedd, 18:17:39 »

hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken.

Szerintem sem másabb az st futóműve csak a rugóban és a lengcsillapítóban. Simán alá lehet rakni
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2014.03.18 kedd, 18:29:57 »

Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor  az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel

Én alaposan körüljártam a felfüggesztés témát.  email
Én úgy tudom h, 3 féle futóművel készült a Mondi MK3
1. sima alap mondeo futómű (trend, ghia ...stb.)

2. St Tdci vagy ahogy igazából hívják titánium x kicsit feszesebb 1.5cm ültetés

3. St220 benzines futómű még keményebb és 3-4 cm ültetés
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #62 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:24:48 »

adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted vigyor3
Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannak

Olyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:50:14 »

Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannak

Olyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling  vigyor3
na ugye, hogy nem ugyan olyan vigyor3 csinálj róla egy képet most, és hasonlítsd hozzá ahoz, amit a cserekor, meg a csere előtt csináltál. tuti összeült már azóta Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2014.06.18 szerda, 23:14:07 »

Sziasztok! SOS!!!!

Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm!  De ez most eléggé megtetszett:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353

215ezer km van benne ami elvileg valós...

Nem tudom, hogy bele merjek e vágni??
Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem...
Tanácsokat,  véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!!

Hallok mindenféle rémtörténetet  porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem???
Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni.....

Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #65 Dátum: 2014.06.18 szerda, 23:46:19 »

Sziasztok! SOS!!!!

Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm!  De ez most eléggé megtetszett:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353

215ezer km van benne ami elvileg valós...

Nem tudom, hogy bele merjek e vágni??
Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem...
Tanácsokat,  véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!!

Hallok mindenféle rémtörténetet  porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem???
Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni.....

Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!!

Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  vigyor3

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  Smiley

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 00:17:02 »

Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  vigyor3

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  Smiley

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!

Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 05:19:37 »

Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e  vigyor3

Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp)  Smiley

Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!
az az 500e kijön 300-ból is , ha nem a lehúzásra mennek a szervízben. ez már csak megmaradt szép kerek számnak Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 08:01:50 »

Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?

Ez az X autó megbízhatatlan kb. azoknak való, akik szeretnek körbeülni, és kényeztetni egymást, hogy ők milyen jól választottak.

A kocsit meg nézd meg, ha tetszik, vidd el egy állapotfelmérésre egy márkaszervizbe. Külön kérd, hogy a nagy kiadásokra (turbó, DMF, ü.a.rendszer) koncentráljanak.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 10:29:53 »

Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?
Ha soha nem volt még dizel autód és mondeod se akkor honna tudod hogy a mondeo is az? Egyébként amit meg kinéztel az egy II facelift előtti QJBA motorkodú még EUIII-as motor van. Az hoyg ST van nem ST az legkönnyebbne úgy döntheted el hogy az ST-nek piros cérnával van varva a bőr. De azt elárulom hogy egy ST TDCi és egy "sima" 2.2TDCi között  semmilyen difi nincsen. Nem erősebb a fék a felfüggesztés a motor,  csak van rajta egy két optikai xarság. Szerintem ezt megkapod olcsobban az is. Az meg, hogy 2xx vagy 4xx km van az autóban az kb eldönthetetlen. Ezek munakautók amikbe 3-4 év alatt beleszalad a 2-300ekm után eladják pl ide. Azonnal visszatekernek 200ekm-et mert 3-4 éves autó kivülről és tulajdonképpen még belülről is jól néz ki. (Talán  a kormány küllök kopásán látszik igazából a km , de azt egyszerű cserével el szokták tüntetni ha nagyon akarják. Utána a boldog új tulaj hörög, hogy miért romlik el 100 vagy 200ekm-nál a valójában már 4-500ekm-et futott autója.  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 11:22:43 »

Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az....

Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik?
szerintem ne vegyél mondeót.ha előre megvan a véleményed látatlanba,akkor mi hiába mondanánk,hogy jobb mint a többi.el fog ez is romolni mint a többi,hiszen használt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 12:06:53 »

Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:08:31 »

Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....

ezek elfognak romlani,pont mint a BMW,a rönó,a citroen,az opel,és az összes japó.olaszok meg sem ütik a mércét.... eplus2
a megbízhatóság a karbantartáson,és a hozzáértésen múlik.a mai autók sokkal több figyelmet kívánnak a felhasználótól is.
megbízható forrásból,ismert előélettel,megfelelő karbantartásút kell választani.nem könnyű,sőt...de itt megkaphatod az útmutatást ha gondod akad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:25:02 »

Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....


A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:30:54 »

Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság.....


Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 13:50:36 »

Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen.
aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 14:00:24 »

Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 14:59:27 »

A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is.

Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... eplus2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 15:27:47 »

aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit.

Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.

Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!!

Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben?
Naplózva
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 15:41:23 »

Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.

Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben?

Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit...

A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 16:26:03 »

Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit...

A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre...

2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #81 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 16:28:14 »

2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor?

 eljen

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #82 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 17:11:48 »

Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak.


lényeg a valakinek.  Konkrétan sosem tud senki semmit.  Hogy jut el a szivattyúba ?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 17:22:04 »

eljen

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...

Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 17:28:02 »

lényeg a valakinek.  Konkrétan sosem tud senki semmit.  Hogy jut el a szivattyúba ?

Itt volt a fórumon.

Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik...

Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat  eplus2

Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.19 csütörtök, 17:31:15 írta tpmportal » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #85 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 17:33:30 »

eljen

Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején...
igy igaz.  En notebook-al mentem. Ami a telefonban azt mondta hogy  nem dughatom rá , oda el sem mentem. Így is láttam sok fhost.

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vegyek mondeot?
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 17:47:24 »

Itt volt a fórumon.

Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat  eplus2

Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal.

Köszi! Nem szeretek idegeneket zaklatni még ha nem is ingyen kérném a dolgot de most lehet kivételt teszek....
De ha esetleg bárki önként jelentkezik hogy az örs vezér tere felé kanyarodik azt is megköszönöm Smiley
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 18:41:22 »



Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet!

Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is  eplus2  eplus2  a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített.
A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte...

Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:33:16 »

Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is  eplus2  eplus2  a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített.
A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte...

Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/
Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:36:51 »

Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... eplus2
Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna,  hogy ST TDDi vagy  ST TRANZIT  nyes
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2014.06.20 péntek, 21:48:04 »

Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es.

Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2014.06.20 péntek, 22:04:14 »

Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...

Nem sokat adtak el belőle. Mint írtam műszakilag semmivel se másabb, nem más a fék, felfüggesztés, motor mint egy sima 2.2-esé. Külső Optikában és belső kinézetben igényesebbek. Mondeonál a csomag felszereltség csak azt jelenti hogy olcsóbb megvenni csomagban mintha te teljesen saját magadnak rendeled össze egy alacsonyabb felszereltségűből. Én 2006-ból tudok olyanról, hogy két 2.2-es mondeot egy időben rendeltek meg. Mind a kettő 5 ajtós kivitel mind a kettő metálfényezéssel. Csak az egyik Titanium X volt a másik pedig egy TREND. A kettő mondeo közül a TREND kb 300eFt-al volt drágább mint a Titanium X. Egyszerű volt az oka a TREND-be extraként többet rendeltek bele mint ami akkor egy Tit-X felszereltsége volt. ( Az egyiket az akkori egyik  kolléganőm a másikat én rendeltem) Akkor érdekelne ezek után hogy milyenek is a SIMA 2.2-esek?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2014.06.20 péntek, 22:18:16 »

Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel.
A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek...



Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2014.06.20 péntek, 22:24:13 »


Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet.
Pl. REF100  -nak van kifejezetten ST TDCi-je. Az tényleg nagyon szép kívül belül. Szép piroscérnás varrás stb mint a rendes ST-nél kivéve a dupla kipuff.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2014.06.20 péntek, 22:45:20 »

Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna,  hogy ST TDDi vagy  ST TRANZIT  nyes

Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... eplus2  Fáj az igazság...hehe.
Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... eplus2 
Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. eplus2

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #95 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:38:56 »

Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... eplus2  Fáj az igazság...hehe.
Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... eplus2 
Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. eplus2


Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó

Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod  vigyor3

Lassan egyébként rekordokat döntök vele...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2014.06.25 szerda, 11:18:42 »

Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó

Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod  vigyor3

Lassan egyébként rekordokat döntök vele...

Milyen rekordot döntögetsz? Cheesy Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #97 Dátum: 2014.06.25 szerda, 13:55:19 »

Milyen rekordot döntögetsz? Cheesy Cheesy
km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
L_a_c_k_ó
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2014.07.02 szerda, 01:19:13 »

lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.

Hol? Mi? Mennyiért?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2014.07.02 szerda, 06:14:58 »

Hol? Mi? Mennyiért?


Sikerült egy több,mint 4 éves hsz-re reagálnod  worship
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.