Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:16:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1941524 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 17:04:22 »

rendben,ha kell akkor szólj nyugodtan és megoldjuk.elöl v. hátul hallod?
Hat elol hallom mintha valami reszelne benne,foleg lassu temponal.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 17:08:16 »

Hat elol hallom mintha valami reszelne benne,foleg lassu temponal.
Annyi tudsz tenni,hogy emeld fel és vedd le a kereket.Utána kézzel kezdd el forgatni az agyat és hallgasd meg.Ha nem jó van beállítva a futómű,akkor a gumi is adhat hasonló hangot.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2009.11.05 csütörtök, 17:15:23 »

Annyi tudsz tenni,hogy emeld fel és vedd le a kereket.Utána kézzel kezdd el forgatni az agyat és hallgasd meg.Ha nem jó van beállítva a futómű,akkor a gumi is adhat hasonló hangot.
Aszt mar tapasztaltam hogy egyes gumik zajosak,maskep volt eszembe hogy leveszem es megnezem ,de mire haza jutok mar este van,koszi az infot.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2009.11.06 péntek, 14:56:06 »

Hello!
Motorteri kebelek ugyeben kerdeznek 1-2 dolgot:
- mik azok a kabelek, amiket feltetlenul cserelni kell a pergo szigeteles miatt?
- jobban jarok ha keresek '95 vagy fiatalabb kabelkoteget, vagy elobb vegzek, ha zsugorcsovezek mindent?
- ha marad a zsugorcsovezes, mekkora atmerojut vegyek?
- ha a bontott kabel mellett dontok, fontos, hogy azonos legyen a motorterfogat, ill. MK2 kabeljei passzolnak-e?
Elore is koszi a segitseget!  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:05:43 »

Hello!
Motorteri kebelek ugyeben kerdeznek 1-2 dolgot:
- mik azok a kabelek, amiket feltetlenul cserelni kell a pergo szigeteles miatt?
- jobban jarok ha keresek '95 vagy fiatalabb kabelkoteget, vagy elobb vegzek, ha zsugorcsovezek mindent?
- ha marad a zsugorcsovezes, mekkora atmerojut vegyek?
- ha a bontott kabel mellett dontok, fontos, hogy azonos legyen a motorterfogat, ill. MK2 kabeljei passzolnak-e?
Elore is koszi a segitseget!  wave

A legfontosabb az injektoros köteg - légszekrény alatt az ovál csatitól indul. Abból jó lenne valami fiatalabb - ha ezüst szelepfedeles a motor és 2 jeladós a termosztátház akkor stimmelhet MKII is.
A 93asokba még 3 ovál csati van a bal tornyon(vezető oldal) az újabbak egy nagy kockacsati az egész köteget nehéz lesz cserélni. A nagy motorkötegen a leágazásokat elég cserélni, persze a kötéseket forrasztani és alaposan szigetelni  kell.
Különböző méretűek a kábelek pl: a hűtőventillátoré elég vastag a többi vékony. 4-6 mm es elég a vékonyakra a vastaghoz kb 8mm est lehet használni.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:07:08 »

Hat elol hallom mintha valami reszelne benne,foleg lassu temponal.

Nem most tettél fel először téli-gumikat? Azok alapból hangosabbak mint a nyári lehet csa azt hallod furcsának?
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:19:45 »

A legfontosabb az injektoros köteg - légszekrény alatt az ovál csatitól indul. Abból jó lenne valami fiatalabb - ha ezüst szelepfedeles a motor és 2 jeladós a termosztátház akkor stimmelhet MKII is.
A 93asokba még 3 ovál csati van a bal tornyon(vezető oldal) az újabbak egy nagy kockacsati az egész köteget nehéz lesz cserélni. A nagy motorkötegen a leágazásokat elég cserélni, persze a kötéseket forrasztani és alaposan szigetelni  kell.
Különböző méretűek a kábelek pl: a hűtőventillátoré elég vastag a többi vékony. 4-6 mm es elég a vékonyakra a vastaghoz kb 8mm est lehet használni.
A motor ezustos szelepfedeles (amikor voltam nalad a kerekekert mondtad hogy ujra van festve, de alatta ezustos), a termosztathazban van egy jelado fent, es egy lent (ha jol emlekszem, azt mondtad, hogy a felso az ECUhoz megy, az also a mutatohoz - neztuk a felsot is az alapjarat miatt, na, ott alig van meg a szigeteles 70%-a)
Ha a nagy motorkoteget nem fontos cserelni, akkor ahhoz nem nyulok hozza, lehet igy jobb is  nyes
Az injektoros kabelek szigszalaggal vannak szigetelve, de abban sem bizom... A csatlakozos dolgok alapjan ugy veszem ki a szavaidbol, hogy egyszerubb lenne zsugorcsovezni...  smile
Koszi!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:20:07 »

Hello!
Motorteri kebelek ugyeben kerdeznek 1-2 dolgot:
- mik azok a kabelek, amiket feltetlenul cserelni kell a pergo szigeteles miatt?
- jobban jarok ha keresek '95 vagy fiatalabb kabelkoteget, vagy elobb vegzek, ha zsugorcsovezek mindent?
- ha marad a zsugorcsovezes, mekkora atmerojut vegyek?
- ha a bontott kabel mellett dontok, fontos, hogy azonos legyen a motorterfogat, ill. MK2 kabeljei passzolnak-e?
Elore is koszi a segitseget!  wave
Én is épp ma bontottam le az egész vezérlés köteget-a vacakoló fordulat miatt.Nagyon úgy néz ki,hogy alaposan meg lett bolygatva a jeladótól kezdve,mert még az eec-nél is szigetelőszalagozva van a kábel....fulladjon meg,aki lusta volt kicserélni az egészet,szerintem egyszerűbb lett volna mint beragasztózni...ráadásul legalább két helyen toldva van,gyanítom,hogy a jeladó csatija nem az eredeti ill. az eec-be menő vezeték szintén nem az eredeti.Szóval nem úszom meg a cserét...Azt tanácsolom Neked is,hogy ha nem akarod az utastéri ágat is cserélni,akkor keress ilyen régit de jó állapotút és akkor a vezérlést és a klíma vezetéket tudod külön cserélni,a többit kell csak zsugorcsövezni.Valószínűleg én így csinálom.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:24:34 »

Én is épp ma bontottam le az egész vezérlés köteget-a vacakoló fordulat miatt.Nagyon úgy néz ki,hogy alaposan meg lett bolygatva a jeladótól kezdve,mert még az eec-nél is szigetelőszalagozva van a kábel....fulladjon meg,aki lusta volt kicserélni az egészet,szerintem egyszerűbb lett volna mint beragasztózni...ráadásul legalább két helyen toldva van,gyanítom,hogy a jeladó csatija nem az eredeti ill. az eec-be menő vezeték szintén nem az eredeti.Szóval nem úszom meg a cserét...Azt tanácsolom Neked is,hogy ha nem akarod az utastéri ágat is cserélni,akkor keress ilyen régit de jó állapotút és akkor a vezérlést és a klíma vezetéket tudod külön cserélni,a többit kell csak zsugorcsövezni.Valószínűleg én így csinálom.
Hat csak azt akarom cserelni, amit tenyleg muszaj. En az alapjarat miatt szivok mar egy ideje... Klimam sajna nincs  rinya
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:28:46 »

A motor ezustos szelepfedeles (amikor voltam nalad a kerekekert mondtad hogy ujra van festve, de alatta ezustos), a termosztathazban van egy jelado fent, es egy lent (ha jol emlekszem, azt mondtad, hogy a felso az ECUhoz megy, az also a mutatohoz - neztuk a felsot is az alapjarat miatt, na, ott alig van meg a szigeteles 70%-a)
Ha a nagy motorkoteget nem fontos cserelni, akkor ahhoz nem nyulok hozza, lehet igy jobb is  nyes
Az injektoros kabelek szigszalaggal vannak szigetelve, de abban sem bizom... A csatlakozos dolgok alapjan ugy veszem ki a szavaidbol, hogy egyszerubb lenne zsugorcsovezni...  smile
Koszi!

Ki lehet szedni a kábeleket a csatlakozókból - a sorrendet jegyzeteld készíts fotót, mielőtt szétkapod. Lehet kapni csatlakozó bontó készletet borsos de nem horror árú azzal könnyebb mint orás csavarhúzóval ,
http://www.uni-max.hu/konnektor-fel-es-leszerelo-keszlet/d/
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:31:46 »

Hopp, most jut eszembe, Ti mit tudtok a "xenon hatasu" izzokrol? Neztem vateran, es talaltam 55W, ill. 100W-ost. A 100-as nem oli meg a lampaban a muanyag dolgokat a tobb ho miatt? Valaki kerdezte az eladot, es azt valaszolta, hogy "lehet hogy a muanyagokat megolvasztja"  vigyor3 Ez valojaban hogy van? Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, mennyivel jobb, mint a sima halogen-es? Ejjel refi nelkul olyan, mintha be lenne kotve a szemem - meg akkor is, ha vilagit mindket oldali tompitott...  nyes Multkor irtam, hogy neha kialszik, majd kivagta a biztit, kicsereltem, es zsir minden  nyes
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:33:56 »

Ki lehet szedni a kábeleket a csatlakozókból - a sorrendet jegyzeteld készíts fotót, mielőtt szétkapod. Lehet kapni csatlakozó bontó készletet borsos de nem horror árú azzal könnyebb mint orás csavarhúzóval ,
http://www.uni-max.hu/konnektor-fel-es-leszerelo-keszlet/d/
Te aztan fel vagy keszulve!!!  eljen
Hat remelem csak egyszer kell vele szenvedni, ugyhogy ennyiert marad az "oras", ha mukodik  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 15:36:15 írta StripeZ » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2009.11.06 péntek, 15:34:34 »

Hopp, most jut eszembe, Ti mit tudtok a "xenon hatasu" izzokrol? Neztem vateran, es talaltam 55W, ill. 100W-ost. A 100-as nem oli meg a lampaban a muanyag dolgokat a tobb ho miatt? Valaki kerdezte az eladot, es azt valaszolta, hogy "lehet hogy a muanyagokat megolvasztja"  vigyor3 Ez valojaban hogy van? Esetleg van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, mennyivel jobb, mint a sima halogen-es? Ejjel refi nelkul olyan, mintha be lenne kotve a szemem - meg akkor is, ha vilagit mindket oldali tompitott...  nyes Multkor irtam, hogy neha kialszik, majd kivagta a biztit, kicsereltem, es zsir minden  nyes

Rendes xenon szettet MKI be az a tuti! Mióta bent figyel nálam egész jól látok refi nem is kell Wink
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:38:06 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!...
Tessék csak egy helyre beírni, moderátor törölni fogja az egyiket.  Wink
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 09:21:24 »

Sziasztok 93, 16 .16v mondeó 1 es  a kulcs felére kopva egy laserline riasztóval próbálnám orvosolni ezt a problémát ha valaki letudná irni hogy tudnám összekötni a központival azt megköszönném arra vagyok kiváncsi milyen szinű kábelt kell keresnem és + vagy - vezérlésü (gyári a központizár)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 09:29:42 »

van egy Ford Mondeo Ghia 2.0  16V  tipusu autóm!most a napokban kezdett olyanokat csinálni,hogy nem pörög 3000 fölé. ha üresben pörgetem a motort akkor felpörög kb 7000-ig de egyböl lehörög és elgyengül van hogy le is áll!!! fogyasztása kb a háromszorosára nött!! megnéztem  a biztosíték táblázatot a lambdaszondáé kivolt égve!kicsérltem ,de gyujtást adtam rá és már ki is égett!elmentem bontóba és csak 1.8 literes mondeoba valót találtam amit bele is tettem biztositékot kicseréltem és most nem csapkodja ki de nem is vettem észre változást épp olyan rossz mint eddig!olvastam hogy nem elég a lambdaszonda csere mert a computere elmenti a rossz hibakódot ezért ezt törölni kell!!megtörtént a hibakód törlés de most sem megy jobban a kocsi!!az lehet a gond hogy  1.8 bol való lambdaszonda van most bennt?

ha valaki tudna segíteni kérem irjon!!

köszönöm

A szonda egyforma,mindegy melyik van benne.A vezérlést újratanítottad?Katalizátor milyen állapotban van?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 09:39:16 »

Sziasztok 93, 16 .16v mondeó 1 es  a kulcs felére kopva egy laserline riasztóval próbálnám orvosolni ezt a problémát ha valaki letudná irni hogy tudnám összekötni a központival azt megköszönném arra vagyok kiváncsi milyen szinű kábelt kell keresnem és + vagy - vezérlésü (gyári a központizár)
pluszos, ez tuti, meg kell nézzem a színeket, de én a B oszlopban támadtam az Mk1-nél...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 09:54:14 »

Köszi Tádé az igazság az hogy egy no name riasztó belevolt gányolva ami természetesen nemműködött ki vágtam és vissza állitottam gyári állapotura a vezetékeket a baloldali küszőbsin alatt az ülés magasságában volt rákötve 2 vezeték lehet hogy az volt a záré?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 13:34:05 »

Köszi Tádé az igazság az hogy egy no name riasztó belevolt gányolva ami természetesen nemműködött ki vágtam és vissza állitottam gyári állapotura a vezetékeket a baloldali küszőbsin alatt az ülés magasságában volt rákötve 2 vezeték lehet hogy az volt a záré?
Igen, előferdülhet.

Tudod ellenőrizni, záráskor és nyitáskor hol az egyiken, hol a másikon egy +12V-os impulzus kell jöjjön.  wave
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:25:50 »

Köszi látod én erre nem gondoltam holnap nekiesek ha nem zuhog az esső mégegyszer köszi megirom mirejutottam üdv laci
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 14:30:10 »

Köszi látod én erre nem gondoltam holnap nekiesek ha nem zuhog az esső mégegyszer köszi megirom mirejutottam üdv laci
Goodluck!
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:19:01 »

Viszont ha a bizti szállt el,akkor  csere előtt ellenőrizni kell zárlatra a fűtést,mert az 1  30Aes bizti.Az csak úgy magától nem megy el kapálni.


Köszi sikerült :-)
Most abban keresek segítség,hogy a hátsó eablakok lettek beépítve ajtóstul.
Alaphelyzetben már világítanak,tehát kapnak tápot,de mégsem működnek.
Hol,melyik relé vagy biztik az illetékesek ez ügyben?

Tudna valaki segíteni?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:24:28 »

Szeva Tádé mégegy kérdés az 1-es hengert a mondinál is a lendkerék felől értjük ésa a trafón ia az 1-es és igy tovább?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:25:12 »

Szeva Tádé mégegy kérdés az 1-es hengert a mondinál is a lendkerék felől értjük ésa a trafón ia az 1-es és igy tovább?
Én a dizilnél úgytudom, az első henger a vezérlés felé van...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:26:30 »


Köszi sikerült :-)
Most abban keresek segítség,hogy a hátsó eablakok lettek beépítve ajtóstul.
Alaphelyzetben már világítanak,tehát kapnak tápot,de mégsem működnek.
Hol,melyik relé vagy biztik az illetékesek ez ügyben?

Tudna valaki segíteni?

Padlólemez kábelköteg csere kell Ghiára. A kapcsoló csak a világítást kapja most
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:28:54 »

hát ha igyvan az gáz mert nekem most ellenkezőleg van és beindul nincsfent valahol egy fénykép erről a részről ?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:29:27 »

hát ha igyvan az gáz mert nekem most ellenkezőleg van és beindul nincsfent valahol egy fénykép erről a részről ?
Minnyá megnézem a sajátok között...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:30:53 »

Én a dizilnél úgytudom, az első henger a vezérlés felé van...
nem csak annál...a benzinesnél is....én egyszer felcseréltem,figyelmetlenségből....amikor megmutatta a szerelő,hogy így mintha kicsit egyenletesebben járna a motor...igazat adtam neki,magamnak meg egy seggberúgást....
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:33:25 »

Minnyá megnézem a sajátok között...
Ilyen fényképet találtam.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:34:03 »

nem csak annál...a benzinesnél is....én egyszer felcseréltem,figyelmetlenségből....amikor megmutatta a szerelő,hogy így mintha kicsit egyenletesebben járna a motor...igazat adtam neki,magamnak meg egy ***berúgást....

Működhet fordítva is! 2 trafó van a mondeoba és kipuff ütemben is szikrázik a tesó henger nem csak az épp robbanó.
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:35:19 »

Padlólemez kábelköteg csere kell Ghiára. A kapcsoló csak a világítást kapja most

Ez érdekes.
Az első két eablak pedig átrakás után rögtön működött...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:36:44 »

Akkó lehet hogy ez szivat  tehát :1es henger a vezérlés felől az elsőés a trafón is az1-es a sorrend pedig 1342?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:37:56 »

Ez érdekes.
Az első két eablak pedig átrakás után rögtön működött...


Milyen felszereltség az alap autó? Az első ajtó kábelköteg 1 vagy 2 csatlakozóval van bekötve az "A" oszlopnál?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:38:02 »

Padlólemez kábelköteg csere kell Ghiára. A kapcsoló csak a világítást kapja most
Szia Misi!megint megy össze vissza a vezérlés...remélhetőleg lesz jövő héten másik kábel a vezérléshez.Most egyesben le sem tilt,kettesben meg 70-nél...épp néztem a régi videokat,amik a nagytalis gyorsuláson készültek tavaly.Akkor így alakult-1.-60,2.-80 (vagy 90),3. 110 (talán 120) Beszfhok,ha kiderül,a vezérlés szállt el,bár ezen kívül semmi más gond nincs (kivéve a hőm. jeladót,azzal már nem is foglalkozok).Alapjárat jó-megint-hideg,meleg egyaránt.Fogyi 10-11 liter,ami nálam megint jó...
Ha a vezérlés akar tönkremenni,annak mi lehet a jele?Például ez,ami nálam van?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 19:41:34 írta misi107 » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:38:03 »

Akkó lehet hogy ez szivat  tehát :1es henger a vezérlés felől az elsőés a trafón is az1-es a sorrend pedig 1342?
A trafóra rá van írva asszem. (amennyi benyásat én szerelek..  vigyor3)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:39:50 »

A trafóra rá van írva asszem. (amennyi benyásat én szerelek..  vigyor3)
A henger sorban 1-2-3-4.Nincsenek felcserélve...Én valamiért az 1-4-et cseréltem meg...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:44:45 »

Kösz srácok holnap ennek is a végérejárok jó éjt nektek!!
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:50:34 »

Milyen felszereltség az alap autó? Az első ajtó kábelköteg 1 vagy 2 csatlakozóval van bekötve az "A" oszlopnál?
Alaphelyzetben clx van 2 kábelköteggel az A oszlopnál.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 19:58:46 »

Akkó lehet hogy ez szivat  tehát :1es henger a vezérlés felől az elsőés a trafón is az1-es a sorrend pedig 1342?
vezérlés felől növekszik
a trafó meg itt van
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.08 vasárnap, 20:00:50 írta yooccoo » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2009.11.08 vasárnap, 20:30:14 »

Alaphelyzetben clx van 2 kábelköteggel az A oszlopnál.

Clx nél nem lesz hátsó elektromos ablak előkészítés. Érintkezők megvannak a "B" oszlop csatin, annyi amennyi az ajtókötegbe van?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 09:04:21 »

... Klimam sajna nincs  rinya
Hi!
Az nem kell? Szombaton miért nem mondtad?  vigyor3
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 11:44:21 »

Sziasztok! Megoldódott a trafó problémám!150 ft-os hibája volt!ugyanis szigetelőszalaggal a trafóba menő 3-as vezeték két szálát kellett csak leszigetelni! már majd 300 km-er van a kocsiban,és tökéletes idáig!:) wave taps
Köszönöm mindannyiótok segitségét!Ezt pedig a hires neves szerelőimnek küldöm akik nem találták a hibát...mert az egyik ide is bejár! action Mégegyszer köszönök minden segitséget! worship taps
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 14:45:59 »

Hi!
Az nem kell? Szombaton miért nem mondtad?  vigyor3
Üdv, HegeGabi.
Hat en mondtam volna, es mit meg nem tennek azert, hogy legyen (na megsem), mert visszaolvastam egyszer ilyen ugyben jo elore, es sajna nem megoldhato. Azt irtak a sracok, hogy mas a klimas es nem klimas tuzfala! Na, hat erre sosem gondoltam volna :S Nem emlexem mar, hogy ki volt az, de valaki megcsinaltatta maganak egy ceggel, de tobb szazezerjebe kerult, mar nem emlexem ra... Ugyhogy sajna az most nem kell  rinya
Viszont lehet hogy erdekelne meg valami!!! Viszont nem ebben a honapban Smiley A ket elso elektromos ablak elektromos resze, a kilincskerettel, es kapcsolokkal (az enyem tekeros  rinya). Gondolkoztam mar rajta, hogy ki kellene cserelni oket, elm. van elokeszitesem, mert 2 koteg megy az elso ajtoimba. Ha megkerlek dobsz egy PU-t az ararol? Aztan majd kereslek, ha lesz ra keretem Smiley
Koszi!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:05:32 »

Hat en mondtam volna, es mit meg nem tennek azert, hogy legyen (na megsem), mert visszaolvastam egyszer ilyen ugyben jo elore, es sajna nem megoldhato. Azt irtak a sracok, hogy mas a klimas es nem klimas tuzfala! Na, hat erre sosem gondoltam volna :S Nem emlexem mar, hogy ki volt az, de valaki megcsinaltatta maganak egy ceggel, de tobb szazezerjebe kerult, mar nem emlexem ra... Ugyhogy sajna az most nem kell  rinya
Viszont lehet hogy erdekelne meg valami!!! Viszont nem ebben a honapban Smiley A ket elso elektromos ablak elektromos resze, a kilincskerettel, es kapcsolokkal (az enyem tekeros  rinya). Gondolkoztam mar rajta, hogy ki kellene cserelni oket, elm. van elokeszitesem, mert 2 koteg megy az elso ajtoimba. Ha megkerlek dobsz egy PU-t az ararol? Aztan majd kereslek, ha lesz ra keretem Smiley
Koszi!

Bontott klímát be lehet ügyeskedni. Megvan a helye a tűzfalon csak le van dugózva
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:10:00 »

Bontott klímát be lehet ügyeskedni. Megvan a helye a tűzfalon csak le van dugózva
Komoly? Huha, hat nem lenne rossz dolog!!! De gondolom, egy csomo mindent at kellene alakitani... Nem lenne dragabb a hus, mint a leves???  szomoru1
Nagyon komoly dolgokat nem akarok.... Viszont az elektromos ablak piszkalja a fantaziam... Ahhoz kell kulon rele, bizti, vagy valami mas? Csak elso ajtoba akarok.
Koszi
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.09 hétfő, 15:11:34 írta StripeZ » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:17:32 »

Komoly? Huha, hat nem lenne rossz dolog!!! De gondolom, egy csomo mindent at kellene alakitani... Nem lenne dragabb a hus, mint a leves???  szomoru1
Nagyon komoly dolgokat nem akarok.... Viszont az elektromos ablak piszkalja a fantaziam... Ahhoz kell kulon rele, bizti, vagy valami mas? Csak elso ajtoba akarok.
Koszi


Nem kis munka, de ha tudsz szerezni egy donorautót abból át lehet építeni és a maradékot eladni így elég baráti áron ki lehet hozni. Az ablak cucc is bontóból drágaság szok lenni mire összeáll. Gyűjteni kell az igényeket és olyan donort beszerezni amibe benne van!
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:27:47 »

Nem kis munka, de ha tudsz szerezni egy donorautót abból át lehet építeni és a maradékot eladni így elég baráti áron ki lehet hozni. Az ablak cucc is bontóból drágaság szok lenni mire összeáll. Gyűjteni kell az igényeket és olyan donort beszerezni amibe benne van!
Hat akkor a klima sajna nem tema... Viszont a mostani igenyeim nem nagyok  Wink ablakemelo meg lenne sztem HegeGabi haveromnal, mert a hetvegen lattam a donorban, hogy benne vannak... Utananeztem a rele, es bizti kerdesnek... hat van mindegyik, de ezeket gondolom be lehet szerelni, ha a Tiedbe is sikerult  Wink
Biztiknek megvan a helye, vagy azt is ugy kell kulon bekotni?
A rele hol talalhato? Olvasgattam itt-ott, de nem kaptam valaszt.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:32:33 »

Hat akkor a klima sajna nem tema... Viszont a mostani igenyeim nem nagyok  Wink ablakemelo meg lenne sztem HegeGabi haveromnal, mert a hetvegen lattam a donorban, hogy benne vannak... Utananeztem a rele, es bizti kerdesnek... hat van mindegyik, de ezeket gondolom be lehet szerelni, ha a Tiedbe is sikerult  Wink
Biztiknek megvan a helye, vagy azt is ugy kell kulon bekotni?
A rele hol talalhato? Olvasgattam itt-ott, de nem kaptam valaszt.

Meg kell próbálni ajtókábelköteget összehasonlítani. Utána lehet a motorokat kapcsolokat áttenni. Ha nem Ghia és duplazáras a donor akkor működhet. Relé a vezető ajtóba van onetouch nem kell máss csak a biztik.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 15:33:54 »

Meg kell próbálni ajtókábelköteget összehasonlítani. Utána lehet a motorokat kapcsolokat áttenni. Ha nem Ghia és duplazáras a donor akkor működhet.
A duplazar miert akadaly? Asszem GLX volt.
Naplózva
Mobula
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2009.11.10 kedd, 11:48:01 »

Sziasztok,
van esetleg valakinek '96-os, 1.6 benzines Mondihoz olyan, jó állapotú kábelkötege, amiben a hőjeladó és a "pótlevegő tolattyú" kábelei mennek ?? Köszi
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.