Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:56:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1941177 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 11:42:15 »

Köszönöm, megnézem hátha boldogulok vele.
kétféle van
az egyik típust két csavar tartja, ezt egyszerűbb kiszedni
a másiknál két fém pöcök tartja a helyén, kipattintós, erős csavarhúzó kell hozzá
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 21:38:06 »

kétféle van
az egyik típust két csavar tartja, ezt egyszerűbb kiszedni
a másiknál két fém pöcök tartja a helyén, kipattintós, erős csavarhúzó kell hozzá

Ok! Köszönöm szépen! Látni rajta ha rossz? Vagy csak cseréljem és lesz valami?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 21:44:36 »

Ok! Köszönöm szépen! Látni rajta ha rossz? Vagy csak cseréljem és lesz valami?
kiméred. tudsz mérni szakadást. ha nem megy át rajta az áram, akkor javítás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 22:00:31 »

Ok! Köszönöm szépen! Látni rajta ha rossz? Vagy csak cseréljem és lesz valami?
ahogy GinJoy írja
vagy pedig teljesen hiányzik a közepe
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2011.06.07 kedd, 13:18:18 »

ahogy GinJoy írja
vagy pedig teljesen hiányzik a közepe

Ok! Akkor lassan mindet értek! Köszönöm a segítséget! Ha sikerül a művelet írok!

Pocska
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 15:29:53 »

Kedves Kollégák!

Úgy tűnik mostanában nagyon kérdezős kedvemben vagyok. Egy másik topicban már írtam, sikerrel túlestem (hála nektek) életem első saját kezű hibakód kiolvasásán, villogtatásán. Viszont eszembe jutott, hogy a motortérben található diagnosztikai csatlakozó harmadik érintkezője, illetve a csatlakozó mellett található többi csatlakozó mire való? Mit lehet velük kezdeni? Gondolom nem dísznek vannak. Nem akarok most semmit kezdeni velük, csak pusztán kíváncsiság.

Előre is köszönöm, ha valakinek van tippje.

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2011.06.10 péntek, 20:50:00 »

Kedves Kollégák!

Úgy tűnik mostanában nagyon kérdezős kedvemben vagyok. Egy másik topicban már írtam, sikerrel túlestem (hála nektek) életem első saját kezű hibakód kiolvasásán, villogtatásán. Viszont eszembe jutott, hogy a motortérben található diagnosztikai csatlakozó harmadik érintkezője, illetve a csatlakozó mellett található többi csatlakozó mire való? Mit lehet velük kezdeni? Gondolom nem dísznek vannak. Nem akarok most semmit kezdeni velük, csak pusztán kíváncsiság.

Előre is köszönöm, ha valakinek van tippje.

Tisztelettel: BluElite

Oktánszám-csökkentő "jumper".
Naplózva
pompom
Vendég
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2011.06.10 péntek, 22:50:13 »

Sziasztok! Ha már a hibakódokról esett szó tud valaki információt arról,hogy a kormány alatti csatlakozó alkalmas- e a hiba kiolvasásra? Ha igen akkor egy 96-os 1.8-as benzinesből mit lehet kiolvastatni?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2011.06.11 szombat, 08:27:33 »

Sziasztok! Ha már a hibakódokról esett szó tud valaki információt arról,hogy a kormány alatti csatlakozó alkalmas- e a hiba kiolvasásra? Ha igen akkor egy 96-os 1.8-as benzinesből mit lehet kiolvastatni?
mk1-eseket nem nagyon lehet, egy próbát azért megér
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2011.06.11 szombat, 09:11:57 »

Sziasztok! Ha már a hibakódokról esett szó tud valaki információt arról,hogy a kormány alatti csatlakozó alkalmas- e a hiba kiolvasásra? Ha igen akkor egy 96-os 1.8-as benzinesből mit lehet kiolvastatni?

Nekem az ABS jeladó szakadását onnan olvasták ki.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2011.06.11 szombat, 10:25:34 »

Sziasztok!

Ennek a csatlakozónak a lábkiosztására van égető szükségem: http://kepfeltoltes.hu/view/110611/K_belk_csatl_1_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg , http://kepfeltoltes.hu/view/110611/K_belk_cst_2_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv

Már az is elég lenne, ha tudnám, hogy melyik injektor csati melyik lábhoz kapcsolódik...

A Haynes-féle kapcsolási rajzon az ECU-ból érkező vezetékek színe alapján találtam megoldást, de felmerült a kérdés, hogy a szín végig ugyanaz, vagy ha változik közben?

Megoldódott a dolog, úgyhogy ne keressétek a lábkiosztást... smile
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.13 hétfő, 21:02:10 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2011.06.15 szerda, 01:30:02 »

Sziasztok!

Ennek a csatlakozónak a lábkiosztására van égető szükségem: http://kepfeltoltes.hu/view/110611/K_belk_csatl_1_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg , http://kepfeltoltes.hu/view/110611/K_belk_cst_2_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv

Már az is elég lenne, ha tudnám, hogy melyik injektor csati melyik lábhoz kapcsolódik...

A Haynes-féle kapcsolási rajzon az ECU-ból érkező vezetékek színe alapján találtam megoldást, de felmerült a kérdés, hogy a szín végig ugyanaz, vagy ha változik közben?

Megoldódott a dolog, úgyhogy ne keressétek a lábkiosztást... smile


Nos, miért is kellett ez a lábkiosztás nekem... .

Nekiálltam a befecskendező repedezett vezetékeit, továbbá, az ehhez a kábelköteghez tartozó négy csatlakozó vezetékeit zsugorcsövezni, és nem voltam elég körültekintő. Ennek ellenére mondhatom azt, hogy összességében, hogy sikerült.
A megelőző állapotok rettenetesek voltak. Morzsolódó szigetelések, össze szigetelőszalagozott szigetelő nélküli vezetékek... stb
A tapasztalatokról röviden (ha valaki elszánja magát erre, keressen és szívesen részletezem). Sok kontra és kevés pro volt ezzel kapcsolatban. A kontra részleg arra buzdított, hogy bontott, a pro, hogy meg lehet csinálni.
Saját tapasztalatom, hogy meg lehet csinálni. Sok idő, több lelkesedés és még több türelem kell. Ezeken kívül nem árt ha van egy jobbacska forrasztó cuccc is (pl: krokodilcsipeszes vezetéktartó), hősugárzó ( három öngyújtóval megoldottam).
Én kb . 20-22 munkaórát töltöttem el az egész művelettel. Jelzem, hogy a forrasztásra csak elégségest adtam volna magamnak mint időben, mint minőségben, azaz ha valaki a forrasztásban tapasztalt, akkor lehet, hogy 10 óra alatt letudja az egészet.
Mire kell figyelni?
Az első és legfontosabb, hogy jelöljük a lehúzott csatlakozók helyét. Én csak fotóztam, és megpróbáltam megjegyezni. Nem volt elég. Ha most kezdeném, akkor minden csati jelölve lenne cellux között felirattal. .
A második, hogy nem kell szétszedni minden forrasztást. Amit előtte és utána tudsz zsugorcsövezni az maradhat. Volt olyan elágazás is ahol öt vezeték csatlakozott, ma azt az találkozási pontot biztos hagynám. Autómérnök barátom azt mondta, hogy a gyorscsatlakozó is jó lett volna.
Harmadikként a forrasztó fém és zsugorcső mennyiségére érdemes figyelni. Forrasztó fémből nekem sok kellett, aki ügyesebb annak nem kell kb. 2 méternyi a vékonyabból, nekem kellett. Zsugorcsőből érdemesebb a vékony falura koncentrálni. A vastag is és a vékony is 125 fok C-ig hőálló, ellenben a vékonyabb falu sokkal könnyebben zsugorodik. Döbbenetes, de a fent említett részre 4,5 m (azaz négy és fél méter) zsugorcsövet használtam el!
Ha valakinek van elég energiája, ideje és kitartása akkor hajrá, meg lehet csinálni.
Kérdezzetek szívesen segítek.

Ami a szomorú, még mindig rángat a gép.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.29 szerda, 14:37:35 írta Joe » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2011.06.15 szerda, 07:15:22 »

nagyjából 300forintos órabérért dolgoztál 22 órát, egy 10 perces csere helyett  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:06:15 »

nagyjából 300forintos órabérért dolgoztál 22 órát, egy 10 perces csere helyett  hehe
én is erre gondoltam...hát,ha már én is beláttam,hogy halott ügy miért nem okult belőle?Sőt,akkor egyszerűbb komplett vezérlés köteget venni ezzel együtt és úgy cserélni.MErt a szigetelés ott is rohad (99%) és az ecu számolhat kósza,mindenfelé áthúzó,egymást zavaró jelekkel is.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:38:06 »

nagyjából 300forintos órabérért dolgoztál 22 órát, egy 10 perces csere helyett  hehe
Ez tény.
Ugyanakkor a kezdetkor sokkal kevesebb idővel számoltam, valamint szeretem ha saját magam oldom meg a problémám és ha látom a munkám eredményét.
Most is azt állítom, hogy érdemes nekiugrani, tanulságos. 
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:40:10 »

Ez tény.
Ugyanakkor a kezdetkor sokkal kevesebb idővel számoltam, valamint szeretem ha saját magam oldom meg a problémám és ha látom a munkám eredményét.
Most is azt állítom, hogy érdemes nekiugrani, tanulságos. 

ezt el is fogadnám, ha lenne értelme Smiley

ezt úgy kellett volna csinálni, hogy egy jó darabbal kipróbálod, hogy ez-e a hibája és ha emiatt nem jó a gép, akkor megcsinálod
bár ha sok szabadidőd van, akkor mindegy Cheesy
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2011.06.15 szerda, 09:09:19 »

ezt el is fogadnám, ha lenne értelme Smiley

ezt úgy kellett volna csinálni, hogy egy jó darabbal kipróbálod, hogy ez-e a hibája és ha emiatt nem jó a gép, akkor megcsinálod
bár ha sok szabadidőd van, akkor mindegy Cheesy
Az említett kábelköteg teljesen csupasz volt a szelepfedél közelében. Az volt az elgondolás, hogy inkább megoldom a teljes szigetelést, minthogy később újabb hibaforrás legyen. Máshol, érdekes módon rendben van a szigetelés.
Szabadidőm... ha 3 órát alszol, akkor 21 marad másra. smile
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2011.06.15 szerda, 09:59:24 »

Ez tény.
Ugyanakkor a kezdetkor sokkal kevesebb idővel számoltam, valamint szeretem ha saját magam oldom meg a problémám és ha látom a munkám eredményét.
Most is azt állítom, hogy érdemes nekiugrani, tanulságos. 


Ennek semmi értelme nem volt. Egy későbbi széria kábelkötege már nem mállik szét (ezt hamar megoldotta a beszállító más szigetelőanyag felhasználásával). Ellenben a mostani megoldásod - zsugorcső és elégséges szintű forrasztás - nagyjából annyira lesz tartós, mint a szertefoszlós gyárilag hibás vezetékköteg. A rázkódás a forrasztásokat szedi majd szét, a hő meg a zsugorcsövet olvasztja el apránként. Nem véletlen, hogy a gyáriak egyik megoldást sem alkalmazzák a motortérben.

Abban igazad van, hogy csak az lesz jó, amit magadnak csinálsz. De itt az lett volna a magadnak csinálsz, hogy egy hibátlan kábelköteggel kicseréled a xart. Mert csak az ad végleges megoldást.

Majd pár hónap/év múlva - amikor cseréled a kábelköteget a mostani javítás nem adekvát volta miatt - jusson eszedbe, hogy itt már volt, aki szólt előre.

De ne legyen igazam, kivételesen. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2011.06.15 szerda, 11:18:25 »

Az említett kábelköteg teljesen csupasz volt a szelepfedél közelében. Az volt az elgondolás, hogy inkább megoldom a teljes szigetelést, minthogy később újabb hibaforrás legyen. Máshol, érdekes módon rendben van a szigetelés.
Szabadidőm... ha 3 órát alszol, akkor 21 marad másra. smile
Drofnak igaza van,hogy forrasztani a motortérben nemigazán jó dolog.Az egyik a nagy hőhatás,a másik,hogy a forrasztás után törik a vezeték illetve ha jelet visz,a forrasztás valamennyire belezavarhat.Erre találták ki a mindenféle gyorscsatlakozókat.Én a piros (kisebb) és sárga (nagyobb) változatot szeretem.Ha vágni kell és nincs kéznél véghüvely fogó akkor akár egy sima fogóval is felcsípheted a vezeték végére és annyi.Ha nagyon jót akarsz,akkor a vezeték felöli végét némi szilikonzsírral bekenve le lehet zsugorcsövezni és se törni se beázni nem fog.Az is igaz,hogy az a legjobb amit magad csinálsz.Lesz még lehetőséged a szigetelést gyakorolni,de hidd el,tényleg célravezetőbb ebben az esetben egy későbbi kötegre cserélni a kábeleket.
Ezt a lambda bekötésnél csináltam (1.8 benzines) később szövetszalaggal betekertem még a csatlakozókat,mert pont legalul van és a víztől kezdve minden éri (a véhat szerencsére ebből a szempontból jobb...):

« Utoljára szerkesztve: 2011.06.15 szerda, 13:00:23 írta misi107 » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2011.06.15 szerda, 13:45:22 »

Drofnak igaza van,hogy forrasztani a motortérben nemigazán jó dolog.Az egyik a nagy hőhatás,a másik,hogy a forrasztás után törik a vezeték illetve ha jelet visz,a forrasztás valamennyire belezavarhat.Erre találták ki a mindenféle gyorscsatlakozókat.Én a piros (kisebb) és sárga (nagyobb) változatot szeretem.Ha vágni kell és nincs kéznél véghüvely fogó akkor akár egy sima fogóval is felcsípheted a vezeték végére és annyi.Ha nagyon jót akarsz,akkor a vezeték felöli végét némi szilikonzsírral bekenve le lehet zsugorcsövezni és se törni se beázni nem fog.Az is igaz,hogy az a legjobb amit magad csinálsz.Lesz még lehetőséged a szigetelést gyakorolni,de hidd el,tényleg célravezetőbb ebben az esetben egy későbbi kötegre cserélni a kábeleket.
Ezt a lambda bekötésnél csináltam (1.8 benzines) később szövetszalaggal betekertem még a csatlakozókat,mert pont legalul van és a víztől kezdve minden éri (a véhat szerencsére ebből a szempontból jobb...):
A forrasztás a legkritikusabb része a dolognak, ez tény. Ha az általad elmondott információ birtokában lettem volna amikor elkezdtem, akkor valószínűleg a gyorscsatlakozós megoldást választom. Ez jobb üzembiztonságot és kedvezőbb munkaidőt eredményezett volna.
A zsugorcsövek elég jól bírják a hőt, de ez majd kiderül. Az 3-as mondeonál is előfordult már szigetelő repedezés. Ezzel együtt nem állítom, hogy a legkönnyebb, legjobb utat választottam, sőt azt is elképzelhetőnek tartom, hogy 1-2 hónap múlva már problémám lesz, de ha nem is ez volt az oka a rángatásnak, legalább már nem vigyorognak szembe a csupasz rézvezetékek a motortérből. Úgyhogy semmiképp nem tartom értelmetlennek amit csináltam.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.29 szerda, 14:44:28 írta Joe » Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2011.06.15 szerda, 22:04:05 »

győző most nem piszkálni akarlak,mert rendes forma vagy,de mondtam neked a műszerész srácot aki gyantás,teflonos zsugorcsővel meg csinálta volna neked 5 papírért aztán nem szenvedtél volna ennyit.Lángálló kábelek toldására használják azt a cuccot amivel ő dolgozik.aztán nem lenne gond túl élné az autót a dolog. falbav rinya vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 00:51:02 »

A forrasztás a legkritikusabb része a dolognak, ez tény. Ha az általad elmondott információ birtokában lettem volna amikor elkezdtem, akkor valószínűleg a gyorscsatlakozós megoldást választom. Ez jobb üzembiztonságot és kedvezőbb munkaidőt eredményezett volna.
A zsugorcsövek elég jól bírják a hőt, de ez majd kiderül. Az 3-as mondeonál is előfordult már szigetelő repedezés. Ezzel együtt nem állítom, hogy a legkönnyebb, legjobb utat választottam, sőt azt is elképzelhetőnek tartom, hogy 1-2 hónap múlva már problémám lesz, de ha nem is ez volt az oka a rángatásnak, legalább már nem vigyorognak szembe a csupasz rézvezetékek a motortérből. Úgyhogy semmiképp nem tartom értelmetlennek amit csináltam.

Én egyébként értékelem a tenni akarást és a lelkesedét. Ha úgy érzed, hogy jobb lett ettől  a verda, akkor már nem is volt kidobott idő. Én is elszöszölök órákat értelmetlen elektronikai dolgokon (mint pl. ma a ledesítéássel) de nem érzem úgy a nap végén, hogy értelmetlen lett volna. Sőt, elégedett vagyok az eredménnyel.

Ha szerencséd van, évekig nem lesz baj a most javított részekkel. Akkor már bőven megérte.

Nem az a lényeg, hogy jó legyen javítás után! Az a lényeg, hogy élvezd a szerelést! Anélkül megette a fene is. Csak így tovább.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 06:49:42 »

Nem az a lényeg, hogy jó legyen javítás után! Az a lényeg, hogy élvezd a szerelést! Anélkül megette a fene is. Csak így tovább.
ezt felírom és majd eszedbe juttatom vasárnap délután, amikor még esélye sincs annak, hogy végzel a szereléssel  hehe
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 08:15:53 »

így is meg lehet közelíteni a dolgot  hehe  nyes
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:33:33 »

Én is megcsináltam a LED-esítést. Műszerfalba a fehérek helyett, hiányzó kilincsvilágítást, ablakemelőkapcsolókat. Nemrég találtam LED-es műszerfalizzót, mindenféle színben, 500Ft-ért. Kicsit bosszantott a dolog, mert sokat szöszmötöltem vele, míg kiforrott a konstrukcióm.

DE így már 8 éve megvan a LED-esítés, és azóta is jó.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 16:39:17 »

ezt felírom és majd eszedbe juttatom vasárnap délután, amikor még esélye sincs annak, hogy végzel a szereléssel  hehe

Mindenképp írd fel, mert szerelni te fogsz, én csak nézem! taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:47:00 »

Mindenképp írd fel, mert szerelni te fogsz, én csak nézem! taps
szétszedni szétszedem, aztán vasárnap délután kitolom az utcára, oszt csinálsz, amit gondolsz  eplus2
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:25:48 »

Sziasztok valaki tudna mondani esetleg lamda szonda ohm-értéket?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2011.06.18 szombat, 15:20:56 »

Sziasztok valaki tudna mondani esetleg lamda szonda ohm-értéket?

Nincs megadott ellenállásértéke. Az általa előállított feszültséget (0-1V) lehet oszcilloszkóppal megmérni. Statikus műszer nem jó.
De ha visszaolvasol kicsit, itt írta asszem Misi107, hogy a biztosíték ki-be rakásával lehet tesztelni a szondát. 
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:14:42 »

De ha visszaolvasol kicsit, itt írta asszem Misi107, hogy a biztosíték ki-be rakásával lehet tesztelni a szondát. 

Tanusíthatom  Wink
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:34:20 »

Igen  olvastam. Meg is tettem de változást nem tapasztaltam a motor ugyan ugy járt tovább.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:38:39 »

Igen  olvastam. Meg is tettem de változást nem tapasztaltam a motor ugyan ugy járt tovább.
akkor ilyen alapon lehetne egy dugózó csavar is a helyén...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:45:23 »

Igen  olvastam. Meg is tettem de változást nem tapasztaltam a motor ugyan ugy járt tovább.
próbáltál már tuti jó szondát?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:47:45 »

Na igen. De az én olvasatom szerint a lamdának a hideg motor járáshoz nincs köze. Még nem próbáltam másikat: a bontotat mennyire ajáljátok,
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 13:59:43 »

Na igen. De az én olvasatom szerint a lamdának a hideg motor járáshoz nincs köze. Még nem próbáltam másikat: a bontotat mennyire ajáljátok,
nem is az alapjárati problémádra kaptál választ, hanem érdeklődtél a lambda ellenállás értékei felől. ezek a válaszok a lambda tüneteire jöttek.
az alapjárati/hidegen leállás az szerintem sem a lambda bűne, de éppen ezért az más kérdés...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 14:06:15 »

Esetleg valami tip a próblémámra? De melegen nincs gond az alapjárattal. Igaz menet közben hirtelen intenziv gázadásnál betorpan. Ha fokozatosan gyorsitok akkor semmi gond húzz rendesen.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 23:07:39 »

Na igen. De az én olvasatom szerint a lamdának a hideg motor járáshoz nincs köze. Még nem próbáltam másikat: a bontotat mennyire ajáljátok,

Igen, a szonda értékeit a számítógép már csak meleg motornál kezdi el figyelembe venni, hideg motornál előre megírt script szerint megy a vezérlés. Túlzottan nagy hibát nem okoz a lambdaszonda hiánya, nagyobb lesz a fogyasztás, az autó nem húz annyira, de ezek a tünetek nem annyira szembetűnőek. Csak akkor derülnek ki, amikor a jó szonda betétele után az autó elkezd harapni, a kipörgésgátló meg folyamatosan közbe akar avatkozni.

Hogy a bontott mennyire jó? Bemérés nélkül még a teljesen új márkásat sem szabad beszerelni (behelyezés után kimérni), egy B**** volt teljesen használhatatlan, vissza kellett küldeni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.20 hétfő, 20:23:21 írta Rob » Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:14:36 »

Esetleg valami tip a próblémámra? De melegen nincs gond az alapjárattal. Igaz menet közben hirtelen intenziv gázadásnál betorpan. Ha fokozatosan gyorsitok akkor semmi gond húzz rendesen.

Szia!

Nekem is voltak hasonló problémák, igaz, csak nagyobb terhelés alatt, hosszú hegymenetben, vontatáskor.... Nekem most a műszakira való felkészítéskor a gyertyacsere, lambdacsere, injektor tisztító adalék oldotta meg a problémát. Hogy konkrétan melyik, nem tudom. Azt biztosra tudom, hogy a régi lambda rossz volt, viszont a biztosíték kivétele után  is. jelentkezett a gond. A helyedben azért körülnézném azokat a gyertyákat..., meg vennék 1200 Ft-ért egy olyan adalékot, amit Misi107 ( party0038) ajánlott.


Üdv: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 09:19:31 »

Szia!

Nekem is voltak hasonló problémák, igaz, csak nagyobb terhelés alatt, hosszú hegymenetben, vontatáskor.... Nekem most a műszakira való felkészítéskor a gyertyacsere, lambdacsere, injektor tisztító adalék oldotta meg a problémát. Hogy konkrétan melyik, nem tudom. Azt biztosra tudom, hogy a régi lambda rossz volt, viszont a biztosíték kivétele után  is. jelentkezett a gond. A helyedben azért körülnézném azokat a gyertyákat..., meg vennék 1200 Ft-ért egy olyan adalékot, amit Misi107 ( party0038) ajánlott.


Üdv: BluElite
Sajnos tényleg az a baj,hogy amiket leírtál,azok közül bármi lehet.Felénk pont seekay véhatosának volt ilyen gondja.Beszart.Hibaolvasás,semmi eredmény.Lambda ki,semmi.Szétborítás,az egyik gyertya törött volt (kb. fél éve került bele) Nekem például az autót hazafelé hozva ugyanez volt,rángatott,szarakodott.A végeredmény:törött gyertya...igaz,én egyből azzal kezdtem,hogy minden csere...
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 17:51:39 »

A bemérés alatt mit értesz? Lehet hülye a kérdésem de én amit ohm- mérővel két vezetéken tudtam mérni a 4-ből az 6.75 ohm-volt.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 20:26:57 »

A bemérés alatt mit értesz? Lehet hülye a kérdésem de én amit ohm- mérővel két vezetéken tudtam mérni a 4-ből az 6.75 ohm-volt.

Engem kérdeztél?
Ha igen: a lambdaszonda 0 és 1V közötti, gyorsan változó feszültséget generál. Ezt kell bemérni meleg motornál oszcilloszkóppal.

A szondáról kis olvasnivaló: http://fenykapu.free-energy.hu/   2.4.1.10. pont
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.20 hétfő, 20:31:23 írta Rob » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 20:28:59 »

köszi worship
Naplózva
yenoo90
Vendég
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:00:07 »

Sziasztok !! AZ lenne a kérdésem hogy van egy 94 es 1.8 16V kombi Ford Mondeonk  és az utolsó 1-1.5 évben egyre gyakrabban előfordul főleg meleg időben az a hiba h kb fél órás út után pl elmész a boltba vagy ilyenek leállítod az autót bemész veszel valamit 20 perc múlva vissza érsz újra akarod indítani a kocsit de nem indul gyújtáskor hallod h megy a benzinpumpa de semmi akárhányszor nyomod az indító gombot semmi  szomoru1 sajnos ezt a problémát úgy tudtuk orvosolni idéig h betoltuk és az a vicc úgy ment is szépen vagy vártunk egy 1-2 órát és mikor már lehűlt a motor az után beindult pöcre de hosszabb út megtételekor is ugyan ez van szóval nem tettre kész a kocsi Cheesy ..., nem tudom mi lehet a baja mi okozhatja remélem tudtok segíteni !!!! Smiley előre is köszi !!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:02:42 »

Sziasztok !! AZ lenne a kérdésem hogy van egy 94 es 1.8 16V kombi Ford Mondeonk  és az utolsó 1-1.5 évben egyre gyakrabban előfordul főleg meleg időben az a hiba h kb fél órás út után pl elmész a boltba vagy ilyenek leállítod az autót bemész veszel valamit 20 perc múlva vissza érsz újra akarod indítani a kocsit de nem indul gyújtáskor hallod h megy a benzinpumpa de semmi akárhányszor nyomod az indító gombot semmi  szomoru1 sajnos ezt a problémát úgy tudtuk orvosolni idéig h betoltuk és az a vicc úgy ment is szépen vagy vártunk egy 1-2 órát és mikor már lehűlt a motor az után beindult pöcre de hosszabb út megtételekor is ugyan ez van szóval nem tettre kész a kocsi Cheesy ..., nem tudom mi lehet a baja mi okozhatja remélem tudtok segíteni !!!! Smiley előre is köszi !!!
katalizátor?
Naplózva
Breentrob
Vendég
« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:13:57 »

Válasz
Idézetet írta: Flyboy - 2009.09.01 kedd, 21:55:12
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2011.06.24 péntek, 07:05:37 »

Hali  valaki tudja mikor lesz kis mondi találkozó Szegeden,v. környékén?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2011.06.24 péntek, 08:23:35 »

Hali  valaki tudja mikor lesz kis mondi találkozó Szegeden,v. környékén?
Szerintem talán a "Találkozók" topikban kellene körbenézned.
Mert pl.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2011.06.24 péntek, 09:06:07 »

Hali  valaki tudja mikor lesz kis mondi találkozó Szegeden,v. környékén?
fügelaci buli...júl.30. írtam,hogy azért van a dél alföldi topik...légyszíves nézelődj már az oldalon... wave
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:17:32 »

Sziasztok megcsináltam a villogtatást ki is adott pár hiba kódot. pl. levegő hőmérséklet jeladó,MAF szenzor,vezérmű tengely jeladó,gyújtásmodul,kérdésem a vezérműtengely jeladónak mennyi szerepe van az alapjárathoz .
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:21:26 »

Sziasztok megcsináltam a villogtatást ki is adott pár hiba kódot. pl. levegő hőmérséklet jeladó,MAF szenzor,vezérmű tengely jeladó,gyújtásmodul,kérdésem a vezérműtengely jeladónak mennyi szerepe van az alapjárathoz .
mondjuk sok...itt mindennek köze van mindenhez.De egyszerű,húzd le a csatlakozót és meglátod,történik-e valami...(szelepfedélen,kartergáz kivezetés alatt)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.