Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939482 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2011.08.23 kedd, 16:19:50 »

Valaki lefotózná nekem azt a hűtő alatti hőfokérzékelőt, mert én nem látok olyat benne. A dízel hűtőben nincs ilyen? 
a benzinesben alol van két vezeték a hütő alján jobb oldalt,én ara gondoltam.hogy ott van esetleg valami érzékelő.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:05:24 »

a benzinesben alol van két vezeték a hütő alján jobb oldalt,én ara gondoltam.hogy ott van esetleg valami érzékelő.

Nekem a hűtőn nincs semmi ott, csak a ventilátorházon...
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2011.08.24 szerda, 18:23:16 »

Nekem a hűtőn nincs semmi ott, csak a ventilátorházon...
lehet,hogy az enyémen is csak azon van. és mi az tudod?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2011.08.24 szerda, 18:49:17 »

lehet,hogy az enyémen is csak azon van. és mi az tudod?

Szerintem a hőbiztosítékkal szemeztek éppen. Ha az bexarik, akkor nincs lassú fokozat a ventin.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 09:34:51 »

Szerintem a hőbiztosítékkal szemeztek éppen. Ha az bexarik, akkor nincs lassú fokozat a ventin.
a hütő ventinek csak 1-fokozatta van tudtommal. a fütő ventinek meg megy minden fokozata. de már megoldodott a kérdés, fogta magát és elindult.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 09:43:22 »

a hütő ventinek csak 1-fokozatta van tudtommal.

A Ford szerint meg kettő. vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 14:49:34 »

A Ford szerint meg kettő. vigyor3
Erről jut eszembe.
A két ventilátoros rendszernek is két fokozatú ventilátorsebessége van?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 15:12:09 »

Erről jut eszembe.
A két ventilátoros rendszernek is két fokozatú ventilátorsebessége van?

Ez egy jó kérdés!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 15:44:16 »

A Ford szerint meg kettő. vigyor3

 eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 15:45:31 »

Erről jut eszembe.
A két ventilátoros rendszernek is két fokozatú ventilátorsebessége van?

Nekem (Galaxy) két ugyan olyan egy sebességes ventillátorom van. A második ugyan úgy műxik, mint a Mondeonál a második sebesség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2011.08.26 péntek, 08:59:46 »

én meg nem is tapasztaltam változást a sebeségben ha elindul akkor egyforma tempóban forog.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2011.08.26 péntek, 12:35:13 »

Nálam ilyen a bal alsó sarok:
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2011.08.27 szombat, 10:50:14 »

a hütő ventinek csak 1-fokozatta van tudtommal. a fütő ventinek meg megy minden fokozata. de már megoldodott a kérdés, fogta magát és elindult.

2 fokozata van a hűtőventinek. A lassabbik fokozatra akkor kapcsol be amikor a hűtővized elérte azt a bizonyos hőfokot ( gombától függő). A második a gyors fokozat meg akkor kapcsol be ha klímát kapcsolsz. smile
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2011.08.27 szombat, 11:06:38 »

2 fokozata van a hűtőventinek. A lassabbik fokozatra akkor kapcsol be amikor a hűtővized elérte azt a bizonyos hőfokot ( gombától függő). A második a gyors fokozat meg akkor kapcsol be ha klímát kapcsolsz. smile

Pont fordítva.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2011.08.27 szombat, 15:35:23 »

Pont fordítva.

Nekem is úgy működött, ahogy Petyi mondja, és a Galaxy is így csinálja. fejvakaras
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:26:50 »

Nekem is úgy működött, ahogy Petyi mondja, és a Galaxy is így csinálja. fejvakaras

Akkor az enyém fodítva van bekötve. wow1
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:34:22 »

Akkor az enyém fodítva van bekötve. wow1
Tudsz mindent, mert az enyém is az előbb leírtak szerint megy, ahogy abban a "kacska sor 6-osba" is. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:38:29 »

Tudsz mindent, mert az enyém is az előbb leírtak szerint megy, ahogy abban a "kacska sor 6-osba" is. eplus2

Jó az nekem úgy! vigyor3
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:43:47 »

Jó az nekem úgy! vigyor3
Csak nehogy ne legyen elég a klímának a kis fordulat.  Nem véletlen kell annak gyorsan pörögni, hiszen két hűtőt kell ellátnia levegővel.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:49:35 »

Csak nehogy ne legyen elég a klímának a kis fordulat.  Nem véletlen kell annak gyorsan pörögni, hiszen két hűtőt kell ellátnia levegővel.

Jó az úgy! Ha meg mégse, akkor motort cserélünk Yokkóval. Rutin úgyis van már.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:56:59 »

Jó az úgy! Ha meg mégse, akkor motort cserélünk Yokkóval. Rutin úgyis van már.
Nem a motorod bánja, hanem csak a klímád. De ha jó az úgy, hogy nem jó, akkor jó.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:05:18 »

Nem a motorod bánja, hanem csak a klímád. De ha jó az úgy, hogy nem jó, akkor jó.

De jó, semmi baja így se. Egyébként meg ne sor4-ben, hanem V6-ban gondolkozz. Rossz hűtés esetén nálam előbb halna meg a motor, mint ahogy a klíma veszítene az erejéből. wow1
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 07:57:15 »

De jó, semmi baja így se. Egyébként meg ne sor4-ben, hanem V6-ban gondolkozz. Rossz hűtés esetén nálam előbb halna meg a motor, mint ahogy a klíma veszítene az erejéből. wow1
Elbeszélünk egymás mellett. A motorod van most "elméletben" túlhűtve, (talán jobb kifejezés rá, hogy túl van biztosítva a hűtése) a klímának pedig "elméletben" kevés a szállított levegő. Ez fizika, semmi köze hogy sor 4, vagy V6.
Elhiszem hogy nincs vele gondod, én csak az elméletet mondom.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:26:23 »

Elbeszélünk egymás mellett. A motorod van most "elméletben" túlhűtve, (talán jobb kifejezés rá, hogy túl van biztosítva a hűtése) a klímának pedig "elméletben" kevés a szállított levegő. Ez fizika, semmi köze hogy sor 4, vagy V6.
Elhiszem hogy nincs vele gondod, én csak az elméletet mondom.
nálam is előbb megy kis fordulat,klíma bekapcsolás után meg a nagy.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:22:19 »

Elbeszélünk egymás mellett. A motorod van most "elméletben" túlhűtve, (talán jobb kifejezés rá, hogy túl van biztosítva a hűtése) a klímának pedig "elméletben" kevés a szállított levegő. Ez fizika, semmi köze hogy sor 4, vagy V6.
Elhiszem hogy nincs vele gondod, én csak az elméletet mondom.

Már tárgytalan a kérdés, mert ma visszaraktam a régi kábelköteget. A sima V6 sárvédő felőli kábelcsatlakozójának lábkiosztása más, mint az ST-é, emiatt nem volt jó a tolatóradar és a tolatólámpa. Ma kicseréltem a kábelkorbácsot és "visszafordult" a ventillátorok működése is.  wow1 wow1 wow1 Tényleg fordítva működött. vigyor3

A klíma hatásfoka viszont nem változott, továbbra is 5 fok a belépő levegő 1500-as fordulaton. Gondolom nem sokat számított neki a különbség.

Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:27:43 »

Már tárgytalan a kérdés, mert ma vis***aktam a régi kábelköteget. A sima V6 sárvédő felőli kábelcsatlakozójának lábkiosztása más, mint az ST-é, emiatt nem volt jó a tolatóradar és a tolatólámpa. Ma kicseréltem a kábelkorbácsot és "visszafordult" a ventillátorok működése is.  wow1 wow1 wow1 Tényleg fordítva működött. vigyor3

A klíma hatásfoka viszont nem változott, továbbra is 5 fok a belépő levegő 1500-as fordulaton. Gondolom nem sokat számított neki a különbség.


Igazából a ventillátornak nem is kéne állandóan mennie, csak ha túlmelegedett a klímahűtő. De Fordék valószínű esélyt sem hagyva erre, kihagyták az érzékelőt, mondván biztos ami biztos, had járjon. Talán az egyetlen elfogadható magyarázat, hogy a gyári Ford klímák erősebbek, nagyobb nyomással (30-35bar) dolgoznak mint az átlag. Ezért is érezzük amikor indul a klíma. A zasszony kis 1.3-as Ignisén semmit nem érzek, pedig az is hűt becsülettel, az enyémet meg ki kell kaccsolnyi, ha többen ülünk benne és előzni akarok egy temperamentumosabbat. Monnyuk a motorom sem új már. rinya
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:22:06 »

Akkor az enyém fodítva van bekötve. wow1
ez előbb is feltűnhetett volna...
te szoktad mindig mondani, hogy csapatás után mindig klímával szoktad visszahűteni a rendszert...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:49:16 »

ez előbb is feltűnhetett volna...
te szoktad mindig mondani, hogy csapatás után mindig klímával szoktad visszahűteni a rendszert...

2 hét alatt nem tűnt fel egyből, bocsi.


"Már tárgytalan a kérdés, mert ma vis***aktam a régi kábelköteget. A sima V6 sárvédő felőli kábelcsatlakozójának lábkiosztása más, mint az ST-é, emiatt nem volt jó a tolatóradar és a tolatólámpa. Ma kicseréltem a kábelkorbácsot és "visszafordult" a ventillátorok működése is.     Tényleg fordítva működött."
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:03:18 »

2 hét alatt nem tűnt fel egyből, bocsi.


"Már tárgytalan a kérdés, mert ma vis***aktam a régi kábelköteget. A sima V6 sárvédő felőli kábelcsatlakozójának lábkiosztása más, mint az ST-é, emiatt nem volt jó a tolatóradar és a tolatólámpa. Ma kicseréltem a kábelkorbácsot és "visszafordult" a ventillátorok működése is.     Tényleg fordítva működött."
pfff...olvastam vazze...
de most akkor harapd le az én fejemet is... beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 15:41:22 »

Tényleg fordítva működött. vigyor3

Kérdezzé nyugodtan. Wink eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 16:00:10 »

Kérdezzé nyugodtan. Wink eplus2

Most, hogy kiderült újra úgy működik, mint a tiéden, vissza is rakom fordítva! Nyihaha. integet2

Írtam Pü-t, tudnál SOS-ben válaszolni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 18:36:31 »

Most, hogy kiderült újra úgy működik, mint a tiéden, vissza is rakom fordítva! Nyihaha. integet2

Írtam Pü-t, tudnál SOS-ben válaszolni?

Válaszoltam.
Ez még SOS-nek számított? vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 19:38:32 »

Válaszoltam.
Ez még SOS-nek számított? vigyor3
szo-szo.
Naplózva
tibubu
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:53:14 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémámmal. Adott egy 93-as 2 literes ghia. A jelenség konkrétan annyi, hogy nem érzem az autóban a 136Le-t. Kinőttem már abból, hogy száguldozzak az autóval, és a kedves közel 300 ezres futása sem engedné. Már kicseréltem az aksit, a gyújtókábel sort, a gyertyákat, és mégse. Szerény autó ismeretemmel arra a következtetésre jutottam, hogy valszeg elektromos érintkezési gondom lehet. Egyszer ugyan amikor a MAFC szenzort tisztítottam utána annyira simán és nyugodtam járt az autó, mint az álom. A vezetékek már eléggé öregek néhol már csak a csupasz kábel látszik. Továbbiakban azért is jutottam az elektromos bajra, mert néha ha használom az elektromos ablakemelőt, elmegy az áram a rádióból, és újraindul illetve ha mondjuk egy hosszabb lejtőn motorfékkel ereszkedem lefelé és a lejtő alján kinyomom a kuplungot a fordulatszám hirtelen 500 alá zuhan és van hogy leáll az autó.

Elnézést, hogy hirtelen ennyi problémával állok elő és előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Zámbori Tibor worship :
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:05:43 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémámmal. Adott egy 93-as 2 literes ghia.

Elnézést, hogy hirtelen ennyi problémával állok elő és előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Zámbori Tibor worship :

Üdv!

Szerintem a fent leírt problémád a kábeleiddel lesz kapcsolatban. Sajna a te évjáratod vezetékei hajlamosak arra,hogy a szigetelés leperegjen. Legkézenfekvőbb megoldás egy komplett kábel köteg csere lenne elsőre. Sajna ma még csak a rádiód megy el,de legközelebb lehet az árokparton ülve nézed ahogy porrá ég.  Embarrassed Esetleg cseréld ki az egész belsejét mindenestül egy behozott mkII re,ahogy én csinálom éppen.kb 2-3 hét alatt megvan és nincs vele sok nyűg
ha van benned ambíció az efféle barkácsoló dolgok iránt.

 wave
Naplózva
tibubu
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:18:01 »

Üdv!

Köszönöm, hogy reagáltál! Hát ambícióm az lenne, de sajnos nem értek hozzá. Ha esetleg tudsz valakit aki tudna nekem segíteni a kábelköteg cserében akkor azt megköszönöm. Az anyagi keretem korlátozott, kb. mennyibe kerül egy ilyen szerelés anyaggal együtt.

Köszönöm!   
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 12:23:40 »

Üdv!

Köszönöm, hogy reagáltál! Hát ambícióm az lenne, de sajnos nem értek hozzá. Ha esetleg tudsz valakit aki tudna nekem segíteni a kábelköteg cserében akkor azt megköszönöm. Az anyagi keretem korlátozott, kb. mennyibe kerül egy ilyen szerelés anyaggal együtt.

Köszönöm!  
Először is hozzá értő villamossági szerelőt kellene hogy találj. a kábelköteg 5-10 ezer forint kb.( én most adtam el egy clx kábelköteget 4 ezerért,de az árat sok minden befolyásolhatja.) Másodszor, ez nem kevés meló mert mindent cserélni kell. Harmadszor,én csak Sümeg környékén(mindenhol lakik egy segítőkész mondeós!) tudok neked segíteni (Nincs bejelölve az adatlapodon, hogy merre laksz) Lehet jobban jársz,ha megválsz tőle,mert lesz még több problémád  Undecided , ha nem sikerül orvosolni a bajait. 96-tól már nincs hasonló probléma a vezetékekkel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.01 csütörtök, 12:25:12 írta Lacasa » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 12:53:33 »

...
a kábelköteg 5-10 ezer forint kb.( én most adtam el egy clx kábelköteget 4 ezerért,de az árat sok minden befolyásolhatja.) ...
Melyik köteg?
A kocsi összes kábelét egyben ennyiért?
Kitől?
 Shocked

Én már hallottam olyat - konkrétan bontós mondta -, hogy csak a '96-os Mk1 Ghia motortéri kábelkötegért kért volna 25e Ft-ot. Igaz, ebben benne van az is, hogy kiszereli és elpostázza. Egyből kaptam az alkalmon, és nem kértem.
Úgyhogy nem egy olcsó mulatság, kivéve persze, ha egyben veszel egy kocsit külföldről és a hazahozatallal együtt mondjuk benne van 80e pénzbe. Akkor olcsó átcserélni.
Viszont nem 2 napig tartó munka, pláne egyedül.
Ja, és ne akard neki azt tanácsolni, hogy Mk1 motorhoz rakjon bele Mk2-es kábelköteget, mert te motort is cserélsz, ne felejtsük el.

Részben viszont igazad van, kell '95-os kábelkötegeket szerezni Mk1-ből, és lehet cserélni amit nagyon kell.
Naplózva
tibubu
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 13:30:30 »

A motortérben lévő kábelkötegre gondoltam.
Üdv!
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 13:48:48 »

A motortérben lévő kábelkötegre gondoltam.
Üdv!
Én is.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:21:06 »

Hally!
Közelmúltban motor lett cserélve az autó, azóta nem müködik a kürt, és a légzsák visszajelző folyamatosan villog. Biztosítékok relé jó, kürt közvetlen árammal müködik. A szerelő "nem nyúlt a kormányhoz", szerinte vmi szögelfordulásra fogta a légzsák dolgot, ami megszünik, ha a kormány egyenesen fog állni. De ez nem jött be!
Ha valakinek van vmi ötlete, szívesen venném!

Előre is köszi!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:59:17 »

Hally!
Közelmúltban motor lett cserélve az autó, azóta nem müködik a kürt, és a légzsák visszajelző folyamatosan villog. Biztosítékok relé jó, kürt közvetlen árammal müködik. A szerelő "nem nyúlt a kormányhoz", szerinte vmi szögelfordulásra fogta a légzsák dolgot, ami megszünik, ha a kormány egyenesen fog állni. De ez nem jött be!
Ha valakinek van vmi ötlete, szívesen venném!

Előre is köszi!

Ötletem az van! Küldd el a szerelődet a jó qrva anyjába, mert

ad. 1. igenis hozzányúlt, csak letagadja,
ad. 2. annyira szakavatatlan és fogalmatlan, hogy nem is sejti, mikor cseszte el a kormányt.

Akkor cseszte el, amikor leengedte a bölcsőt és a széthúzott kormányösszekötőből kicsúszott a kormány felső rudazata, aztán volt annyi esze, hogy nem dugta vissza és úgy kezdte el tekerni a kormányt. Ilyenkor a 3. teljes kör után szakad az átvezető spirál a kormányban, ami a duda és a légzsák áramellátásáért felel.
Amikor észrevette a nagy kattanást a nagyon könnyen tekerhető kormányban (ha észrevette egyáltalán) akkor leesett neki, hogy vissza kellene tenni a 10-es csavart a kormányösszekötőbe a lábtérnél.......
Aztán meg szépen tagadja, hogy hozzá nyúlt volna a kormányhoz. Nem a lúfaxt nem.

Cserélni kell az átvezető spirált, le kell hozzá szedni a kormányt. Én visszavinném és megcsináltatnám vele saját költségén......
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 15:15:48 »

Ötletem az van! Küldd el a szerelődet a jó qrva anyjába, mert

ad. 1. igenis hozzányúlt, csak letagadja,
ad. 2. annyira szakavatatlan és fogalmatlan, hogy nem is sejti, mikor cseszte el a kormányt.

Akkor cseszte el, amikor leengedte a bölcsőt és a széthúzott kormányösszekötőből kicsúszott a kormány felső rudazata, aztán volt annyi esze, hogy nem dugta vissza és úgy kezdte el tekerni a kormányt. Ilyenkor a 3. teljes kör után szakad az átvezető spirál a kormányban, ami a duda és a légzsák áramellátásáért felel.
Amikor észrevette a nagy kattanást a nagyon könnyen tekerhető kormányban (ha észrevette egyáltalán) akkor leesett neki, hogy vissza kellene tenni a 10-es csavart a kormányösszekötőbe a lábtérnél.......
Aztán meg szépen tagadja, hogy hozzá nyúlt volna a kormányhoz. Nem a lúfaxt nem.

Cserélni kell az átvezető spirált, le kell hozzá szedni a kormányt. Én visszavinném és megcsináltatnám vele saját költségén......
köszi, köszi!

gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz. még jó, hogy nem fizettem ki az egészet, így talán van még keresni valóm.
az az átvezető spirál, az hogy kinéz, mert bár nem vagyok teljesen analfabéta, van még mit tanulnom?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
bebcsibe
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2011.09.09 péntek, 19:10:01 »

Ismét akadt egy kis gond:D Nem működik az ablaktörlő'. Esetleg valami tipp, egyik nap jó volt kövi nap már nem... Hol kezdjem a hiba keresést.. A kormánynál a kapcsolójában, vagy a relé szokott elromlani, esetleg a motorja? Minden tippet örömmel fogadok.

Még egy kérdésem lenne, a csomagtartót elvileg kulccsal is ki lehetne nyitni ugye? Mert a mi autónkál sajna valami gond van.. Valaki tudja mi célt szolgál a csomagtartó kulcs részénél egy kis kapcsoló féle (két ér megy bele értelemszerűen a csomagtér felőli oldalon van), esetleg a központi zárhoz van köze vagy milyen funkciót tölt be?
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2011.09.09 péntek, 22:52:36 »

köszi, köszi!

gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz. még jó, hogy nem fizettem ki az egészet, így talán van még keresni valóm.
az az átvezető spirál, az hogy kinéz, mert bár nem vagyok teljesen analfabéta, van még mit tanulnom?

biza-biza, bevallotta a kis hamis, hogy nem számolt ő semmit, csak teekergette jobbbra + balllra. de sikerült beszereznem 1 komplett kormányt, bőr, még jó is néz ki, a hétvégén talán kicserélem, és akkor lesz +int minden!
még 1x köszi a tanácsot! worship
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2011.09.10 szombat, 00:21:35 »

biza-biza, bevallotta a kis hamis, hogy nem számolt ő semmit, csak teekergette jobbbra + balllra. de sikerült beszereznem 1 komplett kormányt, bőr, még jó is néz ki, a hétvégén talán kicserélem, és akkor lesz +int minden!
még 1x köszi a tanácsot! worship


De nem kormány kell, hanem ilyen:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_kormany_legzsak_szalag_1477140358.html

MK2 nevű felhasználónál van több darab is ennek a töredékéért.

Szívesen angel
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2011.09.10 szombat, 21:58:42 »

A minap hazafelé észrevettem hogy a jobbos tompítottam nem ég. Megnéztem és döbbenten vettem észre hogy a vezetékről leégett a saru. Kérdés tehetek rá bármilyen sarut ami szigetelt?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2011.09.10 szombat, 21:59:53 »

A minap hazafelé észrevettem hogy a jobbos tompítottam nem ég. Megnéztem és döbbenten vettem észre hogy a vezetékről leégett a saru. Kérdés tehetek rá bármilyen sarut ami szigetelt?
először azt keresd meg, hogy miért égett le róla. utána mehet rá a saru
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2011.09.10 szombat, 22:07:24 »

először azt keresd meg, hogy miért égett le róla. utána mehet rá a saru

Mikor megvettem a kocsit már akkor meg volt égve a vezeték a saru mögött mert az előző tulaj + két lámpátt kötött a vezetékekre. Én ezzeket levettem, de nem foglalkoztam a szigeteléssel és most visszakaptam. Eddig bírta bár nemértem hogy mivel érintkezhetett mivel nincs a közelébe semmi és a többi vezetékkel nincs gond.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 12:52:51 »

..
Még egy kérdésem lenne, a csomagtartót elvileg kulccsal is ki lehetne nyitni ugye? Mert a mi autónkál sajna valami gond van.. Valaki tudja mi célt szolgál a csomagtartó kulcs részénél egy kis kapcsoló féle (két ér megy bele értelemszerűen a csomagtér felőli oldalon van), esetleg a központi zárhoz van köze vagy milyen funkciót tölt be?

Az a kapcsoló kapcsolja a csomagtartóvilágítást (ha van olyan, vagy ha kombi...).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.