Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:43:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1929959 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2014.01.11 szombat, 20:55:34 »

Sziasztok.

Ki villant a légzsák hiba jelzője leállítottam aztán vissza indítottam ekkor elaludt ha esetleg megint el kezd világítani csak nem alszik el mi a menet  Huh? Hol kezdjem a hiba keresést Huh? vagy bízzam szakemberre a problémát  Huh?

Köszönöm segítségeteket  worship worship

Légzsák hibajelzések
Mit jelentenek a villogások? Itt megtudod!
1 villanás = Vezetıoldali légzsák-hiba
2 villanás = Utas oldali légzsák-hiba
3 villanás = Mindkét légzsák hibás
4 villanás = A pirotechnikai övfeszítı hibája
5 villanás = Vezetıoldali légzsák rövidzár
6 villanás = Utas oldali légzsák rövidzár
7 villanás = Vezetıoldali légzsák ütközésérzékelı-
szenzor hiba
8 villanás = Utas oldali légzsák ütközésérzékelı-
szenzor hiba
Leggyakoribb, és legkönnyebben orvosolható
légzsák hiba, amikor az ülés alatti érintkezı
szétcsúszik, szétrázódik, és bizony ez 4 villanást
eredményez. Csupán szét kell húzni, és egy kis
WD-40 el, vagy kontakt spray-vel megfújkálni, és
összedugni. Ezt mindig gyújtás nélkül csináljuk!!!
Sajnos használt autóknál elég sokszor elkövetik
azt a szemétséget, hogy átkötik az izzót mondjuk
az olajnyomás jelzı lámpára, de ez a gusztustalan
átverés érvényes akár az ABS, vagy a TCS
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:55:10 »

Szia ,

Köszönöm az infót, de nekem nem villant csak folyamatosan világított. Azt kifelejtettem ,hogy egy mk1-ről van szó 96' évjáratú!

Kösziii worship worship
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 16:08:50 »

Szia ,

Köszönöm az infót, de nekem nem villant csak folyamatosan világított. Azt kifelejtettem ,hogy egy mk1-ről van szó 96' évjáratú!

Kösziii worship worship
nekem is néha villog,tegnap szinte folyamatosan égett,de sokszor mikor állás után inditok ,már nem csinálja! ez valami kontakt hiba lesz!
Naplózva
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:21:25 »

Szia ,

Köszönöm az infót, de nekem nem villant csak folyamatosan világított. Azt kifelejtettem ,hogy egy mk1-ről van szó 96' évjáratú!

Kösziii worship worship
Szia.
Nem tudom az mk1 milyen,de szerintem komtakt hiba lessz tutti.
Naplózva
thrush84
Vendég
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2014.01.17 péntek, 16:53:10 »

Sziasztok!

Kérdésem h valakinek volt e gondja a holtponti jeladóval vagy a gyújtás trafóval?
Mik voltak a tünetek.  Mk1 Mondeo 2.0 benzin
Az enyém hosszabb állás után (miután kihűlt ?) nem indul: önindító forog, ac pumpa felpörög, de csak teker. Van h elindul illetve menet közben néha kihagy, főleg hidegen. 
 help

Köszi!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2014.01.17 péntek, 17:00:57 »

Sziasztok!

Kérdésem h valakinek volt e gondja a holtponti jeladóval vagy a gyújtás trafóval?
Mik voltak a tünetek.  Mk1 Mondeo 2.0 benzin
Az enyém hosszabb állás után (miután kihűlt ?) nem indul: önindító forog, ac pumpa felpörög, de csak teker. Van h elindul illetve menet közben néha kihagy, főleg hidegen. 
 help

Köszi!
ez nekem is ismeros,de mire kijavitottam a hibakat,mar azt se tudtam mi volt a rossz! Kabelkotegek zarlat,Ac pumpa,,hiaba porog ha nm nyom eleget!! Azt csereltem,Maf csere,jeladok csere,vakumcsovek csere! Gyertyak csere...
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 12:39:39 »

ez nekem is ismeros,de mire kijavitottam a hibakat,mar azt se tudtam mi volt a rossz! Kabelkotegek zarlat,Ac pumpa,,hiaba porog ha nm nyom eleget!! Azt csereltem,Maf csere,jeladok csere,vakumcsovek csere! Gyertyak csere...
hello. nekem mk2 van, de ugyanez a jelenség, 1.8-as. néha kihagy a gyujtás vagy nem tudom, hidegen gázadásnál mintha motorfékeznék, megtorpan a járgány, alacsony fordulatnál venni észre, mintha az egyik gyertya nem működne rendesen, vagy nem tom. trafót cseréltem ugyanaz.

egyébként csak azért kóbászolok erre, hátha valaki itt tudja hogy lehet javítani az el. tetőablakot. nem áll meg becsukásnál hanem tovább megy a másik irányba. mi lehet a hiba?
Naplózva
thrush84
Vendég
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 12:55:25 »

hello. nekem mk2 van, de ugyanez a jelenség, 1.8-as. néha kihagy a gyujtás vagy nem tudom, hidegen gázadásnál mintha motorfékeznék, megtorpan a járgány, alacsony fordulatnál venni észre, mintha az egyik gyertya nem működne rendesen, vagy nem tom. trafót cseréltem ugyanaz.

egyébként csak azért kóbászolok erre, hátha valaki itt tudja hogy lehet javítani az el. tetőablakot. nem áll meg becsukásnál hanem tovább megy a másik irányba. mi lehet a hiba?

Azt nem tudnàd megmondani mennyi ellenállást mérsz a trafo betáp csatlakozojàn? A könyv szerint a 3 csatlakozó tü esetèben az 1. és 2. között valamint a 3. ès 2. között 4,5-5,5 ohm ellenállásnak kell lenni ez az egyes gyujtotekercsek primer ellenàllàsa. Az èn müszerem 200 ohm os mèrèshatárnál 0.7 ohm ot mér.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 13:07:56 »

Azt nem tudnàd megmondani mennyi ellenállást mérsz a trafo betáp csatlakozojàn? A könyv szerint a 3 csatlakozó tü esetèben az 1. és 2. között valamint a 3. ès 2. között 4,5-5,5 ohm ellenállásnak kell lenni ez az egyes gyujtotekercsek primer ellenàllàsa. Az èn müszerem 200 ohm os mèrèshatárnál 0.7 ohm ot mér.
csak holnap délután tudom megmérni
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 16:41:26 »

Azt nem tudnàd megmondani mennyi ellenállást mérsz a trafo betáp csatlakozojàn? A könyv szerint a 3 csatlakozó tü esetèben az 1. és 2. között valamint a 3. ès 2. között 4,5-5,5 ohm ellenállásnak kell lenni ez az egyes gyujtotekercsek primer ellenàllàsa. Az èn müszerem 200 ohm os mèrèshatárnál 0.7 ohm ot mér
helo. Megmértem két gyujtáson is és mindegyiken az 1-2 és 2-3 lábon 1.5 ohm a 1-3 lábon 2.0 ohm mértem 200 ohmon
Naplózva
thrush84
Vendég
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 19:20:43 »

helo. Megmértem két gyujtáson is és mindegyiken az 1-2 és 2-3 lábon 1.5 ohm a 1-3 lábon 2.0 ohm mértem 200 ohmon

Köszönöm szépen!  worship
A gyertyakábel csatlakozója televolt olajos trutymóval, kitakarítottam, most indul. Ha nem akkor csere... Undecided
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:04:33 »

Hello. bocs hogy ide irok,de végül is elektromos is... a balelső ajtó kinyitó kilincsben valami szét pattant,mikor nyitottam volna az ajtót! a kilincs a huzallal mozog,de nem nyitja az ajtót! leszedve a kárpitot egy komplex zárat látok,és nem tudom kiszedni! oldalt a 3 csavart kiszedtem,de a belselye nem engedi! van erre tapasztalat,mit kell csinálni? jelenleg belülről nem nyitható..és ilyenkor tört valami? vagy csak kiugrott valami? javitható? vagy uj cucc kell??
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2014.01.22 szerda, 17:52:07 »

Hello. bocs hogy ide irok,de végül is elektromos is... a balelső ajtó kinyitó kilincsben valami szét pattant,mikor nyitottam volna az ajtót! a kilincs a huzallal mozog,de nem nyitja az ajtót! leszedve a kárpitot egy komplex zárat látok,és nem tudom kiszedni! oldalt a 3 csavart kiszedtem,de a belselye nem engedi! van erre tapasztalat,mit kell csinálni? jelenleg belülről nem nyitható..és ilyenkor tört valami? vagy csak kiugrott valami? javitható? vagy uj cucc kell??

igaz rég volt,de ha minden igaz, akkor valamelyik irányba el kell húzni a szerkezetet,s akkor tudod kiszedni,jaj nem is, azt hiszem az ajtó élében is van csavarozva

de több mint valószinű az egyik müanyag bolha vagy patentból kiugrott a rudazat és azt kell visszapattintani hacsak el nem tört a müanyag alkatrész
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:02:34 »

igaz rég volt,de ha minden igaz, akkor valamelyik irányba el kell húzni a szerkezetet,s akkor tudod kiszedni,jaj nem is, azt hiszem az ajtó élében is van csavarozva

de több mint valószinű az egyik müanyag bolha vagy patentból kiugrott a rudazat és azt kell visszapattintani hacsak el nem tört a müanyag alkatrész
kicsavartam azt a 3 csavart,és el is jött valamerre,de azt a fehér burkolatot ami rajta van nem tudtam lehuzni rola. a zár nem jött ki mert fogja egy kis pálcika ami a kilincshez megy! van egy kis ives vas amiben egy nút van,abban egy müanyag,és abban egy pálcika. de sem a kilincsnél,sem a zárnál nem lehet kiakasztani,mert mögé nyulva el van lapitva a fémpálcika vége. nem nagyon merem feszegetni,mert könnyen törik! van egy fekete müanyag valami,amit két gumi tüske tart,az nem tudom mi,de sikerült meg reccsinteni! ugy hogy sem a zár nem jön ki,sem a fehér burkolat,ami alatt van a bowden vége!
Naplózva
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:47:09 »

Sziasztok 1996 mondeóm van szorul az öninditóm .Szeretnék kérni egy rajzot hogyan tudnám széjelszedni hogyan néz ki a belseje .
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:32:13 »

Sziasztok 1996 mondeóm van szorul az öninditóm .Szeretnék kérni egy rajzot hogyan tudnám széjelszedni hogyan néz ki a belseje .
nm kell rajz adja magát,,,valszeg a csapágyak miatt szorul,,,azokat mindenképp cseréld,és zsirba rakd össze,,,nézd meg a kefélet,,és mosd ki az egészet,,,tiszta legyen,és ami gáz azt cseréld..
Naplózva
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:46:17 »

Köszi a segidséget . Még annyi hogy hány csavar fogja az öninditót a motor hoz?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 22:04:03 »

Köszi a segidséget . Még annyi hogy hány csavar fogja az öninditót a motor hoz?
én 3 ról tudok,de a felső nagyon gáz,és ha lehet valami tuti minőségi kulcsal,crovával alj neki,mert ha lenyalod  a 6 lapot az nagy cumi!  és ha lazák a csavarok,vedd le a testkábelt az akkuról!!!
Naplózva
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 22:19:54 »

Köszi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2014.01.24 péntek, 07:28:05 »

Köszi.
az én inditóm ugy be van csavarozva,hogy eddig semmivel sem tudtam meglazitani,mert valami barom beleragasztotta a csavart! igy nagy bajban vagyok! a lényeg,valami kemény acél szerszámmal,aminek 6 lap a belselye,nem olyan sok kis ricni! és nagyon kis hely van!
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2014.01.24 péntek, 12:31:23 »

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni Mondeó fűtéssel kapcsolatosan.

Az a problémám hogy a levegőt csak az ablakra fújja!Hiába kapcsolom pl hogy a lábra fújja nem csinál semmit a kapcsolásra,továbbra is a szélvédőre megy a levegő.
Mitől lehet ez?
F Mondeo 96. 2.0Zetec
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2014.01.24 péntek, 12:39:08 »

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni Mondeó fűtéssel kapcsolatosan.

Az a problémám hogy a levegőt csak az ablakra fújja!Hiába kapcsolom pl hogy a lábra fújja nem csinál semmit a kapcsolásra,továbbra is a szélvédőre megy a levegő.
Mitől lehet ez?
F Mondeo 96. 2.0Zetec
nézd meg a vákum csöveket amik a fütő konzol oldalába mennek! lehet valamelyik kijött a helyéből..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2014.01.24 péntek, 13:12:39 »

Az a problémám hogy a levegőt csak az ablakra fújja!Hiába kapcsolom pl hogy a lábra fújja nem csinál semmit a kapcsolásra,továbbra is a szélvédőre megy a levegő.
Mitől lehet ez?
Hátha segít: Wiki.
 Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2014.01.24 péntek, 13:49:15 »

Hátha segít: Wiki.
 Smiley
esetleg valaki,a fütéskapcsolonak,irányváltóknak hol a világitása? és hogy lehet hozzá férni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2014.01.25 szombat, 16:09:58 »

és esetleg azt tudja valaki,hogy az ülésfütésem miért nem megy? sem az anyós ülésen,sem a vezető ülésen nem megy. azt nem tudom be kell e kapcsolni még valamit ahhoz hogy fűtsön?! pl szélvédőfütést.. a hátsó ablakfütéssel biztos nincs párban!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2014.01.25 szombat, 22:17:39 »

esetleg valaki,a fütéskapcsolonak,irányváltóknak hol a világitása? és hogy lehet hozzá férni?
Az egység hátulján tudsz hozzáférni.
Rádió ki, keret le, a fűtéskonzolt -asszem - 4 csavar fogja, ezeket kiteker, hátulról tudsz hozzáférni az izzókhoz.

és esetleg azt tudja valaki,hogy az ülésfütésem miért nem megy? sem az anyós ülésen,sem a vezető ülésen nem megy. azt nem tudom be kell e kapcsolni még valamit ahhoz hogy fűtsön?! pl szélvédőfütést.. a hátsó ablakfütéssel biztos nincs párban!
Relé, biztosíték  jó? Mert mást nem kell kapcsolni.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 08:42:03 »

Hátha segít: Wiki.
 Smiley

Köszi a segítséget.Sikerült megcsinálni,a kapcsoló volt a rossz!
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 08:44:31 »

MK1 Mondiba be lehet építeni utólag trip computert?
Mármint inkább úgy kérdezem hogy mK1 be mk2 computerét mivel mk1-é a világba nincs sajnos.
Találtam egy leírást de az angolul van és így nekem elég gázos értelmezni.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:11:29 »

Annyit még hozzáteszek hogy AWS kijelző van az autóba.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:52:08 »

Az egység hátulján tudsz hozzáférni.
Rádió ki, keret le, a fűtéskonzolt -asszem - 4 csavar fogja, ezeket kiteker, hátulról tudsz hozzáférni az izzókhoz.
Relé, biztosíték  jó? Mert mást nem kell kapcsolni.
köszi.. a reléről nem találtam semmit,,hol keressem. annyit tudok az ND ről,hogy a müszerfal alatt van. ott hallgatósztam,de nem hallottam hogy kattanna valami! a biztositék az jó,de a relé néma csendben van.gondolom valamennyi hangot kéne adjon. Gondolom benyomott állapotban kéne üzemeljen. viszont ha a relé a ludas,azt lehet kapni?? köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 19:42:03 »

köszi.. a reléről nem találtam semmit,,hol keressem. annyit tudok az ND ről,hogy a müszerfal alatt van. ott hallgatósztam,de nem hallottam hogy kattanna valami! a biztositék az jó,de a relé néma csendben van.gondolom valamennyi hangot kéne adjon. Gondolom benyomott állapotban kéne üzemeljen. viszont ha a relé a ludas,azt lehet kapni?? köszi
Íme egy kép.
Igaz, hogy Mk2 van a képen, de a relé ugyanott van, az anyós lábnál, a központizár és riasztómodul mögött.
A barna reléről van szó. Biztos, hogy tud valamelyik itteni bontós kollega adni.

Annyit még hozzáteszek hogy AWS kijelző van az autóba.
Válaszoltam a pü-re. De elég egy helyen kérdezni  Smiley.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 vasárnap, 19:43:59 írta HegeGabi » Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:20:24 »

Üdv Urak!
Keresek MK1 Mondeohoz első ködlámpa csatlakozót párban! Ha esetleg lenne valakinek kallódóban akkor elüzletelhetjük!
Ja és egy relé sem ártana,kapcsolóm már van már csak ezek hiányoznak!
Köszönöm!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:04:47 »

Íme egy kép.
Igaz, hogy Mk2 van a képen, de a relé ugyanott van, az anyós lábnál, a központizár és riasztómodul mögött.
A barna reléről van szó. Biztos, hogy tud valamelyik itteni bontós kollega adni.
Válaszoltam a pü-re. De elég egy helyen kérdezni  Smiley.
nm talaltam meg,egy nagy alu bigyo van ott,gondolom a gyujtas modul,de a kozelben sehol olyan rele! De igen mas kepeken is  ott  latni!!
Naplózva
Jocee
Vendég
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:03:13 »

Üdv mindenkinek,Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nekem van egy Mk1-es 1.8-as mondeom,és most cseréltem benne kábelkorbácsot mert a régi már elöregedett meg elégett és nem müködtek dolgok az auton,nemvolt alapjárat,fulladt,sokat fogyasztott.Kicseréltem és rosszabb lett mint volt >:(Volt már autovillamossági szerelőnél is,odamentem az autoval és elkellet vontatnom az autot másik szrelőhöz mert nem indult be.Most beindul de nincs alapjárat ,gázadásra dadog.Mi lehet a baja?Tud nekem segiteni vagy tanácsot adni?Elöre is köszönöm!!
 
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:17:41 »

Üdv mindenkinek,Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nekem van egy Mk1-es 1.8-as mondeom,és most cseréltem benne kábelkorbácsot mert a régi már elöregedett meg elégett és nem müködtek dolgok az auton,nemvolt alapjárat,fulladt,sokat fogyasztott.Kicseréltem és rosszabb lett mint volt >:(Volt már autovillamossági szerelőnél is,odamentem az autoval és elkellet vontatnom az autot másik szrelőhöz mert nem indult be.Most beindul de nincs alapjárat ,gázadásra dadog.Mi lehet a baja?Tud nekem segiteni vagy tanácsot adni?Elöre is köszönöm!!

egy tanácsot elsőre igen. : ne kékkel írj, mert akinek fekete háttere van, annak kifolyik a szeme!!!
a tünetek sok dolog okozhatja.
a kábelkorbácsok között sok különbség lehet. ez évjárattól és felszereltségtől is függ.
elsősorban gyújtás problémára gyanakszom. gyertya, gyújtókábel, trafó csere. első körben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
myki
Vendég
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:24:37 »

Sziasztok ! Tudja e valaki mk1 mondeó öninditó szénkefetartót és szénkefét lehet e egybe kapni és menyiért?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2014.01.28 kedd, 20:33:57 »

Üdv mindenkinek,Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nekem van egy Mk1-es 1.8-as mondeom,és most cseréltem benne kábelkorbácsot mert a régi már elöregedett meg elégett és nem müködtek dolgok az auton,nemvolt alapjárat,fulladt,sokat fogyasztott.Kicseréltem és rosszabb lett mint volt >:(Volt már autovillamossági szerelőnél is,odamentem az autoval és elkellet vontatnom az autot másik szrelőhöz mert nem indult be.Most beindul de nincs alapjárat ,gázadásra dadog.Mi lehet a baja?Tud nekem segiteni vagy tanácsot adni?Elöre is köszönöm!!
 

Az AC pumpad jo? Eleget nyom? Dugulas nincs? Szuro?  Nekem is volt ilyen!! Elektromos hiba is volt, injektor kabelek,es ac pumpa..aztan megjavult.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:39:00 »

nm talaltam meg,egy nagy alu bigyo van ott,gondolom a gyujtas modul,de a kozelben sehol olyan rele! De igen mas kepeken is  ott  latni!!
Az az alubigyo a motorvezérlő. Ahogy itt az első képen is látszik, az alubigyo fölött van, a központi és riasztómodul mögött, 'C'-vel jelölve. Hogy hozzáférj, le kell venni a fekete műanyagot is, mert ugyanaz a tőcsavar tartja őket.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2014.01.29 szerda, 07:31:52 »

Az az alubigyo a motorvezérlő. Ahogy itt az első képen is látszik, az alubigyo fölött van, a központi és riasztómodul mögött, 'C'-vel jelölve. Hogy hozzáférj, le kell venni a fekete műanyagot is, mert ugyanaz a tőcsavar tartja őket.
koszi...bocs a hulyulesert.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2014.01.29 szerda, 19:10:51 »

bocs a hulyulesert.
Huh?
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2014.01.30 csütörtök, 14:45:53 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Mi lehet a gond akkor hogy a reggeli indításnál iszonyat nehezen indul a kocsi. Ma pl 8 szor kellett indítani mire elindult és utána is gázt kellett adnom kb 1 percig 2000 fordulaton hogy ne fulladjon le. Az aksi új. Produkál ilyen hibát a gyertya és a gyújtókábel ha öreg? A gyertyák olyan 3 évesek, a kábel meg még szerintem az eredeti 20 éves.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2014.01.31 péntek, 09:52:35 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Mi lehet a gond akkor hogy a reggeli indításnál iszonyat nehezen indul a kocsi. Ma pl 8 szor kellett indítani mire elindult és utána is gázt kellett adnom kb 1 percig 2000 fordulaton hogy ne fulladjon le. Az aksi új. Produkál ilyen hibát a gyertya és a gyújtókábel ha öreg? A gyertyák olyan 3 évesek, a kábel meg még szerintem az eredeti 20 éves.

A szikrát te is meg tudod nézni hogy milyen illetve mekkora.Én először megnézném a szikrát aztán kutakodnék tovább a hidegindítás felelős dolgokért mint pl a hőmérséklet jeladó ami az ecuhoz megy stb.De az üzemanyag pumpa is produkál ilyen dolgokat úgy hogy érdemes lenne megmérni a szállítási teljesítményét.
Csak hogy alátámassza én egyszer 1 Fiat Puntoval 1.6 voltam így hogy hidegen az istennek se akart beindulni már átnéztem kicseréltem mindent mire rájöttem hogy az acpumpa a hibás.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2014.01.31 péntek, 10:05:06 »

A szikrát te is meg tudod nézni hogy milyen illetve mekkora.Én először megnézném a szikrát aztán kutakodnék tovább a hidegindítás felelős dolgokért mint pl a hőmérséklet jeladó ami az ecuhoz megy stb.De az üzemanyag pumpa is produkál ilyen dolgokat úgy hogy érdemes lenne megmérni a szállítási teljesítményét.
Csak hogy alátámassza én egyszer 1 Fiat Puntoval 1.6 voltam így hogy hidegen az istennek se akart beindulni már átnéztem kicseréltem mindent mire rájöttem hogy az acpumpa a hibás.
Azt hogy tudom megmérni és mi a norma? Mikor ráadom a gyújtást akkor rendesen lehet hallani hogy dolgozik az AC.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2014.01.31 péntek, 10:48:17 »

Azt hogy tudom megmérni és mi a norma? Mikor ráadom a gyújtást akkor rendesen lehet hallani hogy dolgozik az AC.
AZ kevés! az hogy dolgozik,kevés.. nekem már olyan rossz volt,hogy menet közben is már zavart az utastérben..a motoron van egy autó szelep,ott tudsz nyomást mérni-méretni!

és ha letekered a kis kupakot,nem e benzines,nem e szivárog? vagy nincs e egyébb tömitetlenség a benzin vezetéknél,tu e valahol levegőt kapni? nem e folyik,csepeg valahol? de inkább az AC lesz..ellenőrizd
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2014.01.31 péntek, 11:23:20 »

hali
arra keresem a választ hogy miért nincs kilincs világításom mind a 4 ajtónál kellene hogy legyen világítás de nincs ízzók vadi újjak kébelezés jó
valahol eldugva van ennek biztosítékja???
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 20:34:27 »

Sziasztok!

Azt a tanácsot kaptam itt is kérjek tanácsot, sok Mondeos Escorttal kezdte (nálunk fordítva alakult), sok a hasonlóság és itt lehetséges, hogy még több és használhatóbb hozzászólást kapok - Na nem cifrázom  worship :

Mk7-es benzines 1.6 16V Zetek 1998-as klímás Escort kombinkban elment a töltés. Hibajelenség: töltésellenőrző pilács álló motornál ráadott gyújtásnál halványan ég.  Beindítás után a helyzet változatlan, majd nagyon felbőgetve 5000-es fordulat táján elalszik,  ekkor megindul a töltés, megemelkedik az akkun mért feszültség felkapcsolt lámpákkal is a 14V körülire. Lecsökkentett fordulatnál változó idő mulva ismét égő elkezd halványan égni és megszűnik a töltés, akkufesz visszaesik 12V körülire. A generátor hátulján csak 2 vezeték van. A vastag piros ami (talán) az önindítót érintve megy tovább -gondolom- az akkura és egy vékony kék-fekete csíkos. Ezt ha lekötöm (lecsavarozom az anyát) elalszik ráadott gyújtásnál a töltésellenörző lámpa. Ha jól láttam, ami nem biztos, 3. vezeték nincs bekötve a generátoron, ha csak nem valahol oldalt. Keresgéltem, de ehhez a típushoz még nem találtam rajzot, szerelési útmutatót.  Nem egészen ennél a típusnál azt olvasom, hogy a szénkefe és a fesz. szabályzó a generátor kiszerelése nélkül is cserélhető.  Próbálkoztam, hogy a generátor kiszerelése nélkül lekapjam a hátsó műanyag burkolatát, de a 3 kereszthornyú kis csavaron kívűl lehet, hogy oldalt is rögzíti másik 2-3 (anyás)csavar, de azokhoz nem fértem hozzá, bár alá még nem másztam. Tartok tőle, hogy ki kell szerelnem a generátort, ha jól sejtem kiemelni csak alulról lehet majd, bár még így is szűknek tűnik a nyílás. Lehet, hogy még az első lökhárítót is meg kell majd bontanom és félre húzni?

A generátor képe, talán a típusára is ráismer valaki:
http://kepfeltoltes.hu/140202/IMG_4477_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ill. a fotó:



Akinek van szerelési, egyéb tapasztalata e témában kérem ossza meg velem, előre is köszönöm!

Ja, még egy: ékszíjat hol lehet meglazítani, mielőtt megbontom a generátort kitámasztó vasat?

Ha úgy alakul lehet, hogy vevő is lennék egy ide passzoló másik elfogadható áru jó generátorra Smiley


Feri  
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.02 vasárnap, 20:40:26 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 07:40:06 »

Sziasztok!

Azt a tanácsot kaptam itt is kérjek tanácsot, sok Mondeos Escorttal kezdte (nálunk fordítva alakult), sok a hasonlóság és itt lehetséges, hogy még több és használhatóbb hozzászólást kapok - Na nem cifrázom  worship :

Mk7-es benzines 1.6 16V Zetek 1998-as klímás Escort kombinkban elment a töltés. Hibajelenség: töltésellenőrző pilács álló motornál ráadott gyújtásnál halványan ég.  Beindítás után a helyzet változatlan, majd nagyon felbőgetve 5000-es fordulat táján elalszik,  ekkor megindul a töltés, megemelkedik az akkun mért feszültség felkapcsolt lámpákkal is a 14V körülire. Lecsökkentett fordulatnál változó idő mulva ismét égő elkezd halványan égni és megszűnik a töltés, akkufesz visszaesik 12V körülire. A generátor hátulján csak 2 vezeték van. A vastag piros ami (talán) az önindítót érintve megy tovább -gondolom- az akkura és egy vékony kék-fekete csíkos. Ezt ha lekötöm (lecsavarozom az anyát) elalszik ráadott gyújtásnál a töltésellenörző lámpa. Ha jól láttam, ami nem biztos, 3. vezeték nincs bekötve a generátoron, ha csak nem valahol oldalt. Keresgéltem, de ehhez a típushoz még nem találtam rajzot, szerelési útmutatót.  Nem egészen ennél a típusnál azt olvasom, hogy a szénkefe és a fesz. szabályzó a generátor kiszerelése nélkül is cserélhető.  Próbálkoztam, hogy a generátor kiszerelése nélkül lekapjam a hátsó műanyag burkolatát, de a 3 kereszthornyú kis csavaron kívűl lehet, hogy oldalt is rögzíti másik 2-3 (anyás)csavar, de azokhoz nem fértem hozzá, bár alá még nem másztam. Tartok tőle, hogy ki kell szerelnem a generátort, ha jól sejtem kiemelni csak alulról lehet majd, bár még így is szűknek tűnik a nyílás. Lehet, hogy még az első lökhárítót is meg kell majd bontanom és félre húzni?

A generátor képe, talán a típusára is ráismer valaki:
http://kepfeltoltes.hu/140202/IMG_4477_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ill. a fotó:



Akinek van szerelési, egyéb tapasztalata e témában kérem ossza meg velem, előre is köszönöm!

Ja, még egy: ékszíjat hol lehet meglazítani, mielőtt megbontom a generátort kitámasztó vasat?

Ha úgy alakul lehet, hogy vevő is lennék egy ide passzoló másik elfogadható áru jó generátorra Smiley


Feri  


hali
nálam egyszer előfordúlt hasonló a dízel mondeónál
a töltésjelző az halványan égett de 1500-as fordulatnál elhagyta utánna nem is világított majd egyszer elkezdett folyamatosan égni a visszajelző és a fordulatszám mérő is elment
generátort leszedtem és szétszedtem és akkor láttam hogy a szénkefe kopott el teljesen kicseréltem és mehetett a kocsi tovább

haverom 1.3-as escortjánál pedig a fesz. szabályzó adta meg magát annyira h nem is volt töltése eggyátalán generátor csere és meg volt oldva a gond
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2014.02.04 kedd, 08:09:51 »

Sziasztok!

Azt a tanácsot kaptam itt is kérjek tanácsot, sok Mondeos Escorttal kezdte (nálunk fordítva alakult), sok a hasonlóság és itt lehetséges, hogy még több és használhatóbb hozzászólást kapok - Na nem cifrázom  worship :

Mk7-es benzines 1.6 16V Zetek 1998-as klímás Escort kombinkban elment a töltés. Hibajelenség: töltésellenőrző pilács álló motornál ráadott gyújtásnál halványan ég.  Beindítás után a helyzet változatlan, majd nagyon felbőgetve 5000-es fordulat táján elalszik,  ekkor megindul a töltés, megemelkedik az akkun mért feszültség felkapcsolt lámpákkal is a 14V körülire. Lecsökkentett fordulatnál változó idő mulva ismét égő elkezd halványan égni és megszűnik a töltés, akkufesz visszaesik 12V körülire. A generátor hátulján csak 2 vezeték van. A vastag piros ami (talán) az önindítót érintve megy tovább -gondolom- az akkura és egy vékony kék-fekete csíkos. Ezt ha lekötöm (lecsavarozom az anyát) elalszik ráadott gyújtásnál a töltésellenörző lámpa. Ha jól láttam, ami nem biztos, 3. vezeték nincs bekötve a generátoron, ha csak nem valahol oldalt. Keresgéltem, de ehhez a típushoz még nem találtam rajzot, szerelési útmutatót.  Nem egészen ennél a típusnál azt olvasom, hogy a szénkefe és a fesz. szabályzó a generátor kiszerelése nélkül is cserélhető.  Próbálkoztam, hogy a generátor kiszerelése nélkül lekapjam a hátsó műanyag burkolatát, de a 3 kereszthornyú kis csavaron kívűl lehet, hogy oldalt is rögzíti másik 2-3 (anyás)csavar, de azokhoz nem fértem hozzá, bár alá még nem másztam. Tartok tőle, hogy ki kell szerelnem a generátort, ha jól sejtem kiemelni csak alulról lehet majd, bár még így is szűknek tűnik a nyílás. Lehet, hogy még az első lökhárítót is meg kell majd bontanom és félre húzni?

A generátor képe, talán a típusára is ráismer valaki:
http://kepfeltoltes.hu/140202/IMG_4477_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ill. a fotó:



Akinek van szerelési, egyéb tapasztalata e témában kérem ossza meg velem, előre is köszönöm!

Ja, még egy: ékszíjat hol lehet meglazítani, mielőtt megbontom a generátort kitámasztó vasat?

Ha úgy alakul lehet, hogy vevő is lennék egy ide passzoló másik elfogadható áru jó generátorra Smiley


Feri  



SZIA.

1000% hogy rossz a generátor.Nekem is volt már ilyen.
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:59:03 »

sziasztok

olyan problémám lenne hogy nem megy a duda az asszony felemelte a kormányt és azóta nincs rajta
levettem a kormány burkolatot és ott van egy csomó csati melyik lenne a dudáé???
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2014.02.14 péntek, 13:24:27 »

Sziasztok,

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy központi zár és riasztó vezérlő elektronikája?
A száma:
93BG 15K600GB


Előre is köszi.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.