Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.12.10 hétfő, 03:07:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 357459 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 10:07:18 »

Azt gondolom, nem a csapágy, mert akkor csúnya hangja is lenne.
Ezek szerint mind1, hogy a tengely vagy a csukló, lényeg, hogy csere.
Futottam egy kört a felújítókkal, kiderült, hogy alig pár ezer forinttal olcsóbb a felújítás, mint az új.
Ráadásul, kiszerelve kell vinni, mert a ki-be szerelés, plusz 10 papír.
Ha már így is - úgy is kiszerelem, jobban megéri az új.

Ok de a komplett féltengely 20 ezer míg a csukló 5 ezer...ezért gondoltam hogy érdemesebb feltárni a hiba okát jobban hogy feleslegesen ne dobj ki 15 ezret az ablakon  Smiley
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 11:33:53 »

Ok de a komplett féltengely 20 ezer míg a csukló 5 ezer...ezért gondoltam hogy érdemesebb feltárni a hiba okát jobban hogy feleslegesen ne dobj ki 15 ezret az ablakon  Smiley

Oppá!
Ez eddig nem jött át. Mármint, hogy a csuklót is lehet külön cserélni.
Na, akkor jobban megvizsgálom.
Egyébként a csukló a gyanús, mert néha roppan egyet, mint amikor a szétkopott csuklóval kikanyarodnak az utcából.
Bár nem tudom, hogy a csuklót házilag bírom-e cserélni. A gumiharangot valami spéci fogóval kell feltenni, nékem meg nincs olyanom.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 198


« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 17:31:12 »

Oppá!
Ez eddig nem jött át. Mármint, hogy a csuklót is lehet külön cserélni.
Na, akkor jobban megvizsgálom.
Egyébként a csukló a gyanús, mert néha roppan egyet, mint amikor a szétkopott csuklóval kikanyarodnak az utcából.
Bár nem tudom, hogy a csuklót házilag bírom-e cserélni. A gumiharangot valami spéci fogóval kell feltenni, nékem meg nincs olyanom.

http://www.evoauto.hu/feltengelycsuklo

A hiba alapján biztos, hogy külső csukló hiba. A cserét is meg lehet oldani otthon egy kis oda figyeléssel, a gumiharang feltételéhez nem kell spéci fogó hanem a szorító bilincs rögzitéséhez kell. De ezt is meg lehet oldani, vagy kiváltani más bilinccsel. Ha elolvasod a fenti linket, akkor már tudni fogod a lényeget. Ha otthon nem mered bevállalni, vidd el egy jó szerelőhöz  és rövid idő alatt megoldja, nem egy napos meló.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 20:07:00 »

Oppá!
Ez eddig nem jött át. Mármint, hogy a csuklót is lehet külön cserélni.
Na, akkor jobban megvizsgálom.
Egyébként a csukló a gyanús, mert néha roppan egyet, mint amikor a szétkopott csuklóval kikanyarodnak az utcából.
Bár nem tudom, hogy a csuklót házilag bírom-e cserélni. A gumiharangot valami spéci fogóval kell feltenni, nékem meg nincs olyanom.

Hátha roppan is akkor külső csukló lesz.Csere nem olyan veszélyes , ha a faudi fej ment ez is menni fog.  eplus2
Kocsi a földön és akkor féltengely végén lévő nagy anya lelazít meg a kerékanyák.Megemelitek-kerék le-nagy anya le-alsó gömbtámasz és kormányösszekötő kiköt...na és itt nem emlékszem pontosan hogy le kell e venni a féknyerget...mindegy mert az 2 csavar ha le kell..ezek után kihuzzátok a kerékagyból a féltengelyt és leveszitek a gumiharangról a bilincset.Itt ha azt látod hogy eredeti ford a harang akkor vigyázva mert az nem gumi hanem műanyag és 1000-szer jobb minőségű mint amit az új csuklóval adnak.Tehát ha sérülésmentes akkor azt érdemes visszatenni.Szóval a műanyag vagy gumiharangot feltoljátok a száron hogy ne legyen útban (nyilván ha rossz akkor le is vághatjátok , nem lesz rá szükség).Na itt jön az a rész hogy nem árt 2 ember hozzá mert a csukló belső gyűrűs , az egyik rátart a féltengely szárra hogy a belső rész ne jöjjön ki a helyéről , a másik pedig leüti a csuklót a bordás tengelyről...nem tuti hogy könnyen lejön , oda kell suhintani rendesen néha  hehe. Ezután már csak össze kell rakni az új csuklóval amit rendesen meg kell tömni a hozzá kapott zsírral.Összerakásnál szintén a gyűrű okozhat némi fejfájást , előfordul hogy az istennek se akar bemenni , de a nyers erőre mindig meghátrál.És ha levágtátok a használt harangot az új csukló feltétele előtt ne felejtsétek el feltenni az újjat a féltengely szárára különben nagyon fogtok káromkodni.
Mégegy jótanács , a készletben a csuklón kívül lesz gumiharang 2 bilincs meg zsír...a gumiharang sz.rt se ér általában , nekem 1 évet se bírt és teljesen szétszakadt így termoplasztból készültet rendeltem.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_ii_bap_1996_08_2000_09/5817/eroatviteli_alkatreszek/feltengely_gumiharang/beepitesi_oldal_elsotengely_kerekoldali/-_1

Tudom drága de hidd el nagy szívás évente levenni a csuklót csak a harang miatt , ezért írtam hogy ha a gyári ford van rajta és jó állapotú akkor azt tegyétek vissza.Nekem is az van a bal oldalt és örök élet...a jobb oldallal meg szívtam párszor.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2018.07.31 kedd, 08:00:50 »

http://www.evoauto.hu/feltengelycsuklo

A hiba alapján biztos, hogy külső csukló hiba. A cserét is meg lehet oldani otthon egy kis oda figyeléssel, a gumiharang feltételéhez nem kell spéci fogó hanem a szorító bilincs rögzitéséhez kell. De ezt is meg lehet oldani, vagy kiváltani más bilinccsel. Ha elolvasod a fenti linket, akkor már tudni fogod a lényeget. Ha otthon nem mered bevállalni, vidd el egy jó szerelőhöz  és rövid idő alatt megoldja, nem egy napos meló.

Üdv: László

Köszönöm a cikket! Tankönyvbe illőn segít!  worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2018.07.31 kedd, 08:02:13 »

Hátha roppan is akkor külső csukló lesz.Csere nem olyan veszélyes , ha a faudi fej ment ez is menni fog.  eplus2
Kocsi a földön és akkor féltengely végén lévő nagy anya lelazít meg a kerékanyák.Megemelitek-kerék le-nagy anya le-alsó gömbtámasz és kormányösszekötő kiköt...na és itt nem emlékszem pontosan hogy le kell e venni a féknyerget...mindegy mert az 2 csavar ha le kell..ezek után kihuzzátok a kerékagyból a féltengelyt és leveszitek a gumiharangról a bilincset.Itt ha azt látod hogy eredeti ford a harang akkor vigyázva mert az nem gumi hanem műanyag és 1000-szer jobb minőségű mint amit az új csuklóval adnak.Tehát ha sérülésmentes akkor azt érdemes visszatenni.Szóval a műanyag vagy gumiharangot feltoljátok a száron hogy ne legyen útban (nyilván ha rossz akkor le is vághatjátok , nem lesz rá szükség).Na itt jön az a rész hogy nem árt 2 ember hozzá mert a csukló belső gyűrűs , az egyik rátart a féltengely szárra hogy a belső rész ne jöjjön ki a helyéről , a másik pedig leüti a csuklót a bordás tengelyről...nem tuti hogy könnyen lejön , oda kell suhintani rendesen néha  hehe. Ezután már csak össze kell rakni az új csuklóval amit rendesen meg kell tömni a hozzá kapott zsírral.Összerakásnál szintén a gyűrű okozhat némi fejfájást , előfordul hogy az istennek se akar bemenni , de a nyers erőre mindig meghátrál.És ha levágtátok a használt harangot az új csukló feltétele előtt ne felejtsétek el feltenni az újjat a féltengely szárára különben nagyon fogtok káromkodni.
Mégegy jótanács , a készletben a csuklón kívül lesz gumiharang 2 bilincs meg zsír...a gumiharang sz.rt se ér általában , nekem 1 évet se bírt és teljesen szétszakadt így termoplasztból készültet rendeltem.
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_ii_bap_1996_08_2000_09/5817/eroatviteli_alkatreszek/feltengely_gumiharang/beepitesi_oldal_elsotengely_kerekoldali/-_1

Tudom drága de hidd el nagy szívás évente levenni a csuklót csak a harang miatt , ezért írtam hogy ha a gyári ford van rajta és jó állapotú akkor azt tegyétek vissza.Nekem is az van a bal oldalt és örök élet...a jobb oldallal meg szívtam párszor.

Leírva, olvasva 1xűnek tűnik, de lehet, hogy szerelő lesz belőle.
Amikor az egyiknél rákérdeztem, 35 anyagárat mondott, amitől kikerekedett a szemem.
Így, hogy csuklót is lehet magában cserélni, más a gyerek fekvése.
Köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2018.07.31 kedd, 08:36:57 »

Leírva, olvasva 1xűnek tűnik, de lehet, hogy szerelő lesz belőle.
Amikor az egyiknél rákérdeztem, 35 anyagárat mondott, amitől kikerekedett a szemem.
Így, hogy csuklót is lehet magában cserélni, más a gyerek fekvése.
Köszönöm a segítséget!  worship

Nagyon szívesen Wink Viszont akkor olyan szerelőt keress akinél ott tudsz lenni hogy lásd hogyan csinálja és akkor többet nem is fogod vinni ha ilyen gond lesz.Egy jó szerelőnek aki nekiáll rendesen nem több 1/2 óránál az egész.Ha valami brutál munkadíjat akarnak felszámolni mert szerintük ez több órás művelet akkor hagyd ott őket a fenébe.Mivel 1/2 órát nem számolnak így max 1 órás munkadíj lehet.Mifelénk olyan 7-9 ezer közt van 1 óra normális szervízben.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2018.07.31 kedd, 09:35:10 »

Nagyon szívesen Wink Viszont akkor olyan szerelőt keress akinél ott tudsz lenni hogy lásd hogyan csinálja és akkor többet nem is fogod vinni ha ilyen gond lesz.Egy jó szerelőnek aki nekiáll rendesen nem több 1/2 óránál az egész.Ha valami brutál munkadíjat akarnak felszámolni mert szerintük ez több órás művelet akkor hagyd ott őket a fenébe.Mivel 1/2 órát nem számolnak így max 1 órás munkadíj lehet.Mifelénk olyan 7-9 ezer közt van 1 óra normális szervízben.

Hát igen. Kicsit más, mint mifelénk (Érd). Akkor először keresek csuklót.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2018.07.31 kedd, 09:53:07 »

Upps! Még egy ehhez kapcsolódó kérdés jutott eszembe.
Adott ugye az a tengely szakasz, mely a külső csuklót köti össze a kerékkel.
Ha ez a csuklónál kotyog és mozog 2-3 mm-t, akkor a tengely másik - kerék felőli - vége nem kopott?
Csak, hogy engedi mozogni a tengelyt. Vagy ennyi "holtjáték" még van a gyártásból eredőn?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2018.07.31 kedd, 12:29:46 »

Upps! Még egy ehhez kapcsolódó kérdés jutott eszembe.
Adott ugye az a tengely szakasz, mely a külső csuklót köti össze a kerékkel.
Ha ez a csuklónál kotyog és mozog 2-3 mm-t, akkor a tengely másik - kerék felőli - vége nem kopott?
Csak, hogy engedi mozogni a tengelyt. Vagy ennyi "holtjáték" még van a gyártásból eredőn?


Öööö...mi van?  vigyor3  Ha az kopott amit kétlek akkor is csak csuklót kell cserélned.De úgy érzem valahogy nem akar neked összeállni a kép hogy is van ez a féltengely  hehe Ha még csak néha roppan 1-et akkor azért sokat elmegy még szóval nem kell kapkodj a cserével.Nézz szét hol van legjobb árban csukló meg szerelő , nem kell kapkodni nem fog szétesni holnap.És mindenképp nézd amikor cserélik , meg fogsz lepődni milyen egyszerű az egész.Nem tudom jobban elmagyarázni , jobb ha látod a saját magad.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 198


« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2018.07.31 kedd, 17:49:26 »

Upps! Még egy ehhez kapcsolódó kérdés jutott eszembe.
Adott ugye az a tengely szakasz, mely a külső csuklót köti össze a kerékkel.
Ha ez a csuklónál kotyog és mozog 2-3 mm-t, akkor a tengely másik - kerék felőli - vége nem kopott?
Csak, hogy engedi mozogni a tengelyt. Vagy ennyi "holtjáték" még van a gyártásból eredőn?


Na azért már kezd összeállni a csukló csere a fejedben, amit ebihal leírt az nagyon pontos és preciz, a csere menetét ettől pontosabban nem is lehet megadni, érdemes az útmutatása alapján végrehajtani, vagy jó szerelőt keresni. A csukló kotyogáe és a 2-3 mm. holtjáték a golyók és a hornyok kopásából ered, annyira nem kell megijedni tőle, mint ebihal is írta még nyugodtan használható. Sok sikert.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2018.08.01 szerda, 07:51:25 »

Oké, tiszta, köszönöm szépen!
Nem is a szétesés aggaszt, hanem a 80-nál kezdődő rázás.
Ettől még nem égető, de rajta vagyok, hogy mielőbb meglegyen.
Még 1x köszönöm a segítséget!  worship worship worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
laci2108
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 17:44:51 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt Nálatok, de rögtön kérdeznék is  eplus2
Futómű felújításra adtam a fejem. Csináltam már samarán, hát itt tejesen más, nagyobb a szekér is. MK2 turnier Cheesy
Hátsó rugó és lengéscsillapító csere volna. Akna van, de betonon jobb lenne. Hol lehet megemelnem? Gondolok arra, hogy bakot is használnák, van vagy 4 darab, krokogyilemelő is 2db (az egyik hazudós enged már kicsit). Szóval hol emeljem, hol támasszam alá? Rugót mennyire vészes kiszedni? Lengéscsillapító felső csavarjához hozzáférek? Nem a beltérben van ugye?  szomoru1 kerékdob műanyagot ki kell szedni? Köszönöm előre is a válaszotokat. Hosszú távra gondolkodok a géppel, beleszerelmesedtem már majdnem 1 éves a kapcsolatunk  taps
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:25:48 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt Nálatok, de rögtön kérdeznék is  eplus2
Futómű felújításra adtam a fejem. Csináltam már samarán, hát itt tejesen más, nagyobb a szekér is. MK2 turnier Cheesy
Hátsó rugó és lengéscsillapító csere volna. Akna van, de betonon jobb lenne. Hol lehet megemelnem? Gondolok arra, hogy bakot is használnák, van vagy 4 darab, krokogyilemelő is 2db (az egyik hazudós enged már kicsit). Szóval hol emeljem, hol támasszam alá? Rugót mennyire vészes kiszedni? Lengéscsillapító felső csavarjához hozzáférek? Nem a beltérben van ugye?  szomoru1 kerékdob műanyagot ki kell szedni? Köszönöm előre is a válaszotokat. Hosszú távra gondolkodok a géppel, beleszerelmesedtem már majdnem 1 éves a kapcsolatunk  taps


Hali! A hátsó lengéscsillapító felső csavarjához szinte lehetetlen hozzáférni , nem a beltérben van egyébként.Többen próbáltak már ilyen olyan hajlított célszerszámot készíteni de általában kudarc a dolog , le kell enged az egész hátsó futóművet valamennyire hogy hozzáférj.Tehát úgy tervezd meg a bakolást hogy ne a hátsó futómű alatt legyen.Rugóhoz nem tudok okosat mondani mert még nem cseréltem de sztem az lesz a könnyebb meló.  hehe
Naplózva
laci2108
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:51:03 »

Hali! A hátsó lengéscsillapító felső csavarjához szinte lehetetlen hozzáférni , nem a beltérben van egyébként.Többen próbáltak már ilyen olyan hajlított célszerszámot készíteni de általában kudarc a dolog , le kell enged az egész hátsó futóművet valamennyire hogy hozzáférj.Tehát úgy tervezd meg a bakolást hogy ne a hátsó futómű alatt legyen.Rugóhoz nem tudok okosat mondani mert még nem cseréltem de sztem az lesz a könnyebb meló.  hehe

Hát elkeserítettél
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2018.10.12 péntek, 08:16:52 »

Uraim!
Tegnap este feltűnt, hogy parkolóban, teljesen alászedve a kormányt olyan, mint ha tolná az orrát az autó, nem csak a kerék gurulna.
Kipróbáltam, mind a két irányba csinálja.
Merre kezdjek keresgélni?
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2018.10.12 péntek, 19:16:19 »

Uraim!
Tegnap este feltűnt, hogy parkolóban, teljesen alászedve a kormányt olyan, mint ha tolná az orrát az autó, nem csak a kerék gurulna.
Kipróbáltam, mind a két irányba csinálja.
Merre kezdjek keresgélni?
Köszönöm

A futómű volt bontva mostanában? Pl a féltengely csukló ki lett cserélve vagy valami más esetleg? Ha igen akkor futómű beállítás nem árt.Ha semmi nem volt bontva és a gumit se nyalja akkor sztem normális a dolog , valamennyire mindig tolja az orrát teljesen alászedve bár ez függ milyen talajon aszfalton vagy éppen.
Naplózva
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2018.10.13 szombat, 11:33:41 »

Uraim!
Tegnap este feltűnt, hogy parkolóban, teljesen alászedve a kormányt olyan, mint ha tolná az orrát az autó, nem csak a kerék gurulna.
Kipróbáltam, mind a két irányba csinálja.
Merre kezdjek keresgélni?
Köszönöm
Nézd meg a lengőkar külső gömbfejet. Üdv Hoffer.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
'84 sierra xr4i
+36209149244
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 740



E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 08:48:04 »

A futómű volt bontva mostanában? Pl a féltengely csukló ki lett cserélve vagy valami más esetleg? Ha igen akkor futómű beállítás nem árt.Ha semmi nem volt bontva és a gumit se nyalja akkor sztem normális a dolog , valamennyire mindig tolja az orrát teljesen alászedve bár ez függ milyen talajon aszfalton vagy éppen.

Két oldalon az alsó lengőkar lett cserélve. Gumit nem nyalja.
Azért nem hinném, hogy ez normális.
Aszfalton tűnt fel, parkolóban.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167


E-mail
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2018.10.15 hétfő, 14:01:52 »

Két oldalon az alsó lengőkar lett cserélve. Gumit nem nyalja.
Azért nem hinném, hogy ez normális.
Aszfalton tűnt fel, parkolóban.

A gumit nem pár nap alatt nyalja le, az kicsit lassabb folyamat..Nekem is ilyesmi, de még van cserélendő a futóműben, én utána megnézetem futóművessel.Inkább az a pár ezer, mint a gumicsere..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.