Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.02.19 hétfő, 19:08:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 987679 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
rellg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 08:45:23 »

teleszkóp mindkét oldalon szokott lenni Smiley
a víz mk2-nél általában a pollenszűrő ház és a tűzfal találkozásánál folyik be. Első gond, hogy legtöbbször, a szélvédő és a motorháztető közti műanyag rossz felszerelése miatt több víz folyik be, ez pedig a pollenszűrő ház és a tűzfal közt szépen átfolyik a szellőzőmotoron majd a szőnyegen landol Smiley
Le kell szedni mindent, kipucolni, a motor csapágyait megkenni, a szűrőházat sikaflex-szel visszaragasztani, a pollenszűrő fölé a szélvédő alá pedig egy tereleőlapot ragasztani. Ellenőrizni kell még, hogy a lefolyót nem tömítette e el valami levél.

Ablakgumit cromaxban/fordnál kapsz aranyáron, bontottból jót találni lehet, de ufót hamarabb látsz.


-Akkor hasonló a baj mint a focus mk1-nel lehet a vizfolyas ugyeben, arrol talaltam videot.
-akkor marad az aranyar... gondolom hosszutavon nem elonyos ha egy majdnem ujnyi resen tud befolyni a viz az ajtoba... :-)
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 10548



E-mail
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 09:19:39 »

-Akkor hasonló a baj mint a focus mk1-nel lehet a vizfolyas ugyeben, arrol talaltam videot.
-akkor marad az aranyar... gondolom hosszutavon nem elonyos ha egy majdnem ujnyi resen tud befolyni a viz az ajtoba... :-)
Nem tudom, van mk1 focusunk, de nem ázik be Smiley
Persze, hogy nem jó, haa befolyik, de rosszabb, ha ki sem tud folyni. Érdemes az ajtó kifolyóit kipucolni időnként.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 10:28:19 »

Szia. Először kormányoszlop lekötése, majd a bölcső 4 csavarja kiszedése után a bölcsőt le tudod húzni annyira, hogy hozzáférj. Egy megfelelő hosszúságú pl fadarabbal /bölcső és kaszni közé/ rögzíted, így már lesz annyi helyed, hogy le tudd szedni. Nem egy leányálom az biztos.
A legutóbbi ember, aki megnézte, féltengely meg lengőkar bontásról beszélt...
Most elgondolkodtam rajta, vajon mire alapozta ezt a kijelentést...
Köszi a felvilágosítást.
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 10548



E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:06:23 »

A legutóbbi ember, aki megnézte, féltengely meg lengőkar bontásról beszélt...
Most elgondolkodtam rajta, vajon mire alapozta ezt a kijelentést...
Köszi a felvilágosítást.

Valahogy ki kell férnie a generátornak... én biztos nem engedném le a bölcsőt, ha nem muszáj.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50



E-mail
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:23:23 »

A legutóbbi ember, aki megnézte, féltengely meg lengőkar bontásról beszélt...
Most elgondolkodtam rajta, vajon mire alapozta ezt a kijelentést...
Köszi a felvilágosítást.
Szia. Elméletileg igazuk van. Úgy sokkal kényelmesebb a generátorhoz hozzá férni, de a váltószílentjeit nembiztos, hogy le tudod szedni csavartörés nélkül. Én az előző módon csináltam, nincs sok hely de annyi lesz, hogy hozzáférj és leférjen. Ja s kipufogót is le kell kötni a leömlőkről. Üdv Hoffer. Tel:20-9149-244
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
'84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 14:22:07 »

Valahogy ki kell férnie a generátornak... én biztos nem engedném le a bölcsőt, ha nem muszáj.
Ez miért annyira gázos dolog?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50



E-mail
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 14:30:59 »

Ez miért annyira gázos dolog?

Pl ha a bölcső csavarja össze van rohadva a nyúlványban lévő anyával előfordulhat hogy elengedhet a hegesztés és elforoghat. Akkor mehetsz egy kasznishoz. Az biztos, hogy csak úgy nem fér ki a generátor, az sem valószínű hogy egyáltalán hozzá lehet férni anyira hogy elérd a generátor csavarjait.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.11 vasárnap, 14:38:36 írta hoffer » Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
'84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 16:44:52 »

Pl ha a bölcső csavarja össze van rohadva a nyúlványban lévő anyával előfordulhat hogy elengedhet a hegesztés és elforoghat. Akkor mehetsz egy kasznishoz. Az biztos, hogy csak úgy nem fér ki a generátor, az sem valószínű hogy egyáltalán hozzá lehet férni anyira hogy elérd a generátor csavarjait.
Tehát a féltengelyes lengőkaros megoldás jobb/egyszerűbb?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 10548



E-mail
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 17:58:14 »

Tehát a féltengelyes lengőkaros megoldás jobb/egyszerűbb?

mindenképp ésszerűbb
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 19:56:24 »

Végső elkeseredésemben Ford márkaszervízhez fordultam. Meglepő árajánlatot kaptam.
63480 ft gyári felújított generátor + 15000 ft munkadíj. Nekem ez valahogy TÚL olcsónak tűnik. Leginkább a munkadíj. Vélemény?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
VZoli
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 10548



E-mail
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 20:52:55 »

Végső elkeseredésemben Ford márkaszervízhez fordultam. Meglepő árajánlatot kaptam.
63480 ft gyári felújított generátor + 15000 ft munkadíj. Nekem ez valahogy TÚL olcsónak tűnik. Leginkább a munkadíj. Vélemény?
nem ördögtől való oda vinni Wink
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:40:44 »

Végső elkeseredésemben Ford márkaszervízhez fordultam. Meglepő árajánlatot kaptam.
63480 ft gyári felújított generátor + 15000 ft munkadíj. Nekem ez valahogy TÚL olcsónak tűnik. Leginkább a munkadíj. Vélemény?

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 655



E-mail
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 09:49:57 »

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László


 eljen
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 14:22:23 »

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László


Nagy mázlimra, még időpont egyeztetés és alkatrész megrendelés előtt sikerült találnom egy vállalkozó szellemű szerelőt.
Igazából azért fordultam márka szervizhez, mert senki nem akarja szétszedni. Remélem, a mostani szaki nem gondolja meg magát. holnap kiderül.....
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Predog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:26:58 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:04:34 »

Nagy mázlimra, még időpont egyeztetés és alkatrész megrendelés előtt sikerült találnom egy vállalkozó szellemű szerelőt.
Igazából azért fordultam márka szervizhez, mert senki nem akarja szétszedni. Remélem, a mostani szaki nem gondolja meg magát. holnap kiderül.....

Van olyan szerelő is aki együtt működve dolgozik egy autóvillamossági szerelővel és közösen megoldják a problémát. Régen a vill. szaki kiszerelte, de a mai autóknál már nem nagyon vállalják be az ősszetettebb szerelés miatt. Pedig otthon is elvégezhető lenne, de főleg télen kellene egy aknás, fűthető garázs. és megfelelő szerszámok.
A szerviz által ajánlott 80 ezer forintos ajánlat pedig sokaknak okoz gondot.

Üdv: László
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 730



E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:33:25 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P

Első körben a vezetékeket kéne végignézni. Lehet véletlenül megrántottak egy kábelköteget, aztán szétcsúszott egy csatlakozó, azért nem megy át a kormányhoz semmi. Rosszabb esetben elnyírták az adott kábelköteget a szerelésnél. Szóval ahol hozzáférhető, ott ellenőrizni a csatlakozásokat és a kábeleket, amúgy meg kormányközepet és légzsákot ki kell kapni, aztán méricskélni amíg meg nem lesz a hiba helye. Akksit a művelet előtt azért illik lekötni, ne pukkanjon el a légzsák véletlenül se.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50



E-mail
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 20:15:05 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P
Szia. Én a kormány alatt az indexkapcsoló környékén és a kormányoszlop mentén nézném meg először. Pl a kűrtátvezetőnek a csatiját, és ott van még 1-2 csati aminek lehet köze hozzá. Üdv Hoffer
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
'84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2018.02.16 péntek, 16:06:32 »

Van olyan szerelő is aki együtt működve dolgozik egy autóvillamossági szerelővel és közösen megoldják a problémát. Régen a vill. szaki kiszerelte, de a mai autóknál már nem nagyon vállalják be az ősszetettebb szerelés miatt. Pedig otthon is elvégezhető lenne, de főleg télen kellene egy aknás, fűthető garázs. és megfelelő szerszámok.
A szerviz által ajánlott 80 ezer forintos ajánlat pedig sokaknak okoz gondot.

Üdv: László

Ma beszéltem a szerelővel, nem gondolta meg magát. Kollégájával kiműtötték a generátort. Gyakorlatilag teljes generált kell csinálni rajta. De így is megúszom 50k körüli összegből....
Köszi a felvilágosítást. Ha nem mondtad volna, akkor valószínűleg vittem volna márka szervizbe...
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:10:32 »

Ma beszéltem a szerelővel, nem gondolta meg magát. Kollégájával kiműtötték a generátort. Gyakorlatilag teljes generált kell csinálni rajta. De így is megúszom 50k körüli összegből....
Köszi a felvilágosítást. Ha nem mondtad volna, akkor valószínűleg vittem volna márka szervizbe...

Mindannyian örülünk ha segíteni tudunk.Ha a szerelők kényesek a kezükből kiadott munkájukra akkor nem szokott probléma lenni.

Üdv: László
Naplózva
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.