Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.02.17 vasárnap, 19:14:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1240749 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11407



E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 20:52:55 »

Végső elkeseredésemben Ford márkaszervízhez fordultam. Meglepő árajánlatot kaptam.
63480 ft gyári felújított generátor + 15000 ft munkadíj. Nekem ez valahogy TÚL olcsónak tűnik. Leginkább a munkadíj. Vélemény?
nem ördögtől való oda vinni Wink
Naplózva

Sad
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:40:44 »

Végső elkeseredésemben Ford márkaszervízhez fordultam. Meglepő árajánlatot kaptam.
63480 ft gyári felújított generátor + 15000 ft munkadíj. Nekem ez valahogy TÚL olcsónak tűnik. Leginkább a munkadíj. Vélemény?

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 769



E-mail
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 09:49:57 »

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László


 eljen
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 14:22:23 »

Egy maszek szerelő 7 ezer max. 10 ezerért szereli ki és vissza. Ha ki van szerelve akkor el kell vinni egy autóvillamossági szerelőhöz és az megcsinálja az ajánlott ár töredékéért. Lehet, hogy csak szénkeféket kell benne cserélni és a csúszógyűrűket felcsiszolni. Általában a kefék elkopnak és ezért nincs töltés. Az ajánlott árért  vadi új generátort is lehet venni nem felújítottat, ha felújított azt sem lehet tudni mit cseréltek benne és mit tartalmaz az a megnevezés, hogy gyári felújított. Biztos nem a Ford gyárban újították fel.
Nekem a múlt hónapban egy szerelő 10 ezerért szerelte ki és vissza  a vill. szerelő 12 ezerért csinálta meg, próbapadon lepróbálva és tökéletes.
Neked kell dönteni hogyan tovább, milyen megoldást választol.

Üdv: László


Nagy mázlimra, még időpont egyeztetés és alkatrész megrendelés előtt sikerült találnom egy vállalkozó szellemű szerelőt.
Igazából azért fordultam márka szervizhez, mert senki nem akarja szétszedni. Remélem, a mostani szaki nem gondolja meg magát. holnap kiderül.....
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Predog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:26:58 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:04:34 »

Nagy mázlimra, még időpont egyeztetés és alkatrész megrendelés előtt sikerült találnom egy vállalkozó szellemű szerelőt.
Igazából azért fordultam márka szervizhez, mert senki nem akarja szétszedni. Remélem, a mostani szaki nem gondolja meg magát. holnap kiderül.....

Van olyan szerelő is aki együtt működve dolgozik egy autóvillamossági szerelővel és közösen megoldják a problémát. Régen a vill. szaki kiszerelte, de a mai autóknál már nem nagyon vállalják be az ősszetettebb szerelés miatt. Pedig otthon is elvégezhető lenne, de főleg télen kellene egy aknás, fűthető garázs. és megfelelő szerszámok.
A szerviz által ajánlott 80 ezer forintos ajánlat pedig sokaknak okoz gondot.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 790



E-mail
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:33:25 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P

Első körben a vezetékeket kéne végignézni. Lehet véletlenül megrántottak egy kábelköteget, aztán szétcsúszott egy csatlakozó, azért nem megy át a kormányhoz semmi. Rosszabb esetben elnyírták az adott kábelköteget a szerelésnél. Szóval ahol hozzáférhető, ott ellenőrizni a csatlakozásokat és a kábeleket, amúgy meg kormányközepet és légzsákot ki kell kapni, aztán méricskélni amíg meg nem lesz a hiba helye. Akksit a művelet előtt azért illik lekötni, ne pukkanjon el a légzsák véletlenül se.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 20:15:05 »

Sziasztok!

Ötletre lenne szükségem:
Adott egy 98as kiváló, frissen kuplungolt szilentcserélt mondeo melynek a szervizben egy megmagyarázhatatlan hibája keletkezett és sem a szerviz sem jómagam nem találom a hiba okát. Tehát a kérdés ki hol keresné a hiba forrását ha egyszerre szünt meg a duda (nem kattan a relé sem) és jelez hibát a vezetőoldali légzsák? További információ hogy a kormányhoz nem nyultak de a kuplung felső hengert cserélték.

Köszönöm P
Szia. Én a kormány alatt az indexkapcsoló környékén és a kormányoszlop mentén nézném meg először. Pl a kűrtátvezetőnek a csatiját, és ott van még 1-2 csati aminek lehet köze hozzá. Üdv Hoffer
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
'84 sierra xr4i
+36209149244
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2018.02.16 péntek, 16:06:32 »

Van olyan szerelő is aki együtt működve dolgozik egy autóvillamossági szerelővel és közösen megoldják a problémát. Régen a vill. szaki kiszerelte, de a mai autóknál már nem nagyon vállalják be az ősszetettebb szerelés miatt. Pedig otthon is elvégezhető lenne, de főleg télen kellene egy aknás, fűthető garázs. és megfelelő szerszámok.
A szerviz által ajánlott 80 ezer forintos ajánlat pedig sokaknak okoz gondot.

Üdv: László

Ma beszéltem a szerelővel, nem gondolta meg magát. Kollégájával kiműtötték a generátort. Gyakorlatilag teljes generált kell csinálni rajta. De így is megúszom 50k körüli összegből....
Köszi a felvilágosítást. Ha nem mondtad volna, akkor valószínűleg vittem volna márka szervizbe...
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:10:32 »

Ma beszéltem a szerelővel, nem gondolta meg magát. Kollégájával kiműtötték a generátort. Gyakorlatilag teljes generált kell csinálni rajta. De így is megúszom 50k körüli összegből....
Köszi a felvilágosítást. Ha nem mondtad volna, akkor valószínűleg vittem volna márka szervizbe...

Mindannyian örülünk ha segíteni tudunk.Ha a szerelők kényesek a kezükből kiadott munkájukra akkor nem szokott probléma lenni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 769



E-mail
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2018.02.23 péntek, 08:22:17 »

Uraim!
Hol lelhető a tolató lámpa kapcsolója?
Hogy lehet hozzáférni?
Köszönöm
Caruso
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2018.02.23 péntek, 09:12:03 »

Uraim!
Hol lelhető a tolató lámpa kapcsolója?
Hogy lehet hozzáférni?
Köszönöm
Caruso

Hali!
A váltón van a légszűrőház alatt nagyjából.Bár nekem 1.8 td-m van de sztem ugyanott van.Hozzáférés annyira nem gáz max a légszűrőházat kell levenni és onnan sima ügy.Azért mielőtt lebontod nézd meg hogy tényleg ott legyen.  vigyor3
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 769



E-mail
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:15:41 »

Hali!
A váltón van a légszűrőház alatt nagyjából.Bár nekem 1.8 td-m van de sztem ugyanott van.Hozzáférés annyira nem gáz max a légszűrőházat kell levenni és onnan sima ügy.Azért mielőtt lebontod nézd meg hogy tényleg ott legyen.  vigyor3

Oké, köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 312



E-mail
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 12:44:22 »

Sziasztok.
Tegnap feltűnt valami furcsaság. Az üzemanyag szintjelző,ha nincs rajta a gyújtás,többet mutat mint amikor a gyújtás rajta van. Ez megszokott dolog?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 769



E-mail
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2018.03.01 csütörtök, 15:43:16 »

Sziasztok.
Tegnap feltűnt valami furcsaság. Az üzemanyag szintjelző,ha nincs rajta a gyújtás,többet mutat mint amikor a gyújtás rajta van. Ez megszokott dolog?

Nálam is és a fiamén is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 312



E-mail
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2018.03.02 péntek, 13:31:35 »

Nálam is és a fiamén is.
Ezek szerint ez "normális"... wow1
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2018.03.28 szerda, 18:28:32 »

Sziasztok!
Ötlet, hogy mi volt ez?
https://www.youtube.com/watch?v=13eKyNySkTs
Menetközben kivillant minden, a rádió elkezdett recsegni, de a kocsi ment rendesen. Aztán egyszer vége lett.

Ez volt eredetileg
https://youtu.be/MGsfnHYhlDk

Pár hete lett felújítva a generátor, azóta ne volt semmi gondom. Máig.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.28 szerda, 19:12:00 írta ujhagyma » Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 790



E-mail
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2018.03.28 szerda, 21:24:28 »

Sziasztok!
Ötlet, hogy mi volt ez?
https://www.youtube.com/watch?v=13eKyNySkTs
Menetközben kivillant minden, a rádió elkezdett recsegni, de a kocsi ment rendesen. Aztán egyszer vége lett.

Ez volt eredetileg
https://youtu.be/MGsfnHYhlDk

Pár hete lett felújítva a generátor, azóta ne volt semmi gondom. Máig.


Első körben minimum egy folyamatos multiméteres feszültségmérést javasolnék, jobb esetben szkóppal kéne ránézni az elektromos rendszerre. Nálam ennél durvább karácsonyfa feeling volt, minden villogott veszettül, a mutatók fel-le rángatóztak; mindez egy haldokló generátor miatt (továbbá dugóban folyamatosan alapjáraton lötyögve, felkapcsolt lámpákkal, klímával, ..). Szóval szívta le minden az akksit, nem töltött eleget a generátor, és már valahol csak 10 V (vagy még alatta) környékén járt a rendszer feszültsége. Na azt nagyon nem szereti semelyik fedélzeti elektronika sem. Kapott ezután egy új generátort a verda, meg a műszerfalba bekerült egy fix voltmérő, a rádió gyújtásra kapcsolódós vezetékére. Azóta látszik, hogy alapjáraton is 14V körül van a töltés, gond egy szál se.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 15:06:47 »

Első körben minimum egy folyamatos multiméteres feszültségmérést javasolnék, jobb esetben szkóppal kéne ránézni az elektromos rendszerre. Nálam ennél durvább karácsonyfa feeling volt, minden villogott veszettül, a mutatók fel-le rángatóztak; mindez egy haldokló generátor miatt (továbbá dugóban folyamatosan alapjáraton lötyögve, felkapcsolt lámpákkal, klímával, ..). Szóval szívta le minden az akksit, nem töltött eleget a generátor, és már valahol csak 10 V (vagy még alatta) környékén járt a rendszer feszültsége. Na azt nagyon nem szereti semelyik fedélzeti elektronika sem. Kapott ezután egy új generátort a verda, meg a műszerfalba bekerült egy fix voltmérő, a rádió gyújtásra kapcsolódós vezetékére. Azóta látszik, hogy alapjáraton is 14V körül van a töltés, gond egy szál se.

Töltés az van, még több is, mint kéne (18,59 V-ot mértem reggel). Valamint észre vettem, hogy nincs világításom, pontosabban tompított fény nincs, viszont helyzetjelző van és ködlámpa is.  Nem tudom, lehet-e köze hozzá, de mikor felütötte a fejét a probléma úton voltam lámpa és rádió bekapcsolva. Ezek most nem működnek. illetve a rádió recseg-ropog-sípol. Még egy dolog: mivel tegnap, ahogy az a videon is látszik, hirtelen megszűnt a gond. Reggel még el szerettem volna menni dolgozni vele, ám indítás után után egyből előjött ugyan az a tünet. Mire haza jöttem, az akksi nullára lemerült (1,49!!!!!! V-ot mértem). Kicseréltem a tartalék akksira, de ugyanaz minden.... kezdek kiborulni.... falbav  falbav  falbav
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:43:47 »

Töltés az van, még több is, mint kéne (18,59 V-ot mértem reggel). Valamint észre vettem, hogy nincs világításom, pontosabban tompított fény nincs, viszont helyzetjelző van és ködlámpa is.  Nem tudom, lehet-e köze hozzá, de mikor felütötte a fejét a probléma úton voltam lámpa és rádió bekapcsolva. Ezek most nem működnek. illetve a rádió recseg-ropog-sípol. Még egy dolog: mivel tegnap, ahogy az a videon is látszik, hirtelen megszűnt a gond. Reggel még el szerettem volna menni dolgozni vele, ám indítás után után egyből előjött ugyan az a tünet. Mire haza jöttem, az akksi nullára lemerült (1,49!!!!!! V-ot mértem). Kicseréltem a tartalék akksira, de ugyanaz minden.... kezdek kiborulni.... falbav  falbav  falbav

A generátor fesszabályozója lehet a hibás, a mostanában gyártott fesszabályzók nem megbízhatóak. A 18V töltőfeszültség is sok 14,4V kellene, hogy legyen. A hiba fellépésénél kellene mérni töltőfeszültséget. A másik pedig kiszerelni a generátort és elvinni egy villamossági szerelőhöz akinek van próbapadja és úgy leellenőrizni többszörösen és esetleg fesszabályzót cserélni. Továbbá leellenőrizni a világítás reléit is. A fellépő hibajelenségek tipikus tünetek amikor nincs meg a 12V. Továbbá még ellenőrizni terheléspróbával az aksi állapotát, mert attól még lehet hibás, hiába mérünk 12 Voltot.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:01:05 »

A generátor fesszabályozója lehet a hibás, a mostanában gyártott fesszabályzók nem megbízhatóak. A 18V töltőfeszültség is sok 14,4V kellene, hogy legyen. A hiba fellépésénél kellene mérni töltőfeszültséget. A másik pedig kiszerelni a generátort és elvinni egy villamossági szerelőhöz akinek van próbapadja és úgy leellenőrizni többszörösen és esetleg fesszabályzót cserélni. Továbbá leellenőrizni a világítás reléit is. A fellépő hibajelenségek tipikus tünetek amikor nincs meg a 12V. Továbbá még ellenőrizni terheléspróbával az aksi állapotát, mert attól még lehet hibás, hiába mérünk 12 Voltot.

Üdv: László

Nincs egy hónapja, hogy cserélve lett a generátor összes cserélhető alkatrésze. A szaki, aki csinálta, tesztelte is.  Valamint magához nyúl, ha újra szét kell szedni. Nem is biztos, hogy újra vállalná.
És az mitől volt, hogy reggel, még simán indult, mire hazaértem, annyi kraft sem volt az akksiban, hogy gyújtásra rakva a visszajelző fények sem villantak fel, sőt kulccsal kellett kinyitni az ajtót...
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:11:57 »

Nincs egy hónapja, hogy cserélve lett a generátor összes cserélhető alkatrésze. A szaki, aki csinálta, tesztelte is.  Valamint magához nyúl, ha újra szét kell szedni. Nem is biztos, hogy újra vállalná.
És az mitől volt, hogy reggel, még simán indult, mire hazaértem, annyi kraft sem volt az akksiban, hogy gyújtásra rakva a visszajelző fények sem villantak fel, sőt kulccsal kellett kinyitni az ajtót...


Lehet szivárgó áramot is mérni mindent lekapcsolva, hátha mutat valamit. Sajnos ez olyan hiba, hogy végig kell zongorázni sok mindent és a hiba menet közben is jelentkezik nálad. A beépített új fesszabályzókra már a felújító cégek sem vállalnak garanciát.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:20:29 »

Lehet szivárgó áramot is mérni mindent lekapcsolva, hátha mutat valamit. Sajnos ez olyan hiba, hogy végig kell zongorázni sok mindent és a hiba menet közben is jelentkezik nálad. A beépített új fesszabályzókra már a felújító cégek sem vállalnak garanciát.

Üdv: László
Magyarul  ez azt jelenti, ha úgy van, havonta mehetek feszszabályzót cseréltetni? Ezzel csak az a gond, hogy brutális munka kiszedni a generátort. és lenne más egyéb dolog is, amit fel kellene újítani, csak egy 18 éves járgányról van szó, ami sajnos az elmúlt 10 évben, sajnos el  lett hanyagolva
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:29:29 »

Magyarul  ez azt jelenti, ha úgy van, havonta mehetek feszszabályzót cseréltetni? Ezzel csak az a gond, hogy brutális munka kiszedni a generátort. és lenne más egyéb dolog is, amit fel kellene újítani, csak egy 18 éves járgányról van szó, ami sajnos az elmúlt 10 évben, sajnos el  lett hanyagolva


Még nem biztos a fesszabályzó hibája, de gyanús. Kattins a menüsorban a Főoldalra  és rögtön elolvashatod. Nekem is tönkrement a generátor két hónapja és mivel a gyári új nagyon drága ezért bontottat tettem bele, eredeti Motorcraftot és jó. Megy ameddig megy, de nagyon olcsó volt az újhoz képest.

Üdv: László


Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:18:34 »

Még nem biztos a fesszabályzó hibája, de gyanús. Kattins a menüsorban a Főoldalra  és rögtön elolvashatod. Nekem is tönkrement a generátor két hónapja és mivel a gyári új nagyon drága ezért bontottat tettem bele, eredeti Motorcraftot és jó. Megy ameddig megy, de nagyon olcsó volt az újhoz képest.

Üdv: László


Üdv: László

Ha megint a feszszabályzó lesz a baj, akkor lehet, hogy új generátor lesz belőle inkább....
köszönöm a segítséget!
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 790



E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 21:51:54 »

Ha megint a feszszabályzó lesz a baj, akkor lehet, hogy új generátor lesz belőle inkább....
köszönöm a segítséget!

Márkaszervízben nekem gyári full generátort (elvileg nem is felújított) bruttó 54ezerért adtak másfél éve. Oké, hogy nem igazán van áruk ezeknek a Mondeoknak mostanában, de ha nem csak az elhalálozástól egy lépésnyire akarja valaki tartani életben, hanem normálisan használható állapotban, akkor az az 54ezer megéri az árát, főleg ami nyugalmat és megbízható működést kap érte az ember.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2018.03.31 szombat, 10:46:20 »

Márkaszervízben nekem gyári full generátort (elvileg nem is felújított) bruttó 54ezerért adtak másfél éve. Oké, hogy nem igazán van áruk ezeknek a Mondeoknak mostanában, de ha nem csak az elhalálozástól egy lépésnyire akarja valaki tartani életben, hanem normálisan használható állapotban, akkor az az 54ezer megéri az árát, főleg ami nyugalmat és megbízható működést kap érte az ember.

Még egy kérdés. Mit okoz a túltöltés? Csak mert valahogy el kell juttatnom egy szervizbe, ami kb 15km. Elindulhatok vele? Nem találtam vállalkozó szellemű ismerőst egy vontatás erejéig
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 790



E-mail
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2018.03.31 szombat, 11:45:28 »

Még egy kérdés. Mit okoz a túltöltés? Csak mert valahogy el kell juttatnom egy szervizbe, ami kb 15km. Elindulhatok vele? Nem találtam vállalkozó szellemű ismerőst egy vontatás erejéig

A generátor tud elég nagy feszültségeket ráküldeni a rendszerre, a feszszabályzó korlátozza ezt le emészthető mértékűre. Annak mindenképpen van valami komolyabb baja, ha ilyen sokat átenged. A túltöltés tönkre tudja tenni a finomabb elektronikákat, nem tanácsos vele túl sokat mászkálni. Szerintem mindenképpen próbálj egy vállalkozó szellemet találni a vontatáshoz.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:01:51 »

Sziasztok!

Van egy kis elektromos gondom.
Diesel mondeóm van és elment az izzítás.
Ez azt jelenti, hogy nem világít a visszajelző lámpa és nem is húz be az izzító relé.
Viszont a motortérben lévő biztosíték dobozban a "9-es" jelű biztosítékot is veri folyamatosan.
Ez elméletileg a "hideg indító berendezés" biztije.
Addig eljutottam, hogy az "R11" jelű relé a hidegindító relé.
Méregettem és az egyik teljesítmény csatlakozó a biztivel van összekötve, viszont a másik össze sipol az aksi negatívval.
Ez sehogy sem tűnik jónak, de nem tudtam szétszedni a bizti dobozt, hogy jobban bele lássak.
Nincs valakinek részletes elektromos rajza, hogy megpróbáljam megkeresni hol lehet a hiba?
Nem vagyok teljesen analfabéta az elektromossághoz, talán sikerülne megkeresni a hibát.
Naplózva

Mk II '97 kombi
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 21:13:38 »

Ha rárakom az aksira a sarukat, esik a mérhető feszültség? Ha igen, mennyivel?
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11407



E-mail
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 21:19:21 »

Sziasztok!

Van egy kis elektromos gondom.
Diesel mondeóm van és elment az izzítás.
Ez azt jelenti, hogy nem világít a visszajelző lámpa és nem is húz be az izzító relé.
Viszont a motortérben lévő biztosíték dobozban a "9-es" jelű biztosítékot is veri folyamatosan.
Ez elméletileg a "hideg indító berendezés" biztije.
Addig eljutottam, hogy az "R11" jelű relé a hidegindító relé.
Méregettem és az egyik teljesítmény csatlakozó a biztivel van összekötve, viszont a másik össze sipol az aksi negatívval.
Ez sehogy sem tűnik jónak, de nem tudtam szétszedni a bizti dobozt, hogy jobban bele lássak.
Nincs valakinek részletes elektromos rajza, hogy megpróbáljam megkeresni hol lehet a hiba?
Nem vagyok teljesen analfabéta az elektromossághoz, talán sikerülne megkeresni a hibát.


esetleg ellenőrizd, hogy nincs e valamelyik izzító gyertya rövidzáron
Naplózva

Sad
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 18:00:39 »

Üdv! Elvittem ma a járgányt márkaszervizbe. Most jártam ilyen helyen először, és nem vagyok lenyűgözve.
Elég viccesnek tartom,  hogy nem beszélhetek a szerelővel, aki foglalkozik a kocsival. Nem is értem...
Ez mindenhol így működik? Ül a fickó az irodában, akinek egy mondattal el kell mondani, miért vagyok ott. Amit megtapasztaltam a hiba jelentkezése után, el sem tudtam mondani.
Aztán ő ezután kiadja a feladatot. Most fizettem 10 rongyot, hogy elmondják azt, amit már eddig is tudtam. A diagnosztikai lapon ez áll: a generátor cserére szorul / túltölt.
Megkérdezem a fickót, hogy nem lehet, hogy csak a szabályzót kellene cserélni? Válasz: Csak komplett generátor cserét vállalnak 64000+munkadíj illetve, ha kell a régi generátor, az még 24000
Ez összesen 105000 HUF. És ez egy felújított generátor 1 év garanciával
Mennyi lenne az új? Válasz: Ehhez a típushoz már nem lehet újat kapni... :/
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 312



E-mail
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 18:42:57 »

Üdv! Elvittem ma a járgányt márkaszervizbe. Most jártam ilyen helyen először, és nem vagyok lenyűgözve.
Elég viccesnek tartom,  hogy nem beszélhetek a szerelővel, aki foglalkozik a kocsival. Nem is értem...
Ez mindenhol így működik? Ül a fickó az irodában, akinek egy mondattal el kell mondani, miért vagyok ott. Amit megtapasztaltam a hiba jelentkezése után, el sem tudtam mondani.
Aztán ő ezután kiadja a feladatot. Most fizettem 10 rongyot, hogy elmondják azt, amit már eddig is tudtam. A diagnosztikai lapon ez áll: a generátor cserére szorul / túltölt.
Megkérdezem a fickót, hogy nem lehet, hogy csak a szabályzót kellene cserélni? Válasz: Csak komplett generátor cserét vállalnak 64000+munkadíj illetve, ha kell a régi generátor, az még 24000
Ez összesen 105000 HUF. És ez egy felújított generátor 1 év garanciával
Mennyi lenne az új? Válasz: Ehhez a típushoz már nem lehet újat kapni... :/


Hát,ehhez csak ennyit lehet hozzáfűzni... https://cromax.hu/mondeo_1996-2000_7/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator/
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:40:28 »


ezt az orruk alá fogom dörgölni, ha még egyszer arra tévednék... Cheesy
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2018.04.06 péntek, 10:18:06 »


Én kétszer voltam márkaszervizben, de egyiket se ajánlom. A hozzáállásuk is beteg volt, az áraikról nem is beszélve. Azóta ha a hirdetésüket meglátom, márröhögök rajtuk..Az egyik az Ivanics(budafokon), a másik a Ford Szabó(érden)..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:20:33 »

ezt az orruk alá fogom dörgölni, ha még egyszer arra tévednék... Cheesy


Vegyél egy új generátort és egy szerelővel cseréltesd ki, vagy vidd el egy gépjármű vill. szakihoz a generátort és csak a fesszabályzót cseréltesd ki ami kijön csak kb. 15000 Ft-ból. Jelen esetbeli hibákkal a márkaszervizeket nagy ívben kerülni kell, mert hülyének nézik a tulajdonost és csak lehúzzák akit lehet. A mi idősebb autóinknál nagyon át kell gondolni a javításokat, hogy ésszerű keretek között oldjuk meg a javítások anyagi oldalát.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 312



E-mail
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2018.04.07 szombat, 09:50:27 »

Sziasztok
Ma vettem észre,véletlenül,hogy elöl,az egyik oldalon a helyzetjelző haloványabb mint a másik oldalt. Ezt az izzón kívül okozhatja valami más? Rossz testelés pl? De gondolom akkor a tompított is haloványabb lenne...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2018.04.24 kedd, 08:09:53 »

Sziasztok. Új fórum tag vagyok, és a hozzáértő segítségeteket szeretném kérni. Nem önzetlenül kérnélek titeket. Fizetnék is az eredményes segítségért.
Van egy 97-es 1.8 td kombi mondeom, ghia felszereltséggel. Lucas problémás adagolós, Két első elkt. ablakos, manuális klíma, B oszlopon kétirányú riasztó érzékelő, stb. Vettem hozzá donornak egy 98-as 1.8 td kombit szinte full extrásat. Hibátlan Lucas adagolós, négy elekt. ablakos, kilincs világításos, lámpa mosós, digit klímásat.
A 97-est gondoltam felextrázom, és utánna átrakatom az adagolót, és majd a turbót.
A problémám lényege. Átraktam az enyémbe a 98-asból, a komplett padló vezeték köteget, a négy ajtó vezeték köteget, a két hátsó ajtó mechanikával együtt, a műszerfalat is komplett. A kilincs világítás és az első ködlámpa így most nem világít, de minden más igen. Viszont NEM INDUL a szekerem !!!
A donor 98-as gyújtáskapcsoló sárga vezetéke NEM a biztosítéktáblába megy, hanem a műszerfal mögé, és középen szétágazik, sárga piros, sárga zöld, sárga lila színben. A gyújtáskapcsoló zöld vezetéke Y-ba ágazva megy a bizt. táblába.  A szürke fehér, piros megegyezik.  A zöld Y-ont megszüntettem és úgy kötöttem mint az én 97-esemen van, a sárágát meg Y-ba. Az autó mégsem indul, nem teker !! Tudtok segíteni mi lehet a gond ? A válaszokat előre is köszönöm.  
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.24 kedd, 11:27:09 írta Luxa » Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2018.04.24 kedd, 11:39:57 »

Esetleg tudnátok segíteni az indításgátló IMO. kapcsolási rajzzal a 97-es hez és a 98-as hoz, hogy mi a külömbség, mert pont ennél az évjáratoknál volt váltás. Előre is köszönöm.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11407



E-mail
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2018.04.24 kedd, 12:55:31 »

Sziasztok. Új fórum tag vagyok, és a hozzáértő segítségeteket szeretném kérni. Nem önzetlenül kérnélek titeket. Fizetnék is az eredményes segítségért.
Van egy 97-es 1.8 td kombi mondeom, ghia felszereltséggel. Lucas problémás adagolós, Két első elkt. ablakos, manuális klíma, B oszlopon kétirányú riasztó érzékelő, stb. Vettem hozzá donornak egy 98-as 1.8 td kombit szinte full extrásat. Hibátlan Lucas adagolós, négy elekt. ablakos, kilincs világításos, lámpa mosós, digit klímásat.
A 97-est gondoltam felextrázom, és utánna átrakatom az adagolót, és majd a turbót.
A problémám lényege. Átraktam az enyémbe a 98-asból, a komplett padló vezeték köteget, a négy ajtó vezeték köteget, a két hátsó ajtó mechanikával együtt, a műszerfalat is komplett. A kilincs világítás és az első ködlámpa így most nem világít, de minden más igen. Viszont NEM INDUL a szekerem !!!
A donor 98-as gyújtáskapcsoló sárga vezetéke NEM a biztosítéktáblába megy, hanem a műszerfal mögé, és középen szétágazik, sárga piros, sárga zöld, sárga lila színben. A gyújtáskapcsoló zöld vezetéke Y-ba ágazva megy a bizt. táblába.  A szürke fehér, piros megegyezik.  A zöld Y-ont megszüntettem és úgy kötöttem mint az én 97-esemen van, a sárágát meg Y-ba. Az autó mégsem indul, nem teker !! Tudtok segíteni mi lehet a gond ? A válaszokat előre is köszönöm.  

a computert is cserélted?
Naplózva

Sad
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:05:43 »

a computert is cserélted?
Szia.  Azt nem. Gondolod azt is kellene ? Minden funkció működik, csak az első köd, és a kilincs világítás nem és pont nem teker és nem indul. Azt gondoltam, hogy a motorvezérlőnek nem sok köze lehet a műszerfal cseréhez.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11407



E-mail
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:17:15 »

Szia.  Azt nem. Gondolod azt is kellene ? Minden funkció működik, csak az első köd, és a kilincs világítás nem és pont nem teker és nem indul. Azt gondoltam, hogy a motorvezérlőnek nem sok köze lehet a műszerfal cseréhez.
Ha cserélted volna, akkor lenne köze
Naplózva

Sad
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:36:37 »

Ha cserélted volna, akkor lenne köze
Most kiszedtem a donorból a vezérlést és azon is a 97BB jelölés van. Azt viszont kiderítettem, hogy a sárga vezeték ami nálam a 97-en a biztosíték táblába megy, a donor esetében a műszerfal mögött három felé ágazik. a sárga piros, a kesztyűtartó alatti egyik reléhez megy és gyújtás után, indításkor kattog a relé. a sárga zöld középre jön a rádióhoz, a sárga lila meg középre le, és onnan a vagy a fűtés, hűtés radiátorhoz, vagy a műszerfal jobb felső sarkában lévő fény szenzorhoz, vagy mihez. nem tudom az milyen szenzor. az én 97-esemben ilyen nincs.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2018.04.24 kedd, 16:02:35 »

Most kiszedtem a donorból a vezérlést és azon is a 97BB jelölés van. Azt viszont kiderítettem, hogy a sárga vezeték ami nálam a 97-en a biztosíték táblába megy, a donor esetében a műszerfal mögött három felé ágazik. a sárga piros, a kesztyűtartó alatti egyik reléhez megy és gyújtás után, indításkor kattog a relé. a sárga zöld középre jön a rádióhoz, a sárga lila meg középre le, és onnan a vagy a fűtés, hűtés radiátorhoz, vagy a műszerfal jobb felső sarkában lévő fény szenzorhoz, vagy mihez. nem tudom az milyen szenzor. az én 97-esemben ilyen nincs.

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni. Egyenlőre ennyi.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2018.04.24 kedd, 17:06:12 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni. Egyenlőre ennyi.

Köszönöm a válaszod. Már is nézem.
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2018.04.24 kedd, 17:59:07 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni.

Kicseréltem a vezérlőt. Sikertelen, és így a hűtőviz és az ablakmosó szintjelző is világítva maradt gyújtás után.  Az én 97-es vezérlőm DOCK felirat és CAD   7H22 van, a donor 98-ason, DUNE  felirat és  CAD  8B18.  Ami fontos viszont az általad leírtakból, hogy még a vezérlő próba csere elöt megnéztem és NEM világított és nem is villogott a piros lámpája a fedérzeti kijelzőnél !!  Ezt korábban nem is figyeltem. ezek szerint ezzel a műszerfallal nem kap áramot az immom. 
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2018.04.24 kedd, 18:17:43 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni.

Üdv: László

László, az igaz, hogy az én gyújtáskapcsolóm körüli  immo gyűrű foglalatába, a műszerfalból kijövő pici, zöld csatlakozójából a négy vezeték közűl, csak kettő szine egyezik meg a 98-as donoréval, de a másik kettő is ugyan oda csatlakozik, mint az enyém, viszont azt nem tudom honnan kap áramot és miért nem világít a pici lámpa. Az óra, dátum működik és a fogyasztásmérő is 00-át mutat, bár az én műszerfalamban kevesebb vezeték ment a fedérzetibe, és ezért nem láttam a fogyasztás mérést.
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2018.04.24 kedd, 18:59:29 »

Nekem a 97-esen, DUAL ISO PATS Control  97AP van, a donoron  DUAL ISO PATS Control 98AP. Ezt is kipróbáltam megcserélni, de eredménytelen. A PATS-ból a kimenő vezetékek szine és sorrendje is stimmel, viszont a biztitáblába érkezés és a padló kábelkötegbe már nem. Bakker, akkor ezt kellene kijojózni, hogy melyik hova megy és utána átalakítani az eredeti műszerfal-biztitábla csatlakozásra ? A padlókábelnél is ?
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11407



E-mail
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2018.04.24 kedd, 21:07:25 »

Az elektromosablakosításhoz elég lett volna az utastéri "komfort" köteget cserélni meg a vezérlőt(kék doboz ha jól emlékszem), a műszerfalhoz hozzá sem kellett volna nyúlni Sad
Naplózva

Sad
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2018.04.25 szerda, 10:08:04 »

Az elektromosablakosításhoz elég lett volna az utastéri "komfort" köteget cserélni meg a vezérlőt(kék doboz ha jól emlékszem), a műszerfalhoz hozzá sem kellett volna nyúlni Sad

Szia. Igazad lehet. Nem tudom milyen kék vezérlő dobozra gondolsz ? A műszerfalat a digitklíma végett és a fogyasztás mérő végett cseréltem. az én 97-esemben kevesebb vezeték ment a fedérzetibe és nem mutatta a fogyasztást.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.