Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.10.21 vasárnap, 04:17:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1194162 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2018.04.24 kedd, 12:55:31 »

Sziasztok. Új fórum tag vagyok, és a hozzáértő segítségeteket szeretném kérni. Nem önzetlenül kérnélek titeket. Fizetnék is az eredményes segítségért.
Van egy 97-es 1.8 td kombi mondeom, ghia felszereltséggel. Lucas problémás adagolós, Két első elkt. ablakos, manuális klíma, B oszlopon kétirányú riasztó érzékelő, stb. Vettem hozzá donornak egy 98-as 1.8 td kombit szinte full extrásat. Hibátlan Lucas adagolós, négy elekt. ablakos, kilincs világításos, lámpa mosós, digit klímásat.
A 97-est gondoltam felextrázom, és utánna átrakatom az adagolót, és majd a turbót.
A problémám lényege. Átraktam az enyémbe a 98-asból, a komplett padló vezeték köteget, a négy ajtó vezeték köteget, a két hátsó ajtó mechanikával együtt, a műszerfalat is komplett. A kilincs világítás és az első ködlámpa így most nem világít, de minden más igen. Viszont NEM INDUL a szekerem !!!
A donor 98-as gyújtáskapcsoló sárga vezetéke NEM a biztosítéktáblába megy, hanem a műszerfal mögé, és középen szétágazik, sárga piros, sárga zöld, sárga lila színben. A gyújtáskapcsoló zöld vezetéke Y-ba ágazva megy a bizt. táblába.  A szürke fehér, piros megegyezik.  A zöld Y-ont megszüntettem és úgy kötöttem mint az én 97-esemen van, a sárágát meg Y-ba. Az autó mégsem indul, nem teker !! Tudtok segíteni mi lehet a gond ? A válaszokat előre is köszönöm.  

a computert is cserélted?
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:05:43 »

a computert is cserélted?
Szia.  Azt nem. Gondolod azt is kellene ? Minden funkció működik, csak az első köd, és a kilincs világítás nem és pont nem teker és nem indul. Azt gondoltam, hogy a motorvezérlőnek nem sok köze lehet a műszerfal cseréhez.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:17:15 »

Szia.  Azt nem. Gondolod azt is kellene ? Minden funkció működik, csak az első köd, és a kilincs világítás nem és pont nem teker és nem indul. Azt gondoltam, hogy a motorvezérlőnek nem sok köze lehet a műszerfal cseréhez.
Ha cserélted volna, akkor lenne köze
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2018.04.24 kedd, 15:36:37 »

Ha cserélted volna, akkor lenne köze
Most kiszedtem a donorból a vezérlést és azon is a 97BB jelölés van. Azt viszont kiderítettem, hogy a sárga vezeték ami nálam a 97-en a biztosíték táblába megy, a donor esetében a műszerfal mögött három felé ágazik. a sárga piros, a kesztyűtartó alatti egyik reléhez megy és gyújtás után, indításkor kattog a relé. a sárga zöld középre jön a rádióhoz, a sárga lila meg középre le, és onnan a vagy a fűtés, hűtés radiátorhoz, vagy a műszerfal jobb felső sarkában lévő fény szenzorhoz, vagy mihez. nem tudom az milyen szenzor. az én 97-esemben ilyen nincs.
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 191


« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2018.04.24 kedd, 16:02:35 »

Most kiszedtem a donorból a vezérlést és azon is a 97BB jelölés van. Azt viszont kiderítettem, hogy a sárga vezeték ami nálam a 97-en a biztosíték táblába megy, a donor esetében a műszerfal mögött három felé ágazik. a sárga piros, a kesztyűtartó alatti egyik reléhez megy és gyújtás után, indításkor kattog a relé. a sárga zöld középre jön a rádióhoz, a sárga lila meg középre le, és onnan a vagy a fűtés, hűtés radiátorhoz, vagy a műszerfal jobb felső sarkában lévő fény szenzorhoz, vagy mihez. nem tudom az milyen szenzor. az én 97-esemben ilyen nincs.

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni. Egyenlőre ennyi.

Üdv: László
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2018.04.24 kedd, 17:06:12 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni. Egyenlőre ennyi.

Köszönöm a válaszod. Már is nézem.
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2018.04.24 kedd, 17:59:07 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni. Az kevés, hogy 97BB, ez a szofter verziója, főleg a hardwernek kell egyezni ez a motorvezérlő szerkezeti felépitése, a vezérlőn lenni kel például egy ilyen szövegnek: MLF-4G7, vagy valami hasonló, ez mutatja a hardwer azonositót. Ha ez nem egyezik akkor nem fog indulni, a vezérlők lábkiosztása nem egyezik meg, ezért a kábelköteg sem azonos. Van olyan vezérlő ami az immót is tartalmazza és van olyan verzió amit külön PATS modul vezérel. Ezt is meg kell vizsgálni.

Kicseréltem a vezérlőt. Sikertelen, és így a hűtőviz és az ablakmosó szintjelző is világítva maradt gyújtás után.  Az én 97-es vezérlőm DOCK felirat és CAD   7H22 van, a donor 98-ason, DUNE  felirat és  CAD  8B18.  Ami fontos viszont az általad leírtakból, hogy még a vezérlő próba csere elöt megnéztem és NEM világított és nem is villogott a piros lámpája a fedérzeti kijelzőnél !!  Ezt korábban nem is figyeltem. ezek szerint ezzel a műszerfallal nem kap áramot az immom. 
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2018.04.24 kedd, 18:17:43 »

Lehet, hogy az inditásgátló miatt nem teker, a gyújtás ráadásakor az immo kis piros lámpájának folyamatosan kell világitani. Ha villog akkor az immo nem engedi az öninditót tekerni.

Üdv: László

László, az igaz, hogy az én gyújtáskapcsolóm körüli  immo gyűrű foglalatába, a műszerfalból kijövő pici, zöld csatlakozójából a négy vezeték közűl, csak kettő szine egyezik meg a 98-as donoréval, de a másik kettő is ugyan oda csatlakozik, mint az enyém, viszont azt nem tudom honnan kap áramot és miért nem világít a pici lámpa. Az óra, dátum működik és a fogyasztásmérő is 00-át mutat, bár az én műszerfalamban kevesebb vezeték ment a fedérzetibe, és ezért nem láttam a fogyasztás mérést.
Naplózva
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2018.04.24 kedd, 18:59:29 »

Nekem a 97-esen, DUAL ISO PATS Control  97AP van, a donoron  DUAL ISO PATS Control 98AP. Ezt is kipróbáltam megcserélni, de eredménytelen. A PATS-ból a kimenő vezetékek szine és sorrendje is stimmel, viszont a biztitáblába érkezés és a padló kábelkötegbe már nem. Bakker, akkor ezt kellene kijojózni, hogy melyik hova megy és utána átalakítani az eredeti műszerfal-biztitábla csatlakozásra ? A padlókábelnél is ?
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2018.04.24 kedd, 21:07:25 »

Az elektromosablakosításhoz elég lett volna az utastéri "komfort" köteget cserélni meg a vezérlőt(kék doboz ha jól emlékszem), a műszerfalhoz hozzá sem kellett volna nyúlni Sad
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2018.04.25 szerda, 10:08:04 »

Az elektromosablakosításhoz elég lett volna az utastéri "komfort" köteget cserélni meg a vezérlőt(kék doboz ha jól emlékszem), a műszerfalhoz hozzá sem kellett volna nyúlni Sad

Szia. Igazad lehet. Nem tudom milyen kék vezérlő dobozra gondolsz ? A műszerfalat a digitklíma végett és a fogyasztás mérő végett cseréltem. az én 97-esemben kevesebb vezeték ment a fedérzetibe és nem mutatta a fogyasztást.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2018.04.25 szerda, 14:25:14 »

Szia. Igazad lehet. Nem tudom milyen kék vezérlő dobozra gondolsz ? A műszerfalat a digitklíma végett és a fogyasztás mérő végett cseréltem. az én 97-esemben kevesebb vezeték ment a fedérzetibe és nem mutatta a fogyasztást.
A fogyasztásmérő az nem fog működni dízelnél.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Luxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2018.04.25 szerda, 15:29:12 »

A fogyasztásmérő az nem fog működni dízelnél.

Megtudhatom,hogy miért nem ? A Lucas adagoló tudja, nem ? A tankól az öt vezeték is kijön. Eddig két eltérést találtam az immo vezetékelosztáson, a 16-ból. Még 5 van, amit ellenőrizni kell.
Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:30:18 »

Sziasztok!

Adott egy 99-es 1.8TD aminek a töltés hiánya van. A generátort lekaptam és csekkoltam. Jó a diodahíd, a tekercselésnek is jó az ellenállása. Csapágyak rendben, szénkefék jók és kapott új fesz.szabályzót. Töltésvisszajelző kábel is helyén. A töltés kb 10 kmre vissza is jött majd ezzel a lendülettel el is ment. 2000-es fordulatig nincs töltés az felett jön csak meg.

Van valakinek ötlete hogy mi a nyava bújt bele?

Előre is köszönöm! worship
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23523


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:32:45 »

Sziasztok!

Adott egy 99-es 1.8TD aminek a töltés hiánya van. A generátort lekaptam és csekkoltam. Jó a diodahíd, a tekercselésnek is jó az ellenállása. Csapágyak rendben, szénkefék jók és kapott új fesz.szabályzót. Töltésvisszajelző kábel is helyén. A töltés kb 10 kmre vissza is jött majd ezzel a lendülettel el is ment. 2000-es fordulatig nincs töltés az felett jön csak meg.

Van valakinek ötlete hogy mi a nyava bújt bele?

Előre is köszönöm! worship
gerjesztés
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2018.06.06 szerda, 13:04:51 »

Sziasztok!

Hugom elhagyta az autójuk kulcsát(mk2)
és a potkulccsal egyfolytában riaszt.Hogy lehet kikapcsolni?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 727



E-mail
« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2018.06.12 kedd, 08:07:46 »

Uraim!
A klíma mágneskapcsolója hol található?
Hogy néz ki?
Köszönöm.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 191


« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2018.06.12 kedd, 17:34:14 »

Uraim!
A klíma mágneskapcsolója hol található?
Hogy néz ki?
Köszönöm.

https://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-ii-lepcsoshatu-bfp/5822/13022/magneskuplung-klimakompresszor
A klima mágneskapcsolóját más néven elektromos klima kuplungnak nevezzük. A klimakompresszor ékszijtárcsa mögött helyezkedik el a mágnestekercs, oda csatlakozik a kapcsoló vezetéke. Bekapcsoláskor a mágnestekercs kapcsolódik és meghajtja a menesztőtárcsát ami az ékszijtárcsa előtt hellyezkedik el, ez egy bütykös lemez, ha ez forog akkor szemmel is látni, hogy a kompresszor müködik.

Üdv: László
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 727



E-mail
« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2018.06.13 szerda, 08:12:28 »

https://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-ii-lepcsoshatu-bfp/5822/13022/magneskuplung-klimakompresszor
A klima mágneskapcsolóját más néven elektromos klima kuplungnak nevezzük. A klimakompresszor ékszijtárcsa mögött helyezkedik el a mágnestekercs, oda csatlakozik a kapcsoló vezetéke. Bekapcsoláskor a mágnestekercs kapcsolódik és meghajtja a menesztőtárcsát ami az ékszijtárcsa előtt hellyezkedik el, ez egy bütykös lemez, ha ez forog akkor szemmel is látni, hogy a kompresszor müködik.

Üdv: László

Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40



E-mail
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2018.06.16 szombat, 20:21:22 »

sziasztok!
ford mondeo mk3 ülés fűtéses/szellőztetéses anyos oldali ülésről lenne szó.
a fűtés jo... de a szellőztetés nem.... elvileg van alatta egy kis dobozka amire 2 kabel megy.... valaki jart mar igy? otlet? - ha a ventilatorok megkaojak a 12v ot mennek.... erdekes Cheesy
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 13:24:12 »

sziasztok!
ford mondeo mk3 ülés fűtéses/szellőztetéses anyos oldali ülésről lenne szó.
a fűtés jo... de a szellőztetés nem.... elvileg van alatta egy kis dobozka amire 2 kabel megy.... valaki jart mar igy? otlet? - ha a ventilatorok megkaojak a 12v ot mennek.... erdekes Cheesy

Az MK3-as topicban több sikerre számíthasz.. angel
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
spapp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2018.06.22 péntek, 20:22:55 »

Mélyen Tisztelt Publikum!


Az alábbi problémámra nem találok önerőből megoldást!
A légzsák visszajelző ötöt villog. Ez a kormánylégzsák zárlatra, vagy szakadásra utal a modul öndiagnosztikája szerint. Az átvezetőszalag nem szakadt, kiszerelve kimértem. A kábel csatlakozásai nem oxidáltak+kontakt tisztítóval megkínáltam. A légzsák indító modult egy nemproblémás testvérből átszereltem(a saját járművem modulja is oké). A szakadás vagy zárlat továbbra is fennáll. A 3648 db kábelből álló köteget nem bontom szét amíg nem muszály.

Szeretetel várok építő jellegű javaslatokat!

Köszönöm
Naplózva

MK2 1999 1.8i kombi
spapp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2018.06.24 vasárnap, 21:12:35 »

Mélyen Tisztelt Publikum!


Az alábbi problémámra nem találok önerőből megoldást!
A légzsák visszajelző ötöt villog. Ez a kormánylégzsák zárlatra, vagy szakadásra utal a modul öndiagnosztikája szerint. Az átvezetőszalag nem szakadt, kiszerelve kimértem. A kábel csatlakozásai nem oxidáltak+kontakt tisztítóval megkínáltam. A légzsák indító modult egy nemproblémás testvérből átszereltem(a saját járművem modulja is oké). A szakadás vagy zárlat továbbra is fennáll. A 3648 db kábelből álló köteget nem bontom szét amíg nem muszály.

Szeretetel várok építő jellegű javaslatokat!

Köszönöm




Tisztelt Polgártársak!


Valahol Budapest-Mátészalka között az M3-as autópályán 140 km/h haladási sebességnél a villogás megszünt. És azóta sem jelentkezett! Kifogástalanul működik az SRS rendszer.Egy csodálatos öngyógyulás tanui vagyunk testvéreim! HALLELUJJJJJJJA!!!
Naplózva

MK2 1999 1.8i kombi
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 304



E-mail
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2018.07.03 kedd, 07:09:50 »

Sziasztok
Tegnap,ahogy kerestem azt a fránya hátsó ablaktörlő relét,(persze nem lett meg) észre vettem egy furcsaságot. Az enyém ugye CLX,így nincs benne elektromos tükör állítás,de a tükörállító kapcsoló helyén ott van a takaró hátulján,a csatlakozó.... Ez azt is jelenthetné,hogy ha cserélném az ajtó kötegeket,akkor lehetne elektromos tükröm?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 919



E-mail
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2018.07.03 kedd, 12:42:31 »

Sziasztok
Tegnap,ahogy kerestem azt a fránya hátsó ablaktörlő relét,(persze nem lett meg) észre vettem egy furcsaságot. Az enyém ugye CLX,így nincs benne elektromos tükör állítás,de a tükörállító kapcsoló helyén ott van a takaró hátulján,a csatlakozó.... Ez azt is jelenthetné,hogy ha cserélném az ajtó kötegeket,akkor lehetne elektromos tükröm?
Gondolom a tükröket is kéne legalább.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 304



E-mail
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2018.07.03 kedd, 14:56:24 »

Gondolom a tükröket is kéne legalább.

Ez egyértelmű.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 304



E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2018.07.04 szerda, 08:03:15 »

Sziasztok
Kiszerelése nélkül,lehet tudni melyik fajta indítómotor van a kocsiba beépítve? Vagy csak kiszerelés után?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2018.07.27 péntek, 23:18:38 »

Sziasztok!

A gyári kormány távvezérlőről két szál megy a gyári rádióba.Viszont a beletenni készülő fejegységem csak egyet kér. Megoldható ez a probléma?
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2018.08.10 péntek, 15:13:30 »

Ha a generátorm 14,4V-ot tölt szinte fordulatszámtól függetlenül, akkor beteg?Fesszabályzócsere megoldja a hibáját?
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11119



E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2018.08.10 péntek, 16:08:41 »

Ha a generátorm 14,4V-ot tölt szinte fordulatszámtól függetlenül, akkor beteg?Fesszabályzócsere megoldja a hibáját?
Nem beteg. Mennyit kéne töltsön szerinted?
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2018.08.11 szombat, 11:52:11 »

Nem beteg. Mennyit kéne töltsön szerinted?

nekem soknak tűnik, sztem 13,2 lenne a jó, de ezért kérdem. Nomeg fütyül időnként.A másik csendes, és 13,2-13,4 körül töltött az akksin mérve.
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 777



E-mail
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 07:50:30 »

nekem soknak tűnik, sztem 13,2 lenne a jó, de ezért kérdem. Nomeg fütyül időnként.A másik csendes, és 13,2-13,4 körül töltött az akksin mérve.

14,5 körül a normális. Kicsivel 13 felett, az már igaziból kezd gyanúsan kevés lenni. A fütyülést okozhatja simán egy rossz görgő, vagy csapágy, vagy összeér valami, aminek nem kéne, stb. De a feszültség rendben van abszolút.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:35:06 »

14,5 körül a normális. Kicsivel 13 felett, az már igaziból kezd gyanúsan kevés lenni. A fütyülést okozhatja simán egy rossz görgő, vagy csapágy, vagy összeér valami, aminek nem kéne, stb. De a feszültség rendben van abszolút.

Oké, köszi!
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 11:36:20 »

14,5 körül a normális. Kicsivel 13 felett, az már igaziból kezd gyanúsan kevés lenni. A fütyülést okozhatja simán egy rossz görgő, vagy csapágy, vagy összeér valami, aminek nem kéne, stb. De a feszültség rendben van abszolút.

Úgy halom, csak hideg motornál hallom a fütyülést menet közben, olyan mintha a turbó fütyülne, de annak se kellene..Persze ha gyári..De melegen nem hallom..
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 727



E-mail
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2018.08.21 kedd, 12:36:15 »

Uraim!
Jól sejtem, hogy az üzemanyagszint mérő gyakorlatilag egy V-mérő?
Vagyis ha tele van a tartály, a szint jeladójára juttatott 12V-ra nincs kötve ellenállás, így a fullt mutatja.
Ahogy ürül, egyre magasabb ellenállás érték kerül "sorba kötve", így mutat egyre kevesebbet.
A műszeregységem rakoncátlankodik ismét. Most már kettő van belőle, de csak közel azonosak.
Próbálnék a kettőből egyet összehozni.
Köszönöm.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2018.08.22 szerda, 12:14:14 »

Sziasztok!
Szeretném segítségeteket kérni abban, hogy hol találom a külső hőmérséklet szenzort/jeladót digitklímás mk1, mk2 mondeonál.
Esetleg ha valaki képet is tudna küldeni az elhelyezkedésről illetve a kinézetéről azt külön megköszönöm!


mod: MK2-ben megtaláltam 2 db van a lökös aljánál a szellőzőrács két szélén. (digit klímásban)  De! Mk1-ben csak egyet találtam az is csak úgy van a semmiben... Hol lenne a helye?

« Utoljára szerkesztve: 2018.08.23 csütörtök, 20:31:11 írta WildDaemon » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 727



E-mail
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2018.08.24 péntek, 08:11:45 »

Uraim!
A hűtőventilátor honnan kap bekapcsoló jelet?
1. Hőgomba a hűtővíz-körben
2. Klíma
3. ?

Kicsit modifikálnám és ehhez kéne az info.
Előre is köszönöm!
Caruso
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 191


« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2018.08.24 péntek, 17:46:30 »

Uraim!
A hűtőventilátor honnan kap bekapcsoló jelet?
1. Hőgomba a hűtővíz-körben
2. Klíma
3. ?

Kicsit modifikálnám és ehhez kéne az info.
Előre is köszönöm!
Caruso

A sorrend szerintem: Hőgomba - ECU (motorvezérlő)  - ventilátor relé - ventilátor.  Klimánál a kezdő feszültséget a klima kapcsoló. A 3-as tétel nincs.

Üdv: László



Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 727



E-mail
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 08:41:35 »

A sorrend szerintem: Hőgomba - ECU (motorvezérlő)  - ventilátor relé - ventilátor.  Klimánál a kezdő feszültséget a klima kapcsoló. A 3-as tétel nincs.

Üdv: László





Akkor jól sejtettem.
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Oldm4n
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2018.09.12 szerda, 16:19:26 »

Sziasztok, különös jelenséggel kínlódom és segítségre szorulok.

Adott RKB motorkódú MK2. Hidegüzemben jár rendesen, alapjárata stabil, majd, amikor egy KICSIT megmelegedett, mondjuk megmozdul a mutató, de még nincs a normál tartományban, leesik a fordulatszám (de csak akkor, ha megy az autó, álló helyzetben a jelenség nem jelentkezik!) a motor le is áll. Majd megmelegszik és minden fasza, van alapjáratom, süti, ropi, napszemüveg, nagymellű szőke.
 
Tehát - Ha a sebességszenzoron van jel ÉS nem nulla a hőmérséklet DE nem NORMAL, akkor nem emeli meg az alapjárati fordulatszámot tehát a motor menet közben leáll. Ezen feltételek bármelyike nem igaz, a jelenség nincsen. (De. Zavaró. Nagyon! Nem akarok vele együttélni. Működjön normálisan.)

Akkor nagyot romlott a helyzet, amikor a vízhőfokjeladót kicseréltem egy újra. Előtte a húsz évessel csak néha-néha csinálta, az új jeladóval mindig. Katasztrófa. Ha nem muszáj, nem tenném vissza a régit...

Köszönettel, 
Naplózva

MK2, RKB, 1.8b Zetec
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 777



E-mail
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2018.09.12 szerda, 17:27:11 »

Sziasztok, különös jelenséggel kínlódom és segítségre szorulok.

Adott RKB motorkódú MK2. Hidegüzemben jár rendesen, alapjárata stabil, majd, amikor egy KICSIT megmelegedett, mondjuk megmozdul a mutató, de még nincs a normál tartományban, leesik a fordulatszám (de csak akkor, ha megy az autó, álló helyzetben a jelenség nem jelentkezik!) a motor le is áll. Majd megmelegszik és minden fasza, van alapjáratom, süti, ropi, napszemüveg, nagymellű szőke.
 
Tehát - Ha a sebességszenzoron van jel ÉS nem nulla a hőmérséklet DE nem NORMAL, akkor nem emeli meg az alapjárati fordulatszámot tehát a motor menet közben leáll. Ezen feltételek bármelyike nem igaz, a jelenség nincsen. (De. Zavaró. Nagyon! Nem akarok vele együttélni. Működjön normálisan.)

Akkor nagyot romlott a helyzet, amikor a vízhőfokjeladót kicseréltem egy újra. Előtte a húsz évessel csak néha-néha csinálta, az új jeladóval mindig. Katasztrófa. Ha nem muszáj, nem tenném vissza a régit...

Köszönettel, 


A fordos élet gyönyörei... Ha még nem próbáltad meg, akkor egy motorvezérlő újratanítást érdemes megpróbálni, sose lehet tudni, hátha csak ennyi kell.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldm4n
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2018.09.14 péntek, 19:40:06 »

Már tanítottam újra, köszönöm az ötletet. Valami más? Bármi?  rinya
Naplózva

MK2, RKB, 1.8b Zetec
szerelemgyerek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2018.10.05 péntek, 22:47:11 »

sziasztok még most uj vagyok a fórumon.
Kérdésem ford mondeo 2004 tdci 5 sebességes váltonál nehezen lehet kivenni ötödikböl találkozott valaki ijen hibával?
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2018.10.06 szombat, 09:18:41 »

sziasztok még most uj vagyok a fórumon.
Kérdésem ford mondeo 2004 tdci 5 sebességes váltonál nehezen lehet kivenni ötödikböl találkozott valaki ijen hibával?


Szia! Ezt a kérdést a mondeo 3 váltó topicban tedd fel.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


E-mail
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2018.10.08 hétfő, 10:35:28 »

Sziasztok!

Mk2 td mondeonál a hűtőventillátor lassú fokozatát mi kapcsolja, és mikor? Ugyanaz a kapcsolója, mint a gyors fokozatnak, vagy van egy külön kapcsolója, illetve esetleg egy reléje? Úgy tünik, mintha csak a gyors kapcsolna, az "M" betű végénél.
Naplózva

1998 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.