Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:51:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3070485 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:12:17 »

Szevasztok,

A hátsó fékbetéteim kezdenek elfogyni, ez nem baj, de a tárcsa külső részét már nem használja, egyik tárcsánál kevésbé, másiknál jobban, ott csak a rádius belső kétharmadát használja a betét, a maradékon egyhe felületi rozsda látható.

Ha bedobok új betéteket, akkor össze fog kopni az új betét, vagy cseréljek tárcsát is ? (vastagság alapján nem szükséges)

Kösz, FD.

ha még elég vastag, szabályoztasd fel. A nyerget nézd meg rendesen mozog e az úszócsapokon és pucold ki, zsírozd újra a csapokat.
Naplózva
David99
Vendég
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 23:32:48 »

Szerintem az a legtisztább,ha mindenhol légtelenítesz.
Nekem is felhívták rá a figyelmemet,hogy a kuplungnál is légteleníteni kell.Ezt az akkumulátort kiszedve tudod megcsinálni.
Én nem vagyok szerelő de a hagyományos pumpálós módszerrel tökéletesen légtelenítettem.

Elöször  a 4 kereket utana meg a kuplungnál?! Vagy mi a sorrend?!
És a kuplungnál hol és hogy pontosan?!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2016.03.29 kedd, 06:33:18 »

Szevasztok,

A hátsó fékbetéteim kezdenek elfogyni, ez nem baj, de a tárcsa külső részét már nem használja, egyik tárcsánál kevésbé, másiknál jobban, ott csak a rádius belső kétharmadát használja a betét, a maradékon egyhe felületi rozsda látható.

Ha bedobok új betéteket, akkor össze fog kopni az új betét, vagy cseréljek tárcsát is ? (vastagság alapján nem szükséges)

Kösz, FD.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem azok az idők elmúltak amikor az ember fia a tárcsákat szabályoztatja. Mivel a tárcsák szabványvastagsága napjainkban jelentősen csökkent. Így, szabályoztatás után alig marad valami a tárcsából.
Ehelyett javaslom, szerezz be a www.fekmester.hu web oldalról egy "normál EBC" betét garnitúrát.
Az új betéteken lévő szabályozó réteg a legkisebb veszteséggel fogja neked kiigazítani a tárcsa egyenetlen kopását. Így megspórolod a szabályoztatás költségét is. A javasolt betét garnitúra megfelel a gyári minőségnek. A lassulási együtthatója 0.46 ami nem megvetendő. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.17 hétfő, 17:23:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2016.03.29 kedd, 06:41:14 »

Elöször  a 4 kereket utana meg a kuplungnál?! Vagy mi a sorrend?!
És a kuplungnál hol és hogy pontosan?!
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszer légtelenítésére létezik egy alapszabály. Mindig a rendszer legtávolabbi pontjain kezdjük és fokozatosan haladunk a főfékhenger irányába. Mivel a rendszer már kétkörös, a két hátsó bármelyikével kezded, majd a két első és végezetül a kuplung munkahenger. A fék és a kuplungmunkahenger légtelenítése, vagy túlnyomásos vagy vákuum rendszerű készülékkel oldható meg a legbiztonságosabb módon. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2016.03.29 kedd, 07:49:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszer légtelenítésére létezik egy alapszabály. Mindig a rendszer legtávolabbi pontjain kezdjük és fokozatosan haladunk a főfékhenger irányába. Mivel a rendszer már kétkörös, a két hátsó bármelyikével kezded, majd a két első és végezetül a kuplung munkahenger. A fék és a kuplungmunkahenger légtelenítése, vagy túlnyomásos vagy vákuum rendszerű készülékkel oldható meg a legbiztonságosabb módon. wave
Tisztelettel László! worship

Ford szervizben anno pont az ellenkezőjét csinálták. Elsőnek a kuplung, utána első kerekek és hátsók.

Ebben is van logika amúgy, hiszen a legtávolabbi ponton kezdve vannak köztes leágazások, ahol még a régi folyadék van, ami nem jó, ha esetleg bármiért visszafolyik. Ha a tartálytól sorban mindig a legközelebbi elágazás végén lévő eszközt légtelenítjük, akkor ez sokkal kevésbé fordulhat elő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2016.03.29 kedd, 08:48:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo első féknyergek igen ritkán hibásodnak meg. Természetesen ettől még előfordulhat probléma velük.
Javaslom a következőket.
Külön-külön álló és járó motor esetén fékezz rá. Fékezés után a problémás oldalon ellenőrizd le, hogy a betétek megfelelően eltávolodnak e a tárcsától. Ha nem old fel a rendszer, akkor először az úszócsapokat ellenőrizni és megfelelően fékzsírral leápolni. Ha ezek után se old fel akkor ebben az oldalban még levegő van ami a fékezéskor felmelegszik és kitágul ami nem engedi a betéteket alap helyzetbe állni. wave
Tisztelettel László! worship
Megtörtént hétvégén a nagyszervíz,csúszkák könnyen járnak,fékolaj cserélve ,légtelenítve.Majd hazafelé egy autopályán megint elkezdett az autó húzni egyik oldalra,letérve róla,megálltam motorfékkel és kérifékkel, a jobb oldali tárcsa hideg a bal forró(ha felmelegszik a rendszer van egy szakaszos hang a kerék felől).A problémám még mindig nem oldódott meg. A fennmaradt lehetőség(ek) talán még a kerékcsapágy.De semmi rendellenes hang nem jön a kerék felöl,bugás vagy egyéb morgó hang.Lehet ,hogy az lenne rossz és onnan melegszik az egész rendszer?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2016.03.29 kedd, 09:11:13 »

Megtörtént hétvégén a nagyszervíz,csúszkák könnyen járnak,fékolaj cserélve ,légtelenítve.Majd hazafelé egy autopályán megint elkezdett az autó húzni egyik oldalra,letérve róla,megálltam motorfékkel és kérifékkel, a jobb oldali tárcsa hideg a bal forró(ha felmelegszik a rendszer van egy szakaszos hang a kerék felől).A problémám még mindig nem oldódott meg. A fennmaradt lehetőség(ek) talán még a kerékcsapágy.De semmi rendellenes hang nem jön a kerék felöl,bugás vagy egyéb morgó hang.Lehet ,hogy az lenne rossz és onnan melegszik az egész rendszer?

Kicsi a valószínűsége. Nekem olyan volt a kerékcsapágyam, hogy a kereket és a féktárcsát levéve róla alig tudtam kézzel megforgatni, és még akkor sem húzott oldalra az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2016.03.29 kedd, 09:16:08 »

Sziasztok

Nekem is beragadt a bal hátsó féknyergen lévő kézifékkar. Behúzom-kiengedem a kéziféket és utánna a kis kart a féknyergen kézzel kell visszatolnom, hogy ne maradjon benn. Már tisztogattam, olajoztam, pecegtettem, rezegtettem csak kézzel kell visszanyomnom. Az nyújthat valamilyen megoldást, ha a a kis kart rögzítő torx csavaron lazítok?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2016.03.29 kedd, 09:38:59 »

Az én kocsim ESP-s, nem lett volna elegendő egy sima légtelenítés a rendszeren?

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2016/03/26/melegszik_a_fek/
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2016.03.29 kedd, 09:40:54 »

Kicsi a valószínűsége. Nekem olyan volt a kerékcsapágyam, hogy a kereket és a féktárcsát levéve róla alig tudtam kézzel megforgatni, és még akkor sem húzott oldalra az autó.

AndyA
Arra gondoltam ,hogy a csapágy melegíti a tárcsát ami "megdagad" és ezáltal az egyik oldalon kicsit befog a fék ,így húz az egyik irányba.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:31:26 »

Ford szervizben anno pont az ellenkezőjét csinálták. Elsőnek a kuplung, utána első kerekek és hátsók.

Ebben is van logika amúgy, hiszen a legtávolabbi ponton kezdve vannak köztes leágazások, ahol még a régi folyadék van, ami nem jó, ha esetleg bármiért visszafolyik. Ha a tartálytól sorban mindig a legközelebbi elágazás végén lévő eszközt légtelenítjük, akkor ez sokkal kevésbé fordulhat elő.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előző hszben írtam a féket 2 módon lehet légteleníteni. Túlnyomásos és vákuumos módszerrel. Szerintem egyik módszerrel sem maradhat régi folyadék és légbuborék a rendszerben. Az egyik esetben kinyomja a másik esetben a vákuum kiszívja a rendszerben lévő folyadékot és buborékokat.
Viszont a kuplung szempontjából nem mindegy. Túlnyomásos rendszer esetén a tiszta folyadékkal feltöltött tágulási tartály(ne nyomjuk be a rendszerbe a nem megfelelő fékfolyadékot) felől kell kezdeni, és első a kuplung munkahenger.
Mivel ez a tér nincs kapcsolatban a főfékhenger körével csak a kiegyenlítő tartállyal. A kuplung légtelenítése vagy folyadékcseréje után viszont a sorrend tetszőleges lehet.  
Vákuumos rendszer esetén, szintén a tiszta fékfolyadékkal töltött tartállyal és a kuplunggal kezdünk. Utána a féklégtelenítés sorrendje szintén lényegtelen. Itt viszont gondoskodni kell arról, hogy a tágulási tartály álladóan tele legyen mert fennáll a levegő beszívás veszélye. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 10:33:16 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2016.03.29 kedd, 10:52:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előző hszben írtam a féket 2 módon lehet légteleníteni. Túlnyomásos és vákuumos módszerrel. Szerintem egyik módszerrel sem maradhat régi folyadék és légbuborék a rendszerben. Az egyik esetben kinyomja a másik esetben a vákuum kiszívja a rendszerben lévő folyadékot és buborékokat.
Viszont a kuplung szempontjából nem mindegy. Túlnyomásos rendszer esetén a tiszta folyadékkal feltöltött tágulási tartály(ne nyomjuk be a rendszerbe a nem megfelelő fékfolyadékot) felől kell kezdeni, és első a kuplung munkahenger.
Mivel ez a tér nincs kapcsolatban a főfékhenger körével csak a kiegyenlítő tartállyal. A kuplung légtelenítése vagy folyadékcseréje után viszont a sorrend tetszőleges lehet.  
Vákuumos rendszer esetén, szintén a tiszta fékfolyadékkal töltött tartállyal és a kuplunggal kezdünk. Utána a féklégtelenítés sorrendje szintén lényegtelen. Itt viszont gondoskodni kell arról, hogy a tágulási tartály álladóan tele legyen mert fennáll a levegő beszívás veszélye. wave
Tisztelettel László! worship  
A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2016.03.29 kedd, 14:07:09 »

A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.
Tisztelt Fórumtárs!
Az elv jó, de a tágulási tartályban lévő folyadék kevés a rendszerben történő teljes fékfolyadékcseréhez. A teljes cseréhez általában 0.8-0.9 l fékfolyadék szükségeltetik. Ha van egy kis időd, kedved, és műszaki érzéked, olvasd el majd készítsd el a FAQ topikban, a cikket a túlnyomásos fékfolyadék cserélő és légtelenítő készülékről, ami mindössze pár ezer Ft-ból megvan. Többet nem lesz gond a fékfolyadék csere és a légtelenítés. Ráadásul mindezt egy magad csinálhatod és még a pedált sem kell taposni, a légtelenítés viszont tökéletes lesz.
A kuplungot nem tudod a fékpedállal légteleníteni!!!
Vákuumpumpa, vagy túlnyomásos légtelenítő készülék kell hozzá. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 16:07:47 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:38:31 »

A mi légtelenítésünk abból ált ,hogy leszívtuk a tartályból a folyadékot,feltöltöttük frissel,majd a távolabbitól végigmenve míg nem jött a friss olaj addig csináltuk a légtelenítést.

Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.  wave
Ilyet vettem:
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:10:06 »

Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.  wave
Ilyet vettem:


Azt is elárulod, hogy hol vetted ?  worship
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:51:11 »

Válasz
Azt is elárulod, hogy hol vetted ?  worship

Direkt nem írtam, mert itt svédországban vettem, viszont egy sima barkács áruházban vettem, aminek van autós részlege. Mint Mo-on az OBI, Praktiker vagy Baumax. Átszámítva kb. 2300 Ft volt.
Gyors guglival ez az első találat, biztos lehet olcsóbbat is találni, azt már rád bízom.  Wink
http://hegesztescentrum.hu/jonnaswey-szerszamok/feklegtelenito.html
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2016.03.29 kedd, 17:56:55 »

Direkt nem írtam, mert itt svédországban vettem, viszont egy sima barkács áruházban vettem, aminek van autós részlege. Mint Mo-on az OBI, Praktiker vagy Baumax. Átszámítva kb. 2300 Ft volt.
Gyors guglival ez az első találat, biztos lehet olcsóbbat is találni, azt már rád bízom.  Wink
http://hegesztescentrum.hu/jonnaswey-szerszamok/feklegtelenito.html
baumax már biztos nem nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:03:31 »

baumax már biztos nem nyes

Bezártak?  wow1  Nem járok haza gyakran.  Bocsi.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:07:03 »

Én kb. 2000 Ft-ért vettem vákuumos légtelenítőt. Hibátlanul működik. Én csak azért vettem a vákuumost mert a Haynes vastag betűvel tiltja az ABS-el felszerelt autók túlnyomással történő légtelenítését.
De ilyen szinten nem értek a dolgokhoz, hogy miért. Ha László kollégának gond nélkül megy akkor biztos jó.  wave
Ilyet vettem:
[img width=600 height=600]http://images.biltema.com/PAXToImageService.svc/altimage/xlarge/19-1531_xl_1.jpg[/img
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford TIS javítási, műszaki adaptációja, megengedi a túlnyomásos féklégtelenítési eljárást.
Egy kikötéssel.
A túlnyomás értéke nem haladhatja meg az 1 bar nyomást, az ABS rendszer védelme miatt. Az általad vett vákuumos légtelenítő kifogástalan készülék. Viszont ennek a készüléknek vagy még egy változata amihez nem árt ha van az ember fiának egy jól működő kompresszora. Felhívnám a figyelmet a vákuumos légtelenítő használata esetén, fokozottan ügyelni kell a tágulási tartályban lévő folyadékszintre. Ellenkező estben a tartály kiürülésével a készülék folyadék helyett, levegőt szív be. A vákuumos légtelenítővel gyerekjáték a kuplung légtelenítése. Tiszta friss folyadékkal feltöltjük a tágulási tartályt. A sebváltón lévő kuplung munkahenger légtelenítőcsavarjára ráhelyezünk egy megfelelő vastagságú átlátszó PVC csövet. Melyet összekapcsolunk a légtelenítő készülékkel. A megfelelően beüzemelt légtelenítővel a megnyitott légtelenítő csavaron át, leszívatjuk a fékfolyadékot mindaddig, még a folyadék színe teljesen tiszta nem lesz. Ezek után a légtelenítő csavart elzárva a kuplung munkahenger légtelenítése kész. Ne feledjük a tágulási tartályban a folyadékot pótolni. Ezek után a teljes fékrendszer légtelenítése hasonló módon történhet. A légtelenítő készüléket rendkívül olcsón vetted. A hasonló készülékek piaci ára 11-20 ezer ft között mozog.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 21:28:13 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2016.03.29 kedd, 18:57:26 »

Válasz
A túlnyomás értéke nem haladhatja meg az 1 bar nyomást, az ABS rendszer védelme miatt.

Akkor most már tudom az okát. Köszönöm.  worship  Erre nem tért ki a Haynes.
Valóban kell a készülékhez egy kompresszor, ezt nem említettem. Én évekkel ezelőtt vettem akció keretében, nagyon olcsón. Most átszámítva 5900 Ft, ami még mindig rendkívül kedvező: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Bromssystem/Bromshydraulik/Bromsok/Bromsluftare-2000031634/
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.29 kedd, 18:59:58 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2016.03.29 kedd, 19:59:05 »

Bezártak?  wow1  Nem járok haza gyakran.  Bocsi.
egy jó ideje már nincs baumax az országban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2016.03.30 szerda, 07:02:19 »

Akkor most már tudom az okát. Köszönöm.  worship  Erre nem tért ki a Haynes.
Valóban kell a készülékhez egy kompresszor, ezt nem említettem. Én évekkel ezelőtt vettem akció keretében, nagyon olcsón. Most átszámítva 5900 Ft, ami még mindig rendkívül kedvező: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Bromssystem/Bromshydraulik/Bromsok/Bromsluftare-2000031634/
Miért nem úgy oldották meg ,hogy egy karral pumpálva hozol létre vákumot,minek még egy kompresszor is rá?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2016.03.30 szerda, 07:45:57 »

Miért nem úgy oldották meg ,hogy egy karral pumpálva hozol létre vákumot,minek még egy kompresszor is rá?

Van, de azt csak motorkerékpárakhoz használják. Nem tudom miért, László kolléga biztos vagyok benne hogy tudja.  :worship http://www.motorcycleforum.com/showthread.php?t=111948:


Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:14:43 »

Van, de azt csak motorkerékpárakhoz használják. Nem tudom miért, László kolléga biztos vagyok benne hogy tudja.  :worship http://www.motorcycleforum.com/showthread.php?t=111948:

http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Car-Auto-Diesel-Brake-Bleeder-Fluid-Vacuum-Pump-Tester-Gauge-Kit-Box-/162020143010?hash=item25b9272fa2:g:000AAOSwZ8ZW9~lK

20 font postával együtt, és nem kell hozzá kompreszzor, és még a turbonyomást is meg lehet vele mérni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2016.03.30 szerda, 09:44:10 »

http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Car-Auto-Diesel-Brake-Bleeder-Fluid-Vacuum-Pump-Tester-Gauge-Kit-Box-/162020143010?hash=item25b9272fa2:g:000AAOSwZ8ZW9~lK

20 font postával együtt, és nem kell hozzá kompreszzor, és még a turbonyomást is meg lehet vele mérni. Smiley

AndyA

Na tessék! Én lusta voltam guglizni.  hehe
Nagyon pöpec, köszi AndyA!  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2016.03.30 szerda, 10:23:14 »

Na tessék! Én lusta voltam guglizni.  hehe
Nagyon pöpec, köszi AndyA!  worship

Itthon pontosan ugyanezt 27 ezerért árulják... wow1 Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2016.03.30 szerda, 10:33:43 »

Itthon pontosan ugyanezt 27 ezerért árulják... wow1 Sad

AndyA

Na pont ezért van ebay.  taps Lehet rendelek egyet, akkor tudok légteleníteni itt a parkolóban is.  nyes
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2016.03.30 szerda, 11:48:36 »

Na pont ezért van ebay.  taps Lehet rendelek egyet, akkor tudok légteleníteni itt a parkolóban is.  nyes

Én már megrendeltem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2016.03.30 szerda, 12:51:52 »

Én már megrendeltem. Smiley

AndyA

 eljen  taps te nem gatyázol  Cool
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2016.03.30 szerda, 15:25:36 »

eljen  taps te nem gatyázol  Cool

Napok óta ez megy... Smiley

Foglalkozom 3-4 dologgal itthon, és mindig belefutok valamibe, hogy ilyen vagy olyan apróságra lenne szükség. Keressük meg, hol kapni. OK, megvan, hogyér' adják? Sok, de ha raktáron van, belefér, hogy azonnal van. De nincs raktáron, 5-7 nap, akármennyi, rendelhető. Na B+, akkor megrendelem a harmadáért-negyedéért eBay-ről, és ugyanúgy 5-7 nap alatt jön meg...  falbav falbav falbav falbav falbav

Feladtam vagy 4 rendelést mostanában, lézernyomtató tonertól IDE-SATA konverterig minden vacakra. Smiley

Másik:

A motoromhoz kerestem villavédő gumiharmonikát. Gyárilag nincs se rajta, se hozzá. A Harley Davidsonokhoz utángyártott egyik fajta pont passzos. OK, keressük meg, ki a magyar forgalmazó. Fasza, két saroknyira van az egyik. Írok neki. Válasz: X Euroba kerül, jövő hét péntekre megvan, és nincs 30 Euro szállítási költség sem, mert egy haver elhozza Hollandiából ingyen.

WTF?!?!?! Írtam neki, hogy ember, 30 Euro szállítási költségért én is meg tudom rendelni Holandiából, ahhoz nekem nem kell magyar forgalmazó...! Hol él az ilyen, nem hallott még az Internetről?!?! (E-mailben kommunikáltunk... Cheesy) A forgalmazó nem azért forgalmazó, hogy (nagyjából) annyiért adja a cuccot, amennyiért a holland anyacég HBollandiában...?! Hogyhogy szállítási költség? Milyen színű...?!?! falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 12:13:36 »

Napok óta ez megy... Smiley

Foglalkozom 3-4 dologgal itthon, és mindig belefutok valamibe, hogy ilyen vagy olyan apróságra lenne szükség. Keressük meg, hol kapni. OK, megvan, hogyér' adják? Sok, de ha raktáron van, belefér, hogy azonnal van. De nincs raktáron, 5-7 nap, akármennyi, rendelhető. Na B+, akkor megrendelem a harmadáért-negyedéért eBay-ről, és ugyanúgy 5-7 nap alatt jön meg...  falbav falbav falbav falbav falbav

Feladtam vagy 4 rendelést mostanában, lézernyomtató tonertól IDE-SATA konverterig minden vacakra. Smiley

Másik:

A motoromhoz kerestem villavédő gumiharmonikát. Gyárilag nincs se rajta, se hozzá. A Harley Davidsonokhoz utángyártott egyik fajta pont passzos. OK, keressük meg, ki a magyar forgalmazó. Fasza, két saroknyira van az egyik. Írok neki. Válasz: X Euroba kerül, jövő hét péntekre megvan, és nincs 30 Euro szállítási költség sem, mert egy haver elhozza Hollandiából ingyen.

WTF?!?!?! Írtam neki, hogy ember, 30 Euro szállítási költségért én is meg tudom rendelni Holandiából, ahhoz nekem nem kell magyar forgalmazó...! Hol él az ilyen, nem hallott még az Internetről?!?! (E-mailben kommunikáltunk... Cheesy) A forgalmazó nem azért forgalmazó, hogy (nagyjából) annyiért adja a cuccot, amennyiért a holland anyacég HBollandiában...?! Hogyhogy szállítási költség? Milyen színű...?!?! falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA


Nem érted te ezt. Valamiből ki kell termelni a főnök fizetését.  vigyor3   Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 13:11:36 »

Sziasztok
kéziék behuzásakor a jobb oldalon nem mordul a fékbovden bal oldalon igen.a fékkar müködik a fékkel eggyütt mehanikusan mozgatva.
kötél csere vagy valami más a hiba?ha cserélni kell akkor oldalanként van egy egy hosszú elég azt vagy a rövidet is a fékkaron?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 13:26:10 »

Sziasztok
kéziék behuzásakor a jobb oldalon nem mordul a fékbovden bal oldalon igen.a fékkar müködik a fékkel eggyütt mehanikusan mozgatva.
kötél csere vagy valami más a hiba?ha cserélni kell akkor oldalanként van egy egy hosszú elég azt vagy a rövidet is a fékkaron?

Bowden csere, a hosszabbik. Nem kell a rövidet cserélni, csak ha kézifékkart is cserélsz.
Nézd meg azért miért szorult meg a rossz oldal (rozsda, mechanikus sérülés, szakadás) mert lehet a másik oldal sincs messze a haláltól, bár én
kicserélném mind 2 oldalt mert utálom a hőpajzsot leszedegetni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 13:29:10 »

Bowden csere, a hosszabbik. Nem kell a rövidet cserélni, csak ha kézifékkart is cserélsz.
Nézd meg azért miért szorult meg a rossz oldal (rozsda, mechanikus sérülés, szakadás) mert lehet a másik oldal sincs messze a haláltól, bár én
kicserélném mind 2 oldalt mert utálom a hőpajzsot leszedegetni.
Értem köszöntem  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
David99
Vendég
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 15:04:57 »

Na légtelenítettük mind a 4 keréknél elég sokszor! És semmit se fog még mindig a fékem, nem is keményedik fel...betudom nyomni tövig a fékpedált!
Kérdés a Kuplungnál hol tudok légteleníteni?
Lehet e az ABS levegős és csak géppel lehet légteleníteni?!
Már elképzelésem nincs mi lehet a kocsit meg nem tudom használni!  falbav falbav falbav falbav
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 15:16:03 »

Na légtelenítettük mind a 4 keréknél elég sokszor! És semmit se fog még mindig a fékem, nem is keményedik fel...betudom nyomni tövig a fékpedált!
Kérdés a Kuplungnál hol tudok légteleníteni?
Lehet e az ABS levegős és csak géppel lehet légteleníteni?!
Már elképzelésem nincs mi lehet a kocsit meg nem tudom használni!  falbav falbav falbav falbav


Valamit nem jól csináltok....
Hogy csináltátok?
Kuplung légtelenítője a váltóharangnál van (akksi alatt kb).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
David99
Vendég
« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 15:22:59 »



Valamit nem jól csináltok....
Hogy csináltátok?
Kuplung légtelenítője a váltóharangnál van (akksi alatt kb).


Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 17:48:07 »

Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?
Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom olvass vissza néhány oldalt figyelmesen. Pontosan le van írva hogyan és mivel, miként, lehet légteleníteni. A kuplung légtelenítést egyenlőre felejtsd el. Azzal ráérsz majd akkor foglalkozni amikor a féked már rendben van. A kuplung légtelenítés is le van írva, pár hsz el előrébb.
 
Senkit nem akarok megbántani, vagy kioktatni, de azt tapasztalom a fórumtársaknál, hogy nem tudnak, nem akarnak vagy nem szeretnek olvasni. Pedig ha vennék a fáradtságot akkor egy kis olvasással nagyon sok hasznos infót begyűjthetnének. Ha mind ezek után van még problémás téma, akkor kell és érdemes célirányosan kérdezni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.03 vasárnap, 17:54:23 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 20:10:24 »

Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!
Előzmény, h teljesen kifogyott az olaj a tartályból.... Attol lehet a féknyergeken kivül máshol is levegős?

"Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!"  +visszazár a légtelenítő csvar! Aztás ismételni míg nem jön a friss olaj-vagy más színúű vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2016.04.03 vasárnap, 21:19:35 »

"Háulrol előre, párat pumpál bent tart, légteleníto csavar kinyit, olaj jön ki, levegőtlen!"  +visszazár a légtelenítő csvar! Aztás ismételni míg nem jön a friss olaj-vagy más színúű vigyor3
Közben ügyelni rá hogy legyen olaj a tartályban!  wave Mert lehet az egészet újból kezdeni.   eplus2
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 07:41:36 »

Sziasztok!

Ismét kérném a segítségeteket.
Adott egy 2003 12. havi gyártású autó (ami az aláírásomban szerepel). A bal hátsó féknél valami megszorul, és folyamatosan fékez, ami ugye melegedést okoz (tárcsa+betét+felni). Amennyire az utánaolvasásokból ki sikerült vennem, ez még sajnos a "berohadós" fajta. Kívülről szemre nem tűnik annyira problémásnak, de valami még sem jó. Mivel már megnéztük, és egyelőre nincs meg a hiba oka, a féknyereg cseréje előtt azért még kipróbálnánk hasznos ötleteket.
Amire pl. kíváncsi vagyok, hogy ha jól értelmeztem, akkor a dugattyú hátulja menetes. Miért? Csak a kézifék miatt? És mit eredményez, ha pl. beljebb/kintebb tekerem 1-2 teljes fordulatot?

Esetleg valakinek van robbantott ábrája, fotója a dugattyú szereléséről? Olvastam a faq-ban László írását, de eléggé vizuális típus vagyok, így első körben látatlanban nem vágnék bele a teljes felújításba.

Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 08:08:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Javaslom olvass vissza néhány oldalt figyelmesen. Pontosan le van írva hogyan és mivel, miként, lehet légteleníteni. A kuplung légtelenítést egyenlőre felejtsd el. Azzal ráérsz majd akkor foglalkozni amikor a féked már rendben van. A kuplung légtelenítés is le van írva, pár hsz el előrébb.
 
Senkit nem akarok megbántani, vagy kioktatni, de azt tapasztalom a fórumtársaknál, hogy nem tudnak, nem akarnak vagy nem szeretnek olvasni. Pedig ha vennék a fáradtságot akkor egy kis olvasással nagyon sok hasznos infót begyűjthetnének. Ha mind ezek után van még problémás téma, akkor kell és érdemes célirányosan kérdezni. wave
Tisztelettel László! worship
Ez jó ötlet feltéve ha tudja az ember ha vissza olvas pár oldalt akkor azt fogja olvasni ami számára lényeges.Vagy végig olvasni ezt a 144 oldalt mert valahol már volt róla szó.Aki itt lakik a fórumon annan nem okoz gondot ,hogy meddig lapozzon vissza de az nem is tesz fel komolyabb kérdést mert azokon már rég tul van.Akik kérdeznek viszont hiba esetén érdeklödnek.Gondolom én.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.04 hétfő, 08:12:42 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 08:48:11 »

Sziasztok!

Ismét kérném a segítségeteket.
Adott egy 2003 12. havi gyártású autó (ami az aláírásomban szerepel). A bal hátsó féknél valami megszorul, és folyamatosan fékez, ami ugye melegedést okoz (tárcsa+betét+felni). Amennyire az utánaolvasásokból ki sikerült vennem, ez még sajnos a "berohadós" fajta. Kívülről szemre nem tűnik annyira problémásnak, de valami még sem jó. Mivel már megnéztük, és egyelőre nincs meg a hiba oka, a féknyereg cseréje előtt azért még kipróbálnánk hasznos ötleteket.
Amire pl. kíváncsi vagyok, hogy ha jól értelmeztem, akkor a dugattyú hátulja menetes. Miért? Csak a kézifék miatt? És mit eredményez, ha pl. beljebb/kintebb tekerem 1-2 teljes fordulatot?

Esetleg valakinek van robbantott ábrája, fotója a dugattyú szereléséről? Olvastam a faq-ban László írását, de eléggé vizuális típus vagyok, így első körben látatlanban nem vágnék bele a teljes felújításba.

Köszönöm a válaszokat.

Keresd meg a nyergen a kis kart, amire a kézifék kötél csatlakozik. Fogj egy kalapácsot és ütögesd meg hátrafele, amíg a másik oldala el nem éri a kis bütyköt. Ha ez megvan, akkor próba, már nem foghat be. Ezt követően amíg nem oldod meg a problémát, ne használd a kézifékét.

Menetes dugattyú: igen, a kézifék miatt.
Kifele tekered: nem tudod majd felrakni a nyerget.
Befele tekered: automatikusan be fogja állítani magát "kifele".
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 09:48:32 »

Keresd meg a nyergen a kis kart, amire a kézifék kötél csatlakozik. Fogj egy kalapácsot és ütögesd meg hátrafele, amíg a másik oldala el nem éri a kis bütyköt. Ha ez megvan, akkor próba, már nem foghat be. Ezt követően amíg nem oldod meg a problémát, ne használd a kézifékét.

Menetes dugattyú: igen, a kézifék miatt.
Kifele tekered: nem tudod majd felrakni a nyerget.
Befele tekered: automatikusan be fogja állítani magát "kifele".

Köszönöm, délután próba  worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
molnare
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2016.04.04 hétfő, 17:39:25 »

Ez jó ötlet feltéve ha tudja az ember ha vissza olvas pár oldalt akkor azt fogja olvasni ami számára lényeges.Vagy végig olvasni ezt a 144 oldalt mert valahol már volt róla szó.Aki itt lakik a fórumon annan nem okoz gondot ,hogy meddig lapozzon vissza de az nem is tesz fel komolyabb kérdést mert azokon már rég tul van.Akik kérdeznek viszont hiba esetén érdeklödnek.Gondolom én.
Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.
Naplózva

MONDEO 2.0I 16V GHIA (2003.07 146HP B5Y)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2016.04.05 kedd, 06:30:16 »

Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.
Tisztelt Fórumtárs!
 eljen eljen eljen
Tisztelettel László worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2016.04.05 kedd, 06:55:55 »

Én először a jobb felső sarokban lévő keresőt használom az adott témában. Ha így nem találok kielégítő hozzászólást, akkor kérdezek.

Kb ennyi és woálá  wave eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 13:41:33 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol és hogyan lehet állítani a kéziféken?
Szinte újak a betétek és a tárcsa, tökig felhúzom a kézifékkart és semmi nem történik, majdnem csak semmit nem fog.
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 14:43:02 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol és hogyan lehet állítani a kéziféken?
Szinte újak a betétek és a tárcsa, tökig felhúzom a kézifékkart és semmi nem történik, majdnem csak semmit nem fog.
Előre is köszönöm a segítséget.

Típushiba a kézifékkar önbeállójának meghibásodása, aminek autimatikusan állítania kéne. Cserélni kell manuálisra.
Naplózva
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 19:08:15 »

Típushiba a kézifékkar önbeállójának meghibásodása, aminek autimatikusan állítania kéne. Cserélni kell manuálisra.

Köszönöm a segítséget.
Sejtettem, hogy ilyesmi lesz, mármint cserélni valamit.
Hogy ezen az autón minden típushiba ami meghibásodik......
Annyi segítséget kérnék még, hogy ezt lentről vagy fentről szerelhető?
Gondolom az egész kart ki kell vele cserélni.
Nem találtam a neten alkatrészt hozzá, hogy beírtam a keresőbe ezt az önbeállót.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.