Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:35:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069179 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2010.03.17 szerda, 13:39:10 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.17 szerda, 13:28:17
Köszi!
Valóban lesz közelebb, de nem annyira egyszerű, mint gondoltam.
Több csapágyboltot is felhívtam és nem volt nekik. Most találtam egy boltot, megnézem, mit árulnak.
Lehet szét lehet szedni, de összerakni már nem
.
Kipróbálom a rugót, remélem ennyi elég lesz.
Hát még probáld meg jobb barkácsboltban nekem olyan egyszerűnek tünt elmentem az első boltba és volt biztos szerencsém volt
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2010.03.17 szerda, 14:33:54 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.17 szerda, 13:39:10
Hát még probáld meg jobb barkácsboltban nekem olyan egyszerűnek tünt elmentem az első boltba és volt biztos szerencsém volt
Sikerült vennem, de kétfajtát is vettem, mert nem tudtam eldönteni, melyik lenne a jobb. Hétvégén fogom beszerelni.
Én több boltot is felhívtam és nem volt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2010.03.17 szerda, 16:50:04 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.17 szerda, 14:33:54
Sikerült vennem, de kétfajtát is vettem, mert nem tudtam eldönteni, melyik lenne a jobb. Hétvégén fogom beszerelni.
Én több boltot is felhívtam és nem volt.
Ha beválik, majd légy szíves írd meg a rugó és a beszerzési hely paramétereit. Ugye rozsdamentes anyagból van?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2010.03.17 szerda, 21:52:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.03.17 szerda, 16:50:04
Ha beválik, majd légy szíves írd meg a rugó és a beszerzési hely paramétereit. Ugye rozsdamentes anyagból van?
Rendben. Szerintem nem rozsdamentes. De nem biztos.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2010.03.17 szerda, 22:20:16 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.07 vasárnap, 10:22:08
Nálam ESP van benne és nem írja külön a mikromacsek a vészfékaszisztenst. Bár gondolom az ESP-nek lehet része. Az enyémről ezt találtam macskában:
DYNAMIC STABILITY CONTROL : ELECT.STAB.SZABÁLYOZÁSSAL
BRAKE EMERGENCY ASSIST : FÉK VÉSZSEGÍTSÉG NÉLKÜL
BLOKKOLÁSGÁTLÓ RENDSZER : NÉGYKERÉKRE HATÓ BLOKKOLÁSGÁTLÓVAL
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER : KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZERREL
Ha valaki ad ESP nélküli alvázszámot megnézhetjük.
Szia!
Megnéznéd az enyémet is?
WF0WXXGBBW1M89490
Köszi
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2010.03.17 szerda, 23:32:35 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.03.17 szerda, 22:20:16
Szia!
Megnéznéd az enyémet is?
WF0WXXGBBW1M89490
Köszi
2001.03.30
KOMBI
2,0L DURATORQ DI (115PS)
LUGANO KÉK
BRAKE EMERGENCY ASSIST : FÉK VÉSZHELYZETI SEGÍTSÉGGEL
BLOKKOLÁSGÁTLÓ RENDSZER : NÉGYKERÉKRE HATÓ BLOKKOLÁSGÁTLÓVAL
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2010.03.18 csütörtök, 10:20:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.03.17 szerda, 23:32:35
2001.03.30
KOMBI
2,0L DURATORQ DI (115PS)
LUGANO KÉK
BRAKE EMERGENCY ASSIST : FÉK VÉSZHELYZETI SEGÍTSÉGGEL
BLOKKOLÁSGÁTLÓ RENDSZER : NÉGYKERÉKRE HATÓ BLOKKOLÁSGÁTLÓVAL
Szia!
Ha ráérsz, megnéznéd az enyémet is: WF05XXGBB52S36039?
Köszönöm előre is!
u.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2010.03.20 szombat, 21:00:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.03.17 szerda, 16:50:04
Ha beválik, majd légy szíves írd meg a rugó és a beszerzési hely paramétereit. Ugye rozsdamentes anyagból van?
Megcsináltul ma a kéziféket is.
Betettük a rugót, most már mindkét oldalon egyből visszamegy teljesen a kis kar. Meglátjuk, meddig bírja.
A betett rugó paraméterei: hossz: 7,6 cm, átmérő: 1,2 cm. Az átmérő lehetne nagyobb is, mert alig ment rá a gumi védőcuccra, szerintem inkább 1,5 cm jobb lett volna.
De így se rossz, csak nagyon passzentos.
Itt
vettem a rugókat.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2010.03.20 szombat, 22:16:51 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.20 szombat, 21:00:01
Megcsináltul ma a kéziféket is.
Betettük a rugót, most már mindkét oldalon egyből visszamegy teljesen a kis kar. Meglátjuk, meddig bírja.
A betett rugó paraméterei: hossz: 7,6 cm, átmérő: 1,2 cm. Az átmérő lehetne nagyobb is, mert alig ment rá a gumi védőcuccra, szerintem inkább 1,5 cm jobb lett volna.
De így se rossz, csak nagyon passzentos.
Itt
vettem a rugókat.
Köszi.
A héten felraktam a nyárigumit és ellenőriztem a kéziféket. A kart visszahúzza a rugó, de a kötélen egy picit lazítanom kell.
Egy alkalommal hallottam, amint elkezdett nyikorogni a jobb hátsó fék. Amikor hazértem még szólt a halk nyikk-nyikk. A fék enyhén meleg volt, de a kis kar teljesen alapállapotban volt.
Elképzelhető, hogy a nyikorgás a hibás állapot után jelentkezik?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 09:32:27 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.03.20 szombat, 22:16:51
Köszi.
A héten felraktam a nyárigumit és ellenőriztem a kéziféket. A kart visszahúzza a rugó, de a kötélen egy picit lazítanom kell.
Egy alkalommal hallottam, amint elkezdett nyikorogni a jobb hátsó fék. Amikor hazértem még szólt a halk nyikk-nyikk. A fék enyhén meleg volt, de a kis kar teljesen alapállapotban volt.
Elképzelhető, hogy a nyikorgás a hibás állapot után jelentkezik?
Szerintem nem ment vissza teljesen a kar, kicsit hozzáértek a betétek a tárcsához, a rázkódás miatt azonban végül csak visszahúzódtak. Nekem pont ez volt, azért tettem be a rugót, hogy rögtön visszamenjen a kar.
Amúgy a Ford szervizben a szerelő srác azt mondta, hogy még nem látott olyan Mondeot, amelyiknél ne érnének hozzá a betétek kissé a tárcsához, de egyébként minden rendben a fékkel. És az enyémnél is így van. Megforgatom a kereket, és lehet hallani, ahogy súrol a fék. De nem fékezi a kereket.
A bicajomnál hasonló a helyzet, de ott más okok miatt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 10:56:06 »
Örülök ,hogy jó lett nekem is jó azóta is.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2010.03.21 vasárnap, 13:38:04 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.21 vasárnap, 10:56:06
Örülök ,hogy jó lett nekem is jó azóta is.
Köszi a segítséget!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zolie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 12:58:23 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.20 szombat, 21:00:01
Megcsináltul ma a kéziféket is.
Betettük a rugót, most már mindkét oldalon egyből visszamegy teljesen a kis kar. Meglátjuk, meddig bírja.
A betett rugó paraméterei: hossz: 7,6 cm, átmérő: 1,2 cm. Az átmérő lehetne nagyobb is, mert alig ment rá a gumi védőcuccra, szerintem inkább 1,5 cm jobb lett volna.
De így se rossz, csak nagyon passzentos.
Itt
vettem a rugókat.
Tudnál mellékelni egy fotót? A kézifékkel én is szívok.Kb.fél éve cseréltettem a jobbos nyerget kb50.000-ér,most + a balos kezdett befogni. Kézzel könnyen vissza húzható. Szerintem ez lehet az eggyetlen megoldás! köszönöm elöre is...
Naplózva
TDCI 130le Ghia 2002.07.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 13:06:41 »
Idézetet írta: zolie - 2010.03.22 hétfő, 12:58:23
Tudnál mellékelni egy fotót? A kézifékkel én is szívok.Kb.fél éve cseréltettem a jobbos nyerget kb50.000-ér,most + a balos kezdett befogni. Kézzel könnyen vissza húzható. Szerintem ez lehet az eggyetlen megoldás! köszönöm elöre is...
Miről kellene fotó?
A behelyezett rugóról néhány hozzászólással korábban van egy.
Egyébként ha megveszed a 2 rugót azokkal a paraméterekkel, amiket írtam, nem fogsz mellé. Kezedben a rugóval egyértelmű lesz, hogy hova kell beszerelni, adja magát.
Az enyémnek az volt a baja, hogy lassan ment vissza a kis kar. Erre segít rá a rugó, így már rögtön visszatalál a helyére. Persze simán elképzelhető, hogy azért néhány havonta be kell fújkálni, illetve megjáratni. Meg kérdés, hogy eső után milyen lesz, mert mióta megcsináltam, nem esett eső.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zolie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 18:38:39 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.22 hétfő, 13:06:41
Miről kellene fotó?
A behelyezett rugóról néhány hozzászólással korábban van egy.
Egyébként ha megveszed a 2 rugót azokkal a paraméterekkel, amiket írtam, nem fogsz mellé. Kezedben a rugóval egyértelmű lesz, hogy hova kell beszerelni, adja magát.
Az enyémnek az volt a baja, hogy lassan ment vissza a kis kar. Erre segít rá a rugó, így már rögtön visszatalál a helyére. Persze simán elképzelhető, hogy azért néhány havonta be kell fújkálni, illetve megjáratni. Meg kérdés, hogy eső után milyen lesz, mert mióta megcsináltam, nem esett eső.
Szerintem a 7en meg is csinálom. A múlt 7en szétszettem,megjárattam,de nem lett tökéletes sajna. /nem enged ki teljesen/
Ha beválik,szabadalmaztasd.
kössz
Naplózva
TDCI 130le Ghia 2002.07.
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 20:10:45 »
Idézetet írta: zolie - 2010.03.22 hétfő, 18:38:39
Szerintem a 7en meg is csinálom. A múlt 7en szétszettem,megjárattam,de nem lett tökéletes sajna. /nem enged ki teljesen/
Ha beválik,szabadalmaztasd.
kössz
Oké ide írom a számlaszámom és aki így csinálja meg az küldjön 5000ft-ot és én átküldöm a fordnak hogy a következőt (Mk5) tervezze meg jobban
«
Utoljára szerkesztve: 2010.03.22 hétfő, 20:47:50 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 21:52:59 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.22 hétfő, 20:10:45
Oké ide írom a számlaszámom és aki így csinálja meg az küldjön 5000ft-ot és én átküldöm a fordnak hogy a következőt (Mk5) tervezze meg jobban
Ja-ja. Ez hcsabi ötlete
, nem az enyém. Én is csak átvettem.
De azért tényleg nagyon érdekes, hiszen biztos tud a Ford erről a ramaty hátsó féknyeregről, meg a kézifékről és csak egy megfelelő rugó kellene, ami nagy tételben belekerülne vagy 50 Ft-ba, és már tovább bírná a fék.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2010.03.26 péntek, 15:08:51 »
Azmiaz, ha piros lámpához megállás közben (kinyomott kuplung+fék) egyszerűen leáll a gép (nem rángat, tehát nem megfullad) és a kipörgésgátló lámpája égve marad a műszeregységen? A töltéshiányon kívül más (pl. Izzító, MIL, ABS) NEM világított/villogott.
Lehet ez elektromos hiba?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:00:54 »
Sziasztok!
MkIII-as kombi mondeon szeretnék fékolajat cserélni.
A kérdésem ,hogy mennyi olaj szükséges ehhez és egy kis technikai segítség is jól jönne.
Köszi.
Üdv
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:21:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.26 péntek, 15:08:51
Azmiaz, ha piros lámpához megállás közben (kinyomott kuplung+fék) egyszerűen leáll a gép (nem rángat, tehát nem megfullad) és a kipörgésgátló lámpája égve marad a műszeregységen? A töltéshiányon kívül más (pl. Izzító, MIL, ABS) NEM világított/villogott.
Lehet ez elektromos hiba?
tuti.mehet a diagolás
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:24:54 »
Idézetet írta: atadzso - 2010.03.26 péntek, 21:00:54
Sziasztok!
MkIII-as kombi mondeon szeretnék fékolajat cserélni.
A kérdésem ,hogy mennyi olaj szükséges ehhez és egy kis technikai segítség is jól jönne.
Köszi.
Üdv
1 liter elég a cseréhez, meg a légtelenítéshez. Dot4-es.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:26:12 »
Idézetet írta: atadzso - 2010.03.26 péntek, 21:00:54
Sziasztok!
MkIII-as kombi mondeon szeretnék fékolajat cserélni.
A kérdésem ,hogy mennyi olaj szükséges ehhez és egy kis technikai segítség is jól jönne.
Köszi.
Üdv
1L elég.
A tartálytól legtávolabbival kezd a leeresztést, soha ne fogyjon ki a tartályból teljesen az olaj, mert akkor levegőt pumpálsz a rendszerbe, és nem lesz kellemes azt kijátszani onnan(na meg akkor az 1l sem elég)
Ha más színű minőségi olajat használsz akkor tudod, hogy mikor jön már a friss.(látod a leeresztőcsőben a szín változását)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2010.03.26 péntek, 21:58:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.26 péntek, 21:26:12
1L elég.
A tartálytól legtávolabbival kezd a leeresztést, soha ne fogyjon ki a tartályból teljesen az olaj, mert akkor levegőt pumpálsz a rendszerbe, és nem lesz kellemes azt kijátszani onnan(na meg akkor az 1l sem elég)
Ha más színű minőségi olajat használsz akkor tudod, hogy mikor jön már a friss.(látod a leeresztőcsőben a szín változását)
Köszönöm a segítséget!
Üdv
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
zolie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2010.03.27 szombat, 12:47:07 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.22 hétfő, 20:10:45
Oké ide írom a számlaszámom és aki így csinálja meg az küldjön 5000ft-ot és én átküldöm a fordnak hogy a következőt (Mk5) tervezze meg jobban
Ma beszereltem a + rugókat.Kérném a számlaszámot mert utalnám a zsét
Kiváló ötlet
jöhet még ilyen. KÖSZÖNÖM!!!
Naplózva
TDCI 130le Ghia 2002.07.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2010.03.27 szombat, 13:27:52 »
Idézetet írta: zolie - 2010.03.27 szombat, 12:47:07
Ma beszereltem a + rugókat.Kérném a számlaszámot mert utalnám a zsét
Kiváló ötlet
jöhet még ilyen. KÖSZÖNÖM!!!
Nekem megen elkezdte a beragadást
. De már nem vagyok biztos benne, hogy nem a kötéllel van valami.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zolie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 12:02:41 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.27 szombat, 13:27:52
Nekem megen elkezdte a beragadást
. De már nem vagyok biztos benne, hogy nem a kötéllel van valami.
Nem szeretném elkiabálni én sem.Egyenlőre müködik a szerkezet.Azért a kötélre elfújtam egy féldoboz wd40-et.
Naplózva
TDCI 130le Ghia 2002.07.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2010.03.28 vasárnap, 20:23:51 »
Idézetet írta: zolie - 2010.03.28 vasárnap, 12:02:41
Nem szeretném elkiabálni én sem.Egyenlőre müködik a szerkezet.Azért a kötélre elfújtam egy féldoboz wd40-et.
Na ma megint nekifeküdtem a kéziféknek, szó szerint, mert mégis a kar ragadt be.
Most a jobb, megjárattam, fújkáltam, most jó. Ki tudja ,meddig.
A bal ugyanilyen volt 2 hete, megcsináltam, azóta bírja. Hátha...
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 13:16:55 »
Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani, hogy mi az a tárcsafék vastagság(első/hátsó) ahol már cserélni kell őket?
Köszi
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 19:56:04 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.03.29 hétfő, 13:16:55
Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani, hogy mi az a tárcsafék vastagság(első/hátsó) ahol már cserélni kell őket?
Köszi
Üdv hátsó 10mm első 22mm min
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2010.03.29 hétfő, 20:19:57 »
Idézetet írta: hcsabi - 2010.03.29 hétfő, 19:56:04
Üdv hátsó 10mm első 22mm min
Köszi, az infót. Akkor maradnak még. Az elsőknél 22,9mm-t, a hásóknál 11,4mm-t mértem. A betétek is elfogadhatók szerintem-6-7mm.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NGabó
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2010.03.30 kedd, 08:47:06 »
sziasztok!
Cserés lesz az első fékbetét illetve tárcsáim. hol lehet jó áron megúszni a dolgot? Tudna valaki segíteni?A típus 2.0TDCI 2004 96/130. Köszi
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2010.03.30 kedd, 09:04:56 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.20 szombat, 21:00:01
A betett rugó paraméterei: hossz: 7,6 cm, átmérő: 1,2 cm. Az átmérő lehetne nagyobb is, mert alig ment rá a gumi védőcuccra, szerintem inkább 1,5 cm jobb lett volna.
De így se rossz, csak nagyon passzentos.
Itt
vettem a rugókat.
Szia,
Lehetne ezt egy picit pontosítani?
A hossz a nyugalmi hosszra vonatkozik, az átmérő pedig belső vagy külső?
A hétvégén cseréltem kereket és elfelejtettem megmérni
Köszi
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2010.03.30 kedd, 09:42:26 »
Idézetet írta: NGabó - 2010.03.30 kedd, 08:47:06
sziasztok!
Cserés lesz az első fékbetét illetve tárcsáim. hol lehet jó áron megúszni a dolgot? Tudna valaki segíteni?A típus 2.0TDCI 2004 96/130. Köszi
hali,
Én a Nagyautótól kértem ajánlatot itt a forumon, és szerintem árban nagyon jó. Jóval olcsobb mint a Cromaxos ár-5% kedvezmény.
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.msg499603#msg499603
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2010.03.30 kedd, 11:23:02 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.03.30 kedd, 09:04:56
Szia,
Lehetne ezt egy picit pontosítani?
A hossz a nyugalmi hosszra vonatkozik, az átmérő pedig belső vagy külső?
A hétvégén cseréltem kereket és elfelejtettem megmérni
Köszi
A hossz a nyugalmi hosszra vonatkozik, az átmérő pedig a külső.
Beszerelve alapból össze van nyomva nekem a rugó kissé.
Valamikor én is csinálok fényképet.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:45:40 »
Idézetet írta: ultio - 2010.03.30 kedd, 11:23:02
A hossz a nyugalmi hosszra vonatkozik, az átmérő pedig a külső.
Beszerelve alapból össze van nyomva nekem a rugó kissé.
Valamikor én is csinálok fényképet.
Köszönöm!!!
Már intézem is a beszerzést
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2010.03.30 kedd, 12:51:27 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.03.30 kedd, 12:45:40
Köszönöm!!!
Már intézem is a beszerzést
Nm.
Egyébként ez a pótrugós megoldás akkor működik, ha a kis kar nincs beragadva, csak kicsit nehezen, illetve inkább lassabban megy vissza a végső helyzetébe. Ha beragadt, semmilyen rugó nem tolja vissza. Nálam legalábbis így volt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2010.03.30 kedd, 21:47:47 »
Sziasztok!
Valamiért felkeményedik a fék és nem fog akkor csak minimálisan.
Egy picit rápumpálok menet közben 3-4x és akkor nehéz benyomni és nem is fog rendesen.
Most cseréltem fék olajat de nem segített.
Valakinek ötlet?
Köszi.
Üdv
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2010.03.31 szerda, 05:11:51 »
Idézetet írta: NGabó - 2010.03.30 kedd, 08:47:06
sziasztok!
Cserés lesz az első fékbetét illetve tárcsáim. hol lehet jó áron megúszni a dolgot? Tudna valaki segíteni?A típus 2.0TDCI 2004 96/130. Köszi
Pl:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1626.0
vagy Nagyautó topic.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2010.03.31 szerda, 08:45:16 »
Idézetet írta: atadzso - 2010.03.30 kedd, 21:47:47
Sziasztok!
Valamiért felkeményedik a fék és nem fog akkor csak minimálisan.
Egy picit rápumpálok menet közben 3-4x és akkor nehéz benyomni és nem is fog rendesen.
Most cseréltem fék olajat de nem segített.
Valakinek ötlet?
Köszi.
Üdv
Ez normális. Ha pumpálod a féket, akkor elfogy a vákum és felkeményedik. Ahogy visszajön a vákum, újra működik a rásegítés.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2010.03.31 szerda, 18:25:29 »
Annyira azért nem normális. Járó motor mellett a vákuum mindig elegendő a fékrásegítéshez. Álló motornál is ki kell bírni 3-4 fékezést, mire elfogy és felkeményedik.
Ha sérülés van a vákuum csőben, vagy a rásegítő becsatlakozás eltömődött és nem tudja rendesen "szívni", akkor előfordulhat a jelenség. Inkább a második, mert a sérült vákuumcső miatt a motor is falsot szív, amit azért érezni lehet.
Idézetet írta: Sakos - 2010.03.31 szerda, 08:45:16
Ez normális. Ha pumpálod a féket, akkor elfogy a vákum és felkeményedik. Ahogy visszajön a vákum, újra működik a rásegítés.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2010.03.31 szerda, 19:11:55 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.03.31 szerda, 18:25:29
Annyira azért nem normális. Járó motor mellett a vákuum mindig elegendő a fékrásegítéshez. Álló motornál is ki kell bírni 3-4 fékezést, mire elfogy és felkeményedik.
Ha sérülés van a vákuum csőben, vagy a rásegítő becsatlakozás eltömődött és nem tudja rendesen "szívni", akkor előfordulhat a jelenség. Inkább a második, mert a sérült vákuumcső miatt a motor is falsot szív, amit azért érezni lehet.
Pedig elfogy a vákum. Nincs akkor kapacitása, hogy a folyamatos pumpálást bírja. Tessék kipróbálni, dízelen!
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2010.03.31 szerda, 23:16:30 »
Sziasztok!
Szabad szemmel lehet látni egy fékbetéten hogy új-e, vagy meg kell bontani valamit? Szerelő elvileg cserélte a két hátsót, de nem igazán érzem a kocsin, hogy jobban fogna...
Nem mintha ne bíznék meg benne, mert eddig tisztességesen dolgozott, csak nem voltam ott a cserénél és a műszakiztatással együtt azért 52 forintom landolt nála, úgyh vártam volna valami érezhető javulást ezért az összegért
Üdv
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 07:36:34 »
Idézetet írta: Jack - 2010.03.31 szerda, 23:16:30
Sziasztok!
Szabad szemmel lehet látni egy fékbetéten hogy új-e, vagy meg kell bontani valamit? Szerelő elvileg cserélte a két hátsót, de nem igazán érzem a kocsin, hogy jobban fogna...
Nem mintha ne bíznék meg benne, mert eddig tisztességesen dolgozott, csak nem voltam ott a cserénél és a műszakiztatással együtt azért 52 forintom landolt nála, úgyh vártam volna valami érezhető javulást ezért az összegért
Üdv
A kopott fékbetét nem fog rosszabbul, mint az új. Csak azért cserélik, mert elkopott. Szóval a csere után nem fog erősebben a fék, sőt amíg bekopik a betét, még gyengébb is a fékhatás.
A betétek vastagságát szemmel le tudod ellenőrizni, ha leveszed a kereket. Ha tényleg bíznál a szerelődben, akkor tőle kérdezted volna meg, hogy miért nem érzed jobbnak a féekt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 07:52:43 »
Meglesz! Holnap veszem át, rápumpálok párat, mert kicsit hitetlenkedve hallom.
A mosti benzines autómban ha pumpálni kezdem - persze állva és nem menet közben, mert akkor lefejelném a szélvédőt -, akkor kicsit meginog az alapjárat a szívótorok nyomásesése miatt, de a fékpedál érzete nem változik.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
zeordogh
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 15:41:10 »
Sziasztok!
Kérdezném, hogy van-e valakinek első féktárcsa cserével kapcsolatos tapasztalata?
Mondeo TDCI 115LE , 2005.02.
Már a 3. szett tárcsa+ betétek van a kocsin kb. 44e km alatt és mindegyiknél az a bajom , hogy egy pár ezer km után
fékezéskor "rázza" az elejét + meg a kormányt a kezemben
Volt rajta már több féle tárcsa+betét is utoljára gyári Ford tárcsa Textar betétekkel , de ennél is elkezdődött, hogy
kb. 120-130 km/h-ról történő fékezéskor elkezd rázni, ami úgy kb. 100km/h-nál "megszűnik" és nem tapasztalni.
Amíg a szettek újak voltak , semmi baj nem volt egyikkel sem , csak pár ezer km után.
Kerekek centírozva, gumik szinte újak, más hibáról nem tudok...
Tud vki javasolni egy típust , vagy kombinációt , ami lefutja a normál idejét?
Ja és teljesen normál körülmények között használom az autót , nem hegyen-völgyön , nem lepadlózva 180-ról állóhelyzetbe!
Egyszerűen csak akkor fékezem esetleg erőteljesebben , ha a szitu úgy kívánja, de ez nyilván természetes , mert
senki sem akarja megcsukni a gépet, hogy kímélje a fékeket, ugye?
Szóval keresem a jó megoldást!
Hajlandó vagyok még egy szettre beruházni , de nem akarok ugyanígy járni vele!
Zsolt
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.01 csütörtök, 15:43:55 írta zeordogh
»
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 17:05:20 »
Nem szorul véletlenül a féked??? Ez a jelenség akkor szokott jelentkezni ha elvetemedik a tárcsa, az pedig akkor következik be ha túlmelegszik és hirtelen visszahül. A visszahüléshez az is elég hogy belemész egy víztócsába, de túlmelegedni normál körülmények között ritkán szokott, nálad pedig visszatérő probléma lehet. A gyári tárcsa is és a textar betét is jó minőségű!!!
Idézetet írta: zeordogh - 2010.04.01 csütörtök, 15:41:10
Sziasztok!
Kérdezném, hogy van-e valakinek első féktárcsa cserével kapcsolatos tapasztalata?
Mondeo TDCI 115LE , 2005.02.
Már a 3. szett tárcsa+ betétek van a kocsin kb. 44e km alatt és mindegyiknél az a bajom , hogy egy pár ezer km után
fékezéskor "rázza" az elejét + meg a kormányt a kezemben
Volt rajta már több féle tárcsa+betét is utoljára gyári Ford tárcsa Textar betétekkel , de ennél is elkezdődött, hogy
kb. 120-130 km/h-ról történő fékezéskor elkezd rázni, ami úgy kb. 100km/h-nál "megszűnik" és nem tapasztalni.
Amíg a szettek újak voltak , semmi baj nem volt egyikkel sem , csak pár ezer km után.
Kerekek centírozva, gumik szinte újak, más hibáról nem tudok...
Tud vki javasolni egy típust , vagy kombinációt , ami lefutja a normál idejét?
Ja és teljesen normál körülmények között használom az autót , nem hegyen-völgyön , nem lepadlózva 180-ról állóhelyzetbe!
Egyszerűen csak akkor fékezem esetleg erőteljesebben , ha a szitu úgy kívánja, de ez nyilván természetes , mert
senki sem akarja megcsukni a gépet, hogy kímélje a fékeket, ugye?
Szóval keresem a jó megoldást!
Hajlandó vagyok még egy szettre beruházni , de nem akarok ugyanígy járni vele!
Zsolt
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 17:06:51 »
Ennyi csere után meglehet, nem is a tárcsát kell cseréni. A féknyereg felfogatása a kengyelhez olyan, hogy egy vezetőperselyben a tárcsára merőlegesen el tudjon mozdulni - így áll középre. Ha megszorul ez a mozgás, akkor a tárcsa ütése átérződik fékezéskor. Másik lehetséges ok a munkahenger berágódása, akkor is lehet olyan pont, ahol megszorul valami. A tárcsa ütését lehet ellenőrizni műszerrel, ha az jónak mutatozik, kár volna kidobni.
A fékpofákat kivéve és a féknyerget visszaszerelve megfigyelhető, hogy tud-e szabadon elmozdulni a kengyelben. Ha akad, szorul, akkor csere, vagy felújítás.
Idézetet írta: zeordogh - 2010.04.01 csütörtök, 15:41:10
Sziasztok!
Kérdezném, hogy van-e valakinek első féktárcsa cserével kapcsolatos tapasztalata?
Mondeo TDCI 115LE , 2005.02.
Már a 3. szett tárcsa+ betétek van a kocsin kb. 44e km alatt és mindegyiknél az a bajom , hogy egy pár ezer km után
fékezéskor "rázza" az elejét + meg a kormányt a kezemben
Volt rajta már több féle tárcsa+betét is utoljára gyári Ford tárcsa Textar betétekkel , de ennél is elkezdődött, hogy
kb. 120-130 km/h-ról történő fékezéskor elkezd rázni, ami úgy kb. 100km/h-nál "megszűnik" és nem tapasztalni.
Amíg a szettek újak voltak , semmi baj nem volt egyikkel sem , csak pár ezer km után.
Kerekek centírozva, gumik szinte újak, más hibáról nem tudok...
Tud vki javasolni egy típust , vagy kombinációt , ami lefutja a normál idejét?
Ja és teljesen normál körülmények között használom az autót , nem hegyen-völgyön , nem lepadlózva 180-ról állóhelyzetbe!
Egyszerűen csak akkor fékezem esetleg erőteljesebben , ha a szitu úgy kívánja, de ez nyilván természetes , mert
senki sem akarja megcsukni a gépet, hogy kímélje a fékeket, ugye?
Szóval keresem a jó megoldást!
Hajlandó vagyok még egy szettre beruházni , de nem akarok ugyanígy járni vele!
Zsolt
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Szilo
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2010.04.02 péntek, 23:16:14 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.29 péntek, 16:59:17
Általánosan elmondható, hogy egy db féktárcsa kettő db fékbetétet szettet fogyaszt el.
Mikor kell cserélni a féktárcsát?
N...
Üdv mindenkinek!
Köszönöm szépen a leírást.
Két dolog van amit hozzáfűznék, az egyik az, hogy a gyári hátsó fékbetéteken nem találtam forgásirány jelzést,
ezért leírom hogy az aszimmetrikus betétek (belső oldal) egymás tükörképei, és a lesarkított rész néz lefelé, így nem lehet
összekeverni.
A másik, hogy a dugattyú tekerési irány nekem így egyszerűbb:
vezető oldalon óramutató járásával ellentétesen
utas oldalon óramutató járásával megegyezően kell tekerni a fékmunkahenger dugattyúját
Üdv
Sz
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.18 vasárnap, 21:01:58 írta Szilo
»
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2010.04.03 szombat, 17:57:08 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.04.01 csütörtök, 07:36:34
A kopott fékbetét nem fog rosszabbul, mint az új. Csak azért cserélik, mert elkopott. Szóval a csere után nem fog erősebben a fék, sőt amíg bekopik a betét, még gyengébb is a fékhatás.
A betétek vastagságát szemmel le tudod ellenőrizni, ha leveszed a kereket. Ha tényleg bíznál a szerelődben, akkor tőle kérdezted volna meg, hogy miért nem érzed jobbnak a féekt.
köszi
megbízok benne, de ha megkérdezném tőle, akkor ő tuti azt gondolná, hogy nem bízom meg benne
most cseréltem felnit a héten és nem igazán láttam a fékbetétet, mintha valami tokban lenne. Mivel nem értek hozzá abszolút, ezért nem tudtam megnézni, gondoltam, hogy lehet szabad szemmel látni, de sajna szabad szemmel nekem nem tűnt egy új alkatrésznek, ezért gondoltam, hogy rákérdezek, hogy meg kell-e valamit bontani ahhoz, h szabad szemmel láthassam a betétet.
üdv!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 07:37:22 »
Ez a kurv@ fék még mindig melegszik. Hidegen rendben van. Menet közben melegszik, és akkor megszorul -> egyre jobban melegszik. Tegnap megforgattam melegen: szorult, és ahogy hűlt érezhetően egyre könnyebben forgott. Biztos nem a kézifék. A bowden már teljesen le van lazítva, a kis karok úgy ugranak a helyükre, mint a kisangyal.
Ami nekem még fura, hogy a jobb oldalon, ami elvileg jó, ott is ha kézzel megtekerem a kereket, max egy felet fordul, utána lefékeződik. Az asszony dobfékes Puntójának hátsó kereke szinte ellenállás nélkül forog. Mindkét oldal rossz lenne, csak az egyik még rosszabb? Az nem lehet, hogy az ABS nem engedi visszafolyni a fékfolyadékot, és ezért szorul?
Tudtok valahol emberi áron hátsó féknyerget, ha mégis az lenne a hunyó?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ