Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:31:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3069069 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:02:57 »

Szerintetek okozhat olyan hangot az elvetemedett, elkopott hátsó féktárcsa mintha csapágyas lenne az autó?
A hátsó féktárcsáim csereérettek, ha helyben felemelt keréknél megforgatom a kereket hallani az ütemes surlódást, gondolom ez az elvetemedett tárcsa miatt van. Menet közben olyan 50km/h környékén már hallani valamilyen zúgást/búgást az utastérben de nekem nem egyértelműen csapágy búgásra utal. Ráadásul 100km/h felett már nem hallani, gondolom a menetszél/zajok elnyelik. Tavaly amikor a jobb első féltengelyen meghalt a csapágy akkor kb. 40km/h nél kezdődőtt a búgás, 80 korül már jó hangos volt, 100 felett meg már türhetetlen volt a zaj.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:23:58 »

Szia

Köszi utána nézek.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:33:39 »

Szerintetek okozhat olyan hangot az elvetemedett, elkopott hátsó féktárcsa mintha csapágyas lenne az autó?
A hátsó féktárcsáim csereérettek, ha helyben felemelt keréknél megforgatom a kereket hallani az ütemes surlódást, gondolom ez az elvetemedett tárcsa miatt van. Menet közben olyan 50km/h környékén már hallani valamilyen zúgást/búgást az utastérben de nekem nem egyértelműen csapágy búgásra utal. Ráadásul 100km/h felett már nem hallani, gondolom a menetszél/zajok elnyelik. Tavaly amikor a jobb első féltengelyen meghalt a csapágy akkor kb. 40km/h nél kezdődőtt a búgás, 80 korül már jó hangos volt, 100 felett meg már türhetetlen volt a zaj.
1xű!
kiveszed a betéteket és úgy forgatod meg.Ha úgy is van hangja akkor csapágy-egyben a hátsó agy!
Ha nincs akkor a betétek értek bele a tárcsába.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 17:46:09 »

1xű!
kiveszed a betéteket és úgy forgatod meg.Ha úgy is van hangja akkor csapágy-egyben a hátsó agy!
Ha nincs akkor a betétek értek bele a tárcsába.

az tuti, hogy a betétek súrolják a tárcsat, ütemesen ha forgatom, ebből ered az ötlet, hogy el van vetemedve a tárcsa. persze ettől még lehet csapágyas is de akkor még 100km/h felett is búgna rendesen...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 14:57:59 »

Ma ott is szunnap van, csak annyit irtak vissza, hogy holnap.

AndyA

Hello,

ezzel kapcsolatban van valami előrelépés?  heureka
Nekem lassan aktuálissá válik a dolog  nyes

üdv,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:24:45 »

Megoldódott a csikorgó nyikorgó hang. A hátsó fék teljesen elvolt kopva.
Ja és ami megdöbbentett nincs benne kopásérzékelő. Azért ezt nagy kár volt kispórolni.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:26:54 »

Megoldódott a csikorgó nyikorgó hang. A hátsó fék teljesen elvolt kopva.
Ja és ami megdöbbentett nincs benne kopásérzékelő. Azért ezt nagy kár volt kispórolni.
a műszeregységben viszont ott van a piktogramja, csak led nincs mögötte gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2011.05.03 kedd, 19:05:35 »

a műszeregységben viszont ott van a piktogramja, csak led nincs mögötte gun
meg bekábelezve sincs.és nekem nem is hiányzik.ellustul tőle az ember ébersége a karbantartásnál.... vigyor3
egyébként mondjuk off ódinál egy xaros beragasztott réz visszajelzős kábeles betétgarnitúra kb több mint duplikálta az árát! levele nem több mint 20forintos anyagtöbblet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2011.05.03 kedd, 19:40:41 »

Most rendeltem előre teljes, hátulra csak betét szettet innen:
http://www.szilkerauto.hu/sct/326110/Mondeo_III
Elég jó ár és NET-en elég jó osztályzatot kap a Ferodo garnitúra.
Hétvégén beépítem, és majd nyilatkozok.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.03 kedd, 19:43:03 írta agostonb » Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2011.05.03 kedd, 19:44:19 »

meg bekábelezve sincs.és nekem nem is hiányzik.ellustul tőle az ember ébersége a karbantartásnál.... vigyor3
egyébként mondjuk off ódinál egy xaros beragasztott réz visszajelzős kábeles betétgarnitúra kb több mint duplikálta az árát! levele nem több mint 20forintos anyagtöbblet....
Sztem téli-nyári átszereléskor elég ha megnézi az amberfia. Abból kiderül hogy kell-e beszerezzen dolgokat.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2011.05.03 kedd, 20:03:59 »

Sztem téli-nyári átszereléskor elég ha megnézi az amberfia. Abból kiderül hogy kell-e beszerezzen dolgokat.
így van.ennyit minimum rákell szánni,hogy szezononként szemrevételezi az ember.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2011.05.04 szerda, 09:48:59 »

Ott volt az ar, erre szamithatsz legrosszabb esetben + postakoltseg aranyos resze. Ennel csak olcsobb lehet.

AndyA


-------------------------------------------------

Elso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:

Hatso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:
- 1 x AndyA
- 1 x mondejoooooo

Teljes keszlet elso-hatso tarcsakkal es betetekkel:

erre mostmár igazán rá kellene menni. válasz még nem jött tőlök a kedvezménnyel kapcs?
a tegnap belinkelt szilkerauto.hu -nal a Ferodo hátsó tárcsa az enyémhez 7200ft/db ami szerintem nagyon jó ár. ha nem lesz válasz az EBC-től veszek Ferodo-t
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2011.05.04 szerda, 10:10:10 »

erre mostmár igazán rá kellene menni. válasz még nem jött tőlök a kedvezménnyel kapcs?
a tegnap belinkelt szilkerauto.hu -nal a Ferodo hátsó tárcsa az enyémhez 7200ft/db ami szerintem nagyon jó ár. ha nem lesz válasz az EBC-től veszek Ferodo-t

Kellene elobb valami kezzelfoghato darabszam, amit meg tudok kerdezni toluk. Egyelore nem tengenek tul a jelentkezok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2011.05.04 szerda, 16:07:59 »

Most rendeltem előre teljes, hátulra csak betét szettet innen:
http://www.szilkerauto.hu/sct/326110/Mondeo_III
Elég jó ár és NET-en elég jó osztályzatot kap a Ferodo garnitúra.
Hétvégén beépítem, és majd nyilatkozok.
Ismerem a srácot akié a bolt. Korrekt, valamint jó árakon dolgozik! Wink
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2011.05.04 szerda, 17:49:21 »

Ismerem a srácot akié a bolt. Korrekt, valamint jó árakon dolgozik! Wink

ma kicsit rákerestem a Ferodo tárcsákra és 2-3 helyen is találtam 7200ft/db áron. mindenesetre szerintem nagyon jó áron van most, a Nagyautónál ha nem tévedek nekem a gyárira 14000ft/db árat adtak nemrég.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2011.05.04 szerda, 19:12:00 »

ma kicsit rákerestem a Ferodo tárcsákra és 2-3 helyen is találtam 7200ft/db áron. mindenesetre szerintem nagyon jó áron van most, a Nagyautónál ha nem tévedek nekem a gyárira 14000ft/db árat adtak nemrég.
ha arra járok, megpróbálok a sráctól valami kedvezmény szerezni (abban a boltban dolgoztam ahova költözött, ő meg előtte a szomszédban volt)
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:23:14 »

ha arra járok, megpróbálok a sráctól valami kedvezmény szerezni (abban a boltban dolgoztam ahova költözött, ő meg előtte a szomszédban volt)

az jó lenne,
köszi
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 23:33:21 »

Olvastam valahol itt, hogy ráz a kocsi a tárcsa miatt?!?!?!?!

Nekem is ráz!! Azt gondoltam hogy biztosan görgőzni kell a felniket, de mivel a felnis is azt mondta hogy nemkell vásárláskor, meg én sem vettem észre nem is értettem mi lett vele...
Aztán eszembe jutott, hogy fékeztem egy ilyen hirtelenest mert nem jött volna össze az előzés...
Szóval lehet hogy *** a fékem valamelyik valahogyan valahol és attól ráz a kocsi??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:32:08 »

Olvastam valahol itt, hogy ráz a kocsi a tárcsa miatt?!?!?!?!

Nekem is ráz!! Azt gondoltam hogy biztosan görgőzni kell a felniket, de mivel a felnis is azt mondta hogy nemkell vásárláskor, meg én sem vettem észre nem is értettem mi lett vele...
Aztán eszembe jutott, hogy fékeztem egy ilyen hirtelenest mert nem jött volna össze az előzés...
Szóval lehet hogy *** a fékem valamelyik valahogyan valahol és attól ráz a kocsi??

ha csak fékezésnél ráz akkor valszeg igen. valaki írta itt, hogy neki is (nekem is) nemsokkal a tárcsa csere után megint elkezdett razni és, hogy a kerék csapágy csere oldotta meg. nekem egyenlőre hátsó tárcsákat kell cserélnem és majd lehet ha valamikor lesz zsém kicseréltettem az első csapágyakat. elvileg már kb. 8eft-ért kapható csapágy.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2011.05.06 péntek, 08:54:07 »

ha csak fékezésnél ráz akkor valszeg igen. valaki írta itt, hogy neki is (nekem is) nemsokkal a tárcsa csere után megint elkezdett razni és, hogy a kerék csapágy csere oldotta meg. nekem egyenlőre hátsó tárcsákat kell cserélnem és majd lehet ha valamikor lesz zsém kicseréltettem az első csapágyakat. elvileg már kb. 8eft-ért kapható csapágy.

eBay-rol 50 Euro korul van, de annyiert mar uj feltengelyanyat es zeger-gyuruket is adnak hozza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2011.05.06 péntek, 09:12:56 »

eBay-rol 50 Euro korul van, de annyiert mar uj feltengelyanyat es zeger-gyuruket is adnak hozza.

AndyA
A 8000 Ft-ban is van seeger gyürű és anya és mégis csak kevesebb mint az 50 € . integet2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2011.05.06 péntek, 10:13:39 »

ha csak fékezésnél ráz akkor valszeg igen. valaki írta itt, hogy neki is (nekem is) nemsokkal a tárcsa csere után megint elkezdett razni és, hogy a kerék csapágy csere oldotta meg. nekem egyenlőre hátsó tárcsákat kell cserélnem és majd lehet ha valamikor lesz zsém kicseréltettem az első csapágyakat. elvileg már kb. 8eft-ért kapható csapágy.
Az a baj hogy pontosan 110-125 között ráz, onnan meg mintha soha nem is rázott volna meg 110 alatt is!!! Nemértem  nemtudom

Nem érzem, hogy különösebben fékezésre változna a dolog...csak egy nagy fékezéstől jött ki ez...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2011.05.06 péntek, 10:39:48 »

Az a baj hogy pontosan 110-125 között ráz, onnan meg mintha soha nem is rázott volna meg 110 alatt is!!! Nemértem  nemtudom

Nem érzem, hogy különösebben fékezésre változna a dolog...csak egy nagy fékezéstől jött ki ez...
Korábban én írtam itt a kerékcsapágy cserét, nálam ugyanez volt a tünet 120-nál kicsit rázott, de nálam minden nagyobb fékezésnél is  és akkor még erősebben rázott, mint 120- nál. Én cseréltem először féktárcsákat, de természetesen át lett nézve az egész futómű és mégis maradt a tünet, majd cseréltem féknyergeket is és akkor is maradt a tünet, na ezután jött a kerékcsapágy csere és megszünt a rázás! Ettől függetlenül meg kell nézni a szilenteket és gömbfejeket és az összekötőrúd axiál csuklóját is és a toronycsapágyat is mert ezek közül bármelyik okozhat ilyen tünetet. Ja, majdnem kimaradt, hogyha elveszik a kerékről a centirozó súly akkor is ez a tünet. Üdv. Kusti integet2 
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2011.05.06 péntek, 13:41:38 »

Korábban én írtam itt a kerékcsapágy cserét, nálam ugyanez volt a tünet 120-nál kicsit rázott, de nálam minden nagyobb fékezésnél is  és akkor még erősebben rázott, mint 120- nál. Én cseréltem először féktárcsákat, de természetesen át lett nézve az egész futómű és mégis maradt a tünet, majd cseréltem féknyergeket is és akkor is maradt a tünet, na ezután jött a kerékcsapágy csere és megszünt a rázás! Ettől függetlenül meg kell nézni a szilenteket és gömbfejeket és az összekötőrúd axiál csuklóját is és a toronycsapágyat is mert ezek közül bármelyik okozhat ilyen tünetet. Ja, majdnem kimaradt, hogyha elveszik a kerékről a centirozó súly akkor is ez a tünet. Üdv. Kusti integet2 
Most centírozták, a felnik nem tojás alakúak úgyhogy attól nem rázhat...meg akkor folyamat rázna nem csak 120-ig! Acélfelnikkel is ráz amúgy!!
Mikor átnézték a kocsit azt mondták rá hogy féket majd kompletten kell cserélni amikor eljön az ideje, szóval nem lesz elég már csak a betéteket!
Akkor szerintem 160e km-nél járok...lassan itt az ideje nézni valami fékeket...nameg gondolom oda már be lehet iktatni kerékcsapágyak cseréjét is. Gondolom akkor mind a 4-et célszerű, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2011.05.06 péntek, 16:35:49 »

Most centírozták, a felnik nem tojás alakúak úgyhogy attól nem rázhat...meg akkor folyamat rázna nem csak 120-ig! Acélfelnikkel is ráz amúgy!!
Mikor átnézték a kocsit azt mondták rá hogy féket majd kompletten kell cserélni amikor eljön az ideje, szóval nem lesz elég már csak a betéteket!
Akkor szerintem 160e km-nél járok...lassan itt az ideje nézni valami fékeket...nameg gondolom oda már be lehet iktatni kerékcsapágyak cseréjét is. Gondolom akkor mind a 4-et célszerű, nem?
Ha a féked a végét járja és nagy fékezés után jelentkezett a rázás, akkor lehet, hogy a kopott elvékonyodott tárcsa a nagy hőhatástól  megvetemedett és üt, attól is rázhat, bár ebben az esetben inkább fékezéskor észlelnéd a rázást.
A csapágyakat csak az elején cseréltem egyszerre a hátsók jóval később adták meg magukat, de azokat is párban cseréltem. integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2011.05.06 péntek, 17:19:13 »

Na szoval akkor egy kis pontositas. Az arak az alaparak, esetleges engedmeny attol fugg, mennyien rendelunk beloluk.

Teljes keszlet, elso 300-as hutott, hatso 280-as tomor furt es/vagy mart tarcsaval (4 fele kozul valaszthato) + hozzavalo keramia adalekos EBC Redstuff betetekkel: 196 font (A webshopjuk szerint, de az eBay-en mar 240-ert kinaljak ugyanezt. Ebbol sok engedmeny szerintem nem varhato, de ugyis eleg jo ar.).

Hatso keszlet tarcsa + EBC RedStuff betetek: 116 font

Az elso keszlet ara kulon saccra 140 font korul lehet, de mivel nem volt erdeklodo, kulon nem kerdeztem ra, es a weboldalukon sincs fenn ebben a formaban.

Ha valakinek elso kell, erdemes hatso keszletre palyazoval szovetkezni, ugy lenyegesen olcsobb lesz.

A hatso keszlet 14 kg, az elso ehhez kepest kicsivel tobb. 30 kg-ig 40 fontert (13 ezer Ft korul) postaznak, azaz kb. egy teljes keszletet vagy ket hatsot el tudnak kuldeni ennyiert. Ezzel szemben az ArvaTrans arai itt vannak: http://arvatrans.com/parcelservices. Itt a kilok novekedesevel aranyosan kicsit csokken az ar, tobb keszletnel egyutt mar jobb is lehet, mint a 40 font. Raadasul kozoskodtunk mar veluk parszor, ugyhogy talan meg egy kis kedvezmenyt is kaphatunk toluk az ujabb szallitasra.

No, lehet feliratkozni, akit erdekel a dolog.

AndyA

-------------------------------------------------

Elso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:

Hatso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:
- 1 x AndyA
- 1 x mondejoooooo

Teljes keszlet elso-hatso tarcsakkal es betetekkel:

« Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 21:49:34 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2011.05.06 péntek, 17:24:56 »

Elso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:

Hatso furt-mart tarcsa + EBS RedStuff betetek:
- 1 x AndyA
- 1 x mondejoooooo

Teljes keszlet elso-hatso tarcsakkal es betetekkel:


Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalatotokra, ami a minőségét illeti! Nekem most nem kellenek, jól állok.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2011.05.06 péntek, 17:25:57 »

Nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalatotokra, ami a minőségét illeti! Nekem most nem kellenek, jól állok.

Nekem mar benn van egy keszlet a kombiban elol, es nagyon jo. Mondtam, hogy csak gondolni szabad a fekre, ralepni nem, mert azonnal lefejeled a szelvedot.  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2011.05.06 péntek, 17:27:20 »

Nekem mar benn van egy keszlet a kombiban elol, es nagyon jo. Mondtam, hogy csak gondolni szabad a fekre, ralepni nem, mert azonnal lefejeled a szelvedot.  falbav

AndyA

Ez nagyon jó hír, mert már én is kinéztem ezeket a fékeket függetlenül. Még ilyen jó tapasztalatokat! Smiley
Ja, és hogy állsz a porolással?
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:32:24 »

A 8000 Ft-ban is van seeger gyürű és anya és mégis csak kevesebb mint az 50 € . integet2
Sztem a 8ezres az nem gyári. Anno nekem vagy 14 volt, igaz az enyém ótómata.
Korrekt a Szilkerautós Peti. Minden rendben megjött a cucc, és ma du. fel is raktam őket gond nélkül. Holnap jön a vasalás időszaka.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:46:34 »

Sztem a 8ezres az nem gyári. Anno nekem vagy 14 volt, igaz az enyém ótómata.
Korrekt a Szilkerautós Peti. Minden rendben megjött a cucc, és ma du. fel is raktam őket gond nélkül. Holnap jön a vasalás időszaka.
Szia! Szerintem sem gyári, de Német gyári minőségű is nagyon jó! A vasalással csak okosan, én inkább óvatos összekoptatást javallanék. integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2011.05.06 péntek, 21:13:00 »

Sztem a 8ezres az nem gyári. Anno nekem vagy 14 volt, igaz az enyém ótómata.
Korrekt a Szilkerautós Peti. Minden rendben megjött a cucc, és ma du. fel is raktam őket gond nélkül. Holnap jön a vasalás időszaka.

Gyari 14-16 korul van, ez igaz. De attol meg az utangyartott sem biztos, hogy rosszabb, illetve pl. elismert minosegu SKF sem biztos, hogy ennyibe kerul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:42:23 »

Gyari 14-16 korul van, ez igaz. De attol meg az utangyartott sem biztos, hogy rosszabb, illetve pl. elismert minosegu SKF sem biztos, hogy ennyibe kerul.

AndyA
Általában nem lehet nagyot fogni azzal a gyártótól Pl. az SKFtől veszed meg, nem pedig a Ford-Motocraft-tól. Ugyanis semmilyen csapágy nem kommersz ami az ótóban van. A kerékcsapágy is odáig kommersz hogy 2 soros, de miután ott van benne az ABS jeladója mindjárt nem lesz az. Tehát másmilyenre kell csinálja az SKF mint a többit, pluszban rakni kell bele még valamit, ami a gyártási folyamatának nem szokott része lenni. Így lesz az általában 6-8-ezres kommersz csapágyból 12-14 ezres autóba való.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 17:45:52 írta agostonb » Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:44:45 »

Gyari 14-16 korul van, ez igaz. De attol meg az utangyartott sem biztos, hogy rosszabb, illetve pl. elismert minosegu SKF sem biztos, hogy ennyibe kerul.

AndyA
Tényleg. Nem jössz NAGYtalira? Kipróbálhattuk volna a fékedet.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:10:12 »

Tényleg. Nem jössz NAGYtalira? Kipróbálhattuk volna a fékedet.
de jön, délig lesz Wink(írta is valahol...)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:39:08 »

Tényleg. Nem jössz NAGYtalira? Kipróbálhattuk volna a fékedet.

Jovok. Az viszont meg kerdes, melyik autoval. Bovebben masik topic-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chelaru
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 21:03:33 »

Sziasztok,egy kis segítséget kérnék!Új tárcsák,új betétek,nyomom félig a féket,frankó,puha.Felénél viszont bekeményedik a fék és erősebben kell nyomni.Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?Köszi. falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 21:15:46 »

Sziasztok,egy kis segítséget kérnék!Új tárcsák,új betétek,nyomom félig a féket,frankó,puha.Felénél viszont bekeményedik a fék és erősebben kell nyomni.Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?Köszi. falbav
jah, ilyen a mondeo nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:22:53 »

jah, ilyen a mondeo nyes

Na, de ha kicsit hirtelen nyomod, akkor harap ám!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:28:49 »

Sziasztok,egy kis segítséget kérnék!Új tárcsák,új betétek,nyomom félig a féket,frankó,puha.Felénél viszont bekeményedik a fék és erősebben kell nyomni.Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel?Köszi. falbav

Rendes tarcsa es betet kell, azutan lehelni is sok, nemhogy ralepni... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:57:43 »

Na, de ha kicsit hirtelen nyomod, akkor harap ám!
úgy valóban worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2011.05.10 kedd, 19:44:59 »

Ez nagyon jó hír, mert már én is kinéztem ezeket a fékeket függetlenül. Még ilyen jó tapasztalatokat! Smiley
Ja, és hogy állsz a porolással?

Mult het vegen raktam fel a gyari uj alufelniket patyolattisztan. Hetvegen, a Nagytalin megnezheted, mennyit porolt azota. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2011.05.11 szerda, 04:28:27 »

Mult het vegen raktam fel a gyari uj alufelniket patyolattisztan. Hetvegen, a Nagytalin megnezheted, mennyit porolt azota. :-)

AndyA
Az miért baj ha porol?? Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2011.05.11 szerda, 08:41:14 »

Az miért baj ha porol?? Undecided

Egyreszt, mert mindin koszos lesz tole, es az nem tul jol nez ki egy szep alufelnin. Masreszt a fekpor kepes oda is beszallni, ahova nem kene - pl. a hatso agynal a kezifekkar lyukaba, hogy jol beallitsa a kart es allandoan fogjon a kezifek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:33:11 »

Egyreszt, mert mindin koszos lesz tole, es az nem tul jol nez ki egy szep alufelnin. Masreszt a fekpor kepes oda is beszallni, ahova nem kene - pl. a hatso agynal a kezifekkar lyukaba, hogy jol beallitsa a kart es allandoan fogjon a kezifek.

AndyA
Köszönöm, ebből az első része világos volt  nyes a második még új!!
Akkor úgy teszem fel a kérdést, hogyha egy fék porol akkor az gagyi??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:42:52 »

Köszönöm, ebből az első része világos volt  nyes a második még új!!
Akkor úgy teszem fel a kérdést, hogyha egy fék porol akkor az gagyi??

Inkabb azt mondanam, gyari. nyes

Mukodni mukodik, a gyarnak meg amugy meg nem szempont, hogy 6-8-10 ev alatt hova jut be es mit tesz tonkre. Ok legfeljebb 3-4-5 evre terveznek.

Extrem esetben lehet csak a porolasnak kezzelfoghato negativ hatasa, mint pl. versenyszeru felhasznalas utcai betetekkel es tarcsakkal. Ott elofordulhat, hogy annyi por szakad le egy eroteljes fekezesnel, hogy a betet es a tarcsa koze szorulva mar jelentosen rontja a fekhatast is. Ennek a ket megoldasa az, amiben most utazunk: furt-mart tarcsa, ahol a lyukakon es bemarasokon "kifolyik" a fekpor a betet alol, illetve a kemenyebb, keramiatartalmu, sokkal kevesbe porolo fekbetet.

A keramia adalekos betet (EBC RedStuff) sokkal jobban fog, mivel kemenyebb. Ezert kevesbe is kopik, es a keramia miatt magasabb homersekletet elvisel anelkul, hogy csokkenne a fekhatas. Cserebe a tarcsa gyorsabban fog fogyni kicsivel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2011.05.11 szerda, 10:52:51 »

Inkabb azt mondanam, gyari. nyes

Mukodni mukodik, a gyarnak meg amugy meg nem szempont, hogy 6-8-10 ev alatt hova jut be es mit tesz tonkre. Ok legfeljebb 3-4-5 evre terveznek.

Extrem esetben lehet csak a porolasnak kezzelfoghato negativ hatasa, mint pl. versenyszeru felhasznalas utcai betetekkel es tarcsakkal. Ott elofordulhat, hogy annyi por szakad le egy eroteljes fekezesnel, hogy a betet es a tarcsa koze szorulva mar jelentosen rontja a fekhatast is. Ennek a ket megoldasa az, amiben most utazunk: furt-mart tarcsa, ahol a lyukakon es bemarasokon "kifolyik" a fekpor a betet alol, illetve a kemenyebb, keramiatartalmu, sokkal kevesbe porolo fekbetet.

A keramia adalekos betet (EBC RedStuff) sokkal jobban fog, mivel kemenyebb. Ezert kevesbe is kopik, es a keramia miatt magasabb homersekletet elvisel anelkul, hogy csokkenne a fekhatas. Cserebe a tarcsa gyorsabban fog fogyni kicsivel.

AndyA
Ahaaaaa, köszönöm  worship
Akkor nekem egész jó fékem lehet mert ez nem porol  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:18:31 »

Ahaaaaa, köszönöm  worship
Akkor nekem egész jó fékem lehet mert ez nem porol  Roll Eyes

Dehogynem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:24:28 »

Ahaaaaa, köszönöm  worship
Akkor nekem egész jó fékem lehet mert ez nem porol  Roll Eyes
Szia! Ami választ kaptál, azt kiegészíteném annyival, hogy egyik betétről lekopó rész sem válik levegővé, magyarul, minden betét kopása porral jár csak az anyag összetételüknél fogva nem tapad mindenegyi a felnihez és így nem olyan látványos a por. Nem tudom, hogy szoktál e F 1 versenyeket nézni, mert ott kerék cserekor nagyon is látszik a fékpor amit a légkulcs kifúj a felniből, pedig gyanítom, hogy a F1 autókon csúcs fék van, amilyeneket mi nem használunk! Ez az én véleményem! Üdv. Kusti integet2
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:24:41 »

Inkabb azt mondanam, gyari. nyes

Mukodni mukodik, a gyarnak meg amugy meg nem szempont, hogy 6-8-10 ev alatt hova jut be es mit tesz tonkre. Ok legfeljebb 3-4-5 evre terveznek.

Extrem esetben lehet csak a porolasnak kezzelfoghato negativ hatasa, mint pl. versenyszeru felhasznalas utcai betetekkel es tarcsakkal. Ott elofordulhat, hogy annyi por szakad le egy eroteljes fekezesnel, hogy a betet es a tarcsa koze szorulva mar jelentosen rontja a fekhatast is. Ennek a ket megoldasa az, amiben most utazunk: furt-mart tarcsa, ahol a lyukakon es bemarasokon "kifolyik" a fekpor a betet alol, illetve a kemenyebb, keramiatartalmu, sokkal kevesbe porolo fekbetet.

A keramia adalekos betet (EBC RedStuff) sokkal jobban fog, mivel kemenyebb. Ezert kevesbe is kopik, es a keramia miatt magasabb homersekletet elvisel anelkul, hogy csokkenne a fekhatas. Cserebe a tarcsa gyorsabban fog fogyni kicsivel.


AndyA

És az első pillanattól kezdve ugyanolyan a fékhatás? Mert motorból kiindulva ami pályára jó(pl piros nissin) az közútra egyáltalán nem mivel amíg nem üzem meleg a fék addig sem a fékhatás sem a nyomáspont nem jó persze két 3 komolyabb fékezés után átesik az ember a kormányon de ez mondjuk autópályán nem fog megtörténni...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.