Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:03:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075197 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2012.07.10 kedd, 17:14:36 »

Hát úgy tűnik, hogy lehet mégis típusfüggő, mert MK3 hátsó kopik lassabban, MK4 meg első.
Amúgy ugyanolyan az első-hátsó betét? Felemelve simán mozog a kerék, és hosszú távon se melegszik nagyon fel a hátsó fék?

Igen, ugyanolyan mindkettő, melegedést nem tapasztaltam még, csak a fémes súrlódás hangot lehet hallani, ha figyel az ember.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2012.07.10 kedd, 18:21:32 »

Igen, ugyanolyan mindkettő, melegedést nem tapasztaltam még, csak a fémes súrlódás hangot lehet hallani, ha figyel az ember.

Hát akkor nekem elfogyott a tudomány, sajnálom. Nem ismerem az MK2 fékrendszerét, hogy a hátsó fékekre hogyan küldi a nyomást  szomoru1
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:22:05 »

Hát akkor nekem elfogyott a tudomány, sajnálom. Nem ismerem az MK2 fékrendszerét, hogy a hátsó fékekre hogyan küldi a nyomást  szomoru1
Tisztelt Fórumtárs!
 Segités képpen. A berendezés neve: fékerő kiegyenlitő berendezés. Ami lehet mechanikus, és hidraulikus kialakitásu. Már az 1984-es kiadásu Ford SIERRÁMON is volt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 14:17:36 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 14:26:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
 Segités képpen. A berendezés neve: fékerő kiegyenlitő berendezés. Ami lehet mechanikus, és hidraulikus kialakitásu. Már az 1984-es kiadásu Ford SERRÁMON is volt. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
 worship
Addig megvan, hogy ez létezik, de nem tudom, hogy ez az MK2 mondeo-ban pl. rögzített első-hátsó aránnyal dolgozik, vagy mondjuk adott nyomás felett egyre
elkezdi gyengíteni az első fékhez képest a hátsót, esetleg karosszéria-bólintás alapján korlátozza le a hátsó fékerőt. Éppen ezért nem tudok ezzel kapcsolatban
igazán mit segíteni  Embarrassed
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 16:04:06 »

Tisztelt László!
 worship
Addig megvan, hogy ez létezik, de nem tudom, hogy ez az MK2 mondeo-ban pl. rögzített első-hátsó aránnyal dolgozik, vagy mondjuk adott nyomás felett egyre
elkezdi gyengíteni az első fékhez képest a hátsót, esetleg karosszéria-bólintás alapján korlátozza le a hátsó fékerőt. Éppen ezért nem tudok ezzel kapcsolatban
igazán mit segíteni  Embarrassed
Tisztelt Fórumtárs!
Valószinüleg félre értettél, hiszen tudom hogyan működik a fékerő kiegyenlitő rendszer. Az egyszerübbek egy bizonyos fékerő (lassulás) felet lépnek üzembe, a felső kategóriás gépeknél a mindenkori kiegyenlités a cél. Igy bisztositja az első és a hátsó fékszerkezet(fékpofa) majdnem egyforma kopását. A régi Fordomnál, hidralikus folyamatos kiegyenlitésü volt a  rendszer kialakitása. szerintem az MKII se lehet roszabb. Ettől függetlenül nagyon köszönöm a magyarázatot.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.12 csütörtök, 16:06:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 17:16:28 »

Tisztelt Fórumtárs!
Valószinüleg félre értettél, hiszen tudom hogyan működik a fékerő kiegyenlitő rendszer. Az egyszerübbek egy bizonyos fékerő (lassulás) felet lépnek üzembe, a felső kategóriás gépeknél a mindenkori kiegyenlités a cél. Igy bisztositja az első és a hátsó fékszerkezet(fékpofa) majdnem egyforma kopását. A régi Fordomnál, hidralikus folyamatos kiegyenlitésü volt a  rendszer kialakitása. szerintem az MKII se lehet roszabb. Ettől függetlenül nagyon köszönöm a magyarázatot.
Tisztelettel László! worship

Nem magyarázatnak szántam, csak azt írtam, hogy mivel nem tudom, hogy ezek közül melyik rendszert alkalmazza az MKII, ezért nem tudok további segítséget nyújtani a témában
a kérdezőnek.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 17:22:38 »

Nem magyarázatnak szántam, csak azt írtam, hogy mivel nem tudom, hogy ezek közül melyik rendszert alkalmazza az MKII, ezért nem tudok további segítséget nyújtani a témában
a kérdezőnek.
Tisztelt Fórumtárs!
Nehogy félre érts, nem haragszom semmiért, és minden felvilágositást köszönök. A magyarázat meg azért jó mert nem csak én olvasom, hanem a kezdők is.eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2012.07.13 péntek, 10:19:47 »

Hogy van megoldva a mondeón a fékerő elosztás (az enyém esp-s, azon teljesen más)?
Mert ugye 1 körön van a bal első és a jobb hátsó kerék, nem úgy mint régen, amikor egy kör volt az eleje, egy meg a hátulja.
Ott könnyű volt, mert csak beraktak egy terheléstől függő nyomásszabályzót.
De itt... kettő van?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2012.07.13 péntek, 11:00:48 »

Hogy van megoldva a mondeón a fékerő elosztás (az enyém esp-s, azon teljesen más)?
Mert ugye 1 körön van a bal első és a jobb hátsó kerék, nem úgy mint régen, amikor egy kör volt az eleje, egy meg a hátulja.
Ott könnyű volt, mert csak beraktak egy terheléstől függő nyomásszabályzót.
De itt... kettő van?
Kedves Angel!
Megnéztem a TIS-ben az MKIII-nál nincs külön fékerő kiegyenlitő rendszer. Viszont nem tudom mit rejt magában még az ABS szabályzó szelep. Megoldás lehet még a tárcsaméret és a fékpofaméret különbőzősége.(elöl nagyobb hátul kisebb) Az MKII-t nem ismerem. Azt konkrétam tudom, hogy a régi Fordom, kétkörös fékrendszerrel szerelt volt, és volt rajta fékerőkiegyenlitő hidraulikus szelep, de nem volt rajta ABS.  Én már cseréltem a Mondeomnál első hátsó garnitura fékpofát, és nem tapasztaltam komoly eltérést az első és hátsó fékpofa kopottsága között. Tulajdon képpen ez a kérdés engem nem is foglalkoztat igazán. A lényeg, hogy kifogástalanul működik a fékem.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.13 péntek, 11:07:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2012.07.13 péntek, 11:13:59 »

Kedves Angel!
Megnéztem a TIS-ben az MKIII-nál nincs külön fékerő kiegyenlitő rendszer. Viszont nem tudom mit rejt magában még az ABS szabályzó szelep. Megoldás lehet még a tárcsaméret és a fékpofaméret különbőzősége.(elöl nagyobb hátul kisebb) Az MKII-t nem ismerem. Azt konkrétam tudom, hogy a régi Fordom, kétkörös fékrendszerrel szerelt volt, és volt rajta fékerőkiegyenlitő hidraulikus szelep, de nem volt rajta ABS.  Én már cseréltem a Mondeomnál első hátsó garnitura fékpofát, és nem tapasztaltam komoly eltérést az első és hátsó fékpofa kopottsága között. Tulajdon képpen ez a kérdés engem nem is foglalkoztat igazán. A lényeg, hogy kifogástalanul működik a fékem.
Tisztelettel László! worship

Hát ez az... maga a fékerő elosztás annyi, hogy az ABS nem engedi megcsúszni a kereket. De bevallom, azt nem tudom, mi van, ha teszem azt a jobb hátsó jégre fut, és megcsúszik.
Akkor a bal elsőtől is elveszi a fékerőt? Mert ha igaz, egy körön vannak.
Az enyém viszont 4 csatornás (ESP miatt), és ott külön tud fékezni akár 1 kereket is. Ott valós fékerőelosztás van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2012.07.13 péntek, 12:08:09 »

Hát ez az... maga a fékerő elosztás annyi, hogy az ABS nem engedi megcsúszni a kereket. De bevallom, azt nem tudom, mi van, ha teszem azt a jobb hátsó jégre fut, és megcsúszik.
Akkor a bal elsőtől is elveszi a fékerőt? Mert ha igaz, egy körön vannak.
Az enyém viszont 4 csatornás (ESP miatt), és ott külön tud fékezni akár 1 kereket is. Ott valós fékerőelosztás van.
Kedves Angel!
Az én gépemben nincs ESP. Minden a kerékre ható külső erőt, valamint fékező erőt nálam az ABS korigálja, a blokkolás függvényében. Télen se volt olyan érzésem, hogy a hátulja elkezd, jobbra vagy balra sodróni, jeges vagy felfagyott úton. Tehát az ABS képes az ilyen irányu erőket is kompenzálni. Mégegyszer mondom, nem tudom mit rejt még magában, az ABS hidraulikus szabályozó. Elképzelhetőnek tartom, hogy egy kombinált szabályozó szelepről van szó, ami ezt a problémát is képes korigálni. Már mint az első és hátsó kerekekre ható fékerőt. Megnéztem ezt a szabályozó szelepet kivülről, mitmondjak elég sok cső cstlakozik hozzá. Ha lessz rá időm rákeresek a TIS-ben erre az ABS szabályozóra.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2012.07.13 péntek, 18:01:07 »

A két kör csak a főfékhenger miatt van, az ABS-ben már teljesen függetlenül tudja a négy kört szabályozni. Az ABS kocka csak "elvenni" tudja a nyomást
egy kerékről, az ESP-s ABS kocka viszont külső féknyomás nélkül is tud nyomást adni egy adott kerékre, de egyik sem a két fékkör nyomását szabályozza,
hanem az egyes kerekekét.

Az MK3-ban nincs fékerő-kiegyenlítő, hanem az EBD vette át annak szerepét.

Szerk: Arra esetleg valaki, hogy miért nem gyullad fel az ABS+ESP lámpa a műszerfalon C0072 Yaw Rate Sensor Signal hibára?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.13 péntek, 18:03:17 írta tpmportal » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2012.07.13 péntek, 18:30:04 »

A két kör csak a főfékhenger miatt van, az ABS-ben már teljesen függetlenül tudja a négy kört szabályozni. Az ABS kocka csak "elvenni" tudja a nyomást
egy kerékről, az ESP-s ABS kocka viszont külső féknyomás nélkül is tud nyomást adni egy adott kerékre, de egyik sem a két fékkör nyomását szabályozza,
hanem az egyes kerekekét.

Az MK3-ban nincs fékerő-kiegyenlítő, hanem az EBD vette át annak szerepét.

Szerk: Arra esetleg valaki, hogy miért nem gyullad fel az ABS+ESP lámpa a műszerfalon C0072 Yaw Rate Sensor Signal hibára?
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönet a világos, érthető, magyarázatért! eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2012.07.13 péntek, 23:26:54 »

kapott a gépsárkány működő jobb h. féknyerget. Ha használgatom a kéziféket ( amúgy nem szoktam) megelőzhető szerintetek a féknyereg űjbóli berohadása?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 09:59:45 »

kapott a gépsárkány működő jobb h. féknyerget. Ha használgatom a kéziféket ( amúgy nem szoktam) megelőzhető szerintetek a féknyereg űjbóli berohadása?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen megelőzhető. Én csak addig használom a kéziféket, még a bejárati kaput becsukom a járó motor mellett. Egyébként mindig sebességbe rakom a kocsit, bárhol parkoljak. Eddig még soha nem ragadt be a kézifékem. Az a kevés használat feltétlen szükséges, a hosszútávu kifogástalan működés érdekében. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 11:18:35 »

Tisztelt Fórumtárs!
Igen megelőzhető. Én csak addig használom a kéziféket, még a bejárati kaput becsukom a járó motor mellett. Egyébként mindig sebességbe rakom a kocsit, bárhol parkoljak. Eddig még soha nem ragadt be a kézifékem. Az a kevés használat feltétlen szükséges, a hosszútávu kifogástalan működés érdekében. wave
Tisztelettel László! worship

Én minden parkoláskor használom, és soha nem volt gondja. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 12:16:44 »

Hello


Hátsó féknyreg cserére érett az autóm. Elég drágán adják - legalábbis nem találtam olyan helyet, ahol elfogadható áron adták volna

van valakinek tapasztalata pl ebay-ről vásárólt féknyergekkel kapcsolatban?

Pl ez jónak tűnik:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-ESTATE-REAR-BRAKE-CALIPER-SET-LEFT-RIGHT-HAND-L-H-R-H-04-07-/130678345562?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6d094f5a

Esetleg van valakinek elfekvőben egy jól működő faceliftes modellhez tartotó pár?

Tapasztalat felújítással kapcsolatban?

Minden segítségnek örülnék, mert egyelőre nem átt túl jól a dolog, vagy ebayről márkajelzés nélküli, vagy kétszeres áron hazai alkatrész kereskedésből...

Köszi
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 12:33:21 »

Hello


Hátsó féknyreg cserére érett az autóm. Elég drágán adják - legalábbis nem találtam olyan helyet, ahol elfogadható áron adták volna

van valakinek tapasztalata pl ebay-ről vásárólt féknyergekkel kapcsolatban?

Pl ez jónak tűnik:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-ESTATE-REAR-BRAKE-CALIPER-SET-LEFT-RIGHT-HAND-L-H-R-H-04-07-/130678345562?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6d094f5a

Esetleg van valakinek elfekvőben egy jól működő faceliftes modellhez tartotó pár?

Tapasztalat felújítással kapcsolatban?

Minden segítségnek örülnék, mert egyelőre nem átt túl jól a dolog, vagy ebayről márkajelzés nélküli, vagy kétszeres áron hazai alkatrész kereskedésből...

Köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=9744.0
 wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 14:49:01 »


Vagy:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540;topicseen#msg557540
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg619528;topicseen#msg619528

Ő Budapesten van.
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2012.07.17 kedd, 19:21:23 »

Sziasztok!

A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2012.07.17 kedd, 19:44:14 »

Sziasztok!

A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?

Szia, egy liter kell bele.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kolajcsere_Mk3

Nekem nincs bajom a gyári fékolajjal.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2012.07.21 szombat, 11:03:28 »

a bal elsö keréktöl menet közben néha hallható nyikorgó hang,fékezéskor azonnal elhalgat.
össze érhet néha-néha a betét és a tárcsa?  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2012.07.21 szombat, 11:14:26 »

Sziasztok!

A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?

Én Mintexet vettem, az volt éppen a polcon a boltban. 1 liter elég mindenre, még marad is belőle egy 1-2 deci, amit eltehetsz tartalékba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2012.07.21 szombat, 14:31:35 »

a bal elsö keréktöl menet közben néha hallható nyikorgó hang,fékezéskor azonnal elhalgat.
össze érhet néha-néha a betét és a tárcsa?  integet2
igen.az úszócsapok helyes működését kell ellenőrizni,és a betéteken lévő rugót.Illetve,hogy a betét a helyén tudjon mozogni ki-be.értelem szerüen a tárcsa felé és el tőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2012.07.21 szombat, 15:15:21 »

igen.az úszócsapok helyes működését kell ellenőrizni,és a betéteken lévő rugót.Illetve,hogy a betét a helyén tudjon mozogni ki-be.értelem szerüen a tárcsa felé és el tőle.
wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:02:35 »

Sziasztok!
Egyik haverom nemrég tett szert egy di-re.De,sajnos nem tökéletes a fék rajta. A jelenség a következő: normál fékezésnél,mikor már lassan gurul a kocsi,érezni kicsit a pedáléon ,hogy dolgozik az abs. máskor ismét normál fékezésnél azonnal rug a pedál,viszont mintha nem ,vagy csak alig lenne fékhatás. aztán van mikor teljesen jól teszi a dolgát.
Talákoztatok már hasonlóval? mi lehet ez? Jeladó pronléma? Az abs szivattyúra nem gondolok,mivel érezni,hogy dolgozik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:24:04 »

Sziasztok!
Egyik haverom nemrég tett szert egy di-re.De,sajnos nem tökéletes a fék rajta. A jelenség a következő: normál fékezésnél,mikor már lassan gurul a kocsi,érezni kicsit a pedáléon ,hogy dolgozik az abs. máskor ismét normál fékezésnél azonnal rug a pedál,viszont mintha nem ,vagy csak alig lenne fékhatás. aztán van mikor teljesen jól teszi a dolgát.
Talákoztatok már hasonlóval? mi lehet ez? Jeladó pronléma? Az abs szivattyúra nem gondolok,mivel érezni,hogy dolgozik.
diagolni kéne gyári célműszerrel!
de ha valamelyik oldalon nem fog a fék akkor is ez a jelenség.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2012.08.01 szerda, 20:58:05 »

kb. 1 éve volt cserélve az összes fékbetét és most megint nyikorog az a *** eleje...mitől lehet?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:30:54 »

kb. 1 éve volt cserélve az összes fékbetét és most megint nyikorog az a *** eleje...mitől lehet?

Az enyém is! Most kezdte el pár napja...
kb 1.5 éve lett cserélve a tárcsa és a fékpofa is. Azóta nem sok fogyott belőle. Ha csak kicsit lépek a fékre, akkor cicereg. Ha erősebben rálépek, akkor nincs semmi hangja.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:33:28 »

Az enyém is! Most kezdte el pár napja...
kb 1.5 éve lett cserélve a tárcsa és a fékpofa is. Azóta nem sok fogyott belőle. Ha csak kicsit lépek a fékre, akkor cicereg. Ha erősebben rálépek, akkor nincs semmi hangja.
Nekem az a bajom hogyha nem fékezek csak gurulok akkor is folyamatosan visít az a szhar!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:57:06 »

Nekem az a bajom hogyha nem fékezek csak gurulok akkor is folyamatosan visít az a szhar!
uszocsap.occa forintért ad a Tamás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:58:28 »

uszocsap.occa forintért ad a Tamás.

Te... öccááá  nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:09:06 »

uszocsap.occa forintért ad a Tamás.
Az mi?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:12:38 »

Az mi?

Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.01 szerda, 22:15:19 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:24:43 »

Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat  vigyor3

plussz nyóccá a pótta!  eplus2
És az enyém mi a francért nyikorog?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:39:47 »

plussz nyóccá a pótta!  eplus2
És az enyém mi a francért nyikorog?
Mert lehet hogy lassan sportos alkat lett (válla nőt neki) és a vállaknál lévő reve ciripel ilyenkor. Vegyél elő egy reszelőt és húzd le a nagyját a peremnél. Rögtön nem ér hozz semmihez és csend lesz. Ha nagyon vállas lesz a tárcsa azt úgyis érezni fogd a kormányom mert rendesen rázni fogja.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:42:20 »

Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat  vigyor3
Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:42:32 »

Mert lehet hogy lassan sportos alkat lett (válla nőt neki) és a vállaknál lévő reve ciripel ilyenkor. Vegyél elő egy reszelőt és húzd le a nagyját a peremnél. Rögtön nem ér hozz semmihez és csend lesz. Ha nagyon vállas lesz a tárcsa azt úgyis érezni fogd a kormányom mert rendesen rázni fogja.

Ok!  worship

Tárcsám még elég nyüzüge alak, még nem vállasodott ki! Keveset gyúr!  eplus2 De azért a fékpofákat megráspolyozom.  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:52:52 »

Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!

Nem tudom, milyen szerszámaid vannak. A féknél a csavarok néha jól összerohadnak... én még crova+hosszú csővel se tudtam letágítani.
Légkulcs lett a megoldás (a havernál). Annak engedett  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 10:48:02 »

Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!
igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 16:25:51 »

igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!
Én ezt a műveletet 13-as és 15-ös dugó kulcsal, egy rövid hoszabbitóval és egy fél colos racsnis hajtókarral követem el, miután jól laktam mangalica szalonnával. Sajnos ahogy alf mondja, szalonna nélkűl nem megy. eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 16:27:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:19:16 »

igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!

De miért kell cserélni azt? nem elég kicsit megreszelni, vagy csak egyszerűen megtakarítani, újra zsírozni...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:53:19 »

De miért kell cserélni azt? nem elég kicsit megreszelni, vagy csak egyszerűen megtakarítani, újra zsírozni...?
2dolog miatt.Ha megkopott,nem lesz "vákum" ami mozgatja,ha belemegy a kosz,megszorul.
vagy,én pl úgy jártam,hogy a xaros csapban lévő menet kijött a csavarral 1ütt-mert szalonnát reggeliztem.
ezért állt néhány napot az autóm,de végül Tomi küldött egyet öccá forinté',ami a bótba 11e szettben,aminek a fele sem kell.....
persze ezért nem kell azonnal cserélni,csak mondjuk fel lehet készülni a napokig tartó állásidő ellen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2012.08.03 péntek, 21:36:02 »

2dolog miatt.Ha megkopott,nem lesz "vákum" ami mozgatja,ha belemegy a kosz,megszorul.
vagy,én pl úgy jártam,hogy a xaros csapban lévő menet kijött a csavarral 1ütt-mert szalonnát reggeliztem.
ezért állt néhány napot az autóm,de végül Tomi küldött egyet öccá forinté',ami a bótba 11e szettben,aminek a fele sem kell.....
persze ezért nem kell azonnal cserélni,csak mondjuk fel lehet készülni a napokig tartó állásidő ellen.

Igazad van, és filléres tételről beszélünk ha bontottan veszi, de azért én először megnézném hogy nem a gumi sérült-e rajta, és egy tisztítás, újrazsírozást. ha úgy sem jó, mehet a csere.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 16:46:45 »

diagolni kéne gyári célműszerrel!
de ha valamelyik oldalon nem fog a fék akkor is ez a jelenség.
És akkor ez naná,hogy márkaszervizt jelent. Örülni fog a haverom.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:12:07 »

Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:23:01 »

Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)

Amúgy világítanak az ABS+ESP lámpák? Csak mert nekem is bedobott az F-super egy Yaw Rate Sensor Signal Fault -ot, de nem világított a
lámpa, és azóta bármikor rádugtam nem jelent meg egyszer sem ez a hiba.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2012.08.14 kedd, 13:41:53 »

Amúgy világítanak az ABS+ESP lámpák? Csak mert nekem is bedobott az F-super egy Yaw Rate Sensor Signal Fault -ot, de nem világított a
lámpa, és azóta bármikor rádugtam nem jelent meg egyszer sem ez a hiba.
nem világít semmi. ESP működik rendben, abs működik rendben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2012.08.14 kedd, 14:18:01 »

Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)

Nekem volt ilyen hihetőségi gond, nem volt középen a kormány, de ha 80 felett mentem, akkor kigyulladt az esp lámpa.

Ebbe más is belefutott:
http://www.talkford.com/topic/152610-glow-plug-light-flashing-warning/page__st__20
Ha meg tudod nézni a szöget elektromosan, nézd meg, hogy középen áll-e a kormány.
Lehet, hogy nálad még csak egy kicsit tér el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2012.08.14 kedd, 14:44:13 »

Nekem volt ilyen hihetőségi gond, nem volt középen a kormány, de ha 80 felett mentem, akkor kigyulladt az esp lámpa.

Ebbe más is belefutott:
http://www.talkford.com/topic/152610-glow-plug-light-flashing-warning/page__st__20
Ha meg tudod nézni a szöget elektromosan, nézd meg, hogy középen áll-e a kormány.
Lehet, hogy nálad még csak egy kicsit tér el.
na ez az. én is erre gondoltam, csak nem akartam sugalmazni a választ. Lámpa ugyan nincs 80 felett, de a szervó érezhetően nem középre tér vissza. Pedig a futómű gyári értéken van, 2x nézettem meg két különböző helyen. Próbálom nézni a szöget.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.