Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 17:34:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742437 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:09:45 »

A hátsó fék is legalább olyan fontos, mint az első! Nem érdemes rajta túl sokat spórolni!

Persze, fontos, de fele annyira sincs igénybe véve mint az elsők. Pl. hátsó fék vetemedése is igen ritka, legalábbis én nem hallottam még róla.

Alf pl előre is a nóném 3ezeres tárcsát veszi, szóval ahhoz képest nemhinném hogy rosszabb lenne...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2014.03.04 kedd, 15:25:34 »

A Zimmermann tárcsák minősége milyen? Mindegyik bevonatolt, rozsdaálló?

Nekem most Zimmermann van Off-on elől, nincs vele semmi baj, igaz a típusra nem is jellemző a féktárcsás-rázásos dolog.
Szép fehéres, nem rozsdállik   vigyor3
No meg tibibácsi is azt mondta, hogy a Zimmermann az tuti, szóval szerintem nyugodtan.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:45:56 »

Rendelnék UK-ból 2004/9 utáni, nem beragadós hátssó féknyergeket. Kell valakinek még ilyen ? £25 /oldal + posta (~£30, ami 4 nyeregnél £7.5, így egy nyereg £32.5, ami ~12eFt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2014.03.05 szerda, 22:18:49 »

Rendelnék UK-ból 2004/9 utáni, nem beragadós hátssó féknyergeket. Kell valakinek még ilyen ? £25 /oldal + posta (~£30, ami 4 nyeregnél £7.5, így egy nyereg £32.5, ami ~12eFt)
senki?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2014.03.05 szerda, 22:56:25 »

senki?

kisgyerek83 akar venni, csak kombira. Írj neki.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:17:44 »

van féknyereg felújító kontakt itt a fórumon?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:31:24 »

van féknyereg felújító kontakt itt a fórumon?

Keresd zaccit.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg619528#msg619528
Mégsem cseréled?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:44:45 »

worship worship worship
de, csak a bontottat sem akarom csak úgy feltenni. Tudni szeretném, milyen állapotban van. Jobb a békesség.
Mire ideér Angliából jó lenne lebeszélni a felújítást is valakivel.
(rutinból gyakran be akarom húzni a kéziféket  hehe  hehe  hehe , jobb lenne, ha működne rendesen, mert egyszer véletlenül behúzom, aztán úgy marad...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:52:50 »

worship worship worship
de, csak a bontottat sem akarom csak úgy feltenni. Tudni szeretném, milyen állapotban van. Jobb a békesség.
Mire ideér Angliából jó lenne lebeszélni a felújítást is valakivel.
(rutinból gyakran be akarom húzni a kéziféket  hehe  hehe  hehe , jobb lenne, ha működne rendesen, mert egyszer véletlenül behúzom, aztán úgy marad...)

Majd megszokod.  vigyor3  Én majdnem 3 évig nem használtam....egyébként sem nagyon szoktam.
Akaszd ki a rossz oldalon a kézifék kötelet a nyeregről és akkor húzgálhatod. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:56:10 »


Ki a felújító ember?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 22:58:43 »

Ki a felújító ember?

AndyA

Fogalmam sincs.  vigyor3 Én magamnak csináltam.  
Zacci csináltatta valakivel, de talán alf is tudja az ember elérhetőségét.

szerk.
Itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg619818#msg619818
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:49:57 »

van féknyereg felújító kontakt itt a fórumon?

BP-i srácot tudok, aki az enyémet csinálta.
Ha kell dobj egy PÜ-t.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 23:57:16 »

worship worship worship
de, csak a bontottat sem akarom csak úgy feltenni. Tudni szeretném, milyen állapotban van. Jobb a békesség.
Mire ideér Angliából jó lenne lebeszélni a felújítást is valakivel.
(rutinból gyakran be akarom húzni a kéziféket  hehe  hehe  hehe , jobb lenne, ha működne rendesen, mert egyszer véletlenül behúzom, aztán úgy marad...)

Tegyél oda valamit amíg nem behúzható és arról eszedbe jut.  / összehajtott pokróc,törölköző stb/.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2014.03.07 péntek, 00:05:38 »

BP-i srácot tudok, aki az enyémet csinálta.
Ha kell dobj egy PÜ-t.
Ez nem a partnerkereső rovat!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2014.03.07 péntek, 06:53:34 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy ha én cserélném ki a hátsó féktárcsát illetve betétet akkor kell e valamiért szerelőhöz vinne az autót, vagy kicserélem és már használható?!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2014.03.07 péntek, 07:07:49 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy ha én cserélném ki a hátsó féktárcsát illetve betétet akkor kell e valamiért szerelőhöz vinne az autót, vagy kicserélem és már használható?!

Itt van róla cikk. Olvasd el figyelmesen és aztán meg te magad döntsd el, hogy nekifogsz otthon, vagy sem.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_%28MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3%29

Ja, és még csak annyit, hogy a fék nem játék, szóval ha bizonytalan vagy, akkor inkább vidd szerelőhöz!

 integet2
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2014.03.07 péntek, 07:20:53 »

Az a probléma, hogy nincs szerelő aki megcsinálná vasárnapig és kénytelen leszek magamnak kicserélni...
Öszintén szolva most perpill csak az első két fék fog, illetve a hátsók is, de nem 100-as a dolog...

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2014.03.07 péntek, 08:03:33 »

Az a probléma, hogy nincs szerelő aki megcsinálná vasárnapig és kénytelen leszek magamnak kicserélni...
Öszintén szolva most perpill csak az első két fék fog, illetve a hátsók is, de nem 100-as a dolog...

Köszönöm a segítséget!
Hol nincs?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2014.03.07 péntek, 08:45:01 »

Öszintén szolva most perpill csak az első két fék fog, illetve a hátsók is, de nem 100-as a dolog...
Ismerős Escort-tal hónapokig úgy járt hogy 0 azaz nulla hátsó fékhatása volt. Fel sem tűnt neki. Műszaki előtt szólt neki a szerelő, hogy vazzap. Ne taposd szét az autót, illetve tarts kellő köv távolságot. Ez nem a világ vége, pláne ha tudtában vagy a dolognak. Jelenleg jég és havas utak sem fenyegetnek, hogy az autó hátsó traktusa nekiálljon az elsőt lehagyni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.07 péntek, 08:48:11 írta FokaDriver » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2014.03.07 péntek, 14:33:26 »

Az a probléma, hogy nincs szerelő aki megcsinálná vasárnapig és kénytelen leszek magamnak kicserélni...
Öszintén szolva most perpill csak az első két fék fog, illetve a hátsók is, de nem 100-as a dolog...

Köszönöm a segítséget!

Hol laksz? Keress a közelben egy hozzáértő fórumtársat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2014.03.08 szombat, 12:53:24 »

Miskolci vagyok, viszont nem nyultam hozza... inkabb nem.
Viszont uj problema van, megpedig, hogy a jobb hatso kerek olyan forro volt lett egy 35km er es ut utan, hogy a felnihez nem lehetett erni...
Felemeltem az autot es szorul a fektarcsa, amit nem ertek.
Az elso tarcsak kb 3hete lettek cserelve, talan azert szorul mert hatul nem lett egyidoben cserelve?
Illetve a feknyergek 2eve voltak cserelve a kezifek berohadasa miatt.
Az nem szorul most megneztem, viszont a tarcsa se regi, a fekpofak is igazabol jok... nem ertem.
Lehet az is gond ha 2-3 hetente hasznalom az autot?
Addig garazsban all es igazabol mikor beleulok es elindulok akkor pattan a fek es ugy engedi el az autot, viszont csak sebessegbe rakom es ugy hagyom a garazsbab a kocsit.

Mi tevo legyek legkozelebb hogy ne ragadjon be igy?
A fenti problemaval valami otlet, eszrevetel?

Koszonom elore is!


Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2014.03.08 szombat, 15:19:40 »

Miskolci vagyok, viszont nem nyultam hozza... inkabb nem.
Viszont uj problema van, megpedig, hogy a jobb hatso kerek olyan forro volt lett egy 35km er es ut utan, hogy a felnihez nem lehetett erni...
Felemeltem az autot es szorul a fektarcsa, amit nem ertek.
Az elso tarcsak kb 3hete lettek cserelve, talan azert szorul mert hatul nem lett egyidoben cserelve?
Illetve a feknyergek 2eve voltak cserelve a kezifek berohadasa miatt.
Az nem szorul most megneztem, viszont a tarcsa se regi, a fekpofak is igazabol jok... nem ertem.
Lehet az is gond ha 2-3 hetente hasznalom az autot?
Addig garazsban all es igazabol mikor beleulok es elindulok akkor pattan a fek es ugy engedi el az autot, viszont csak sebessegbe rakom es ugy hagyom a garazsbab a kocsit.

Mi tevo legyek legkozelebb hogy ne ragadjon be igy?
A fenti problemaval valami otlet, eszrevetel?

Koszonom elore is!




Nézd meg, hogy a nyergen a kéziféknek a karja visszamegy-e a 0 állásba (van egy kis csavar szerűség, oda kell visszamenjen). A nyergek milyenre lettek cserélve? 2005 utánira?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2014.03.08 szombat, 15:24:08 »

Vadonat uj lett veve, Bosch,de nem hinnen hogy 2005 utani.
A csavar visszamegy szepen, nem szorul.
Kerekcsapagyra is gondoltam.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2014.03.08 szombat, 15:32:08 »

Vadonat uj lett veve, Bosch,de nem hinnen hogy 2005 utani.
A csavar visszamegy szepen, nem szorul.
Kerekcsapagyra is gondoltam.


Ha felemeled az autót akkor kézzel tudod forgatni a kereket? Próbáld ki úgy, hogy behúzod és kiengeded a kéziféket aztán forgasd meg...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2014.03.08 szombat, 15:52:19 »

Azt is probaltam igen, ha felemelem akkor szorul, de en szerintem nem veszes.
Ha behuzom a kezit akkor fogja a kereket szepen, ha kiengedem ugyanolyan talan picit femes hangja van.
Kerekcsapagytol nem forrosodhatott fel?
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2014.03.08 szombat, 16:12:14 »

Azt is probaltam igen, ha felemelem akkor szorul, de en szerintem nem veszes.
Ha behuzom a kezit akkor fogja a kereket szepen, ha kiengedem ugyanolyan talan picit femes hangja van.
Kerekcsapagytol nem forrosodhatott fel?


Az mit jelent nálad, hogy felemelve kisit szorul?  Szerintem nem normális, ha kicsit is szorul.....azért melegszik. Figyeld a nyergen a kis kallantyút amibe be van akasztva a kézifékkötél, hogy kiengedésnél merre mozdul....utána (finoman) üss rá egyet abba az irányba kalapáccsal, hogy biztos visszaálljon "alaphelyzetbe" és utána forgasd meg a tárcsát...nem lenne szabad picit sem szorulnia (csak minimálisan súrlódhat a betétekkel)       
Kerékcsapágytól nem valószínű...ha azzal lenne baj azt hallanád (menet közben búgna).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2014.03.08 szombat, 19:36:39 »

Neztem azt a kart, egy rugo van a vegen ami visszahuzza l.
De az gond nelkul mukodik viszont akkor is surlodik eleg szepen.
Mindegy, kicsereltetem mindenkeppen a tarcsat es a pofakat, de nemtudom mit kene tennem hogy pl 3_4 het utan ne pattanyon eggyet a fektarcsa meg a fekpofa mert egy osszealtak.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2014.03.08 szombat, 23:28:03 »

Neztem azt a kart, egy rugo van a vegen ami visszahuzza l.
De az gond nelkul mukodik viszont akkor is surlodik eleg szepen.
Mindegy, kicsereltetem mindenkeppen a tarcsat es a pofakat, de nemtudom mit kene tennem hogy pl 3_4 het utan ne pattanyon eggyet a fektarcsa meg a fekpofa mert egy osszealtak.

Sok állás után ez normális jelenség...nem tudsz mit csinálni. Nekem mosás után, ha nem megyek vele akkor 1 nap után is szokott ilyet csinálni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 08:27:38 »

Sziasztok! Tegnap én is krézifék felújításban voltam. A jobbos nyereg sorult de megjárattam és most hibátlanul működik.Remélem szerdáig kibírja míg át mey műszakin aztán úgyse lesz használva. VISZONT!!!! Az enyémben az önbeállós kar van.Hosszas tanulmányozás után sikerült rájönnöm a működésére de képtelen voltam normális fékhatást elérni vele. Vagy ha mégis akkor visznt a nyergek nem bírnak visszaállni alaphelyzetbe. Ötlet valakinek?
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 10:03:46 »

Az mit jelent nálad, hogy felemelve kisit szorul?  Szerintem nem normális, ha kicsit is szorul.....azért melegszik. Figyeld a nyergen a kis kallantyút amibe be van akasztva a kézifékkötél, hogy kiengedésnél merre mozdul....utána (finoman) üss rá egyet abba az irányba kalapáccsal, hogy biztos visszaálljon "alaphelyzetbe" és utána forgasd meg a tárcsát...nem lenne szabad picit sem szorulnia (csak minimálisan súrlódhat a betétekkel)       
Kerékcsapágytól nem valószínű...ha azzal lenne baj azt hallanád (menet közben búgna).

Nekem anno úgy beállt a kerékcsapágyam, hogy kiszerelés után kézzel kihívás volt megforgatni, és még az sem csinált olyat, hogy felizzította volna maga körül az egész kereket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akela
Vendég
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2014.03.14 péntek, 07:16:56 »

Sziasztok!
Egy barátomnak van egy 2001-es Di-je. időnként elmegy rajta a fék.Ilyenkor bedolgozik az ABS,de szinte épphogy lassul valamicskét.kideritették,hogy elöl a bal oldalon 31 fogú a jeladó jobb oldalon meg 32.elképzelhető,hogy a külömböző erőforrásokhoz más-más fogszámú jeladó szükségeltetik? és innen egyenesen következik ,hogy hol lehet megállapitani ,hogy ebbe a kocsiba hány fogszámú jeladó való?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:07:33 »

Sziasztok!
Egy barátomnak van egy 2001-es Di-je. időnként elmegy rajta a fék.Ilyenkor bedolgozik az ABS,de szinte épphogy lassul valamicskét.kideritették,hogy elöl a bal oldalon 31 fogú a jeladó jobb oldalon meg 32.elképzelhető,hogy a külömböző erőforrásokhoz más-más fogszámú jeladó szükségeltetik? és innen egyenesen következik ,hogy hol lehet megállapitani ,hogy ebbe a kocsiba hány fogszámú jeladó való?

Azt meg hogy a viharba'?! Gyártanak egyáltalán többfélét? Vagy valami utángyártott cuuc lett bel cserélve valamikor a gyári helyett?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:11:16 »

Sziasztok!
Egy barátomnak van egy 2001-es Di-je. időnként elmegy rajta a fék.Ilyenkor bedolgozik az ABS,de szinte épphogy lassul valamicskét.kideritették,hogy elöl a bal oldalon 31 fogú a jeladó jobb oldalon meg 32.elképzelhető,hogy a külömböző erőforrásokhoz más-más fogszámú jeladó szükségeltetik? és innen egyenesen következik ,hogy hol lehet megállapitani ,hogy ebbe a kocsiba hány fogszámú jeladó való?

Azt megnézném, hohy számoltak fogszámokat.....
A jeladó a csapágy belsején lévő mágnes-ről adja a jelet az ABS-nek. http://www.ebay.co.uk/itm/ford-mondeo-mk3-front-wheel-bearing-kit-1-8-2-0-2-2-2-5-V6-24V-DI-TDDI-TDCI-16V-/261381498437
Az Abs-es csapágyból 2 féle van....automata váltóshoz és manuális váltóshoz. A kerékcsapágyon lévő mágneskarika sérülése okozhatja a tüneteket amiket leírtál....nekem is volt ilyen. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:30:59 »

Azt megnézném, hohy számoltak fogszámokat.....
A jeladó a csapágy belsején lévő mágnes-ről adja a jelet az ABS-nek. http://www.ebay.co.uk/itm/ford-mondeo-mk3-front-wheel-bearing-kit-1-8-2-0-2-2-2-5-V6-24V-DI-TDDI-TDCI-16V-/261381498437
Az Abs-es csapágyból 2 féle van....automata váltóshoz és manuális váltóshoz. A kerékcsapágyon lévő mágneskarika sérülése okozhatja a tüneteket amiket leírtál....nekem is volt ilyen.  

Yessssss......... taps

Én még vártam mi lesz ebből.... a szimmering belsejében van a trigger. Azon érdekes számolni bármit is.
Esetleg szkóppal nézve a csúcsokat lehet, de nem hinném, hogy ez történt.....mert úgyse tudják pont egy kört forgatni a kereket.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akela
Vendég
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:41:25 »

Azt megnézném, hohy számoltak fogszámokat.....
A jeladó a csapágy belsején lévő mágnes-ről adja a jelet az ABS-nek. http://www.ebay.co.uk/itm/ford-mondeo-mk3-front-wheel-bearing-kit-1-8-2-0-2-2-2-5-V6-24V-DI-TDDI-TDCI-16V-/261381498437
Az Abs-es csapágyból 2 féle van....automata váltóshoz és manuális váltóshoz. A kerékcsapágyon lévő mágneskarika sérülése okozhatja a tüneteket amiket leírtál....nekem is volt ilyen. 
Értem. Én nem láttam,viszont anno láttam más tipus jeladóját az pl.a féltengelycsuklón volt teljesen láthatóan.Azt hittem ez is hasonló.
Tehát elképzelhető,hogy egy ill.két kerékagycsapágy cserével orvosolható a dolog.Mivel nem tudni melyik a sajátja és mejyik az utólag beépitett.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:48:31 »

Értem. Én nem láttam,viszont anno láttam más tipus jeladóját az pl.a féltengelycsuklón volt teljesen láthatóan.Azt hittem ez is hasonló.
Tehát elképzelhető,hogy egy ill.két kerékagycsapágy cserével orvosolható a dolog.Mivel nem tudni melyik a sajátja és mejyik az utólag beépitett.

Mindegy melyik mikor lett beépítve....nincs különbség.
Ellenőrizni kell rajta a mágnest....féltengely anya levesz, kocsit megemel, féltengelyt kitolni a kerékagyból és akkor látni lehet majd a kerékcsapágyon a mágneses részt. Amelyik oldalon a mágnes sérült az a csapágy cserés. 
Az egyszerűbb mód a diagnosztika, ha van....menetközben nézni, hogy az ABS-en melyik kimeneti szelp nyit (vagy melyik keréken nincs akkor sebességjel) mikor a probléma jelentkezik és akkor rögtön azt a csapágyt kell ellenőrizni/cserélni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:31:15 »

Azt megnézném, hohy számoltak fogszámokat.....
A jeladó a csapágy belsején lévő mágnes-ről adja a jelet az ABS-nek. http://www.ebay.co.uk/itm/ford-mondeo-mk3-front-wheel-bearing-kit-1-8-2-0-2-2-2-5-V6-24V-DI-TDDI-TDCI-16V-/261381498437
Az Abs-es csapágyból 2 féle van....automata váltóshoz és manuális váltóshoz. A kerékcsapágyon lévő mágneskarika sérülése okozhatja a tüneteket amiket leírtál....nekem is volt ilyen. 
diag tudhat ilyet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:42:49 »

diag tudhat ilyet...

Tudom előző hsz-ben írtam is.  Wink
Viszont az sem garancia....nekem pl. jó volt a sebesség jel (minden keréknél egyezett) és majdnem mindig másik szelepet nyitogatott az ABS....a jobb első többször fordult elő....aztán Vik is ránézett és ő is jobb elsőre tippelt, ezért azt szemrevételeztem. A mágnes szépen elkezdett "elfogyni" körkörösen kívülről befelé....sebeségjelet adott folyamatosan, viszont fékezésnél néha beledolgozott az ABS.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2014.03.19 szerda, 11:41:49 »

Tisztelt Fórumtársak!


Át szeretnénk alakíttatni a berohadós hátsó féknyergünket az újabb, nem berohadósra. Azt már tudom, hogy a beszerelendő féknyergekbe nem fog passzolni a régi fékbetét, így azokat is be kell szereznünk. A kérdésem az lenne, azt a tippet kaptam, hogy lehet, hogy szükségem oldalanként 1-1 készlet ilyenre is: http://www.makrocar.hu/spd/4861623/Ford-Vezeto-csap-hatso-4861623.
Ez milyen alkatrészt takar? Esetleg ezekkel tudom rögzíteni az újabb nyergeket? Mindent, ami szükséges (lehet) az átalakításhoz, előre be szeretnénk szerezni, hogy ne akkor kelljen még futkározni esetlegesen alkatrészekért. Privát üzenetekben ezeket az alkatrészeket sorolták fel nekem eddig:
- egy-egy balos/jobbos hátsó féknyereg (féktuskókkal),
- egy hátsó fékbetét készlet,
- egy-egy új kézifék bowden, hátsó szakaszra.
Illetve a szóbanforgó, belinkelt alkatrész, amire elbizonytalanodtam...

Király Linda után szabadon: egy kis segítséget kérnék...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2014.03.19 szerda, 11:49:33 »

Tisztelt Fórumtársak!


Át szeretnénk alakíttatni a berohadós hátsó féknyergünket az újabb, nem berohadósra. Azt már tudom, hogy a beszerelendő féknyergekbe nem fog passzolni a régi fékbetét, így azokat is be kell szereznünk. A kérdésem az lenne, azt a tippet kaptam, hogy lehet, hogy szükségem oldalanként 1-1 készlet ilyenre is: http://www.makrocar.hu/spd/4861623/Ford-Vezeto-csap-hatso-4861623.
Ez milyen alkatrészt takar? Esetleg ezekkel tudom rögzíteni az újabb nyergeket? Mindent, ami szükséges (lehet) az átalakításhoz, előre be szeretnénk szerezni, hogy ne akkor kelljen még futkározni esetlegesen alkatrészekért. Privát üzenetekben ezeket az alkatrészeket sorolták fel nekem eddig:
- egy-egy balos/jobbos hátsó féknyereg (féktuskókkal),
- egy hátsó fékbetét készlet,
- egy-egy új kézifék bowden, hátsó szakaszra.
Illetve a szóbanforgó, belinkelt alkatrész, amire elbizonytalanodtam...

Király Linda után szabadon: egy kis segítséget kérnék...


Amit linkeltél az nem feltétlenül kell.  Ha normális bontóstól veszed akkor kompletten adja majd a szettet.
Ami kell:
- a nyergek (jobb-bal)
- a konzol (fékkengyel, féktuskó...ki hogy ismeri/nevezi) a felfogatáshoz (ebben vannak a vezető csapok amit linkeltél) ebből is jobb-bal kell.
- újabb fajta betétek

Kézifékkötelet nem kell cserélned, ha jó a mostani, mert ugyanaz a facelift előtti és utáni hátsó szakasz.  
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.19 szerda, 11:51:42 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:34:17 »

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy az mk3-as mondik első féknyergeinek, melyik, (alsó vagy felső) uszó csapján van az a kis gumi cső? Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:46:53 »

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy az mk3-as mondik első féknyergeinek, melyik, (alsó vagy felső) uszó csapján van az a kis gumi cső? Előre is köszi a válaszokat.

Mind a kettőn.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:48:26 »

Mind a kettőn.

Nem....az biztos, hogy csak az egyiken van. Azt most megnem mondom, hogy alul vagy felül.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:52:44 »

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani, hogy az mk3-as mondik első féknyergeinek, melyik, (alsó vagy felső) uszó csapján van az a kis gumi cső? Előre is köszi a válaszokat.

Ez alapján alul van:  http://www.talkford.com/topic/186773-mk3-front-brake-caliper-rebuild-guide/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:52:48 »

Nem....az biztos, hogy csak az egyiken van. Azt most megnem mondom, hogy alul vagy felül.

Hát elég érdekes féketek van.............

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:53:05 »

Mind a kettőn.
Az biztos, hogy csak az egyiken van, mert a javító készletekben csak egy van, meg egy olyan csap van amin rajt a helye.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:53:51 »


Micsoda?

Mindkettő csúszócsapon van. Nem látod?  Shocked  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:55:03 »

Király vagy, köszönöm. worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:55:52 »

Micsoda?

Mindkettő csúszócsapon van. Nem látod?  Shocked  vigyor3

Nem arra gondolunk.....arról van szó ami a csapra megy (pici) gumi.
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/673-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-csuszka
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2014.03.19 szerda, 19:56:12 »

Micsoda?

Mindkettő csúszócsapon van. Nem látod?  Shocked  vigyor3
Az a porvédő, amire te gondolsz, én a csap belső végén levő gumit kérdeztem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.