Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:06:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
166
167
[
168
]
169
170
171
172
173
174
175
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167197 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8350 Dátum:
2018.03.25 vasárnap, 19:22:19 »
Kilazult a lengéscsillapító végén a csavar. Előfordult a toronycsapágyak cseréje után 2 hónappal, akkor mindkét oldalon. Tettek önzárós csavarokat (ők azt mondták), most egy év elteltével a bal oldal újra kilazult.
Lehet ennek valami kapcsolata a lengéscsillapító vagy a toronycsapágy állapotával?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8351 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 09:01:25 »
Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8352 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 09:43:04 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.26 hétfő, 09:01:25
Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?
59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8353 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 09:50:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.03.26 hétfő, 09:43:04
59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal
Köszönöm!
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8354 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 10:36:46 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.26 hétfő, 09:01:25
Mennyi a meghúzási nyomatéka a lengéscsillapító tetején található csavarnak?
Valami speckó csavar jár rá?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8355 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 13:03:35 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.26 hétfő, 10:36:46
Valami speckó csavar jár rá?
https://cromax.hu/lengescsillapito_rogzito_anya_ford_transit_2006-_m12x125mm_66774?kereso_modell=0
Sima nylon önzárós.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8356 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 13:36:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.03.26 hétfő, 13:03:35
https://cromax.hu/lengescsillapito_rogzito_anya_ford_transit_2006-_m12x125mm_66774?kereso_modell=0
Sima nylon önzárós.
Köszönöm! Lecserélem a régit, hátha nem akar mindenáron kilazulni.
Naplózva
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8357 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 13:58:51 »
Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8358 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 17:12:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.03.26 hétfő, 09:43:04
59 Nm
De szervizkörnyezetben kettő brr brr a légkulccsal
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8359 Dátum:
2018.03.26 hétfő, 17:14:05 »
Idézetet írta: Robin - 2018.03.26 hétfő, 13:58:51
Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!
ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8360 Dátum:
2018.03.27 kedd, 07:38:07 »
Idézetet írta: Robin - 2018.03.26 hétfő, 13:58:51
Meg tudná valaki mondani mennyinek kell lenni a hátsó kerékdőlésnek?
Ugyebár ezt a keresztlengőkar belső excenteres csavarjával kell állítani, de mennyi az annyi?
Köszönöm!
A hátsó kerék valami 1,5 fok körül dől befelé, nem is lehet/szabad teljesen egyenesre állítani. Hogy ne kopjon a gumi, ezért van egy kevés összetartása is, és a kettő együtt adja ki, hogy a gumi szempontjából "egyenesen" gurul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8361 Dátum:
2018.03.27 kedd, 08:00:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 07:38:07
A hátsó kerék valami 1,5 fok körül dől befelé, nem is lehet/szabad teljesen egyenesre állítani. Hogy ne kopjon a gumi, ezért van egy kevés összetartása is, és a kettő együtt adja ki, hogy a gumi szempontjából "egyenesen" gurul.
AndyA
Köszönöm!
"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8362 Dátum:
2018.03.27 kedd, 08:13:33 »
Idézetet írta: Robin - 2018.03.27 kedd, 08:00:10
Köszönöm!
"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...
Mennyiért...?!?!
Keress másik futóművest.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8363 Dátum:
2018.03.27 kedd, 08:42:02 »
Idézetet írta: Robin - 2018.03.27 kedd, 08:00:10
Köszönöm!
"ezt azért egy futóművesnek illene tudnia.Legalább is én azzal csináltatnám.Nem tudom."
Igen, de valahogy elfelejtette... 18e Ft-ért csak az elejét állította be...
Ez hol-melyik cég volt?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8364 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:19:25 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.25 vasárnap, 19:22:19
Kilazult a lengéscsillapító végén a csavar. Előfordult a toronycsapágyak cseréje után 2 hónappal, akkor mindkét oldalon. Tettek önzárós csavarokat (ők azt mondták), most egy év elteltével a bal oldal újra kilazult.
Lehet ennek valami kapcsolata a lengéscsillapító vagy a toronycsapágy állapotával?
Szerelőforma emberke csavarboltban mondta, hogy azért lazul ki a csavar, mert rosszul szerelték össze a gólyalábat. Ha a toronycsapágy cserénél ha nem szorították rá a csavart amikor kinn volt a lengéscsillapító, akkor most így utólag, a helyén kevés eséllyel lehet úgy megszorítani, hogy ne lazuljon ki újra és újra.
Ez lehet igaz? Hiába szorítom meg újra , úgy is ki fog lazulni?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.27 kedd, 15:33:01 írta legyozo
»
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8365 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:23:14 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.27 kedd, 15:19:25
Szerelőforma emberke csavarboltban mondta, hogy azért lazul ki a csavar, mert rosszul szerelték össze a gólyalábat. Ha a toronycsapágy cserénél ha nem szorítottál rá a csavart amikor kinn volt a lengéscsillapító, akkor most így utólag a helyén kevés eséllyel lehet úgy megszorítani, hogy ne lazuljon ki újra és újra.
Ez lehet igaz? Hiába szorítom meg újra , úgy is ki fog lazulni?
A toronycsapágynál nem úgy kell meghúzni a csavart, hogy egy imbusszal ellen tartasz?
Ha így kell akkor szerintem hülyeséget mondott. (személyes véleményem)
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8366 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:25:28 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.27 kedd, 15:23:14
A toronycsapágynál nem úgy kell meghúzni a csavart, hogy egy imbusszal ellen tartasz?
Ha így kell akkor szerintem hülyeséget mondott. (személyes véleményem)
Úgy kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8367 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:26:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 15:25:28
Úgy kell.
AndyA
Akkor nem értem, hogy miért ne lehetne meghúzni rendesen?!
Normális csavar, vagy egy kis festék pötty lehet segítene.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8368 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:31:53 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.27 kedd, 15:26:44
Akkor nem értem, hogy miért ne lehetne meghúzni rendesen?!
Normális csavar, vagy egy kis festék pötty lehet segítene.
Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.
Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8369 Dátum:
2018.03.27 kedd, 15:52:57 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.27 kedd, 15:31:53
Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.
Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.
Most a tornycsapágynál kint lévő lengéscsillapító szárról beszélünk?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8370 Dátum:
2018.03.27 kedd, 17:04:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.27 kedd, 15:52:57
Most a tornycsapágynál kint lévő lengéscsillapító szárról beszélünk?
Nem. A kerék fölött benyúlva lévő szárat mondta az emberke.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8371 Dátum:
2018.03.27 kedd, 18:14:05 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.27 kedd, 15:31:53
Én nem tudom hogy kell! Informálódok csak.
Azt is mondta emberke, hogy utólag is meglehet. Csőfogóval a lengő szárát kell meg kell fogni, aztán fentről lehet tépni. Csőfogótól kicsit tartok, olyan szép fényes a a lengő szára, nem hiszem, hogy jót tesz neki.
Tegyél alá vastag gumilapot, vagy valami hasonlót, ami tapadni tud hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8372 Dátum:
2018.03.27 kedd, 18:28:07 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.27 kedd, 17:04:48
Nem. A kerék fölött benyúlva lévő szárat mondta az emberke.
Nem ugyanarról beszéltek véletlenül?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8373 Dátum:
2018.03.27 kedd, 18:29:26 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.27 kedd, 18:28:07
Nem ugyanarról beszéltek véletlenül?
Hát én már nem tudom.
Két vége van, az egyik lent a másik fent és ez most egyik sem!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8374 Dátum:
2018.03.28 szerda, 04:57:53 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.03.27 kedd, 18:29:26
Hát én már nem tudom.
Két vége van, az egyik lent a másik fent és ez most egyik sem!
Két vége van valóban, de amiről én beszélek az a közepe. A kocsit megemelése után, a kerék felett belesve látható szár részről beszélek. Ott kellene megfogni csőfogóval.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8375 Dátum:
2018.03.28 szerda, 05:14:05 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.28 szerda, 04:57:53
Két vége van valóban, de amiről én beszélek az a közepe. A kocsit megemelése után, a kerék felett belesve látható szár részről beszélek. Ott kellene megfogni csőfogóval.
Szerintem elértetted a szerelőt, mert ha tényleg a felső csavart akarod meghúzni a toronycsapágynál, akkor ott nem a lengéscsillapító külsőszárát kell megfogni csőfogóval, hanem a lengéscsillapító rudazatát ami járkál, a rugó között levőre gondolt
de egyébként veszel önzárós anyát hozzá és ahogy írták feljebb a szár belsejébe teszel egy ínbuszt vagy torx csavarhúzót és kulccsal meg meghúzod az önzárós anyát annak nem szabadna kilazulni soha, mivel tud szabadon a szárral mozogni
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8376 Dátum:
2018.03.28 szerda, 07:51:15 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.03.28 szerda, 05:14:05
Szerintem elértetted a szerelőt, mert ha tényleg a felső csavart akarod meghúzni a toronycsapágynál, akkor ott nem a lengéscsillapító külsőszárát kell megfogni csőfogóval, hanem a lengéscsillapító rudazatát ami járkál, a rugó között levőre gondolt
de egyébként veszel önzárós anyát hozzá és ahogy írták feljebb a szár belsejébe teszel egy ínbuszt vagy torx csavarhúzót és kulccsal meg meghúzod az önzárós anyát annak nem szabadna kilazulni soha, mivel tud szabadon a szárral mozogni
A szerelő(szerű emberke) megmutatta, hogy miről van szó, és egyértelműen arra utalt, amit rudazatnak nevezel.
A kwik szervizben a szemem előtt húzták rá az imbusz-kulcs variációval az anyát, (ők cseréltek előtte 2 hónappal a toronycsapágyat). Ami tény, csak mondták, hogy önzárós anya, nem vettem kézbe és nem ellenőriztem, valamint nem használt nyomatékkulcsot, így azt sem tudom, hogy milyen erősen húzta rá. Mindkettőt cserélték, de most csak a bal oldali lazult ki.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8377 Dátum:
2018.03.28 szerda, 08:38:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.27 kedd, 15:25:28
Úgy kell.
AndyA
Ez az imbusz csavar módszerre vonatkozik?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.28 szerda, 08:49:57 írta legyozo
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8378 Dátum:
2018.03.28 szerda, 08:54:27 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.28 szerda, 08:38:34
Ez imbusz csavar módszerre vonatkozik?
Kétféle gátló van aszerint, hogy kirugózással vagy berugózással kezdi a csillapítást, a "tol-húz" vagy a "húz-tol" fajta. Amelyiket könnyű max. hosszra kihúzni, azt egyszerű beszerelni, mert kihúzod, és imbusszal (vagy ami kell hozzá) ellentartva rácsavarod az anyát.
Amelyiknek a minimális hossz az alapállapota, azzal copás van.
Ott ügyeskedni kell, hogy elég hosszúra ki tudd húzni. Jellemző trükk, hogy az ellentartásra szolgáló imbusszal belenyúlva, és kicsit oldalt befeszítve tudod annyira kihúzni, hogy éppen rákapasd az anyát, majd utána ellentartva simán meghúzható. Ez a fajta az, ami nemigen tud lelazulni, mert állandóan feszül a csavar. Bár mondjuk önzáró anyának egyáltalán nem illene.
Ezek persze mind csak akkor igazak, ha a satuban áll a gólyaláb és rajta a rugóösszehúzó. Ha a helyén van és ott kell megmókolni, onnantól kezdve akármi lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8379 Dátum:
2018.03.28 szerda, 08:57:05 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.28 szerda, 07:51:15
A szerelő(szerű emberke) megmutatta, hogy miről van szó, és egyértelműen arra utalt, amit rudazatnak nevezel.
A kwik szervizben a szemem előtt húzták rá az imbusz-kulcs variációval az anyát, (ők cseréltek előtte 2 hónappal a toronycsapágyat). Ami tény, csak mondták, hogy önzárós anya, nem vettem kézbe és nem ellenőriztem, valamint nem használt nyomatékkulcsot, így azt sem tudom, hogy milyen erősen húzta rá. Mindkettőt cserélték, de most csak a bal oldali lazult ki.
Én a sajátomat én huztam le , semmi nyomatékkulcsal csak simán amig tudtam tekertem, mikor megakadt, akkor ahogy tudtam meghuztam és kész
nem tekeredet le még soha , ezért jó az önzárósanya
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8380 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:07:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.28 szerda, 08:54:27
Kétféle gátló van aszerint, hogy kirugózással vagy berugózással kezdi a csillapítást, a "tol-húz" vagy a "húz-tol" fajta. Amelyiket könnyű max. hosszra kihúzni, azt egyszerű beszerelni, mert kihúzod, és imbusszal (vagy ami kell hozzá) ellentartva rácsavarod az anyát.
Amelyiknek a minimális hossz az alapállapota, azzal copás van.
Ott ügyeskedni kell, hogy elég hosszúra ki tudd húzni. Jellemző trükk, hogy az ellentartásra szolgáló imbusszal belenyúlva, és kicsit oldalt befeszítve tudod annyira kihúzni, hogy éppen rákapasd az anyát, majd utána ellentartva simán meghúzható. Ez a fajta az, ami nemigen tud lelazulni, mert állandóan feszül a csavar. Bár mondjuk önzáró anyának egyáltalán nem illene.
Ezek persze mind csak akkor igazak, ha a satuban áll a gólyaláb és rajta a rugóösszehúzó. Ha a helyén van és ott kell megmókolni, onnantól kezdve akármi lehet.
AndyA
OK, rendben.
Nálam benn van és nem is szeretném lebontani. A csőfogóval ragadd meg a lengéscsillapító szárát-rúdját opciót szokták alkalmazni? Nem teszi tönkre a lengőt?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.03.28 szerda, 09:33:31 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8381 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:09:13 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.03.28 szerda, 08:57:05
Én a sajátomat én huztam le , semmi nyomatékkulcsal csak simán amig tudtam tekertem, mikor megakadt, akkor ahogy tudtam meghuztam és kész
nem tekeredet le még soha , ezért jó az önzárósanya
Rendeltem Cromaxtól önzáró anyát. Azt fogom használni, ha újra kilazul.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8382 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:20:32 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.28 szerda, 09:07:26
Igen szokták használni, már én is láttam mikor használták, de nem sima csőfogóval, hanem ha jól tudom a nevét Blitz fogóval (önzáró fogó) fogják meg
nem maradt utána nyom a száron
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8383 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:34:50 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.03.28 szerda, 09:20:32
Igen szokták használni, már én is láttam mikor használták, de nem sima csőfogóval, hanem ha jól tudom a nevét Blitz fogóval (önzáró fogó) fogják meg
nem maradt utána nyom a száron
Ez a fogó bír annyit ellenfogni, hogy az elég?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8384 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:37:24 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.03.28 szerda, 09:09:13
Rendeltem Cromaxtól önzáró anyát. Azt fogom használni, ha újra kilazul.
Ha teljesen biztosra akarsz menni a csavar mellé használj menetrögzítőtőt de véletlenül se ragasztót mert azt nemigen szeded le róla többet.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8385 Dátum:
2018.03.28 szerda, 09:57:41 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.03.28 szerda, 09:37:24
Ha teljesen biztosra akarsz menni a csavar mellé használj menetrögzítőtőt de véletlenül se ragasztót mert azt nemigen szeded le róla többet.
Dehogynem. Kicsit meg kell melegíteni, és sima ügy. Mondjuk úgy könnyű, hogy ehhez hozzá lehet férni a gázlámpával.
De a sima kék (normál) menetrögzítő is elég, nem kell az erősebb, zöld fajta. Pláne egy önzáró anyának...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8386 Dátum:
2018.03.28 szerda, 10:06:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.03.28 szerda, 09:57:41
Dehogynem. Kicsit meg kell melegíteni, és sima ügy. Mondjuk úgy könnyű, hogy ehhez hozzá lehet férni a gázlámpával.
De a sima kék (normál) menetrögzítő is elég, nem kell az erősebb, zöld fajta. Pláne egy önzáró anyának...
AndyA
Nagyon jó!
Pont kék van. Próbálom is ki nagypénteken.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8387 Dátum:
2018.04.03 kedd, 16:41:57 »
Sziasztok!
Tudom, hogy hülye kérdés de azért felteszem.
a futóműben nem kopog semmi nem érzek hibát de 100-120 felett autópályán olyan mintha nem lenne elég stabil az autó, mintha ringana néha és olyan mintha hátulról érezném.
egy futómű állítást fog kapni a napokban, mert a jobb elsőnél szerintem nem jó értéken van valami, ezt még télen csúszós úton vettem észre, hogy amikor parkolóból be vagy kiállásnál vagy alacsony sebességnél, teljesen kitekert kormánynál "ugrott, ugrált" a gumi.
De ez okozhat ilyet vagy valami más lehet a ludas?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8388 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:11:40 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 16:41:57
Sziasztok!
Tudom, hogy hülye kérdés de azért felteszem.
a futóműben nem kopog semmi nem érzek hibát de 100-120 felett autópályán olyan mintha nem lenne elég stabil az autó, mintha ringana néha és olyan mintha hátulról érezném.
egy futómű állítást fog kapni a napokban, mert a jobb elsőnél szerintem nem jó értéken van valami, ezt még télen csúszós úton vettem észre, hogy amikor parkolóból be vagy kiállásnál vagy alacsony sebességnél, teljesen kitekert kormánynál "ugrott, ugrált" a gumi.
De ez okozhat ilyet vagy valami más lehet a ludas?
Köszi
esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8389 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:40:53 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 18:11:40
esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.
a kereszt lengőkar szilent még nem lett ellenőrizve, köszi.
A kutyacsontok rendben vannak
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8390 Dátum:
2018.04.03 kedd, 18:57:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 18:11:40
esetleg hátsó kereszt lengőkar szilent,és vagy hátsó kutyacsont hiba.Futóművessel kell megnézetni.
Két féle lengőkart találtam,
egy rövidet és egy hosszút.
Melyik szokott tönkremenni inkább?
van még a futóműben a keréktartó lengőkar de ha annak lenne baja akkor egy döccenőnél kellene kopognia is ugye?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8391 Dátum:
2018.04.03 kedd, 19:16:50 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 18:57:10
Két féle lengőkart találtam,
egy rövidet és egy hosszút.
Melyik szokott tönkremenni inkább?
van még a futóműben a keréktartó lengőkar de ha annak lenne baja akkor egy döccenőnél kellene kopognia is ugye?
ezt nem hiszem, hogy kikell vagy kilehet találni.Megkell a hibás alkatrészt keresni,és kicserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8392 Dátum:
2018.04.03 kedd, 19:32:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.04.03 kedd, 19:16:50
ezt nem hiszem, hogy kikell vagy kilehet találni.Megkell a hibás alkatrészt keresni,és kicserélni.
Gondoltam van valami gyenge láncszem a futóműben, de akkor megnézetem mindenképp.
Köszönöm szépen a segítséget!!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8393 Dátum:
2018.04.04 szerda, 19:58:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.04.03 kedd, 19:32:08
Gondoltam van valami gyenge láncszem a futóműben, de akkor megnézetem mindenképp.
Köszönöm szépen a segítséget!!!
Az autók futóművének gyenge láncszeme a magyar utak...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8394 Dátum:
2018.04.04 szerda, 20:02:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.04 szerda, 19:58:56
Az autók futóművének gyenge láncszeme a magyar utak...
Az nem az autók/futóművek tartozéka.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8395 Dátum:
2018.04.04 szerda, 20:10:58 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.04.04 szerda, 20:02:21
Az nem az autók/futóművek tartozéka.
Sz.rul is nézne ki az extra listán, hogy "3 km magyar aszfalt 10 milliárd ft, ajándék útjelző bójával"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8396 Dátum:
2018.04.04 szerda, 20:41:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.04.04 szerda, 20:10:58
Sz.rul is nézne ki az extra listán, hogy "3 km magyar aszfalt 10 milliárd ft, ajándék útjelző bójával"
Akkor most hogyan lehet a gyenge láncszem az, ami nem is a tartozéka?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8397 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 11:24:36 »
Sziasztok,
híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8398 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 13:44:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.04.08 vasárnap, 11:24:36
Sziasztok,
híd szilent/bölcsőtartó szilent cseréről nincs valahol képes leírás, lépésről lépésre? Mennyire szívás otthon, aknából cserélni?
Én aknából csináltam. Ment a privi.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Fokadriver1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8399 Dátum:
2018.04.08 vasárnap, 22:05:22 »
Lenne egy kérdésem hozzátok. Normális az hogy egy utángyártott hátsó kerékcsapágy 13 ekm-t bír ki ? Azért elvártam volna 80-100 ekm-t tőle....
Mitől mennek tönkre ? Magyar útminőség ? Azt gondolnám hogy ezeket elég komolyan sajtolják össze, egyszerűen nincs ötletem....vagy ennyi szarok az utángyártott csapágyak ?
Naplózva
2002 2.0i GHIA 145 LE lpg/tempomat 290+
Oldalak:
1
...
161
162
163
164
165
166
167
[
168
]
169
170
171
172
173
174
175
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ