Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:36:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165309 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 21:10:53 »

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget. A következőket vettem észre vezetés közben a kocsin. Nagyobb úthiba esetén amikor a kocsi kicsit jobban ''behintázik" leül és visszatér a normál hasmagassághoz, akkor olyan hangot lehet hallani, mintha a kerék defektes vagy száll szakadt lenne. Most voltam műszakin a futómű elméletileg ok. Valami kerékösszekötő (kutyacsont) vagy mi más lehet a gond? Inkább előröl lehet hallani,de nem beazonosítható a hang forrása. Várom a lehetséges megoldásokat. Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2012.10.27 szombat, 16:10:23 »



   Sziasztok!
 Cserélt már valaki első rugót az autóján? Az érdekelne nagy vonalakban, hogy mi a menete, és, hogy kell-e hozzá valami spec. felszerelés? Köszönettel
                                                  Tibi wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2012.10.27 szombat, 18:03:10 »


   Sziasztok!
 Cserélt már valaki első rugót az autóján? Az érdekelne nagy vonalakban, hogy mi a menete, és, hogy kell-e hozzá valami spec. felszerelés? Köszönettel
                                                  Tibi wave
rugóösszehúzó,és gömbfej kinyomó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2012.10.27 szombat, 19:23:54 »

rugóösszehúzó,és gömbfej kinyomó.

Köszönöm worship worship wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 22:05:00 »

Sziasztok!

Kombi MKIII hátsó futóművénél az alsó-első hosszlengő (tettem fel ide képet, hogy pontosan mire gondolok: http://sdrv.ms/SOI5ag Robbantott ábrán a kettes számú alkatrész) szilentjei cserélhetőek vagy csak egyben lehet cserélni az egész hosszlengőt?

Válaszokat köszönöm!

Zsolteey.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 08:39:41 »

Sziasztok!

Kombi MKIII hátsó futóművénél az alsó-első hosszlengő (tettem fel ide képet, hogy pontosan mire gondolok: http://sdrv.ms/SOI5ag Robbantott ábrán a kettes számú alkatrész) szilentjei cserélhetőek vagy csak egyben lehet cserélni az egész hosszlengőt?

Válaszokat köszönöm!

Zsolteey.
Lemezlengőkarral együtt lehet cserélni. http://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4557-hatso-lengokar-ford-mondeo-1992-2007-lemezlengokar-kombi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 19:19:04 »


Igen, ezt én is megtaláltam, de valahogy sokallom az egy vasdarabért meg a két szilentért a 20000-t...
Közben Bárdinál találtam ilyen szilentet: http://sdrv.ms/SOI5ag (szilent.PNG, nem lehet direkt linkelni...)
Ez úgy ránézésre hasonlit...
Ezeket az OE számokat tudja valaki dekódolni, mert google nem ért hozzá Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 11:16:51 »

Üdv!

gondolom már sokaknak volt hasonló gondja,így segítség kéne...tegnap észrevettem,hogy a kormányzás közben néha van a szervónál pár darab üresjárat...magyarul mondva mikor tekerem, érzem a kormányon hogy apró kis puffanások közepette üres járatok vannak...olyan mintha ropogna,de nem kimondott ropogás hanem csak puffanás...a kormányon érezni,hallani nem lehet,vagy csak nagyon halkan...ez milyen hibának lehet a jele?

Köszi!

Z. Wink
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 12:56:59 »

Sziasztok!

Mennyibe kerül mostanában egy centírozás 4 kerékre és futóműállítás? (első/hátsó)

Köszi!
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:04:29 »

Sziasztok!

Mennyibe kerül mostanában egy centrírozás 4 kerékre és futóműállítás? (első/hátsó)

Köszi!
Attól függ hol akarod csináltatni, mert városok között is van eltérés, én Győrbe csináltatom a centrírozást, 4 db acélfelni 4.000 ft lesz, úgy h leszerelik a kocsiról, kicentrírozzák, visszaszerelik, Szhelyen 1.500/db lenne ez+szerelési díj, futómű állítás kn.5-10.000között mozog helyfüggő ez is Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 15:41:10 »

Attól függ hol akarod csináltatni, mert városok között is van eltérés, én Győrbe csináltatom a centrírozást, 4 db acélfelni 4.000 ft lesz, úgy h leszerelik a kocsiról, kicentrírozzák, visszaszerelik, Szhelyen 1.500/db lenne ez+szerelési díj, futómű állítás kn.5-10.000között mozog helyfüggő ez is Cheesy
Tisztelt Fórumtárs!
Mindezek mellet, nagyon nem mindegy, ki mivel és hogyan csinálja. A futómü beállitásra a számitógépes lézer padot tudom ajánlani. A centirozás szintén gép és szakember függő. Nem mindegy, milyen sebbességre centirozza ki.(megengedett eltérés grammban, 200 Km fölött max 1 gramm) Nem mindegy, hogy centirozás előtt lemossák a kereket, vagy a sárcsomóval együtt centirozza ki az úgynevezett "szakember". És még az sem mindegy, hogy a kicentirozott kerekek közül melyiket teszi előre.(alapból a legkisebb súlyokat viselőket kell előre)stb...stb Szóval érdemes megnézni hova viszi az ember a gépet. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 15:57:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 17:22:17 »

Köszi!  worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 20:23:39 »

Üdv!

gondolom már sokaknak volt hasonló gondja,így segítség kéne...tegnap észrevettem,hogy a kormányzás közben néha van a szervónál pár darab üresjárat...magyarul mondva mikor tekerem, érzem a kormányon hogy apró kis puffanások közepette üres járatok vannak...olyan mintha ropogna,de nem kimondott ropogás hanem csak puffanás...a kormányon érezni,hallani nem lehet,vagy csak nagyon halkan...ez milyen hibának lehet a jele?

Köszi!

Z. Wink
Szervóolajszint? Max-on kell lenni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:57:33 »

 help Üdv. Holnap cserélnék első kerékagy csapágyat! Van neki valami trükkje? Az új csapágy egyik porvédője fém,a másik valami bakelit szerűség. Van jelentősége hogy teszem vissza?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2012.11.02 péntek, 15:58:37 »

help Üdv. Holnap cserélnék első kerékagy csapágyat! Van neki valami trükkje? Az új csapágy egyik porvédője fém,a másik valami bakelit szerűség. Van jelentősége hogy teszem vissza?

Van, mivel az abs jeladó csak az egyik pozícióban fog működni. Figyeld meg mikor kiszeded hogy volt benne, és úgy tedd be az újat. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2012.11.02 péntek, 16:01:38 »

Van, mivel az abs jeladó csak az egyik pozícióban fog működni. Figyeld meg mikor kiszeded hogy volt benne, és úgy tedd be az újat. wave
Köszönöm! Gondoltam hogy van valami csavar a dologban!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2012.11.02 péntek, 20:15:34 »

Igen, ezt én is megtaláltam, de valahogy sokallom az egy vasdarabért meg a két szilentért a 20000-t...
Közben Bárdinál találtam ilyen szilentet: http://sdrv.ms/SOI5ag (szilent.PNG, nem lehet direkt linkelni...)
Ez úgy ránézésre hasonlit...
Ezeket az OE számokat tudja valaki dekódolni, mert google nem ért hozzá Sad

Annyira hasonlít, hogy jó is Smiley ~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2012.11.03 szombat, 10:53:06 »

Annyira hasonlít, hogy jó is Smiley ~16000 pénz megspórolva.
Csere egyszerű, kb 1 óra alatt megvan.

Ezt most csak predesztinálod, vagy már kész is vagy a cserével?
Kíváncsi leszek majd a hosszútávú tapasztalatokra.
Amúgy hol vetted a szilentet, mi a cikkszáma, stb?
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.03 szombat, 11:04:18 írta Mad-V » Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2012.11.03 szombat, 15:45:52 »

Sziasztok!

Elgondolkodtam hogy Tennék nyomtávszélesítőket hátra, valaki csinált már hasonlót, sajnos nagyon bent vannak a hátsó kerekek rinya
Az autó ültetve is van Eibach Pro Kitel, ránézésre 15-20mm-el jöhetne még ki a kerék van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban mennyivel lehet kihozni hogy ne érjen bele a sárvédőívbe?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2012.11.03 szombat, 17:39:04 »

Ezt most csak predesztinálod, vagy már kész is vagy a cserével?
Kíváncsi leszek majd a hosszútávú tapasztalatokra.
Amúgy hol vetted a szilentet, mi a cikkszáma, stb?

Ki is van cserélve.

Bárdinál vettem.
BIRTH szilent, cikkszám: B51285, ~2000 ft/db.
Méretei:
külső átmérő: 36,7 mm
belső átmérő: 12 mm
teljes hossz: 35 mm
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2012.11.03 szombat, 19:21:48 »

Ki is van cserélve.

Bárdinál vettem.
BIRTH szilent, cikkszám: B51285, ~2000 ft/db.
Méretei:
külső átmérő: 36,7 mm
belső átmérő: 12 mm
teljes hossz: 35 mm

eljen

És hogy cserélted a szilenteket? Házilag?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2012.11.03 szombat, 23:44:30 »

eljen

És hogy cserélted a szilenteket? Házilag?

Házilag biza.
Kell 15-s, 18-as króva/kulcs, méretes satu (profiknak prés Cheesy), kalapács, két megfelelő átmérőjű csődarab a préseléshez, csavarlazító spray.
Autó felemel, kerék leszed. Hosszlengőt könnyen ki lehet szedni. Két csavar, jól hozzáférhető helyen. Arra figyelj, hogy a külső csavarnál ne akard az anyát csavarni, mert az hegesztve van a futőműre Cheesy
Kezedben a hosszlengő, kalapáccsal régi szilent "visszairányban" kiüt (nincs túl erősen belepréselve, meg is lepődtem, hogy ilyen könnyen kijött). Szilent helyét finom csiszoló papírral rendberaktam (felületi rozsdát csiszoltam le róla). Kicsi zsírral bekentem a "lukat" is meg az új szilentet is és satuval mehetett a préselés. Óvatosan, szépen lassan, figyelve, hogy egyenesen menjen a helyére.
Zsír letörölget, hosszlengő visszaszerel, örül Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 09:38:35 »

Sziasztok!

Elgondolkodtam hogy Tennék nyomtávszélesítőket hátra, valaki csinált már hasonlót, sajnos nagyon bent vannak a hátsó kerekek rinya
Az autó ültetve is van Eibach Pro Kitel, ránézésre 15-20mm-el jöhetne még ki a kerék van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban mennyivel lehet kihozni hogy ne érjen bele a sárvédőívbe?
milyen kerék van fent??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 12:01:15 »

milyen kerék van fent??

gyári 18-as Ford 10küllős.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 14:21:41 »

gyári 18-as Ford 10küllős.
annak 2-2cm nyugodtan alámehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 14:51:05 »

annak 2-2cm nyugodtan alámehet

Értem, remélem nem lesz vele gond, műszaki vizsgán hogy állnak ehez a dologhoz?
A 16-os acél is el fog férni a télivel?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 15:12:52 »

Értem, remélem nem lesz vele gond, műszaki vizsgán hogy állnak ehez a dologhoz?
A 16-os acél is el fog férni a télivel?
műszakin szerintem nem foglalkoznak vele. az acéllal meg főleg elfér nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 15:22:52 »

műszakin szerintem nem foglalkoznak vele. az acéllal meg főleg elfér nyes

oksa, megnyugodtam worship
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 23:20:27 »

Házilag biza.
Kell 15-s, 18-as króva/kulcs, méretes satu (profiknak prés Cheesy), kalapács, két megfelelő átmérőjű csődarab a préseléshez, csavarlazító spray.
Autó felemel, kerék leszed. Hosszlengőt könnyen ki lehet szedni. Két csavar, jól hozzáférhető helyen. Arra figyelj, hogy a külső csavarnál ne akard az anyát csavarni, mert az hegesztve van a futőműre Cheesy
Kezedben a hosszlengő, kalapáccsal régi szilent "visszairányban" kiüt (nincs túl erősen belepréselve, meg is lepődtem, hogy ilyen könnyen kijött). Szilent helyét finom csiszoló papírral rendberaktam (felületi rozsdát csiszoltam le róla). Kicsi zsírral bekentem a "lukat" is meg az új szilentet is és satuval mehetett a préselés. Óvatosan, szépen lassan, figyelve, hogy egyenesen menjen a helyére.
Zsír letörölget, hosszlengő visszaszerel, örül Smiley

Thx!
Én is cseréltem már, de csak lengőkarral együtt  Roll Eyes
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2012.11.05 hétfő, 00:29:06 »

Thx!
Én is cseréltem már, de csak lengőkarral együtt  Roll Eyes

200 km után a tapasztalat, hogy 120 km/h környékén volt egyfajta rázása az autónak, ez megszűnt. Ezen kivül kicsit hepe-hupás úton nagyobb sebességű kanyarodáskor volt egyfajta megingás-megugrás-elpattanás (nem tudom hogy fejezzem ki) az autó részéről. Ez is megszűnt.
Tény, hogy a régi szilentek nagyon ramaty állapotban voltak. Az egyiknek a belsejét ujjal ki tudtam nyomni, szóval kb semmit nem tartottak már Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:20:37 »

200 km után a tapasztalat, hogy 120 km/h környékén volt egyfajta rázása az autónak, ez megszűnt. Ezen kivül kicsit hepe-hupás úton nagyobb sebességű kanyarodáskor volt egyfajta megingás-megugrás-elpattanás (nem tudom hogy fejezzem ki) az autó részéről. Ez is megszűnt.
Tény, hogy a régi szilentek nagyon ramaty állapotban voltak. Az egyiknek a belsejét ujjal ki tudtam nyomni, szóval kb semmit nem tartottak már Sad

nekem is ez a kanyarban ringás volt, mikor tré volt. A csere után hibátlan lett.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:32:24 »

nekem is ez a kanyarban ringás volt, mikor tré volt. A csere után hibátlan lett.

Igen, és most ahogy városban mentem, ott is érezhető a különbség. Nem igazán tudom leirni, hogy milyen volt és milyen lett, de érezhetően jobb vezetni az autót. Olyan simább, lágyabb a kanyarodás Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
forester111
Vendég
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:48:37 »


 Szevasztok!
 Tudnátok-e abban segíteni-hány kp nyomatékkal húzzam meg a kerékanya csavarokat a téli gumin?
Előre is köszönettel:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:53:31 »

Szevasztok!
 Tudnátok-e abban segíteni-hány kp nyomatékkal húzzam meg a kerékanya csavarokat a téli gumin?
Előre is köszönettel:
7kpm
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 16:48:04 »

Sziasztok
Kíváncsi vagyok a véleményetekre mégpedig,1 hónapja fogtam egy nagy gödröt és szétment a jobb első  gumim ami alufelnin volt rögtön kicseréltem a téli kerekekre az összest és hallottam már akkor hogy fura hangot ad a gumi a jobb oldalról de nem foglalkoztam vele és ma megnéztem elég rendesen elnyalta a belső élét a guminak,még nem voltam futóművesnél .
Mi mehet ilyenkor tönkre hogy ennyire elmegy a futómű?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:17:20 »

Sziasztok
Kíváncsi vagyok a véleményetekre mégpedig,1 hónapja fogtam egy nagy gödröt és szétment a jobb első  gumim ami alufelnin volt rögtön kicseréltem a téli kerekekre az összest és hallottam már akkor hogy fura hangot ad a gumi a jobb oldalról de nem foglalkoztam vele és ma megnéztem elég rendesen elnyalta a belső élét a guminak,még nem voltam futóművesnél .
Mi mehet ilyenkor tönkre hogy ennyire elmegy a futómű?

Hali!
Én első megközelítésben a lengőkar szilentjeit nézegetném.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:44:24 »

Sziasztok
Kíváncsi vagyok a véleményetekre mégpedig,1 hónapja fogtam egy nagy gödröt és szétment a jobb első  gumim ami alufelnin volt rögtön kicseréltem a téli kerekekre az összest és hallottam már akkor hogy fura hangot ad a gumi a jobb oldalról de nem foglalkoztam vele és ma megnéztem elég rendesen elnyalta a belső élét a guminak,még nem voltam futóművesnél .
Mi mehet ilyenkor tönkre hogy ennyire elmegy a futómű?
befelé dől a kerék. szerintem elhajolt a csillapító.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:27:42 »

7kpm

És alufelnihez hány Nm kell?  Nemrég vettem egy nyomatékkulcsot, és jó lenne tudni hogy mennyire állítsam. vigyor3  Wikiben néztem, de az az ábra kb összevissza írja...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2012.11.09 péntek, 08:24:46 »

Hi all!!!

Kérdésem annyi lenne, hogy honnan tudhatnám meg ha a toronycsapágy szilentem kukablúz. Cheesy
Milyen tipikus jelei vannak nekija ha vannak Cheesy
Tankok elöre is Wink
Üdv.:
Nino
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2012.11.09 péntek, 08:34:15 »

És alufelnihez hány Nm kell?  Nemrég vettem egy nyomatékkulcsot, és jó lenne tudni hogy mennyire állítsam. vigyor3  Wikiben néztem, de az az ábra kb összevissza írja...

100-110-120 Nm bőven elég. Meg fogsz lepődni rajta, hogy "érzésre" mennyivel többet húznál rajta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2012.11.10 szombat, 10:05:53 »

Sziasztok!
Igaz az autóm (2001.07-es, 2.0 TDDi, 115 v 116 LE kombi) még a szerelőnél van, de megkérdezlek benneteket, hogy mi a véleményetek erről: mostanában azt csinálja, hogy ha az úton haladok, és egy picit nagyobbat kell fékezni (és itt nem a satufékre gondolok, csak olyan normális 50-60%-osra), akkor az autó elkezd vibrálni, ami főleg a kormányon jelentkezik, és ilyenkor kb. 0,5 - 1 cm-t rángat ide-oda. Voltam felnisnél beállítani, gumisnál balanszíroztatni, valamint a féltengelyeket is kicseréltük, de a másikokkal is ugyanazt csinálja. Valakinek, valami jó ötlete?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2012.11.10 szombat, 10:18:33 »

Sziasztok!
Igaz az autóm (2001.07-es, 2.0 TDDi, 115 v 116 LE kombi) még a szerelőnél van, de megkérdezlek benneteket, hogy mi a véleményetek erről: mostanában azt csinálja, hogy ha az úton haladok, és egy picit nagyobbat kell fékezni (és itt nem a satufékre gondolok, csak olyan normális 50-60%-osra), akkor az autó elkezd vibrálni, ami főleg a kormányon jelentkezik, és ilyenkor kb. 0,5 - 1 cm-t rángat ide-oda. Voltam felnisnél beállítani, gumisnál balanszíroztatni, valamint a féltengelyeket is kicseréltük, de a másikokkal is ugyanazt csinálja. Valakinek, valami jó ötlete?

Csak fékezésnél?, ha igen akkor sajnos tárcsára gyanakodnék.
Ha menetközben fék nélkül is, akkor az lehet futómű, vagy rosszabb (hasonló mint a Volvo-s cikkben): http://mondeo.hu/index.php?topic=31.msg715211#msg715211
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2012.11.10 szombat, 11:41:10 »

Sziasztok!
Igaz az autóm (2001.07-es, 2.0 TDDi, 115 v 116 LE kombi) még a szerelőnél van, de megkérdezlek benneteket, hogy mi a véleményetek erről: mostanában azt csinálja, hogy ha az úton haladok, és egy picit nagyobbat kell fékezni (és itt nem a satufékre gondolok, csak olyan normális 50-60%-osra), akkor az autó elkezd vibrálni, ami főleg a kormányon jelentkezik, és ilyenkor kb. 0,5 - 1 cm-t rángat ide-oda. Voltam felnisnél beállítani, gumisnál balanszíroztatni, valamint a féltengelyeket is kicseréltük, de a másikokkal is ugyanazt csinálja. Valakinek, valami jó ötlete?
egyértelműen a féktárcsa xar ,a csere megoldja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2012.11.10 szombat, 15:29:19 »

Csak fékezésnél?, ha igen akkor sajnos tárcsára gyanakodnék.
Ha menetközben fék nélkül is, akkor az lehet futómű, vagy rosszabb (hasonló mint a Volvo-s cikkben): http://mondeo.hu/index.php?topic=31.msg715211#msg715211

Köszönöm! Megnézzük. Még úgy is gari alatt van.  eljen
Naplózva
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2012.11.10 szombat, 15:29:47 »

egyértelműen a féktárcsa xar ,a csere megoldja.

Köszi neked is!!!  worship
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2012.11.10 szombat, 16:15:17 »

Köszönöm! Megnézzük. Még úgy is gari alatt van.  eljen
Kopóalkatrészekre nem szoktak garanciát vállalni. Vagy ez milyen garancia?
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 10:34:39 »

Kopóalkatrészekre nem szoktak garanciát vállalni. Vagy ez milyen garancia?

Igen, sajnos tárcsákra semmiféle garancia nem ját falbav
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 16:26:23 »

Igen, sajnos tárcsákra semmiféle garancia nem ját falbav
hámánhyogyaviharbane!

A nyáron vettem 2 új féktárcsát,és szakszervíz által beszerelve és igazolva ugyanúgy 1 év a gari,mint bármi másra!Gyártási hibára él.Persze azt elhiszem,hogy egy kormányrázásos hibát user hibára fognak,és nem gyári hibára,ezért nem is fogadják el a reklamációt,pláne hónapok után.
Abban az esetben viszont igyen,ha felszereléskor bármilyen hibát észlel a szakszervíz,és ezt igazolja neked,visszaviheted,és érvényesíteni fogják a garanciát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:13:53 »

Hi all!!!

Kérdésem annyi lenne, hogy honnan tudhatnám meg ha a toronycsapágy szilentem kukablúz. Cheesy
Milyen tipikus jelei vannak nekija ha vannak Cheesy
Tankok elöre is Wink
Üdv.:
Nino

Próbáld ki lassan kanyarodva pl murván, és ha recseg-ropog, akkor gatter.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 17:17:17 »

Próbáld ki lassan kanyarodva pl murván, és ha recseg-ropog, akkor gatter.
amúgy meg nem szerencsés,de a legmegbízhatóbb:
Álló helzetben járó motornál tekerni a kormányt az egyik végállástól a másikig,és ha közben szinte folyamatos kopogó hang jön a futómű felől,akkor bizonyosan xarok a toronycsapágyak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.