Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:58:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165791 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2013.01.19 szombat, 19:37:30 »
Idézetet írta: Dave - 2013.01.19 szombat, 19:36:17
gyári 16" mondeo felnire felmegy-e a 225/50r16 gumi?
vagy eléggé idétlenül nézne ki rajta?
fel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2013.01.19 szombat, 19:41:40 »
Idézetet írta: gtuby - 2013.01.19 szombat, 15:13:15
A hátsó tengelycsonkhoz (hossztengellyel párhuzamos lengőkar)is lehet kapni külön szilentet?
Ehhez:
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/3094-hatso-tengelycsonk-ford-mondeo-2000-2007-kombi-jobb
Szerintem te erre gondoltál.
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210141-hatso-lengokar-alkatreszei/351729-hatso-lengokar-szilentblokk-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2013.01.19 szombat, 20:45:09 »
Idézetet írta: gtuby - 2013.01.01 kedd, 19:45:46
Hi!
A hátsó futóműben kopog valami, kb. 2-3000 km-rel ezelőtt kezdte. Mikor elsőre hallottam akkor megemeltem a hátulját, megrángattam mindent, de nem találtam semmit ami lógna vagy kopogna. Ha a kocsit megrángatom akkor sem hallani a kopogást, csak ha rossz úton megyek akkor.
Nem lett szerintem sokkal hangosabb a kopogás, mióta észre vettem, de jó lenne tudni,h mi okozza.
nekem kopogott már a kézifék kötél,neki ütödött a lengökarnak
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2013.01.19 szombat, 20:52:58 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.19 szombat, 20:45:09
nekem kopogott már a kézifék kötél,neki ütödött a lengökarnak
kopogott??? a kézifék kötél?? én is küszködök kopogással....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2013.01.19 szombat, 20:54:13 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.19 szombat, 20:52:58
kopogott??? a kézifék kötél?? én is küszködök kopogással....
Nézd meg, hogy a rögzítő jó-e a lengőkaron és benne van-e a kötél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2013.01.19 szombat, 20:56:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.19 szombat, 20:54:13
Nézd meg, hogy a rögzítő jó-e a lengőkaron és benne van-e a kötél.
igy van abbol a rögzitöböl ugrott ki a kötél ill.a gége csö amiben a kötél van elvezetve és szépen kopogtatta a lengökart
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:23:58 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.19 szombat, 20:56:45
igy van abbol a rögzitöböl ugrott ki a kötél ill.a gége csö amiben a kötél van elvezetve és szépen kopogtatta a lengökart
hm.....és hangosan verte a kocsi alját?? nekem sem fasza valami hátul......
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:25:29 »
Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.19 szombat, 21:23:58
hm.....és hangosan verte a kocsi alját?? nekem sem fasza valami hátul......
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:30:04 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.01.19 szombat, 21:25:29
Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.
no.meglesem holnap.......ki idegel... lengéscsillapitó most volt cserélve és egyéb apróságok is. A bölcső szilentjeire gondoltam,de attól nem kopoghat így! vagy de??
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:37:52 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.01.19 szombat, 21:25:29
Meglepően hangosan tud kopogni.
Kábel kötegelővel 10Ft-ból lehet orvosolni 2 perc alatt.
akkor nem csak én orvosoltam efféle mód.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:39:21 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.19 szombat, 21:37:52
akkor nem csak én orvosoltam efféle mód.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2013.01.19 szombat, 21:40:12 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.19 szombat, 21:23:58
hm.....és hangosan verte a kocsi alját?? nekem sem fasza valami hátul......
a lengökart mert közvetlen az mellett van elvezetve ezért van eredetileg ahhoz rögzitve.
nem kell alá feküdni simmán látni a gondot
csak kötegelözd a karhoz és menj egy kört,rögtön kiderül az-e a probléma
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.19 szombat, 21:42:30 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
M.Márk
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 06:47:46 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.19 szombat, 21:30:04
no.meglesem holnap.......ki idegel... lengéscsillapitó most volt cserélve és egyéb apróságok is. A bölcső szilentjeire gondoltam,de attól nem kopoghat így! vagy de??
Nekem is kopogott a hátulja és kicserélték az összes szilentet a bölcső szilentjei kivételével.Na mondom király lesz. Ahogy álltam ki a telepről az elhúzhatós kapunak a sínjén átmentem és ugy úgy hallottam a kopogást. Szép munka volt mondom.Aztán kiderült, hogy a kézifék kötél koppant a lengőkarhoz ahogy a többiek is írták.Utána jó volt.Aztán 2-3 év múlva meg jött a bölcső szilentjei amikor kimentek akkor nagyon dúrván kopogott.A bölcső szilentjeit is megtudod nézni úgy, hogy ha befekszel alá és befeszítesz a szilenthez közel a kasztnihoz és a bölcső közé (úgy, hogy a kasztniról a festéket ne szedje le, mert akkor ott rozsdásodni fog)és tudod mozgatni, nem feszes akkor az már cserés. Meg nekem lehetett is látni rajta, hogy el van öregedve a szilent.Repedezett volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.20 vasárnap, 06:49:19 írta M.Márk
»
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 10:52:37 »
Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből". Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:12:54 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 10:52:37
Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből". Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
Szerintem a kormányműved adta meg magát, de ez csak az én véleményem. 50 - 70 e közötti összegért felújítják (hiba mértékétől függően) vagy veszel újat 340e-ért, vagy bontottat 40-50 e-ért. Az olajsár valószínű az miatt keletkezett, hogy a kormányműbe belemegy a trutyi a zimering mellett és szépen összegyűlik. Az tovább rontja az amúgy sem rózsás helyzetet. Sőt mi több, a szervódat is hazavághatja. De mondom, ez csak az én véleményem.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:16:16 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 10:52:37
Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből". Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
1.már sok mondeos panaszkodott erre a jelenségre,állitólag tönkre fog menni kormánymü fogasléc körüli része.
2.kerékcsapágy gyanus.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:30:12 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 10:52:37
Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből". Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
A leirtak alapján valószinű kopott a kormány műved, és bármelyik pillanatban beállhat. Ilyenkor nem tudsz kormányozni és az autó önálósithatja magát! Én a kormánymű, teljes felújítására szavazok. De mielőtt ezt tennéd. Megér egy próbát. A XADO szevorendszer revitalizáló gél kipróbálása. A gél kb 3000Ft és megér egy próbát (9ml-es fecskendős kiszerelés). Volt akinél teljesen meggyógyult tőle a rendszer. A második probléma nagy valószinűséggel kerékcsapágy probléma. A megoldás a csapágy csere. A cserénél ügyelni kell a beszerelésre, mert forditott beszerelés esetén, nem működik az ABS és a kiszerelt csapágy kuka!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bar1984
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:37:17 »
Sziasztok! köszönöm az eddígi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni komplettan hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:40:03 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 10:52:37
Elöször is üdvözlök mindenkit! Új vagyok itt a fórumban, most írok először.
A segítségeteket szeretném kérni mert van 2 gondom is a Mondeommal. Hogy tiszta legyen a kép egy 2002 / 9 es gyártásu 2.0 TDCI 130 le. kombi mondeóm van. EGR ledugózva.
1- probléma: hidegben ha a kormányt jobbra forgatom kb. 10-15 foknyi fordítás után a kormány erezhetően megakad és csak nagyobb erő kifejtése után koppanó hang kíséretében tudom tovább fordítani. Állohelyzetben is ill. menet közben is. Ezt mi okozhatja? A szervóredszer már át lett pucolva és új olaj van benne. A szerelőm elmondása: " Ilyet még nem láttam mert olajsár folyt ki a rendszerből". Minnél hidegebb van ez annál erősebben jelentkezik!
2._probléma: kb 40-50 km/h sebesség felett ha jobbra kanyarodok a jobb oldalról kanyar közben erős zúgás hallható mind téli ill. nyári gumival is.ráadásul a kormányon is érezhető finom nagyfrekvenciájú rezgés. Én kerékcsapágyra gyanakszom de nem vagyok benne biztos.
Kérlek segítsetek minkét problémával már egy jó ideje küzdök.
a segítséget előre is köszönöm!
1. csak beindított motorral csinálja vagy akkor is ha nem jár? van 1 csukló is a pedáloknál a kormány tengelyén. azt is meg kellene nézned. van róla leírás is majd kikeressük, belinkeljük.
A kormánymű úgy szokott behalni, h középen akad. mikor fordítanád valamerre, olyan mintha "le lenne rögzítve". majd kattan egyet és fordul. ez nekem 10 fok körül jelentkezett. átmosás nem segített. Pizzi-től vettem bontottat itt a fórumon, azóta is jó. a keres-kínál-->mondeohoz kínálok-ban találod meg. de fel lehet újítani is, az drágább de biztosabb.
2. ha így van ahogy írod az nem csapágy. ha jobbra fordulsz, balról kell jönni a hangnak mert oda megy a súly, és ott nagyobb a terhelés. Ha balra fordulsz akkor meg jobbról. nagyobb ívű, hosszabb kanyarról beszélek. fel kell emelni csápossal és megpörgetni, leállítani+fülelni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 11:43:59 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 11:37:17
Sziasztok! köszönöm az eddigi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni kompletten hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
Előbb olvasd el a legutóbbiakat is
De ha az lesz belőle nem kis meló. Bölcső le, ki kell szerelni a kormányművet, és elküldeni/elvinni oda ahol felújítják, majd azt be. Meg csöveket-tartályt-szivattyút kimosni, új olaj, futóműállítás. addig kocsi áll. De szerintem van olyan hely is, ahol leadod a rosszat és adják a jót. Járj utána, h ne keressenek túl sokat rajtad
gugli
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.20 vasárnap, 12:04:22 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 12:49:38 »
Idézetet írta: M.Márk - 2013.01.20 vasárnap, 06:47:46
Nekem is kopogott a hátulja és kicserélték az összes szilentet a bölcső szilentjei kivételével.Na mondom király lesz. Ahogy álltam ki a telepről az elhúzhatós kapunak a sínjén átmentem és ugy úgy hallottam a kopogást. Szép munka volt mondom.Aztán kiderült, hogy a kézifék kötél koppant a lengőkarhoz ahogy a többiek is írták.Utána jó volt.Aztán 2-3 év múlva meg jött a bölcső szilentjei amikor kimentek akkor nagyon dúrván kopogott.A bölcső szilentjeit is megtudod nézni úgy, hogy ha befekszel alá és befeszítesz a szilenthez közel a kasztnihoz és a bölcső közé (úgy, hogy a kasztniról a festéket ne szedje le, mert akkor ott rozsdásodni fog)és tudod mozgatni, nem feszes akkor az már cserés. Meg nekem lehetett is látni rajta, hogy el van öregedve a szilent.Repedezett volt.
no,mivel kézifék kötél rendesen ki lett cserélve ünnepek környékén azért ránéztem. Az rögzítve van rendesen.....
Így megfeszegettem a bölcsőt......enged,gyanus hogy az lesz a bűnös........
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 13:01:34 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.20 vasárnap, 12:49:38
no,mivel kézifék kötél rendesen ki lett cserélve ünnepek környékén azért ránéztem. Az rögzítve van rendesen.....
Így megfeszegettem a bölcsőt......enged,gyanus hogy az lesz a bűnös........
Bölcső-bölcsőszilent= hídszilent?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
M.Márk
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2013.01.20 vasárnap, 13:10:00 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.01.20 vasárnap, 13:01:34
Bölcső-bölcsőszilent= hídszilent?
Aha
Naplózva
Bar1984
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 17:47:22 »
DETKRAFT
Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 18:02:27 »
Gumi.
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.21 hétfő, 17:47:22
DETKRAFT
Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bogyo001
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2013.01.21 hétfő, 19:15:09 »
Nekem is kopog, de ha 5 en ülünk benne akkor nem
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:16:49 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.20 vasárnap, 11:37:17
Sziasztok! köszönöm az eddígi tanácsokat. És egy kormányműfelújítás menete hogy zajlik miket kell hozzá esetleg venni, vagy hova érdemes vinni komplettan hogy ott felújítsák ? Vagy bízzam a szerelőmre oszt majd ő megoldja. Vagy hol tudok venni felújitottat? Egyébként Győri vagyok.
Üdv!Nekem is hasonló volt a jelenségem,és a kormányművet kellett cserélni.Bontottat tettek bele,így került szereléssel,olajjal együtt 50ezerbe.Azóta teljesen tökéletesen működik. A bontós mondta,hogy elég sokszor keresnek nála mondeo kormányművet.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:53:16 »
Idézetet írta: Bogyo001 - 2013.01.21 hétfő, 19:15:09
Nekem is kopog, de ha 5 en ülünk benne akkor nem
olyankor biztos fél a túlerőtől
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:56:42 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.21 hétfő, 17:47:22
DETKRAFT
Úgy ahogy írtad csak hosszabb ívű kanyarban hallható a zúgás. De csak ha jobbra kanyarodok balkanyarban semmi. Kerékcsapágyra gyanakszom, de szerinted más is okozhatja??
Dentcraft
De jobb kanyarban a jobbos szól azt mondtad. Ha ez jobb kerék csapágy gond lenne, akkor balkanyarnál nagyon kellene szólnia. Nemlehet, h bal hátulról hallod?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bar1984
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:20:02 »
Hali! Kifejezetten előröl hallható a zúgás. és a kormányon pici de nagy frekvenciájú rezgés érezhető. De érdekes módon csak balkanyarban. Szerintem a csapágy darálhat már belül azt érzem és hallom. De persze ötleteket szívesen várok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:30:20 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.27 vasárnap, 10:20:02
Hali! Kifejezetten előröl hallható a zúgás. és a kormányon pici de nagy frekvenciájú rezgés érezhető. De érdekes módon csak balkanyarban. Szerintem a csapágy darálhat már belül azt érzem és hallom. De persze ötleteket szívesen várok.
A leírásod alapján valószínűsíthető a kerékcsapágy hiba. Bal kanyar, jobb csapágy. De csalóka, mert nem gyakorlott füllel a hátsó csapágyhang is elölről hallhatónak tűnik.
Viszont a szavakon keresztül nem hallható, így nem jelenthető ki 100%-osan. Hallani, érezni kellene.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 10:32:17 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:06:56 »
Sziasztok!
Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:10:15 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2013.01.27 vasárnap, 13:06:56
Sziasztok!
Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.
Alapjuk és joguk van rá. Valamint igazuk is van.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:25:04 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2013.01.27 vasárnap, 13:06:56
Sziasztok!
Sportfutóművel mik a tapasztalatok a műszaki vizsgán?
tud valaki valamit, eddig csaz az Eibach Pro kit volt benne, azzal nem volt gond de most előre Koni Sport hátra meg bilstein B8 gátlók kerülnek, nemtudom hogy bele-e kötnek a műszaki vizsgán ebbe.
A rugóba nagyobb valószínűséggel kötnek bele, mint abba, hogy milyen márkájú gátló van benne. Ha a Koni meg Bilstein miatt akadékoskodnak, akkor annyi erővel abba is beleköthetnének, hogy nekem gyári helyett Sachs van.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:30:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:10:15
Alapjuk és joguk van rá. Valamint igazuk is van.....
milyen aggodalmad van ellene?hisz gyógyitó hatással van a vesére.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:37:47 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.27 vasárnap, 13:30:49
milyen aggodalmad van ellene?hisz gyógyitó hatással van a vesére.
Engedély nélküli átalakítás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:40:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 13:25:04
A rugóba nagyobb valószínűséggel kötnek bele, mint abba, hogy milyen márkájú gátló van benne. Ha a Koni meg Bilstein miatt akadékoskodnak, akkor annyi erővel abba is beleköthetnének, hogy nekem gyári helyett Sachs van.
Abba nem lehet belekötni, hogy a gyári helyett sachs van, mivel az a gyárinak megfelelő paraméterekkel rendelkezik. Ezt a tanúsítványt kapta az alkatrész.
Tehát az autó viselkedése ismert a beszerelt alkatrésszel és jóvá van hagyva.
Ettől eltérő engedélyköteles átalakítás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:54:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:40:18
Abba nem lehet belekötni, hogy a gyári helyett sachs van, mivel az a gyárinak megfelelő paraméterekkel rendelkezik. Ezt a tanúsítványt kapta az alkatrész.
Tehát az autó viselkedése ismert a beszerelt alkatrésszel és jóvá van hagyva.
Ettől eltérő engedélyköteles átalakítás.
Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon
De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:56:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 13:54:12
Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon
De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).
Feltehetően nem akarnak....de megtehetnék.
Egy sportdob vagy nem boltban vásárolt kipufogó (-rendszer) is engedélyköteles átalakítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 13:58:15 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 14:19:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:37:47
Engedély nélküli átalakítás.
csak ennyi? az orvosolható
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 14:23:29 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.27 vasárnap, 14:19:15
csak ennyi? az orvosolható
Ha adnak ki engedélyt.... ehhez tuti kell megfelelő formátumban átalakítási leírás, dokumentáció. Ki végezte, hol, milyen bevizsgálások...stb.
Mo.... bürokrácia fellegvára.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 15:29:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.19 szombat, 19:41:40
Szerintem te erre gondoltál.
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210141-hatso-lengokar-alkatreszei/351729-hatso-lengokar-szilentblokk-ford-mondeo-2000-2007
Ha ez való a kombi lengőkarba, akkor igen, erre gondoltam.
Köszi az infót.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 15:48:00 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 21:37:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 13:54:12
Milyen egy elb@szott dolog, hogy a TÜV-engedélyeket nem fogadják el itthon
De ettől függetlenül, szerintem ahol az ültetőrugóba nem kötöttek bele, ott a gátlókba se fognak, ha teljesítik az elvárt szintet (nyilván fogják).
Ne idegeskedj, kint sem. Adnak a cucchoz ú.n. TÜV Gutachtent meg mindenféle papírt, de azzal el kell menni - nekem - a bécsi "Mozaik utcába", ahol 150-200 Euro fejében leműszakiztatják az autót, és beírják a forgalmiba, hogy azzal, és csak azzal a nem gyári cuccal forgalomképes. Utána már a rendőr sem köthet bele. De ugyanez van, ha pl. a 225/45R17-es felni-gumikkal megfog kinn a rendőr. Hivatalos váltóméret, de nem
gyári
váltóméret, azaz alapból szabálytalan. A forgalmiban a méretekhez még a sebességindex is ott van a listában, hogy milyen felni-gumi kombót szabad használnom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 21:47:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.27 vasárnap, 21:37:18
Ne idegeskedj, kint sem. Adnak a cucchoz ú.n. TÜV Gutachtent meg mindenféle papírt, de azzal el kell menni - nekem - a bécsi "Mozaik utcába", ahol 150-200 Euro fejében leműszakiztatják az autót, és beírják a forgalmiba, hogy azzal, és csak azzal a nem gyári cuccal forgalomképes. Utána már a rendőr sem köthet bele. De ugyanez van, ha pl. a 225/45R17-es felni-gumikkal megfog kinn a rendőr. Hivatalos váltóméret, de nem
gyári
váltóméret, azaz alapból szabálytalan. A forgalmiban a méretekhez még a sebességindex is ott van a listában, hogy milyen felni-gumi kombót szabad használnom.
AndyA
A felnis-gumis történetet tudtam, de azt hittem, hogy pl egy típusengedéllyel rendelkező ültető-rugót be lehet tenni mindenféle szaladgálás nélkül. Mondjuk attól, hogy másnak még nálam is rosszabb, nekem még nem lesz jobb
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 22:03:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 21:47:51
A felnis-gumis történetet tudtam, de azt hittem, hogy pl egy típusengedéllyel rendelkező ültető-rugót be lehet tenni mindenféle szaladgálás nélkül. Mondjuk attól, hogy másnak még nálam is rosszabb, nekem még nem lesz jobb
és hogy lehet beíratni a felnit/gumit a forgalmiba?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 22:17:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.01.27 vasárnap, 22:03:42
és hogy lehet beíratni a felnit/gumit a forgalmiba?
Azt nem tudom, csak amikor vettem osztrákiából autót, akkor egy komplett kis füzetet kaptam, amiben a típushoz összes létező gyári felni fel volt sorolva, képpel, minden adattal /szélesség, átmérő, PCD, ET, tehermentesítő méret/, gumimérettel, sebességgel. Amikor bután néztem, akkor mondták, hogy ott elég szigorúan veszik ezt.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 22:18:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 22:17:05
Azt nem tudom, csak amikor vettem osztrákiából autót, akkor egy komplett kis füzetet kaptam, amiben a típushoz összes létező gyári felni fel volt sorolva, képpel, minden adattal /szélesség, átmérő, PCD, ET, tehermentesítő méret/, gumimérettel, sebességgel. Amikor bután néztem, akkor mondták, hogy ott elég szigorúan veszik ezt.
majd holnap megkérdem a vizsgabázison, ott van a szomszédomban. kíváncsi vagyok
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 12:48:28 »
Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 12:57:18 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.01.28 hétfő, 12:48:28
Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?
Hogy ne üsd le az ABS érzékelőt, és hogy jó irányba (csatlakozó lefelé mutasson) tedd fel. Mielőtt az újat felrakod, pucold meg a helyét alaposan (drótkefe és társai). Én a magam részéről az új agyat zsírtalanítottam és körben mindenhol lefestettem, hogy még kevésbé szálljon el felette az idő vasfoga.
És tegyél bele négy új csavart, ne sajnáld rá azt a pár száz Ft-ot. Ford kereskedésben aprópénzért kapsz, rajta azzal a kék csavarrögzítő szutyokkal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 12:58:56 »
Benne van az agyban az ABS jeladó+érzékelő. Az új beszerelésénél kell vigyázni, hogy a csatlakozó nehogy letörjön.
Szokott lenni 4 új csavar a készletben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ