Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:07:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3172004 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2013.06.04 kedd, 09:59:41 »

Mondeo Kombinál hátsó kerékdőlésen lehetséges állítani? vagy ha nem mitől lehetséges az hogy nagyon bedől a kerék ( pozitiv) ? Melyik szilent vagy mi lehet a rossz???mert hogy ez igy nem jó az tuti igaz 18" kerekeim vannak de a 16" is dőlt eléggé. Köszönöm a segítségeket.

Úgy tudom lehet állítani a hátsó futóművön is (legalábbis a 4/5 ajtóson lehet), De az is lehet, hogy a rugódat kellene megnézni, hogy mi van vele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2013.06.04 kedd, 12:21:48 »

Mondeo Kombinál hátsó kerékdőlésen lehetséges állítani? vagy ha nem mitől lehetséges az hogy nagyon bedől a kerék ( pozitiv) ? Melyik szilent vagy mi lehet a rossz???mert hogy ez igy nem jó az tuti igaz 18" kerekeim vannak de a 16" is dőlt eléggé. Köszönöm a segítségeket.

Csak összetartást lehet állítani, mint ahogy a többin is.
Pedig ha a felső kis kitámasztót excenteresre csinálták volna, akkor lehetne dőlést is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2013.06.04 kedd, 12:59:14 »

A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva.  lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2013.06.04 kedd, 13:00:49 »

A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva.  lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....

Szilentek, toronygumi, csapágy.... deformálódott csonkállvány.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2013.06.04 kedd, 13:03:55 »

Szilentek, toronygumi, csapágy.... deformálódott csonkállvány.


Most voltam ma nyúzó padon: a két kis stabilizátor kar hátul a függőleges rossz meg kettő kis keresztlengőkarban levő szilent. csapágytól is lehetséges lenne??? A csonkállványt hogy tudom megnézni hogy el van deformálódva.??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:06:27 »

Csak összetartást lehet állítani, mint ahogy a többin is.
Pedig ha a felső kis kitámasztót excenteresre csinálták volna, akkor lehetne dőlést is.
a szerdán hatulján  van excenteres állító csavar.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:11:48 »

Kb. másfél óra darabonként, és 9600 Ft, vagy valami hasonló a munkadíja.

AndyA
+ a csapágy ára.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:18:10 »

És a másik, hogy ha sikerül elnyalni a csonk csavarját (mert nem mindig szeret egyszerűen kijönni), akkor lehet utána szaladgálni, míg kapsz egy másikat. A Ford kereskedésben meg bemennek a raktárba és kihoznak egy újat 300 Ft-ért

AndyA
ezt a lehetséges problémát úgy szoktam megoldani,hogy mikor veszem a csapágyat vesznek a csonkhoz is csavart ne a 300forinton múljon a sikerl
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2013.06.04 kedd, 18:57:13 »

Szétversz mindent, görbülhet a csonk, sérülhet az ABS jeladó....
Van, amikor 10 t -nél indul meg a csapágy....ezt számold át kalapácsütésre...de a meneted kihúzó is ledobja a menetet sokszor.  wave


Kalapálást én se javaslok az alábbi miatt sem:
Kb 2 éve kellett bal első csapágyat cserélni.Szaki aki régen a Fordnál dolgozott elvállalta.Az új csapágycsere közben sikerült eldeformálni a kerékagyat.Szerelőnek aztán vennie kellett mégegy csapágyat és egy másik csonkállványt is persze azt csak fizette de nem csinálhatta eplus2
Megérte kalapálni?.............. falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:05:32 »


Kalapálást én se javaslok az alábbi miatt sem:
Kb 2 éve kellett bal első csapágyat cserélni.Szaki aki régen a Fordnál dolgozott elvállalta.Az új csapágycsere közben sikerült eldeformálni a kerékagyat.Szerelőnek aztán vennie kellett mégegy csapágyat és egy másik csonkállványt is persze azt csak fizette de nem csinálhatta eplus2
Megérte kalapálni?.............. falbav
nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:14:52 »

+ a csapágy ára.

Persze. Írtam, hogy ez a munkadíj. Az alkatrész külön van, de azt nem a kereskedésben vettem meg, mert úgy sokkal drágább lett volna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:15:03 »

nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.

Az nem volt a történetben, hogy a szerelő ép eszű lett volna  hehe
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:21:03 »

Az nem volt a történetben, hogy a szerelő ép eszű lett volna  hehe
ezt az apróságot nem vettem észre.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:37:22 »

A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva.  lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....

Nem lehet állítani a kombin, csak összetartást. Tegyél fel egy fotót, hogy mennyire terpeszt, mert valamennyire mindegyik kombi csinálja. Gumik belső szélét eszi hátul?

Ha új a rugód és a gátlód sem rossz, a kereszt lengőkar lehet még ludas, ez:

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4557-hatso-lengokar-ford-mondeo-1992-2007-lemezlengokar-kombi

Ha ennek bármelyik szélében el van ájulva a szilent, akkor a kerék tud ki/be mozdulni a síkjából. Kanyarban nem táncol a hátulja?

Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:39:15 »

nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.


1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:51:08 »


1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya
akkor valamint nem vettél észre.az1-es,3-as nekem is megvolt  2-es a bazi nagy helyett normál volt.mert en nem akartam egy utessel kivenni a rosszat.és ezekszerint csoda de még soha így ez sem szenvedett fizikai károsodást.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:51:35 »


1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya

A hátsó csonkállványba csavarozott a kerékagycsapágy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:53:16 »

a szerdán hatulján  van excenteres állító csavar.

Kombiról volt szó.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:54:09 »

A hátsó csonkállványba csavarozott a kerékagycsapágy.

azt utheted reggelig ha nem tudod
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:56:05 »

azt utheted reggelig ha nem tudod
Csak észreveszik a csavarokat....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:58:11 »

Kombiról volt szó.  Cool
ö'izé.jól van na.de igazat irtam.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:59:27 »

Csak észreveszik a csavarokat....
csak az nem mindegy mikor.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2013.06.04 kedd, 23:05:33 »

Nem lehet állítani a kombin, csak összetartást. Tegyél fel egy fotót, hogy mennyire terpeszt, mert valamennyire mindegyik kombi csinálja. Gumik belső szélét eszi hátul?

Ha új a rugód és a gátlód sem rossz, a kereszt lengőkar lehet még ludas, ez:

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4557-hatso-lengokar-ford-mondeo-1992-2007-lemezlengokar-kombi

Ha ennek bármelyik szélében el van ájulva a szilent, akkor a kerék tud ki/be mozdulni a síkjából. Kanyarban nem táncol a hátulja?


Kanyarban  igen minimálisan táncol, felrakok fotót hamar és meglátod, hogy elég brutálisan nem a síkjába áll. A gumik belső szélét eszi nagyon igen.

Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:21:26 »

http://kepkezelo.com/images/rhokn7fa3wfc6qrfji4.jpg


http://kepkezelo.com/images/tq6usaduly3rwprnao4c.jpg

Íme a képek a kerék dőlésszögéről várom a válaszokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:26:53 »


Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:27:06 »


Igen, dől.
Erre ilyen válasz lehet adni. Ezt vártad?   eplus2

Remélem nem gondoltad komolyan, hogy két fényképből meg lehet majd állapítani, mondani az okát.
Már felsoroltunk pár dolgot, azokat kell ellenőrizni.
Aknából vagy sínes emelőn, ahol keréken áll a kocsi és alá lehet menni.
 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:31:24 »



1 éve miért cserélted a rugókat? Biztos jó rugók kerültek bele?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:46:24 »


1 éve miért cserélted a rugókat? Biztos jó rugók kerültek bele?

Mert nagyon leült, és úgy gondoltam teloval együtt csere. Cromaxtól vettem Monroet azt tettem bele.
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:48:58 »

Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.

AndyA


Köszönöm  a segítséget, mindent megpróbálok amit csak lehet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:50:48 »


Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.

Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.05 szerda, 12:58:43 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2013.06.05 szerda, 13:10:52 »

Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.

Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...


AKkor ha leültetném elméletileg mindenhol feküdne a gumi, logikus.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2013.06.05 szerda, 13:13:52 »

Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.

Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...


AKkor ha leültetném elméletileg mindenhol feküdne a gumi, logikus.

Pont nem, akkor jobban dőlne befelé, azaz szerintem ha minden más rendben van, azt is el tudom képzelni, hogy rövid a rugód...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2013.06.05 szerda, 17:35:52 »

Ma voltam a Ford szervizbe ezen a reklámozott ingyenes átvizsgáláson és kiderült, hogy le van törve egy darab a jobb első rugóból. Szaki aztmondja semmi gond 25e az új  Undecided
Mondom semmi gond, majd jövök...

Rákerestem és ezeket találtam
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16452&cMegnNr=6318
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/rugok/spiralrugo

Melyiket kell választanom?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2013.06.05 szerda, 18:54:35 »

Ma voltam a Ford szervizbe ezen a reklámozott ingyenes átvizsgáláson és kiderült, hogy le van törve egy darab a jobb első rugóból. Szaki aztmondja semmi gond 25e az új  Undecided
Mondom semmi gond, majd jövök...

Rákerestem és ezeket találtam
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16452&cMegnNr=6318
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/rugok/spiralrugo

Melyiket kell választanom?

Úgy tudom van hozzá többféle. Színes pöttyökkel van jelölve. Hogy ezek mit jelentenek, azt nem tudom.  Itt  is nézted? Kicsit olcsóbbak.
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2013.06.05 szerda, 19:15:01 »

Úgy tudom van hozzá többféle. Színes pöttyökkel van jelölve. Hogy ezek mit jelentenek, azt nem tudom.  Itt  is nézted? Kicsit olcsóbbak.

Köszi. Most beszéltem le AndyAval és úgy néz ki megoldódik a problémám.
De a pöttyöt nem találom sehol...
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:12:17 »

valaki segítsen már nekem, hogy a hátsó fékbetétcserénél az a bizonyos flexkulccsal való munkahenger tekergetés hány fokot jelent mozgatásban, mert egyre szarabb a helyzet, ahogy mozgatom. alig bírom megmozdítani és közben még a pillanatszorítóval kéne nyomni.. de mikor tekerek rajta, le kell vennem a szorítót és közben mégjobban kinyomódik. már előbb majdnem hozzábäsztam a kereket a kocsihoz dühömben.

 falbav
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:19:10 »

valaki segítsen már nekem, hogy a hátsó fékbetétcserénél az a bizonyos flexkulccsal való munkahenger tekergetés hány fokot jelent mozgatásban, mert egyre szarabb a helyzet, ahogy mozgatom. alig bírom megmozdítani és közben még a pillanatszorítóval kéne nyomni.. de mikor tekerek rajta, le kell vennem a szorítót és közben mégjobban kinyomódik. már előbb majdnem hozzábäsztam a kereket a kocsihoz dühömben.

 falbav

Ilyennel kell, mielőtt tönkreteszel mást is. (porvédő, dugattyú...)
http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/fekmunkahenger_visszanyomo
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:33:13 »

Ilyennel kell, mielőtt tönkreteszel mást is. (porvédő, dugattyú...)
http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/fekmunkahenger_visszanyomo

porvédőre vigyáztam eddig.. ha rendelnék is, jövőhétre talán ideérne, de én meg mennék a kocsival a hétvégén. a tizenezrekről meg nem is beszélve..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:36:01 »

porvédőre vigyáztam eddig.. ha rendelnék is, jövőhétre talán ideérne, de én meg mennék a kocsival a hétvégén. a tizenezrekről meg nem is beszélve..
Nekem hirtelen két dolog jutott az eszembe: levetted-e a fékfolyadék tartály sapkáját, illetve hogy jó irányba tekered-e a munkahengert.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:41:11 »

Nekem hirtelen két dolog jutott az eszembe: levetted-e a fékfolyadék tartály sapkáját, illetve hogy jó irányba tekered-e a munkahengert.

Óramutató járásával egyező irányba kell tekerni.
Ha ellenkező irányba tekeri, akkor még jobban kijön.

A legfontosabb, hogy egyszerre kell nyomni és tekerni!  Na egy az asztalos szorítóval és flexkulccsal elég érdekes mutatvány....... még régesrég én is eszközöltem, de mindenképp 2 emberes így. Fújj egy kis szilikont a porvédő alá, hogy ne tapadjon fel a dugattyúra forgatás közben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:51:18 »

Óramutató járásával egyező irányba kell tekerni.
Ez csak az egyik oldalra igaz. Bal oldalon jobbra, jobb oldalon meg balra kell tekerni! http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_%28MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3%29
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:00:44 »

szilikonnal már agyonspricceltem.

köszi, holnap tekergetem a balt óra ellen.
az volt a baj, hogy ezt nem is figyeltem idáig.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:10:26 »

Ez csak az egyik oldalra igaz. Bal oldalon jobbra, jobb oldalon meg balra kell tekerni! http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_%28MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3%29

Vicces..... mert szerintem nem.
Csináltam már párat és mindig mindegyik oldal jobbra ment be.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:11:24 »

köszi, holnap tekergetem a balt óra ellen.
az volt a baj, hogy ezt nem is figyeltem idáig.
Ha a cikk szerzőjének írását jól értelmezem, akkor:

A balra forgatás az óramutató járásával ellentétes irányú forgatást jelent (ezt kell alkalmazni menetirány szerinti jobb oldalon).
A jobbra forgatás az óramutató járásával megegyező irányú forgatást jelent (ezt kell alkalmazni menetirány szerinti bal oldalon).
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:14:04 »

Vicces..... mert szerintem nem.
Csináltam már párat és mindig mindegyik oldal jobbra ment be.  Cool
Én meg hiszek a belinkelt cikk szerzőjének. Feltételezem nem kibaxásból írta ezt le többször is, hogy erre nagyon oda kell figyelni. Egyébként pont a cikk szerint GIN kolléga jól csinálta a műveletet, csak rossz irányba tekerte.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:15:03 »

mert szerintem nem.
Szerinted nem, a fék szerint meg de. integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:17:52 »

Szerinted nem, a fék szerint meg de. integet2

A leírás szerint. Ami nem a fék.

Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.  wave

De nem akarok én meggyőzni senkit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:22:20 »

A leírás szerint. Ami nem a fék.

Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.  wave

De nem akarok én meggyőzni senkit.
De egyébként meg nemtökmindegy. A másik irányba kell tekerni a munkahengert mint eddig és kész. Ha már olyan sok féket csináltál akkor ezt megírhattad volna GIN kollégának.  integet2
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:34:31 »

Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.

AndyA


Igazad volt megcsináltam ezt és valóban kiegyenesedett úgyhogy több mint valószinű hogy a hátsó kereszt lemezlengőkar okozza hogy a kerék úgy áll , már intézkedtem is az ügybe bizok benne  cserével megoldódik a problémám.Smiley


Köszönöm  a segítséget, mindent megpróbálok amit csak lehet.
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:37:30 »

A leírás szerint. Ami nem a fék.

Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.  wave

De nem akarok én meggyőzni senkit.

A készletedben mennyire tér el a balos a jobbostól?
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.