Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:07:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3172004 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2013.06.04 kedd, 09:59:41 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.04 kedd, 09:03:44
Mondeo Kombinál hátsó kerékdőlésen lehetséges állítani? vagy ha nem mitől lehetséges az hogy nagyon bedől a kerék ( pozitiv) ? Melyik szilent vagy mi lehet a rossz???mert hogy ez igy nem jó az tuti igaz 18" kerekeim vannak de a 16" is dőlt eléggé. Köszönöm a segítségeket.
Úgy tudom lehet állítani a hátsó futóművön is (legalábbis a 4/5 ajtóson lehet), De az is lehet, hogy a rugódat kellene megnézni, hogy mi van vele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2013.06.04 kedd, 12:21:48 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.04 kedd, 09:03:44
Mondeo Kombinál hátsó kerékdőlésen lehetséges állítani? vagy ha nem mitől lehetséges az hogy nagyon bedől a kerék ( pozitiv) ? Melyik szilent vagy mi lehet a rossz???mert hogy ez igy nem jó az tuti igaz 18" kerekeim vannak de a 16" is dőlt eléggé. Köszönöm a segítségeket.
Csak összetartást lehet állítani, mint ahogy a többin is.
Pedig ha a felső kis kitámasztót excenteresre csinálták volna, akkor lehetne dőlést is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2013.06.04 kedd, 12:59:14 »
A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva. lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2013.06.04 kedd, 13:00:49 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.04 kedd, 12:59:14
A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva. lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....
Szilentek, toronygumi, csapágy.... deformálódott csonkállvány.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2013.06.04 kedd, 13:03:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 13:00:49
Szilentek, toronygumi, csapágy.... deformálódott csonkállvány.
Most voltam ma nyúzó padon: a két kis stabilizátor kar hátul a függőleges rossz meg kettő kis keresztlengőkarban levő szilent. csapágytól is lehetséges lenne??? A csonkállványt hogy tudom megnézni hogy el van deformálódva.??
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2013.06.04 kedd, 18:06:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 12:21:48
Csak összetartást lehet állítani, mint ahogy a többin is.
Pedig ha a felső kis kitámasztót excenteresre csinálták volna, akkor lehetne dőlést is.
a szerdán hatulján van excenteres állító csavar.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2013.06.04 kedd, 18:11:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.04 kedd, 08:22:00
Kb. másfél óra darabonként, és 9600 Ft, vagy valami hasonló a munkadíja.
AndyA
+ a csapágy ára.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2013.06.04 kedd, 18:18:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.04 kedd, 09:11:58
És a másik, hogy ha sikerül elnyalni a csonk csavarját (mert nem mindig szeret egyszerűen kijönni), akkor lehet utána szaladgálni, míg kapsz egy másikat. A Ford kereskedésben meg bemennek a raktárba és kihoznak egy újat 300 Ft-ért
AndyA
ezt a lehetséges problémát úgy szoktam megoldani,hogy mikor veszem a csapágyat vesznek a csonkhoz is csavart ne a 300forinton múljon a sikerl
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2013.06.04 kedd, 18:57:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 20:10:22
Szétversz mindent, görbülhet a csonk, sérülhet az ABS jeladó....
Van, amikor 10 t -nél indul meg a csapágy....ezt számold át kalapácsütésre...de a meneted kihúzó is ledobja a menetet sokszor.
Kalapálást én se javaslok az alábbi miatt sem:
Kb 2 éve kellett bal első csapágyat cserélni.Szaki aki régen a Fordnál dolgozott elvállalta.Az új csapágycsere közben sikerült eldeformálni a kerékagyat.Szerelőnek aztán vennie kellett mégegy csapágyat és egy másik csonkállványt is persze azt csak fizette de nem csinálhatta
Megérte kalapálni?..............
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:05:32 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.04 kedd, 18:57:13
Kalapálást én se javaslok az alábbi miatt sem:
Kb 2 éve kellett bal első csapágyat cserélni.Szaki aki régen a Fordnál dolgozott elvállalta.Az új csapágycsere közben sikerült eldeformálni a kerékagyat.Szerelőnek aztán vennie kellett mégegy csapágyat és egy másik csonkállványt is persze azt csak fizette de nem csinálhatta
Megérte kalapálni?..............
nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:14:52 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.04 kedd, 18:11:48
+ a csapágy ára.
Persze. Írtam, hogy ez a munkadíj. Az alkatrész külön van, de azt nem a kereskedésben vettem meg, mert úgy sokkal drágább lett volna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:15:03 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.04 kedd, 19:05:32
nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.
Az nem volt a történetben, hogy a szerelő ép eszű lett volna
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:21:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.04 kedd, 19:15:03
Az nem volt a történetben, hogy a szerelő ép eszű lett volna
ezt az apróságot nem vettem észre.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:37:22 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.04 kedd, 12:59:14
A rugók 1 éves monroe van benne az ki van csukva. lehet állítani a futóművön hátul két csavar van középen gondolom az csak az összetartás., de azon kivül még mi okozhatja ezt a nagy kerékdőlést , mert szörnyű ....
Nem lehet állítani a kombin, csak összetartást. Tegyél fel egy fotót, hogy mennyire terpeszt, mert valamennyire mindegyik kombi csinálja. Gumik belső szélét eszi hátul?
Ha új a rugód és a gátlód sem rossz, a kereszt lengőkar lehet még ludas, ez:
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4557-hatso-lengokar-ford-mondeo-1992-2007-lemezlengokar-kombi
Ha ennek bármelyik szélében el van ájulva a szilent, akkor a kerék tud ki/be mozdulni a síkjából. Kanyarban nem táncol a hátulja?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:39:15 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.04 kedd, 19:05:32
nem tudom elképzelni mit kell ahoz tenni,hogy a kerékagy eldeformalodjon.épp ésszel neki fogva lehetetlen.
1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:51:08 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.04 kedd, 19:39:15
1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya
akkor valamint nem vettél észre.az1-es,3-as nekem is megvolt 2-es a bazi nagy helyett normál volt.mert en nem akartam egy utessel kivenni a rosszat.és ezekszerint csoda de még soha így ez sem szenvedett fizikai károsodást.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:51:35 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.04 kedd, 19:39:15
1.Bazi nagy önbizalom
2.Bazi nagy kalapács
3.Kinyomó hiánya
A hátsó csonkállványba csavarozott a kerékagycsapágy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:53:16 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.04 kedd, 18:06:27
a szerdán hatulján van excenteres állító csavar.
Kombiról volt szó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:54:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 19:51:35
A hátsó csonkállványba csavarozott a kerékagycsapágy.
azt utheted reggelig ha nem tudod
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:56:05 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.04 kedd, 19:54:09
azt utheted reggelig ha nem tudod
Csak észreveszik a csavarokat....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:58:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 19:53:16
Kombiról volt szó.
ö'izé.jól van na.de igazat irtam.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:59:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 19:56:05
Csak észreveszik a csavarokat....
csak az nem mindegy mikor.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2013.06.04 kedd, 23:05:33 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.06.04 kedd, 19:37:22
Nem lehet állítani a kombin, csak összetartást. Tegyél fel egy fotót, hogy mennyire terpeszt, mert valamennyire mindegyik kombi csinálja. Gumik belső szélét eszi hátul?
Ha új a rugód és a gátlód sem rossz, a kereszt lengőkar lehet még ludas, ez:
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210144-hatso-lengokar/4557-hatso-lengokar-ford-mondeo-1992-2007-lemezlengokar-kombi
Ha ennek bármelyik szélében el van ájulva a szilent, akkor a kerék tud ki/be mozdulni a síkjából. Kanyarban nem táncol a hátulja?
Kanyarban igen minimálisan táncol, felrakok fotót hamar és meglátod, hogy elég brutálisan nem a síkjába áll. A gumik belső szélét eszi nagyon igen.
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:21:26 »
http://kepkezelo.com/images/rhokn7fa3wfc6qrfji4.jpg
http://kepkezelo.com/images/tq6usaduly3rwprnao4c.jpg
Íme a képek a kerék dőlésszögéről várom a válaszokat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:26:53 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.05 szerda, 12:21:26
http://kepkezelo.com/images/rhokn7fa3wfc6qrfji4.jpg
http://kepkezelo.com/images/tq6usaduly3rwprnao4c.jpg
Íme a képek a kerék dőlésszögéről várom a válaszokat.
Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:27:06 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.05 szerda, 12:21:26
http://kepkezelo.com/images/rhokn7fa3wfc6qrfji4.jpg
http://kepkezelo.com/images/tq6usaduly3rwprnao4c.jpg
Íme a képek a kerék dőlésszögéről várom a válaszokat.
Igen, dől.
Erre ilyen válasz lehet adni. Ezt vártad?
Remélem nem gondoltad komolyan, hogy két fényképből meg lehet majd állapítani, mondani az okát.
Már felsoroltunk pár dolgot, azokat kell ellenőrizni.
Aknából vagy sínes emelőn, ahol keréken áll a kocsi és alá lehet menni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:31:24 »
1 éve miért cserélted a rugókat? Biztos jó rugók kerültek bele?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:46:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.05 szerda, 12:31:24
1 éve miért cserélted a rugókat? Biztos jó rugók kerültek bele?
Mert nagyon leült, és úgy gondoltam teloval együtt csere. Cromaxtól vettem Monroet azt tettem bele.
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:48:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.05 szerda, 12:26:53
Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.
AndyA
Köszönöm a segítséget, mindent megpróbálok amit csak lehet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:50:48 »
Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.
Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.05 szerda, 12:58:43 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2013.06.05 szerda, 13:10:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.05 szerda, 12:50:48
Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.
Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...
AKkor ha leültetném elméletileg mindenhol feküdne a gumi, logikus.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2013.06.05 szerda, 13:13:52 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.05 szerda, 13:10:52
Nekem a negatív kerékdőlésre a teóriám a rövidebb rugó.
Pl. mk3-4-es mondeónál létezett olyan gyárilag, hogy sport futómű. Na ott 1-2-3-4-5 cm-el leül az autó. Ez csak úgy lehetséges, ha rövidebb a rugó, azzal meg a kerékdőlés jobban negatívba megy...
AKkor ha leültetném elméletileg mindenhol feküdne a gumi, logikus.
Pont nem, akkor jobban dőlne befelé, azaz szerintem ha minden más rendben van, azt is el tudom képzelni, hogy rövid a rugód...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2013.06.05 szerda, 17:35:52 »
Ma voltam a Ford szervizbe ezen a reklámozott ingyenes átvizsgáláson és kiderült, hogy le van törve egy darab a jobb első rugóból. Szaki aztmondja semmi gond 25e az új
Mondom semmi gond, majd jövök...
Rákerestem és ezeket találtam
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16452&cMegnNr=6318
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/rugok/spiralrugo
Melyiket kell választanom?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2013.06.05 szerda, 18:54:35 »
Idézetet írta: GG - 2013.06.05 szerda, 17:35:52
Ma voltam a Ford szervizbe ezen a reklámozott ingyenes átvizsgáláson és kiderült, hogy le van törve egy darab a jobb első rugóból. Szaki aztmondja semmi gond 25e az új
Mondom semmi gond, majd jövök...
Rákerestem és ezeket találtam
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16452&cMegnNr=6318
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2004/2_0/DIESEL/futomu---kormanyzas/rugok/spiralrugo
Melyiket kell választanom?
Úgy tudom van hozzá többféle. Színes pöttyökkel van jelölve. Hogy ezek mit jelentenek, azt nem tudom.
Itt
is nézted? Kicsit olcsóbbak.
Naplózva
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2013.06.05 szerda, 19:15:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.05 szerda, 18:54:35
Úgy tudom van hozzá többféle. Színes pöttyökkel van jelölve. Hogy ezek mit jelentenek, azt nem tudom.
Itt
is nézted? Kicsit olcsóbbak.
Köszi. Most beszéltem le AndyAval és úgy néz ki megoldódik a problémám.
De a pöttyöt nem találom sehol...
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:12:17 »
valaki segítsen már nekem, hogy a hátsó fékbetétcserénél az a bizonyos flexkulccsal való munkahenger tekergetés hány fokot jelent mozgatásban, mert egyre szarabb a helyzet, ahogy mozgatom. alig bírom megmozdítani és közben még a pillanatszorítóval kéne nyomni.. de mikor tekerek rajta, le kell vennem a szorítót és közben mégjobban kinyomódik. már előbb majdnem hozzábäsztam a kereket a kocsihoz dühömben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:19:10 »
Idézetet írta: GiN - 2013.06.05 szerda, 21:12:17
valaki segítsen már nekem, hogy a hátsó fékbetétcserénél az a bizonyos flexkulccsal való munkahenger tekergetés hány fokot jelent mozgatásban, mert egyre szarabb a helyzet, ahogy mozgatom. alig bírom megmozdítani és közben még a pillanatszorítóval kéne nyomni.. de mikor tekerek rajta, le kell vennem a szorítót és közben mégjobban kinyomódik. már előbb majdnem hozzábäsztam a kereket a kocsihoz dühömben.
Ilyennel kell, mielőtt tönkreteszel mást is. (porvédő, dugattyú...)
http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/fekmunkahenger_visszanyomo
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:33:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 21:19:10
Ilyennel kell, mielőtt tönkreteszel mást is. (porvédő, dugattyú...)
http://racing-bazar.hu/egyeb/szerszam/fekmunkahenger_visszanyomo
porvédőre vigyáztam eddig.. ha rendelnék is, jövőhétre talán ideérne, de én meg mennék a kocsival a hétvégén. a tizenezrekről meg nem is beszélve..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:36:01 »
Idézetet írta: GiN - 2013.06.05 szerda, 21:33:13
porvédőre vigyáztam eddig.. ha rendelnék is, jövőhétre talán ideérne, de én meg mennék a kocsival a hétvégén. a tizenezrekről meg nem is beszélve..
Nekem hirtelen két dolog jutott az eszembe: levetted-e a fékfolyadék tartály sapkáját, illetve hogy jó irányba tekered-e a munkahengert.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:41:11 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.05 szerda, 21:36:01
Nekem hirtelen két dolog jutott az eszembe: levetted-e a fékfolyadék tartály sapkáját, illetve hogy jó irányba tekered-e a munkahengert.
Óramutató járásával egyező irányba kell tekerni.
Ha ellenkező irányba tekeri, akkor még jobban kijön.
A legfontosabb, hogy egyszerre kell nyomni és tekerni! Na egy az asztalos szorítóval és flexkulccsal elég érdekes mutatvány....... még régesrég én is eszközöltem, de mindenképp 2 emberes így. Fújj egy kis szilikont a porvédő alá, hogy ne tapadjon fel a dugattyúra forgatás közben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:51:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 21:41:11
Óramutató járásával egyező irányba kell tekerni.
Ez csak az egyik oldalra igaz. Bal oldalon jobbra, jobb oldalon meg balra kell tekerni!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_%28MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3%29
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:00:44 »
szilikonnal már agyonspricceltem.
köszi, holnap tekergetem a balt óra ellen.
az volt a baj, hogy ezt nem is figyeltem idáig.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:10:26 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.05 szerda, 21:51:18
Ez csak az egyik oldalra igaz. Bal oldalon jobbra, jobb oldalon meg balra kell tekerni!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kbet%C3%A9t_csere_%28MKIII_els%C5%91-h%C3%A1ts%C3%B3%29
Vicces..... mert szerintem nem.
Csináltam már párat és mindig mindegyik oldal jobbra ment be.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:11:24 »
Idézetet írta: GiN - 2013.06.05 szerda, 22:00:44
köszi, holnap tekergetem a balt óra ellen.
az volt a baj, hogy ezt nem is figyeltem idáig.
Ha a cikk szerzőjének írását jól értelmezem, akkor:
A balra forgatás az óramutató járásával ellentétes irányú forgatást jelent (ezt kell alkalmazni menetirány szerinti jobb oldalon).
A jobbra forgatás az óramutató járásával megegyező irányú forgatást jelent (ezt kell alkalmazni menetirány szerinti bal oldalon).
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:14:04 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 22:10:26
Vicces..... mert szerintem nem.
Csináltam már párat és mindig mindegyik oldal jobbra ment be.
Én meg hiszek a belinkelt cikk szerzőjének. Feltételezem nem kibaxásból írta ezt le többször is, hogy erre nagyon oda kell figyelni. Egyébként pont a cikk szerint GIN kolléga jól csinálta a műveletet, csak rossz irányba tekerte.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:15:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 22:10:26
mert szerintem nem.
Szerinted nem, a fék szerint meg de.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:17:52 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.05 szerda, 22:15:03
Szerinted nem, a fék szerint meg de.
A leírás szerint. Ami nem a fék.
Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.
De nem akarok én meggyőzni senkit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:22:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 22:17:52
A leírás szerint. Ami nem a fék.
Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.
De nem akarok én meggyőzni senkit.
De egyébként meg nemtökmindegy. A másik irányba kell tekerni a munkahengert mint eddig és kész. Ha már olyan sok féket csináltál akkor ezt megírhattad volna GIN kollégának.
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:34:31 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.06.05 szerda, 12:48:58
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.05 szerda, 12:26:53
Ez elég nemjól néz ki. Ez már sok így ránézésre. Nézd meg a korábban mondott szilentet, milyen állapotban van. Azt is megpróbálhatod, hogy ha rendesen aláemelsz az autónak a másik oldalon, mit csinál a kereked, amikor leengeded. Olyankor a féloldalasan álló autóhoz képest a levegőben lógó kerék kicsit beljebb kerül, mint ahonnan indult, és ott fog őjra talajt, így az egész kasztnit egy picivel odébb tolja. Ha így "ki tudod egyenesíteni" a másik oldali kereket, akkor valamelyik elem a futóműben nem tartja rendesen, azt kell megkeresni.
AndyA
Igazad volt megcsináltam ezt és valóban kiegyenesedett úgyhogy több mint valószinű hogy a hátsó kereszt lemezlengőkar okozza hogy a kerék úgy áll , már intézkedtem is az ügybe bizok benne cserével megoldódik a problémám.
Köszönöm a segítséget, mindent megpróbálok amit csak lehet.
Naplózva
GG
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:37:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 22:17:52
A leírás szerint. Ami nem a fék.
Úgy látszik nálam sorozatosan csoda van, mert én a készletből mindig csak a jobbost használom.
De nem akarok én meggyőzni senkit.
A készletedben mennyire tér el a balos a jobbostól?
Naplózva
diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ