Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:02:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11137619 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:43:48 »

Elektromos dolgok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.02 szerda, 16:58:54 »

Valaki megtudná mondani, hogy a műszerfalban lévő biztitáblán alulról a második sorban lévő, balról a negyedik 7.5A-es bizti (egy kilométeróra jel van hozzárendelve) mit lát el villannyal?
Vagy, hogy hol lehetne erről valami kapcsolási rajzot találni?
 Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:31:26 »

Valaki megtudná mondani, hogy a műszerfalban lévő biztitáblán alulról a második sorban lévő, balról a negyedik 7.5A-es bizti (egy kilométeróra jel van hozzárendelve) mit lát el villannyal?
Vagy, hogy hol lehetne erről valami kapcsolási rajzot találni?
 Segítségeteket előre is köszönöm!
pl. itt van infó.
Ha F82-t kérdezed, akkor az légkondi, ablakmosó fúvóka fűtés, elektromos előfűtés, tempomat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.05 szombat, 07:20:41 »

Köszönöm a segítséget!
Akkor ezek alapján megpróbálom megkeresni, hogy mi veri ki a biztit.
üdv!
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:18:53 »

 help

Indítózásnál hány V-ig eshet a feszültség (ha eshet egyáltalán)?

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:21:42 »

help

Indítózásnál hány V-ig eshet a feszültség (ha eshet egyáltalán)?

 worship
12v alá eshet kicsivel,az nem gond.Ha 11 alá is leesik akkor mán erősen avét...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:33:50 »

12v alá eshet kicsivel,az nem gond.Ha 11 alá is leesik akkor mán erősen avét...... Wink wave

Akkor asszem el kell kezdenem akksikat nézelődnöm.
Olyan furcsán indul néha meg egyszer be is villant indítózásnál. Ma néztem műszertesztel és bár gyorsan változott, de szerintem 9V környékére is beszaladt.
Esetleg van valakinek valami tuti tipp, hogy honnan mit és mennyiért?

(Nem vagyok ám az a telhetetlen fajta hehe)

 worship worship worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:38:46 »

Akkor asszem el kell kezdenem akksikat nézelődnöm.
Olyan furcsán indul néha meg egyszer be is villant indítózásnál. Ma néztem műszertesztel és bár gyorsan változott, de szerintem 9V környékére is beszaladt.
Esetleg van valakinek valami tuti tipp, hogy honnan mit és mennyiért?

(Nem vagyok ám az a telhetetlen fajta hehe)

 worship worship worship
Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 22:49:02 »

Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut..... Roll Eyes
worship
Megnézem, bár gyanítom már nagyon a végét járja szegény.
Nem hiszem, hogy a gyárit gyári akksira cserélték volna . (Most Motorcraft van bent.) Ha viszont így van akkor ez az akksi már lassan 7 éves lesz. Így meg szerintem megérthető már a botladozása.
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 16:21:30 »

Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut..... Roll Eyes
Alf Mester!
Mennyi ideig bírhatja egy gyári akkumulátor? Nekem még eredeti van a gépben, s augusztusban töltötte be a 6. évet. Semmilyen gondom nem volt eddig vele, mindig pöccre indult. De azért nem szeretnék az út szélén maradni egy őszi/téli napon. Viszont ha nem szükséges, akkor nem veszek újat.

A terhelővillás vizsgálatot meg tudja csinálni minden villamosságis?
Kösz:
F
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 16:23:41 »

Alf Mester!
Mennyi ideig bírhatja egy gyári akkumulátor? Nekem még eredeti van a gépben, s augusztusban töltötte be a 6. évet. Semmilyen gondom nem volt eddig vele, mindig pöccre indult. De azért nem szeretnék az út szélén maradni egy őszi/téli napon. Viszont ha nem szükséges, akkor nem veszek újat.

A terhelővillás vizsgálatot meg tudja csinálni minden villamosságis?Kösz:
F
Ez a lényeg,nem az,hogy mennyi idős!
Aztat nem tom,hogy mindegyik tudja-e,de a profik tutira igen! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.08 kedd, 00:54:37 »

Szevasztok!

Nemrég lettem MkIII-as 2001-es Ford Mondeo Zetec tulajdonosa és gondoltam, hogy beFORDulok a mondeo.hu-ra,  ahol két tanácsot szeretnék kérni  a szakértő uraktól elektromos témában:

1 -a középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt? Itt egy link a középkonzolom fotójához:

http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2- a közponi zár működtetésekor nem villognak a vészjelzők. Meghibásodott relé lehet a bűnös?
Válaszaitokat, utbaigazításotokat köszönöm előre.
Tisztelettel,
Gőzi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.08 kedd, 05:17:42 »

Szevasztok!

Nemrég lettem MkIII-as 2001-es Ford Mondeo Zetec tulajdonosa és gondoltam, hogy beFORDulok a mondeo.hu-ra,  ahol két tanácsot szeretnék kérni  a szakértő uraktól elektromos témában:

1 -a középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt? Itt egy link a középkonzolom fotójához:

http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2- a közponi zár működtetésekor nem villognak a vészjelzők. Meghibásodott relé lehet a bűnös?
Válaszaitokat, utbaigazításotokat köszönöm előre.
Tisztelettel,
Gőzi

2.A vészvillogók csak a második zárásra villannak fel,mert 2 ős zárás van az autódban! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.08 kedd, 10:26:19 »

Sziasztok!

Az archívumban a "hibák" között értekeztünk a problémáról, miszerint minden villogott, világított és vészüzembe kapcsolt a gép,
majd mindez megjavult.
Ott kaptam sok remek tippet, amiket megfogadva mentem doktorbácsihoz.
Megvolt a diagnosztika és az lett a konklúzió, hogy az aksi jó, valószínűleg a generátor, vagy az abban lévő feszültség szabályozó fogja feladni, mivel valamennyi hibakód feszültség esésre utalt.
Tehát nagyjából erre kell készülnöm.

Ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatok?
Generátort kell cserélnem, vagy lehet benne a fesszabályzót külön orvosolni?

Üdv. kishalacska


Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.08 kedd, 10:34:10 »

Sziasztok!

Az archívumban a "hibák" között értekeztünk a problémáról, miszerint minden villogott, világított és vészüzembe kapcsolt a gép,
majd mindez megjavult.
Ott kaptam sok remek tippet, amiket megfogadva mentem doktorbácsihoz.
Megvolt a diagnosztika és az lett a konklúzió, hogy az aksi jó, valószínűleg a generátor, vagy az abban lévő feszültség szabályozó fogja feladni, mivel valamennyi hibakód feszültség esésre utalt.
Tehát nagyjából erre kell készülnöm.

Ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatok?
Generátort kell cserélnem, vagy lehet benne a fesszabályzót külön orvosolni?

Üdv. kishalacska




fesszabalyzot tod kulon cserelni, felteve ha kapol...de elso korben szenkefe csere... wave
Naplózva

blah blah blah
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.08 kedd, 10:37:44 »

fesszabalyzot tod kulon cserelni, felteve ha kapol...de elso korben szenkefe csere... wave

két éves kocsin már szénkefe?
életében nem forgott még annyit a generátor  smile
ezek szerint jöhet a generátor kibuherálása és nézegetése....
fesszabályzót hol nem kapok?  smile
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.08 kedd, 11:01:31 »

két éves kocsin már szénkefe?
életében nem forgott még annyit a generátor  smile
ezek szerint jöhet a generátor kibuherálása és nézegetése....
fesszabályzót hol nem kapok?  smile


Hmmm, hat lehet csak valami gixer van a szenkefeknel. Lehet el van torve. Ilyen eloferdulhet. Elso korben mindenkepp a szenkefeket ellenoriznem es a kontaktokat. Utana johet a feszstab. Hogy hol nem kapol ? Barhol  vigyor3 Hogy hol kapol ? Nah ez jo kerdes...szerintem valami generator felujito ceget kellene megkeresni. Ok biztosan tudnak segiteni feszstab ugyben...Ha mas nincs akkor vegye egy bontott generatort occoert es abbol tedd at az alig hazsnalt generatorba a cuccot.  wave
Naplózva

blah blah blah
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.08 kedd, 11:07:12 »

Ha mas nincs akkor vegye egy bontott generatort occoert es abbol tedd at az alig hazsnalt generatorba a cuccot.  wave

...hát így tervezem, ha fesszab lesz a dologból, bár "örülnék" egy törött, vagy felakadt szénkefének  wave
Naplózva
Petya78
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.08 kedd, 14:03:04 »

Sziasztok sráccok!

Szeretnék segítséget kérni a következőkben, hátha már találkozott vele vki.
A központizár rendetlenkedik. Beállítottam az elindulás utáni zárást, ami sokáig, és többnyire mostanában is rendesen műkszik. Az egy két zavaró példa pedig az, hogy néha ha az én oldalamról bontani akarom a zárást, akkor nem teszi meg, csak nállam. A többi ajtó manuális nyitása után, minden visszavezethetőséget nélkülözve monjuk 5 perc után hallom menet közben, hogy kinyit. (párom kirakom, én tovább és akkor)
Ma reggel beszálláskor a kulcsról nyitottam mint mindíg, és nyitotta is az összes utastér ajtót, kivéve a csomagteret, amit a belső gomb sem nyitott, újraindítás után sem. Még el sem indultam. Utána a szokásos "kirakom a párom" mozdulatsor után ami megint manuális nyitást kért, a menet közbeni "észbekap" nyitás után néztem meg a csomagteret, és addigra már az is nyitott, gondolom az "észbekapkor".
Kicsit tartok a jelenségtől, nehogy az egyszer lezárt autó nyisson vhol, illetve zavaró, átnyúlkálni a nem kis teret a nyitáshoz.  Undecided
Ha nem voltam elég tiszta jelezzétek.

Előre is köszi a segítséget!  vigyor3

Üdv mindenkinek!

P.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.08 kedd, 14:47:30 »

Sziasztok sráccok!

Szeretnék segítséget kérni a következőkben, hátha már találkozott vele vki.
A központizár rendetlenkedik. Beállítottam az elindulás utáni zárást, ami sokáig, és többnyire mostanában is rendesen műkszik. Az egy két zavaró példa pedig az, hogy néha ha az én oldalamról bontani akarom a zárást, akkor nem teszi meg, csak nállam. A többi ajtó manuális nyitása után, minden visszavezethetőséget nélkülözve monjuk 5 perc után hallom menet közben, hogy kinyit. (párom kirakom, én tovább és akkor)
Ma reggel beszálláskor a kulcsról nyitottam mint mindíg, és nyitotta is az összes utastér ajtót, kivéve a csomagteret, amit a belső gomb sem nyitott, újraindítás után sem. Még el sem indultam. Utána a szokásos "kirakom a párom" mozdulatsor után ami megint manuális nyitást kért, a menet közbeni "észbekap" nyitás után néztem meg a csomagteret, és addigra már az is nyitott, gondolom az "észbekapkor".
Kicsit tartok a jelenségtől, nehogy az egyszer lezárt autó nyisson vhol, illetve zavaró, átnyúlkálni a nem kis teret a nyitáshoz.  Undecided
Ha nem voltam elég tiszta jelezzétek.

Előre is köszi a segítséget!  vigyor3

Üdv mindenkinek!

P.

Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon  wave Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto  vigyor3 Lesz majd ilyen is  Wink
Naplózva

blah blah blah
Petya78
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.08 kedd, 15:01:54 »

Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon  wave Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto  vigyor3 Lesz majd ilyen is  Wink

Zacci, köszi az infót worship adok neki anyagot... vigyor3
Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.08 kedd, 18:05:33 »

2.A vészvillogók csak a második zárásra villannak fel,mert 2 ős zárás van az autódban! Wink wave

Üdv Alf!

Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?Huh?

Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
 help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.08 kedd, 21:00:49 »

Üdv Alf!

Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?Huh?

Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
 help

Nyommeg a gombot kettő alkalommal egymás után! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.08 kedd, 21:32:46 »

Üdv Alf!

Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?Huh?

Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
 help

Ebben a leírásban olvashatsz róla: http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf

Füzet 74-78 oldal (pdf 38-40)
Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.09 szerda, 01:04:56 »

Nyommeg a gombot kettő alkalommal egymás után! vigyor3 Wink wave

Alf kösz szépen, hogy segítettél megvilágosodnom heureka

A köv. kérdés még mindig nyított. "A középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt?
Itt egy link a középkonzolom fotójához:"

http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 szerda, 01:08:04 írta Gőzi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.09 szerda, 05:09:00 »

Alf kösz szépen, hogy segítettél megvilágosodnom heureka

A köv. kérdés még mindig nyított. "A középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt?
Itt egy link a középkonzolom fotójához:"

http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 
És villogott az irányjelző? Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.09 szerda, 23:35:39 »

És villogott az irányjelző? Wink wave
Naná, hogy "múkodott" (Pákó) nyes Köszi.
Naplózva
kredenc
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 17:10:23 »

Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz. 

Amúgy 2002 dec. Mondeo III ghia automata TDCI kombi
Előre is köszönöm az ötletelést, a rám szánt időt és energiát. Jó utat mkinek!
Kredenc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 18:25:21 »

Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz. 

Amúgy 2002 dec. Mondeo III ghia automata TDCI kombi
Előre is köszönöm az ötletelést, a rám szánt időt és energiát. Jó utat mkinek!
Kredenc
Akkumulátor,vagy testkábelhiba! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.11 péntek, 09:47:30 »

Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz. 
Kredenc

Nekem hasonló volt, azzal kiegészítve, hogy az órák mutatói is ugráltak, és néhány kontroll-lámpa is világított, villogott közben.
Neked az izzítás jelző villog ilyenkor?
Nálam a diagnózis a generátor, vagy abban lévő fesszabályzó.

Persze ez az állás utáni dolog valóban inkább az aksira utalhat.

Üdv.
Naplózva
rolo
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:36:52 »

Sziasztok Tagok !

Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.

Köszönöm a segítséget:Rolo    worship worship worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:41:50 »

Sziasztok Tagok !

Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.

Köszönöm a segítséget:Rolo    worship worship worship
Nemsokára visszatér a fóoldalunk, ott van egy cikk róla.
Ha jól emlékszem, kb 20k Ft a gyári szett hozzá. A beépítéssel kapcsolatban keresd meg Zaccit.  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:43:34 »

Sziasztok Tagok !

Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.

Köszönöm a segítséget:Rolo    worship worship worship
Vik-fórumtársat keresd itt a fórumon! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kredenc
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.16 szerda, 23:07:16 »

Igen, egyszer, amikor le is állt, akkor valóban villogott végig az izzítás jelző. Narancssárga spirál. Ha mégis az aksi, akkor elég, ha csak a kábeleket ellenőrzöm?

Kösz előre
Nekem hasonló volt, azzal kiegészítve, hogy az órák mutatói is ugráltak, és néhány kontroll-lámpa is világított, villogott közben.
Neked az izzítás jelző villog ilyenkor?
Nálam a diagnózis a generátor, vagy abban lévő fesszabályzó.

Persze ez az állás utáni dolog valóban inkább az aksira utalhat.

Üdv.

Naplózva
kredenc
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.16 szerda, 23:09:35 »

OK, holnap ellenőrzöm a testkábelt és az aksit. Addig is kösz, azért nem jártam itt egy ideje, mert azóta, hogy írtam, nem jelentkezett a hiba. Fura

Akkumulátor,vagy testkábelhiba! Wink wave
Naplózva
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:57:23 »

Sziasztok!

Már egyszer kértem infót de valami nem stimmel még mindig!
Tehát a hiba:
Ha távirányítóval kinyitom az aútót és hosszan nyomom ugy ahogy kell akkor az ablakok lemenek,
viszont ha bezárom és hosszan nyomom akkor csak az anyos oldala záródik be ami persze jó ha ben ül ő is de a
másik oldalon ki tud mászni mert  ott nem megy fel csak le!

Kööszönöm

Zsolt
 
Az ablak tanitást megcsináltam de semmi!
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:11:30 »

Az ablak tanitást megcsináltam de semmi!
A távirányítón kívül, az ajtóban lévő kapcsolóra felmegy egy pöccintésre?
Naplózva
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:18:29 »

A távirányítón kívül, az ajtóban lévő kapcsolóra felmegy egy pöccintésre?

Nem csak ha nyomva tartom a másik az fel!
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:20:51 »

Nem csak ha nyomva tartom a másik az fel!
Akkor csak nem sikerült a programozás...  vigyor3
Naplózva
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:22:25 »

Akkor csak nem sikerült a programozás...  vigyor3

Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:27:13 »

Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?
Kellene keressél valakit, akinek Mk3-asa van, és megcsinálta már. Sztem a gyújtás elég, csak mintha a kéziféknek behúzva kellene lenni, meg az ajtónak csukva talán....
Esetleg próbálj meg a felkelő nap felé fordulva bemutatni előtte egy áldozati kakast...  idiota
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:30:58 »

Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?

Elég a gyújtás rá. Felhúzod, elengeded, majd ismét megnyomod.
Ezt a 3 ablakra, persze egyenként.
Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:33:09 »

Kellene keressél valakit, akinek Mk3-asa van, és megcsinálta már. Sztem a gyújtás elég, csak mintha a kéziféknek behúzva kellene lenni, meg az ajtónak csukva talán....
Esetleg próbálj meg a felkelő nap felé fordulva bemutatni előtte egy áldozati kakast...  idiota

Na jó akkor majd csak lesz valami bár ennél nagyobb problémám ne legyen soha! pias
Köszönöm még egyszer!
Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:33:40 »

Elég a gyújtás rá. Felhúzod, elengeded, majd ismét megnyomod.
Ezt a 3 ablakra, persze egyenként.
Ennyi.
A második nyomás kb. legyen 2-3 mp.  eljen
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:06:15 »

valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát? nem csak a szimpla elemcserére gondolok, hanem a kis panelra ami a másik részben van. konkrétan azt emelném ki ha kijönne, de nem akar. kezdenek a gombok furcsán viselkedni, és a kulcs hatótávolsága is jelentősen lecsökkent. mivel nemrégen cseréltem elemet benne így ez kilőve. kicsit nehezebben is mozog a zárógomb mint korábban így az az elképzelés, h a gumi szigetelés ellenére csak bemászott vlmi kosz a gombok közé, v a kis gumilapocskák vannak elkopva a gombok alatt.
szóval a panel nagyon agresszívan tartja magát a helyén, én pedig nem akarok túl agresszív lenni hozzá, mert ha elpattan akkor csá 1 kulcsnak. ha van valami trükk ahogy ki lehet venni akkor az érdekelne.
köszi!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:56:21 »

valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát? nem csak a szimpla elemcserére gondolok, hanem a kis panelra ami a másik részben van. konkrétan azt emelném ki ha kijönne, de nem akar. kezdenek a gombok furcsán viselkedni, és a kulcs hatótávolsága is jelentősen lecsökkent. mivel nemrégen cseréltem elemet benne így ez kilőve. kicsit nehezebben is mozog a zárógomb mint korábban így az az elképzelés, h a gumi szigetelés ellenére csak bemászott vlmi kosz a gombok közé, v a kis gumilapocskák vannak elkopva a gombok alatt.
szóval a panel nagyon agresszívan tartja magát a helyén, én pedig nem akarok túl agresszív lenni hozzá, mert ha elpattan akkor csá 1 kulcsnak. ha van valami trükk ahogy ki lehet venni akkor az érdekelne.
köszi!

Nekem simán kijön a panel. Sőt szinte kiesett elemcserekor. Viszont mikrokapcsolók vannak benne, nem gumilapocskák. Azokat max cserélni lehet, de ahhoz precíz forrasztó felszerelés nem árt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.25 péntek, 10:59:49 »

Nekem simán kijön a panel. Sőt szinte kiesett elemcserekor. Viszont mikrokapcsolók vannak benne, nem gumilapocskák. Azokat max cserélni lehet, de ahhoz precíz forrasztó felszerelés nem árt.

nekem feszegetésre se bukott ki belőle, persze nagyon nem is erőltettem, nehogy sérüljön a panel. de ha mikrokapcsolós akkor nem is küzdök vele. a gombok külsőleg látható részéből a gumilapos megoldásra gondoltam ... na mind1.
köszi!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.25 péntek, 23:38:18 »

valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát?
Van ezek közt használható fotó? http://indafoto.hu/francoe/ford_mondeo_remote_fob
A P1040150 nevű képen látod a kis NYÁK sarkánál lévő fekete kis rögzítő pöcköt. Emlékeim szerint annak a feje egy kicsit szét van lapítva, hogy rögzítse a NYÁKot. Én asszem lecsíptem a tetejét egyszerűen, és így kijött.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.26 szombat, 09:36:00 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
APityu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77

abrahamistvan@chello.hu
E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.26 szombat, 20:49:04 »

Én pillanatnyilag még az elemet sem tudom kiszedni belőle.  falbav
Naplózva

2004 MKIII Mondeo kombi 2.0 TDCI Ghia Aut.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.27 vasárnap, 08:20:58 »

Van ezek közt használható fotó? http://indafoto.hu/francoe/ford_mondeo_remote_fob
A P1040150 nevű képen látod a kis NYÁK sarkánál lévő fekete kis rögzítő pöcköt. Emlékeim szerint annak a feje egy kicsit szét van lapítva, hogy rögzítse a NYÁKot. Én asszem lecsíptem a tetejét egyszerűen, és így kijött.


király kis fotósorozat eljen nagyon köszönöm! worship
most ugyan megtáltosodott és működik jól, de később még jól fognak jönni wave
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.