Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 11:37:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10097555 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2009.11.14 szombat, 13:47:53 »

Szia!
Oké, azokat a kábeleket hol találom pontosan és mit csináljak vele? Smiley
Ajtót kicsitod, látsz rajta a kaszniban 2 bumszlit, azok a csatlakozók.
Kitekered, szétjön, gazdagon befújod wd40-nel és összerakod.  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2009.11.14 szombat, 14:30:38 »


Köszi, de kihagyom a lehetőséget  smile, csak a többiek tapasztalatára vagyok kíváncsi  wave

Hát én magam épitettem bele a projektort és tettem bele HELLA D2S 4300k égőket és úgy világit mint ISTEN!!!!!!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:05:58 »

Hát én magam épitettem bele a projektort és tettem bele HELLA D2S 4300k égőket és úgy világit mint ISTEN!!!!!!

Próbálok én is projektort szerezni, de egyenlőre a lehetetlen kategóriában van

Üdv
Csaba
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:09:37 »

Sziasztok!
Cserélt már valaki izzót a bal visszapillantóban? Úgy nézki, hogy beadta a kulcsot, és nem akarom szétbarmolni. Ha valahol trükkösen nyílik, azt jobb előbb megtudni, mint utólag. Milyen pilács kell bele?
semmi trükk nincs benne, csak szét kell szedni a tükörtestet. A kilépővilágítás izzója és a lámpatest eléggé össze van gyógyítva.
Ki kell pattintani a tükörlapot, ezután a tükörházból kipattintható a teljes lámpaegység, a vezetékelés csatlakozós, azaz elvileg széthúzható. Ha ez megvan, jöhet az izzó és a lámpatest szétválasztása.
A lámpatestet az ajtóhoz képest külső oldalon egy klipsz rögzíti, azt benyomva a lámpatest lefelé elbillenthető, majd elfordítás után kijön a helyéről.
 integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #354 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 11:15:11 »

semmi trükk nincs benne, csak szét kell szedni a tükörtestet. A kilépővilágítás izzója és a lámpatest eléggé össze van gyógyítva.
Ki kell pattintani a tükörlapot, ezután a tükörházból kipattintható a teljes lámpaegység, a vezetékelés csatlakozós, azaz elvileg széthúzható. Ha ez megvan, jöhet az izzó és a lámpatest szétválasztása.
A lámpatestet az ajtóhoz képest külső oldalon egy klipsz rögzíti, azt benyomva a lámpatest lefelé elbillenthető, majd elfordítás után kijön a helyéről.
 integet2
Neked a balos megvan még?Hátha jó lesz rob21-nek,ha nem sikerül a műtét......... hehe vigyor3 Wink wave
Egyébként a régi,ami tönkrement a darálóban  eplus2 ,még félre van téve pont ilyenek miatt,hogy fűtött tükörlap,motor,alsó fény,stb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zigee
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 13:42:20 »

Ajtót kicsitod, látsz rajta a kaszniban 2 bumszlit, azok a csatlakozók.
Kitekered, szétjön, gazdagon befújod wd40-nel és összerakod.  wave

Szia!
Köszi szépen a tippet, megtaláltam, befújtam gazdagon, remélem most már nem fog önműködően zárni-nyitni. Smiley
De a bal hátsó ajtót csak a saját kallantyújával tudom kinyitni a kpi nem nyitja, nem zárja. Pedig ott is fújtam a csatit, de az ajtót nem mertem szétszedni annyira hogy lássam mi van a szivacsok alatt. Vagy lehet ezt kellene szétszedni teljesen hogy meg lehessen javítani?
Naplózva
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:28:45 »

semmi trükk nincs benne, csak szét kell szedni a tükörtestet. A kilépővilágítás izzója és a lámpatest eléggé össze van gyógyítva.
Ki kell pattintani a tükörlapot, ezután a tükörházból kipattintható a teljes lámpaegység, a vezetékelés csatlakozós, azaz elvileg széthúzható. Ha ez megvan, jöhet az izzó és a lámpatest szétválasztása.
A lámpatestet az ajtóhoz képest külső oldalon egy klipsz rögzíti, azt benyomva a lámpatest lefelé elbillenthető, majd elfordítás után kijön a helyéről.
 integet2
Na ebben nem voltam biztos, hogy a tükörlap kipattintható-e. Minden, ami mögötte található, eléggé nehezen férhető hozzá, és valóban logikusabb, ha előbb a züveg kijön. De hogyan? Bármilyen helyzetben benyúlok mögé egy fél méteres pájszerral (vagy esetleg egy lapos csavarnyúzóval), oszt erőt fejtek ki? Attól félek, hogy eltörik. Gondolom kicsi erő hatására nem jön ki, mert akkor a munkahelyemig menet vagy 246-szor kiesne magától  nyes
Milyen lámpicsek van benne? Petróleumos?  vigyor3
Mindenesetre ez is nagy segítség már  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #357 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:11:30 »

Na ebben nem voltam biztos, hogy a tükörlap kipattintható-e. Minden, ami mögötte található, eléggé nehezen férhető hozzá, és valóban logikusabb, ha előbb a züveg kijön. De hogyan? Bármilyen helyzetben benyúlok mögé egy fél méteres pájszerral (vagy esetleg egy lapos csavarnyúzóval), oszt erőt fejtek ki? Attól félek, hogy eltörik. Gondolom kicsi erő hatására nem jön ki, mert akkor a munkahelyemig menet vagy 246-szor kiesne magától  nyes
Milyen lámpicsek van benne? Petróleumos?  vigyor3
Mindenesetre ez is nagy segítség már  worship
Pont 1 órája cseréltem ki a hátlapját a tükrömnek,ami nemrég még Relhisté vót.
Szóval kipattintod egy csavihuzival érzéssel a tükröt a koronás körmökből.Simán feszíted elfelé a tükörlapot.Körbe kipattog.
Ott fog lógni a vezetékein a tükörlap.Félreteszed,és ki sem kell szedned a búrát,csak ki kell húzni oldalra belőle az izzót a csatlakozóval együtt.Egy fémrész
nélküli üveg csepp izzó van benne.Bármelyik autósboltban kapsz,vagy átjössz egyszer és adok neked!
De ha a foglalat csatival szembeni részén benyomod a fémlapot,akkor kitudod venni a foglalatot 1ben,és úgy könnyebb cserélni. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rob21
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:21:59 »

Pont 1 órája cseréltem ki a hátlapját a tükrömnek,ami nemrég még Relhisté vót.
Szóval kipattintod egy csavihuzival érzéssel a tükröt a koronás körmökből.Simán feszíted elfelé a tükörlapot.Körbe kipattog.
Ott fog lógni a vezetékein a tükörlap.Félreteszed,és ki sem kell szedned a búrát,csak ki kell húzni oldalra belőle az izzót a csatlakozóval együtt.Egy fémrész
nélküli üveg csepp izzó van benne.Bármelyik autósboltban kapsz,vagy átjössz egyszer és adok neked!
De ha a foglalat csatival szembeni részén benyomod a fémlapot,akkor kitudod venni a foglalatot 1ben,és úgy könnyebb cserélni. vigyor3 Wink wave
Zsír, akkor jövőre kicserélem!  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #359 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:27:32 »

Zsír, akkor jövőre kicserélem!  worship
wow1 jövőre? 10perc alatt kicserélem neked a parkolóban nálunk a cégnél....... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:42:56 »

Üdv!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, de nekem elektromos problémának tűnik.
Ma úgy 4 hét után beültem 5 éves III-as Mondeomba, a héten hazaautózom vele. Próbáltam indítani, mintha forgatott is volna, de a motor nem indult, csak kattogás. Mind a fordulatszámmérő, mint a kilométeróra felment végállásba, a lámpák világítottak, a levegőbefúvás is megindult, csak a motor nem.
Kezdtem pánikba esni, beszéltem ismerőssel, akinél hagytam az autót az elmúlt hetekben, hátha csak az akku fáradt el és van gyújtókábele. Mivel nem volt, mára kezdtem annyiban hagyni a dolgot. Mikor visszamentem az autóhoz, gondoltam teszek még egy kísérletet. Ráadtam a gyújtás, az órák megint felmentek végállásba, de még nem indítottam, csak lekapcsoltam a szellőztetést. 2-3 másodperc után órák vissza alapállásba, indítózok, elindult.
Utána hazagurultam, még járattam a motort, próbáltam újra indítani, most már nem volt gond. Egyetlen egy dolgot figyeltem meg, a komputer nullázott mindent, amit lehet, azaz a fogyasztási adatot és a tankolás óta megtett kilométert.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Kellene félnem, hogy előbb-utóbb nem fog elindulni? Többet nem szándékozom ennyi időre állva hagyni az autót, így is lelkiiismeretfurdalásom volt hogy mostohán bántam vele.  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:49:36 »

Üdv!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, de nekem elektromos problémának tűnik.
Ma úgy 4 hét után beültem 5 éves III-as Mondeomba, a héten hazaautózom vele. Próbáltam indítani, mintha forgatott is volna, de a motor nem indult, csak kattogás. Mind a fordulatszámmérő, mint a kilométeróra felment végállásba, a lámpák világítottak, a levegőbefúvás is megindult, csak a motor nem.
Kezdtem pánikba esni, beszéltem ismerőssel, akinél hagytam az autót az elmúlt hetekben, hátha csak az akku fáradt el és van gyújtókábele. Mivel nem volt, mára kezdtem annyiban hagyni a dolgot. Mikor visszamentem az autóhoz, gondoltam teszek még egy kísérletet. Ráadtam a gyújtás, az órák megint felmentek végállásba, de még nem indítottam, csak lekapcsoltam a szellőztetést. 2-3 másodperc után órák vissza alapállásba, indítózok, elindult.
Utána hazagurultam, még járattam a motort, próbáltam újra indítani, most már nem volt gond. Egyetlen egy dolgot figyeltem meg, a komputer nullázott mindent, amit lehet, azaz a fogyasztási adatot és a tankolás óta megtett kilométert.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Kellene félnem, hogy előbb-utóbb nem fog elindulni? Többet nem szándékozom ennyi időre állva hagyni az autót, így is lelkiiismeretfurdalásom volt hogy mostohán bántam vele.  szomoru1

Simán lemerült az aksid. Vagy sokáig állt az autó, vagy kezd tönkremenni az akumlátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 22:29:51 »

Keszthely oda no problémó, vissza töltés vissszajelző kigyullad...mondom fain.
Szentlőrincen Román kamionosokkal bikázás,méregetés....kb 10km és kocsi off....vontatás....hát ez van.
Ma 3 autót nyirtunk ki 2 combót és a mondit....én combóm világitás elszállt jobb oldalt, a maradék mint a stroboszkóp villogott,kollégám combójával elmentünk megnézni mivan a kocsimmal, erre leszakadt vagy elmozdult a generátor,durva hangja volt...mondom menjünk Keszthelyre a mondival azt jóvan,erre visszautón elkezdett lehalni töltés és Pécs előtt megdöglött....vontatás.
annyira röhögtünk kollégámmal kinunkban hogy majd behugyoztunk...
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 23:42:02 »

Simán lemerült az aksid. Vagy sokáig állt az autó, vagy kezd tönkremenni az akumlátor.

Köszi! Nem csodálkoznék, ha tényleg az akku lenne, sosem néztem, de gondolom még mindig a gyári van benne. Ez még talán hazavisz, ha nem, az sem lenne tragédia, ezt még megoldom  Grin , csak nagyobb baj ne legyen.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2009.11.17 kedd, 07:30:16 »

Üdv!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, de nekem elektromos problémának tűnik.
Ma úgy 4 hét után beültem 5 éves III-as Mondeomba, a héten hazaautózom vele. Próbáltam indítani, mintha forgatott is volna, de a motor nem indult, csak kattogás. Mind a fordulatszámmérő, mint a kilométeróra felment végállásba, a lámpák világítottak, a levegőbefúvás is megindult, csak a motor nem.
Kezdtem pánikba esni, beszéltem ismerőssel, akinél hagytam az autót az elmúlt hetekben, hátha csak az akku fáradt el és van gyújtókábele. Mivel nem volt, mára kezdtem annyiban hagyni a dolgot. Mikor visszamentem az autóhoz, gondoltam teszek még egy kísérletet. Ráadtam a gyújtás, az órák megint felmentek végállásba, de még nem indítottam, csak lekapcsoltam a szellőztetést. 2-3 másodperc után órák vissza alapállásba, indítózok, elindult.
Utána hazagurultam, még járattam a motort, próbáltam újra indítani, most már nem volt gond. Egyetlen egy dolgot figyeltem meg, a komputer nullázott mindent, amit lehet, azaz a fogyasztási adatot és a tankolás óta megtett kilométert.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Kellene félnem, hogy előbb-utóbb nem fog elindulni? Többet nem szándékozom ennyi időre állva hagyni az autót, így is lelkiiismeretfurdalásom volt hogy mostohán bántam vele.  szomoru1

Szia!
Nekem már többször volt ilyen (legutoljára pl 5 napja), igaz nem a mondi, hanem más OFF autókon, de a lényeg ugyanaz.
Ellenőrizd a sarukat az aksin, illetve a test kábelt, ami megy a kasznira és ami megy a blokkra. Nem tudom, hogy a mondiban van-e ilyen külön test kábel a blokkra, de nekem a Ducaton pl most pont az a kábel adta be a kulcsot és csinálta ugyanezt. Előtte korábban másik autó is ugyanezt produkálta, akkor a test saru volt a ludas.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2009.11.20 péntek, 11:00:31 »

Sziasztok!
Cserélt már valaki izzót a bal visszapillantóban? Úgy nézki, hogy beadta a kulcsot, és nem akarom szétbarmolni. Ha valahol trükkösen nyílik, azt jobb előbb megtudni, mint utólag. Milyen pilács kell bele?
Aktuális még? Mert a hétvégén, ha időm engedi, nekem is meg kell néznem a jobb oldali kilépővilágítást, mert kontaktos...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #366 Dátum: 2009.11.20 péntek, 11:04:02 »

Aktuális még? Mert a hétvégén, ha időm engedi, nekem is meg kell néznem a jobb oldali kilépővilágítást, mert kontaktos...

Én mk4-brn cseréltem, szerintem ugyanaz.

tükörlapot koppra kiforgatni, és a kis résen óvatosan egy csavarhúzóval benyúlni, akkor kijön az egész lámpaegység
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 11:46:01 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es TDDI Mondeom, és már igen gyenge a lámpák fénye. Eredetileg halogén izzók vannak benne, de ki szeretném őket cserélni. Milyen foglalata van, és ti mit ajánlanátok bele? Xenont rakhatok bele? Mert valahol azt olvastam, hogy a gyári halogénes foglalata nem nagyon szereti a xenont Undecided
Köszi a segítségeteket előre is! Wink
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 11:53:03 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es TDDI Mondeom, és már igen gyenge a lámpák fénye. Eredetileg halogén izzók vannak benne, de ki szeretném őket cserélni. Milyen foglalata van, és ti mit ajánlanátok bele? Xenont rakhatok bele? Mert valahol azt olvastam, hogy a gyári halogénes foglalata nem nagyon szereti a xenont Undecided
Köszi a segítségeteket előre is! Wink
Szia,

Előszöris neked H7-es izzó kell.
A xenonnal műszaki gondod nem lesz, csak a rendőrök mellett kell majd sunnyogni, mert nem szabályos. Meg szemben sok lesz az ismerős, ha nincs jól beállítva (sok a szórt fény, vakíthat könnyen)
Naplózva
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:00:33 »

Szia!
Köszi a gyors választ! vigyor3
Tehát akkor sima halogént érdemes venni bele?Annak nem lesz nagyon gyenge a fénye?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:17:08 »

Szia,

Előszöris neked H7-es izzó kell.
A xenonnal műszaki gondod nem lesz, csak a rendőrök mellett kell majd sunnyogni, mert nem szabályos. Meg szemben sok lesz az ismerős, ha nincs jól beállítva (sok a szórt fény, vakíthat könnyen)

Hali

Bocsánat, de mindig vitatkozok xenon ügyben. Abban igazad van, hogy ha nincs jól beállítva, de a többi sajna nem igaz.
1. ha megnézed az utakat minden 5. szembejövő autó xenon és ezeknek legalább a fele utólagos. Ergo van valami abban, hogy ezek közlekednek vele, különben a rendőrség már lexus-okkal járna az utakon a büntetésiu pénzből.
2. A lámpákra vonatkozó rendelkezést a 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet tartalmazza. A rendelet nem ismer Xenon vagy egyéb technológiákat azt az ENSZ EGB rendeletei tartalmazzák (és ez a lényeg, majd meglátjátok, hogy miért). A lényeg az E betű, a fehér vagy kadmiumsárga szín és még néhány paraméter amire kitérek.
A fehérséget ugyábar a K számmal egy darabig (max 6000K) lehet magyarázni, hiszen a napfény által kibocsátott fény K számához képest a 6000K nincs nagyon távol. Szóval 6000K-ig nem kell aggódni e miatt.
Innentől kicsit idézgetek a netről, de így egyszerűbb:
Csakhogy a rendeletben a paragrafusok után következnek a kiegészítések. Mindjárt az 1. számú melléklet, amely előírja, hogy minden tekintetben meg kell felelni a Magyar Köztársaság által elfogadott ENSZ-EGB (az ENSZ Európai Gazdasági Bizottsága) előírásainak, a 2. számú melléklet pedig felsorolja azokat a bizonyos elfogadott előírásokat. Ezek közül a xenon esetében figyelembe kell venni a 48-as (Gépjárművek világító és fényjelző berendezéseinek beépítése), a 45-ös (Fényszórótisztító) és a 98-as (Gázkisülésű izzólámpás fényszórók) számú előírásokat, ráadásként át lehet bogarászni a 99-est (Gázkisülésű izzólámpa) is.
Az utólagos xenonkészletek gyártható és beépíthető eszközök, a kérdés a kötelező kiegészítő berendezések körül forog. Alapként a 98-as előírja: "a fényszórókat úgy gyártsák, hogy alkalmas gázkisülő fényforrással, kápráztatás nélkül, megfelelő megvilágítást adjanak tompított fénnyel és jó megvilágítást távolsági fénnyel" (6.1.1.), és "a fényszóró tompított fénye által okozott zavarást (vakítás, káprázás) ellenőrizni kell" (7. pont). Lábjegyzetbe odabiggyesztették: "ez a követelmény ajánlás tárgya lesz a hatóságok felé". Ki ellenőrizzen, mit, hogyan?

És a mosóberendezés? 48-as előírás, 6.2.9. pont: "Olyan objektív fényárammal rendelkező fényforrással ellátott tompított fényű fényszórót, amely nem haladja meg a 2000 lument, csak a 45. számú Előírás szerinti fényszórótisztító készülékkel együtt szerelhetnek fel." Logikusan a nagy fényerejű lámpához kellene tisztító, nem? Itt mégis a 2000 lumen alatti fényforrásra írják elő. A megoldást a szöveg angol nyelvű változata adja, amely a 2000 lument meghaladó ("which exceeds 2000 lumen") eszközre írja elő ugyanazt. Ki fordította ezt? Valószínűleg az illetékesek is értetlenkedtek, mert valaki belecsempészett egy mondatot, ami sem az angol, sem a francia szövegváltozatban nincs benne: "Gáztöltésű fényforrással rendelkező tompított fényszórót csak fényszórótisztító készülékkel párosítva használhatnak a 45. számú Előírás szerint." Mintha csak nekünk tették volna oda, ügybuzgóságból. Hiszen ezt kerestük!

Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:20:31 »

Szia!
Köszi a gyors választ! vigyor3
Tehát akkor sima halogént érdemes venni bele?Annak nem lesz nagyon gyenge a fénye?

De gyenge lesz. Vagy veszel a drágább izzókat, pl Osram nightbraker, vagy a HIR izzót, ami viszont még nem E betűs, vagy veszel E betűs 4300K-s xenont a 35W-os kategóriából és azzal nem lesz gond az utakon. Lényeges, hogy a sima (vagyis nem vetítőlencsés) autóban ne használj 55W-osat, mert vakítja a szembejövőt. Ma már inkább ezeknek villognak.

Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:38:02 »

Hali

Bocsánat, de mindig vitatkozok xenon ügyben. Abban igazad van, hogy ha nincs jól beállítva, de a többi sajna nem igaz...
Minden tiszteletem azé, aki ismeri és ki bírja gubancolni a jogszabályokat, de lenne még1 dolog...
Mi mindenkinek lelkesen ajánljuk az utólagos keszont, utána meg egy kellemes 3-4 órás esti vezetés után anyázunk, hogy kifolyik a szemünk a sok marha miatt.
Azért mert mindenki marha, legyünk mi is azok...  taps
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:39:20 »

De gyenge lesz. Vagy veszel a drágább izzókat, pl Osram nightbraker, vagy a HIR izzót, ami viszont még nem E betűs, vagy veszel E betűs 4300K-s xenont a 35W-os kategóriából és azzal nem lesz gond az utakon. Lényeges, hogy a sima (vagyis nem vetítőlencsés) autóban ne használj 55W-osat, mert vakítja a szembejövőt. Ma már inkább ezeknek villognak.

Üdv
Csaba
eljen
Nekem noname emelt fényerejű van, nem keszon, de lehet látni vele...  eljen
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:44:53 »

Üdv!

Nem biztos, hogy jó helyre írom, de nekem elektromos problémának tűnik.
Ma úgy 4 hét után beültem 5 éves III-as Mondeomba, a héten hazaautózom vele. Próbáltam indítani, mintha forgatott is volna, de a motor nem indult, csak kattogás. Mind a fordulatszámmérő, mint a kilométeróra felment végállásba, a lámpák világítottak, a levegőbefúvás is megindult, csak a motor nem.
Kezdtem pánikba esni, beszéltem ismerőssel, akinél hagytam az autót az elmúlt hetekben, hátha csak az akku fáradt el és van gyújtókábele. Mivel nem volt, mára kezdtem annyiban hagyni a dolgot. Mikor visszamentem az autóhoz, gondoltam teszek még egy kísérletet. Ráadtam a gyújtás, az órák megint felmentek végállásba, de még nem indítottam, csak lekapcsoltam a szellőztetést. 2-3 másodperc után órák vissza alapállásba, indítózok, elindult.
Utána hazagurultam, még járattam a motort, próbáltam újra indítani, most már nem volt gond. Egyetlen egy dolgot figyeltem meg, a komputer nullázott mindent, amit lehet, azaz a fogyasztási adatot és a tankolás óta megtett kilométert.
Találkozott már valaki ilyesmivel? Kellene félnem, hogy előbb-utóbb nem fog elindulni? Többet nem szándékozom ennyi időre állva hagyni az autót, így is lelkiiismeretfurdalásom volt hogy mostohán bántam vele.  szomoru1


Nálam ugyanezeket a tüneteket produkálja az autó. A gyári Motorcraft akksi 5 és fél évt bírt ki, most újat kell vennem. Szerintem hasonló cipőben jársz te is! Az elmúlt 2 hónapban 3-szor kellett segítséget hívnom, mert ottmaradtam az úton egy bekapcsolt helyzetjelző, vagy vészvillogó miatt. Nem volt kellemes, ezért új akksi után nézek, csak még nem tudom milyet vegyek.

« Utoljára szerkesztve: 2009.11.22 vasárnap, 12:52:03 írta interakcio » Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 12:57:28 »

Sziasztok. Tudnátok tanácsot adni nekem akkumulátor vásárláshoz TDCI-be? Nem akarok nagyon drágát vagy bizonytalan no name cuccot venni. 12V 70Ah -ás kell 680A indítóáramal, és fontos h 17,5 cm-nél nem lehet magasabb, mert nem fér el.

Ezidáig a következőket néztem: Cromax gyári Ford 33e (lejön -10%), Varta 31e körül, Bosch 25e Unixnál, és van no name gondozásmentes 20e körül. Mindegyikre 2 év gari van. Nagyauto.hu-n nem találtam.

Ti mit vennétek, mit ajánlanátok? Köszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #376 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:03:13 »

Sziasztok. Tudnátok tanácsot adni nekem akkumulátor vásárláshoz TDCI-be? Nem akarok nagyon drágát vagy bizonytalan no name cuccot venni. 12V 70Ah -ás kell 680A indítóáramal, és fontos h 17,5 cm-nél nem lehet magasabb, mert nem fér el.

Ezidáig a következőket néztem: Cromax gyári Ford 33e (lejön -10%), Varta 31e körül, Bosch 25e Unixnál, és van no name gondozásmentes 20e körül. Mindegyikre 2 év gari van. Nagyauto.hu-n nem találtam.

Ti mit vennétek, mit ajánlanátok? Köszi
Én Bosch-t vennék S3-ast vagy S4-est( ez a legjobb) wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:19:24 »

Minden tiszteletem azé, aki ismeri és ki bírja gubancolni a jogszabályokat, de lenne még1 dolog...
Mi mindenkinek lelkesen ajánljuk az utólagos keszont, utána meg egy kellemes 3-4 órás esti vezetés után anyázunk, hogy kifolyik a szemünk a sok marha miatt.
Azért mert mindenki marha, legyünk mi is azok...  taps

Teljesen igazad van. Én ezért mondom, hogy ha nem vetítő lencsés, akkor csak 35W és nem valami noname fejjel, hanem Philips vagy valami márkással, hogy a fényforrás a megfelelő gyújtópontban legyen. Ezek után nincs szembe villogás. Ha valaki 55W-ott rak be vagy szart akkor persze van villogás.

Amúgy ha már a sok szembejövő miatt folyik az ember szeme kifele, azért nem baj, ha látok én is. Valami hasonló volt annó, amikor a Halogén izzók bejöttek. (én még emlékszem rá, bár gyerek koromban volt Smiley ). Apám sokat vacakolt mire a skodában a halogén bekerült, de nem gyújtó pontban volt és *** is volt. Akkor a legtöbb halogénesnek azért villogtak, mert azt hitték refin jön. Érdekes, hogy ma már senkit nem zavar a halogén.

Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:26:51 »

Teljesen igazad van. Én ezért mondom, hogy ha nem vetítő lencsés, akkor csak 35W és nem valami noname fejjel, hanem Philips vagy valami márkással, hogy a fényforrás a megfelelő gyújtópontban legyen. Ezek után nincs szembe villogás. Ha valaki 55W-ott rak be vagy szfht akkor persze van villogás.

Amúgy ha már a sok szembejövő miatt folyik az ember szeme kifele, azért nem baj, ha látok én is. Valami hasonló volt annó, amikor a Halogén izzók bejöttek. (én még emlékszem rá, bár gyerek koromban volt Smiley ). Apám sokat vacakolt mire a skodában a halogén bekerült, de nem gyújtó pontban volt és szfh is volt. Akkor a legtöbb halogénesnek azért villogtak, mert azt hitték refin jön. Érdekes, hogy ma már senkit nem zavar a halogén.

Üdv
Csaba
Mostmár azért legalább 3 éve tart az utólagos xenon őrület (én tavaly előtt karácsonykor még 28k-ért vettem) és az emberek megszokták már.  levele
Elismerem, csökkenti a balesetveszélyt, ha látsz, de növeli, ha te vakulsz meg tőle.
Sajnos én ilyen lettem, inkább jobban figyelek, hogy a másik ne vakuljon meg...
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:29:22 »

Én Bosch-t vennék S3-ast vagy S4-est( ez a legjobb) wave

Köszi! Megnéztem a neten, S3-at lehet kapni 22 ezerért már, csak az a baj, hogy ennek az indítóáram feszültsége nem 680A mint a gyári fordnak, hanem csak 640 A. Okozhat ez nekem gondot dízelnél, mondjuk hidegindításkor?
Naplózva
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 13:45:42 »

Köszi mindenkinek a válaszokat, azt hiszem mindent tudok már  worship
Két kérdésem azért még volna, mégpedig, hogy szettet vegyek, vagy elég izzókat venni, illetve, hogy ti melyik helyet ajánlanátok?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 14:13:15 »

Köszi mindenkinek a válaszokat, azt hiszem mindent tudok már  worship
Két kérdésem azért még volna, mégpedig, hogy szettet vegyek, vagy elég izzókat venni, illetve, hogy ti melyik helyet ajánlanátok?
Ha halogént akarsz, Az Osram Nightbreakert ajánjlák a legtöbben, célszerű szettet venni. Cromaxban Tungsram Megalightot vettem 4000Ft/2db ot, de az egy fél évig tartott...
Google a barátod.  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 16:06:04 »

Sziasztok. Tudnátok tanácsot adni nekem akkumulátor vásárláshoz TDCI-be? Nem akarok nagyon drágát vagy bizonytalan no name cuccot venni. 12V 70Ah -ás kell 680A indítóáramal, és fontos h 17,5 cm-nél nem lehet magasabb, mert nem fér el.

Ezidáig a következőket néztem: Cromax gyári Ford 33e (lejön -10%), Varta 31e körül, Bosch 25e Unixnál, és van no name gondozásmentes 20e körül. Mindegyikre 2 év gari van. Nagyauto.hu-n nem találtam.

Ti mit vennétek, mit ajánlanátok? Köszi

Szia!

http://www.autosszaki.hu/alkatresz/59906/gigawatt-74-ah-akkumulator-akkumulatorok

Nekem ilyen van a kocsiban és le a kalppal előtte....
Múlthéten generátorom meghalt és Keszthelyről Pécsre lejöttem világitással+ magnóval....Az azért nem olyan rossz eljen
tegnap feltöltöttem és pöcre indult a verda és simán elmentem akksival megint a generátoroshoz...
elég olcsó és megfelel az előirásoknak,szal én maximálisan ajánlom....
Varta egy ilyen műsor után kukába ment... levele
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #383 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 16:33:10 »

Köszi! Megnéztem a neten, S3-at lehet kapni 22 ezerért már, csak az a baj, hogy ennek az indítóáram feszültsége nem 680A mint a gyári fordnak, hanem csak 640 A. Okozhat ez nekem gondot dízelnél, mondjuk hidegindításkor?
Semmi gondot nem okoz, de az S4-es az 680-at tud, pontosan ez a neve: Bosch S4 007 72Ah 680A (278x175x175) ettől jobb nem igen van a piacon. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 16:34:58 »

Itt volt egy link a rádiófrekis távirányító karbantartásáról, de megszóltak, hogy dupláztam vele, uh levettem.  idiota
Ebben a hozzászólásban megtaláljátok a linket.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #385 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 16:48:20 »

Szia!

http://www.autosszaki.hu/alkatresz/59906/gigawatt-74-ah-akkumulator-akkumulatorok

Nekem ilyen van a kocsiban és le a kalppal előtte....
Múlthéten generátorom meghalt és Keszthelyről Pécsre lejöttem világitással+ magnóval....Az azért nem olyan rossz eljen
tegnap feltöltöttem és pöcre indult a verda és simán elmentem akksival megint a generátoroshoz...
elég olcsó és megfelel az előirásoknak,szal én maximálisan ajánlom....
Varta egy ilyen műsor után kukába ment... levele
Ez 190mm magas, ez nem fér a dobozunkba...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 17:43:03 »

Helló!

Lenne egy problémám a rendszámtábla világítással , felgyullad a világításom ha felnyitom a csomagtartót , ha lezárom akkor elalszik  falbav falbav falbav
nem tudok rájönni hogy mi a gond  szomoru1
Előre is köszönöm a segítséget .
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #387 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 18:43:49 »

Helló!

Lenne egy problémám a rendszámtábla világítással , felgyullad a világításom ha felnyitom a csomagtartót , ha lezárom akkor elalszik  falbav falbav falbav
nem tudok rájönni hogy mi a gond  szomoru1
Előre is köszönöm a segítséget .
Lehet el van törve a vezeték a csukló ponton, és mikor felnyitod, akkor összeér...nagy rá az esély! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:09:45 »

Semmi gondot nem okoz, de az S4-es az 680-at tud, pontosan ez a neve: Bosch S4 007 72Ah 680A (278x175x175) ettől jobb nem igen van a piacon. Wink

Nagyon köszönöm! Én szombathelyi vagyok, holnap bemegyek pár boltba és konkrétan rá fogok keresni erre a típusra. Mindenképpen 17.5 cm magasat akarok, ez pont olyan, mert bele akarom rakni a dobozba, rendesen a helyére.

Naplózva
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:45:39 »

Lehet el van törve a vezeték a csukló ponton, és mikor felnyitod, akkor összeér...nagy rá az esély! wave

Ezer köszönet a segítségért.
 worship worship worship
Naplózva
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:50:30 »

a nagy ijedtségre kiszereltem a xenont, visszakötöttem a halgént, de nem jó a jobboldali lámpám (nem izzó baj) Mi lehet a baja? falbav
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:54:53 »

a nagy ijedtségre kiszereltem a xenont, visszakötöttem a halgént, de nem jó a jobboldali lámpám (nem izzó baj) Mi lehet a baja? falbav
Gondolom, a csatlakozón túlvagy...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:00:46 »

a nagy ijedtségre kiszereltem a xenont, visszakötöttem a halgént, de nem jó a jobboldali lámpám (nem izzó baj) Mi lehet a baja? falbav

Biztosíték, esetleg relé. Lehet a lámpán belül összeégett kábel is, ha vékony volt.
Naplózva
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:13:46 »

csatlakozó kapott wd40et, kábeleken nem láttam elváltozást, külön-külön van a lámpáknak biztosíték, mert a bal az jó?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 20:14:53 »

csatlakozó kapott wd40et, kábeleken nem láttam elváltozást, külön-külön van a lámpáknak biztosíték, mert a bal az jó?
Igen, külön. (mk2n legalábbis, ez nem változik szvsz...)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 06:15:39 »

Ez 190mm magas, ez nem fér a dobozunkba...

Az érdekes mert nekem ilyen van benne, és még a gyári műanyag doboz is rajta van..... szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #396 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:08:43 »

Az érdekes mert nekem ilyen van benne, és még a gyári műanyag doboz is rajta van..... szomoru1
Nekem nem fért bele, véletlenül elsőre nekem is 190 magas 74Ah-ás Bosch Silvert hoztak, de nem tudtam a fedelet rá tenni...kicserélték a bele valóra(175mm magas) ezzel patent! smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2009.11.24 kedd, 13:45:14 »

Sziasztok!

Olyan gondom van ha halgatom a radiot bejapcsolom a hatso ablak futest bezavarja mitol lehet ez? Ha megy az auto akkor is ha allok parkoloban vagy barhol akkor is nagyon erdekes idaig nem csinalt ilyet.
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:11:11 »

Nekem nem fért bele, véletlenül elsőre nekem is 190 magas 74Ah-ás Bosch Silvert hoztak, de nem tudtam a fedelet rá tenni...kicserélték a bele valóra(175mm magas) ezzel patent! smile

Megvettem az S4-es Bosch-t, 175 mm magas, naggyon pöpecen indul az autó. 29 ezer pénz volt, de kész kabaré, h milyen eltérő árfekvésekkel dolgoznak a kereskedők. Volt, h 39 ezret kértek ugyanezért a cuccért 3 utcával odébb.

Köszönöm a tanácsokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #399 Dátum: 2009.11.24 kedd, 14:18:47 »

Megvettem az S4-es Bosch-t, 175 mm magas, naggyon pöpecen indul az autó. 29 ezer pénz volt, de kész kabaré, h milyen eltérő árfekvésekkel dolgoznak a kereskedők. Volt, h 39 ezret kértek ugyanezért a cuccért 3 utcával odébb.

Köszönöm a tanácsokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
19 ért hajigálják az exid akkukat mostanság........ Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.