Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 10:07:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10570856 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
alf69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2011.12.14 szerda, 11:25:41 »

En a belsö höérzékelöre gyanakszom, áruljátok el hol lakik és, hogy kell megpucolni
Naplózva

Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2011.12.14 szerda, 11:32:44 »

En a belsö höérzékelöre gyanakszom, áruljátok el hol lakik és, hogy kell megpucolni

Ha jól tévedek akkor a vezető jobb térdénél a műszerfal alsó részén.
Kis rács mögött...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2011.12.14 szerda, 12:57:30 »

Ha jól tévedek akkor a vezető jobb térdénél a műszerfal alsó részén.
Kis rács mögött...

Csavarok kicsavar, es a jobb felso sarkaban van egy patent, amit erobol ki kell huzni, de visszarakhato. Ovatosan, a drot nem tul hosszu, ami a homerore vezet, de utana ki lehet szedni a helyebol es kipucolni. Fultisztito palca, fektisztito spray kombo, vagy valami hasonlo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zozee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2011.12.14 szerda, 14:39:26 »

Sziasztok!

 MK3 TDCI utólagos gyári tempomat beépítésben akadtam el egy kicsit. Ehhez kérnék egy kis segítséget.
A FAQ-ban talált Zoleex által készített leírás alapján álltam neki a dolgoknak.
Minden jól is ment (Ecu csatiba kábelek bekötve, bevittem az utastérbe a köteget, kormánykapcsolók beszerelve), viszont sajnos
a C32-es biztosítéktáblában található csatlakozóban nincs benne a leírásban említett két kábel. Lebontottam a kormány burkolatot is és ott is van
három üres hely a csatlakozón ami a kormányhoz megy.
Ha valaki esetleg meg tudná mondani, hogy az ECU 26-os és 30-as kábelét hová kellene bekötnöm a kormánynál lévő csatlakozóba azt nagyon megköszönném.
Naplózva
alf69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2011.12.14 szerda, 15:48:16 »

Csavarok kicsavar, es a jobb felso sarkaban van egy patent, amit erobol ki kell huzni, de visszarakhato. Ovatosan, a drot nem tul hosszu, ami a homerore vezet, de utana ki lehet szedni a helyebol es kipucolni. Fultisztito palca, fektisztito spray kombo, vagy valami hasonlo.

AndyA

Köszi
 Lekaptam, megpucolgattam. Van benne egy apro motor lapátokkal, az mivel foglalkozik.
Naplózva

Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2011.12.14 szerda, 15:52:08 »

Köszi
 Lekaptam, megpucolgattam. Van benne egy apro motor lapátokkal, az mivel foglalkozik.

Azzal, hogy gyújtáson, meg járó motornál az agyadra menjen a hangja...  falbav falbav falbav
Hogy rohadjon meg...  falbav falbav falbav
Domi mondta hogy valami cicereg neki a jobb lábánál, meghallgattam, tényleg cicereg, majd beültem az autómba, és az enyém is cicereg!
Egész addig nem hallottam!  falbav
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2011.12.14 szerda, 16:03:08 »

Köszi
 Lekaptam, megpucolgattam. Van benne egy apro motor lapátokkal, az mivel foglalkozik.

úgy híjják ventilátor
az küldi a levegőt az érzékelőre
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2011.12.14 szerda, 16:04:18 »

Azzal, hogy gyújtáson, meg járó motornál az agyadra menjen a hangja...  falbav falbav falbav
Hogy rohadjon meg...  falbav falbav falbav
Domi mondta hogy valami cicereg neki a jobb lábánál, meghallgattam, tényleg cicereg, majd beültem az autómba, és az enyém is cicereg!
Egész addig nem hallottam!  falbav

van akinek nem cicereg?
sajna csapágyat nem lehet benne cserélni (legalábbis én láttam lehetőséget rá)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2011.12.14 szerda, 16:31:51 »

nekem nem vigyor3

bontott sem nagy összeg, asszem 3eft körül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zozee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2011.12.14 szerda, 18:12:05 »

Sziasztok!

 MK3 TDCI utólagos gyári tempomat beépítésben akadtam el egy kicsit. Ehhez kérnék egy kis segítséget.
A FAQ-ban talált Zoleex által készített leírás alapján álltam neki a dolgoknak.
Minden jól is ment (Ecu csatiba kábelek bekötve, bevittem az utastérbe a köteget, kormánykapcsolók beszerelve), viszont sajnos
a C32-es biztosítéktáblában található csatlakozóban nincs benne a leírásban említett két kábel. Lebontottam a kormány burkolatot is és ott is van
három üres hely a csatlakozón ami a kormányhoz megy.
Ha valaki esetleg meg tudná mondani, hogy az ECU 26-os és 30-as kábelét hová kellene bekötnöm a kormánynál lévő csatlakozóba azt nagyon megköszönném.


Magam is rájöttem a megoldásra illetve a Zoleex is küldött üzenetet, ami szerencsére egyezett azzal amit én is kitaláltam.
Köszi még1x itt is a segítséget és a leírást.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2011.12.14 szerda, 20:01:00 »

nekem nem vigyor3

Nekem sem. Manuális klíma...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.14 szerda, 20:19:52 írta arrabonus » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2011.12.14 szerda, 21:37:45 »

 Mától két pici zöld led figyeli a kiegésztő fűtés működését, kíváncsi vagyok mikor segít be a fűtésbe, ha nem tetszik a gyári rásegítés, akkor két kis kapcsoló is párosulni a ledek mellé...holnap már figyelem mit produkciózik.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2011.12.14 szerda, 22:00:16 »

Mától két pici zöld led figyeli a kiegésztő fűtés működését, kíváncsi vagyok mikor segít be a fűtésbe, ha nem tetszik a gyári rásegítés, akkor két kis kapcsoló is párosulni a ledek mellé...holnap már figyelem mit produkciózik.. vigyor3

Én nagyon kíváncsi vagyok rá.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2011.12.14 szerda, 22:05:56 »

Én nagyon kíváncsi vagyok rá.
Én is  eplus2 majd írom!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 13:20:40 »

Sziasztok!
Találkozott e valaki ilyesmivel?Miután az autó bemelegszik 20-30km(Mondeo 2003 2.0 TDCI) elmegy a km óra a fordulatszámmérő és a vízhőfok,kivillan a töltésjelző és a narancssárga motort jelző lámpa.Kis idő után ezek elalszanak és visszajön minden műszer a km órát kivéve.Ekkor leállítom az autót,beindítom és mintha mi sem történt volna minden rendben.Minél hidegebb van annál később jön elő a jelenség.Egyik ismerősömnek is a mondija csinálta ezt,neki a műszerfalnál bepárásodtak a vezetékek és azért.
Az aksim jó,fullon van igaz 7 éves,a generátor is és hibakód nincs.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 14:23:56 »

Sziasztok olyan problémám van hogy ha bekapcsolom a hátsó ablakfűtést akkor a rádió el kezd recsegni(zavarja) nincs valakinek ötlete hogy mitől lehet mit nézzek meg esetleg?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 15:50:11 »

Sziasztok olyan problémám van hogy ha bekapcsolom a hátsó ablakfűtést akkor a rádió el kezd recsegni(zavarja) nincs valakinek ötlete hogy mitől lehet mit nézzek meg esetleg?

Mondjuk a relét... lehet, hogy szikrázik. Vagy valahol kontakthiba van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 17:50:06 »

Sziasztok!
Találkozott e valaki ilyesmivel?Miután az autó bemelegszik 20-30km(Mondeo 2003 2.0 TDCI) elmegy a km óra a fordulatszámmérő és a vízhőfok,kivillan a töltésjelző és a narancssárga motort jelző lámpa.Kis idő után ezek elalszanak és visszajön minden műszer a km órát kivéve.Ekkor leállítom az autót,beindítom és mintha mi sem történt volna minden rendben.Minél hidegebb van annál később jön elő a jelenség.Egyik ismerősömnek is a mondija csinálta ezt,neki a műszerfalnál bepárásodtak a vezetékek és azért.
Az aksim jó,fullon van igaz 7 éves,a generátor is és hibakód nincs.
vagy akksi lesz, vagy generátor. nézesd át szakival
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 18:06:52 »

Mától két pici zöld led figyeli a kiegésztő fűtés működését, kíváncsi vagyok mikor segít be a fűtésbe, ha nem tetszik a gyári rásegítés, akkor két kis kapcsoló is párosulni a ledek mellé...holnap már figyelem mit produkciózik.. vigyor3
Holnap még korai lesz, ahhoz komolyabb hideg kell. Hol tudtad elhelyezni? És a kapcsolókat hová tervezed?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 18:57:43 »

Mától két pici zöld led figyeli a kiegésztő fűtés működését, kíváncsi vagyok mikor segít be a fűtésbe, ha nem tetszik a gyári rásegítés, akkor két kis kapcsoló is párosulni a ledek mellé...holnap már figyelem mit produkciózik.. vigyor3

Gratula, én még a tervezés szintjén vagyok megrekedve, kábel, LED-ek, ellenállások mind megvannak, csak még nem volt időm komolyabban foglakozni vele.
Képet nem csináltál esetleg? Szívesen megnézném  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 19:02:00 »

Holnap még korai lesz, ahhoz komolyabb hideg kell. Hol tudtad elhelyezni? És a kapcsolókat hová tervezed?
nem baj.az is megjön.Szombaton az eső már hó lesz,és hétfőtől jönnek a minuszok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 19:06:08 »

Holnap még korai lesz, ahhoz komolyabb hideg kell. Hol tudtad elhelyezni? És a kapcsolókat hová tervezed?
Hát ne hidd, hogy korai volt, bár kissé elmebeteg módjára működik.. vigyor3 reggel garázsból 12 fokban indítottam, természetesen semmi nem történt, elindultam, és vártam, hogy segítsen bemelegíteni a 12 fokos motort és kapcsoljon be...hát nem kapcsolt...a külső hőmérsékletmérő lement 5 fokra, a hőfokmérőm még meg sem mozdult, de nem csinált semmit.. Huh? én itt már rég rásegítettem volna a hideg motorra manuálisan, de nem tette.
Ekkor én is azt hittem nincs elég hideg hozzá.? Erre 60km megtétele után leállítottam az autót kinti hőmérséklet +6 fok, állt 3,5 órát majd újra indítottam és láss csodát az elmebeteg ecu beindította indítás után 10 mp el az egyiket, majd szinte azonnal kikapcsolta és utána a másikat, majd ezután egyszerrre kezdett fűteni mind a kettővel(relé) tehát mind a 3 gyertyának tolta az áramot!  Shocked Nem rég olvastam itt, hogy 3 gyertyát együtt nem üzemeltet...pedig igen!!! És fura módon már majdnem üzemi hőfokon állt a mutató, még akkor is 3db gyertyával melegített!!! Ekkor viszont úticélhoz értem és leállítottam a motort. Újra 1 óra állás, de akkor már utána nem kapcsolt be egyik sem.
Amit észrevettem, hogy mikor működött mind a 3, benzineshez méltóan ment fel a vízhőfok, nagyon hamar melegedett!!! Viszont azt nem tudom felfogni, ha majdnem üzemi hőfokig segít a melegedésben akkor egy 12 fokos motorblokkra miért nem segít rá? +6 foknál meg bekapcsolta mind 3-at.. Huh? Roll Eyes  Fura... Undecided
Még figyelem pár alkalommal, ha teljesen elmebetegnek találom, akkor kap két kicsi kapcsolót(nem látható helyen) a ledek maradnak!  smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 22:10:28 »

Tegnap 3 év után újra ki gyulladt a töltés jelzőm.
Ma rámértem akksi 12v.
Indítás után 10-20 mp-ig nem ég a töltés lámpa,és nincs is töltés.
Majd el kezd világítani és vele együtt meg jön a töltés is,de csak 13.9v-ig kúszik fel.
Nem nagyon van kedvem egy teljes generátor felújítást megint kicsengetni.
Lehet ez akksi hiba?Vagy melyik részegység okozhatja ezt a hibát?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 22:22:37 »

Tegnap 3 év után újra ki gyulladt a töltés jelzőm.
Ma rámértem akksi 12v.
Indítás után 10-20 mp-ig nem ég a töltés lámpa,és nincs is töltés.
Majd el kezd világítani és vele együtt meg jön a töltés is,de csak 13.9v-ig kúszik fel.
Nem nagyon van kedvem egy teljes generátor felújítást megint kicsengetni.
Lehet ez akksi hiba?Vagy melyik részegység okozhatja ezt a hibát?


Szénkefe.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2011.12.16 péntek, 00:00:05 »

Sziasztok!
Találkozott e valaki ilyesmivel?Miután az autó bemelegszik 20-30km(Mondeo 2003 2.0 TDCI) elmegy a km óra a fordulatszámmérő és a vízhőfok,kivillan a töltésjelző és a narancssárga motort jelző lámpa.Kis idő után ezek elalszanak és visszajön minden műszer a km órát kivéve.Ekkor leállítom az autót,beindítom és mintha mi sem történt volna minden rendben.Minél hidegebb van annál később jön elő a jelenség.Egyik ismerősömnek is a mondija csinálta ezt,neki a műszerfalnál bepárásodtak a vezetékek és azért.
Az aksim jó,fullon van igaz 7 éves,a generátor is és hibakód nincs.
Azért ott a kérdésedben a válasz:7 ÉV!!!!!!Méresd meg nincs-e kezdődő cellazárlat És,hogy tölt a generátor alapban és terhelve!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2011.12.16 péntek, 09:44:23 »

Nem talalom, ki kerdezte es hol, hogy hogyan lehetne a csomi nyitasra a helyzetjelzoket is felkapcsolni. Nos a dolog eleg egyszeru lenne egyetlen diodaval, de ez okozhat erdekes helyzeteket, ha pl. felkapcsolt helyzetjelzo mellett probalja meg valaki felnyitni a csomit. Az elektromos szempontbol is jo megoldas egy morze kapcsolasu rele. Egy ilyen kb. 80-100 Ft, ugyhogy nem komoly tetel.

Ez ugy mukodik, hogy alaphelyzetben (kikapcsolt allapotban) az egyik iranyba kapcsolja a villanyt, behuzott allapotban pedig a masikba, ahonnan egy rugo visszahuzza alaphelyzetbe, ha lekapcsoljak rola a villanyt. Itt kapni (meg persze mashol is, tetszes szerint):

www.lomex.hu

Rendelesi szamok:
42-03-05 - 10A
42-02-51 - 15A

A nevleges aramerosseget celszeru a tenylegeshez kepest picivel tulmeretezni, jot szokott tenni az elettartamnak es a melegedesnek. Az a pici ilyen esetekben minimum x2, de annyival nem dragabb a nagyobb rele sem, hogy akar a x3 is beleferhet. Smiley

Meg kell keresni a lampa vezeteket (helyzetjelzo, kodlampa, esetleg feklampa), es ugy bekotni a relet, hogy alaphelyzetben azon keresztul mukodjon a cucc. Utana el kell hozni a villanyt a csomagtervilagitastol, es bekotni a rele vezerlesebe es a masodik tapvezetekbe is, hogy egyfelol behuzza a relet, masfelol adjon is tapot a lampanak. Azt azert celszeru megnezni, hogy a csomilampa vezeteke milyen vastag, birni fogja-e a plusz terhelest, amit a plusz izzok jelentenek. Ha nem, mashonnan kell tapot venni a lampakhoz (pl. a csomagtartoban levo szivargyujto vezetekerol, az biztos birni fogja), csak a rele vezerleset szabad a csomilampara kotni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2011.12.16 péntek, 11:43:25 »

Gratula, én még a tervezés szintjén vagyok megrekedve, kábel, LED-ek, ellenállások mind megvannak, csak még nem volt időm komolyabban foglakozni vele.
Képet nem csináltál esetleg? Szívesen megnézném  worship
Ma rajta kaptam újra működés közben...mindig tolja mind 3 gyertyával, az eddigi tapasztalatok szerint, de még figyelem.
Közben megint legyúrtam 250km-t  vigyor3 és miután a hőfokmérő elhagyja épp a 3/4 állást, akkor átkapcsol 2db gyertyára, majd kb 30 mp múlva 1db-ra, majd újabb kb 30 másodperc után kikapcsolja a maradék 1-et is.
Ide raktam a ledeket:

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.16 péntek, 22:16:13 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ravensc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2011.12.16 péntek, 17:42:01 »

Sziasztok,
valaki tudja ez milyen alkatrész?
csak belemegy a zöld kábel és el volt dugva a tetőkárpit fölé:


Naplózva

2001 2.0 ghia aut.
olcsó webtárhely - domain regisztráció rövid határidővel - http://tarhely.palffyzoltan.hu
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2011.12.16 péntek, 18:05:29 »

Sziasztok,
valaki tudja ez milyen alkatrész?
csak belemegy a zöld kábel és el volt dugva a tetőkárpit fölé:

  ANTENNA KÁBEL   Wink Wink Wink

« Utoljára szerkesztve: 2011.12.16 péntek, 22:00:50 írta AndyA » Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2011.12.16 péntek, 21:02:22 »

üdv mindenki.
olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy az mk3 mondiban az elsö ajtoban mekkora hangszorok vannak?mert cserélném öket hamarosan.egy elég komoly hifit épitek és nem akarom 2x szétszedni az ajtot.meg ami fontos hogy mekkora beépitési mélységü hangszoro mehet bele...pl a 63 mm-es befér e.
köszi.Tamás.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2011.12.16 péntek, 22:28:45 »

Ma rajta kaptam újra működés közben...mindig tolja mind 3 gyertyával, az eddigi tapasztalatok szerint, de még figyelem.
Közben megint legyúrtam 250km-t  vigyor3 és miután a hőfokmérő elhagyja épp a 3/4 állást, akkor átkapcsol 2db gyertyára, majd kb 30 mp múlva 1db-ra, majd újabb kb 30 másodperc után kikapcsolja a maradék 1-et is.
Ide raktam a ledeket:

Ervin kösz a képet  worship. Nagyon jó lett, sajna azt a helyet én már felhasználtam (hátsó ülésfűtésnek lett ott egy felügyelő kapcsolóm), nekem majd másban kell gondolkodnom.
http://kepfeltoltes.hu/111216/DSCF7095_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2011.12.16 péntek, 22:46:31 »

Ervin kösz a képet  worship. Nagyon jó lett, sajna azt a helyet én már felhasználtam (hátsó ülésfűtésnek lett ott egy felügyelő kapcsolóm), nekem majd másban kell gondolkodnom.
http://kepfeltoltes.hu/111216/DSCF7095_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vannak lehetőségek a bal térdnél levő lehajtható kis ajtó mellett, diszkréten be lehet még tenni két kicsi 3mm-es ledet. Minimális roncsolással jár (3mm-es fúró)
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2011.12.17 szombat, 15:12:39 »

Tegnap 3 év után újra ki gyulladt a töltés jelzőm.
Ma rámértem akksi 12v.
Indítás után 10-20 mp-ig nem ég a töltés lámpa,és nincs is töltés.
Majd el kezd világítani és vele együtt meg jön a töltés is,de csak 13.9v-ig kúszik fel.
Nem nagyon van kedvem egy teljes generátor felújítást megint kicsengetni.
Lehet ez akksi hiba?Vagy melyik részegység okozhatja ezt a hibát?

Szóval töltés 13.6-ig kúszik fel kb 1 perc alatt alapjáraton.
Generátortól felmelegedett elektromos alkatrész szag kezd terjengeni.
Kb 2000 rpm körül 14 v-ig felmegy a töltés és ennél tovább nem.
Ha leveszem az akksi sarut le áll a motor.
Így is szénkefe gyanus?

Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2011.12.17 szombat, 15:16:55 »

Szóval töltés 13.6-ig kúszik fel kb 1 perc alatt alapjáraton.
Generátortól felmelegedett elektromos alkatrész szag kezd terjengeni.
Kb 2000 rpm körül 14 v-ig felmegy a töltés és ennél tovább nem.
Ha leveszem az akksi sarut le áll a motor.
Így is szénkefe gyanus?

Hát, ha egy mód van rá, járó motornál ne vedd le az aksisarut... nem biztos, hogy csak a generátor fog tönkremenni.

Ha melegszik a generátor, akkor lehet, hogy túl sokat tölt. Ez inkáb az aksi hibájára utal. Persze lehet, hogy nagyon lemerült (3 hétig állt az autód), de ha ez nincs, akkor méresd meg akumlátorossal az aksit. Ha teljesen OK, jöhet a töltőáram és társai.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2011.12.17 szombat, 19:22:00 »

Szóval töltés 13.6-ig kúszik fel kb 1 perc alatt alapjáraton.
Generátortól felmelegedett elektromos alkatrész szag kezd terjengeni.
Kb 2000 rpm körül 14 v-ig felmegy a töltés és ennél tovább nem.
Ha leveszem az akksi sarut le áll a motor.
Így is szénkefe gyanus?


Vedd le az akku sarukat és csiszolóvászonnal dörzsöld át őket rendesen és a két akkku sarut is....utánna nézd meg melegszik e?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2011.12.17 szombat, 21:39:49 »

Az mennyire normalis, hogy hidegen inditott motornal nagyobb elektromos fogyaszto bekapcsolasara (fenyszoro, szelvedofutes stb.) felhorkan egy pillanatra a motor? A fenyek nem remegnek, nem jatszik amugy semmi olyasmit, ami mondjuk generator kefe kopasra utalna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2011.12.17 szombat, 22:43:33 »

Az mennyire normalis, hogy hidegen inditott motornal nagyobb elektromos fogyaszto bekapcsolasara (fenyszoro, szelvedofutes stb.) felhorkan egy pillanatra a motor? A fenyek nem remegnek, nem jatszik amugy semmi olyasmit, ami mondjuk generator kefe kopasra utalna.

AndyA
Vezérlési oldalról normális. Ha az alapjárati töltés nem elégséges, az ecu emel a fordulaton. Nekem ma pl. (1 hét állás után) volt hogy jelentkezett az alapjárat emelés. Nálam pl. az akksi haldoklása lehet az oka, mert első indítás után ABS és ESP lámpákat gyújt (akksi fesz alacsony jelzés). Nemrég volt töltőn, hideg azóta annyira nem volt, mentem is vele, úgyhogy nem kellene panaszkodnia elvileg. A gáz az, hogy az akksi nincs 2 éves (cromaxból Motorcraft)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2011.12.17 szombat, 23:41:38 »

Vezérlési oldalról normális. Ha az alapjárati töltés nem elégséges, az ecu emel a fordulaton. Nekem ma pl. (1 hét állás után) volt hogy jelentkezett az alapjárat emelés. Nálam pl. az akksi haldoklása lehet az oka, mert első indítás után ABS és ESP lámpákat gyújt (akksi fesz alacsony jelzés). Nemrég volt töltőn, hideg azóta annyira nem volt, mentem is vele, úgyhogy nem kellene panaszkodnia elvileg. A gáz az, hogy az akksi nincs 2 éves (cromaxból Motorcraft)

Az rendben is lenne, de nem emeli meg az alapjaratot, csak felhorren a motor egy toredek masodpercre, majd visszaall az alapjarat oda, ahol elotte volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 08:02:38 »

Az rendben is lenne, de nem emeli meg az alapjaratot, csak felhorren a motor egy toredek masodpercre, majd visszaall az alapjarat oda, ahol elotte volt.

AndyA
Nekem pont ezt csinálja mikor rákapcsolja a kiegészítő fűtést...egy pillanatra emel, majd ugyanúgy jár tovább.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 09:06:05 »

Az rendben is lenne, de nem emeli meg az alapjaratot, csak felhorren a motor egy toredek masodpercre, majd visszaall az alapjarat oda, ahol elotte volt.

AndyA
Normál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 12:20:51 »

Normál!

OK, akkor megnyugodtam. Lehet, eddig csak nem tunt fel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 00:00:57 »

Az rendben is lenne, de nem emeli meg az alapjaratot, csak felhorren a motor egy toredek masodpercre, majd visszaall az alapjarat oda, ahol elotte volt.

AndyA
nem állandóra emel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 00:06:19 »

kellene egy kölcsön akksi.
Azt próbálom kitalálni, hogy a 14,0v-os töltési szintet a döglött akksi vagy a döglött generátor okozza? (csúszógűrű, kefék, csapágyak 2010 nyarán felújítva)
Az érdekes az, hogy a töltés terheléstől nagyrészt függetlenül 14,0V. első-hátsó ablakfűtés, ülésfűtés, xenon, rádió, klímapanel ki-be kapcsolása nem mozgat rajta. 5Cfok, valószínűleg üzemelő kieg. fűtés (hideg motor) mellett.
És piszkálgatja az alapjáratot, de a töltés nem változik.

(ja és a meleg alapjárat 3Cfokban 750  Angry  Huh? )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 00:10:26 »

kellene egy kölcsön akksi.
Azt próbálom kitalálni, hogy a 14,0v-os töltési szintet a döglött akksi vagy a döglött generátor okozza? (csúszógűrű, kefék, csapágyak 2010 nyarán felújítva)
Az érdekes az, hogy a töltés terheléstől nagyrészt függetlenül 14,0V. első-hátsó ablakfűtés, ülésfűtés, xenon, rádió, klímapanel ki-be kapcsolása nem mozgat rajta. 5Cfok, valószínűleg üzemelő kieg. fűtés (hideg motor) mellett.
És piszkálgatja az alapjáratot, de a töltés nem változik.

(ja és a meleg alapjárat 3Cfokban 750  Angry  Huh? )
alapjárattal mi a baj? az is a probléma része?

nekem pl. 800 melegen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 00:15:24 »

alapjárattal mi a baj? az is a probléma része?

nekem pl. 800 melegen
írtam róla a tdci-ben, hogy követhetetlen, mikor 900 és mikor 750. FMBA kódú motornál illene 4 fok alatt 900-nak efölött 750-nek lennie.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 00:34:44 »

írtam róla a tdci-ben, hogy követhetetlen, mikor 900 és mikor 750. FMBA kódú motornál illene 4 fok alatt 900-nak efölött 750-nek lennie.
Na nekem így van ezt már írtam is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2011.12.20 kedd, 17:42:37 »

Úgy néz ki, hogy a xenon csere javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljesen a problémát...
Tud vki Budapest környékén foncsor problémát orvosolni? HZsolt kifogyott sajnos belőle! Sad
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2011.12.20 kedd, 17:54:40 »

Úgy néz ki, hogy a xenon csere javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljesen a problémát...
Tud vki Budapest környékén foncsor problémát orvosolni? HZsolt kifogyott sajnos belőle! Sad


30/875-79-07   gyarixenon.hu    ő tud címet adni asszem ürömön csinálják 4-5.000 péz.  Mén postával is állítólag.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2011.12.20 kedd, 17:55:35 »

30/875-79-07   gyarixenon.hu    ő tud címet adni asszem ürömön csinálják 4-5.000 péz.  Mén postával is állítólag.
neki se nagyon van mk3 projektora, amennyire tudom....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2011.12.20 kedd, 17:57:01 »

Úgy néz ki, hogy a xenon csere javított a helyzeten, de nem oldotta meg teljesen a problémát...
Tud vki Budapest környékén foncsor problémát orvosolni? HZsolt kifogyott sajnos belőle! Sad

takiatti foncsoroztatott nem túl drágán budapesten, kérdezd meg őt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.