Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:44:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10557993 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8700 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 19:07:32 »

Akkor most tedd meg ezt is cseréld ki vagy ahogy levan írva vagy veszel újjat.Én még hozzáteszem,hogy a kárpit alatt van egy csatlakozó azt is nézd meg mert lehet csak az lazult ki és akkor nem kell cserélni.Mi is így kezdtük de nekünk sajnos nemjött össze és párnap múlva mégis csere lett.Azért nyomd össze az érintkezőket benne.Addig ahogy MAD-V írta kulcsról megy.
Szétkapom oszt meglássuk ...
17. vagy 15. kerületben van valami bontó? A Vaterán 3-4 ezer körül megy az angol import, gondolom mindegy hogy szedán vagy kombi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8701 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 19:55:22 »

Szétkapom oszt meglássuk ...
17. vagy 15. kerületben van valami bontó? A Vaterán 3-4 ezer körül megy az angol import, gondolom mindegy hogy szedán vagy kombi.
Ha bontott kell akkor keresd meg MOTOCRAFTOT vagy MK2-t segítenek.Esetleg HZSOLT92.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8702 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 20:07:20 »

Szétkapom oszt meglássuk ...
17. vagy 15. kerületben van valami bontó? A Vaterán 3-4 ezer körül megy az angol import, gondolom mindegy hogy szedán vagy kombi.

15. környékén kettő is van. Az egyik valami T modell nevű, a másikra már nem emlékszem, de neten biztos megtalálod.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8703 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:00:55 »

15. környékén kettő is van. Az egyik valami T modell nevű, a másikra már nem emlékszem, de neten biztos megtalálod.

16.ban Vidamvasar uti F.bonto
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8704 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 12:35:30 »

Az lehet hogy ez nálam nem működik??
Automatikus ajtózárás (MK3) Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. - Adjuk rá a gyújtást. - Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót. - Vegyük le a gyújtást. - A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor. - Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk). - A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).

Megcsináltam, nem sípolt, nem is működik...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8705 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 12:51:56 »

Az lehet hogy ez nálam nem működik??
Automatikus ajtózárás (MK3) Az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. - Adjuk rá a gyújtást. - Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót. - Vegyük le a gyújtást. - A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor. - Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk). - A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).

Megcsináltam, nem sípolt, nem is működik...

Szerintem ez csak a fészliftesbe működik. Nekem működik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8706 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 13:17:08 »

Szerintem ez csak a fészliftesbe működik. Nekem működik.

A 2001-esben is ment. Annyira, hogy amikor Vik beállította ugyanezt a funkciót a saját diag cuccából, onnantól motorleállítás nélkül is újrazárta az ajtókat indulás után. Ezt viszont a faceliftes 2.2-esen nem sikerült neki megcsinálni, bár az egyszeri csukás működik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8707 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 13:43:18 »

Szerintem ez csak a fészliftesbe működik. Nekem működik.

fl előtti van nekem is, és működik. bár ugye ahogy AndyA is írta, az én esetemben úgy működik, hogy indítástól számítva egyszer, utána újabb indításig manuálisan zárogatom a piros lámpánál cápázó csövik ellen.  beka3 nyes falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8708 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 13:53:09 »

fl előtti van nekem is, és működik. bár ugye ahogy AndyA is írta, az én esetemben úgy működik, hogy indítástól számítva egyszer, utána újabb indításig manuálisan zárogatom a piros lámpánál cápázó csövik ellen.  beka3 nyes falbav

GEM-et gyári kütyüvel programozva talán sikerül állandósítani. Viknél érdeklődj. Ha sikerül, pár ezer Ft, ha nem, akkor annyit kockáztattál, hogy odamész hozzá. Sajna ő sem tudja, hogy egyik autón miért megy, a másikon meg miért nem...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8709 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 14:06:31 »

GEM-et gyári kütyüvel programozva talán sikerül állandósítani. Viknél érdeklődj. Ha sikerül, pár ezer Ft, ha nem, akkor annyit kockáztattál, hogy odamész hozzá. Sajna ő sem tudja, hogy egyik autón miért megy, a másikon meg miért nem...

AndyA

majd ha valamikor megyek dunantúlra akkor lehet rászánom magam, hogy kisebb nagyobb dolgokat megnézessem, amik amúgy annyira nem zavarók. pl.: ez a automata zár, random indításokkor abs kézifék lámpa kigyullad majd 2mp múlva elalszik. hol ott fékolaj van, abs-nek semmi hibája. ilyeneket.
sok jót hallottam erről a vikről. biztos érti a dolgát, hol is dolgozik ő pontosan?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8710 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 14:12:28 »

majd ha valamikor megyek dunantúlra akkor lehet rászánom magam, hogy kisebb nagyobb dolgokat megnézessem, amik amúgy annyira nem zavarók. pl.: ez a automata zár, random indításokkor abs kézifék lámpa kigyullad majd 2mp múlva elalszik. hol ott fékolaj van, abs-nek semmi hibája. ilyeneket.
sok jót hallottam erről a vikről. biztos érti a dolgát, hol is dolgozik ő pontosan?

Lurdi házzal szemben a Ford kereskedésben. Annyi sok jót hallhattál róla, hogy 2010-ben (?) ő volt hivatalosan elismerten a Ford legjobb magyar szerelője.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8711 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 14:42:41 »

Lurdi házzal szemben a Ford kereskedésben. Annyi sok jót hallhattál róla, hogy 2010-ben (?) ő volt hivatalosan elismerten a Ford legjobb magyar szerelője.

AndyA

nah az a nem mindegy. grat hozzá.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #8712 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 14:54:05 »

Szerintem ez csak a fészliftesbe működik. Nekem működik.

nekem mukodik es fl elottim van...... en is 3x probalkoztam vele mire sikerult....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8713 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 15:20:42 »

Lurdi házzal szemben a Ford kereskedésben. Annyi sok jót hallhattál róla, hogy 2010-ben (?) ő volt hivatalosan elismerten a Ford legjobb magyar szerelője.

AndyA
inkább 2011-ben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8714 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 15:24:09 »

inkább 2011-ben.

Tavaly volt, de nem tudom, melyik evre vonatkozott, az aktualisra vagy az elotte lezart teljes evre. Azert is tettem kerdojelet utana. Amugy nem mindegy? O a legjobb, es kesz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8715 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 15:40:26 »

nekem mukodik es fl elottim van...... en is 3x probalkoztam vele mire sikerult....

Akkor még küzdök vele...


Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8716 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 15:46:58 »

csomagtér mikrokapcsoló javításra találsz leírást a wiki-ben  wave

Végrehajtottam az ide vonatkozó részt, szétszedtem, majd összeraktam. Hibát nem találtam, a mikrokapcsoló stabilan műödik, műszerrel kisípoltam. (bár ezt a csatlakozón keresztül is megtehettem volna, de akkor nem kellett volna szétszedni az egészet...úgy nem is let volna igazi  vigyor3)

Szóval nem a mikrokapcsoló miatt nem nyit, akkor marad a belső nyitó gomb?! Arra nincs wiki-leak?

Viszont rájöttem hogy van egy zár a csomagtér ajtón is, ugyebár ezzel lehetne mechanikusan, kulcssal nyitni  taps No persze a rendszámtábla tartó miatt nem tudom teljesen beledugni a kulcsot, vagy be van rohadva, mert elforgatni nem lehet, így üzemszerűleg nem használható...nem mintha szeretném, valszeg én vettem mos tel a szüzességét, hogy bepróbálkoztam.
Naplózva
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #8717 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:19:32 »

üdv!
Na ma vettem cmp jeladót,persze rosszat adtak! Valaki valami linket?! ja és ez hány omh-os, mert valami tanzitét akarják adni,az szürke szinü 3lábu kulsöre hasonlit! S.O.S!!  falbav
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8718 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:22:21 »

Végrehajtottam az ide vonatkozó részt, szétszedtem, majd összeraktam. Hibát nem találtam, a mikrokapcsoló stabilan műödik, műszerrel kisípoltam. (bár ezt a csatlakozón keresztül is megtehettem volna, de akkor nem kellett volna szétszedni az egészet...úgy nem is let volna igazi  vigyor3)

Szóval nem a mikrokapcsoló miatt nem nyit, akkor marad a belső nyitó gomb?! Arra nincs wiki-leak?

Viszont rájöttem hogy van egy zár a csomagtér ajtón is, ugyebár ezzel lehetne mechanikusan, kulcssal nyitni  taps No persze a rendszámtábla tartó miatt nem tudom teljesen beledugni a kulcsot, vagy be van rohadva, mert elforgatni nem lehet, így üzemszerűleg nem használható...nem mintha szeretném, valszeg én vettem mos tel a szüzességét, hogy bepróbálkoztam.
A burkolat alatt mikor levetted van egy csatlakozó amit ha emlékszel írtam ott is szokott lazulás lenni.Azt ha széthuzod és a bennelevő érintkezőket szorossabbra állítod akkor szokott jó lenni.Nálam is volt csak utána 1 hét múlva mégis tönkrement a mikrókapcsoló.Amikor összeraktad a gumi alatt lévő lemez nyomásra eléri az érintkezőt?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8719 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:23:10 »

üdv!
Na ma vettem cmp jeladót,persze rosszat adtak! Valaki valami linket?! ja és ez hány omh-os, mert valami tanzitét akarják adni,az szürke szinü 3lábu kulsöre hasonlit! S.O.S!!  falbav
A szürke és 3 lábú az jó,mert 3 vezeték megy rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #8720 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:44:32 »

A szürke és 3 lábú az jó,mert 3 vezeték megy rá.
Ja és holnap megy müszakira!!! falbav Ma 2szer ált meg alattam! gun
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8721 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:53:42 »

Ja és holnap megy müszakira!!! falbav Ma 2szer ált meg alattam! gun
http://cromax.hu/index.php?katid=44337893&termek_al_id=17590&katnev=2002.09.15-2007.03.19.
Ilyet kaptál
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #8722 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:24:30 »

ilyet!ERA550040
Naplózva
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #8723 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:25:22 »

Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8724 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:30:50 »

A burkolat alatt mikor levetted van egy csatlakozó amit ha emlékszel írtam ott is szokott lazulás lenni.Azt ha széthuzod és a bennelevő érintkezőket szorossabbra állítod akkor szokott jó lenni.Nálam is volt csak utána 1 hét múlva mégis tönkrement a mikrókapcsoló.Amikor összeraktad a gumi alatt lévő lemez nyomásra eléri az érintkezőt?Huh?

Az ahol mikrokapcsoló becsatlakozik a kábelkötegbe? Igen megtaláltam, feszgettem is, de egyszerűbb volt kipróbálni hogy a csatlakozó után megvan e a kontakt kapcsoláskor. Ez a rész oké. A lemez-érintkező párosítás is oké mert összeszerelt állapotban is lehet hallani hogy kattog, meghát ugye a kontaktus fajin. Jó volt hogy szétszedtem, met így már látom, hogy bárhol megnyomhatom a gumis részt, mindig megnyomódik a mikrokapcsoló, és a nyomás ereje is indifferens. Ha egyszer működik, nem kínzom majd...

A középkonzolban lévő kapcsolót hogy kell kiszedni? Nem kéne összebarmolni a lakkfeketét.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.09 hétfő, 19:33:16 írta kisg » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8725 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:35:34 »

Az ahol mikrokapcsoló becsatlakozik a kábelkötegbe? Igen megtaláltam, feszgettem is, de egyszerűbb volt kipróbálni hogy a csatlakozó után megvan e a kontakt kapcsoláskor. Ez a rész oké. A lemez-érintkező párosítás is oké mert összeszerelt állapotban is lehet hallani hogy kattog, meghát ugye a kontaktus fajin. Jó volt hogy szétszedtem, met így már látom, hogy bárhol megnyomhatom a gumis részt, mindig megnyomódik a mikrokapcsoló, és a nyomás ereje is indifferens. Ha egyszer működik, nem kínzom majd...

A középkonzolban lévő kapcsolót hogy kell kiszedni? Nem kéne összebarmolni a lakkfeketét.
A főoldalon 5. aloldal ott megtalálod a középkonzol szétszedése.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8726 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:44:28 »

A főoldalon 5. aloldal ott megtalálod a középkonzol szétszedése.
Ne válaszololj ilyen gyorsan mert a végén megkapom, hogy csak kérdezek és nem keresek  angel
Holnap alulról beleszúrok egy lapos csavarhúzót (a kezembe)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8727 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:46:27 »

Ne válaszololj ilyen gyorsan mert a végén megkapom, hogy csak kérdezek és nem keresek  angel
Holnap alulról beleszúrok egy lapos csavarhúzót (a kezembe)
csak kérdezz ne mentegetőzz!!!Segítünk azért vagyunk.Nekem is jól esett az elején.Majd kutatsz itt ha lesz időd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #8728 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:48:16 »

Üdv mindenkinek.
Segítség kellenem nekem, hogy 2.0 benzines mondeo-ba hány Ah-ás akkumulátor kell gyárilag ill. szerintetek melyik jó márka árérték arányban.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8729 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:51:51 »

Üdv mindenkinek.
Segítség kellenem nekem, hogy 2.0 benzines mondeo-ba hány Ah-ás akkumulátor kell gyárilag ill. szerintetek melyik jó márka árérték arányban.

Én ha nekem lenne 65ah-74ah  között választanék és 20-25e között kapsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #8730 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:55:31 »

Én ha nekem lenne 65ah-74ah  között választanék és 20-25e között kapsz.

Az bele megy magasságra ill. szélességre? Mert nekem most 44Ah-ás van benne
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8731 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:58:40 »

Az bele megy magasságra ill. szélességre? Mert nekem most 44Ah-ás van benne
nemtudom pontosan a benzines tartója mit bír el.De nekem a dieselbe volt 74ah is igaz a vezeték nehezebben ment rá.Ami most nekem bent van inkább a méretet mondom:315X175X175.Ez a méret pontosan beleillik és atető is és a vezeték is könnyen rámegy.Ennél nagyobb teljesítményü neked nem kell.nekem nagy van de  enyém diesel!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #8732 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:05:18 »

nemtudom pontosan a benzines tartója mit bír el.De nekem a dieselbe volt 74ah is igaz a vezeték nehezebben ment rá.Ami most nekem bent van inkább a méretet mondom:315X175X175.Ez a méret pontosan beleillik és atető is és a vezeték is könnyen rámegy.Ennél nagyobb teljesítményü neked nem kell.nekem nagy van de  enyém diesel!!!

akkor olyan 60ah körülit nézek, mert hallottam olyat is hogy a túl nagy ah-ás akksi nem tesz jót az önindítónak.Köszönöm a segítségedet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8733 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:06:37 »

akkor olyan 60ah körülit nézek, mert hallottam olyat is hogy a túl nagy ah-ás akksi nem tesz jót az önindítónak.Köszönöm a segítségedet.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8734 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:15:10 »

amik amúgy annyira nem zavarók. pl.: ez a automata zár, random indításokkor abs kézifék lámpa kigyullad majd 2mp múlva elalszik. hol ott fékolaj van, abs-nek semmi hibája.
ABS+Féklámpa indításkor: gyengusz akksi.
Az ottómata zár nekem is műxik, facelift előtti az enyém is, és én "programoztam" fel a leírás alapján.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8735 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:52:11 »

ABS+Féklámpa indításkor: gyengusz akksi.
nah ezt jó tudni. köszönöm a segítségedet. hogyan lehet ennek utána járni? akkumlátort kell megméretni, ha igen mi számít jó értéknek? vagy esetleg nézzek bele, hogy van-e benne elég lötyi?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8736 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:56:46 »

nah ezt jó tudni. köszönöm a segítségedet. hogyan lehet ennek utána járni? akkumlátort kell megméretni, ha igen mi számít jó értéknek? vagy esetleg nézzek bele, hogy van-e benne elég lötyi?

Belépsz a info menübe (nyomva tartod a km nullázóját, be a kulcsot, raádod a gyújtást, majd ha kitérnek a mutatók, elengeded a gombot). Addig nyomkodod, amíg el nem érsz a bat részig (kb 17x kell megnyomni). Ott kiírja a feszültséget. Alapállapotban legalább 12V-nak kell lennie, de indítózásnál se eshet 11V alá.
Ha elindult a motor, akkor szépen beáll a 14,3-14,4 voltra. Ekkor jó a generátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8737 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 23:03:05 »

Belépsz a info menübe (nyomva tartod a km nullázóját, be a kulcsot, raádod a gyújtást, majd ha kitérnek a mutatók, elengeded a gombot). Addig nyomkodod, amíg el nem érsz a bat részig (kb 17x kell megnyomni). Ott kiírja a feszültséget. Alapállapotban legalább 12V-nak kell lennie, de indítózásnál se eshet 11V alá.
Ha elindult a motor, akkor szépen beáll a 14,3-14,4 voltra. Ekkor jó a generátor.
Meg tegyük hozzá,hogy terhelve fogyasztóval/LÁMPA SZÉLVÉDŐ-ÜLÉS FÜTÉS/ rákapcsolva is 14.4V-nek kell maradni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8738 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 23:58:19 »

nah ez még talán menni fog nekem is, legalábbis remélem. Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8739 Dátum: 2012.01.10 kedd, 06:39:40 »

akkor olyan 60ah körülit nézek, mert hallottam olyat is hogy a túl nagy ah-ás akksi nem tesz jót az önindítónak.Köszönöm a segítségedet.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani, de tévedésben vagy amikor azt irod, hogy a nagyobb A/Ó kapacitásu akku árt az öninditónak. Mennél nagyobb az akku A/Ó kapacitása annál könyebben és bisztosabban inditja a rendszert, még télen is amikor a hőmérséklet csökkenésével jelentősen csökken az akksi A/Ó kapacitása. Még a generátornek sem jelent problémát. A nagyobb kapacitásu akksit is tökéletesen felfogja tölteni, csak több idő kell hozzá. Én minden képp a nagyobb kapacitásu akksumulátort javasolném a téli és nyári bisztonságos inditás érdekében, és az esetleg késöbbiekben beépitett + fogyasztók miatt.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #8740 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:36:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem akarlak megbántani, de tévedésben vagy amikor azt irod, hogy a nagyobb A/Ó kapacitásu akku árt az öninditónak. Mennél nagyobb az akku A/Ó kapacitása annál könyebben és bisztosabban inditja a rendszert, még télen is amikor a hőmérséklet csökkenésével jelentősen csökken az akksi A/Ó kapacitása. Még a generátornek sem jelent problémát. A nagyobb kapacitásu akksit is tökéletesen felfogja tölteni, csak több idő kell hozzá. Én minden képp a nagyobb kapacitásu akksumulátort javasolném a téli és nyári bisztonságos inditás érdekében, és az esetleg késöbbiekben beépitett + fogyasztók miatt.
Tisztelettel László!

 eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.10 kedd, 09:46:56 írta AndyA » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8741 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:47:53 »

eljen

Ne töröld le a "[/quote]" taget a válaszlevélből és az alá írd be a saját bármit, és akkor jól fog megjelenni, hogy mi volt az eredeti, és te mit válaszoltál rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8742 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:12:41 »

Az ahol mikrokapcsoló becsatlakozik a kábelkötegbe? Igen megtaláltam, feszgettem is, de egyszerűbb volt kipróbálni hogy a csatlakozó után megvan e a kontakt kapcsoláskor. Ez a rész oké. A lemez-érintkező párosítás is oké mert összeszerelt állapotban is lehet hallani hogy kattog, meghát ugye a kontaktus fajin. Jó volt hogy szétszedtem, met így már látom, hogy bárhol megnyomhatom a gumis részt, mindig megnyomódik a mikrokapcsoló, és a nyomás ereje is indifferens. Ha egyszer működik, nem kínzom majd...

A középkonzolban lévő kapcsolót hogy kell kiszedni? Nem kéne összebarmolni a lakkfeketét.

Na most kell helyre rakni valamit: A automata zárás funkció bekapcsolása nem jön össze nekem, és nem nyit a csomagtérzár a külső és belső nyitó gombokról, csak a távirányítóról. Ez gyanús az eddig leírtak alapján lehet, hogy a bal első záram a rossz??? Kérdés, amikor a vezető oldali (bal első) kilincs fölötti záró gombot benyomom, nem kéne bezárnia az összes többi ajtót? mert nekem csak simán a gomb elmozdulásának a hangja hallatszik, nincs elektromos zár mozdulás hang.... az vezető oldali ajtó persze bezár.
Ha ez az előbbi nem alapfunkció az autóban, akkor hogy lehet az embernek magárazárnia a kocsit?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8743 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:19:15 »

Na most kell helyre rakni valamit: A automata zárás funkció bekapcsolása nem jön össze nekem, és nem nyit a csomagtérzár a külső és belső nyitó gombokról, csak a távirányítóról. Ez gyanús az eddig leírtak alapján lehet, hogy a bal első záram a rossz??? Kérdés, amikor a vezető oldali (bal első) kilincs fölötti záró gombot benyomom, nem kéne bezárnia az összes többi ajtót? mert nekem csak simán a gomb elmozdulásának a hangja hallatszik, nincs elektromos zár mozdulás hang.... az vezető oldali ajtó persze bezár.
Ha ez az előbbi nem alapfunkció az autóban, akkor hogy lehet az embernek magárazárnia a kocsit?

Sajnos jó a sejtésed, a vezető ajtóval az összeset csukni-nyitni kellene tudni. Alighanem ezért nem működik az automata zárás sem. A csomagtartó az külön téma, a főoldalról indulva megtalálod, hogyan tudsz mikrokapcsolót cserélni benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #8744 Dátum: 2012.01.10 kedd, 19:16:29 »

Na most kell helyre rakni valamit: A automata zárás funkció bekapcsolása nem jön össze nekem, és nem nyit a csomagtérzár a külső és belső nyitó gombokról, csak a távirányítóról. Ez gyanús az eddig leírtak alapján lehet, hogy a bal első záram a rossz??? Kérdés, amikor a vezető oldali (bal első) kilincs fölötti záró gombot benyomom, nem kéne bezárnia az összes többi ajtót? mert nekem csak simán a gomb elmozdulásának a hangja hallatszik, nincs elektromos zár mozdulás hang.... az vezető oldali ajtó persze bezár.
Ha ez az előbbi nem alapfunkció az autóban, akkor hogy lehet az embernek magárazárnia a kocsit?

Ha jó a bal első zár, akkor a kilincs feletti zárógombra az összes ajtónak be kell zárnia!!!!
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #8745 Dátum: 2012.01.10 kedd, 20:54:21 »

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy már egy pár napja építgetem be a kocsiba a navis fejegységet és az ugye CANBUS-os,csak az a gond, hogy az én előző fejegységem még nem erre volt tervezve és nem vezették neki oda a kábelt. Az OBD csatinál sincs kivezetve. A kérdés az lenne, hogy ezt a CANBUS ágat mi vezérli? Én úgy gondolom valami plusz elem van csatlakoztatva a fő CAN ágra és azt vezérli ezt az egészet csak nem tudom mi lehet az és hogy hol találom. :S

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8746 Dátum: 2012.01.10 kedd, 20:59:52 »

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy már egy pár napja építgetem be a kocsiba a navis fejegységet és az ugye CANBUS-os,csak az a gond, hogy az én előző fejegységem még nem erre volt tervezve és nem vezették neki oda a kábelt. Az OBD csatinál sincs kivezetve. A kérdés az lenne, hogy ezt a CANBUS ágat mi vezérli? Én úgy gondolom valami plusz elem van csatlakoztatva a fő CAN ágra és azt vezérli ezt az egészet csak nem tudom mi lehet az és hogy hol találom. :S


melyik kapcsrajzot nézed?? mert van benne egy pár...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #8747 Dátum: 2012.01.10 kedd, 21:48:32 »

melyik kapcsrajzot nézed?? mert van benne egy pár...

Az ADATA-ból nézegettem a rajzokat, ha van valami rajzod ami segítene kiigazodni akkor azt megköszönném. Mondtak nekem olyat is hogy elvileg más a klíma csati lábkiosztása is ezeknél de amit én megnéztem az enyémhez képest azt nem különbözik. Engem most főleg az zavar hogy nem találom meg azt a érpárat ami a fejegységnek adná a vezérlést így nem is akar még életre kelni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8748 Dátum: 2012.01.10 kedd, 23:04:35 »

Az ADATA-ból nézegettem a rajzokat, ha van valami rajzod ami segítene kiigazodni akkor azt megköszönném. Mondtak nekem olyat is hogy elvileg más a klíma csati lábkiosztása is ezeknél de amit én megnéztem az enyémhez képest azt nem különbözik. Engem most főleg az zavar hogy nem találom meg azt a érpárat ami a fejegységnek adná a vezérlést így nem is akar még életre kelni.
töltsd le a FORD TIS 2004 DVD-t, aszerint kb 3perc összekábelezni neki az áramot és mennie kell.

a CAN-t meg hagyd a fenébe, az nem kell hozzá. az csak DataLinkConnectorba megy, ami arra szolgál, hogy diaggal elérjék

nem tom, hogy helyileg merre vagy, ha nem túl messze, akkor legurulsz és megnézzük Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.10 kedd, 23:06:23 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #8749 Dátum: 2012.01.10 kedd, 23:10:49 »

Köszönöm mindenkinek a foncsor renoválással kapcsolatos visszajelzéseket! Szétkapta a szakim, jól megtakarította és meghozta a kívánt eredmény! Smiley
Végre nem csak az orromig látok...

Köszi még1x mindenkinek!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.