Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.16 kedd, 21:07:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10094266 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #33300 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:18:03 »

Sziasztok.
Volna egy olyan problemam, hogy egyik inditasnal beroffent a verda de ket masodparc es leallt. Mivel a benzin szint jelzo mutatott valamennyi szintet ezert nem gyanakodtam a benzinre. De gondoltam mi van ha esetleg felakadt a szintjelzo. Vittem bele egy kanna benzint de ugy sem indult. Akkor gondoltam tuti benzinpumpa. Na gyors utana olvasas a neten. Ott irta valaki, hogy esetleg meglehet probalni visszafele meginditani a szivattyu motort, mert hatha csak valami szutyok akadt be. Probalkoztam, de lehet hogy balf,sz voltam es nagyon rossz helyre adtam neki 12 vtot. Most annyit csinal az auto, hogy inditasnal csak kattog es villogtatja a muszerfalat. Mit lohettem ki a rossz aram bekotessel? Csak valami biztositekot? Vagy relet? Vagy valamit kinyirtam vele?
Segitsegeteket elore is koszonom.
Bar ha esetleg feny derul hogy mit nyirtam ki, attol meg nem fog sajna mukodni mert a szivattyu se mukodik. De jo lenne ha legalabb ezt az elektromos hibat meg tudnank javitani.
lemerült az akku.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33301 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:32:40 »

Sziasztok.
Volna egy olyan problemam, hogy egyik inditasnal beroffent a verda de ket masodparc es leallt. Mivel a benzin szint jelzo mutatott valamennyi szintet ezert nem gyanakodtam a benzinre. De gondoltam mi van ha esetleg felakadt a szintjelzo. Vittem bele egy kanna benzint de ugy sem indult. Akkor gondoltam tuti benzinpumpa. Na gyors utana olvasas a neten. Ott irta valaki, hogy esetleg meglehet probalni visszafele meginditani a szivattyu motort, mert hatha csak valami szutyok akadt be. Probalkoztam, de lehet hogy balf,sz voltam es nagyon rossz helyre adtam neki 12 vtot. Most annyit csinal az auto, hogy inditasnal csak kattog es villogtatja a muszerfalat. Mit lohettem ki a rossz aram bekotessel? Csak valami biztositekot? Vagy relet? Vagy valamit kinyirtam vele?
Segitsegeteket elore is koszonom.
Bar ha esetleg feny derul hogy mit nyirtam ki, attol meg nem fog sajna mukodni mert a szivattyu se mukodik. De jo lenne ha legalabb ezt az elektromos hibat meg tudnank javitani.

 falbav falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #33302 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 16:09:08 »

lemerült az akku.

Koszi. Csak annyi lenne?
Naplózva
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #33303 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 16:11:05 »

falbav falbav


Ennyi az ossz otleted? Koszi.  eljen
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33304 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 16:21:20 »

Ennyi az ossz otleted? Koszi.  eljen

Ha nem az akku merült le, ahogy alf írta, akkor monitor mögül nem fogja tudni senki megmondani, hogy a kóboráram hol-mit művelt. Szerviz...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vinyo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #33305 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 16:36:25 »

Ha nem az akku merült le, ahogy alf írta, akkor monitor mögül nem fogja tudni senki megmondani, hogy a kóboráram hol-mit művelt. Szerviz...

Ok. Koszi.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #33306 Dátum: 2017.09.26 kedd, 09:36:01 »

Sziasztok.
Volna egy olyan problemam, hogy egyik inditasnal beroffent a verda de ket masodparc es leallt. Mivel a benzin szint jelzo mutatott valamennyi szintet ezert nem gyanakodtam a benzinre. De gondoltam mi van ha esetleg felakadt a szintjelzo. Vittem bele egy kanna benzint de ugy sem indult. Akkor gondoltam tuti benzinpumpa. Na gyors utana olvasas a neten. Ott irta valaki, hogy esetleg meglehet probalni visszafele meginditani a szivattyu motort, mert hatha csak valami szutyok akadt be. Probalkoztam, de lehet hogy balf,sz voltam es nagyon rossz helyre adtam neki 12 vtot. Most annyit csinal az auto, hogy inditasnal csak kattog es villogtatja a muszerfalat. Mit lohettem ki a rossz aram bekotessel? Csak valami biztositekot? Vagy relet? Vagy valamit kinyirtam vele?
Segitsegeteket elore is koszonom.
Bar ha esetleg feny derul hogy mit nyirtam ki, attol meg nem fog sajna mukodni mert a szivattyu se mukodik. De jo lenne ha legalabb ezt az elektromos hibat meg tudnank javitani.
Szia.
A mutatók elsőre teljesen kiakadnak,mikor ráadod a gyújtást?Kattogás akár lehet akksi miatt.Egy diagnosztikát megejthetnél,hátha okosabb leszel. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #33307 Dátum: 2017.09.26 kedd, 09:48:26 »

Sziasztok,
az elektromos ülés, ülőfelület elejét emelő kapcsolója emelni nem emel, viszont leengedi az ülőlap elejét. Az összes többi pozíciót állító kapcsoló jól működik.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Szerintetek mi lehet a hiba?
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33308 Dátum: 2017.09.26 kedd, 09:50:59 »

Sziasztok,
az elektromos ülés, ülőfelület elejét emelő kapcsolója emelni nem emel, viszont leengedi az ülőlap elejét. Az összes többi pozíciót állító kapcsoló jól működik.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Szerintetek mi lehet a hiba?
Köszi,  worship
PZs

Valszeg a műanyag fogaskerék nyeklett meg a motoron. Valaki foglalkozott fém fogaskerék készítésével, talán a keres-kínálban volt topikja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33309 Dátum: 2017.09.26 kedd, 11:39:20 »

Sziasztok,
az elektromos ülés, ülőfelület elejét emelő kapcsolója emelni nem emel, viszont leengedi az ülőlap elejét. Az összes többi pozíciót állító kapcsoló jól működik.
Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Szerintetek mi lehet a hiba?
Köszi,  worship
PZs
ha egyik irányba megy, másikba nem akkor nem fogaskerék, hanem a kapcsolón belül elrepedt a forrasztás.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #33310 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:00:00 »

Köszi,
kapcsolót lehet külön venni, vagy lehet ezt forrasztani?

ha egyik irányba megy, másikba nem akkor nem fogaskerék, hanem a kapcsolón belül elrepedt a forrasztás.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33311 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:11:42 »

Köszi,
kapcsolót lehet külön venni, vagy lehet ezt forrasztani?

szét kell szedni és javítható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33312 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:12:42 »

Köszi,
kapcsolót lehet külön venni, vagy lehet ezt forrasztani?


Elsőre szétkapod, mint Floki a lábtörlőt, azután lehet törni a fejed, hogyan tovább, ha nem sikerül megjavítani. Nehéz ügy, mert nyilván csak a fotellal együtt árulják a bontósok, gyári újban meg annyiba kerül, mintha színarannyal lenne futtatva.

B+, megnéztem, 79 ezer Ft a 8-irányú ülésállító kapcsolótömb listaára...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #33313 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:38:32 »

Igazán köszönöm az utánajárást  worship  worship  worship, de ennyiért már ülésgarnitúrát lehet venni.
OK, majd próbálom javítani.
PZs  integet2

Elsőre szétkapod, mint Floki a lábtörlőt, azután lehet törni a fejed, hogyan tovább, ha nem sikerül megjavítani. Nehéz ügy, mert nyilván csak a fotellal együtt árulják a bontósok, gyári újban meg annyiba kerül, mintha színarannyal lenne futtatva.

B+, megnéztem, 79 ezer Ft a 8-irányú ülésállító kapcsolótömb listaára...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33314 Dátum: 2017.09.26 kedd, 13:15:49 »

Igazán köszönöm az utánajárást  worship  worship  worship, de ennyiért már ülésgarnitúrát lehet venni.
OK, majd próbálom javítani.
PZs  integet2


Tudom.... Smiley 80-ért vettem pár éve a komplett bézs bőr belsőt, ahol mind a két első ülés 8-irányú állítós, fűtött-szellőztetett, plusz az összes ajtópanel és egyéb bézs színű fedél a csomagtartóig bezárólag.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33315 Dátum: 2017.09.26 kedd, 16:29:14 »

Elsőre szétkapod, mint Floki a lábtörlőt, azután lehet törni a fejed, hogyan tovább, ha nem sikerül megjavítani. Nehéz ügy, mert nyilván csak a fotellal együtt árulják a bontósok, gyári újban meg annyiba kerül, mintha színarannyal lenne futtatva.

B+, megnéztem, 79 ezer Ft a 8-irányú ülésállító kapcsolótömb listaára...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
polaritás váltós kapcsolók vannak benne semmi smd cucc, jó nagy lábak, sima pillanatpákával is újra lehet csinálni. körberepednek a forrasztások és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #33316 Dátum: 2017.09.26 kedd, 16:41:08 »

Sziasztok!

Az elm327 1.5 jó lehet az enyémhez vagy tudtok valami hasonlót ebben az árkategóriában?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33317 Dátum: 2017.09.26 kedd, 16:45:42 »

Sziasztok!

Az elm327 1.5 jó lehet az enyémhez vagy tudtok valami hasonlót ebben az árkategóriában?

Elvileg jó, ha tudja a Ford-féle J1850-es kommunikációt is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #33318 Dátum: 2017.09.26 kedd, 18:00:16 »

Elvileg jó, ha tudja a Ford-féle J1850-es kommunikációt is.

AndyA

Köszi elvileg tudja.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33319 Dátum: 2017.09.27 szerda, 12:04:38 »

A hosszbordás szíj feszítő rugóról, hogyan lehet eldönteni, hogy hibás vagy használható még?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33320 Dátum: 2017.09.27 szerda, 13:48:51 »

A hosszbordás szíj feszítő rugóról, hogyan lehet eldönteni, hogy hibás vagy használható még?


Ha nem folyik belőle az olaj és épek a szilentek, addig általában még használható. Smiley

Van benne egy pici olajpatron, ugyanaz, mint nagyban a lengéscsillapító. Amíg az el nem durran, ill. a végén a gumiszilentek ki nem szopósodnak, addig bírja. Nekem kipukkant, ráfolyt apránként az olaj a szíjra, és a szíjat is kikezdte a szélén. Végül Zalából úgy jöttem haza, hogy a 6 fogas ékszíjból körbe a szélső fogat letéptem, és a maradék öt hajtotta a generátort.

A rugó nemigen megy tönkre abban, amit ott kap, annál masszívabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33321 Dátum: 2017.09.27 szerda, 13:53:33 »

Ha nem folyik belőle az olaj és épek a szilentek, addig általában még használható. Smiley

Van benne egy pici olajpatron, ugyanaz, mint nagyban a lengéscsillapító. Amíg az el nem durran, ill. a végén a gumiszilentek ki nem szopósodnak, addig bírja. Nekem kipukkant, ráfolyt apránként az olaj a szíjra, és a szíjat is kikezdte a szélén. Végül Zalából úgy jöttem haza, hogy a 6 fogas ékszíjból körbe a szélső fogat letéptem, és a maradék öt hajtotta a generátort.

A rugó nemigen megy tönkre abban, amit ott kap, annál masszívabb.

AndyA
Olajfolt nincsen, de a szilentek elég gyengék
Addig kell kibírja, amíg megérkezik az új, kb 3 hét. Addig megyek kb ha 100 km-t. Feltételezem, hogy addig nem teszi tönkre hosszbordás szíj többi elemét.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.27 szerda, 14:11:19 írta legyozo » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33322 Dátum: 2017.09.27 szerda, 17:59:53 »

A hosszbordás szíj feszítő rugóról, hogyan lehet eldönteni, hogy hibás vagy használható még?

szilent ép és nincs kettétörve a rugó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33323 Dátum: 2017.09.27 szerda, 19:06:16 »

Sziasztok!

Állítólag az FL előtti fűtésboxon is van valahol egy hőfok jeladó, ami a befúvott levegőt méri (nem a ventilátoros cuccra gondolok jobb térdnél).
Tudja valaki, hogy ez pontosan hol található?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33324 Dátum: 2017.09.27 szerda, 19:14:09 »

Sziasztok!

Állítólag az FL előtti fűtésboxon is van valahol egy hőfok jeladó, ami a befúvott levegőt méri (nem a ventilátoros cuccra gondolok jobb térdnél).
Tudja valaki, hogy ez pontosan hol található?
A box oldalán, anyós oldalon. Kb a rádió magasságában, a tűzfalhoz közel.
Ha kiveszed a kesztyűtartót és benézel a boxra, akkor látni fogod az állító motorokat. Kb az utolsó mellett, a tűzfal irányában keresd.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33325 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 08:27:35 »

szilent ép és nincs kettétörve a rugó
A rugó rész merev, kézzel nem mozgatható. A szilent az lehet beteg, elég laza. Kár, hogy nincsen hozzá külön szilent.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33326 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 08:36:33 »

A rugó rész merev, kézzel nem mozgatható. A szilent az lehet beteg, elég laza. Kár, hogy nincsen hozzá külön szilent.

Ha három hétről van szó, addig pont jó lesz.

Amúgy ki lehetne próbálni, hogy a gumit lehántani a régi szilentről, a fém részt központosan a rugón lévő lyukba beleállítani valahogy, és valami szilikonnal körbeönteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33327 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:14:24 »

Ha három hétről van szó, addig pont jó lesz.

Amúgy ki lehetne próbálni, hogy a gumit lehántani a régi szilentről, a fém részt központosan a rugón lévő lyukba beleállítani valahogy, és valami szilikonnal körbeönteni.

AndyA
Alig használom a kocsit, ilyenkor a kicsi benzines off a szolgálatos.

Ami felmerült, hogy összerakom a régi rugóval, majd ha megérkezik, akkor kicserélem. DE, nem tudom, hogy a rugó cseréjéhez le kell-e szedjem a generátort, vagy megoldható anélkül is.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33328 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:26:47 »

Alig használom a kocsit, ilyenkor a kicsi benzines off a szolgálatos.

Ami felmerült, hogy összerakom a régi rugóval, majd ha megérkezik, akkor kicserélem. DE, nem tudom, hogy a rugó cseréjéhez le kell-e szedjem a generátort, vagy megoldható anélkül is.

Elvileg nem megoldhatatlan. A feszítő leszedéséhez egy 8-as imbusz kell, amit levágsz rövidre, hogy elférj vele a kerékdob mellett. De elég copás... Egyszerűbb lekapni a generátort és a konzolját.

Ha nem muszáj addig használni az autót, inkább várd ki, és egy menetben rakd össze az egészet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33329 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:39:29 »

Elvileg nem megoldhatatlan. A feszítő leszedéséhez egy 8-as imbusz kell, amit levágsz rövidre, hogy elférj vele a kerékdob mellett. De elég copás... Egyszerűbb lekapni a generátort és a konzolját.

Ha nem muszáj addig használni az autót, inkább várd ki, és egy menetben rakd össze az egészet.

AndyA

Ez lesz a megoldás szerintem is. Bő két hét múlva itt az alkatrész, inkább kivárom.

Valami robbantott ábrád nincsen a generátor tartókonzol párosról? Lebontottam, de most épp nem látom át az egymáshoz való helyzetüket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33330 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:50:03 »

Ez lesz a megoldás szerintem is. Bő két hét múlva itt az alkatrész, inkább kivárom.

Valami robbantott ábrád nincsen a generátor tartókonzol párosról? Lebontottam, de most épp nem látom át az egymáshoz való helyzetüket.

A generátort két csavar tartja alulról, egy felülről. Ennek nem tudod eltéveszteni a felrakását. Alatta van az a konzol, ami a feszítőt tartja. Azt sem tudod nagyon eltéveszteni, mert adja magát, merre kell a feszítőnek állnia. Arra vigyázz, hogy a feszítő felrakása előtt a helyére kell tenni a szíjat, mert utána már nem tudod oda befűzni, ahol futnia kell. Smiley

Küldök azért képet E-mailben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33331 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:54:33 »


Küldök azért képet E-mailben.

AndyA

De a generátorról küldjél.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #33332 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 09:59:51 »

De a generátorról küldjél.  hehe

Neked is? Be akarod szerelni a generátort is a garázsba? wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #33333 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:06:14 »

Neked is? Be akarod szerelni a generátort is a garázsba? wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Azt IS! nyes
Mozgásérzékelős generátoros garázsvilágítása lesz. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #33334 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:17:13 »

A generátort két csavar tartja alulról, egy felülről. Ennek nem tudod eltéveszteni a felrakását. Alatta van az a konzol, ami a feszítőt tartja. Azt sem tudod nagyon eltéveszteni, mert adja magát, merre kell a feszítőnek állnia. Arra vigyázz, hogy a feszítő felrakása előtt a helyére kell tenni a szíjat, mert utána már nem tudod oda befűzni, ahol futnia kell. Smiley

Küldök azért képet E-mailben.

AndyA
Köszönöm!
Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33335 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 14:37:00 »

A box oldalán, anyós oldalon. Kb a rádió magasságában, a tűzfalhoz közel.
Ha kiveszed a kesztyűtartót és benézel a boxra, akkor látni fogod az állító motorokat. Kb az utolsó mellett, a tűzfal irányában keresd.
Ez az amit írtál régebben, hogy áthelyezted asszem a lábtérhez?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33336 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 14:45:30 »

Ez az amit írtál régebben, hogy áthelyezted asszem a lábtérhez?
Igen, de ez így nem pontos.

Az fl utáni boxban 2 érzékelő van, abból az egyik a lábtérnél van, a másik meg a rádió fölötti "rostélyban".
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33337 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 15:39:11 »

Igen, de ez így nem pontos.

Az fl utáni boxban 2 érzékelő van, abból az egyik a lábtérnél van, a másik meg a rádió fölötti "rostélyban".
A lábtérnél hol? Valahol a levegő kilépő nyílás környékén?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #33338 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 16:00:06 »

A lábtérnél hol? Valahol a levegő kilépő nyílás környékén?
Igen vhol ott. POntos helyét így hirtelen nem tudom, miután nekem fl előtti a boxom, így én csak odaraktam az érzékelőt. Egyszerűen beleraktam a kilépő nyílásba, semmi rögzítés, csak ott hever bent a lukban.
Ha jól rémlik a rendes helye, mintha a tűzfal felől lenne bedugva, ott, ahol még nem ágazott kétfelé a levegő (vez.oldal, utas oldal).

Ha lebontod a váltóbox két oldalán lévő műanyagot, arra gondolok ami nem is igazán a váltóbox, inkább a középkonzol alatt van, ez nyúlik be a lábtér mellé, ezen van mindkét oldalon a rács, amin keresztül jön a levegő a lábhoz, szóval ha ezt lebontod, akkor mögötte leled meg kifújó nyílást, abba van benne elvileg.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #33339 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 17:19:19 »

sziasztok!

tolatólámpa kapcsoló mk3 2.0 tddi 115 le d6ba esetében hány vezetékes? mit kapcsol? vezető, vagy anyós oldalon küszöbben valahol megtalálható a lámpára menő vezeték? tudja valaki esetleg milyen színű?

( sok év után rászánnám magam, hogy a nem gyári hi-fit lenémítsa a hátramenet. eddig nem volt kedvem foglalkozni vele, de most elkezdett érdekelni... )
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33340 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 18:13:01 »

Igen vhol ott. POntos helyét így hirtelen nem tudom, miután nekem fl előtti a boxom, így én csak odaraktam az érzékelőt. Egyszerűen beleraktam a kilépő nyílásba, semmi rögzítés, csak ott hever bent a lukban.
Ha jól rémlik a rendes helye, mintha a tűzfal felől lenne bedugva, ott, ahol még nem ágazott kétfelé a levegő (vez.oldal, utas oldal).

Ha lebontod a váltóbox két oldalán lévő műanyagot, arra gondolok ami nem is igazán a váltóbox, inkább a középkonzol alatt van, ez nyúlik be a lábtér mellé, ezen van mindkét oldalon a rács, amin keresztül jön a levegő a lábhoz, szóval ha ezt lebontod, akkor mögötte leled meg kifújó nyílást, abba van benne elvileg.
Pontosan ott van ahol irod. Onnan vettem ki en is Smiley  En furtam azert a enyemen egy lyukat es beletettem a tuzfal felol ahogy a donor autoban is volt.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33341 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 19:41:32 »

sziasztok!

tolatólámpa kapcsoló mk3 2.0 tddi 115 le d6ba esetében hány vezetékes? mit kapcsol? vezető, vagy anyós oldalon küszöbben valahol megtalálható a lámpára menő vezeték? tudja valaki esetleg milyen színű?

( sok év után rászánnám magam, hogy a nem gyári hi-fit lenémítsa a hátramenet. eddig nem volt kedvem foglalkozni vele, de most elkezdett érdekelni... )
pozitívat kapcsol. asszem sofőr küszöbben megy hátra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33342 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 19:43:18 »

A generátort két csavar tartja alulról, egy felülről. Ennek nem tudod eltéveszteni a felrakását. Alatta van az a konzol, ami a feszítőt tartja. Azt sem tudod nagyon eltéveszteni, mert adja magát, merre kell a feszítőnek állnia. Arra vigyázz, hogy a feszítő felrakása előtt a helyére kell tenni a szíjat, mert utána már nem tudod oda befűzni, ahol futnia kell. Smiley

Küldök azért képet E-mailben.

AndyA
feszítő konzolját viszont fel tudja rakni fordítva, úgy a szíj nem fog utána felmenni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33343 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 19:50:42 »

Azt IS! nyes
Mozgásérzékelős generátoros garázsvilágítása lesz. Cheesy
van egy kimaradt turbóm, azt még felajánlom a sorba, hogy legyen turbógenerátorsvilágítása vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #33344 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 20:08:34 »

sziasztok!

tolatólámpa kapcsoló mk3 2.0 tddi 115 le d6ba esetében hány vezetékes? mit kapcsol? vezető, vagy anyós oldalon küszöbben valahol megtalálható a lámpára menő vezeték? tudja valaki esetleg milyen színű?

( sok év után rászánnám magam, hogy a nem gyári hi-fit lenémítsa a hátramenet. eddig nem volt kedvem foglalkozni vele, de most elkezdett érdekelni... )
12v+ t szakít.Az akku alatt lakik a váltó tetején.Ha nem akarsz sok vezeték között keresgetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33345 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 21:25:36 »

Igen vhol ott. POntos helyét így hirtelen nem tudom, miután nekem fl előtti a boxom, így én csak odaraktam az érzékelőt. Egyszerűen beleraktam a kilépő nyílásba, semmi rögzítés, csak ott hever bent a lukban.
Ha jól rémlik a rendes helye, mintha a tűzfal felől lenne bedugva, ott, ahol még nem ágazott kétfelé a levegő (vez.oldal, utas oldal).

Ha lebontod a váltóbox két oldalán lévő műanyagot, arra gondolok ami nem is igazán a váltóbox, inkább a középkonzol alatt van, ez nyúlik be a lábtér mellé, ezen van mindkét oldalon a rács, amin keresztül jön a levegő a lábhoz, szóval ha ezt lebontod, akkor mögötte leled meg kifújó nyílást, abba van benne elvileg.
Most már csak az a kérdés, hogy miért csinál úgy az eredeti helyén, mintha semmit sem csinálna szomoru1 Pre Fl-re jellemzően beállítástól függetlenül jéghideg és tűzforró között váltakozik a befújt levegő alap állapotban  gun
Az utóbbi napokban kísérletképpen fogtam a mini ventilátoros jeladót és a jobb térdtől fölraktam először a középső rostélyokhoz, utána meg beledugtam én is a lábtér nyílásba. Így persze nem érzékeli az utastér hőmérsékletet, mégis úgy tűnik, hogy egészen normálisan dolgozik. Kicsit fűt, aztán kicsit hűt, tartja a hőfokot, nem billen át a végletekbe. Persze kérdés mit mutat majd ha -10 lesz...
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33346 Dátum: 2017.09.29 péntek, 11:12:18 »

Most már csak az a kérdés, hogy miért csinál úgy az eredeti helyén, mintha semmit sem csinálna szomoru1 Pre Fl-re jellemzően beállítástól függetlenül jéghideg és tűzforró között váltakozik a befújt levegő alap állapotban  gun
Az utóbbi napokban kísérletképpen fogtam a mini ventilátoros jeladót és a jobb térdtől fölraktam először a középső rostélyokhoz, utána meg beledugtam én is a lábtér nyílásba. Így persze nem érzékeli az utastér hőmérsékletet, mégis úgy tűnik, hogy egészen normálisan dolgozik. Kicsit fűt, aztán kicsit hűt, tartja a hőfokot, nem billen át a végletekbe. Persze kérdés mit mutat majd ha -10 lesz...
Ha kovetted a forumot lathattad hogy en 2 hete szereltem at a klimat FL-re. A ket egyforma szenzor nelkul mukodik ugy ahogy leirtad (pl ha csak az egyik van bekotve, esetleg rosz). A klima teszt nem ad hibakodot? A mini ventilatoros jeladot ott kel hagyni ahol van Cheesy
2 ilyen kel:
http://www.ebay.co.uk/itm/AIR-CON-HEATER-TEMPERATURE-SENSOR-4S7T-19C734-AA-/281926458662
Ahogy Ferqo irta az egyik a labter levegobeomlonel van, a masik pedig a felso kozepso beomlo hata mogott.  A miniventilatoros marad a kormany alatt ahol most is van. Az en FL elotti automon ezek kozul egyik sem volt (csak a miniventilatoros).
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.29 péntek, 11:26:06 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33347 Dátum: 2017.09.29 péntek, 12:48:54 »

Ha kovetted a forumot lathattad hogy en 2 hete szereltem at a klimat FL-re. A ket egyforma szenzor nelkul mukodik ugy ahogy leirtad (pl ha csak az egyik van bekotve, esetleg rosz). A klima teszt nem ad hibakodot? A mini ventilatoros jeladot ott kel hagyni ahol van Cheesy
2 ilyen kel:
http://www.ebay.co.uk/itm/AIR-CON-HEATER-TEMPERATURE-SENSOR-4S7T-19C734-AA-/281926458662
Ahogy Ferqo irta az egyik a labter levegobeomlonel van, a masik pedig a felso kozepso beomlo hata mogott.  A miniventilatoros marad a kormany alatt ahol most is van. Az en FL elotti automon ezek kozul egyik sem volt (csak a miniventilatoros).
Sajnos mivel fingom sincs az elektronikáról és embert se nagyon találni rá,  jelenleg nem tudok kivitelezni egy Fl-es klímavezérlő átépítést/átkábelezést. Ezért gondolkodtam a jelenlegi rendszer javításán már amennyiben ez lehetséges.
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #33348 Dátum: 2017.09.29 péntek, 18:08:22 »

Sajnos mivel fingom sincs az elektronikáról és embert se nagyon találni rá,  jelenleg nem tudok kivitelezni egy Fl-es klímavezérlő átépítést/átkábelezést. Ezért gondolkodtam a jelenlegi rendszer javításán már amennyiben ez lehetséges.
Ha a jelenlegi rendszered FL elotti azzal sincsen semmi baj szerintem.  Kene egy hibakodkiolvasat eszkozolj rajta :
https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk

A videoban nincsen hibakod, maskulonben elkezdi kiirni a vegen. Ezeket kene leolvasni , ha van, es torolni( a szelvedo paratlanito gombal)/megjavitani a hibakod forrasat. Nekem csak 1 szenzor volt a FL elotti verzioban (+ a napfenyerzekelo de az nem sok vizet zavar), es eleg jol mukodott az is. Nem artana egy szoftware frissitest is eszkozolni rajta , vagy ha van lehetoseg lecserelni arra a verziora aminek a szelvedo paratlanito gombja narancssarga.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #33349 Dátum: 2017.09.30 szombat, 09:28:39 »

Ha a jelenlegi rendszered FL elotti azzal sincsen semmi baj szerintem.  Kene egy hibakodkiolvasat eszkozolj rajta :
https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk

A videoban nincsen hibakod, maskulonben elkezdi kiirni a vegen. Ezeket kene leolvasni , ha van, es torolni( a szelvedo paratlanito gombal)/megjavitani a hibakod forrasat. Nekem csak 1 szenzor volt a FL elotti verzioban (+ a napfenyerzekelo de az nem sok vizet zavar), es eleg jol mukodott az is. Nem artana egy szoftware frissitest is eszkozolni rajta , vagy ha van lehetoseg lecserelni arra a verziora aminek a szelvedo paratlanito gombja narancssarga.
Hibakódokat néztem, ez volt az első. "Sajnos" semmi hibát nem mutat amit orvosolni lehetne. A narancssárga párátlanítós klímavezérlő miben tér el a simától? (azon kívül, hogy narancssárga vigyor3)
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Oldalak: 1 ... 660 661 662 663 664 665 666 [667] 668 669 670 671 672 673 674 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.