Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.01.18 csütörtök, 08:35:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 4250147 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40769



« Új hozzászólás #33950 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 14:33:22 »


jhakéremszépen,ha eu3-as vákumos turbót tettél az eu4es elektromos tdci-be,akkor semmi csodálkozni való nincs.erről eddig nem szólt a fáma.
őszintén mondom,én sem tudtam, hogy ez a tényállás(2mm ide vagy oda),de soha nem gondolkodtam volna a két rendszer összekeverésén.
Gondolom semmi állítási lehetőség nincs az elektromos karján.Úgy emlékszem az egy préselt lemez,míg az eu3 vákumosé csavarral állítható. Roll Eyes
A turbó eleje (alu rész, lapátokkal) lett cserélve 2. lehetőségképp, hogy miért más, rövidebb a kar út nem jöttem rá, természetesen az elektromos vezérlőkarral raktam össze, minden egyezik  ránézésre, de mégsem nyitott eleget.
Azóta felkerült 1 komplett turbó elektronikával együtt, ami tökéletes, de nem indult mégsem az elektronika Sad
Mégis volt a kötegben valahol szakadás, kimérés ide vagy oda, a csatlakozó végén csipogott 4 érintkező, de a köteg megbontása után szembesültem vele, hogy az elektronika 4 vezetékéből 6 vezeték megy a tűzfalon lévő csatihoz, 2 vezeték ugyanis duplikálódik és 2-2 lábra komunikál, a kábelcsere megoldotta a problémát.
nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Edy Nr1 Car
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #33951 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 14:57:11 »

nemértem én ezt.Korábban azt írtad már működik az elektronika ahogy visszakerült a gyári.Mind1,ezt magadnak javítod vagy eladásra készül az autó?
Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
Naplózva

Gyári bontott alkatrészek MK3-hoz
https://www.facebook.com/mondeonr1
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40769



« Új hozzászólás #33952 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 15:18:56 »

Magamnak, működött, de ha rátoltam a csatlakozót teljesen , nem mindig volt kontakt, ja másik elektronikára dugtam, nem.a helyén, csak tesztre h működik-e akkor bizonyos szögbe fordítva nem ment, valamelyik szál bizonyos helyzetben folytonossági hiánnyal küzdött
értem
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #33953 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 19:41:48 »

Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.

Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40769



« Új hozzászólás #33954 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 21:08:39 »

Múltkor, amikor kutattam az ablakmosó szintjelző hibát, akkor vettem észre, hogy fordítva vannak a motorra dugva az első-hátsó csövek. Mint mostanra bebizonyosodott, azért mert az első mosó nem mindig akar működni. (Gondolom, így ment biztosra, a hátsót nem használta.)
Ha rossz napja van az első mosó nem spriccel/töröl a kar végén levő gomb nyomására, a pumpa sem teker. Próbáltam a kart mozgatni közben, de nem sikerült kizárni a kontakthibát.

Gyakori hiba lehet? Vagy kezdhetem szétkapni az egészet és mindent kiméregetni?
a bajuszkapcsoló hibája lehet
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
thomas791
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #33955 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:13:20 »

Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!
Naplózva

Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8038


E-mail
« Új hozzászólás #33956 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:36:35 »

Sziasztok!
Meg vagyok elégedve a mondeommal.... De most elkezdett ismét üzemelni a bal hátsó ajtó központi zárja..... feltámadt...
Most már elég zavaró hogy menet közbe (sebesség függetlenűl) ki-be zár az egész autón a központi zár..
Hol van ennek az agya? Valami GEM....
Előre is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat!


Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 ecotec sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
LiZo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79



« Új hozzászólás #33957 Dátum: 2018.01.13 szombat, 22:15:07 »

Üdv Mindenkit,

   Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?

Kösz, előre is... smile
  
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.13 szombat, 22:23:08 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
thomas791
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #33958 Dátum: 2018.01.13 szombat, 22:44:12 »

Utolért a bal első zár mizéria. Az vezérli az egészet. Cseréld ki minél előbb 2003 utánira, mert egyszer úgy fogsz járni, hogy nem tudod kinyitni az autód. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is. Neked most fehér van és fekete kell. Az angolból tudomásom szerint csak a mk1-es Focusé jó a Mondeoé nem. Itt van néhány:
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X2S4A-A21813.TRS0&_nkw=2S4A-A21813&_sacat=0
Köszönöm a választ! taps taps taps
Naplózva

Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8038


E-mail
« Új hozzászólás #33959 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 15:54:33 »

Üdv Mindenkit,

   Nem fúj levegőt a szélvédőre a gépezet, sem a "felfelé nyíl" kapcsolóval, sem a "pára mentesítő" kapcsolóval ! Gondolom - az állító motor feküdt meg, honnan lehet ezt megközelíteni ? (Ha jól emlékszem a kesztyűtartót kell kivenni !? - itt olvastam, tőletek erről, de most nem találom...!) Mekkora macera...?

Kösz, előre is... smile
  

Onnan.
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 ecotec sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
LiZo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79



« Új hozzászólás #33960 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 23:28:07 »

Onnan.


Thx...!    wave
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #33961 Dátum: Tegnap - 07:53:57 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2.0 Ghia

Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.

Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.

A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?


A válaszokat előre köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 21568


E-mail
« Új hozzászólás #33962 Dátum: Tegnap - 08:44:20 »

Sziasztok!

Ford Mondeo 2.0 Ghia

Két elektromos hibám lépett fel, amire egyenlőre nem találok magyarázatot.

Az egyik az elektromos szélvédő fűtésemet érinti. Csíkokban fűt a vezető oldalon és az utasoldalon is. Erre van valami magyarázat a szakadáson kívül? illetve ha megszakadt, akkor hogy működik mind a két oldalon középen kis kihagyásokkal 5-10cm hézagokkal össze vissza? Nincs kavics a szélvédőben, az egészet átnéztem.

A másik problémám az ülésfűtés lenne. Az utasoldali működik, a vezető oldali nem kapcsol be. A kapcsoló működik. A vezető oldali ülést kivettem és mértem szakadást a fűtőbetéten, de átmegy rajta a jel... nem szakadt. Olyan mintha nem jutna el az áram idáig. Jól tudom, hogy csak 1 biztosítéka van az ülésfűtésnek? vagy benézek valamit? Álló motornál, gyújtás mellett már bekapcsol vagy járnia kell a motornak?


A válaszokat előre köszönöm!

A szélvédőben "magától" is szakadnak a szálak. Csak a csere segít.

Az ülésfűtésnél jellemzően ott szakad a drót, ahol befordul az ülőlapba az ülés alján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #33963 Dátum: Tegnap - 16:51:54 »

Sziasztok,

Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 21568


E-mail
« Új hozzászólás #33964 Dátum: Tegnap - 17:11:02 »

Sziasztok,

Ma reggel kivillant a töltés lámpám, ha beinditom és alapjáraton ketyeg, akkor elalszik a visszajelző, ha elindulok vele, akkor pár száz méter után bedobja. Generátor lesz a ludas?

Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.

Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #33965 Dátum: Tegnap - 18:25:06 »

Vagy a hajtása. Ezt te is meg tudod nézni, hogy nem csúszik a szíj. Ha szabadonfutód van, annak a döglése is lehet, de ha a főtengely szíjtárcsa van szétesőfélben, elvileg attól is lehet ilyesmi. Mondjuk ezeknek jellegzetes hangja is szokott lenni, bár nem mindig zajonganak. Mérj töltőfeszt egy pontosabb műszerrel, hogy mi is törtlnik, amikor ez vagy az történik.

Ha nincs meg a hiba, akkor vidd el villanyos emberhez, hogy mérje ki.

AndyA

Szíj rendben, feszültség oké, mentem egy kört, most nem világít. Érdekes...
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak: 1 ... 673 674 675 676 677 678 679 [680]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.