Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 08:56:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 741   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10035763 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #36000 Dátum: 2020.02.25 kedd, 15:14:53 »

Vezérlőszál ellenőrzés.
Szakadás, korrózió, kontakt hiba.... de a modul is lehet hibás ha minden más rendben.


Akkor nem keresed tovább az ellenállást, ugye....  Roll Eyes
Nem és köszönöm!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #36001 Dátum: 2020.02.26 szerda, 08:55:35 »

Vezérlőszál ellenőrzés.
Szakadás, korrózió, kontakt hiba.... de a modul is lehet hibás ha minden más rendben.


Akkor nem keresed tovább az ellenállást, ugye....  Roll Eyes
https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36002 Dátum: 2020.02.26 szerda, 10:25:41 »

https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.

Csak egy hőmérséklet érzékelő van a motoron/motorban.
Légyszi az öntesztet NE nem üzem meleg motornál csináld.
Mondhatnám úgy is, hogy ha nem tudod mit csinálsz és hogyan kell....ne csináld!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.26 szerda, 10:29:19 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #36003 Dátum: 2020.03.04 szerda, 03:32:31 »

https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.


Hello

Nekem is dobta ugyan ezt a P1288-as hibakódot, plusz vészüzemet.
Újraindítás után minden jónak tűnt.
Akkor jött elő mikor a még nem üzemmeleg motor hegymenetben kicsit gyorsabban melegedett.
A megoldás az lett hogy széthúztam a CHT csatlakozóját és
kontakttisztító sparay-vel kitakaritottam.
Azóta nem jelentkezett ilyen probléma.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv Nody
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #36004 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 05:18:49 »


Hello

Nekem is dobta ugyan ezt a P1288-as hibakódot, plusz vészüzemet.
Újraindítás után minden jónak tűnt.
Akkor jött elő mikor a még nem üzemmeleg motor hegymenetben kicsit gyorsabban melegedett.
A megoldás az lett hogy széthúztam a CHT csatlakozóját és
kontakttisztító sparay-vel kitakaritottam.
Azóta nem jelentkezett ilyen probléma.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv Nody
Hi
A hengerfej hőérzékelőt gyári újra cseréltem, hibakódot kitöröltem, azóta nincs hibakód nincs hibajelenség.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
jani1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Új hozzászólás #36005 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 10:26:51 »

üdv.segitség kellene VNR9000 rádió kód kellene.séria KAEM030876 köszi a segitséget.
Naplózva
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #36006 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 22:00:26 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2001-es 2 literes, benzines Mondeo. Generátor csere volt rajta, ami volt benne eredetileg, az kapott egy teljes felújítást. Ez bekerült, majd onnantól szopóroller. Lemerült az akksi folyamatosan, 1 napos állás után már nem indult az autó. Ki lett mérve autóvillamosságis embernél, ahol azt mondták rossz a generátor, nem adja a kellő töltést. 13,5-nél többet nem tölt és a rádió szívta az akksi. Ki lett véve a rádió, de az autó ugyan úgy nem indult egy idő után. Kapott egy zsír új akksit próbára és azzal sem indult már az autó. Generátor ki lett mérve máshol is, néha van töltés rendesen, néha nincs. De a lényeg, hogy valami leszívja az akksit és az a fura egyből generátor csere után kezdődött mindez. Tudtommal a generátor nem tud fogyasztani.

Kérdésem az lenne, valaki találkozott e már ilyennel vagy tud e rá megoldást, mert 3 hete ezzel szívok.

Előre is köszönöm!  wave
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36007 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 22:34:19 »

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2001-es 2 literes, benzines Mondeo. Generátor csere volt rajta, ami volt benne eredetileg, az kapott egy teljes felújítást. Ez bekerült, majd onnantól szopóroller. Lemerült az akksi folyamatosan, 1 napos állás után már nem indult az autó. Ki lett mérve autóvillamosságis embernél, ahol azt mondták rossz a generátor, nem adja a kellő töltést. 13,5-nél többet nem tölt és a rádió szívta az akksi. Ki lett véve a rádió, de az autó ugyan úgy nem indult egy idő után. Kapott egy zsír új akksit próbára és azzal sem indult már az autó. Generátor ki lett mérve máshol is, néha van töltés rendesen, néha nincs. De a lényeg, hogy valami leszívja az akksit és az a fura egyből generátor csere után kezdődött mindez. Tudtommal a generátor nem tud fogyasztani.

Kérdésem az lenne, valaki találkozott e már ilyennel vagy tud e rá megoldást, mert 3 hete ezzel szívok.

Előre is köszönöm!  wave

De. A generátor is tud "fogyasztani", főleg ha valami kínai és/vagy gagyi az autóhoz nem kompatibilis feszültségszabályozó van a generátoron.
Kell bele egy generátor, gyári feszültségszabályozóval.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #36008 Dátum: 2020.03.12 csütörtök, 22:46:35 »

De. A generátor is tud "fogyasztani", főleg ha valami kínai és/vagy gagyi az autóhoz nem kompatibilis feszültségszabályozó van a generátoron.
Kell bele egy generátor, gyári feszültségszabályozóval.


Ezt nem tudtam. De köszi a válaszod! Van egy másik gyári bontatlan generátorom, akkor vissza lesz rakva az és meglátom. Csak előbb utána akartam járni, mielőtt szétkapnám.

Szép estét!
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36009 Dátum: 2020.03.13 péntek, 19:28:02 »

Valakinek van esetlek MK3 2.0 tdci facelift ECU csatlakozó kiosztásról rajza? Megköszönném ha megosztaná velem. Az sem baj ha teljes elektromos hálózatról lenne kapcsolási rajz.

Előre is köszönöm.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36010 Dátum: 2020.03.13 péntek, 20:33:59 »

Valakinek van esetlek MK3 2.0 tdci facelift ECU csatlakozó kiosztásról rajza? Megköszönném ha megosztaná velem. Az sem baj ha teljes elektromos hálózatról lenne kapcsolási rajz.

Előre is köszönöm.
neked egy TIS2004 kell...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coosto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36011 Dátum: 2020.03.26 csütörtök, 13:34:30 »

Sziasztok!
Volna egy kis problémám,az imént cserélte a műszerfal izzókat,mert a jobb oldalon nem volt fény.
A problémám az,hogy nem változott semmi,pedig újjak az izzók,próbából fel is cserélgettem,de ugyan úgy nem világít!
Mi lehet a probléma?
Naplózva
coosto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36012 Dátum: 2020.03.26 csütörtök, 13:55:54 »

Sziasztok!
Volna egy kis problémám,az imént cserélte a műszerfal izzókat,mert a jobb oldalon nem volt fény.
A problémám az,hogy nem változott semmi,pedig újjak az izzók,próbából fel is cserélgettem,de ugyan úgy nem világít!
Mi lehet a probléma?

Megoldódott a probléma,az izzó foglalat egyik lemeze nem érintkezett,kicsit ki hajtogattam ,és máris működik!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36013 Dátum: 2020.03.26 csütörtök, 13:58:49 »

Megoldódott a probléma,az izzó foglalat egyik lemeze nem érintkezett,kicsit ki hajtogattam ,és máris működik!

Na látod, megy ez neked... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chipo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36014 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 15:28:40 »

Sziasztok

Van egy MK3-as mondeóm érintő kijekzős rádióval. A fő problémám hogy hiába tudom a PIN-t nem akarja elfogadni a rádió . A szervízmenübe beenged lépni ott látszólag minden rendben van.
A kérdésem csak annyi lenne hogy egy utólag beépített riasztó van a kocsiban és nem lehet hpgy valami módon ez nem engedi a rádió működését?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36015 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 15:30:58 »

Sziasztok

Van egy MK3-as mondeóm érintő kijekzős rádióval. A fő problémám hogy hiába tudom a PIN-t nem akarja elfogadni a rádió . A szervízmenübe beenged lépni ott látszólag minden rendben van.
A kérdésem csak annyi lenne hogy egy utólag beépített riasztó van a kocsiban és nem lehet hpgy valami módon ez nem engedi a rádió működését?


Ha a beírt kódot nem akarja elfogadni a rádió.... akkor talán nem jó a kód!  Roll Eyes    Mit értesz szerviz menü alatt?
Egy riasztónak semmi köze a rádióhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
chipo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36016 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 15:43:57 »

Az érintő kijekkzős rádiónak van egy szervíz menüje. ( a gombot nyomvatartod majd beírod a kódját : 842520 ) Ez alatt mindent meg lehet nézni. Pl: a hangszórókat lehet tesztelni.. , a rádión itt látom hogy megtalálta az összes állomást csak épp nem szól nincs semmi hangja . A kódot már két helyen lekértem és mindegik ugyan azt a számot küldte el. A riasztóra meg csak azért gyanakszom mert találtam egy leírást hogy a rádió stekkerein melyik vezeték micsoda és van egy vezeték ami ra ezt írák "Alarm sence from GEM"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36017 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 15:48:12 »

Az érintő kijekkzős rádiónak van egy szervíz menüje. ( a gombot nyomvatartod majd beírod a kódját : 842520 ) Ez alatt mindent meg lehet nézni. Pl: a hangszórókat lehet tesztelni.. , a rádión itt látom hogy megtalálta az összes állomást csak épp nem szól nincs semmi hangja . A kódot már két helyen lekértem és mindegik ugyan azt a számot küldte el. A riasztóra meg csak azért gyanakszom mert találtam egy leírást hogy a rádió stekkerein melyik vezeték micsoda és van egy vezeték ami ra ezt írák "Alarm sence from GEM"


Ha beírod a kódot és "elindul" a rádió, de nem szól.... Csak a rádió vagy CD, MP3...semmi?  Mitől romlott el, alakult ki a mostani állapot?
Lehet rádió, végfok hiba is akár.
A hangszóró teszten szólnak a hangszórók?


Gyárilag sincs semmi köze a fejegységnek a GEM-hez, így egy utólagos beépített valaminek még annyi sem valószínű.

Keress a kínai fejegységen valami reset gombot, hátha....

Milyen fejegység?
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.29 vasárnap, 15:50:07 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
chipo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36018 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 16:35:29 »

Ez egy gyári ford fejegység :

PART NO: 5S7T-18B988_AF
SERIAL NO: M009131
MODEL : CD132-NAV. MODULE
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36019 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 16:37:16 »

Ez egy gyári ford fejegység :

PART NO: 5S7T-18B988_AF
SERIAL NO: M009131
MODEL : CD132-NAV. MODULE


Mitől vagy mióta lett a mostani állapot?
A hangszóró tesztnél szólnak a hangszórók?
Fejtámla monitorok vannak?
Milyen media felszereltségű a kocsi?


Akkor fussunk neki újra.
Meg van a helyen kód. Ha azt beírod (nem a szerviz kódot) elindul a rádió?
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.29 vasárnap, 16:43:04 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
chipo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36020 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 16:46:03 »

Igy vettem a kocsit. Az eladó szereltetett bele riasztót. Amióta nálam van ilyen . Azt hittem csak a kód hiányzik elvittem egy hifishez az adott egy kódot . 9748 Nem működött vele azt írtam egy foddos ismerősnek aki fordszervízben dolgozik és ő is ezt a kódot adta.
Beírom a kódot és nem történik semmi csak kéri újra. Nem írki semmit hogy rossz vagy jó lenne. Le sem tiltja a rádiót annyiszor írhatom be amennyiszer "jól esik" :-)
Ez egy mk3 mondeo 2.2 tdci szélvédő fűtés, ülésfűtés elöl hátul, xenon , esőérzékelő. elektromos tükör, ülés szellőztetés az elsőkön , bőr belső.. cd-tár  talán ennyi :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36021 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 16:49:43 »

Igy vettem a kocsit. Az eladó szereltetett bele riasztót. Amióta nálam van ilyen . Azt hittem csak a kód hiányzik elvittem egy hifishez az adott egy kódot . 9748 Nem működött vele azt írtam egy foddos ismerősnek aki fordszervízben dolgozik és ő is ezt a kódot adta.
Beírom a kódot és nem történik semmi csak kéri újra. Nem írki semmit hogy rossz vagy jó lenne. Le sem tiltja a rádiót annyiszor írhatom be amennyiszer "jól esik" :-)
Ez egy mk3 mondeo 2.2 tdci szélvédő fűtés, ülésfűtés elöl hátul, xenon , esőérzékelő. elektromos tükör, ülés szellőztetés az elsőkön , bőr belső.. cd-tár  talán ennyi :-)

Miután beírtad a helyes kódot, Enter után mi történik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
chipo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36022 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 17:30:25 »

Beírom a kódot .. enter és semmi reakció..
Újra belehet írni.. és ezt ismételheted a végtelenségig.
Naplózva
Zsolt5050
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #36023 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 21:04:03 »

Sziasztok!

Néha rakoncátlankodik a csomagtér ajtó (5. ajtó) nyitása.
Legtöbbször tökéletes, néha csak távirányítóval nyitható (középkonzolról sem), néha csak a hátsó nyomógombról nem működik.
Továbbá ritkán bárhonnan elindítható a nyitás, de fizikailag nem nyit ki. Ez annyit tesz, hogy normál állapothoz képest sokkal halkabban hallatszik a zárszerkezet mozgása.
Valamint 2 alkalommal az előző jelenség után még 3-4 alkalommal próbálta kinyitni, de nem lett megnyomva semmi.

Találkoztatok már ilyennel (főleg az utóbbi két jelenség)? Merre keressem a hibát?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1,8 benzin/LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36024 Dátum: 2020.03.29 vasárnap, 21:23:59 »

Sziasztok!

Néha rakoncátlankodik a csomagtér ajtó (5. ajtó) nyitása.
Legtöbbször tökéletes, néha csak távirányítóval nyitható (középkonzolról sem), néha csak a hátsó nyomógombról nem működik.
Továbbá ritkán bárhonnan elindítható a nyitás, de fizikailag nem nyit ki. Ez annyit tesz, hogy normál állapothoz képest sokkal halkabban hallatszik a zárszerkezet mozgása.
Valamint 2 alkalommal az előző jelenség után még 3-4 alkalommal próbálta kinyitni, de nem lett megnyomva semmi.

Találkoztatok már ilyennel (főleg az utóbbi két jelenség)? Merre keressem a hibát?



Csomagtér ajtóátvezetőben kellene a kábeleket ellenőrizni és szükség szerint javítani, majd a zárnál a motor vezetékeinél megterhelni legalább egy H7-essel.
Ha minden rendben, jók a kontaktok és a H7-es működik, akkor a zárszerkezet hibás belül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36025 Dátum: 2020.04.04 szombat, 07:02:20 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36026 Dátum: 2020.04.04 szombat, 08:53:48 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail
vagy nem illeszkedik az autó rendszerébe.Hibakódot kell olvasni,törölni,és utána tovább menni,ha megvan az ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36027 Dátum: 2020.04.04 szombat, 09:46:13 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail

vagy ellenőrizni, hogy a csatlakozó jól rá lett-e dugva a generátorra , én egyszer igy jártam ahogy Te és elvittem a szerelő barátomhoz
lenyúlt és közölte, hogy legközelebb dugjam rá a csatit is a generátorra, pedig rá tettem, de valahogy kicsúszott
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #36028 Dátum: 2020.04.04 szombat, 09:48:29 »

vagy ellenőrizni, hogy a csatlakozó jól rá lett-e dugva a generátorra , én egyszer igy jártam ahogy Te és elvittem a szerelő barátomhoz
lenyúlt és közölte, hogy legközelebb dugjam rá a csatit is a generátorra, pedig rá tettem, de valahogy kicsúszott
Akkor nem lenne töltőfesz 14.4V.Nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36029 Dátum: 2020.04.04 szombat, 10:59:05 »

Akkor nem lenne töltőfesz 14.4V.Nem?

Passz azt nem tudom, de én mentem vele és indítóztam is párat mire a barátomhoz eljutottam és nem merült le az aksi
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36030 Dátum: 2020.04.04 szombat, 11:20:03 »

vagy nem illeszkedik az autó rendszerébe.Hibakódot kell olvasni,törölni,és utána tovább menni,ha megvan az ok.

Köszönöm szépen!
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36031 Dátum: 2020.04.04 szombat, 11:26:21 »

Passz azt nem tudom, de én mentem vele és indítóztam is párat mire a barátomhoz eljutottam és nem merült le az aksi

Én is lábon vittem a szerelőhöz , mert tudomásom szerint csak a magasnyomású használ áramot menet közben ha minden le van kapcsolva . 11.4 voltra esett az akkumulátor feszültsége ,de a teljesitményét nem tudtam lemérni.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36032 Dátum: 2020.04.04 szombat, 11:37:12 »

Én is lábon vittem a szerelőhöz , mert tudomásom szerint csak a magasnyomású használ áramot menet közben ha minden le van kapcsolva . 11.4 voltra esett az akkumulátor feszültsége ,de a teljesitményét nem tudtam lemérni.

A motorvezérlő és a tüzelőanyag befecskendezők + érzékelők, szenzorok mivel működnek?  Roll Eyes
A magasnyomásún elhelyezett szabályzószelep "fogyaszt" a legkevesebbet. Cool
A magasnyomású pumpa mechanikus meghajtású.
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.04 szombat, 11:38:43 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36033 Dátum: 2020.04.04 szombat, 14:52:39 »

A motorvezérlő és a tüzelőanyag befecskendezők + érzékelők, szenzorok mivel működnek?  Roll Eyes
A magasnyomásún elhelyezett szabályzószelep "fogyaszt" a legkevesebbet. Cool
A magasnyomású pumpa mechanikus meghajtású.

Na ezt nem tudtam  Smiley köszönöm
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
arecibo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #36034 Dátum: 2020.04.08 szerda, 16:11:11 »

Sziasztok!

Napfénytető vezérlésben otthon van valaki? Az a helyzet, hogy csak a billenő oldala működik, az elmegy végállásig, majd tovább nyomva a billentést, lecsukódik, és hátracsúszik...a sima hátracsúsztató állás nem megy, kapcsolót cseréltem...A motor is forog mindkét irányba...Esetleg valami ötlet? Akkut is levettem, de nem tudtam újra tanítani.
Naplózva

2002 MK3 2.0 TDCI
druszan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36035 Dátum: 2020.04.10 péntek, 16:32:27 »

Sziasztok,
köszönöm a jó tippeket, tanácsokat.
Sokmindent megpróbáltam, hogy a csomagtartó kapcsolóm működjön.
A kapcsoló jó, olajozgattam a központi zárakat...
Most meggyőződtem a kék fekete vezetékem nem szakadt a csomagtér kapcsolótól a sebességváltónál lévő csomagtér ajtó gombig.
A közösítés is itt van a gomb közelében biztosan, de nem látom.
A GEM és a gomb közötti szakaszt nem tudom hogyan kellene ellenőriznem...

Üdv
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36036 Dátum: 2020.04.10 péntek, 21:07:40 »

Sziasztok,
köszönöm a jó tippeket, tanácsokat.
Sokmindent megpróbáltam, hogy a csomagtartó kapcsolóm működjön.
A kapcsoló jó, olajozgattam a központi zárakat...
Most meggyőződtem a kék fekete vezetékem nem szakadt a csomagtér kapcsolótól a sebességváltónál lévő csomagtér ajtó gombig.
A közösítés is itt van a gomb közelében biztosan, de nem látom.
A GEM és a gomb közötti szakaszt nem tudom hogyan kellene ellenőriznem...

Üdv
Laci

Sosem szokott hiba lenni a belső gomb és a GEM között.
A belső gombbal sem nyílik a csomagtartó?
Kulcs távirányítóról nyílik?
A csomagtartó átvezető minden vezetéke ép? Test vezeték is szakadhat....de akár a zár is l ehet rossz.

Hamar végig lehet ellenőrizni, hogy hol a probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #36037 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 10:37:01 »

Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36038 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 10:38:53 »

Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?

Mind a kettő egyforma Mondeo volt, vagy két, teljesen másféle autó?

Nem gondolom, hogy a véletlen egybeesésen kívül másnak komolyabb esélye lenne itt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36039 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 10:57:18 »

Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?

Rendesen, akkumulátort kiszerelve vagy legalább az egyik akku saru levételével töltünk.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36040 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:03:19 »

Rendesen, akkumulátort kiszerelve vagy legalább az egyik akku saru levételével töltünk.

Mert egyébként az autó is úgy csinálja, ugye?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36041 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:04:09 »

Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?

Még egy kérdés: mi lett a konkrét baja a gnerátoroknak? Mit jelent pontosan az, hogy annyi lett nekik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36042 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:13:24 »

Mert egyébként az autó is úgy csinálja, ugye?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Ez hogyan jön ide?
Megint ha írnék valamit, akkor.... kötekednék, szerintetek. Tapsolhatsz magadnak a "remek" hsz-hez.

Az autó is egy kínai - szabályozatlan- hálózati töltővel tölti az akkut? Nem az akku ment tönkre! (még)
Üzem közben az autónál az áram irány generátor - > akku.
Ha akkumulátort akarunk tölteni, akkor csak azt töltsük.
Folytathatnám....

Mindenki azt és úgy csinál, ahogy akarja.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.04.16 csütörtök, 11:15:09 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36043 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:26:21 »

Ez hogyan jön ide?
Megint ha írnék valamit, akkor.... kötekednék, szerintetek. Tapsolhatsz magadnak a "remek" hsz-hez.

Az autó is egy kínai - szabályozatlan- hálózati töltővel tölti az akkut? Nem az akku ment tönkre! (még)
Üzem közben az autónál az áram irány generátor - > akku.
Ha akkumulátort akarunk tölteni, akkor csak azt töltsük.
Folytathatnám....

Mindenki azt és úgy csinál, ahogy akarja.  wave


Az akkunak olyan mértékű a kapacitív pufferhatása, hogy őrült feszültségtüskékkel kellene bombázni, ha ezzel akarnánk agyonvágni valami elektronikát. A töltő árama nagyságrendileg kisebb, mint amire a generátor alkatrészeit méretezték, ettől az egyszerűen nem tud tönkremenni. Az autó egyéb alkatrészei, amik gyújtás nélkül is fesz alatt vannak, azok sem kapnak több feszt, mint egyébként, a "rendes" töltési folyamat során.

Nem látom át igazán, hogy miért kellene bármit bárhonnan lekötni. Ennek leginkább csak akkor lehet értelme, ha valami hiba miatt gyorsan lemerülő akksit akarsz tesztelni, és a merülés mértéke olyan, hogy összemérhető a töltőárammal, vagyis sosem tudnád feltölteni az akksit, mert folyamatosan enné el a villanyt az ismeretlen hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36044 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:43:59 »

Az akkunak olyan mértékű a kapacitív pufferhatása, hogy őrült feszültségtüskékkel kellene bombázni, ha ezzel akarnánk agyonvágni valami elektronikát. A töltő árama nagyságrendileg kisebb, mint amire a generátor alkatrészeit méretezték, ettől az egyszerűen nem tud tönkremenni. Az autó egyéb alkatrészei, amik gyújtás nélkül is fesz alatt vannak, azok sem kapnak több feszt, mint egyébként, a "rendes" töltési folyamat során.

Nem látom át igazán, hogy miért kellene bármit bárhonnan lekötni. Ennek leginkább csak akkor lehet értelme, ha valami hiba miatt gyorsan lemerülő akksit akarsz tesztelni, és a merülés mértéke olyan, hogy összemérhető a töltőárammal, vagyis sosem tudnád feltölteni az akksit, mert folyamatosan enné el a villanyt az ismeretlen hiba.

AndyA

Oké rendben, nem kívánok én ebbe belefolyni....
Ha szerinted nem tud tönktemenni, akkor a tények hazudnak. Mester!  eplus2

Ahogy nem rég írtam, nekem mindegy....  wave


ui: Biztos olyat sem tudsz elképzelni (pedig már rengetegszer megtörtént) és ez IT, hogy hálózati feszültség kiesés elmegy/visszajön... és hiába van ott a szuper tápegység (a komoly tápoknál nem) mégis a visszakapcsolásnál átlövi a tápot és nyírja az alaplapot. Majd a gagyi táp mintha mi sem történt volna, tönkre sem megy.

Persze szerinted ilyen sem lehet.....  hehe


« Utoljára szerkesztve: 2020.04.16 csütörtök, 11:54:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #36045 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 11:45:42 »

Köszönöm szépen, akkor nyugodtan használom a töltőt. Én is úgy gondolom, hogy csak egy durva véletlen volt a két generátor leégése.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36046 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 12:09:45 »

Oké rendben, nem kívánok én ebbe belefolyni....
Ha szerinted nem tud tönktemenni, akkor a tények hazudnak. Mester!  eplus2

Ahogy nem rég írtam, nekem mindegy....  wave


ui: Biztos olyat sem tudsz elképzelni (pedig már rengetegszer megtörtént) és ez IT, hogy hálózati feszültség kiesés elmegy/visszajön... és hiába van ott a szuper tápegység (a komoly tápoknál nem) mégis a visszakapcsolásnál átlövi a tápot és nyírja az alaplapot. Majd a gagyi táp mintha mi sem történt volna, tönkre sem megy.

Persze szerinted ilyen sem lehet.....  hehe




Jól mondod, a gagyi táp.

Amúgy meg nagyon nem egy kategória egy 230V/sok amperes tranziens (masszív kondik vannak a tápban, amiknek fel kell töltődni ilyenkor) és egy igen érzékeny elektronika találkozása, szemben egy feszültségszabályzott akkutöltő, amiben ilyen tranziens még nyomokban sem tud kialakulni, és egy masszív elektromos pufferkapacitást képviselő akksi találkozásával. Ha a PC-d tápjára az alaplap mellé odalógatnál egy ilyen méretű akksit (sőt, sokkal kisebb is elég lenne), akkor az sem menne ilyen módon tönkre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #36047 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 12:11:04 »

Köszönöm szépen, akkor nyugodtan használom a töltőt. Én is úgy gondolom, hogy csak egy durva véletlen volt a két generátor leégése.

Azért a kérdésekre válaszolj, ha tudsz. Milyen autó volt a két autó, és mi volt a konkrét hiba a generátorokban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #36048 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 13:13:59 »

Már is. Az egyik egy benzines, 3-as mondeo, a másik meg egy régi KA. Mindkettőnél csendben elment a töltés, az autók mentek, míg az akkumulátor lemerült. Mindkettőnél cserélni kellett, mert a generátoros ember szerint annyira szétégtek. Ezt két, külön generátoros ember volt.

Azért a kérdésekre válaszolj, ha tudsz. Milyen autó volt a két autó, és mi volt a konkrét hiba a generátorokban?

AndyA
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
druszan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #36049 Dátum: 2020.04.16 csütörtök, 22:44:53 »

Sosem szokott hiba lenni a belső gomb és a GEM között.
A belső gombbal sem nyílik a csomagtartó?
Kulcs távirányítóról nyílik?
A csomagtartó átvezető minden vezetéke ép? Test vezeték is szakadhat....de akár a zár is l ehet rossz.

Hamar végig lehet ellenőrizni, hogy hol a probléma.

Köszönöm szépen a hozzászólást.
A belső gombbal sem nyílik. Kulcsról nyílik.
Kimértem a fekete-kék vezetéket nem szakadt, a kapcsoló is működik.
Test is van. Bíztam benne, de nem találtam szakadást.
A bal első ajtó egy baleset után cserélve lett, viszont a régi zárszerkezet nem került át az új ajtóba, és már nincs is meg. Szerintem azóta nem működik a csomagtérajtó kapcsoló.
Olvastam hogy a bal első ajtó csere okozhat ilyen problémát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 741   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.